quote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
3 keer raden wat er vanochtend niet geleverd is
Het komt nog wel maar de grondwerker is natuurlijk al naar huis.
-2 hier zie ikquote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:51 schreef Blues het volgende:
Oh wij wonen op 4 meter hoogte zie ik met een beetje hulp van @:sigme
Nu gaan we maar andere dingen doen. Ach ja. Zo gaat dat. We verwachten toch niet voor september klaar te zijn.quote:
Tja, fout linkje was dat. Zat nog onder de wijsvinger touch. Het was laat geworden.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:51 schreef Blues het volgende:
Oh wij wonen op 4 meter hoogte zie ik met een beetje hulp van @:sigme
Helaasch. Nog 6 weken om te fiksen.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nu gaan we maar andere dingen doen. Ach ja. Zo gaat dat. We verwachten toch niet voor september klaar te zijn.
Die zijn er wel, maar die zijn volgeboekt. Altijd. Volledig. Daar kom je bijna niet tussen als nieuwe klant, en je moet iemand kennen die dat bedrijf kent en je vertelt van de hoe en de wat; het zullen geen adverterende bedrijven zijn want daar hebben ze het te druk voorquote:Op zaterdag 17 juli 2021 11:09 schreef Isabeau het volgende:
Lucky, je zou bijna een bouw/klusbedrijf beginnen met op nr 1 dat je je afspraken na komt. Dat klinkt al héél uniek
Haal ook een ijsje bij De Leliequote:Op zaterdag 17 juli 2021 11:16 schreef Myraela het volgende:
Wat een heerlijk weer.Vandaag een stadswandeling in Delft en naar het Royal Delft museum.
Een van de gerechtjes van de wandeling is als het goed is een watermeloensalade met feta, dat is echt perfect met dit weer.
En de rondvaart met interessante weetjesquote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Haal ook een ijsje bij De LelieEn Delftenaartjes zijn goeie bonbons
Dat was bij Jans op de Brabantse Turfmarktquote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:13 schreef AnneX het volgende:
[..]
En de rondvaart met interessante weetjesen het binnenterras waar wij gebakjes aten.
( onlangs zag ik de foto’s terug).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in Trouw.nl
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:22 schreef AnneX het volgende:
@:DancingPhoebe het viva forum gaat door.
QuoteEr staat dat er een oplossing is gevondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in Trouw.nlDat kan ook rouwtherapie zijn voor mensen die het verdwijnen mentaal niet aankunnen ofzo
Kranplätze müssen verdichtet sein
Oh wow zeg.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 13:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
Onhandig… ik wilde die straat oversteken.
[ afbeelding ]
Toen maar twee kilometer omgereden. Het ziet spannender uit dan het is, afzetting is preventief, aan de andere kant staat geen druppel.
Maar shit is real: een local wees me op een uitzichtpunt. Het zal je verenigingsgebouw maar zijn…
[ afbeelding ]
De weg waarop ik stond verdween naar rechts dus ook in het water.
En van collega kreeg ik een foto waarbij het water tot aan de platen van de ophoging staat. Reguliere waterkering and het niet gered. Diverse cliënten vertelden ook dat hun huizen in 93 en 95 in 60cm water stonden. Nu dus gelukkig niet.
Oh, niet geweest, sorry! Wel een ijsje van IJs&zo gedeeld, was ook lekker ijs.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:05 schreef PdeHoog het volgende:
Haal ook een ijsje bij De LelieEn Delftenaartjes zijn goeie bonbons
Das wel een beetje een dooie mus nuquote:Op zaterdag 17 juli 2021 17:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wij hebben in Maastricht een tijdje terug de wijn en spijs wandeling gelopen. Ik vind dat ook heel wisselend.
Haha heb je in meer steden :pquote:Op zaterdag 17 juli 2021 17:41 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Das wel een beetje een dooie mus nu
Controles zijn ere vooral naar vakantie bestemmingen. Zakenreizigers en mensen op familiebezoek hebben meestal alles wel voor elkaar. Daar kun je met een steekproef vanaf.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:05 schreef PdeHoog het volgende:
Wat betreft de controles: als je eisen stelt, moet je ook controleren wat mij betreft. Anders is het een papieren oefening waarmee je alleen de eigen verantwoordelijkheden indekt. Ik verbaas me er gewoon over.
G is alweer op de terugweg dus zo maar richting Schiphol waar ik dus buiten op de parkeerplaats moet blijven ipv wachten bij de aankomsthal :’)
Dat wat er in de uiterwaarden staat is wel mobiel. Deze moeten elke winter hogerop. En inderdaad de kade staat nog niet onder. Ik zag er op weg naar huis nog een terras op staan. Misschien straks nog een stukje over de dijk hier. Anders morgen. Even kijken hoe hoog het staat.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:36 schreef Tele6 het volgende:
Groeten uit de trein. Op weg naar A en B.
Vanochtend ruim 18 km gerend, door wat dorpen heen en over de dijk terug. Het uitzicht vanaf de dijk was uniek. Wát een water.![]()
De Waal is nog niet bijzonder hoog. Alle uiterwaarden en nevengeulen kunnen een hoop water opnemen. Het een-na-laagste stuk kade is nu overstroomd, maar de kade zelf heeft nog een kleine meter schat ik. En dan heb je nog de schotten en het hogere stuk kade voordat je in de benedenstad zit.
Aan de overkant staat het water aan de voet van de dijk. Ik heb één ontruimde camping gezien - de stacaravans direct tegen de voet van de dijk staan nog droog. Ik weet niet of ze die evt over de dijk heen zouden kunnen halen als het erger wordt - stacaravans zijn nou niet enorm mobiel.
Tof. Dat jij tevreden bent. Alsnog.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 18:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
We zijn weer klaar voor vandaag. Het ging allemaal een beetje met een omweg maar het is best lekker opgeschoten
Nu even de F1 kijken en dan gaan er hot dogs en aardappelkroketten in de oven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eigenlijk vond ik de sprintrace leuk, omdat Max Ham verschalkte.![]()
Ik hoop dat ze die schapen op tijd gaan evacuerenquote:Op zaterdag 17 juli 2021 13:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
Onhandig… ik wilde die straat oversteken.
[ afbeelding ]
Toen maar twee kilometer omgereden. Het ziet spannender uit dan het is, afzetting is preventief, aan de andere kant staat geen druppel.
Maar shit is real: een local wees me op een uitzichtpunt. Het zal je verenigingsgebouw maar zijn…
[ afbeelding ]
De weg waarop ik stond verdween naar rechts dus ook in het water.
En van collega kreeg ik een foto waarbij het water tot aan de platen van de ophoging staat. Reguliere waterkering and het niet gered. Diverse cliënten vertelden ook dat hun huizen in 93 en 95 in 60cm water stonden. Nu dus gelukkig niet.
Goeie tweedequote:Op zaterdag 17 juli 2021 17:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, niet geweest, sorry! Wel een ijsje van IJs&zo gedeeld, was ook lekker ijs.
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 18:19 schreef AnneX het volgende:
[..]
Tof. Dat jij tevreden bent. Alsnog.
En hoezo, dat het (?) begin sept. af moet zijn. De reden ben ik vergeten dan.
Cat…wat een plaatjes laat je zien. En dan de berichten van Tele en Zet.
Er wordt niet geschipperd op de Lek vanwege láag water en té snelle stroming. Nu zijn de berichten van het waterschap anders.Het plotselinge hoogwater is voornamelijk een probleem voor de uitgedroogde dijk. Normaal krijgt deze de tijd om van binnen nat te worden, waardoor deze zwaarder wordt. Ook zijn in de winter de uiterwaarden leeg. Nu staat er van alles tot aan de zomerdijk. Wat meer een glooiing in het landschap is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eigenlijk vond ik de sprintrace leuk, omdat Max Ham verschalkte.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Ik wou ook een Magnum. Maar ze hadden geen witte meerquote:Op zaterdag 17 juli 2021 18:33 schreef Candaasje het volgende:
Ik had net een MagnumEn gisteren dus lekker gegeten bij VanPlanten.
Zometeen maar eenvoudig aan de broccoli en aardappelpartjes, het kan niet elke dag feest zijn
Ik had er een met almond, die vind ik het lekkerstequote:Op zaterdag 17 juli 2021 18:39 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik wou ook een Magnum. Maar ze hadden geen witte meer
Je kunt een huis gecontroleerd uit laten branden, maw onder controle is niet hetzelfde als niets aan de hand. Ik denk dat ze dus bedoelen dat 99% van de dieren in veiligheid is gebracht en genoeg eten en dergelijke heeft voor de komende tijd.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 18:31 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze die schapen op tijd gaan evacueren. Er zijn echt al veel dieren omgekomen, zowel huisdieren (ik zag net een foto van een konijntje op een kussen in de Maas) als koeien e.d. . (Las net nog even de frustratie van iemand die voor een dierenhulpvereniging werkt, maar echt van het kastje naar de muur werd gestuurd, en vervolgens de koeien voor d'r ogen zag verdrinken. Alles zou onder controle zijn volgens de Limburgse LTO. )
Mwoah het verhaal was ook wel wat langer dan ik het hier neerschrijf, echt kastje/muur.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 18:48 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Je kunt een huis gecontroleerd uit laten branden, maw onder controle is niet hetzelfde als niets aan de hand. Ik denk dat ze dus bedoelen dat 99% van de dieren in veiligheid is gebracht en genoeg eten en dergelijke heeft voor de komende tijd.
Tegelijkertijd maakten boeren die vee van anderen opvangen zich zorgen wat dit voor hun betekend. Meer vee is meer fosfaat, teveel vee in de stal. Quarantaine gedoe bij verplaatsen van vee etc. Van der Plas heeft Schouten al gevraagd hier soepel mee om te gaan. Ik hoop het.
Beter voel post (zonder foto helaas) F&F / Gastopvang DOC: Cat's 26e nestje: kwartetjequote:Op zaterdag 17 juli 2021 18:58 schreef Candaasje het volgende:
Goed, anyway, ik word er droef van. En ik vond mijn week al vrij droef.
Dus.....ik ga maar eens inspiratie opdoen voor inrichtingen van huizen enzo. Mijn vriend is druk bezig met allerlei technische uitwerkingen/tekeningen van een mogelijk eerste ontwerp.
(We hebben nog geen land ofzo, maar een beetje fantaseren mag hè)
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Beter voel post (zonder foto helaas) F&F / Gastopvang DOC: Cat's 26e nestje: kwartetje
Waar zouden jullie heen gaan?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:50 schreef PdeHoog het volgende:
Net in overleg met G maar de roadtrip voor de zomer geannuleerd. We zien het niet snel verbeteren dus we laten mini-G terugkomen met oma L die dan een tijdje bij ons blijft en dan teruggaat naar Slowakije.
Jammer welNu maar kijken of ik betaalbaar met G een paar dagen in NL kan vakantievieren.
Wat jammer zeg!quote:Op zaterdag 17 juli 2021 19:50 schreef PdeHoog het volgende:
Net in overleg met G maar de roadtrip voor de zomer geannuleerd. We zien het niet snel verbeteren dus we laten mini-G terugkomen met oma L die dan een tijdje bij ons blijft en dan teruggaat naar Slowakije.
Jammer welNu maar kijken of ik betaalbaar met G een paar dagen in NL kan vakantievieren.
Via Duitsland en Oostenrijk naar Slowakije en terug.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:07 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Waar zouden jullie heen gaan?
(Wij zitten ook een beetje te kijken, maar veel landen staan wel op groen mits gevaccineerd, dat durven we wel aan met auto + tent).
Het hoeft niet op een bepaalde datum klaar te zijn hoor. Ik bedoelde dat we er niet eens meer vanuit gaan dat we dit jaar nog op een terras kunnen zitten. Of uberhaupt ergens vlak een stoel neer kunnen zetten. We zijn 5 jaar bezig, die paar maanden extra kan er ook nog wel bijquote:Op zaterdag 17 juli 2021 18:19 schreef AnneX het volgende:
[..]
Tof. Dat jij tevreden bent. Alsnog.
En hoezo, dat het (?) begin sept. af moet zijn. De reden ben ik vergeten dan.
Balen zeg.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Via Duitsland en Oostenrijk naar Slowakije en terug.
Ja, das wel handig een vlak terras voor een tafel en stoelen en een parasol.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het hoeft niet op een bepaalde datum klaar te zijn hoor. Ik bedoelde dat we er niet eens meer vanuit gaan dat we dit jaar nog op een terras kunnen zitten. Of uberhaupt ergens vlak een stoel neer kunnen zetten. We zijn 5 jaar bezig, die paar maanden extra kan er ook nog wel bij
Ha ik ga morgen ook die kant op… naar mijn ouders op bezoekquote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:05 schreef borisz het volgende:
Balen P.![]()
Benieuwd naar de foto's Kaatje.
Het voordeel van een lange wandeling in de zon, je valt als een blok in slaap thuis. Na de OS etappe 12. Bergen Op Zoom is in zicht
Eerst nog even met een omweg naar Steenbergen.
Goeie PI welquote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Morgen nog een verjaardagsetentje 😉, binnenkort nog met schoonzus omdat ze er gisteren niet bij was.
Foto’s zijn voor LinkedIn en cv, en ik weet nog niet wat ik met fb doe. Volgens mij is het redelijk afgeschermd, op alleen vrienden, maar dat moet nog wat verder misschien
Ik hoor wel dat Nederland ook helemaal is volgeboekt, dus dat kan ook nog een uitdaging worden helaas.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:47 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ja, das wel handig een vlak terras voor een tafel en stoelen en een parasol.
Komt vast goed. Positief blijven. Tralala.![]()
En P. jammer van de geplande reis. Heeft G. al veel gezien hier. En jij? Anders zijn er nog genoeg plekken of een eiland misschien?
En zéker de eilanden, helaas.quote:Op zondag 18 juli 2021 09:06 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Ik hoor wel dat Nederland ook helemaal is volgeboekt, dus dat kan ook nog een uitdaging worden helaas.
Die staat ook al lang hoog op onze verlanglijst.quote:Op zondag 18 juli 2021 00:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zo mijn man had Wingspan gekregen voor zijn verjaardag van een vriend. En die hebben we vanavond met diezelfde vriend gesprek. Tof spel wel
Ergens zag ik nog een optie aan de andere kant van het land.,quote:Op zondag 18 juli 2021 09:06 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Ik hoor wel dat Nederland ook helemaal is volgeboekt, dus dat kan ook nog een uitdaging worden helaas.
Ik beveel hem aanquote:Op zondag 18 juli 2021 09:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die staat ook al lang hoog op onze verlanglijst.
Euh, pasta?quote:Op zondag 18 juli 2021 09:55 schreef Isabeau het volgende:
Medecullers, wat is hét recept voor pastasalade? Wat moet er vooral in?
Ik zal de pasta niet vergetenquote:
Ik flikker er vooral restjes in.quote:Op zondag 18 juli 2021 09:55 schreef Isabeau het volgende:
Medecullers, wat is hét recept voor pastasalade? Wat moet er vooral in?
Ja. Nee. Ik zie al rucola. En ik bedoel meer een pastasalade voor bij een bbq. Hoeft niet per se de gezondste pastasalade te zijn.quote:Op zondag 18 juli 2021 09:57 schreef AnneX het volgende:
Euh, pasta?
Gedroogde tomaatjes.
Dus ging ik spieken https://www.ah.nl/allerha(...)OEAAYAiAAEgL2vfD_BwE
Ik had ook geen enkele intentie er iets Italiaans van te maken? Huh? Wat een raar iets.quote:Op zondag 18 juli 2021 10:05 schreef Tuindier het volgende:
Ik vond een 'saus' van huttenkase en pesto altijd erg lekker.
Pastasalade was sowieso al een belediging van de Italianen, toch?
Dat bedoel ik ook niet, maar als de Italianen al niet beledigd waren door het concept van pasta salade, dan zijn ze dat na mijn suggestie wel.quote:Op zondag 18 juli 2021 10:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had ook geen enkele intentie er iets Italiaans van te maken? Huh? Wat een raar iets.
Dat dus, ideaal om restjes op te makenquote:
Siergrassen zijn tofquote:Op zondag 18 juli 2021 10:30 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb het wel eens met @:sigme en @:Lucky_Strike over mijn bescheiden siergras gehad...
[ afbeelding ]
Eind maart tot de grond gesnoeid, voor de volledigheid nog een dag of wat met namlaarzen op de pollen staan springen, maar het laat zich niet ontmoedigen.
Ongeveer 1.80 hoog, en dan zijn de snoezige sierlijke pluimen nog niet eens onderweg.
Me2! Eerste keer 20 minuten en heb het helemaal gedaan! Onderweg best wat fietsers met lange mouwen gezien. Dat snap ik echt niet. Tenzij het tegen processierupsen is wellicht.quote:
Zonlicht? Ik heb ook altijd wat langs aan, tegen verbranden, maar ook muggen, rupsen, etc.quote:Op zondag 18 juli 2021 11:02 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Me2! Eerste keer 20 minuten en heb het helemaal gedaan! Onderweg best wat fietsers met lange mouwen gezien. Dat snap ik echt niet. Tenzij het tegen processierupsen is wellicht.
Wat houdt jullie precies tegen?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 20:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Via Duitsland en Oostenrijk naar Slowakije en terug.
Dat is de vraagquote:
.quote:De Piaggo fietsen worden geleverd door Friesland Lease zelf. Een collega zal binnenkort contact met u opnemen over de levering
Ik heb wat moeite met de onzekerheden onderweg en het gebrek aan fatsoenlijke, engelstalige websites bij de deelstaten van onze oosterburen. Tel daarbij op dat wij nu rood zijn voor de rest van Europa en dat dat ongetwijfeld extra maatregelen gaat opleveren de komende tijd.quote:Op zondag 18 juli 2021 11:28 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Wat houdt jullie precies tegen?Wij willen ook mogelijk die kant op (Oostenrijk/Slovenië/Italië) als het geen Noorwegen wordt, dus gisteren even neuzen en toen stonden al die landen wel op 'groen', mits volledig gevaccineerd wel.
(Of haal ik je nu met een ander door elkaar en hebben jullie niet (allemaal) 2 vaccinaties gehad tegen de tijd van je vakantie?)
Ik begrijp het overigens wel als je het door mogelijke onzekerheid van de situatie niet zit zitten (landen kunnen natuurlijk altijd weer in lockdown gaan), maar was gewoon nieuwsgierig. Misschien zie ik wel iets over het hoofd ook voor onszelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |