SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam: MarkdeajaxfanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zelfde provincie ook nog
Denk ikEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Too slowEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Gratis en voor niks een nieuwe ketelquote:Op vrijdag 16 juli 2021 08:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Oeeeh dan wordt het wel heel spannend
Wist niet eens dat ik daar behoefte aan had.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ook waar, helaasquote:
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Hier wel maar dan moet ik altijd hard lachenquote:die paar euro jagen me hier ook niet weg.
Waarom geen interesse in mijn bouwvakkers? Misschien zijn die ook wel sexy.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 08:24 schreef greysbones het volgende:
Ik ga ervandoor
Maak stiekem een foto suzi😂En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
ik denk dat hier dan de huursubsidie ook omhoog zou gaan, dus maakt niks wat dat betreftquote:Op vrijdag 16 juli 2021 08:25 schreef engine het volgende:
[..]
Hier wel maar dan moet ik altijd hard lachendie paar euro jagen me hier ook niet weg.
![]()
![]()
Bij de bouwvakkers bedoel je?quote:
Helaas niet
Daar wel? Pics?
quote:
Goed. Op weg naar hoog catherijne.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik ken geen PaulEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Zo makkelijk gaat dat
Joh. Die heeft zo weer een ander. 't is net een zeeman. In elk stadje een ander schatje.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Sommige mannen denken net als die boeren. Je weet wel. Een kut is een kut en ze neuken hun varken. Die boeren dus.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 08:37 schreef suzi1 het volgende:
vond t al bijna zielig. man met zijn grote hoop op mij gevestigd. is nogal wat hoorIk heb er één en ik ben er trots op
Jammer dat jij die ervaring hebtquote:Op vrijdag 16 juli 2021 08:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
Sommige mannen denken net als die boeren. Je weet wel. Een kut is een kut en ze neuken hun varken. Die boeren dus.![]()
Hertjes
vraag voor een vriendin, stel je date al paar maand met iemand en je twijfelt over zijn gevoelens voor jou
hij moet er over nadenken. en 8 dagen later heb je nog geen reactie
hoe snel zouden jullie wel iets laten horen, ondanks druk leven, als je wel of niet weet wat je wil![]()
Hmm. Wat is nou een paar maanden op een mensenleven. Als je je na een paar maanden al drukt maakt of je partner wel huisje boompje beestje voor zich ziet moet je wel wanhopig zijn. Geef een relatie de tijd om te groeien in plaats van overhaaste beslissingen te nemen.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 08:43 schreef suzi1 het volgende:
vraag voor een vriendin, stel je date al paar maand met iemand en je twijfelt over zijn gevoelens voor jou
hoe snel zouden jullie wel iets laten horen, ondanks druk leven, als je wel of niet weet wat je wilIk heb er één en ik ben er trots op
8 dagen is wel lang, mensen doen altijd zo moeilijk. signaal is duidelijkquote:Op vrijdag 16 juli 2021 08:43 schreef suzi1 het volgende:
hoe snel zouden jullie wel iets laten horen, ondanks druk leven, als je wel of niet weet wat je wil![]()
dat vind ik zelf ook wel djmo. heb zelf een tijdje een vriend gehad die maar bleef vragen hoe en wat, dat ik er gek van werd. uiteindelijk vond ik het wel leuk allemaal, maar niet met steeds die vraag en toen ben ik hem beu geworden en was het binnen paar maanden dus over.
zeker omdat ik iemand ben die al eeuwen alleen leeft
maar ik hoop op wat reacties van (jonge)mannen, want tot nu toe heeft ze alleen maar reacties van vrouwen![]()
ja dat vond ik ook. zolang moet je er niet over na hoeven te denken tochquote:Op vrijdag 16 juli 2021 08:46 schreef MCH het volgende:
[..]
8 dagen is wel lang, mensen doen altijd zo moeilijk. signaal is duidelijk
maar huisjeboompjebeesje moet je gwn niet te snel willen verachten om daar reactie op te krijgen
wel of iemand wel om je geeft
maar geniet beter gewoon van de tijd![]()
maar heeft ze dit via de app gevraagd?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 08:48 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja dat vond ik ook. zolang moet je er niet over na hoeven te denken toch
maar huisjeboompjebeesje moet je gwn niet te snel willen verachten om daar reactie op te krijgen
wel of iemand wel om je geeft
maar geniet beter gewoon van de tijd![]()
Let it goooooooooooooooquote:Op vrijdag 16 juli 2021 08:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja geniet van de tijd en het gaat zoals het gaat.![]()
Nee. Nergens te vinden. Heb action 33n berichtje gestuurd en ben nu onderweg naar Utrecht, onderweg naar den dolder even snel hoog catherijne in om daar te kijken.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Succesquote:Op vrijdag 16 juli 2021 08:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee. Nergens te vinden. Heb action 33n berichtje gestuurd en ben nu onderweg naar Utrecht, onderweg naar den dolder even snel hoog catherijne in om daar te kijken.![]()
in zn gelaat en later via appquote:
(dat appen is sws al niks, mensen lezen zo vaak de dingen verkeerd)![]()
zelfs 2x, dat is wel raarquote:Op vrijdag 16 juli 2021 08:50 schreef suzi1 het volgende:
[..]
in zn gelaat en later via app
(dat appen is sws al niks, mensen lezen zo vaak de dingen verkeerd)![]()
ja ik denk als je twijfelt dan zit er iets niet goed. toch
al denk ik dan ook weer van, loop niet te hard van stapel![]()
ligt er ook aan of ze rinkelende eierstokken heeft anders zijn er gewoon andere leuke boys tochquote:Op vrijdag 16 juli 2021 08:53 schreef suzi1 het volgende:
ja ik denk als je twijfelt dan zit er iets niet goed. toch
al denk ik dan ook weer van, loop niet te hard van stapel![]()
Och woorden zeggen in een relatie niet zoveel. Daden des te meer. Wat je zonder vragen voor de ander doet of laat, laat zonder woorden zien hoeveel je om die persoon geeft.Ik heb er één en ik ben er trots op
dan next, misschien voorstellen aan @Schakeltopia ? als die vriendin ongeveer van jouw niveau is zit hij gebakkenquote:![]()
Dr. Suzilovequote:Op vrijdag 16 juli 2021 08:58 schreef suzi1 het volgende:
dan gaan we die koppelen. woont ook ergens boven in t land![]()
![]()
Duimen jullie dat de action in hoog catherijne die zooi wel heeft?Ik heb er één en ik ben er trots op
GoedemorgenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Action in arkelFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
https://www.action.com/nl-be/p/magnesium-huidgelquote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:05 schreef suzi1 het volgende:
je kan toch online zien of die action het heeft?
Nee, zelfs de action zelf kan het niet zien.quote:Hoi Monique, Dat durf ik niet te zeggen. Door ons sterk wisselende assortiment heb ik geen inzage in het huidige assortiment en hierdoor kan ik ook niet in de voorraden van onze winkels kijken. Ik kan je alleen aanraden om hiervoor zelf de filialen bij jou in de buurt te bezoeken. Succes en fijne dag gewenst. Groeten, Team Webcare ActionIk heb er één en ik ben er trots op
quote:
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Deze producten zijn mogelijk seizoensgebonden producten waardoor deze momenteel niet beschikbaar zijn.
(bij onze action iig zo te zien)![]()
hoezo is haar seizonsgebondenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:11 schreef suzi1 het volgende:
Deze producten zijn mogelijk seizoensgebonden producten waardoor deze momenteel niet beschikbaar zijn.
(bij onze action iig zo te zien)![]()
het gaat niet eens om haar kwam ik achter door de link
maar dannog kan je het t hele jaar door gebruiken!![]()
![]()
Prinsesquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Daar doe ik.niet aan mee nuFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Net wakkerFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Zo heb koffieFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Moon ?
Wat doe je mopFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Gisteren verhuist naar andere slaapkamer. Nou geen succesFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Jammerquote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Gisteren verhuist naar andere slaapkamer. Nou geen succes![]()
Kut kinderenquote:
Ik moet piesen als een stier met blaasontstekingIk heb er één en ik ben er trots op
Janken mega hard rond 4Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Uhbdan ga jequote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:22 schreef DJMO het volgende:
Ik moet piesen als een stier met blaasontstekingFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
oke danFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
is wel droog buitenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
gelukkig maarFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
pfff mensenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Charmant.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:22 schreef DJMO het volgende:
Ik moet piesen als een stier met blaasontsteking* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*![]()
drama zeg dat water overlastFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
nou die ik hier continu heb is ook heftig hoorquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
drama zeg dat water overlast![]()
drama weerquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
hier ook al aantal weken. en gaat nog weken door. maar ik raak eraan gewend. en eerlijk waar, heb er geen problemen meer mee.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nou die ik hier continu heb is ook heftig hoor
ik kan er smiddags zelfs doorheen slapen. dat is wel heel gek![]()
![]()
nou ik slaap er niet door heen lijk wel luchtalarm rond 4 uurquote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:37 schreef suzi1 het volgende:
[..]
hier ook al aantal weken. en gaat nog weken door. maar ik raak eraan gewend. en eerlijk waar, heb er geen problemen meer mee.
ik kan er smiddags zelfs doorheen slapen. dat is wel heel gekFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
beginnen ze daar al zo vroeg? of zijn het je buren?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nou ik slaap er niet door heen lijk wel luchtalarm rond 4 uur
normaal heb ik last van mn buren, maar die hoor ik nu niet meer door andere teringherrie![]()
![]()
burenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:38 schreef suzi1 het volgende:
[..]
beginnen ze daar al zo vroeg? of zijn het je buren?
normaal heb ik last van mn buren, maar die hoor ik nu niet meer door andere teringherrieFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
@engine
Als er een knapperd tussen zit dan ja pics 😂Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ga eens werkenquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
buren beginnen meestal rond half 8 te schreeuwen en hoor ik soms wel tot 12 uur savonds.quote:
snachts gelukkig nooit.
daar ben ik nu ook wel aan gewend na 3 jaar. maar werklui is weer even een betere variant.
mogen de buren straks weer...![]()
hier jankende kinderen die lucht alarm . aan de andere kant serviers die hele dag blerren gillen . stmpen deuren smijten enz enzquote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:42 schreef suzi1 het volgende:
[..]
buren beginnen meestal rond half 8 te schreeuwen en hoor ik soms wel tot 12 uur savonds.
snachts gelukkig nooit.
daar ben ik nu ook wel aan gewend na 3 jaar. maar werklui is weer even een betere variant.
mag de buren straks weer...Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
in wat voor wijk woon jij dat je telkens schreeuwende buren hoortquote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:42 schreef suzi1 het volgende:
[..]
buren beginnen meestal rond half 8 te schreeuwen en hoor ik soms wel tot 12 uur savonds.
snachts gelukkig nooit.
mogen de buren straks weer...![]()
volksbuurt... die steeds meer aan het verpauperen isquote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:43 schreef MCH het volgende:
[..]
in wat voor wijk woon jij dat je telkens schreeuwende buren hoort![]()
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:39 schreef greysbones het volgende:
@:Engine
Als er een knapperd tussen zit dan ja pics 😂
erg jammerquote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:43 schreef suzi1 het volgende:
[..]
volksbuurt... die steeds meer aan het verpauperen is![]()
Zo weer fris en fruitig, doet toch wonderen uurtje eerder slapenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
sind de nieuwe regels hier vd woningbouw dat ook mensen met weinig geld hier ondergebracht moeten worden is het chaos. elke nieuwe woning stoppen ze nu maar wat inFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
precies, puntjes zijn voor losersquote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:45 schreef hemarookworst het volgende:
Zo weer fris en fruitig, doet toch wonderen uurtje eerder slapen![]()
hier net zoquote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:43 schreef suzi1 het volgende:
[..]
volksbuurt... die steeds meer aan het verpauperen isFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
wij zitten in oude huizen. helft koop, helft huurquote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
sind de nieuwe regels hier vd woningbouw dat ook mensen met weinig geld hier ondergebracht moeten worden is het chaos. elke nieuwe woning stoppen ze nu maar wat in
maar ondertussen veel arbeidsmigranten en vluchtelingen. en dan heb je nog dealertjes
maar omdat ik weinig contacten heb hier weet ik nog geen kwart van wat hier gaande is. ondanks het ons kent ons is.![]()
is @Paul niet rijk?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:47 schreef suzi1 het volgende:
[..]
wij zitten in oude huizen. helft koop, helft huur
maar ondertussen veel arbeidsmigranten en vluchtelingen. en dan heb je nog dealertjes
maar omdat ik weinig contacten heb hier weet ik nog geen kwart van wat hier gaande is. ondanks het ons kent ons is.![]()
uh ben je mijn buurvrouwquote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:47 schreef suzi1 het volgende:
[..]
wij zitten in oude huizen. helft koop, helft huur
maar omdat ik weinig contacten heb hier weet ik nog geen kwart van wat hier gaande is. ondanks het ons kent ons is.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
jaFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
okeFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
ik zie het ook in de aanleunwoningen waar mn pa woonde. wat ze daar allemaal stoppen! niet normaal hoor. een van die bewoners hangt in de container afval van de buurtsuper.
dan zitten er een paar alcoos. een asovrouw met dr kleinzoon waar de ouderen bang voor zijn en wat al niet meer.
ik heb al regelmatig klachten ingediend, maar ik kan eigenlijk niks doen.
geef namen en huisnrs en niks anoniem.
eentje hebben ze wel een keer uit zn app gehaald, die zat volgens mij helemaal onder de drugs en liep er naakt in het portiek.
maar die is weer terug na korte behandeling. en zit nu weer als een zwerver daar op een bankje
dan zit er nog een exdakloze alcoholist die schooit bij iedereen om geld
lekker hoor, je oude dag denken door te brengen in een veilig gebouw. niks veiligs meer aan![]()
ja je hoort dit steeds vakerquote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:51 schreef suzi1 het volgende:
ik zie het ook in de aanleunwoningen waar mn pa woonde. wat ze daar allemaal stoppen! niet normaal hoor. een van die bewoners hangt in de container afval van de buurtsuper.
dan zitten er een paar alcoos. een asovrouw met dr kleinzoon waar de ouderen bang voor zijn en wat al niet meer.
eentje hebben ze wel een keer uit zn app gehaald, die zat volgens mij helemaal onder de drugs en liep er naakt in het portiek.
maar die is weer terug na korte behandeling. en zit nu weer als een zwerver daar op een bankje
lekker hoor, je oude dag denken door te brengen in een veilig gebouw. niks veiligs meer aanFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Alles wordt zo duur dat paupers en gespuis naar dezelfde plek wordt verdrevenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:51 schreef suzi1 het volgende:
lekker hoor, je oude dag denken door te brengen in een veilig gebouw. niks veiligs meer aan![]()
@Paul heeft wel een mooie zwembroekFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
maar ik moet er ook naar kijken. anders alleen heel de tijd naar mezelf in de spiegelquote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:53 schreef MCH het volgende:
[..]
Knap ben jij al, hoef je alleen een rijke vent te zoeken![]()
![]()
het is prachtigFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Zo'n gele als Roelvink zekerquote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
@:paul heeft wel een mooie zwembroekUw ADH vitamine Worst
nee dat nog net niet hemaquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
blauwe showde hij gisterenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
jajajaFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Even m'n mede passagiers pesten. Boterham met salami en kaas nuttigen.Ik heb er één en ik ben er trots op
djmo je moet volgende keer van die salamibroodjes kopen. ik blief ze niet, maar meuren de pan uit
zal even zoeken, zijn van bifi dacht ik![]()
broodje palmoliequote:Op vrijdag 16 juli 2021 10:02 schreef suzi1 het volgende:
djmo je moet volgende keer van die salamibroodjes kopen. ik blief ze niet, maar meuren de pan uit
zal even zoeken, zijn van bifi dacht ik![]()
quote:
Ik heb betere manieren om m'n medepassagiers te pestenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 10:01 schreef DJMO het volgende:
Even m'n mede passagiers pesten. Boterham met salami en kaas nuttigen.![]()
![]()
Uw ADH vitamine Worst
Smullers friet rond 1700 uur?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 10:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik heb betere manieren om m'n medepassagiers te pesten![]()
![]()
![]()
Oeh. Ziet er lekker uit. Straks even bij appie kijkenquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
Dan blijven ze tenminste op die anderhalve meter ja!quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Dat is wel erg slim, goede strategiequote:Op vrijdag 16 juli 2021 10:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dan blijven ze tenminste op die anderhalve meter ja!![]()
Vraag ik me van jou ook al maanden af.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 10:04 schreef Nattekat het volgende:
Is die R-Woud nou nog steeds niet ontslagen?
Greyquote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Liever gewoon Grey
Ben niet van God 😂![]()
![]()
bah bah kan ik straks weer de plee schoonmaken hier. gister maakten ze er ook al zo vaak gebruik van
normaal ben ik de enige die hem gebruikt...![]()
Goedemorgen Jochemquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Wonen met andere mensenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 10:07 schreef suzi1 het volgende:
bah bah kan ik straks weer de plee schoonmaken hier. gister maakten ze er ook al zo vaak gebruik van
normaal ben ik de enige die hem gebruikt...![]()
![]()
Haha inderdaadquote:Op vrijdag 16 juli 2021 10:09 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik ben voor een minder ergere opmerking gebanned![]()
Ik hoop een paar tubes magnesium gel.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Heeft superbadeend ook vakantie gehad?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Note gezetquote:Op vrijdag 16 juli 2021 10:09 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik ben voor een minder ergere opmerking gebanned100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Nog steeds mee bezig koop dan anderequote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
zo moeilijk doen en er maar over janken hier, lijkt wel een millennialquote:Op vrijdag 16 juli 2021 10:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Nog steeds mee bezig koop dan andere![]()
nee heb er te veelFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
ow dan valt bij mij nog meequote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
huh in drie dagen?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 10:14 schreef MCH het volgende:
[..]
dan krijg ik komende drie dagen 70 notes erbij, lekker lezenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
![]()
![]()
![]()
![]()
laatste tijd note loosquote:Op vrijdag 16 juli 2021 10:16 schreef MCH het volgende:
[..]
3 dagen vertraging maar wet pussy kan ze nu al zie n
jee, wat een aantal rare notes zie ik. die vallen onder 1 note en zijn echt niet notewaardig
maar fijn om te zien!![]()
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 10:14 schreef MCH het volgende:
[..]
dan krijg ik komende drie dagen 70 notes erbij, lekker lezen
Even snel 70 notes gezet om je niet teleur te stellen
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 10:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Even snel 70 notes gezet om je niet teleur te stellen![]()
![]()
Volk weer de deur uit
Glimmende ketel
Ik wil ook nattekatnotes!quote:Op vrijdag 16 juli 2021 10:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Even snel 70 notes gezet om je niet teleur te stellen![]()
![]()
heb ook rare notes er tussen hoor vind dat lach wekkend . in uto kon je note krijgen als je al boe zeiquote:Op vrijdag 16 juli 2021 10:18 schreef suzi1 het volgende:
jee, wat een aantal rare notes zie ik. die vallen onder 1 note en zijn echt niet notewaardig
maar fijn om te zien!Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Hahaquote:Op vrijdag 16 juli 2021 10:18 schreef suzi1 het volgende:
maar fijn om te zien!
Ik ben ook vaak zinloos genote in het verleden!![]()
![]()
hier kom je nu pas achter?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 10:21 schreef suzi1 het volgende:
in barbietopic heb ik hele vreemde notes. maar wel mooi hoe ze dat voor je in een tabel bijhouden![]()
ja lachwekkend gewoonquote:Op vrijdag 16 juli 2021 10:21 schreef jerney het volgende:
[..]
Haha
Ik ben ook vaak zinloos genote in het verleden!Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
al mijn notes zijn onterecht, behalve note 500 @Deisyyquote:Op vrijdag 16 juli 2021 10:21 schreef jerney het volgende:
[..]
Haha
Ik ben ook vaak zinloos genote in het verleden!![]()
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 10:21 schreef suzi1 het volgende:
in barbietopic heb ik hele vreemde notes. maar wel mooi hoe ze dat voor je in een tabel bijhouden
Ik had mijn notes vooral voor slowchatten en mijn forum spammen![]()
![]()
zag jullie hier een tijdje terug al over notes schrijven, en ik dacht als het weer ter sprake komt zal ik het eens vragen![]()
Flinke verzameling welquote:Op vrijdag 16 juli 2021 10:21 schreef MCH het volgende:
[..]
al mijn notes zijn onterecht, behalve note 500 @:deisyy![]()
![]()
Tong is denk ik kampioenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Rond een uur if 1 is óók heel vroeg op de dagquote:Op vrijdag 16 juli 2021 10:23 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja een keer al heel vroeg op de dag. is weer eens wat anders![]()
![]()
Om je reet mee af te vegen?quote:
141 heb ik erquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
ja maan kon er ook wat vanquote:Op vrijdag 16 juli 2021 10:25 schreef jerney het volgende:
[..]
Tong
@:Maanvis heeft er ook wel flink watFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
is goed truusquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:
staat erbij gewoonquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
ergquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik heb nog geen 400 notes, waarvan ong 10 onbegrepen spinvis quotesTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
hey waar hing je nu uit zegquote:Op vrijdag 16 juli 2021 10:34 schreef Maanvis het volgende:
Ik heb nog geen 400 notes, waarvan ong 10 onbegrepen spinvis quotesFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
Forum Opties Forumhop: Hop naar: