Liever gewoon Greyquote:

buren beginnen meestal rond half 8 te schreeuwen en hoor ik soms wel tot 12 uur savonds.quote:

hier jankende kinderen die lucht alarm . aan de andere kant serviers die hele dag blerren gillen . stmpen deuren smijten enz enzquote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:42 schreef suzi1 het volgende:
[..]
buren beginnen meestal rond half 8 te schreeuwen en hoor ik soms wel tot 12 uur savonds.
snachts gelukkig nooit.
daar ben ik nu ook wel aan gewend na 3 jaar. maar werklui is weer even een betere variant.
mag de buren straks weer...

in wat voor wijk woon jij dat je telkens schreeuwende buren hoortquote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:42 schreef suzi1 het volgende:
[..]
buren beginnen meestal rond half 8 te schreeuwen en hoor ik soms wel tot 12 uur savonds.
snachts gelukkig nooit.
daar ben ik nu ook wel aan gewend na 3 jaar. maar werklui is weer even een betere variant.
mogen de buren straks weer...

volksbuurt... die steeds meer aan het verpauperen isquote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:43 schreef MCH het volgende:
[..]
in wat voor wijk woon jij dat je telkens schreeuwende buren hoort

quote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:39 schreef greysbones het volgende:
@:Engine
Als er een knapperd tussen zit dan ja pics 😂

erg jammerquote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:43 schreef suzi1 het volgende:
[..]
volksbuurt... die steeds meer aan het verpauperen is

precies, puntjes zijn voor losersquote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:45 schreef hemarookworst het volgende:
Zo weer fris en fruitig, doet toch wonderen uurtje eerder slapen

hier net zoquote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:43 schreef suzi1 het volgende:
[..]
volksbuurt... die steeds meer aan het verpauperen is

wij zitten in oude huizen. helft koop, helft huurquote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
sind de nieuwe regels hier vd woningbouw dat ook mensen met weinig geld hier ondergebracht moeten worden is het chaos. elke nieuwe woning stoppen ze nu maar wat in

is @Paul niet rijk?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:47 schreef suzi1 het volgende:
[..]
wij zitten in oude huizen. helft koop, helft huur
maar ondertussen veel arbeidsmigranten en vluchtelingen. en dan heb je nog dealertjes
maar omdat ik weinig contacten heb hier weet ik nog geen kwart van wat hier gaande is. ondanks het ons kent ons is.

uh ben je mijn buurvrouwquote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:47 schreef suzi1 het volgende:
[..]
wij zitten in oude huizen. helft koop, helft huur
maar ondertussen veel arbeidsmigranten en vluchtelingen. en dan heb je nog dealertjes
maar omdat ik weinig contacten heb hier weet ik nog geen kwart van wat hier gaande is. ondanks het ons kent ons is.

ja je hoort dit steeds vakerquote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:51 schreef suzi1 het volgende:
ik zie het ook in de aanleunwoningen waar mn pa woonde. wat ze daar allemaal stoppen! niet normaal hoor. een van die bewoners hangt in de container afval van de buurtsuper.
dan zitten er een paar alcoos. een asovrouw met dr kleinzoon waar de ouderen bang voor zijn en wat al niet meer.
ik heb al regelmatig klachten ingediend, maar ik kan eigenlijk niks doen.
geef namen en huisnrs en niks anoniem.
eentje hebben ze wel een keer uit zn app gehaald, die zat volgens mij helemaal onder de drugs en liep er naakt in het portiek.
maar die is weer terug na korte behandeling. en zit nu weer als een zwerver daar op een bankje
dan zit er nog een exdakloze alcoholist die schooit bij iedereen om geld
lekker hoor, je oude dag denken door te brengen in een veilig gebouw. niks veiligs meer aan

Alles wordt zo duur dat paupers en gespuis naar dezelfde plek wordt verdrevenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:51 schreef suzi1 het volgende:
ik zie het ook in de aanleunwoningen waar mn pa woonde. wat ze daar allemaal stoppen! niet normaal hoor. een van die bewoners hangt in de container afval van de buurtsuper.
dan zitten er een paar alcoos. een asovrouw met dr kleinzoon waar de ouderen bang voor zijn en wat al niet meer.
ik heb al regelmatig klachten ingediend, maar ik kan eigenlijk niks doen.
geef namen en huisnrs en niks anoniem.
eentje hebben ze wel een keer uit zn app gehaald, die zat volgens mij helemaal onder de drugs en liep er naakt in het portiek.
maar die is weer terug na korte behandeling. en zit nu weer als een zwerver daar op een bankje
dan zit er nog een exdakloze alcoholist die schooit bij iedereen om geld
lekker hoor, je oude dag denken door te brengen in een veilig gebouw. niks veiligs meer aan

maar ik moet er ook naar kijken. anders alleen heel de tijd naar mezelf in de spiegelquote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:53 schreef MCH het volgende:
[..]
Knap ben jij al, hoef je alleen een rijke vent te zoeken

Zo'n gele als Roelvink zekerquote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
@:paul heeft wel een mooie zwembroek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |