Oei haha dat is lastigquote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:33 schreef Rebubbled het volgende:
Babynamen jongens, zijn jullie er al over uit? Ik heb een enorme favoriet en mijn vriend denkt er anders over. Maar komt aanzetten met dingen die ik echt niet wil, zoals Amalia (hallo prinses), meer bloemennamen en ik wil geen boeket in huis of echte Nederlandse namen, zoals Leonie, waar ik in zijn geheel geen fan van ben. En het kind is bijna gaar ondertussen.
De eerste keer was er een moment dat ik echt dacht dat we er nooit uit zouden komen (wel gelukt, nog steeds heel blij met de keuze). Maar nu hadden we in ons 2e 'gesprek' hierover beide dezelfde naam in het favorieten lijstje staan. Maar voelt nu zo gek ook, alsof het te makkelijk ging... het is ook nooit goedquote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:33 schreef Rebubbled het volgende:
Babynamen jongens, zijn jullie er al over uit? Ik heb een enorme favoriet en mijn vriend denkt er anders over. Maar komt aanzetten met dingen die ik echt niet wil, zoals Amalia (hallo prinses), meer bloemennamen en ik wil geen boeket in huis of echte Nederlandse namen, zoals Leonie, waar ik in zijn geheel geen fan van ben. En het kind is bijna gaar ondertussen.
Wat vinden jullie mooi? Wij hadden twee namenopties voor een meisje tot aan de 20 weken-echo. Vlak daarna wisten we eigenlijk al welke het gaat worden. We gebruiken 'm nu al regelmatig thuis (nergens anders, ook niet als we ergens anders samen zijn!) en het is zo heerlijk. 🥰quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:33 schreef Rebubbled het volgende:
Jaaa wat fijn! Hopelijk is alles goed gegaan en kan je nu heerlijk met hem knuffelen en genieten.quote:
Ik eindige op de OK want meneer wilde tijdens het persen geen centimeter zakken.quote:Op woensdag 21 juli 2021 08:04 schreef SQ het volgende:
Gefeliciteerd flav! Hoe verliep het uiteindelijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |