SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam: MarkdeajaxfanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zelfde provincie ook nog
Denk ikEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Too slowEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Gratis en voor niks een nieuwe ketelquote:Op vrijdag 16 juli 2021 08:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Oeeeh dan wordt het wel heel spannend
Wist niet eens dat ik daar behoefte aan had.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ook waar, helaasquote:
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Hier wel maar dan moet ik altijd hard lachenquote:die paar euro jagen me hier ook niet weg.
Waarom geen interesse in mijn bouwvakkers? Misschien zijn die ook wel sexy.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 08:24 schreef greysbones het volgende:
Ik ga ervandoor
Maak stiekem een foto suzi😂En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
ik denk dat hier dan de huursubsidie ook omhoog zou gaan, dus maakt niks wat dat betreftquote:Op vrijdag 16 juli 2021 08:25 schreef engine het volgende:
[..]
Hier wel maar dan moet ik altijd hard lachendie paar euro jagen me hier ook niet weg.
![]()
![]()
Bij de bouwvakkers bedoel je?quote:
Helaas niet
Daar wel? Pics?
quote:
Goed. Op weg naar hoog catherijne.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik ken geen PaulEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Zo makkelijk gaat dat
Joh. Die heeft zo weer een ander. 't is net een zeeman. In elk stadje een ander schatje.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Sommige mannen denken net als die boeren. Je weet wel. Een kut is een kut en ze neuken hun varken. Die boeren dus.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 08:37 schreef suzi1 het volgende:
vond t al bijna zielig. man met zijn grote hoop op mij gevestigd. is nogal wat hoorIk heb er één en ik ben er trots op
Jammer dat jij die ervaring hebtquote:Op vrijdag 16 juli 2021 08:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
Sommige mannen denken net als die boeren. Je weet wel. Een kut is een kut en ze neuken hun varken. Die boeren dus.![]()
Hertjes
vraag voor een vriendin, stel je date al paar maand met iemand en je twijfelt over zijn gevoelens voor jou
hij moet er over nadenken. en 8 dagen later heb je nog geen reactie
hoe snel zouden jullie wel iets laten horen, ondanks druk leven, als je wel of niet weet wat je wil![]()
Hmm. Wat is nou een paar maanden op een mensenleven. Als je je na een paar maanden al drukt maakt of je partner wel huisje boompje beestje voor zich ziet moet je wel wanhopig zijn. Geef een relatie de tijd om te groeien in plaats van overhaaste beslissingen te nemen.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 08:43 schreef suzi1 het volgende:
vraag voor een vriendin, stel je date al paar maand met iemand en je twijfelt over zijn gevoelens voor jou
hoe snel zouden jullie wel iets laten horen, ondanks druk leven, als je wel of niet weet wat je wilIk heb er één en ik ben er trots op
8 dagen is wel lang, mensen doen altijd zo moeilijk. signaal is duidelijkquote:Op vrijdag 16 juli 2021 08:43 schreef suzi1 het volgende:
hoe snel zouden jullie wel iets laten horen, ondanks druk leven, als je wel of niet weet wat je wil![]()
dat vind ik zelf ook wel djmo. heb zelf een tijdje een vriend gehad die maar bleef vragen hoe en wat, dat ik er gek van werd. uiteindelijk vond ik het wel leuk allemaal, maar niet met steeds die vraag en toen ben ik hem beu geworden en was het binnen paar maanden dus over.
zeker omdat ik iemand ben die al eeuwen alleen leeft
maar ik hoop op wat reacties van (jonge)mannen, want tot nu toe heeft ze alleen maar reacties van vrouwen![]()
ja dat vond ik ook. zolang moet je er niet over na hoeven te denken tochquote:Op vrijdag 16 juli 2021 08:46 schreef MCH het volgende:
[..]
8 dagen is wel lang, mensen doen altijd zo moeilijk. signaal is duidelijk
maar huisjeboompjebeesje moet je gwn niet te snel willen verachten om daar reactie op te krijgen
wel of iemand wel om je geeft
maar geniet beter gewoon van de tijd![]()
maar heeft ze dit via de app gevraagd?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 08:48 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja dat vond ik ook. zolang moet je er niet over na hoeven te denken toch
maar huisjeboompjebeesje moet je gwn niet te snel willen verachten om daar reactie op te krijgen
wel of iemand wel om je geeft
maar geniet beter gewoon van de tijd![]()
Let it goooooooooooooooquote:Op vrijdag 16 juli 2021 08:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja geniet van de tijd en het gaat zoals het gaat.![]()
Nee. Nergens te vinden. Heb action 33n berichtje gestuurd en ben nu onderweg naar Utrecht, onderweg naar den dolder even snel hoog catherijne in om daar te kijken.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Succesquote:Op vrijdag 16 juli 2021 08:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee. Nergens te vinden. Heb action 33n berichtje gestuurd en ben nu onderweg naar Utrecht, onderweg naar den dolder even snel hoog catherijne in om daar te kijken.![]()
in zn gelaat en later via appquote:
(dat appen is sws al niks, mensen lezen zo vaak de dingen verkeerd)![]()
zelfs 2x, dat is wel raarquote:Op vrijdag 16 juli 2021 08:50 schreef suzi1 het volgende:
[..]
in zn gelaat en later via app
(dat appen is sws al niks, mensen lezen zo vaak de dingen verkeerd)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: