abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 juli 2021 @ 12:18:27 #151
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_200453653
Oh jongens, ik voel mijn baby gewoon al bewegen :o O+ ik ben pas 13 weken, ik wist niet dat dat zo vroeg al kon :D maar het is onmiskenbaar baby gewiebel.

Ik merkte het vannacht ineens toen we wakker werden omdat onze peuter ons riep omdat ie zo eenzaam was in bed ( :') want ik ben hier aleeeheen en jullie zijn saaaamen, ik voel me aleeeeheen).

Oh eneehm zet hem op vandaag flav *O* hopelijk komt er zo een beetje vaart in en heb je vandaag je kleintje in je armen O+
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  FOK!fossiel dinsdag 20 juli 2021 @ 19:18:55 #152
1455 Keroppi
kool kikker
pi_200459471
Pfoe! Eigenlijk wil/mag (;)) ik niet klagen omdat het me fysiek tot nu toe redelijk voor de wind gaat, maar de afgelopen dagen zijn wel behoorlijk pittig.

Zwanger, een bijna peuter, werken en een verhuizing.

Vanwege de zomerperiode heb ik maar 2 dagen vrij voor de verhuizing kunnen krijgen, en dan werk ik ook nog om de week een dienst in het weekend.

Eigenlijk zou ik dus vooral dingen in de avond moeten doen, maar dan moet ik ook rust nemen.

Maargoed vandaag was mijn reguliere vrije dag en is mijn moeder ingevlogen om onze dochter op sleeptouw te nemen, en gelukkig hebben we nu wel meters kunnen maken met al het inpakken. Maar net toen ik nog een snelle boodschappenrun deed en toen ik mijn dochter even overpakte voelde ik wel steken bij mijn buik.

Nu maar onderuit op de bank en morgen een rustiger tempo. Thank god hebben we verhuizers geregeld!
Chick on a mission
pi_200459990
@Flav, hoe is het? Hopelijk al aan het knuffelen met nummer drie!

@elamanilo, hoe voel jij je inmiddels?
  dinsdag 20 juli 2021 @ 21:47:58 #154
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_200462384
Flav O+ Ik hoop voor je dat je al lekker aan het babyknuffelen bent.

@elamanilo, werkt het voor jou om de echo's die je nu hebt gehad voor jezelf om te zetten naar iets positiefs? Even een klein blikje in het huisje van je baby, wetende dat ze daar helemaal lekker en goed zit en veeeeeel groter gaat groeien de komende tijd. Ik zit zelf nu in de fase dat ik zo ridicuul veel echo's heb gehad dat het alles behalve speciaal nog is.

LDG wat leuk dat je de baby al voelt!

Ah Keroppi, dat klinkt inderdaad wat veel. Ik vind minder werken en een peuter al een uitdaging, laat staan dat ik nog zou moeten verhuizen. Dat zou echt niet goed zijn voor mijn nesteldrang nu. Succes en pak je rust :*

Nesteldrang trouwens, nu al. Ik kan mij niet herinneren dat ik dit bij Bas zo erg had. Mijn hormonen waren helemaal blij toen vandaag het behang voor Bas zijn nieuwe kamer werd bezorgd en hij was er zelf ook blij mee want ooootooooo's mama, mooi! O+. Verder had ik vanmorgen een fijn gesprek met mn therapeut, de basis voor het preventieplan is al gelegd. Nu verder aan de slag.
Verder een intens drukke buikbaby die alle kanten op danst de halve dag wat gewoon te zien is, een lektiet op werk :') en zwemmen is geweldig want ik moest daarna een triljoen keer plassen. Doei vocht :P.
pi_200463363
Babynamen jongens, zijn jullie er al over uit? Ik heb een enorme favoriet en mijn vriend denkt er anders over. Maar komt aanzetten met dingen die ik echt niet wil, zoals Amalia (hallo prinses), meer bloemennamen en ik wil geen boeket in huis of echte Nederlandse namen, zoals Leonie, waar ik in zijn geheel geen fan van ben. En het kind is bijna gaar ondertussen.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_200463516
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 22:33 schreef Rebubbled het volgende:
Babynamen jongens, zijn jullie er al over uit? Ik heb een enorme favoriet en mijn vriend denkt er anders over. Maar komt aanzetten met dingen die ik echt niet wil, zoals Amalia (hallo prinses), meer bloemennamen en ik wil geen boeket in huis of echte Nederlandse namen, zoals Leonie, waar ik in zijn geheel geen fan van ben. En het kind is bijna gaar ondertussen.
Oei haha dat is lastig
Wij zijn eruit ja
Was wel even flink nadenken
Wat voor soort namen vind jij mooi?
  FOK!fossiel dinsdag 20 juli 2021 @ 22:58:29 #157
1455 Keroppi
kool kikker
pi_200463829
quote:
De eerste keer was er een moment dat ik echt dacht dat we er nooit uit zouden komen (wel gelukt, nog steeds heel blij met de keuze). Maar nu hadden we in ons 2e 'gesprek' hierover beide dezelfde naam in het favorieten lijstje staan. Maar voelt nu zo gek ook, alsof het te makkelijk ging... het is ook nooit goed :')

Enige waar ik over twijfel is dat ik op namensites reacties lees ban mensen die deze naam hebben en vragen krijgen over de uitspraak. Terwijl het mij erg voor de hand lijkt liggen. En dat vind ik wel een minpuntje, dat je altijd zou moeten uitleggen hoe je het spelt of uitspreekt.
Chick on a mission
pi_200464063
quote:
Wat vinden jullie mooi? Wij hadden twee namenopties voor een meisje tot aan de 20 weken-echo. Vlak daarna wisten we eigenlijk al welke het gaat worden. We gebruiken 'm nu al regelmatig thuis (nergens anders, ook niet als we ergens anders samen zijn!) en het is zo heerlijk. 🥰
pi_200464759
Hij is er! O+
pi_200465009
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 00:02 schreef Flav het volgende:
Hij is er! O+
Gefeliciteerd! O+
pi_200465321
quote:
Hij is er! O+
Wat heerlijk! Gefeliciteerd! 🥰🥰🥰
  woensdag 21 juli 2021 @ 02:53:11 #162
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_200465446
Gefeliciteerd @Flav ! *O* .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  woensdag 21 juli 2021 @ 06:46:46 #163
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_200465881
Gefeliciteerd @Flav ! O+ *O*
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
pi_200466053
Flav gefeliciteerd!! Geniet van je mannen!
pi_200466130
Gefeliciteerd Flav! *O* Benieuwd naar het verloop van je bevalling!

Bedankt nog voor de reacties op de spanning van de NIPT/zwangerschap in het algemeen. Fijn dat het herkenbaar is al gun ik niemand zo’n gevoel.
pi_200466211
quote:
Hij is er! O+
Jaaa wat fijn! Hopelijk is alles goed gegaan en kan je nu heerlijk met hem knuffelen en genieten. O+
  woensdag 21 juli 2021 @ 08:04:35 #167
149959 SQ
snelle trees
pi_200466255
Gefeliciteerd flav! Hoe verliep het uiteindelijk?
disclaimer
  woensdag 21 juli 2021 @ 08:42:01 #168
403520 Sway-
La vie est belle
pi_200466523
Proficiat Flav!
pi_200466613
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juli 2021 08:04 schreef SQ het volgende:
Gefeliciteerd flav! Hoe verliep het uiteindelijk?
Ik eindige op de OK want meneer wilde tijdens het persen geen centimeter zakken.
Mijn gevoel bleek al die tijd juist, hij paste niet door het geboortekanaal. Zijn gewicht is 3825 dus die hadden ze wel goed geschat al die tijd :P
pi_200466628
Gefeliciteerd Flav! Lekker knuffelen O+
pi_200467022
Gefeliciteerd Flav! Lekker knuffelen en goed herstel gewenst :*
pi_200467782
Dankjewel allen! O+
We maken het goed, hij heeft al 2x goed aan de borst gedronken maar is nu wat misselijk.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 21 juli 2021 @ 10:29:25 #173
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_200467882
Wat een droppie @Flav O+ O+ Zou ik uren naar kunnen kijken O+ Geniet van de kleine man! O+
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
pi_200467942
Ohhh Flav, wat is hij prachtig. O+ O+
  woensdag 21 juli 2021 @ 10:41:42 #175
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_200468077
Gefeliciteerd @Flav O+ Je hebt je oudste nu voor de tweede keer gekopiëerd! :D
Protège moi de mes désirs.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties