Ha ha, ach als ie maar wat gezonds binnen krijgt toch?quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Missie is niet helemaal geslaagd.Hij heeft er wel wat van gegeten, maar niet veel.
Zit wel de hele dag drinkyoghurt als een malle naar binnen te werken!
Ja en da's nou net het probleem!quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ha ha, ach als ie maar wat gezonds binnen krijgt toch?
Drinkyoghurt is ook wel gezond toch? Ach over een aantal jaar eet ie midden in de nacht je hele voorraadkast leegquote:
En dan meurt hij al naar dood geslagen bier, velen alcohol en nog velen meet kebab met 6 flesjes knoflook sausquote:Op woensdag 14 juli 2021 18:20 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Drinkyoghurt is ook wel gezond toch? Ach over een aantal jaar eet ie midden in de nacht je hele voorraadkast leeg
Ik was even wandelen met de kleine buiten. Krijgt hij tenminste wat frisse lucht. En nu aan het koken.quote:
Schei uit over kebab!quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dan meurt hij al naar dood geslagen bier, velen alcohol en nog velen meet kebab met 6 flesjes knoflook saus
Je kan het ze niet vroeg genoeg lerenquote:Op woensdag 14 juli 2021 18:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dan meurt hij al naar dood geslagen bier, velen alcohol en nog velen meet kebab met 6 flesjes knoflook saus
Heel goed!quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik was even wandelen met de kleine buiten. Krijgt hij tenminste wat frisse lucht. En nu aan het koken.
Ja drinkyoghurt is idd gezond, maar hij heeft er vandaag (naast zijn 1/3e liter gebruikelijke pap) zeker een liter van gedronken en heeft amper gegeten!quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:20 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Drinkyoghurt is ook wel gezond toch? Ach over een aantal jaar eet ie midden in de nacht je hele voorraadkast leeg
quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Je kan het ze niet vroeg genoeg leren![]()
Lolquote:Op woensdag 14 juli 2021 18:53 schreef ToT het volgende:
[..]Hij probeert al vaak zat mijn wijntjes en speciaalbiertjes te drinken, naast m'n koffie!
Ja het vult wel natuurlijkquote:Op woensdag 14 juli 2021 18:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja drinkyoghurt is idd gezond, maar hij heeft er vandaag (naast zijn 1/3e liter gebruikelijke pap) zeker een liter van gedronken en heeft amper gegeten!
quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja drinkyoghurt is idd gezond, maar hij heeft er vandaag (naast zijn 1/3e liter gebruikelijke pap) zeker een liter van gedronken en heeft amper gegeten!
Ja ach, voor 2/3e van zijn leven is hij sowieso een moeilijke eter!quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Lol
[..]
Ja het vult wel natuurlijk
[..]
En daarna haalt ie het weer inquote:Op woensdag 14 juli 2021 18:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ach, voor 2/3e van zijn leven is hij sowieso een moeilijke eter!
quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
En daarna haalt ie het weer in
Zoete aardappel pindasoepquote:
Hoe oud zijn jouw kinders?quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:21 schreef greysbones het volgende:
Spaghetti
Want dat vinden de kids lekker
Ja wil ik ook weer eens maken op mijn manier, maar mevrouw ToT is daar nooit zo dol op.quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:21 schreef greysbones het volgende:
Spaghetti
Want dat vinden de kids lekker
Gezelligquote:
Gaat hier nu best hardquote:Op woensdag 14 juli 2021 19:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Hier ook regen
Maar gelukkig niet zoals in Limburg wat een drama zeg
Oh dan is het ook daar snel veel waterquote:Op woensdag 14 juli 2021 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gaat hier nu best hard
En aangezien ik dichtbij de IJssel woon die al vol is gelopen door al het water uit Limburg
En dan is je man net zo oud als ik benquote:
Kurkdroog hier.quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:46 schreef greysbones het volgende:
Het komt hier nu echt met bakken naar beneden![]()
![]()
Jaquote:
Ach, we zullen maar zeggen dat je compenseert voor je Limburgse medemensquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
En dan is je man net zo oud als ik ben
Jullie waren er vroeg bij dan.
[..]
Kurkdroog hier.
Komt @:derrabbit zo weer met een grap over
[..]
Ja
nou dankzij julliequote:Op woensdag 14 juli 2021 20:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ach, we zullen maar zeggen dat je compenseert voor je Limburgse medemens
Dud0rquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
En dan is je man net zo oud als ik ben
Jullie waren er vroeg bij dan.
[..]
Kurkdroog hier.
Komt @:derrabbit zo weer met een grap over
[..]
Ja
Ik heb al van familie gehoord dat er meerdere rivieren en beekjes daar dusdanig zijn uitgelopen dat sommige dorpen al helemaal ingesloten zijnquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou dankzij jullie
is de ijssel al helemaal vol
en gaat hij er over vannacht
gelukkig geen natte voeten hier
37quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dud0r![]()
![]()
Jij bent toch nog niet zo oud?
bij jou wel alles droog?quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb al van familie gehoord dat er meerdere rivieren en beekjes daar dusdanig zijn uitgelopen dat sommige dorpen al helemaal ingesloten zijn
even nietquote:
Zolang dat nummer maar boven de 18 isquote:
quote:
Oke oke snap ik!quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
even niet
ben beetje boos
maar niet op jou Moon![]()
![]()
weer een droom in duigenquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zolang dat nummer maar boven de 18 is
[..]![]()
Ik dacht dat je jonger was
voor nu even Dudor gezelschap houdenquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:07 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Oke oke snap ik!
Wel terug komen hoor
Arme @dud0rquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
voor nu even Dudor gezelschap houden
anders issie helemaal alleen
Kom ik dan zo over als 25 jarigequote:Op woensdag 14 juli 2021 20:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zolang dat nummer maar boven de 18 is
[..]![]()
Ik dacht dat je jonger was
Nee hoor. Maakt mij niet uit hoe oud iemand is hoor.quote:
Wij hebben het hele dag droog gehad, maar de Maas is wel al stukkies voller dan gister.quote:
gaat hier ook bizar hardquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wij hebben het hele dag droog gehad, maar de Maas is wel al stukkies voller dan gister.
Neuh dat ook niet maar dacht begin 30quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kom ik dan zo over als 25 jarige
Ik had ook niet anders verwacht, gister waren in Limburg volgens vrienden en familie verdubbelt in volume en die komen allemaal uit in de Maas.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
gaat hier ook bizar hard
en wij hebben echt de afgelopen dagen bijna niets gehad
Weet ik lieverdquote:
Daar loopt ook een riviertje dat uitkomt in de Maas die nu zeker 4 tot 6 keer zoveel volume moet hebben om überhaupt te overstromenquote:
quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar loopt ook een riviertje dat uitkomt in de Maas die nu zeker 4 tot 6 keer zoveel volume moet hebben om überhaupt te overstromen
Dat wil je echt niet mee maken en wat een schade enzquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:19 schreef dud0r het volgende:
Ik zou toch heel erg verdrietig worden als dat bij m'n huis gebeurde
politici vallen nu al over elkaar om te zeggenquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat wil je echt niet mee maken en wat een schade enz
Mogen ze wel een actie opzetten om geld in te zamelen
Pff gaan ze daar nu echt ruzie om maken man³quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
politici vallen nu al over elkaar om te zeggen
kijk
dit is wat er gebeurt met ons klimaat
Door Simpelveld zelf een beekje met een gemiddelde hoogte van 3 meter en vervoert bij zware regen max 50/60 cm aan waterquote:
RIP dud0rs BDSM kelderquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:19 schreef dud0r het volgende:
Ik zou toch heel erg verdrietig worden als dat bij m'n huis gebeurde
quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Door Simpelveld zelf een beekje met een gemiddelde hoogte van 3 meter en vervoert bij zware regen max 50/60 cm aan water
jepquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Pff gaan ze daar nu echt ruzie om maken man³
En gaan ze met hun dikke dienstwagen weer naar huis.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
politici vallen nu al over elkaar om te zeggen
kijk
dit is wat er gebeurt met ons klimaat
Verdrinken al die sletjes.quote:
Het kan ook welquote:
preciesquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En gaan ze met hun dikke dienstwagen weer naar huis.
quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:43 schreef dud0r het volgende:
En met al dat water kunnen we straks mensen in de kelder waterboarden
Een bepaalde boskabouter die ook weerman is?quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:44 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ik weet nog wel een paar kandidaten hiervoor
dommigheid is niks aan te doenquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Een bepaalde boskabouter die ook weerman is?
Zet ze maar in de rijquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:44 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ik weet nog wel een paar kandidaten hiervoor
Hee Greys.quote:
Ik verstop me voor muisquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Allemaal Limburgers die op hun zolderkamer dekking zoeken nu![]()
Is ze weer hitsigquote:
Maar vandaag heb ik al genoeg sletjes een beurt gegeven.quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2021 21:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar vandaag heb ik al genoeg sletjes een beurt gegeven.
quote:
Dat kan inderdaad heel vermoeiend zijnquote:Op woensdag 14 juli 2021 21:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar vandaag heb ik al genoeg sletjes een beurt gegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |