abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200404736
@elamanilo, het klinkt alsof je het jezelf onnodig moeilijk maakt door dingen in te vullen voor anderen.

Misschien vindt je vader het juist fijn dat hij je kan helpen/bijstaan, ondanks dat ie het druk heeft. Ik ken hem natuurlijk niet, maar misschien vindt hij het prettig dat hij een (heel) klein beetje de dingen die je moeder voor jou deed, op zijn manier voor jou kan doen?

Weet je lief dat je je zo voelt, als in: ziet hij niet alleen dat je moe bent en je wat minder voelt maar heb je dat ook uitgesproken? Hier ook minder energie (hoewel elke dag een beetje meer) en ik heb duidelijk gezegd tegen man dat ik echt meer hulp nodig heb met peuter. Als ik dat niet had gedaan dan had ie dat niet zo goed opgepakt als nu omdat ik toch wel altijd doorga. Ondanks dat hij m’n vermoeidheid wel zag, hij dacht dat het wel ging terwijl ik voor m’n gevoel in overlevingsmodus stond en daar niet echt leuker van werd.

Kortom, ook al voel je je bezwaard, vraag toch die hulp! Wat @Komkommerschijfje ook zegt; mensen helpen graag met liefde. Dat je van één iemand een stomme reactie gekregen hebt op je zwangerschap, maakt niet dat iedereen er zo over denkt.

Bespreek dit/deze gevoelens ook met je vroedvrouw. Misschien kan zij je nog op andere manieren helpen.

O+
  zaterdag 17 juli 2021 @ 09:04:39 #102
426379 elamanilo
elämänilo
pi_200404796
Dankje Eponine, je hebt helemaal gelijk. Dat ik erg de neiging heb om dingen voor anderen in te vullen . Ik ga het naar ze uitspreken! O+
pi_200404799
@elamanilo: Eens met @eponine!

En ook zo jammer dat je je schuldig voelt omdat je weer zwanger bent
Dat zou niet uit moeten maken! Er is niks mis met veel kinderen krijgen, al denkt men tegenwoordig soms van wel. Je zou juist steun moeten krijgen. En jezelf steunen ;-)
pi_200404839
Lily, hoe is het met jou? Kun je steeds wat meer doen op rustig tempo?

Erg benieuwd naar Rebubbled ook.
pi_200404840
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 09:04 schreef elamanilo het volgende:
Dankje Eponine, je hebt helemaal gelijk. Dat ik erg de neiging heb om dingen voor anderen in te vullen . Ik ga het naar ze uitspreken! O+
:*
Ik herken mijn eigen gedachtegang qua invullen voor anderen heel erg in wat je schrijft. Ben daar erg mee aan de slag gegaan nadat mijn vader een paar jaar geleden overleed (moeder is al langer geleden overleden, toen ik nog klein was), ik ook geen echte hulp vroeg bij de afwikkeling etc. daarvan ‘want niemand zit daar toch op te wachten’ en uiteindelijk dus mezelf keihard tegenkwam en maanden thuis gezeten heb.

Wat ik dus echt heb moeten leren is mijn behoeftes uitspreken: ‘ik ben nu zo moe, zou je misschien voor mij X kunnen doen?’ én het ook accepteren als mensen zelf hun hulp aanbieden. En dat blijft moeilijk want ik heb jarenlang, vanaf puber tot bijna 30, voor zieke vader gezorgd en alle rompslomp daaromheen, dus wat zit ik nu te zeuren, dat soort gedachtes…, maar het gaat steeds wat beter.

Niemand heeft er iets aan als jij straks helemaal aan het einde van je latijn bent, ela! Jij niet, je lief niet, je rondlopende kindjes niet en je kindje in wording niet.

O+
pi_200405054
Ik ben ook benieuwd naar Rebubbled, hopelijk hou je inmiddels wat binnen en voel je je wat beter :*

Ook een :* voor Ela en eens met de rest!
pi_200405583
Ela, ik ben het eens met Eponine. Niet invullen maar bespreekbaar maken en hulp vragen. Het is niet niks, het rouwproces om je moeder terwijl je ook nog een kindje erbij krijgt.
pi_200406184
Update! Huisartsenpost was er al snel over uit dat ik aan een infuus moest. Maar waar bleek de grote vraag, want heel Amsterdam lag vol. Uiteindelijk na 2 uur rond bellen kon ik terecht in Zaandam. Tegen de tijd dat we daar waren was het 23.30 en ik een hopeloos rozijntje. Maar nachtwissel van dienst, even wachten, nog even wachten, alle testen opnieuw, constateerde dat ik nog steeds uitgedroogd en aan het overgeven was en om 01u lag ik dan eindelijk aan het infuus. Vanochtend rustig begonnen met wat drinken en een beschuitje gegeten. Dit zit er nog steeds in. Dus het infuus is net eruit gehaald en ik mag naar huis. 👍
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
  FOK!fossiel zaterdag 17 juli 2021 @ 11:43:42 #109
1455 Keroppi
kool kikker
pi_200406492
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 11:11 schreef Rebubbled het volgende:
Update! Huisartsenpost was er al snel over uit dat ik aan een infuus moest. Maar waar bleek de grote vraag, want heel Amsterdam lag vol. Uiteindelijk na 2 uur rond bellen kon ik terecht in Zaandam. Tegen de tijd dat we daar waren was het 23.30 en ik een hopeloos rozijntje. Maar nachtwissel van dienst, even wachten, nog even wachten, alle testen opnieuw, constateerde dat ik nog steeds uitgedroogd en aan het overgeven was en om 01u lag ik dan eindelijk aan het infuus. Vanochtend rustig begonnen met wat drinken en een beschuitje gegeten. Dit zit er nog steeds in. Dus het infuus is net eruit gehaald en ik mag naar huis. 👍
Oh fijn zeg!
Chick on a mission
  zaterdag 17 juli 2021 @ 13:32:53 #110
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_200407905
Wat een toestand, Rebubbled. Fijn dat het nu weer beter gaat.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_200408996
Gelukkig gaat het weer beter @Rebubbled :*
pi_200409153
Fijn dat het beter gaat Rebubbled!
pi_200412237
Fijn, Rebubbled! Hopelijk weer een stijgende lijn vanaf nu, dat je je snel weer goed voelt!

Ik werd vanmiddag verrast door lieve vriendinnen en schoonzusje met een babyshower. 🥰 Super leuk! Heerlijk dat het lekker buiten kon, wel fijn met die hoge besmettingscijfers weer. Super leuke cadeaus gehad voor zowel mij als baby en heerlijke hapjes gegeten en leuke spelletjes gedaan en natuurlijk veel gekletst. 🥰
pi_200414551
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 19:18 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Fijn, Rebubbled! Hopelijk weer een stijgende lijn vanaf nu, dat je je snel weer goed voelt!

Ik werd vanmiddag verrast door lieve vriendinnen en schoonzusje met een babyshower. 🥰 Super leuk! Heerlijk dat het lekker buiten kon, wel fijn met die hoge besmettingscijfers weer. Super leuke cadeaus gehad voor zowel mij als baby en heerlijke hapjes gegeten en leuke spelletjes gedaan en natuurlijk veel gekletst. 🥰
Wat leuk! Ik kreeg er laatst ook 1. Kleinschalig met 3 vriendinnen en een high tea. Toch wel fijn. O+
  zondag 18 juli 2021 @ 09:25:59 #115
426379 elamanilo
elämänilo
pi_200419269
Rebubbled, wat fijn dat je weer opknapt. En wat een avontuur was het nog die avond. :*

Komkommerschijfje wat gezellig! En fijn dat het toch gewoon kon zo.

Flav, hoe is het met jou op je bouncebal?

Eponine, het hulp vragen is gisteren nog niet gelukt. Ik verwacht ook niet dat ik dat in 1 keer kan. Maar met het eerste jaar met de tweeling heb ik al wel iets kunnen oefenen met hulp accepteren. Ik denk dat ik het opschrijf voor mn lief en mn vader, dat werkt vaak het best bij mij.
pi_200419434
@elamanilo het enige dat er afzakt naar m'n bekken zijn z'n handen volgens mij :')
Elke avond beweegt er van alles boven m'n schaambot (zie en voelbaar) en dat is echt niet z'n hoofd. Er steken dan van die kleine bultjes uit en verdwijnen weer.
Verder heb ik nog amper harde buiken dus hij zit echt nog lekker op z'n plekje.
Morgenavond wordt het ballonnetje geplaatst.
pi_200419526
Haha Flav, die handjes voel ik soms ook rommelen bij m'n liezen en rondom m'n schaambot. Echt zo'n grappig gevoel.
Morgenavond een ballonnetje voor het inleiden? 😱
pi_200420403
@Komkommerschijfje Jup, morgenavond mogen we ons melden.
pi_200420887
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 11:00 schreef Flav het volgende:
@:Komkommerschijfje Jup, morgenavond mogen we ons melden.
Spannend!
  zondag 18 juli 2021 @ 12:23:58 #120
426379 elamanilo
elämänilo
pi_200421317
Spannend wel Flav, jammer dat hij zelf nog lekker hoog ligt, maar dat hoeft dus nog niet eens alles te zeggen over hoe klaar hij ervoor is. Volgende kindjes dalen dus pas echt veel vaker in tijdens de bevalling zelf. :*
pi_200421333
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 11:00 schreef Flav het volgende:
@:Komkommerschijfje Jup, morgenavond mogen we ons melden.
Heel spannend! Alvast heel veel succes gewenst, bijna jullie derde zoontje in jullie armen. 🥰
pi_200421770
Ja heel spannend indd, vooral omdat ik tijdens elke controle heb gehoord dat hij echt groot is.
Dan ga je al wat minder relaxt de bevalling in, ik probeer het van me af te zetten zodat ik me kan ontspannen.
We gaan wel zien hoe het loopt :P
  zondag 18 juli 2021 @ 13:23:23 #123
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_200422027
Spannend Flav :* je kunt dit O+
pi_200422119
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 12:23 schreef elamanilo het volgende:
Spannend wel Flav, jammer dat hij zelf nog lekker hoog ligt, maar dat hoeft dus nog niet eens alles te zeggen over hoe klaar hij ervoor is. Volgende kindjes dalen dus pas echt veel vaker in tijdens de bevalling zelf. :*
Oh dit is echt goed om te weten! Want Lily daalde pas met week 39 in en deze vindt het ook wel erg fijn met haar hoofd op mijn blaas ipv in mijn bekken. :P

Qua hulp vragen en accepteren, ik ben daar ook een draak in. Wellicht helpt het om het veeeeel kleiner te maken. Wat is iets kleins waar je nu direct mee geholpen zou zijn? Een wasje draaien? Een doekje over de tafels? Alle knuffels op een plek verzamelen? Ik merk dat zulke kleine taken vaak het meest op me drukken, omdat ze me het gevoel geven dat ik het makkelijk zou moeten kunnen. Maar het zijn er zoveel. En als ik de hele bubs bij elkaar pak, dan is het ineens veel en overweldigend en voelt het ook als een veel te groot verzoek om aan een ander te doen. Maar als ik maar een klein verzoekje doe, voelt dat veel laagdrempeliger. En de ander vraagt daarna vaak zelf of er nog iets anders is. Nouu.. :P Misschien kan dat nog een stapje in de goede richting zijn. Verder is het gewoon best wel een eenzaam probleem en voelt dat echt vreselijk. Ik kan me soms echt geïsoleerd voelen en weten dat ik het mezelf aandoe, wat het gevoel nog meer versterkt.
  zondag 18 juli 2021 @ 16:12:16 #125
426379 elamanilo
elämänilo
pi_200424431
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 13:01 schreef Flav het volgende:
Ja heel spannend indd, vooral omdat ik tijdens elke controle heb gehoord dat hij echt groot is.
Dan ga je al wat minder relaxt de bevalling in, ik probeer het van me af te zetten zodat ik me kan ontspannen.
We gaan wel zien hoe het loopt :P
Het gewicht helpt vaak mee met de ontsluiting..! En het vet is het lastigst niet, dat glibbert gewoon naar buiten. Het hoofd is het ‘grootste’ obstakel en doorgaans is het hoofd niet evenredig veel groter bij meer gewicht. Dus het (een ‘grotere’ baby) zegt niet alles over hoe ‘zwaar’ de bevalling verloopt. Het belangrijkste is dat jij je veilig, gesteund en vertrouwd kunt voelen, dan stromen de stoffen het best en verloopt de bevalling vaak het soepelste.

Jij kunt dit zeker! Je baby is ín jouw buik gegroeid en jullie zijn helemaal op elkaar afgestemd. Ik denk aan je! :*
  zondag 18 juli 2021 @ 16:16:35 #126
426379 elamanilo
elämänilo
pi_200424587
PS ik wil dus niemand aanvallen, maar ik geloof er wel echt in dat in veruit de meeste gevallen een bevalling goed kan verlopen en dat als alle omstandigheden zo optimaal mogelijk zijn, dat een lichaam het echt aan kan om een baby te baren. Ook als het een grotere baby is en de moeder fijn gebouwd. Dus ik wil toch mijn vertrouwen uitspreken naar Flav, want ik geloof er echt in dat zij dit (ook) kan. O+
pi_200426762
@elamanilo :* dankje
pi_200427496
quote:
1s.gif Op zondag 18 juli 2021 16:16 schreef elamanilo het volgende:
PS ik wil dus niemand aanvallen, maar ik geloof er wel echt in dat in veruit de meeste gevallen een bevalling goed kan verlopen en dat als alle omstandigheden zo optimaal mogelijk zijn, dat een lichaam het echt aan kan om een baby te baren. Ook als het een grotere baby is en de moeder fijn gebouwd. Dus ik wil toch mijn vertrouwen uitspreken naar Flav, want ik geloof er echt in dat zij dit (ook) kan. O+
Ik denk dat hoe je ook bevalt: veilig, gesteund en vertrouwd voelen zoals je in je post schreef essentieel is. Ik had bij mijn eerste een thuisbevalling voor ogen maar ik voelde me uiteindelijk veiliger in het ziekenhuis. Doordat ik hoewel alles anders liep heb ik al het bovenstaande mogen ervaren waardoor het alsnog een fijne bevalling was.

Ik vond het trouwens een hele lieve genuanceerde en ondersteunende post. :*
  zondag 18 juli 2021 @ 19:23:50 #129
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_200429042
Het is soms jammer dat een verloskundige zoiets zo uit, dat maakt het hebben van een groot kindje denk ik ook veel spannender.
Vertrouwen in het goede verloop is zo belangrijk en als ze je elke keer vertellen dat het groot is dan loop je er vanzelf mee. iig zo werkte het bij mij wel

(ik had al 2 grote baby's gehad maar de zorgen die mijn verloskundige er over uitte maakte het voor mij wel allemaal lastiger, ik voelde me bij sommige in de praktijk daardoor ook niet echt in goede handen)

Uiteindelijk de 5kg en 63 cm er gewoon uitgeperst zonder enige problemen.
  zondag 18 juli 2021 @ 21:11:18 #130
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_200431112
Vandaag commode in huis gehaald, aankleedkussen en -hoezen besteld, babykleding voor zover ik dat nu heb lekker gewassen en buiten laten drogen. Komende week vakantie, dus kan ik me lekker focussen op het schuren en verven van het ledikantje O+ Door ermee bezig te zijn nog meer zin in de komst van de kleine dame O+
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
pi_200431208
quote:
1s.gif Op zondag 18 juli 2021 16:12 schreef elamanilo het volgende:

[..]

Het gewicht helpt vaak mee met de ontsluiting..! En het vet is het lastigst niet, dat glibbert gewoon naar buiten. Het hoofd is het ‘grootste’ obstakel en doorgaans is het hoofd niet evenredig veel groter bij meer gewicht. Dus het (een ‘grotere’ baby) zegt niet alles over hoe ‘zwaar’ de bevalling verloopt. Het belangrijkste is dat jij je veilig, gesteund en vertrouwd kunt voelen, dan stromen de stoffen het best en verloopt de bevalling vaak het soepelste.

Jij kunt dit zeker! Je baby is ín jouw buik gegroeid en jullie zijn helemaal op elkaar afgestemd. Ik denk aan je! :*
Dit dus! En dan moet ik altijd denken aan hoe ridicuul klein de Skims shapeware van Kim K. zijn vs. de Kardashians die erin kunnen worden gepropt. Als zij daarin passen, kan die spekbaby ook door je vagina. 👍

Plaatje:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
pi_200433958
quote:
17s.gif Op zondag 18 juli 2021 21:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vandaag commode in huis gehaald, aankleedkussen en -hoezen besteld, babykleding voor zover ik dat nu heb lekker gewassen en buiten laten drogen. Komende week vakantie, dus kan ik me lekker focussen op het schuren en verven van het ledikantje O+ Door ermee bezig te zijn nog meer zin in de komst van de kleine dame O+
Wat heerlijk! O+
pi_200446847
@Flav; is het gelukt met de ballon plaatsen? Succes/sterkte met wachten tot de bevalling op gang komt :*
pi_200446931
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 21:42 schreef Takkie88 het volgende:
@:Flav; is het gelukt met de ballon plaatsen? Succes/sterkte met wachten tot de bevalling op gang komt :*
Hij zit erin, deed ontzettend veel pijn en nu af en aan krampen.
Ga nu proberen wat slaap te pakken :*
pi_200447369
Succes Flav!
pi_200447821
Succes Flav! Oh wat spannend, het gaat bijna gebeuren
pi_200448163
Succes Flav!
pi_200448289
Zet 'm op, Flav! 😘
  Moderator maandag 19 juli 2021 @ 23:27:19 #139
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_200448752
Succes Flav! :%

Ik zag net op het journaal dat zwangeren een verhoogde kans hebben om ernstige klachten bij covid te ontwikkelen. Zie https://nos.nl/nieuwsuur/(...)dere-met-overgewicht.

Misschien interessant voor degenen die nog twijfelen over een vaccinatie.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_200450661
Ik heb net bloed geprikt voor de NIPT, ook wel weer spannend. Net van de spanning van de termijnecho af krijg je dit weer (ik doe het niet zo goed op dingen waar ik geen invloed op heb :'))
  dinsdag 20 juli 2021 @ 08:39:35 #141
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_200450733
Spannend @Flav! Succes! O+

@LaBelleFleur27 , is allemaal ook spannend en vooral ook kut, dat vele wachten die eerste maanden ;( Herken het gevoel. Jezelf vooral bezig houden waardoor de tijd sneller lijkt te gaan is eigenlijk het enige wat je kan doen. Ik duim voor een goede NIPT *O*
|| justdiggit.org ||
  dinsdag 20 juli 2021 @ 09:33:32 #142
426379 elamanilo
elämänilo
pi_200451320
Flav, hoe was je nacht? Zet hem op! We denken aan je. O+

LaBelleFleur, ik merk bij mezelf hoe erg de echo’s deze zwangerschap mij onzeker maken. Ik vind het lastiger om naar mn lichaam te luisteren en te vertrouwen op wat ik daar voel... De vorige keren, zonder echo’s en testen, had ik daar helemaal geen last van en kon ik heel goed naar binnen luisteren/voelen en voelde ik me veel meer in verbinding met mn lichaam en baby. Ik sta er echt verbaasd van hoeveel verschil dit maakt. Ik wist de vorige keren al dat vriendinnen van mij telkens best zenuwachtig en zelfs gestresst waren voor echo’s en dat ze ook vaak van echo naar echo toeleefden, oftewel dat het gevoel van gerustgesteldheid na een goede uitslag maar kort duurde. En dat ik toen blij was dat ik me zo ontspannen kon voelen de hele tijd en daar geen ‘last’ van had. Maar ik had niet verwacht dat het zo anders zou voelen, dat het me zo onzeker maakt in mezelf vertrouwen. Ik merk dat ik dat ook lastig vind. Ik wil veel liever in contact zijn met mezelf, maar ook nu ik verder niets meer ‘hoef’, speelt die onzekerheid nog steeds mee en worstel ik daarmee om daar weer los van te komen.
Nou ja, ik kan me nu dus best goed voorstellen wat voor gevoel van onzekerheid het met zich meebrengt en ik hoop op een mooie uitslag voor jou en dat je daarna het vertrouwen goed vast kunt houden.
pi_200451798
Baby zit nog lekker in de buik.
Ballon was er na 1 uur al weer uitgevallen en heb een paar krampen gehad.
Nu nog steeds aan het wachten op een arts, tis schijnbaar erg druk.
Meneer ligt nog te hoog om de vliezen te breken dus ze gaan waarschijnlijk starten met opwekkers zodat hij hopelijk zakt.
Mocht dat niet zo zijn gaan ze kijken waarom hij niet zakt.
Hoopte al bevallen te zijn aangezien de ballon er zo uit was maar helaas :')
  dinsdag 20 juli 2021 @ 10:13:32 #144
149959 SQ
snelle trees
pi_200451840
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 10:10 schreef Flav het volgende:
Baby zit nog lekker in de buik.
Ballon was er na 1 uur al weer uitgevallen en heb een paar krampen gehad.
Nu nog steeds aan het wachten op een arts, tis schijnbaar erg druk.
Meneer ligt nog te hoog om de vliezen te breken dus ze gaan waarschijnlijk starten met opwekkers zodat hij hopelijk zakt.
Mocht dat niet zo zijn gaan ze kijken waarom hij niet zakt.
Hoopte al bevallen te zijn aangezien de ballon er zo uit was maar helaas :')
Ooh dit klinkt echt precies als mijn laatste bevalling :') ik dacht er ook wel met een paar uur vanaf te zijn gezien mijn eerdere ervaringen. Ballon viel er ook na 2 uur weer uit. Maar kennelijk is alles bij een derde al zo opgerekt dat die ballon ook weinig meer doet ;(
Succes, ik hoop vooral dat de opwekkers wat gaan doen en dat jouw bevalling anders eindigt dan de mijne :*
disclaimer
pi_200452112
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 23:27 schreef MaJo het volgende:
Succes Flav! :%

Ik zag net op het journaal dat zwangeren een verhoogde kans hebben om ernstige klachten bij covid te ontwikkelen. Zie https://nos.nl/nieuwsuur/(...)dere-met-overgewicht.

Misschien interessant voor degenen die nog twijfelen over een vaccinatie.
Ja, bleef het al die tijd lastig vinden, vooral toen ik in de periode van 28-32 weken zat. Ben echt pro-vaccineren, maar ik was maar voor 95% overtuigd van het feit dat ik me zou laten inenten nu. Het feit dat we geen voorrang kregen en ik pas twee weken geleden mijn eerste prik zou kunnen krijgen (ben van '94), maakte dat ik er wat beter mee om kon gaan. Nu ben ik 36 weken, heb ik verlof en kom ik niet meer met veel mensen lang in aanraking. Ik werk in het onderwijs, dus dat was af en toe best spannend. Gelukkig heb ik me heel goed kunnen beschermen zelf en waren leerlingen en collega's begripvol als ik ze maande tot afstand en goed ventileren. Heb zelfs les kunnen geven in grotere lokalen, dus dat was wel fijn (dat ze mee dachten hoe het voor mij zo fijn mogelijk zou zijn). Ik hoop dat ik die laatste weken ook gezond doorkom. 😊 Wel vind ik het geruststellend dat de baby nu eigenlijk al min of meer helemaal 'af' is en geen extra ondersteuning meer nodig heeft als ze geboren wordt.
pi_200452138
Ah Flav, hopelijk doen de opwekkers wat. Hopelijk heb je vannacht wel wat kunnen rusten. Zet 'm op weer vandaag. 💪🏻

Hier weekwissel: precies 36 weken! Over een week mag ze gewoon al thuis ter wereld komen, bizar. 😱 We gaan zometeen naar Amsterdam voor twee nachtjes! Ik ben blij dat het mooi weer is, lekker veel buiten zijn. :)
  dinsdag 20 juli 2021 @ 10:43:03 #147
426379 elamanilo
elämänilo
pi_200452221
Succes Flav. Dat wachten houdt je nog het langst bezig zo ja. Hopelijk komen ze zo bij je en gaan de opwekkers wat betekenen. :*
  dinsdag 20 juli 2021 @ 10:43:20 #148
426379 elamanilo
elämänilo
pi_200452225
Veel plezier komkommerschijfje!
pi_200452935
LBF, herkenbaar hoor. Ik werd er pas geruster op na de 20 weken echo. Het heeft ook heel lang geduurd voordat ik het wc papier niet meer controleerde op bloed. Tot vorige week ofzo. :') Nee grapje, maar wel echt nog tot na de 20 weken.

Flav hopelijk voorspoedige de opwekkers de boel een beetje. Wat zou het kunnen zijn als hij niet zakt?

Morgen officieel verlof, al zit ik al een tijdje thuis natuurlijk. Toch een fijn idee. En ineens twijfel ik toch vaker of een tweede een goed idee is. :') Beetje laat.
pi_200452976
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 09:33 schreef elamanilo het volgende:
Flav, hoe was je nacht? Zet hem op! We denken aan je. O+

LaBelleFleur, ik merk bij mezelf hoe erg de echo’s deze zwangerschap mij onzeker maken. Ik vind het lastiger om naar mn lichaam te luisteren en te vertrouwen op wat ik daar voel... De vorige keren, zonder echo’s en testen, had ik daar helemaal geen last van en kon ik heel goed naar binnen luisteren/voelen en voelde ik me veel meer in verbinding met mn lichaam en baby. Ik sta er echt verbaasd van hoeveel verschil dit maakt. Ik wist de vorige keren al dat vriendinnen van mij telkens best zenuwachtig en zelfs gestresst waren voor echo’s en dat ze ook vaak van echo naar echo toeleefden, oftewel dat het gevoel van gerustgesteldheid na een goede uitslag maar kort duurde. En dat ik toen blij was dat ik me zo ontspannen kon voelen de hele tijd en daar geen ‘last’ van had. Maar ik had niet verwacht dat het zo anders zou voelen, dat het me zo onzeker maakt in mezelf vertrouwen. Ik merk dat ik dat ook lastig vind. Ik wil veel liever in contact zijn met mezelf, maar ook nu ik verder niets meer ‘hoef’, speelt die onzekerheid nog steeds mee en worstel ik daarmee om daar weer los van te komen.
Nou ja, ik kan me nu dus best goed voorstellen wat voor gevoel van onzekerheid het met zich meebrengt en ik hoop op een mooie uitslag voor jou en dat je daarna het vertrouwen goed vast kunt houden.
Ik heb dit totaal tegenovergesteld, ik wil juist weten waar ik aan toe ben. Ik ben ook niet zo van in contact staan met m’n gevoel, daar denk ik nooit over na haha

Ik ben blij met de controles bij de VK, zeker afgelopen week met de weeen bij 25 weken. Ik had niet veel aansporing nodig om naar het ziekenhuis te racen (of nouja, iemand anders racete mij ernaartoe ;) )en onder de echokop van de gynaecoloog te gaan liggen

Lekker tegenstrijdig als ik ben heb ik dan weer geen NIPT test gedaan omdat de uitslag geen invloed zou hebben op mijn keuzes
Maar @labellefleur zeker begrijpelijk dat dat spannend is! Wanneer krijg je de uitslag?
  dinsdag 20 juli 2021 @ 12:18:27 #151
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_200453653
Oh jongens, ik voel mijn baby gewoon al bewegen :o O+ ik ben pas 13 weken, ik wist niet dat dat zo vroeg al kon :D maar het is onmiskenbaar baby gewiebel.

Ik merkte het vannacht ineens toen we wakker werden omdat onze peuter ons riep omdat ie zo eenzaam was in bed ( :') want ik ben hier aleeeheen en jullie zijn saaaamen, ik voel me aleeeeheen).

Oh eneehm zet hem op vandaag flav *O* hopelijk komt er zo een beetje vaart in en heb je vandaag je kleintje in je armen O+
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  FOK!fossiel dinsdag 20 juli 2021 @ 19:18:55 #152
1455 Keroppi
kool kikker
pi_200459471
Pfoe! Eigenlijk wil/mag (;)) ik niet klagen omdat het me fysiek tot nu toe redelijk voor de wind gaat, maar de afgelopen dagen zijn wel behoorlijk pittig.

Zwanger, een bijna peuter, werken en een verhuizing.

Vanwege de zomerperiode heb ik maar 2 dagen vrij voor de verhuizing kunnen krijgen, en dan werk ik ook nog om de week een dienst in het weekend.

Eigenlijk zou ik dus vooral dingen in de avond moeten doen, maar dan moet ik ook rust nemen.

Maargoed vandaag was mijn reguliere vrije dag en is mijn moeder ingevlogen om onze dochter op sleeptouw te nemen, en gelukkig hebben we nu wel meters kunnen maken met al het inpakken. Maar net toen ik nog een snelle boodschappenrun deed en toen ik mijn dochter even overpakte voelde ik wel steken bij mijn buik.

Nu maar onderuit op de bank en morgen een rustiger tempo. Thank god hebben we verhuizers geregeld!
Chick on a mission
pi_200459990
@Flav, hoe is het? Hopelijk al aan het knuffelen met nummer drie!

@elamanilo, hoe voel jij je inmiddels?
  dinsdag 20 juli 2021 @ 21:47:58 #154
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_200462384
Flav O+ Ik hoop voor je dat je al lekker aan het babyknuffelen bent.

@elamanilo, werkt het voor jou om de echo's die je nu hebt gehad voor jezelf om te zetten naar iets positiefs? Even een klein blikje in het huisje van je baby, wetende dat ze daar helemaal lekker en goed zit en veeeeeel groter gaat groeien de komende tijd. Ik zit zelf nu in de fase dat ik zo ridicuul veel echo's heb gehad dat het alles behalve speciaal nog is.

LDG wat leuk dat je de baby al voelt!

Ah Keroppi, dat klinkt inderdaad wat veel. Ik vind minder werken en een peuter al een uitdaging, laat staan dat ik nog zou moeten verhuizen. Dat zou echt niet goed zijn voor mijn nesteldrang nu. Succes en pak je rust :*

Nesteldrang trouwens, nu al. Ik kan mij niet herinneren dat ik dit bij Bas zo erg had. Mijn hormonen waren helemaal blij toen vandaag het behang voor Bas zijn nieuwe kamer werd bezorgd en hij was er zelf ook blij mee want ooootooooo's mama, mooi! O+. Verder had ik vanmorgen een fijn gesprek met mn therapeut, de basis voor het preventieplan is al gelegd. Nu verder aan de slag.
Verder een intens drukke buikbaby die alle kanten op danst de halve dag wat gewoon te zien is, een lektiet op werk :') en zwemmen is geweldig want ik moest daarna een triljoen keer plassen. Doei vocht :P.
pi_200463363
Babynamen jongens, zijn jullie er al over uit? Ik heb een enorme favoriet en mijn vriend denkt er anders over. Maar komt aanzetten met dingen die ik echt niet wil, zoals Amalia (hallo prinses), meer bloemennamen en ik wil geen boeket in huis of echte Nederlandse namen, zoals Leonie, waar ik in zijn geheel geen fan van ben. En het kind is bijna gaar ondertussen.
pi_200463516
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 22:33 schreef Rebubbled het volgende:
Babynamen jongens, zijn jullie er al over uit? Ik heb een enorme favoriet en mijn vriend denkt er anders over. Maar komt aanzetten met dingen die ik echt niet wil, zoals Amalia (hallo prinses), meer bloemennamen en ik wil geen boeket in huis of echte Nederlandse namen, zoals Leonie, waar ik in zijn geheel geen fan van ben. En het kind is bijna gaar ondertussen.
Oei haha dat is lastig
Wij zijn eruit ja
Was wel even flink nadenken
Wat voor soort namen vind jij mooi?
  FOK!fossiel dinsdag 20 juli 2021 @ 22:58:29 #157
1455 Keroppi
kool kikker
pi_200463829
quote:
De eerste keer was er een moment dat ik echt dacht dat we er nooit uit zouden komen (wel gelukt, nog steeds heel blij met de keuze). Maar nu hadden we in ons 2e 'gesprek' hierover beide dezelfde naam in het favorieten lijstje staan. Maar voelt nu zo gek ook, alsof het te makkelijk ging... het is ook nooit goed :')

Enige waar ik over twijfel is dat ik op namensites reacties lees ban mensen die deze naam hebben en vragen krijgen over de uitspraak. Terwijl het mij erg voor de hand lijkt liggen. En dat vind ik wel een minpuntje, dat je altijd zou moeten uitleggen hoe je het spelt of uitspreekt.
Chick on a mission
pi_200464063
quote:
Wat vinden jullie mooi? Wij hadden twee namenopties voor een meisje tot aan de 20 weken-echo. Vlak daarna wisten we eigenlijk al welke het gaat worden. We gebruiken 'm nu al regelmatig thuis (nergens anders, ook niet als we ergens anders samen zijn!) en het is zo heerlijk. 🥰
pi_200464759
Hij is er! O+
pi_200465009
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 00:02 schreef Flav het volgende:
Hij is er! O+
Gefeliciteerd! O+
pi_200465321
quote:
Hij is er! O+
Wat heerlijk! Gefeliciteerd! 🥰🥰🥰
  woensdag 21 juli 2021 @ 02:53:11 #162
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_200465446
Gefeliciteerd @Flav ! *O* .
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  woensdag 21 juli 2021 @ 06:46:46 #163
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_200465881
Gefeliciteerd @Flav ! O+ *O*
|| justdiggit.org ||
pi_200466053
Flav gefeliciteerd!! Geniet van je mannen!
pi_200466130
Gefeliciteerd Flav! *O* Benieuwd naar het verloop van je bevalling!

Bedankt nog voor de reacties op de spanning van de NIPT/zwangerschap in het algemeen. Fijn dat het herkenbaar is al gun ik niemand zo’n gevoel.
pi_200466211
quote:
Hij is er! O+
Jaaa wat fijn! Hopelijk is alles goed gegaan en kan je nu heerlijk met hem knuffelen en genieten. O+
  woensdag 21 juli 2021 @ 08:04:35 #167
149959 SQ
snelle trees
pi_200466255
Gefeliciteerd flav! Hoe verliep het uiteindelijk?
disclaimer
  woensdag 21 juli 2021 @ 08:42:01 #168
403520 Sway-
La vie est belle
pi_200466523
Proficiat Flav!
pi_200466613
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juli 2021 08:04 schreef SQ het volgende:
Gefeliciteerd flav! Hoe verliep het uiteindelijk?
Ik eindige op de OK want meneer wilde tijdens het persen geen centimeter zakken.
Mijn gevoel bleek al die tijd juist, hij paste niet door het geboortekanaal. Zijn gewicht is 3825 dus die hadden ze wel goed geschat al die tijd :P
pi_200466628
Gefeliciteerd Flav! Lekker knuffelen O+
pi_200467022
Gefeliciteerd Flav! Lekker knuffelen en goed herstel gewenst :*
pi_200467782
Dankjewel allen! O+
We maken het goed, hij heeft al 2x goed aan de borst gedronken maar is nu wat misselijk.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 21 juli 2021 @ 10:29:25 #173
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_200467882
Wat een droppie @Flav O+ O+ Zou ik uren naar kunnen kijken O+ Geniet van de kleine man! O+
|| justdiggit.org ||
pi_200467942
Ohhh Flav, wat is hij prachtig. O+ O+
  woensdag 21 juli 2021 @ 10:41:42 #175
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_200468077
Gefeliciteerd @Flav O+ Je hebt je oudste nu voor de tweede keer gekopiëerd! :D
Protège moi de mes désirs.
  woensdag 21 juli 2021 @ 10:43:52 #176
319308 Tink89
To live is to dance
pi_200468104
Wat een knapperd! Gefeliciteerd flav!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_200469045
Ah Flav wat een snoetje heeft 'ie! O+
pi_200469095
Ah, wat een droppie O+
Wat zijn ze toch klein als ze net geboren zijn O+
pi_200469152
Aah wat een knapperd! O+

Gefeliciteerd flav!
pi_200469263
Aah wat een schatje Flav! O+
pi_200469290
Gefeliciteerd Flav! Mooie naam en mooie baby O+
pi_200469397
Flav gefeliciteerd! Wat een knapperd heb je weer gebakken O+
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  woensdag 21 juli 2021 @ 12:35:42 #183
149959 SQ
snelle trees
pi_200469936
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 08:49 schreef Flav het volgende:

[..]

Ik eindige op de OK want meneer wilde tijdens het persen geen centimeter zakken.
Mijn gevoel bleek al die tijd juist, hij paste niet door het geboortekanaal. Zijn gewicht is 3825 dus die hadden ze wel goed geschat al die tijd :P
Kut, dus ook een sectio :') ;(
Neem goed je rust en zorg er voor dat je extra kraamzorg krijgt want die heb je wel nodig. Het resultaat is in elk geval prachtig O+
disclaimer
pi_200470677
Ik kom hier weer even zeuren, omdat ik dit liever niet met bekenden deel. Vandaag heeft mijn vermoeidheid een hoogtepunt bereikt.

Ik voel me enorm moe, ben misselijk, heb hoofdpijn en voel me uitgebrand. Het liefst slaap ik de hele dag door, maar helaas moet ik werken. Al sinds 8:30 uur, maar netto gezien heb ik werk geleverd voor 1 uur :')

Ik heb net een afspraak gemaakt bij de huisarts. Eerst maar eens mijn bloedwaarden laten checken en vervolgens kijken of er sprake is van meer, zoals misschien een burn-out?

Mayra had een halve opvangdag vandaag en daarna is mijn partner iets gaan doen met haar om mij rust te gunnen, maar aangezien ik moet werken, kom ik niet bepaald aan rust toe. Zucht..
pi_200470893
@CaVaBien Mijn werkgever gaf aan dan liever te hebben dat ik me ziekmeld, omdat ik feitelijk geld kost als ik wel werk maar er niks uit mijn handen komt.
Daarnaast klinkt het alsof je simpelweg te ziek bent om te kunnen werken. Is het niet een optie om je gewoon ziek te melden en uit te rusten? Ik zou zeker ook naar de huisarts gaan, maar voor nu lijkt het me niet persé verstandig om te werken?
Hopelijk voel jij je snel weer beter iig, dit klinkt heel naar. :*

@Rebubbled Wij hadden al ruim een jaar voordat we stopten met anticonceptie een jongensnaam, en een hoogstwaarschijnlijke meisjesnaam. :')
pi_200471297
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 13:27 schreef Vaiana het volgende:
@:CaVaBien Mijn werkgever gaf aan dan liever te hebben dat ik me ziekmeld, omdat ik feitelijk geld kost als ik wel werk maar er niks uit mijn handen komt.
Daarnaast klinkt het alsof je simpelweg te ziek bent om te kunnen werken. Is het niet een optie om je gewoon ziek te melden en uit te rusten? Ik zou zeker ook naar de huisarts gaan, maar voor nu lijkt het me niet persé verstandig om te werken?
Hopelijk voel jij je snel weer beter iig, dit klinkt heel naar. :*

@:Rebubbled Wij hadden al ruim een jaar voordat we stopten met anticonceptie een jongensnaam, en een hoogstwaarschijnlijke meisjesnaam. :')
Je hebt gelijk. Ik vind het alleen zo lastig om me ziek te melden. Ik ben de afgelopen periode al vaker ziek geweest, heb onder andere 2x corona gehad en tijdens de lockdown had ik een aangepast rooster ivm een kindje thuis. Ik voel me er schuldig om, terwijl dat natuurlijk onzin is.

Ik ga deze dag proberen door te komen, vroeg slapen vanavond en dan kijk ik het morgen even aan.
pi_200471702
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 13:48 schreef CaVaBien het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Ik vind het alleen zo lastig om me ziek te melden. Ik ben de afgelopen periode al vaker ziek geweest, heb onder andere 2x corona gehad en tijdens de lockdown had ik een aangepast rooster ivm een kindje thuis. Ik voel me er schuldig om, terwijl dat natuurlijk onzin is.

Ik ga deze dag proberen door te komen, vroeg slapen vanavond en dan kijk ik het morgen even aan.
Ik snap dat gevoel heel goed! Daarom vond ik het fijn dat mijn werkgever zei 'het kost mij meer als je niet-productief werkt dan wanneer jij je ziekmeldt'. Hopelijk helpt het vroeg slapen en gaat het dan beter. :*
  woensdag 21 juli 2021 @ 14:42:28 #188
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_200472237
Wat rot CaVaBien, ik snap ook je terughoudendheid maar het klinkt wel alsof je simpelweg ziek bent, of je wil of niet.

Flav, wat een plaatje en wat een toffe naam. Ik weet geloof ik niet meer hoe je middelste heet, weet alleen nog dr naam met de k op het eind…

Echt balen van die keizersnee zeg. Waren je anderen zoveel lichter? Want 3800 gram is niet perse groot. Maar wel ‘fijn’ dat je gevoel klopte. En dat hij het goed doet. Hopelijk herstel je goed!
pi_200472693
Oh Flav, wat een mooi jongetje heb je. Lijkt 'ie op zijn broers? Fijn dat 'ie het goed doet. Geniet van al je mannen en een goed herstel gewenst van je keizersnede. 😘

Onze baby wordt ook rond de 3700/3800 gram geschat als ze bij 40 weken gaat komen. Ik hoop dat het gaat passen, ik ben zelf ook nogal klein (1,59). Niet per se slank, maar wel klein. :]
  woensdag 21 juli 2021 @ 15:30:05 #190
403520 Sway-
La vie est belle
pi_200473020
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 14:10 schreef Vaiana het volgende:

[..]

Ik snap dat gevoel heel goed! Daarom vond ik het fijn dat mijn werkgever zei 'het kost mij meer als je niet-productief werkt dan wanneer jij je ziekmeldt'. Hopelijk helpt het vroeg slapen en gaat het dan beter. :*
Dit klopt inderdaad! En als je ziek bent vanwege je zwangerschap dan zijn de kosten voor het UWV, niet voor je werkgever. Je gezondheid moet iig altijd voorgaan, dus mag best wat egoïstisch zijn daarin.
pi_200473088
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 13:48 schreef CaVaBien het volgende:

[..]

Wat mankeert ons toch dat we dit zo moeilijk vinden…. Heel herkenbaar, ik heb het ook. Ik ben tijdens deze zwangerschap al vaker uitgevallen dan de hele afgelopen 5 jaar bij elkaar.

Maar thuis heeft me echt goed gedaan en ik ben inmiddels weer aan het werk en ben bloedje chagrijnig omdat het te druk was. Alweer harde buiken
  woensdag 21 juli 2021 @ 15:40:01 #192
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_200473146
Na mijn ervaring de vorige keer maakte het voor mij wel makkelijker om nu ziek te melden. Vind het vervelend voor mijn collega's maar dat is het dan ook wel.

SPOILER
pi_200473203
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 15:35 schreef _Lily_ het volgende:

[..]

Wat mankeert ons toch dat we dit zo moeilijk vinden…. Heel herkenbaar, ik heb het ook. Ik ben tijdens deze zwangerschap al vaker uitgevallen dan de hele afgelopen 5 jaar bij elkaar.

Maar thuis heeft me echt goed gedaan en ik ben inmiddels weer aan het werk en ben bloedje chagrijnig omdat het te druk was. Alweer harde buiken
Doe je rustig aan? 😘 Harde buiken zijn een teken dat je het te druk hebt. Ga echt op je strepen staan als je merkt dat dit niet fijn is voor jou en baby, vooral na je laatste ervaring!
pi_200473221
Zo, vanmorgen een mooie fietstocht van zeker 11 km gemaakt door Amsterdam. Het gaat niet meer zo hard, maar wel prima op een slakkentempo. Op- en afstappen moet alleen niet te plotseling gebeuren. Gelukkig ging ik zo traag, dat mijn man vaak al eerder bij het stoplicht was en ik zo door kon fietsen met groen licht. :D
pi_200473263
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 14:42 schreef Lemijn het volgende:
Wat rot CaVaBien, ik snap ook je terughoudendheid maar het klinkt wel alsof je simpelweg ziek bent, of je wil of niet.

Flav, wat een plaatje en wat een toffe naam. Ik weet geloof ik niet meer hoe je middelste heet, weet alleen nog dr naam met de k op het eind…

Echt balen van die keizersnee zeg. Waren je anderen zoveel lichter? Want 3800 gram is niet perse groot. Maar wel ‘fijn’ dat je gevoel klopte. En dat hij het goed doet. Hopelijk herstel je goed!
Nee de anderen waren niet veel lichter, onze middelste (N.oud ;) ) woog 3560gr dus ze hadden verwacht dat 3800gr ook 'makkelijk' zou passen want er hadden er al 2 de weg vrijgemaakt.
Maar meneer moest zonodig zijn hand naast zijn hoofd hebben toen ze de vliezen wilde breken.
Toen de hand eenmaal weg was hebben ze hem tijdens het breken van de vliezen het bekken in geduwd waar hij helaas scheef ik zakte en ook nog als een sterrenkijker.
Hij liet zich op geen mogelijke manier draaien en bij de persweeen gebeurde er niks.

@Komkommerschijfje hij is indd een mix van zijn broers O+
Het komt goed, bij mij was het een samenloop van omstandigheden.
Als hij niet zo eigenwijs was geweest en gewoon recht mee het bekken in was gegaan had hij gewoon gepast.
pi_200473385
Ik rammel mijn baby er wel echt uit nu. O+
pi_200473633
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 15:44 schreef Komkommerschijfje het volgende:

[..]

Doe je rustig aan? 😘 Harde buiken zijn een teken dat je het te druk hebt. Ga echt op je strepen staan als je merkt dat dit niet fijn is voor jou en baby, vooral na je laatste ervaring!
Lief 😘 ja ik heb geen andere keus dan afschalen. En toch schaam ik me. Ik ben nog niet eens 30 weken en m’n buik protesteert al terwijl er zoveel vrouwen zijn die aan het eind nog fietsen/volle bak werken/sporten etc
Terwijl ik van mezelf een heel gezond persoon ben
pi_200473761
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juli 2021 15:59 schreef Cygne het volgende:
Ik rammel mijn baby er wel echt uit nu. O+
Je bent gewoon nummer 1 en ik ben gewoon nummer 2 nu! 😱 Heb je het idee dat het voor of na 40 weken gaat gebeuren?
pi_200473795
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 16:21 schreef _Lily_ het volgende:

[..]

Lief 😘 ja ik heb geen andere keus dan afschalen. En toch schaam ik me. Ik ben nog niet eens 30 weken en m’n buik protesteert al terwijl er zoveel vrouwen zijn die aan het eind nog fietsen/volle bak werken/sporten etc
Terwijl ik van mezelf een heel gezond persoon ben
Ja, ik snap je gevoelens. Ik heb gelukkig de laatste ervaring mee mogen maken: 5 dagen p/w werken tot afgelopen vrijdag, wandelingetjes maken en fietstochtjes maken. Dus ik weet niet hoe het zou zijn als ik ook meer ongemak had gehad. Maar ik hoop dat je pas opgedane ervaring ervoor zorgt dat je wat meer toe durft te geven. Het is natuurlijk niet niets dat je baby al zo rommelt dat je weeën krijgt. Denk echt aan jezelf en je kleintje. Je kunt 't. 😘 Als je voor jezelf bent opgekomen, zal het alleen maar makkelijker zijn.
pi_200473881
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 16:30 schreef Komkommerschijfje het volgende:

[..]

Je bent gewoon nummer 1 en ik ben gewoon nummer 2 nu! 😱 Heb je het idee dat het voor of na 40 weken gaat gebeuren?
Geen flauw idee!
Wolf kwam ineens zonder voorwerk met gebroken vliezen op 39+1. Nu 38+5 en ook geen enkel voorteken of gevoel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')