abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200332662
Hét topic om te praten over de sensationele YouTube-boulevardshow Roddelpraat met Dennis Schouten en Jan Roos. Vaak ook met een zeer bekende gast!

pi_200332988
@Karina wil je deze linken aan de reeks?
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_200333016
quote:
1s.gif Op maandag 12 juli 2021 18:34 schreef Mortaxx het volgende:
@:karina wil je deze linken aan de reeks?
Heb ook al een TR gezet. :)
  roze maandag 12 juli 2021 @ 18:35:56 #5
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_200333021
quote:
1s.gif Op maandag 12 juli 2021 18:34 schreef Mortaxx het volgende:
@:karina wil je deze linken aan de reeks?
Ik was er toevallig toch.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
pi_200333057
https://www.autofirst-mul(...)pdc-stoelverwearming

Wel duur voor zo’n lelijke, oude en geïmporteerde Corsa.
pi_200333078
quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 18:35 schreef Ama het volgende:

[..]

Ik was er toevallig toch.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ojee hoop maar dat ze niet gedronken heeft
Jij bent het zonnetje!!!
  Moderator maandag 12 juli 2021 @ 19:04:08 #8
9859 crew  Karina
Woman
pi_200333380
quote:
1s.gif Op maandag 12 juli 2021 18:39 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Ojee hoop maar dat ze niet gedronken heeft
Nope niks gedronken en niet boos ;)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_200333502
quote:
1s.gif Op maandag 12 juli 2021 18:37 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
https://www.autofirst-mul(...)pdc-stoelverwearming

Wel duur voor zo’n lelijke, oude en geïmporteerde Corsa.
Pracht bak hoor, alleen hopen ivm lorenzos veiligheid dat het niet teveel opvalt
pi_200364687
Pff dat stuk met die Joyce en die buurman duurt wel heeeeeel lang
pi_200365133
Lekker je buurman neuken….
SOONY
pi_200366762
Flink wat stukken doorgespoeld. Dat rare wijf interesseert toch niemand. Is de extra uitzending beter?
Jij bent het zonnetje!!!
pi_200367158
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juli 2021 20:51 schreef Mortaxx het volgende:
Flink wat stukken doorgespoeld. Dat rare wijf interesseert toch niemand. Is de extra uitzending beter?
@RipCity
pi_200367181
T is geen donderdag hé
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_200374188
Die Joyce, hoelang kan iemand die domme acts volhouden. Die was een decennium geleden toch ook hier actief als Bjoetie Kwien :')

[ Bericht 0% gewijzigd door wuuht op 15-07-2021 11:37:56 ]
pi_200376542
De ladyshave telkens tussendoor _O-
SOONY
pi_200381856
Jullie de extra uitzending al in jullie doosje gehad? Of zal Jan al te veel gezopen hebben daar op Mallorca waardoor ie de mail niet heeft verstuurd…
pi_200382767
Had ik zomaar de extra uitzending in mijn doosje _O_
Jij bent het zonnetje!!!
  vrijdag 16 juli 2021 @ 13:50:29 #20
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_200392907
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juli 2021 11:26 schreef wuuht het volgende:
Die Joyce, hoelang kan iemand die domme acts volhouden. Die was een decennium geleden toch ook hier actief als Bjoetie Kwien :')
''Jan, kijk me aan als ik tegen je praat'' _O-
pi_200475081
CORONAED MALLORCAED
Ze hebben zich enorm aan de corona-regels gehouden en ze beginnen in het filmpje een vreemd wijf te zoenen en knuffelen…..
SOONY
pi_200475200
Heb vandaag de cd van Madoc binnen gekregen, genummerd en met een persoonlijke boodschap van Madoc
pi_200475564
Dit was niet best
SOONY
pi_200480479
quote:
10s.gif Op woensdag 21 juli 2021 18:18 schreef DKUp het volgende:
CORONAED MALLORCAED
Ze hebben zich enorm aan de corona-regels gehouden en ze beginnen in het filmpje een vreemd wijf te zoenen en knuffelen…..
Volgens mij begrijp jij de show niet
Jij bent het zonnetje!!!
pi_200490277
Ah mooi. Toch nog extra showtje!

quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 18:32 schreef BeriBeri het volgende:
Heb vandaag de cd van Madoc binnen gekregen, genummerd en met een persoonlijke boodschap van Madoc
Legend
pi_200490474
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juli 2021 23:37 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Volgens mij begrijp jij de show niet
Het cynisme werd vijf minuten later bevestigd en Dennis heeft weer veel meisjes van 16-18 genaaid.
SOONY
pi_200501024
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 18:32 schreef BeriBeri het volgende:
Hier ook zowaar in het doosje gekregen, superleuk en origineel album toch nog geworden. Leuk collectorsitem :P
pi_200504661
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 13:16 schreef rickyszz het volgende:

[..]

Hier ook zowaar in het doosje gekregen, superleuk en origineel album toch nog geworden. Leuk collectorsitem :P
Ja hij heeft ze ook genummerd, ik heb nummer 19/100👌
pi_200601047
Leffing auwt lauwt
Spijt komt altijd later, kan die lul het niet alleen doen :')
GET WAPPIED
SOONY
  woensdag 28 juli 2021 @ 18:31:07 #33
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_200601249
Jezelf niet laten vaccineren als je 200 kilo weegt. :')
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_200601273
Mensen die vaccinatie weigeren verdienen het om te sterven
Jij bent het zonnetje!!!
  woensdag 28 juli 2021 @ 19:34:50 #35
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_200602038
RIP aan de nabestaanden
pi_200611401
Geen vaccin dus dan geen medelijden met ‘m.
pi_200612235
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 11:06 schreef RipCity het volgende:
Geen vaccin dus dan geen medelijden met ‘m.
Ook al had hij wel een vaccin, nog geen medelijden mee. Bewust de gevaren opzoeken.
pi_200619335
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 15:51 schreef BeriBeri het volgende:

[..]

Ja hij heeft ze ook genummerd, ik heb nummer 19/100👌
Tof ja idd ik heb 58/100 :P
pi_200629934
Jan Roos :').
Laat ik voorop stellen dat ik altijd heel hartelijk moet lachen als Jan weer eens Patty,Glennice of Gordon door de mangel haalt. Maar verder is die man heel erg in zichzelf gaan geloven, en kraamt hij heel vaak onzin uit, met een kop alsof ie net iets heel erg belangrijks filosofisch heeft gezegd.

Nu ook met z'n Covid, hij beweert heel stellig dat ie al Covid heeft gehad, en dat dus het "fabeltje" dat je het maar 1x kunt krijgen onzin is. Echter is dit niet aangetoond, de eerste keer was ergens begin 2020, ik heb hem in een interview horen zeggen "volgens mij heb ik het al gehad", dus niet aangetoond. Kan dus ook een griep geweest zijn.
Hoor je nu niet op die manier, want dat komt meneer niet uit.
Meneer heeft ook "z'n redenen" om het vaccin niet te nemen, verder noemt ie die redenen niet. Waarschijnlijk omdat het niet verder komt dan gewoon dwarsigheid. Verder stelt Jan dat ie ook nu het Vaccin niet neemt.
Beetje laat om nu het Vaccin nog te nemen he Jantje :').

Toch hoop ik dat er volgende week weer een show is, tis toch een half uurtje vermaak.
pi_200739264
Jantje is afgevallen, bedankt Corona O-)
Lekker zeiken weer :+
GLIMWORMED
Transformers kie koe koe

[ Bericht 7% gewijzigd door DKUp op 04-08-2021 18:29:25 ]
SOONY
pi_200865954

De Roddelpraat-app is uit…..

[ Bericht 3% gewijzigd door DKUp op 11-08-2021 20:05:29 ]
SOONY
  woensdag 11 augustus 2021 @ 21:51:08 #42
168304 Mani89
pi_200868345
Geweldige aflevering.
pi_200869892
Ik vond het een matige aflevering, veel herhaling, weinig onderwerpen. Gezemel over wit/zwart..niet (semi) bn'ers afzeiken om hun debiele gedrag, dat is waar ik voor kijk.
pi_200881194
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 23:26 schreef koemleit het volgende:
Ik vond het een matige aflevering, veel herhaling, weinig onderwerpen. Gezemel over wit/zwart..niet (semi) bn'ers afzeiken om hun debiele gedrag, dat is waar ik voor kijk.
Zou de extra aflevering beter zijn
Jij bent het zonnetje!!!
  donderdag 12 augustus 2021 @ 19:37:54 #45
136343 BasEnAad
pi_200881260
Dennis was op dreef. En Jan ff lekker afzeiken is altijd leuk.
pi_200881269
quote:
1s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 19:33 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Zou de extra aflevering beter zijn
@RipCity
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 10:16:46 #47
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_200889168
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 09:01 schreef koemleit het volgende:
Jan Roos :').
Laat ik voorop stellen dat ik altijd heel hartelijk moet lachen als Jan weer eens Patty,Glennice of Gordon door de mangel haalt. Maar verder is die man heel erg in zichzelf gaan geloven, en kraamt hij heel vaak onzin uit, met een kop alsof ie net iets heel erg belangrijks filosofisch heeft gezegd.

Nu ook met z'n Covid, hij beweert heel stellig dat ie al Covid heeft gehad, en dat dus het "fabeltje" dat je het maar 1x kunt krijgen onzin is. Echter is dit niet aangetoond, de eerste keer was ergens begin 2020, ik heb hem in een interview horen zeggen "volgens mij heb ik het al gehad", dus niet aangetoond. Kan dus ook een griep geweest zijn.
Hoor je nu niet op die manier, want dat komt meneer niet uit.
Meneer heeft ook "z'n redenen" om het vaccin niet te nemen, verder noemt ie die redenen niet. Waarschijnlijk omdat het niet verder komt dan gewoon dwarsigheid. Verder stelt Jan dat ie ook nu het Vaccin niet neemt.
Beetje laat om nu het Vaccin nog te nemen he Jantje :').

Toch hoop ik dat er volgende week weer een show is, tis toch een half uurtje vermaak.
Ik denk dat jij Jan een stuk serieuzer neemt dan dat hij zelf doet.
pi_200889266
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 10:16 schreef the-eye het volgende:

[..]
Ik denk dat jij Jan een stuk serieuzer neemt dan dat hij zelf doet.
mwa, Jantje is over bepaalde zaken altijd heel serieus. Hij wilde niet voor niks de politiek in.
En of hij z'n covid nou wel of niet serieus neemt doet niet ter zake, zijn argumentatie rammelt aan alle kanten.

Verder heeft Jan allerlei "serieuze" programma's gedaan, (gesprek op niveau, radio echte jannen). Wilde de politiek in omdat hij succes had met Oekraïne referendum. Deze man neemt zichzelf wel heel serieus hoor.
Natuurlijk zit er een hoop onzin in de show, en dat neemt hij niet serieus.
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:23:05 #49
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_200890169
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 10:23 schreef koemleit het volgende:

[..]
mwa, Jantje is over bepaalde zaken altijd heel serieus. Hij wilde niet voor niks de politiek in.
En of hij z'n covid nou wel of niet serieus neemt doet niet ter zake, zijn argumentatie rammelt aan alle kanten.

Verder heeft Jan allerlei "serieuze" programma's gedaan, (gesprek op niveau, radio echte jannen). Wilde de politiek in omdat hij succes had met Oekraïne referendum. Deze man neemt zichzelf wel heel serieus hoor.
Natuurlijk zit er een hoop onzin in de show, en dat neemt hij niet serieus.
Okee wat jij wil joh :')
pi_200950570
Roddelpraat doet niet meer mee :

https://www.mediacourant.(...)ezing-te-beledigend/

Televizier zet RoddelPraat per direct uit verkiezing: 'Te beledigend'

Het programma RoddelPraat van presentatoren Jan Roos en Dennis Schouten is per direct uit de Televizier-verkiezing van leukste online programma gezet. "Het is te beledigend."
Vandaag om 12:00 398 stemmen
Jan Roos en Dennis Schouten © RoddelPraat

Eigenlijk stond RoddelPraat al niet in de door Televizier opgestelde longlist, maar fanatieke kijkers stemden het programma alsnog bij de twintig winnaars van de kwalificatieronde. Om te voorkomen dat Jan Roos en Dennis Schouten er straks met de winst vandoor gaan, zijn ze er door hoofdredacteur Jeroen de Goeij alsnog uitgezet.
RoddelPraat eruit

Jeroen heeft dat vanochtend in een e-mail aan beide heren laten weten. "Beste Dennis en Jan, de organisatie van de Gouden Televizier-Ring heeft besloten de online videoserie Roddelpraat uit te sluiten van de stemronde voor de verkiezing voor Televizier-Ster Online-videoserie."

Waarom? "We vinden dat het programma Roddelpraat (kwetsbare) groepen en personen in de samenleving consequent in een hoek zet en beledigt. Daarom zijn wij van mening dat een dergelijke serie niet moet meedingen naar een prijs als deze."
Beledigend

RoddelPraat richtte zich aanvankelijk met name op de mainstream showbizz, maar gaat de laatste maanden meer over mensen die op internet bekend zijn. Het programma is een kijkcijferhit en heeft een fanatieke kijkersschare. De heren staan erom politiek incorrect te zijn en geen blad voor de mond te nemen.

Met het beledigen van kwetsbare groepen doelt Jeroen waarschijnlijk op het feit dat Dennis en Jan stelselmatig transgenders op de hak nemen. Die vergelijken ze voortdurend met Transformers, fictieve buitenaardse robots.
Jan en Dennis boos

Jan Roos reageert boos op de uitsluiting van deelname. Hij spreekt van 'maffia'. "We mochten eerder al niet meedoen omdat de jury ons niet leuk vond. Dat is me nogal wat met een publieksprijs. Toen heeft onze achterban ons alsnog in de top 20 weten te stemmen, waar wij erg blij mee waren. Maar nu op de dag dat de stembus opengaat, zonder enige bewijs van de beschuldigingen, dit programma uit een verkiezing te gooien maakt mij furieus."

Ook Dennis is boos. Hij spreekt van 'cancel culture' en 'smeerlappen'. "Het is toch niet te geloven. We hebben een van de populairste online-programma's weten te maken. We waren gewoon kanshebber om te winnen. En dan word je er op deze manier zomaar eruit gegooid. Dat doet pijn en maakt mij bijzonder ongelukkig."

Waanzin. Het enige wat ze doen is figuren die zich zelf al belachelijk maken in de schijnwerpers zetten.
Alleen het in de zeik zetten van de koters van Koetlife vond ik wel sneu.
Verder is het een leeeuuuuuuuuuuk programmaatje.
pi_200950765
Tja, je moet er juist alles aan doen om zelf groot te worden.
Je weet toch al dat iedereen je dwars gaat zitten.
SOONY
pi_200951286
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 12:37 schreef WethouderHekking het volgende:
Roddelpraat doet niet meer mee :

https://www.mediacourant.(...)ezing-te-beledigend/

Televizier zet RoddelPraat per direct uit verkiezing: 'Te beledigend'

Het programma RoddelPraat van presentatoren Jan Roos en Dennis Schouten is per direct uit de Televizier-verkiezing van leukste online programma gezet. "Het is te beledigend."
Vandaag om 12:00 398 stemmen
Jan Roos en Dennis Schouten © RoddelPraat

Eigenlijk stond RoddelPraat al niet in de door Televizier opgestelde longlist, maar fanatieke kijkers stemden het programma alsnog bij de twintig winnaars van de kwalificatieronde. Om te voorkomen dat Jan Roos en Dennis Schouten er straks met de winst vandoor gaan, zijn ze er door hoofdredacteur Jeroen de Goeij alsnog uitgezet.
RoddelPraat eruit

Jeroen heeft dat vanochtend in een e-mail aan beide heren laten weten. "Beste Dennis en Jan, de organisatie van de Gouden Televizier-Ring heeft besloten de online videoserie Roddelpraat uit te sluiten van de stemronde voor de verkiezing voor Televizier-Ster Online-videoserie."

Waarom? "We vinden dat het programma Roddelpraat (kwetsbare) groepen en personen in de samenleving consequent in een hoek zet en beledigt. Daarom zijn wij van mening dat een dergelijke serie niet moet meedingen naar een prijs als deze."
Beledigend

RoddelPraat richtte zich aanvankelijk met name op de mainstream showbizz, maar gaat de laatste maanden meer over mensen die op internet bekend zijn. Het programma is een kijkcijferhit en heeft een fanatieke kijkersschare. De heren staan erom politiek incorrect te zijn en geen blad voor de mond te nemen.

Met het beledigen van kwetsbare groepen doelt Jeroen waarschijnlijk op het feit dat Dennis en Jan stelselmatig transgenders op de hak nemen. Die vergelijken ze voortdurend met Transformers, fictieve buitenaardse robots.
Jan en Dennis boos

Jan Roos reageert boos op de uitsluiting van deelname. Hij spreekt van 'maffia'. "We mochten eerder al niet meedoen omdat de jury ons niet leuk vond. Dat is me nogal wat met een publieksprijs. Toen heeft onze achterban ons alsnog in de top 20 weten te stemmen, waar wij erg blij mee waren. Maar nu op de dag dat de stembus opengaat, zonder enige bewijs van de beschuldigingen, dit programma uit een verkiezing te gooien maakt mij furieus."

Ook Dennis is boos. Hij spreekt van 'cancel culture' en 'smeerlappen'. "Het is toch niet te geloven. We hebben een van de populairste online-programma's weten te maken. We waren gewoon kanshebber om te winnen. En dan word je er op deze manier zomaar eruit gegooid. Dat doet pijn en maakt mij bijzonder ongelukkig."

Waanzin. Het enige wat ze doen is figuren die zich zelf al belachelijk maken in de schijnwerpers zetten.
Alleen het in de zeik zetten van de koters van Koetlife vond ik wel sneu.
Verder is het een leeeuuuuuuuuuuk programmaatje.
Idd laat die lelijke kids met rust maar verder is alles toegestaan,
pi_200951634
Maar begrijp me niet verkeerd ik geniet er vaak van.
Maar als jij iedereen te pas en te onpas van coke gebruik beschuldigt, als je veel mensen lelijk noemt (onnodig). Als je echt veel mensen beledigt om te beledigen, moet je niet piepen als je af en toe wat terug krijgt.
  woensdag 18 augustus 2021 @ 19:29:53 #54
136343 BasEnAad
pi_200970436
God ja, de Televizierring moet zelf weten aan wie ze die kutprijzen willen uitreiken of niet. Beetje kansloos, dat kort geding.
pi_200970510
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 19:29 schreef BasEnAad het volgende:
God ja, de Televizierring moet zelf weten aan wie ze die kutprijzen willen uitreiken of niet. Beetje kansloos, dat kort geding.
Iedere week is er nu iets nieuws waarom ze zielig zijn en geld nodig hebben.
Eerst zitten janken dat iemand zegt dat ie een jaar de bak in moet, om in het item erna te gaan zitten beweren dat Patty doorgesnoven een aanrijding heeft veroorzaakt.(zonder enig bewijs)
Veel mensen trappen in het "wij zijn zielig, niemand moet ons" fabeltje. Maar ze verdienen daar echt een hele goede boterham mee.
pi_200973015
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 19:34 schreef koemleit het volgende:

[..]
Iedere week is er nu iets nieuws waarom ze zielig zijn en geld nodig hebben.
Eerst zitten janken dat iemand zegt dat ie een jaar de bak in moet, om in het item erna te gaan zitten beweren dat Patty doorgesnoven een aanrijding heeft veroorzaakt.(zonder enig bewijs)
Veel mensen trappen in het "wij zijn zielig, niemand moet ons" fabeltje. Maar ze verdienen daar echt een hele goede boterham mee.
Moeilijk hè, satire.
pi_200974301
Goh uitsluiten van deelname? NOEM HET DAN OOK GEEN PUBLIEKSPRIJS! :( :( :( :( :( :(
pi_200974582
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 21:44 schreef PS. het volgende:

[..]
Moeilijk hè, satire.
Ik vind het prima dat ie uitdeelt, maar ga dan niet zitten piepen als je moet incasseren.
pi_200974628
0 medelijden met Jan en Dennis.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_200974743
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 22:53 schreef koemleit het volgende:

[..]
Ik vind het prima dat ie uitdeelt, maar ga dan niet zitten piepen als je moet incasseren.
Nja de manier waarop is natuurlijk gewoon dikke onzin. Eerst niet mogen meedoen, dan weer wel, en precies op de dag dat de stemmen open gaan ze toch weer uitsluiten.
pi_200976164
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 23:05 schreef PS. het volgende:

[..]
Nja de manier waarop is natuurlijk gewoon dikke onzin. Eerst niet mogen meedoen, dan weer wel, en precies op de dag dat de stemmen open gaan ze toch weer uitsluiten.
Daar ben ik het mee eens. Ik had het er over dat die ene Jaap had gezegd dat Jantje een jaar zou moeten brommen voor z'n uitspraken. Trok die heel slecht. Dat was dan een fascist, maar alles wat Jantje zegt is "vrijheid van meningsuiting"
pi_200995337
quote:
Frits B
1 dag geleden
Ik dacht al!! Waar gaat dit lulverhaal naartoe? Naar opnieuw bedelen om geld natuurlijk!! Tis natuurlijk wel roddelpraat!
quote:
Los Ballos
1 dag geleden
Zij moeten het kortgeding betalen als zij verliezen... De vraag is nu : Krijgt iedereen zijn geld terug als jullie de zaak winnen? Dan zijn alle gemaakte kosten namelijk voor hun!
Natuurlijk krijg je je geld niet terug. Die schooiers willen het via Backme in abovorm.
pi_200995444
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 11:01 schreef Zipportal het volgende:

[..]
[..]
Natuurlijk krijg je je geld niet terug. Die schooiers willen het via Backme in abovorm.
Er is iedere keer wat nieuws waarom ze de poen nodig hebben.
* Dennis heeft geen werk meer bij veronica inside, o o wat zielig snel geef geld. (hier ben ik ingetrapt :') )
* Youtube geeft ons geen advertentie inkomsten, o o wat zielig snel geef geld!!!
* We moeten een kort geding en kunnen het niet betalen, o o wat zielig snel geef geld!!!

Verder wordt er altijd aangedragen dat ze het zonder de back me steun niet kunnen maken, dat is natuurlijk je reinste onzin. Er wordt inmiddels een goede boterham verdient.

Het algemene verhaaltje dat moet blijven hangen bij de kijker is:
* wij zijn de enige die tegen de Woke cultuur ingaan!
* Wij zijn de enige die nog zeggen wat iedereen denkt!~
* geeft ons geld, anders gaat het hele land naar de klote.

ze willen mensen laten geloven dat er een probleem is wat iedereen raakt, en dat de oplossing daarvoor zit in het 5 euro per maand overmaken naar hun.

En dat werkt.
pi_201001538
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 11:08 schreef koemleit het volgende:

[..]
Er is iedere keer wat nieuws waarom ze de poen nodig hebben.
* Dennis heeft geen werk meer bij veronica inside, o o wat zielig snel geef geld. (hier ben ik ingetrapt :') )
* Youtube geeft ons geen advertentie inkomsten, o o wat zielig snel geef geld!!!
* We moeten een kort geding en kunnen het niet betalen, o o wat zielig snel geef geld!!!

Verder wordt er altijd aangedragen dat ze het zonder de back me steun niet kunnen maken, dat is natuurlijk je reinste onzin. Er wordt inmiddels een goede boterham verdient.

Het algemene verhaaltje dat moet blijven hangen bij de kijker is:
* wij zijn de enige die tegen de Woke cultuur ingaan!
* Wij zijn de enige die nog zeggen wat iedereen denkt!~
* geeft ons geld, anders gaat het hele land naar de klote.

ze willen mensen laten geloven dat er een probleem is wat iedereen raakt, en dat de oplossing daarvoor zit in het 5 euro per maand overmaken naar hun.

En dat werkt.
Jij werkt gratis?

Is toch geen enkel probleem dat ze er goed aan verdienen?
pi_201002233
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 18:50 schreef RipCity het volgende:

[..]
Jij werkt gratis?

Hebben ze het in de extra uitzending ook nog over die Ring gehad?
pi_201002300
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 18:50 schreef RipCity het volgende:

[..]
Jij werkt gratis?

Klopt, alleen ze doen voorkomen dat ze het hoofd maar net boven water kunnen houden. Alles kost veel geld (site, app, rechtzaak). Ze komen nergens meer aan de bak etc etc.
Zal allemaal waar zijn, maar hoeveel abonnees zullen ze hebben? Als dat er 10.000 zijn dan heb je het over een omzet van 50k per maand.
Geloof me die 2 verdienen goed, das hun goed recht, maar ze doen steeds alsof ze bijna aan de bedelstaf zijn.
pi_201002339
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 19:42 schreef koemleit het volgende:

[..]
Klopt, alleen ze doen voorkomen dat ze het hoofd maar net boven water kunnen houden. Alles kost veel geld (site, app, rechtzaak). Ze komen nergens meer aan de bak etc etc.
Zal allemaal waar zijn, maar hoeveel abonnees zullen ze hebben? Als dat er 10.000 zijn dan heb je het over een omzet van 50k per maand.
Geloof me die 2 verdienen goed, das hun goed recht, maar ze doen steeds alsof ze bijna aan de bedelstaf zijn.
Extra uitzending heeft 13.000 views dus kan je beetje inschatting maken.
pi_201003481
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 19:44 schreef RipCity het volgende:

[..]
Extra uitzending heeft 13.000 views dus kan je beetje inschatting maken.
Nou nee hoor, die staat namelijk gewoon elke week op oa reddit. Is gewoon een linkje die iedereen kan openen als je hem hebt.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2021 20:50:31 ]
pi_201003618
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 20:48 schreef PS. het volgende:

[..]
Nou nee hoor, die staat namelijk gewoon elke week op oa reddit. Is gewoon een linkje die iedereen kan openen als je hem hebt.
JOH. Je meent het. :')

Zeg toch niet dat er 13.000 leden zijn. 70% zal gratis kijken en 30% gewoon betalend.
pi_201003634
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 20:54 schreef RipCity het volgende:

[..]
JOH. Je meent het. :')
Jij maakt onzinnige posts.
pi_201031267
De heren hebben een kostelijke video gemaakt:

pi_201031638
quote:
10s.gif Op zondag 22 augustus 2021 19:20 schreef WethouderHekking het volgende:
De heren hebben een kostelijke video gemaakt:

Haha ik zal zo onderhand de zuurpruim van dit topic zijn. Maar dit is weer niveau nul, ook als het satirische is.

Ff toevoegen, in de uitzending vind ik madoc, meestal wel erg scherp en goed. Beetje teleurgesteld hierin.

"Jan en Dennis, samen schoppen wij veel stennis" zulke teksten streep je door na het eerste kladje.

Waarschijnlijk is dit zo snel gemaakt dat ze niet verder zijn gekomen dan dat ene kladje.

[ Bericht 12% gewijzigd door koemleit op 22-08-2021 19:52:06 ]
  zondag 22 augustus 2021 @ 20:14:15 #74
136343 BasEnAad
pi_201032233
Ik durf het clipje niet te kijken, bang voor teleurstelling. Misschien na een paar biertjes.
pi_201032277
quote:
1s.gif Op zondag 22 augustus 2021 19:43 schreef koemleit het volgende:

[..]
Haha ik zal zo onderhand de zuurpruim van dit topic zijn. Maar dit is weer niveau nul, ook als het satirische is.

Ff toevoegen, in de uitzending vind ik madoc, meestal wel erg scherp en goed. Beetje teleurgesteld hierin.

"Jan en Dennis, samen schoppen wij veel stennis" zulke teksten streep je door na het eerste kladje.

Waarschijnlijk is dit zo snel gemaakt dat ze niet verder zijn gekomen dan dat ene kladje.

Vooral een samenvatting van al bekende items, had wel iets originelers verwacht ja.

Maar goed, ik snap ook niet dat die Madoc zo gehyped wordt. Middelmaat troef.
pi_201032307
Het is precies wat je zou verwachten. Erg matig
Jij bent het zonnetje!!!
pi_201032807
Ik had het erger verwacht. Het publiek daarentegen :D
SOONY
pi_201032926
quote:
9s.gif Op zondag 22 augustus 2021 20:40 schreef DKUp het volgende:
Ik had het erger verwacht. Het publiek daarentegen :D
Beetje een fok-meet
pi_201032969
Het is toch echt heel raar als je daarheen gaat om in die clip mee te doen of ligt dat aan mij
Jij bent het zonnetje!!!
pi_201033038
quote:
1s.gif Op zondag 22 augustus 2021 20:47 schreef Mortaxx het volgende:
Het is toch echt heel raar als je daarheen gaat om in die clip mee te doen of ligt dat aan mij
Ja nog al
SOONY
  zondag 22 augustus 2021 @ 21:08:02 #81
136343 BasEnAad
pi_201033481
quote:
1s.gif Op zondag 22 augustus 2021 20:47 schreef Mortaxx het volgende:
Er zijn veel rare mensen op deze wereld.
pi_201033492
Ik verbaas me erover dat de comments op yt zo positief zijn. Of zit Dennis te strepen
  zondag 22 augustus 2021 @ 21:11:26 #83
136343 BasEnAad
pi_201033544
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 21:08 schreef ijs. het volgende:
Ik verbaas me erover dat de comments op yt zo positief zijn. Of zit Dennis te strepen
Dat is overal op youtube. Kritiek zit er bijna nooit tussen.
pi_201033554
Die extra afleveringen zijn ook totaal niet boeiend. Allemaal uitgekauwde items van de site.
pi_201033600
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 21:12 schreef Zipportal het volgende:
Die extra afleveringen zijn ook totaal niet boeiend. Allemaal uitgekauwde items van de site.
Het hoogtepunt lijkt wel een maand of twee achter ons te liggen ja. Misschien moet Jan toch iets meer tot zich nemen. Dan wel met de Uber terug naar huis
pi_201033699
quote:
1s.gif Op zondag 22 augustus 2021 21:14 schreef ijs. het volgende:

[..]
Het hoogtepunt lijkt wel een maand of twee achter ons te liggen ja. Misschien moet Jan toch iets meer tot zich nemen. Dan wel met de Uber terug naar huis
Elke aflevering wordt minder. Een hoop geschooi en zinnetjes die je kunt raden. Eens kijken wat ze in september gaan brengen.
pi_201033844
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 21:18 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Elke aflevering wordt minder. Een hoop geschooi en zinnetjes die je kunt raden. Eens kijken wat ze in september gaan brengen.
Ik had gehoopt dat ze de snelheid waarmee ze rubriekjes als Patty Patty Patty en Transformers opzetten zouden behouden. Nu is het inderdaad veel hetzelfde. Ze hebben nieuwe klassiekers nodig
pi_201036359
De aflevering waar Jessie Maya werd geïntroduceerd blijft fantastisch. Dat niveau is helaas nooit meer gehaald.
Twintig keer roepen dat kinderen lelijk zijn, een wijf dik is en een BN’er coke snuift weten we nu wel.

Het reclame-blokje sla ik gewoon al veel weken over.

Hopelijk wordt het snel leuker.
SOONY
  maandag 23 augustus 2021 @ 00:12:33 #89
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_201036430
Is dit het roddelpraat-is-kut topic?
pi_201037352
Madoc is wel een baas!
pi_201038495
Begrijpelijk dat je een andere auto wilt.

twitter
pi_201038627
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 09:35 schreef Nober het volgende:

[ twitter ]
@Mani89 leuke rubriek
  maandag 23 augustus 2021 @ 10:08:09 #93
168304 Mani89
pi_201038776
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 09:51 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
@:mani89 leuke rubriek
UWV are you watching.
pi_201041746
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 09:35 schreef Nober het volgende:

[ twitter ]
Ze zouden eens moeten vragen waarom ze de auto wegdoen ipv te schelden als tokkies.
  maandag 23 augustus 2021 @ 14:31:17 #96
495022 Fcu030
tittel noch jota
pi_201041792
quote:
1s.gif Op zondag 22 augustus 2021 19:43 schreef koemleit het volgende:

[..]

Hoezo? Hier is het veilig, niets is heilig wordt grijs gedraaid op de radio. Dit slaat tenminste nog ergens op.
Appletje-Ez houdt van soep
Shine sight on the eternal darkness of the shadow people!
pi_201041944
quote:
1s.gif Op maandag 23 augustus 2021 14:31 schreef Fcu030 het volgende:

[..]
Hoezo? Hier is het veilig, niets is heilig wordt grijs gedraaid op de radio. Dit slaat tenminste nog ergens op.
Oké we verschillen van mening, ik vind het een snel in elkaar geflanste baggerproductie met uitgekauwde one liners.
Jij vindt het wel goed, dat kan.

Verder is dit het roddelpraat topic, wat ik van nummers van Maan vind lijkt me niet relevant hier.
  maandag 23 augustus 2021 @ 14:46:14 #98
495022 Fcu030
tittel noch jota
pi_201042000
quote:
7s.gif Op maandag 23 augustus 2021 14:42 schreef koemleit het volgende:

[..]
Oké we verschillen van mening, ik vind het een snel in elkaar geflanste baggerproductie met uitgekauwde one liners.
Jij vindt het wel goed, dat kan.

Verder is dit het roddelpraat topic, wat ik van nummers van Maan vind lijkt me niet relevant hier.
Daar kun je toch over roddelpraten? Man haal die bezem eens uit je reet.
Appletje-Ez houdt van soep
Shine sight on the eternal darkness of the shadow people!
pi_201044013
pi_201065761
Roddelpraat en Televizier op 2 september voor de rechter

https://www.telegraaf.nl/(...)mber-voor-de-rechter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')