abonnement Unibet Coolblue
pi_200344706
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 12:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
Met vertraging want ik wilde even toestemming vragen aan @:Miss_Isis voor deze cross over
[ afbeelding ]

Er waren ook nieuwe manieren gevonden om met een hengeltje te spelen (onder toezicht uiteraard).
Want hun leven speelt nu nog zich vooral horizontaal af. Klimmen en spelen met wiebeldingen.. moeten ze nog leren.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

En als je als pleegmoeder denkt dat het woonkamertoilet nog wel even kan wachten, omdat ze nog niet zulke lange perioden in de woonkamer komen… dan komt een jongeman even gezellig bij je op je kleedje zitten :')
[ afbeelding ]
Nóg een reden om blij te zijn dat het geen diarre kittens zijn *O* _O-
Ahhw, super leuk! Kittens kijken mee naar de puppy's O+
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_200345590
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 14:16 schreef Miss_Isis het volgende:

[..]

Ahhw, super leuk! Kittens kijken mee naar de puppy's O+
Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat ze weinig onder de indruk waren :') Het was veel interessanter om al die verschillende oppervlaktes onder de nog wat wankele voetjes te voelen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_200345603
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 14:11 schreef yinu het volgende:
Dat is tenminste een mooi vast drolletje!

En wat een heerlijke foto's en filmpjes weer. Dit lijkt gelukkig wel een wat makkelijker clubje dan het jubileum-nestje...
Altijd afkloppen :D Maar ze hebben in ieder geval een stuk betere start gehad :Y

Jubileumnest werd rond deze leeftijd pas gevonden. Met hopen teken en diarree.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_200345638
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 15:20 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Altijd afkloppen :D Maar ze hebben in ieder geval een stuk betere start gehad :Y

Jubileumnest werd rond deze leeftijd pas gevonden. Met hopen teken en diarree.
En dit moedertje lijkt ook in betere conditie...
pi_200345854
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 15:19 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat ze weinig onder de indruk waren :') Het was veel interessanter om al die verschillende oppervlaktes onder de nog wat wankele voetjes te voelen.
Haha, ik kan het ze niet zo heel kwalijk nemen :') Poezen-tv met van die vogeltjes of muizen over het scherm is vele malen interessanter denk ik :D
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_200346041
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 15:22 schreef yinu het volgende:

[..]

En dit moedertje lijkt ook in betere conditie...
Sidonia gaf voldoende melk en zag er goed uit. Alleen als het er aan de andere kant weer net zo hard uitkomt is groeien moeilijk.
Je ziet het niet op de filmpjes, maar Belle is nog echt magertjes. Maar genetisch heeft ze (Sidonia dus) niet de beste opties gehad, zeg maar.

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 15:35 schreef Miss_Isis het volgende:

[..]

Haha, ik kan het ze niet zo heel kwalijk nemen :') Poezen-tv met van die vogeltjes of muizen over het scherm is vele malen interessanter denk ik :D
Zelfs dat nu nog niet _O- In deze fase zijn ze vooral met zichzelf bezig (lopen wordt nu gesnapt, klimmen en rennen is de volgende ontdekkingsreis). Stoeien met nestgenoten is ook lollig. En ze kunnen nu aardig diepte zien, wat helpt bij het voorkomen van valpartijen (jeugdige onbesuisdheid verhoogt dat risico net zo hard, maar uit zichzelf komen ze nog niet zo hoog :+ ) Ander vermaak zoals filmpjes en speeltjes gaat nog aan hen voorbij.

Voor huispoes nu wel fijn. Die ligt op de bank te slapen terwijl de kittens mijn halve woonkamer verkennen. Open keuken is nog te ver weg (qua instinct, qua conditie kunnen ze daar makkelijk naartoe wandelen) en als ik daar ben is het PIEPPIEPPIEP tot ze me weer zien O+

Nu komen de karakters ook wat meer naar boven.
De dames zijn dapperder, zoeken de open ruimtes en mij meer op. Vooral Bagheera vindt me erg gezellig. De heertjes vinden het onder de bank prima en schootliggen is nog niet zo aan ze besteed. Maar hebben me wel graag in de buurt.
Boo verraste me vandaag: opeens KEIHARD spinnen en maar kneden met die pootjes als ze op het kleed zit en ik haar aai. Dat is normaal gereserveerd voor moeders, als die de tap open zet. Ze lijkt ook steeds minder commentaar op alles te hebben :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Cat-astrophe op 13-07-2021 17:08:32 ]
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_200368674
Belle zoekt steeds meer contact O+
Vooral ‘s avonds laat is ze dapper en wandelt af en toe rond om een hapje te eten of kinders tot de orde te roepen. Geen idee of het toeval is maar al drie avonden op rij wandelt ze naar me toe als ik binnen kom. Volledige toenadering is te eng, dan schiet ze terug maar ik krijg wel een miauwconcert.
Handen zijn boeiend… snuffelsnuffel met lange nek… tot blijkt dat er niet altijd eten in zit.

Wellicht wordt ze krols, al vertoont ze niet alle symptomen. Maar het is er wel de tijd voor, dus nu maar profiteren van die aanhaligheid en hopen dat het ook zonder hormonen blijft plakken.

Net ging ze zich uitgebreid de kont wassen. Kind wilde drinken en aangezien ze toch graag in een smal hoekje zit… krijg je dit :')

Met haar witte konijnenpoten _O-

Er zat ook een voorkant aan


Kittens groeien goed. Beide heren lusten geen natvoer, Boo lust -uiteraard- zowel natvoer als droogvoer dus is nu de grootste van het nest. Oefent druk met klimmen, vooral op mij (auw). Bagheera vindt droogvoer maar stom, aan natvoer eet ze zich rond. Maar omdat dat niet altijd voorradig is, en er vaak een moeder en zus mee eten is ze inmiddels echt een stukje smaller. Tuimelt als drukste rond, dus er is geen nood aan de vrouw. Hopelijk wordt ze binnenkort hongerig genoeg om toch de stap naar altijd klaarstaand droogvoer te maken.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_200372473
Wat een prachtige foto's en filmpjes.

Wat groeien ze snel en de ontwikkeling gaat ook razendsnel. Een dag niet kijken en ze lijken gewoon een week ouder :D

En wat een goede moeder O+
  donderdag 15 juli 2021 @ 10:24:50 #209
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_200373334
O+
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_200375912
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juli 2021 09:10 schreef Verida het volgende:
Wat een prachtige foto's en filmpjes.

Wat groeien ze snel en de ontwikkeling gaat ook razendsnel. Een dag niet kijken en ze lijken gewoon een week ouder :D

En wat een goede moeder O+
Ja, tussen 3 en 6 weken gaat hard!
Lopen, rennen, klimmen, zelf eten, kattenbak :Y

Daarna is het vooral groeien en handiger worden in wat ze al kunnen, maar geen grote nieuwe vaardigheden meer. Ik vind het altijd de leukste fase, elke keer weer kijken wat ze hebben geleerd in een nacht O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator donderdag 15 juli 2021 @ 14:37:20 #211
184769 crew  Deisyy
pi_200377461
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juli 2021 22:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
Belle zoekt steeds meer contact O+
Vooral ‘s avonds laat is ze dapper en wandelt af en toe rond om een hapje te eten of kinders tot de orde te roepen. Geen idee of het toeval is maar al drie avonden op rij wandelt ze naar me toe als ik binnen kom. Volledige toenadering is te eng, dan schiet ze terug maar ik krijg wel een miauwconcert.
Handen zijn boeiend… snuffelsnuffel met lange nek… tot blijkt dat er niet altijd eten in zit.

Wellicht wordt ze krols, al vertoont ze niet alle symptomen. Maar het is er wel de tijd voor, dus nu maar profiteren van die aanhaligheid en hopen dat het ook zonder hormonen blijft plakken.

Net ging ze zich uitgebreid de kont wassen. Kind wilde drinken en aangezien ze toch graag in een smal hoekje zit… krijg je dit :')
[ afbeelding ]
Met haar witte konijnenpoten _O-

Er zat ook een voorkant aan
[ afbeelding ]

Kittens groeien goed. Beide heren lusten geen natvoer, Boo lust -uiteraard- zowel natvoer als droogvoer dus is nu de grootste van het nest. Oefent druk met klimmen, vooral op mij (auw). Bagheera vindt droogvoer maar stom, aan natvoer eet ze zich rond. Maar omdat dat niet altijd voorradig is, en er vaak een moeder en zus mee eten is ze inmiddels echt een stukje smaller. Tuimelt als drukste rond, dus er is geen nood aan de vrouw. Hopelijk wordt ze binnenkort hongerig genoeg om toch de stap naar altijd klaarstaand droogvoer te maken.
Handige plek ja om haar kittens te laten drinken :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_200381547
Hoi. Ik ben Oz.

Ik ben acht weken oud.
En heb geïrriteerde oogjes en geen vriendjes ;(

Het asiel zocht al een week een huis voor me. En nu de pleegkittens van tante Cat aan het rondhobbelen zijn gaat ze een poging wagen tot samengesteld gezin.

Mijn auwa oogjes en verblijf in het asiel hebben van mij een verdrietig en bang katertje gemaakt. Tot dusver heb ik alleen nog naar Cat geblazen vanuit mijn mandje. Dus nu woon ik, met mandje en alle toebehoren, tijdelijk in haar badkamer. Even bijkomen voor er een eerste voorstelronde plaatsvindt.

Zou mooi zijn als de kinderschaar een quintetje kan gaan vormen. Moeder heeft liefde genoeg, alleen is de vraag of ze die wil delen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_200381722
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juli 2021 18:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hoi. Ik ben Oz.
[ afbeelding ]
Ik ben acht weken oud.
En heb geïrriteerde oogjes en geen vriendjes ;(

Het asiel zocht al een week een huis voor me. En nu de pleegkittens van tante Cat aan het rondhobbelen zijn gaat ze een poging wagen tot samengesteld gezin.

Mijn auwa oogjes en verblijf in het asiel hebben van mij een verdrietig en bang katertje gemaakt. Tot dusver heb ik alleen nog naar Cat geblazen vanuit mijn mandje. Dus nu woon ik, met mandje en alle toebehoren, tijdelijk in haar badkamer. Even bijkomen voor er een eerste voorstelronde plaatsvindt.

Zou mooi zijn als de kinderschaar een quintetje kan gaan vormen. Moeder heeft liefde genoeg, alleen is de vraag of ze die wil delen.
Ach Ozzie, je ben in ieder geval in goede handen, gaat vast helemaal goed komen met jullie allemaal, heel veel mensen duimen daarvoor
We have far more in common than that which devides us..
pi_200382900
Och wat ziet Oz er sneu en alleen uit ;(. Hopelijk klikt het en ontdooit hij straks een beetje.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_200383363
Och wat een sneuneusje. Hopelijk lukt het om er een gezellig pleeggezinnetje van te maken!
pi_200383591
Blazend en spugend bolstertje, blank pitje O+

Vastpakken is eng en dan klauwt hij en verstopt zich waar het maar kan. Maar toen ik hem vast had… stopte het verzet. Hij keek me al eens aan, ik zag een zuchtje en iets meer ontspanning. Kereltje wat meer losgelaten… bleef zitten.
Onverwachte bewegingen zijn eng en toen hij na een minuut of tien (en heel veel complimenten en kusjes op de bol van mij) van schoot sprong was de blazende bolster meteen weer geactiveerd. Dat wordt veel knuffeltherapie.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_200383697
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juli 2021 20:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
Blazend en spugend bolstertje, blank pitje O+

Vastpakken is eng en dan klauwt hij en verstopt zich waar het maar kan. Maar toen ik hem vast had… stopte het verzet. Hij keek me al eens aan, ik zag een zuchtje en iets meer ontspanning. Kereltje wat meer losgelaten… bleef zitten.
Onverwachte bewegingen zijn eng en toen hij na een minuut of tien (en heel veel complimenten en kusjes op de bol van mij) van schoot sprong was de blazende bolster meteen weer geactiveerd. Dat wordt veel knuffeltherapie.
Knuffeltherapie is helemaal niet vervelend
We have far more in common than that which devides us..
pi_200386125
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juli 2021 18:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hoi. Ik ben Oz.
[ afbeelding ]
Ik ben acht weken oud.
En heb geïrriteerde oogjes en geen vriendjes ;(

Het asiel zocht al een week een huis voor me. En nu de pleegkittens van tante Cat aan het rondhobbelen zijn gaat ze een poging wagen tot samengesteld gezin.

Mijn auwa oogjes en verblijf in het asiel hebben van mij een verdrietig en bang katertje gemaakt. Tot dusver heb ik alleen nog naar Cat geblazen vanuit mijn mandje. Dus nu woon ik, met mandje en alle toebehoren, tijdelijk in haar badkamer. Even bijkomen voor er een eerste voorstelronde plaatsvindt.

Zou mooi zijn als de kinderschaar een quintetje kan gaan vormen. Moeder heeft liefde genoeg, alleen is de vraag of ze die wil delen.
achgossie, hier ook al heerlijk aan het knuffelen met een stoffen knuffeltje O+
  donderdag 15 juli 2021 @ 22:36:07 #219
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_200386641
Ach gosh ;(
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  vrijdag 16 juli 2021 @ 08:39:53 #220
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_200389375
Ahw Ozzie, hij ziet er echt zo verdrietig en sneu uit op de foto. ;(
Hopelijk kan hij zich snel aan je knuffels overgeven. O+
***
pi_200389486
Oh wat een poppie :'(
Hij gaat het goed krijgen bij jou. Hopelijk wil moeders hem accepteren. Die skat...
pi_200390385
Belle was vanmorgen uitermate tevreden met zichzelf. Leek zelfs wat te willen spelen met me maar strekte zich uiteindelijk languit spinnend uit voor kroelen. Aan haar geluid en gedrag te zien is ze nu echt in de krolse Gloria. Helaas poes, geen seks meer voor jou :P

Oz eet, drinkt en gebruikt de bak. Ik ben nog steeds eng en ben dus vanmorgen ook gebeten. Eigen schuld, jodium en pleister erop en dan zal het wel goed komen.

Kittens komen graag in de woonkamer maar als ik uit beeld ben is het MIEWMIEW PANIEK.
Neutraal terrein leek me een goede plek voor de eerste kennismaking. Oz in de carrier omdat dat voor hem nu veilig voelt en omdat ik hem anders vast uit de meest rare hoekjes moet gaan plukken.



De kittens vonden er weinig van, snuffelsnuffel naar de vreemde geuren en de carrier was een nieuwe (poging tot) klimobject. Oz volgt ze maar doet verder niks. Waarschijnlijk verstijfd van angst.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_200391503
Samenwonen is gestart :)

Bordje natvoer vlakbij de carrier neergezet, dochters vielen aan, moeder keek verbaasd. Oz at van mijn vingers en kon ik er zo half uitlokken. En toen deed Belle een moederlijke prrrrr en wandelde hij zo naar haar toe :D Dat was toch even spannend toen hij andere geurtjes bleek te hebben. Qua uiterlijk kan hij zo haar zoon zijn. Wederzijds klein blaasje en daarna gingen ze ieder hun eigen ding doen.

En vervolgens ging Oz verkennen O+ Wandelen en snuffelen aan alles. Hij heeft echt behoefte aan poezengezelschap. Gisteren en vanochtend zat hij alleen maar onder mijn badkamermeubel of in de carrier.

Kittens ook vol verbazing. Alleen Boo, die werd een hellebeest :')
Maar goed dat ze kleiner is en Oz er (tot dusver) niet echt op reageert behalve een terugblaasje.
Moeder snapt hem ook niet echt goed nog, die bromt. Maar ze gaat niet in de aanval dus hopelijk dat ze hem met tijd beter gaat accepteren.

Maar verder verliep deze kennismaking boven verwachting *; Vandaag ben ik thuis en kan dus veel binnen lopen. En dan weet ik of ik mijn badkamer weer voor mezelf mag hebben.

Filmpje! Dan zien jullie hem ook eens goed.

Rommelig hoofd door de zalf, wit startpuntje.
Met helleBoo in haar hol.


[ Bericht 0% gewijzigd door Cat-astrophe op 16-07-2021 12:45:55 ]
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_200391760
Kan het filmpje niet zien (straks even op de ipad proberen. Maar dit klinkt toch wel heel goed.
We have far more in common than that which devides us..
  Spellchecker vrijdag 16 juli 2021 @ 12:13:04 #225
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200391787
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juli 2021 11:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
Samenwonen is gestart :)

Bordje natvoer vlakbij de carrier neergezet, dochters vielen aan, moeder keek verbaasd. Oz at van mijn vingers en kon ik er zo half uitlokken. En toen deed Belle een moederlijke prrrrr en wandelde hij zo naar haar toe :D Dat was toch even spannend toen hij andere geurtjes bleek te hebben. Qua uiterlijk kan hij zo haar zoon zijn. Wederzijds klein glaasje en daarna gingen ze ieder hun eigen ding doen.

En vervolgens ging Oz verkennen O+ Wandelen en snuffelen aan alles. Hij heeft echt behoefte aan poezengezelschap. Gisteren en vanochtend zat hij alleen maar onder mijn badkamermeubel of in de carrier.

Kittens ook vol verbazing. Alleen Boo, die werd een hellebeest :')
Maar goed dat ze kleiner is en Oz er (tot dusver) niet echt op reageert behalve een terugblaasje.
Moeder snapt hem ook niet echt goed nog, die bromt. Maar ze gaat niet in de aanval dus hopelijk dat ze hem met tijd beter gaat accepteren.

Maar verder verliep deze kennismaking boven verwachting *; Vandaag ben ik thuis en kan dus veel binnen lopen. En dan weet ik of ik mijn badkamer weer voor mezelf mag hebben.

Filmpje! Dan zien jullie hem ook eens goed.

Rommelig hoofd door de zalf, wit startpuntje.
Met helleBoo in haar hol.
[ afbeelding ]
Gaat vast goedkomen!
  Spellchecker vrijdag 16 juli 2021 @ 12:13:30 #226
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200391793
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juli 2021 12:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Kan het filmpje niet zien (straks even op de ipad proberen. Maar dit klinkt toch wel heel goed.
Als je de post quote krijg je wel de link.
  vrijdag 16 juli 2021 @ 12:13:53 #227
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_200391797
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juli 2021 11:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
Samenwonen is gestart :)

Bordje natvoer vlakbij de carrier neergezet, dochters vielen aan, moeder keek verbaasd. Oz at van mijn vingers en kon ik er zo half uitlokken. En toen deed Belle een moederlijke prrrrr en wandelde hij zo naar haar toe :D Dat was toch even spannend toen hij andere geurtjes bleek te hebben. Qua uiterlijk kan hij zo haar zoon zijn. Wederzijds klein glaasje en daarna gingen ze ieder hun eigen ding doen.

En vervolgens ging Oz verkennen O+ Wandelen en snuffelen aan alles. Hij heeft echt behoefte aan poezengezelschap. Gisteren en vanochtend zat hij alleen maar onder mijn badkamermeubel of in de carrier.

Kittens ook vol verbazing. Alleen Boo, die werd een hellebeest :')
Maar goed dat ze kleiner is en Oz er (tot dusver) niet echt op reageert behalve een terugblaasje.
Moeder snapt hem ook niet echt goed nog, die bromt. Maar ze gaat niet in de aanval dus hopelijk dat ze hem met tijd beter gaat accepteren.

Maar verder verliep deze kennismaking boven verwachting *; Vandaag ben ik thuis en kan dus veel binnen lopen. En dan weet ik of ik mijn badkamer weer voor mezelf mag hebben.

Filmpje! Dan zien jullie hem ook eens goed.

Rommelig hoofd door de zalf, wit startpuntje.
Met helleBoo in haar hol.
[ afbeelding ]
O+
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_200391808
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juli 2021 11:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
Samenwonen is gestart :)

Bordje natvoer vlakbij de carrier neergezet, dochters vielen aan, moeder keek verbaasd. Oz at van mijn vingers en kon ik er zo half uitlokken. En toen deed Belle een moederlijke prrrrr en wandelde hij zo naar haar toe :D Dat was toch even spannend toen hij andere geurtjes bleek te hebben. Qua uiterlijk kan hij zo haar zoon zijn. Wederzijds klein glaasje en daarna gingen ze ieder hun eigen ding doen.

En vervolgens ging Oz verkennen O+ Wandelen en snuffelen aan alles. Hij heeft echt behoefte aan poezengezelschap. Gisteren en vanochtend zat hij alleen maar onder mijn badkamermeubel of in de carrier.

Kittens ook vol verbazing. Alleen Boo, die werd een hellebeest :')
Maar goed dat ze kleiner is en Oz er (tot dusver) niet echt op reageert behalve een terugblaasje.
Moeder snapt hem ook niet echt goed nog, die bromt. Maar ze gaat niet in de aanval dus hopelijk dat ze hem met tijd beter gaat accepteren.

Maar verder verliep deze kennismaking boven verwachting *; Vandaag ben ik thuis en kan dus veel binnen lopen. En dan weet ik of ik mijn badkamer weer voor mezelf mag hebben.

Filmpje! Dan zien jullie hem ook eens goed.

Rommelig hoofd door de zalf, wit startpuntje.
Met helleBoo in haar hol.
[ afbeelding ]
Kijken of de tip van @maily werkt
We have far more in common than that which devides us..
pi_200392205
Voel je vrij om te kijk-quoten. Mobiel is foto’s en filmpjes plakken al gedoe, als ik daar nog een quote omheen moet hangen heb ik nóg minder socialisatietijd :P

@Kaatje1 : als iemand hem eenmaal gequote heeft kun je het filmpje kijken door op de link in die post te klikken.

[ Bericht 15% gewijzigd door Cat-astrophe op 16-07-2021 13:13:06 ]
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_200392550
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juli 2021 12:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
Voel je vrij om te kijk-quoten. Mobiel is foto’s en filmpjes plakken al gedoe, als ik daar nog een quote omheen moet hangen heb ik nóg minder socialisatietijd :P

@:Kaatje1 : als iemand hem eenmaal gequote heeft kun je het filmpje kijken door op de link in die post te klikken.
Ik ontdekte het!
Geloof dat ik de hele dag in die kamer zou zitten
We have far more in common than that which devides us..
  Spellchecker vrijdag 16 juli 2021 @ 13:24:15 #231
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200392573
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juli 2021 13:22 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik ontdekte het!
Geloof dat ik de hele dag in die kamer zou zitten
Ik ook :@ O+
Gewoon tussen de kattenbrokjes _O_
pi_200392604
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juli 2021 13:24 schreef maily het volgende:

[..]

Ik ook :@ O+
Gewoon tussen de kattenbrokjes _O_
Zit vast beter dan lopen door kattenkotsjes (gisteren)
We have far more in common than that which devides us..
pi_200392937
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juli 2021 11:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
Bordje natvoer vlakbij de carrier neergezet, dochters vielen aan, moeder keek verbaasd. Oz at van mijn vingers en kon ik er zo half uitlokken. En toen deed Belle een moederlijke prrrrr en wandelde hij zo naar haar toe :D
O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_200393002
Nu is het toch weer meer brom en blaas en iedereen in een of ander hoekje.
Maar geen gevechten, dus ik hoop dat men met de tijd een verstandhouding vindt. De kinders zijn in ieder geval nog jong zat om een nestgenoot makkelijk te accepteren. Ja, ook helleBoo }:|
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 16 juli 2021 @ 15:20:28 #235
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_200394384
Ik hoop en duim erop dat het binnen korte tijd een gezellige poezeboel is inclusief Oz :)
Filmpje is leuk :) Oz ziet er (op de oogjes na) goed uit, lekker bolletje O+
Dat ienemiene kleine witte puntje aan het staartje O+
  Moderator / Miss SHO vrijdag 16 juli 2021 @ 18:13:37 #236
22592 crew  Ole
pi_200397060
O+
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_200401425
Avonden blijven toch de beste tijden voor dapperheid O+
Ik ben nog steeds eng, maar handen = voer en dan komt Oz wel voorzichtig. Belle komt al luidkeels jammerend aanlopen als ze me met een bordje in handen ziet. Teveel onverwachte beweging is nog een schrikreactie, maar vluchten doet ze niet meer.

Oz speelde vanmiddag al even met mij een een hengeltje. Maar kitten speelkameraadjes zijn natuurlijk veel leuker O+


Er is van tijd tot tijd nog wel wat verwarring met een blaasje maar zelfs helleBoo gedraagt zich nu.

En Oz… die kwam, terwijl ik dit typte, naar me toegewandeld en wandelde achter me langs _O_

Nu rolt de speeltunnel heen en weer. Minimaal 1 Oz, mogelijk een ander kitten erin. Met publiek wat zich er van buitenaf mee bemoeit. Geen grommetje te horen ^O^

Oz wegen dat wordt een gedoetje dus laat ik maar even achterwege zolang hij levendig is. De vierling is nu bijna vijf weken. Allemaal pondskittens. Drie van de vier waren dat al een dag of vier, alleen Bagheera blijft wat achter. Maar is (uiteraard) de eerste die zelf op de bank kon klimmen. Zoals gewoonlijk, als pittig lichtgewicht heeft ze een naam hoog te houden.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Spellchecker vrijdag 16 juli 2021 @ 22:21:25 #238
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200401526
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juli 2021 22:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
Avonden blijven toch de beste tijden voor dapperheid O+
Ik ben nog steeds eng, maar handen = voer en dan komt Oz wel voorzichtig. Belle komt al luidkeels jammerend aanlopen als ze me met een bordje in handen ziet. Teveel onverwachte beweging is nog een schrikreactie, maar vluchten doet ze niet meer.

Oz speelde vanmiddag al even met mij een een hengeltje. Maar kitten speelkameraadjes zijn natuurlijk veel leuker O+
[ afbeelding ]

Er is van tijd tot tijd nog wel wat verwarring met een blaasje maar zelfs helleBoo gedraagt zich nu.

En Oz… die kwam, terwijl ik dit typte, naar me toegewandeld en wandelde achter me langs _O_

Nu rolt de speeltunnel heen en weer. Minimaal 1 Oz, mogelijk een ander kitten erin. Met publiek wat zich er van buitenaf mee bemoeit. Geen grommetje te horen ^O^

Oz wegen dat wordt een gedoetje dus laat ik maar even achterwege zolang hij levendig is. De vierling is nu bijna vijf weken. Allemaal pondskittens. Drie van de vier waren dat al een dag of vier, alleen Bagheera blijft wat achter. Maar is (uiteraard) de eerste die zelf op de bank kon klimmen. Zoals gewoonlijk, als pittig lichtgewicht heeft ze een naam hoog te houden.
Komt wel goed met Oz O+
pi_200401666
Net een beetje met mijn vingers gespeeld (hij heeft verlengd uitstel van verbod hierop), zit nu zichzelf naast me te wassen, moeder eet de geweekte brokken op waarmee ik kleine Bagheera hoop te verleiden (en gromt op iedereen die van ‘haar’ bordje mee wil gaan eten :D ), de helft van de vierling heeft de ontwormingspasta uitgekotst… doodgewone vrijdagavond hier _O-

Kersje op de taart zou zijn als ik een keer uitkom bij een grote hoop kittens… waar ook wit bij zit O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_200401870
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juli 2021 22:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
Net een beetje met mijn vingers gespeeld (hij heeft verlengd uitstel van verbod hierop), zit nu zichzelf naast me te wassen, moeder eet de geweekte brokken op waarmee ik kleine Bagheera hoop te verleiden (en gromt op iedereen die van ‘haar’ bordje mee wil gaan eten :D ), de helft van de vierling heeft de ontwormingspasta uitgekotst… doodgewone vrijdagavond hier _O-

Kersje op de taart zou zijn als ik een keer uitkom bij een grote hoop kittens… waar ook wit bij zit O+
O+
Die geweekte brokken :D
pi_200401928
Achgossie Oz, wat een sneuneusje. Gelukkig heeft hij nu vriendjes O+
HelleBoo _O-
  vrijdag 16 juli 2021 @ 23:24:17 #242
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_200402562
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juli 2021 12:13 schreef maily het volgende:

[..]

Als je de post quote krijg je wel de link.
Of je houdt het linkje lang vast alsof je wilt kopiëren en dan kies je openen in nieuwe tab
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
pi_200403055
[quote]1s.gif Op vrijdag 16 juli 2021 22:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
Net een beetje met mijn vingers gespeeld (hij heeft verlengd uitstel van verbod hierop), zit nu zichzelf naast me te wassen, moeder eet de geweekte brokken op waarmee ik kleine Bagheera hoop te verleiden (en gromt op iedereen die van ‘haar’ bordje mee wil gaan eten :D ), de helft van de vierling heeft de ontwormingspasta uitgekotst… doodgewone vrijdagavond hier _O-

Kersje op de taart zou zijn als ik een keer uitkom bij een grote hoop kittens… waar ook wit bij zit O+
[/
quote]

Ooooh, dat klinkt erg goed🥰 en voorgaande berichten ook. Hartverwarmend 🤗
pi_200407944
Dat gaat heel goed! Hopelijk nu al een kluwen kittens aangetroffen?
pi_200407973
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 13:35 schreef yinu het volgende:
Dat gaat heel goed! Hopelijk nu al een kluwen kittens aangetroffen?
Nee ;( En dat vind ik best sneu.

Als hij na het weekend nog zo apart ligt ga ik tips vragen in het asiel.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_200408006
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 13:36 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Nee ;( En dat vind ik best sneu.

Als hij na het weekend nog zo apart ligt ga ik tips vragen in het asiel.
Ach, wat jammer ja. Hij lijkt op de filmpjes wel graag te willen!
  Spellchecker zaterdag 17 juli 2021 @ 13:39:56 #247
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200408016
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 13:36 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Nee ;( En dat vind ik best sneu.

Als hij na het weekend nog zo apart ligt ga ik tips vragen in het asiel.
Och .... :{
pi_200412075
O+ Eerste witheid in hoopje bont is een feit O+

Moeder werd belaagd door kittens op zoek naar melk. Oz zat er in de buurt, hij wilde er zo graag bij ;( Maar het is ook spannend en moeilijk en zo.

Daverend gespin vanuit de moederhoop en ik mocht Ozje zijn hoofdje aaien zonder brom. Oogjes gingen dicht. Berlioz was uitgedronken en rolde met volle maag onze kant uit. Ging een beetje spelen met de pootjes van Oz (die rechtop zat), half slaperig pootje in zijn snoet tikken en Oz vond het allemaal prima.

Nog een beetje kriebelen door mij en toen zakte het kind door de voetjes, hoofd op de bolle buik van Berlioz, diepe zucht, oogjes dicht, pootjes een voor een genietend uitstrekken… dweil me maar op *;

Hij heeft echt gezelschap gemist, kittens zijn er niet op gemaakt alleen te zijn.

Hopelijk knuffelt hij volgende keer als ik camera bij me heb.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_200412216
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 19:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
O+ Eerste witheid in hoopje bont is een feit O+

Moeder werd belaagd door kittens op zoek naar melk. Oz zat er in de buurt, hij wilde er zo graag bij ;( Maar het is ook spannend en moeilijk en zo.

Daverend gespin vanuit de moederhoop en ik mocht Ozje zijn hoofdje aaien zonder brom. Oogjes gingen dicht. Berlioz was uitgedronken en rolde met volle maag onze kant uit. Ging een beetje spelen met de pootjes van Oz (die rechtop zat), half slaperig pootje in zijn snoet tikken en Oz vond het allemaal prima.

Nog een beetje kriebelen door mij en toen zakte het kind door de voetjes, hoofd op de bolle buik van Berlioz, diepe zucht, oogjes dicht, pootjes een voor een genietend uitstrekken… dweil me maar op *;

Hij heeft echt gezelschap gemist, kittens zijn er niet op gemaakt alleen te zijn.

Hopelijk knuffelt hij volgende keer als ik camera bij me heb.
Ah gossie, nou hard duimen dat hij ook nog even mag drinken bij moeders, gewoon voor het lekkere en het knuffelen
We have far more in common than that which devides us..
pi_200412261
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 19:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
O+ Eerste witheid in hoopje bont is een feit O+

Moeder werd belaagd door kittens op zoek naar melk. Oz zat er in de buurt, hij wilde er zo graag bij ;( Maar het is ook spannend en moeilijk en zo.

Daverend gespin vanuit de moederhoop en ik mocht Ozje zijn hoofdje aaien zonder brom. Oogjes gingen dicht. Berlioz was uitgedronken en rolde met volle maag onze kant uit. Ging een beetje spelen met de pootjes van Oz (die rechtop zat), half slaperig pootje in zijn snoet tikken en Oz vond het allemaal prima.

Nog een beetje kriebelen door mij en toen zakte het kind door de voetjes, hoofd op de bolle buik van Berlioz, diepe zucht, oogjes dicht, pootjes een voor een genietend uitstrekken… dweil me maar op *;

Hij heeft echt gezelschap gemist, kittens zijn er niet op gemaakt alleen te zijn.

Hopelijk knuffelt hij volgende keer als ik camera bij me heb.
Ik ben gesmolten door deze post O+ O+ O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')