Ik doe met je mee, maar dit ging ff niet goedquote:
haha, ik ken iemand met zo'n jacuzzi met regelmatig feestjes tot diep diep in de nacht/ochtend. De buren zijn er idd niet blij mee. Al heel veel ruzie geweest.quote:Op zondag 11 juli 2021 20:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ohhh Jacuzzi dat is zo lekker![]()
Als we ooit eens het geluk hebben een beetje buitenaf te kunnen wonen komt er zo’n ding. Voor in een woonwijk vind ik het teveel herrie maken.
Hoi, hoe gaat t met je? En met je ouders?quote:
Ik ben ondanks Chiellini, enorm pro Engelandquote:Op zondag 11 juli 2021 21:04 schreef Isabeau het volgende:
Jongens, Italie heeft al heel vaak gewonnen en gunnen jullie Jross nou niks?![]()
Hoeveel Italianen ken je nou eigenlijk!
Ja buren van een toen ter tijd vriendin hadden er een. Echt wat een herrie. Heerlijk hoor maar nee niet in een woonwijkquote:Op zondag 11 juli 2021 21:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
haha, ik ken iemand met zo'n jacuzzi met regelmatig feestjes tot diep diep in de nacht/ochtend. De buren zijn er idd niet blij mee. Al heel veel ruzie geweest.
Met mij goed hoor, met ouders ook naar omstandigheden. Alleen onze hond kwakkelt enorm. Hij heeft een ontstoken lever, alvleesklier en daardoor ook bloedarmoede. We gaan dierenarts af en aan. Maar het wil nog niet echt verbeteren. Zijn leeftijd helpt natuurlijk niet. In September zou hij 11 moeten worden. Maar ik weet het niet. Het maakt me echt vreselijk verdrietig de gedachte alleen al.quote:Op zondag 11 juli 2021 21:04 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hoi, hoe gaat t met je? En met je ouders?
Ja, dat zou fantastisch zijnquote:Op zondag 11 juli 2021 21:07 schreef Molo het volgende:
Ik ben ondanks Chiellini, enorm pro Engeland
Mooi man dit. Jenkende Italianen
De fans gedragen zich als tuig dus gun ik het niet.quote:Op zondag 11 juli 2021 21:04 schreef Isabeau het volgende:
Jongens, Italie heeft al heel vaak gewonnen en gunnen jullie Jross nou niks?![]()
Daar kunnen de voetballers ook niets aan doen.quote:Op zondag 11 juli 2021 21:10 schreef gcjoel het volgende:
De fans gedragen zich als tuig dus gun ik het niet.
Maar goed, dat zegt verder niks natuurlijk
Het gaat idd veel sneller allemaalquote:Op zondag 11 juli 2021 21:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat zou fantastisch zijnIk herinner me Italie vooral van hun kutvoetbal. 1x scoren en dan alleen maar verdedigen, tijd rekken en lange ballen
Dat schijnt veranderd te zijn dit EK, maar ik heb nog niet 1 wedstrijd gezien dus ik kan niet oordelen
Nee klopt maar ik ben niet verder niet voor de voetballers. Die vind ik allemaal stomme dramatische kutjes.quote:Op zondag 11 juli 2021 21:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar kunnen de voetballers ook niets aan doen.
Net zoals veel mensen voor Italie zijn want Brexit. Maar ook daar kunnen die Engelse voetballers ook niets aan doen.
Er kwamen weer heerlijke filmpjes voorbij van dronken Brittenquote:Op zondag 11 juli 2021 21:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
De fans gedragen zich als tuig dus gun ik het niet.
Maar goed, dat zegt verder niks natuurlijk
quote:Op zondag 11 juli 2021 21:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee klopt maar ik ben verder niet voor de voetballers. Die vind ik allemaal stomme dramatische kutjes.
Jross wilde me nog eens meenemen naar een wedstrijd van Liverpool. Lijkt me ook wel mooi in de UK, publiek kan bijna tot aan het gras zitten. Geen hekken, grachten etc. Ik heb niets met voetbal, maar de sfeer is vast geweldig bij zoiets.quote:Op zondag 11 juli 2021 21:12 schreef Molo het volgende:
Het gaat idd veel sneller allemaal
Publiek fluit je ook ongeveer het stadion uit als je zo gaat voetballen dus ze laten het wel uit hun hoofd
Koos ligt te pitten op de bank naast me en ik zit full blown te kijken
Ik hou er wel van, leuk, over drie jaar wil ik naar Duitsland gaan, eens een live wedstrijd bekijken. Welk team dan ook
Italië miste ook het WK en de nieuwe bondscoach heeft een hoop gepast en gemeten. En waar vroegah alleen de spelers van AC Milan, Inter en Juve kwamen, komen ze nu van Atalanta Bergamo en Sassuolo. CLubs die ook aanvallend spelenquote:Op zondag 11 juli 2021 21:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat zou fantastisch zijnIk herinner me Italie vooral van hun kutvoetbal. 1x scoren en dan alleen maar verdedigen, tijd rekken en lange ballen
Dat schijnt veranderd te zijn dit EK, maar ik heb nog niet 1 wedstrijd gezien dus ik kan niet oordelen
Zei net nog tegen mijn vriend. Blij dat Nederland er al lang uit lag anders hadden we dat er ook nog bij.quote:Op zondag 11 juli 2021 21:16 schreef Isabeau het volgende:
Maar dit hele voetbalgebeuren, voor beide landen, is toch gewoon een enorm super spreader event in al die pubs/bars/bij mensen thuis?
quote:Op zondag 11 juli 2021 21:18 schreef gcjoel het volgende:
Zei net nog tegen mijn vriend. Blij dat Nederland er al lang uit lag anders hadden we dat er ook nog bij.
Wel een voordeel.quote:Op zondag 11 juli 2021 21:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]ja, dat gevoel heb ik ook.
En als Engeland nou wint, dan blijft het mooi allemaal op dat eiland
Tja..je kent mijn achternaamquote:Op zondag 11 juli 2021 21:04 schreef Isabeau het volgende:
Lijkt me fantastischquote:Op zondag 11 juli 2021 21:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jross wilde me nog eens meenemen naar een wedstrijd van Liverpool. Lijkt me ook wel mooi in de UK, publiek kan bijna tot aan het gras zitten. Geen hekken, grachten etc. Ik heb niets met voetbal, maar de sfeer is vast geweldig bij zoiets.
Yepquote:Op zondag 11 juli 2021 21:16 schreef Isabeau het volgende:
Maar dit hele voetbalgebeuren, voor beide landen, is toch gewoon een enorm super spreader event in al die pubs/bars/bij mensen thuis?
Nee, helemaal niet. Maar ik ben ook geen fan van voetbal, maar als Nederland zou winnen zou ik dat wel super leuk vinden.quote:Op zondag 11 juli 2021 21:22 schreef Kaatje1 het volgende:
Tja..je kent mijn achternaam![]()
jross gun ik het wel maar sinds ze zich gekwalificeerd hadden hebben de Engelsen het idee of ze al gewonnen hebben. Maar Jross is toch geen fan van landenwedstrijden?
Uhm, sinds 2007 elk jaar minimaal één project met Italianen. 12*5= 60quote:
Oh bah da’s een enorme zorg ja en herkenbaar met zieke dieren. Een soort DA abonnement waar het beestje niets van snapt.quote:Op zondag 11 juli 2021 21:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja buren van een toen ter tijd vriendin hadden er een. Echt wat een herrie. Heerlijk hoor maar nee niet in een woonwijk
[..]
Met mij goed hoor, met ouders ook naar omstandigheden. Alleen onze hond kwakkelt enorm. Hij heeft een ontstoken lever, alvleesklier en daardoor ook bloedarmoede. We gaan dierenarts af en aan. Maar het wil nog niet echt verbeteren. Zijn leeftijd helpt natuurlijk niet. In September zou hij 11 moeten worden. Maar ik weet het niet. Het maakt me echt vreselijk verdrietig de gedachte alleen al.
Hoe gaat het met jou en de Diva’s?
Waarvoor zit zij eigenlijk op fee pred?quote:Op zondag 11 juli 2021 21:28 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oh bah da’s een enorme zorg ja en herkenbaar met zieke dieren. Een soort DA abonnement waar het beestje niets van snapt.
Nika doet het goed, Elin zit standaard op prednison, kiezen uit 2 kwaden dus zij zal ook niet echt oud worden waarschijnlijk
Borussia Dortmund, zorgen dat je een plekje hebt in/op die Gelbe Wand.quote:Op zondag 11 juli 2021 21:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Publiek fluit je ook ongeveer het stadion uit als je zo gaat voetballen dus ze laten het wel uit hun hoofd
Ik hou er wel van, leuk, over drie jaar wil ik naar Duitsland gaan, eens een live wedstrijd bekijken. Welk team dan ook
Jawel, ik ben ook by demanproxy en byJrossproxy voor ukquote:Op zondag 11 juli 2021 21:04 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op zondag 11 juli 2021 21:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jawel, ik ben ook by demanproxy en byJrossproxy voor ukhup
Idd. Staat nog op de lijst.quote:Op zondag 11 juli 2021 21:30 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Borussia Dortmund, zorgen dat je een plekje hebt in/op die Gelbe Wand.
Ik ben benieuwd waar de familie van de man mee gaat komen als football idd home goet...quote:Op zondag 11 juli 2021 21:12 schreef Molo het volgende:
[..]
UK heeft het na een slome start wel vrij goed gemaneged allemaal toch? Qua vaccinaties en besmettingen?quote:Op zondag 11 juli 2021 21:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jross wilde me nog eens meenemen naar een wedstrijd van Liverpool. Lijkt me ook wel mooi in de UK, publiek kan bijna tot aan het gras zitten. Geen hekken, grachten etc. Ik heb niets met voetbal, maar de sfeer is vast geweldig bij zoiets.
Chronische spuitpoep. Medicatie nu teruggebracht naar 1/4 om de andere dag zodat het niet uit haar lekt maar ze “gewoon” diaree poept. Alle onderzoeken diverse keren gehad en we hebben ons hier maar bij neergelegdquote:Op zondag 11 juli 2021 21:29 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Waarvoor zit zij eigenlijk op fee pred?(/ nieuwsgierig)
Prednison is hier nu een ontzettend grote verlichter. Zorgt er voor dat hij zich nog een beetje oké voelt. Zonder dat stort hij echt compleet in en wil hij niks eten.quote:Op zondag 11 juli 2021 21:28 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oh bah da’s een enorme zorg ja en herkenbaar met zieke dieren. Een soort DA abonnement waar het beestje niets van snapt.
Nika doet het goed, Elin zit standaard op prednison, kiezen uit 2 kwaden dus zij zal ook niet echt oud worden waarschijnlijk
De afgelopen weken ging het best wel heel slecht in Engeland. Met besmettingen dan, niet per se met ziekenhuisopnames. Heel veel mensen hebben (nog) maar 1 vaccinatie gehad.quote:Op zondag 11 juli 2021 21:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
UK heeft het na een slome start wel vrij goed gemaneged allemaal toch? Qua vaccinaties en besmettingen?
Ik luister niet altijd evengoed naar de man
Zie post boven jouw postquote:Op zondag 11 juli 2021 21:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Prednison is hier nu een ontzettend grote verlichter. Zorgt er voor dat hij zich nog een beetje oké voelt. Zonder dat stort hij echt compleet in en wil hij niks eten.
Waarom zit Elin op de Prednison?
SPOILER: Engelse supporters...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Als je die kans hebt, zeker doen. Ik ben een keer of 5 bij een wedstrijd in een Engels stadion geweest en het is echt bijzonder.quote:Op zondag 11 juli 2021 21:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
EK bedoelde ikquote:Op zondag 11 juli 2021 21:30 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Borussia Dortmund, zorgen dat je een plekje hebt in/op die Gelbe Wand.
quote:Op zondag 11 juli 2021 21:55 schreef borisz het volgende:
BrittenSPOILER: Engelse supporters...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op zondag 11 juli 2021 21:55 schreef borisz het volgende:
Hier doen ze het zichzelf aan. Kwam net een filmpje langs waar een jonge knul vol in z’n gezicht geslagen werd door een volwassen vent en die vervolgens samen met een stel anderen een andere knul die op de grond lag verrot traptenSPOILER: Engelse supporters...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Veel hooligangevechten zijn verrassend georganiseerd en ik vermoed dam ook dat zo'n mannetje daar niet per ongeluk looptquote:Op zondag 11 juli 2021 22:28 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hier doen ze het zichzelf aan. Kwam net een filmpje langs waar een jonge knul vol in z’n gezicht geslagen werd door een volwassen vent en die vervolgens samen met een stel anderen een andere knul die op de grond lag verrot trapten
Heeeeel lang geleden eens een docu gezien over engelse hooligans. Werd een knul gevolgd, werkte in het bankwezen, lekker ding, beleefd naar iederen strak in het pak, door de week met collega’s en vrienden naar de pub, soms musical en andere concerten. Maar in het weekend was het een totaal ander mens , er werd afgesproken waar wie in elkaar geslagen zou worden, waar de vechtpartijen waren, hij was opeens een beestquote:Op zondag 11 juli 2021 22:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Veel hooligangevechten zijn verrassend georganiseerd en ik vermoed dam ook dat zo'n mannetje daar niet per ongeluk loopt
Schoonfamilie hebben sinds corona ook allemaal zo'n jacuzzi. En liggen er ook met iedereen in, vast op 1,5 meter.....quote:Op zondag 11 juli 2021 21:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
haha, ik ken iemand met zo'n jacuzzi met regelmatig feestjes tot diep diep in de nacht/ochtend. De buren zijn er idd niet blij mee. Al heel veel ruzie geweest.
quote:Op zondag 11 juli 2021 22:45 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben nog lang niet thuis, nog lange niet, nog lange niet...
Ja, al 2x. En gratisch water. We zijn zonder communicatie begonnen aan een omweg vanaf Hannover. De trein reed zomaar weg. Ik denk dat er heel veel mensen niet in de trein zaten op dat moment. Dat was om half 9. We zijn nu nog bezig met de omweg.quote:Op zondag 11 juli 2021 22:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja dat dus.
Mooi kut. Is je blaas al leeg?
Oh bahquote:Op zondag 11 juli 2021 22:50 schreef Lonaa het volgende:
J
[..]
Ja, al 2x. En gratisch water. We zijn zonder communicatie begonnen aan een omweg vanaf Hannover. De trein reed zomaar weg. Ik denk dat er heel veel mensen niet in de trein zaten op dat moment. Dat was om half 9. We zijn nu nog bezig met de omweg.
Originele aankomsttijd was half negen. Prognose nu is 0:12
Je bedoelt dat mensen even benen strekken oid waren op het perron en dat de trein gewoon zonder aankondiging begon te rijden?quote:Op zondag 11 juli 2021 22:50 schreef Lonaa het volgende:
Ja, al 2x. En gratisch water. We zijn zonder communicatie begonnen aan een omweg vanaf Hannover. De trein reed zomaar weg. Ik denk dat er heel veel mensen niet in de trein zaten op dat moment. Dat was om half 9. We zijn nu nog bezig met de omweg.
Originele aankomsttijd was half negen. Prognose nu is 0:12
Ja. Dat gebeurde echt. Laatste bericht was "w e weten nog niet hoe laat we vertrekken " en toen ineens na, ik denk, 40 minuten begon ie te rollen.quote:Op zondag 11 juli 2021 22:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je bedoelt dat mensen even benen strekken oid waren op het perron en dat de trein gewoon zonder aankondiging begon te rijden?
Maar hij gaat dan wel landen in Hengeloo ?quote:Op zondag 11 juli 2021 22:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja. Dat gebeurde echt. Laatste bericht was "w e weten nog niet hoe laat we vertrekken " en toen ineens na, ik denk, 40 minuten begon ie te rollen.
We waren allemaal flabbergasted.
Lekkere communicatiequote:Op zondag 11 juli 2021 22:53 schreef Lonaa het volgende:
Ja. Dat gebeurde echt. Laatste bericht was "w e weten nog niet hoe laat we vertrekken " en toen ineens na, ik denk, 40 minuten begon ie te rollen.
Oh nee tochquote:Op zondag 11 juli 2021 22:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Weet niet, ik ga eruit in bad bentheimquote:Op zondag 11 juli 2021 22:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maar hij gaat dan wel landen in Hengeloo ?
Het was zo bizar. Hele coupe keek elkaar ook geschokt aan.quote:
Er liggen ook stations in de middle of nowherequote:
Wat is dat dan, zugbindung?quote:Op zondag 11 juli 2021 22:58 schreef derLudolf het volgende:
@:Lonaaa je Zugbindung is nu verdwenen, je mag elke trein nemen die je wil.
Het boemeltje Münster- Enschede rijdt tot vrij laat dacht ik.
Akkoord. Er zijn hier ook mensen. De Stephen King feel is eraf nuquote:Op zondag 11 juli 2021 23:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er liggen ook stations in de middle of nowhere
F. Komt me ophalen in bad bentheim.quote:Op zondag 11 juli 2021 22:58 schreef derLudolf het volgende:
@:Lonaaa je Zugbindung is nu verdwenen, je mag elke trein nemen die je wil.
Het boemeltje Münster- Enschede rijdt tot vrij laat dacht ik.
Je boekt een bepaalde treinreis, daar betaal je voor en daar zit je dus ook aan vast, zeg maarquote:
Maar bij ernstige vertraging of omwegen dan vervalt dat?quote:Op zondag 11 juli 2021 23:06 schreef Lonaa het volgende:
Je boekt een bepaalde treinreis, daar betaal je voor en daar zit je dus ook aan vast, zeg maar
Treinbinding, in Duitsland koop je echt een ticket voor IC142 en niet een kaartje Amsterdam-Berlijn.quote:
Blijkbaar. Wist ik niet. Deutsche bahn is meestal vrij stiptquote:Op zondag 11 juli 2021 23:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar bij ernstige vertraging of omwegen dan vervalt dat?
Ik ken ook alleen maar Duitse treinen op die manier. Heb me wel eens afgevraagd of ze in Duitsland ook gewoon ons systeem kennen, waarbij je gewoon kan instappen zonder per se de trein zelf te reserveren.quote:Op zondag 11 juli 2021 23:07 schreef derLudolf het volgende:
Treinbinding, in Duitsland koop je echt een ticket voor IC142 en niet een kaartje Amsterdam-Berlijn.
Vanaf 20 minuten vertraging vervalt die.
https://www.bahn.de/faq/view/pk/de/buchung/zugbindung.shtml
In de stad wel. In Berlijn kam je koop ticket voor bepaalde tijd kopen voor al het ov.quote:Op zondag 11 juli 2021 23:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ken ook alleen maar Duitse treinen op die manier. Heb me wel eens afgevraagd of ze in Duitsland ook gewoon ons systeem kennen, waarbij je gewoon kan instappen zonder per se de trein zelf te reserveren.
Dat is ook spannend voor de mensen in dat mandje zeg!quote:Op zondag 11 juli 2021 23:12 schreef AnneX het volgende:
Wat een reis met hindernissen Lonaa![]()
Stiekem ben ik best opgelucht, dat Nederland eruit is gevoetballed.
Om allerlei redenen.
Sensatie vanavond: deuren staan open en er was een geluid - over het voetbal geluid heen- en niet thuis te brengen. Buiten kijken en er scheert een joekel van een ballon met een grote mand met >4 wčl 10 mensen rakelings langs de bomen en de huizen.
Wat wij hoorden was de brander, godenzijdank ķver het spoor om te landen op een stuk land waar kortgeleden het verwilderde gras + struiken was kortgezet.
#sensatie.
Nou en of.quote:Op zondag 11 juli 2021 23:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is ook spannend voor de mensen in dat mandje zeg!
Suf van die boete. Ik vind het vaak maar moeilijk, de ov regels in een ander land duidelijk uitgelegd vinden. Het is vaak net alsof ze er vanuit gaan dat hun methode heel duidelijk voor iedereen is.quote:Op zondag 11 juli 2021 23:13 schreef Lonaa het volgende:
Die geprinte kaart moet je dan wel afstempelen voor je de eerste keer instap. Doe je dat niet en ze pakken je kost dat 60 euro.
Weet ik nu. Uit ervaring.met mn brakke slaaphoofd.
Ik heb geen goede ov dag vandaag.
Ja. Ik moet er wel even achteraan want het voelde als een scam en toen gaf ik misschien niet helemaal eerlijke info aan ze maar ze hebben wel dingen van mijn id overgenomen dus dat moet ik even recht lullen misschien want het was dus wel legit.quote:Op zondag 11 juli 2021 23:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Suf van die boete. Ik vind het vaak maar moeilijk, de ov regels in een ander land duidelijk uitgelegd vinden. Het is vaak net alsof ze er vanuit gaan dat hun methode heel duidelijk voor iedereen is.
Ja dat kan, naar dan betaal je veel meer en heb je geen zitplaatsreservering. Overigens geldt dat alleen voor Fernverkehr (ICE, IC en EC), in Nahverkehr kun je gewoon elke trein pakken.quote:Op zondag 11 juli 2021 23:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ken ook alleen maar Duitse treinen op die manier. Heb me wel eens afgevraagd of ze in Duitsland ook gewoon ons systeem kennen, waarbij je gewoon kan instappen zonder per se de trein zelf te reserveren.
Maar wanneer ik, via ns international een ice ticket boekte moest ik volgens mij voor zitplaats reservering extra betalenquote:Op zondag 11 juli 2021 23:25 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja dat kan, naar dan betaal je veel meer en heb je geen zitplaatsreservering. Overigens geldt dat alleen voor Fernverkehr (ICE, IC en EC), in Nahverkehr kun je gewoon elke trein pakken.
Klopt, tenzij eerste klas. Je hoeft geen zitplaats te reserveren, het kanquote:Op zondag 11 juli 2021 23:28 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maar wanneer ik, via ns international een ice ticket boekte moest ik volgens mij voor zitplaats reservering extra betalen
Ik kan hier niet tegen hoor. Ik riep al 'weet je wel hoe grooooot zo'n doel is! En dan schiet je hem er naast'quote:
Dikke psychische oorlogvoering datquote:Op zondag 11 juli 2021 23:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan hier niet tegen hoor. Ik riep al 'weet je wel hoe grooooot zo'n doel is! En dan schiet je hem er naast'
Italie kampioen dus.
Ja, maar ik vind penalty's geen voetbal. Maar goed, dat is een heel andere discussiequote:Op zondag 11 juli 2021 23:58 schreef Molo het volgende:
Dikke psychische oorlogvoering dat
Maar verdiend verloren, de penalty's namen ze echt belabberd
Ja, daar moeten ze toch iets op verzinnenquote:Op zondag 11 juli 2021 23:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind penalty's geen voetbal. Maar goed, dat is een heel andere discussie
Golden Goal in de verlenging. Wie het eerste scoort is de winnaar. Klaar.quote:Op maandag 12 juli 2021 00:00 schreef Kaatje1 het volgende:
Ja, daar moeten ze toch iets op verzinnen
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 11 juli 2021 23:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind penalty's geen voetbal. Maar goed, dat is een heel andere discussie
Op z'n minst het ABBA-systeem invoeren.quote:Op zondag 11 juli 2021 23:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar dat was er ooit en is weer wegquote:Op maandag 12 juli 2021 00:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Golden Goal in de verlenging. Wie het eerste scoort is de winnaar. Klaar.
Ja helemaal mee eens, vind ik veel leuker om te zienquote:Op maandag 12 juli 2021 00:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Golden Goal in de verlenging. Wie het eerste scoort is de winnaar. Klaar.
Maar dat is nog steeds penalties.quote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 12 juli 2021 00:06 schreef Molo het volgende:
Ja helemaal mee eens, vind ik veel leuker om te zien
Maar goed, in dit geval, het zij zo
Nu dutjestijd
Mijn muffe lappen opzoeken
Deze dude heeft iig een leuke en schaamteloze avond gehadquote:Op maandag 12 juli 2021 00:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Slaap lekker
Ik zit er niet mee, het was alleen leuk geweest als Engeland had gewonnen.
quote:Op maandag 12 juli 2021 00:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Deze dude heeft iig een leuke en schaamteloze avond gehad![]()
![]()
![]()
[ twitter ]
quote:Op maandag 12 juli 2021 00:09 schreef Molo het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ twitter ]
Hijzal toch volgende week een belangrijke presentatie moeten geven, of lesgeven op schoolquote:Op maandag 12 juli 2021 00:09 schreef Molo het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ twitter ]
Even oppeppen, straks zie je eerst F en daarna Doraquote:
Frank staat al op me te wachten.quote:Op maandag 12 juli 2021 00:22 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Even oppeppen, straks zie je eerst F en daarna Dora
Wat is je ETA nu?quote:
0:47 maar kan nog wel oplopen. Ik hoop voor 1 uur. Dan nog ruim half uur in de auto.quote:
Wat zal je gaar zijnquote:Op maandag 12 juli 2021 00:29 schreef Lonaa het volgende:
0:47 maar kan nog wel oplopen. Ik hoop voor 1 uur. Dan nog ruim half uur in de auto.
Hoop zo dat je nu bijna in bb bent en over een uur in bed ligtquote:Op maandag 12 juli 2021 00:34 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben er ook labiel van. De gemoedstoestand wisselt van onverschillig naar wanhoop, woede en berusting.
Nope.quote:Op maandag 12 juli 2021 00:39 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hoop zo dat je nu bijna in bb bent en over een uur in bed ligt
https://en.wikipedia.org/wiki/Five_stages_of_grief ?quote:Op maandag 12 juli 2021 00:34 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben er ook labiel van. De gemoedstoestand wisselt van onverschillig naar wanhoop, woede en berusting.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
Ja, wel accuraat.quote:Op maandag 12 juli 2021 00:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Five_stages_of_grief ?
Eerst ontkenning dat het wel mee ging vallen,
daarna boos op de persoon op het spoor, de Duitse spoorwegen en life in general,
toen geprobeerd met het personeel een dealtje te sluiten of misschien maar gaan bidden,
toen kwam de wanhoop en de depressie,
uiteindelijk maar besloten dat je er zelf toch niets aan kon veranderen en Zennnnnnn?
Zoiets?
quote:Op maandag 12 juli 2021 00:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Maar echt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkheidsbaas van alles.
Nog maar 10 minutenquote:
Wat is een wappie-nacht?quote:Op maandag 12 juli 2021 05:20 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb wappie-nacht.
En ik heb het wel gehad. Twee diensten achter elkaar is niks voor mij. #bijnazevenuur
Creatiefquote:Op maandag 12 juli 2021 07:52 schreef Blues het volgende:
[..]
Wat is een wappie-nacht?
Ongevaccineerde zieken dieallanggeprikthaddenkunnenworden?![]()
Ik ga vandaag een constructie bespreken om toch 2 of 3 keer per week een uur eerder te kunnen stoppen en dan ipv mijn PLB daarvoor in te zetten die 2 of 3 uur thuis te kunnen werken.
Mijn 8 uur per maand die we nu missen doordat ik 2x pw een uur eerder naar huis ga mag door anderen ingevuld worden desnoods thuis. Ja mensen, dat kan ik dan zelf ook wel doen op een ochtendje log ik in en ik spaar toch PLB op om eerder met pensioen te kunnen. Win Win for me.
Of ze meewerken is een 2e, maar dan kan ik altijd nog ff met de bedrijfsarts kletsen hierover.. want ik merk qua energie en rugklachten dat dat uurtje eerder stoppen me net ff lekkerder in mijn vel doet voelen!
Ik dacht even dat je dan eerder naar huis ing, om dan dat uur thuis nog in te halen. Maar een ochtend extra inloggen klinkt veel logischerquote:Op maandag 12 juli 2021 07:52 schreef Blues het volgende:
[..]
Wat is een wappie-nacht?
Ik ga vandaag een constructie bespreken om toch 2 of 3 keer per week een uur eerder te kunnen stoppen en dan ipv mijn PLB daarvoor in te zetten die 2 of 3 uur thuis te kunnen werken.
Mijn 8 uur per maand die we nu missen doordat ik 2x pw een uur eerder naar huis ga mag door anderen ingevuld worden desnoods thuis. Ja mensen, dat kan ik dan zelf ook wel doen op een ochtendje log ik in en ik spaar toch PLB op om eerder met pensioen te kunnen. Win Win for me.
Of ze meewerken is een 2e, maar dan kan ik altijd nog ff met de bedrijfsarts kletsen hierover.. want ik merk qua energie en rugklachten dat dat uurtje eerder stoppen me net ff lekkerder in mijn vel doet voelen!
Dat lijkt me een slimme oplossing, jij kan zelf door met je eigen werk maar op een plek die beter is voor je lijfquote:Op maandag 12 juli 2021 07:52 schreef Blues het volgende:
[..]
Wat is een wappie-nacht?
Dus omdat een minister heeft geroepen dat je kan dansen als je gevaccineerd bent met Janssen en vervolgens de hele boel los ging zonder na te denken moeten wij als nederlandse burgers maar weer lappen voor alle evenementen die nu niet kunnen plaatsvinden.quote:De Zwolse burgemeester krijgt bijval van zijn collega uit Doetinchem, Mark Boumans. ,,,Ik denk dat de rijksoverheid door de zelfbedachte leus ‘dansen met Janssen’ de horecaondernemers en organisatoren van evenementen netjes moet compenseren. Zij zijn in goed vertrouwen opengegaan.”
Uitslapen is niet helemaal gelukt, maar had erger gekund.quote:Op maandag 12 juli 2021 07:54 schreef Blues het volgende:
[..]
Hopelijk kan je een beetje uitslapen. Wat een reis
Mensen die aan mij kwijt wilden dat het niet kan dat Groningen als enige in 10 dagen van groen naar rood is gegaan en dat daar 'iets achter zit' en dat het zaakje stinkt en meer van dat soort bewoordingen. En dat de overheid onze vrijheid wil inperken en dat we in opstand moeten komen. En ook nog dat we voor de griep ķķk geen heel land in lockdown doenquote:
Het lijkt mij zo vermoeiend om dat soort mensen aan te horen.quote:Op maandag 12 juli 2021 08:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mensen die aan mij kwijt wilden dat het niet kan dat Groningen als enige in 10 dagen van groen naar rood is gegaan en dat daar 'iets achter zit' en dat het zaakje stinkt en meer van dat soort bewoordingen. En dat de overheid onze vrijheid wil inperken en dat we in opstand moeten komen. En ook nog dat we voor de griep ķķk geen heel land in lockdown doen
Dat was nr 1. Er waren er meer.
En ik had allemaal boze mensen aan de telefoon omdat de hap zo druk was dat ze de telefoon niet snel opnamen. Ja, wat wil je dan dat ik doe? Je moet toch echt met de hap bellen (zo vriendelijk mogelijk uitgelegd). Hup, boos op mij. x3
Ik hoop dat je voorstel slaagtIk kan helaas nog geen minuut van huis werken, maar voor jou moet het toch een paar uurtjes mogelijk zijn.
GoedemorgenIk doe ff geen koffie. Ik maakte wel ontbijt van banaan met ei = pannenkoek volgens een website. Het leek meer op roerei. (hadden geen brood en nog heel klein beetje yoghurt, dus vandaar dit)
Ik ga er tegenwoordig gewoon heel vrolijk en snoeihard tegen in met nette, redelijke argumenten waarom wat ze zeggen niet klopt. Het is ook niet zo moeilijk, want meestal is het niet van een heel erg hoog niveau en is de onzin die ze uitkramen niet heel moeilijk te ontkrachten. Het zijn nog geen QAnon-aanhangers, dat niveau valt niet tegen te praten.quote:Op maandag 12 juli 2021 08:52 schreef Anthraxx het volgende:
Het lijkt mij zo vermoeiend om dat soort mensen aan te horen.
We kunnen al niet eens 1 fatsoenlijk IT systeem optuigen. Laat staan dat we fatsoenlijk zo'n complot kunnen uitvoeren. Mensen overschatten de competentie van de overheid enorm
Hoe doe jij dat?quote:
quote:
Ja, dit!quote:Op maandag 12 juli 2021 08:56 schreef gcjoel het volgende:
Hoe doe jij dat?
Ik zou er zo boos en verdrietig van worden als ik dat iedere dag moest lezen denk ik.
Dat dus.quote:Op maandag 12 juli 2021 08:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hoe doe jij dat?
Ik zou er zo boos en verdrietig van worden als ik dat iedere dag moest lezen denk ik.
Dat is het denk ik, ja.quote:Op maandag 12 juli 2021 08:55 schreef Anthraxx het volgende:
Daarom de bonus. Compensatie voor je hersenschade die je oploopt.
Ondertussen wel redelijk afgestompt. Ik vind het vooral fascinerend hoe actief sommige mensen zijn. Die reageren gewoon al 1.5 jaar onder elke post om vooral te zeggen hoe erg ze het ergens niet mee eens zijn. Volg het dan gewoon niet, zou je denken.quote:Op maandag 12 juli 2021 08:56 schreef gcjoel het volgende:
Hoe doe jij dat?
quote:Op maandag 12 juli 2021 08:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
We kunnen al niet eens 1 fatsoenlijk IT systeem optuigen. Laat staan dat we fatsoenlijk zo'n complot kunnen uitvoeren. Mensen overschatten de competentie van de overheid enorm
quote:Op maandag 12 juli 2021 08:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Positief nieuws hoor je niet. Er gaat echt wel genoeg goed. Op allerlei gebieden. Qua samenwerking, qua systemen, qua implementaties. Maar dat verkoopt je krant nietquote:Op maandag 12 juli 2021 09:10 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]![]()
En ook nog eens samenwerken met alle overheden op de wereld. Op Europees niveau doen we dat al zo goed (not)
Vooral dit is zo uniek en zo bijzonderquote:Op maandag 12 juli 2021 09:10 schreef Kaatje1 het volgende:
![]()
En ook nog eens samenwerken met alle overheden op de wereld. Op Europees niveau doen we dat al zo goed (not)
Ik ben echt festivalminded, maar ik ben teleurgesteld in vele organisatoren die alleen maar naar de falende top kijken en wijzen. Neem je eigen verantwoordelijkheid. Ik snap de "we hebben als scene bewezen dat we het kunnen" claims niet, dan is heel toevallig, elk kleinschalig waar ik ben geweest een falertje in een zee van anderhalve meter succes geweest... Dat MOETEN deze organisatoren ook hebben gezien, maar maar blijven volhouden dat het kanquote:Op maandag 12 juli 2021 08:38 schreef PdeHoog het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)agt-schuld~a12ba326/
[..]
Dus omdat een minister heeft geroepen dat je kan dansen als je gevaccineerd bent met Janssen en vervolgens de hele boel los ging zonder na te denken moeten wij als nederlandse burgers maar weer lappen voor alle evenementen die nu niet kunnen plaatsvinden.
Ik krijg steeds meer het idee dat we ergens in deze crisis de balans tussen overheidsverantwoordelijkheden en eigen verantwoordelijkheden zijn kwijtgeraakt.
Zodat we het netwerk van babybloeddrinkende pedofielen niet in gevaar brengen, natuurlijk.quote:Op maandag 12 juli 2021 09:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vooral dit is zo uniek en zo bijzonder
Ik vraag me altijd af wat ze bedoelen met 'ze' en welk doel hebben ze dan? Ja, vrijheid afpakken. Waarom dan? Het is allemaal zo raar en vaag en ondoordacht.
Maar ja die voelen zich, als een van de weinigen die het licht zien, natuurlijk geroepen de massa te onderwijzenquote:Op maandag 12 juli 2021 09:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is het denk ik, ja.
[..]
Ondertussen wel redelijk afgestompt. Ik vind het vooral fascinerend hoe actief sommige mensen zijn. Die reageren gewoon al 1.5 jaar onder elke post om vooral te zeggen hoe erg ze het ergens niet mee eens zijn. Volg het dan gewoon niet, zou je denken.
Oh, ik probeerde nog te doen alsof ik op mijn werk zat, maar daar trapt nu niemand meer in natuurlijkquote:Op maandag 12 juli 2021 09:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
@:Isabeau: https://www.viafora.nl/fo(...)oerd-door-de-politie
Behehehe.
Ik gnorktequote:Op maandag 12 juli 2021 08:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
We kunnen al niet eens 1 fatsoenlijk IT systeem optuigen. Laat staan dat we fatsoenlijk zo'n complot kunnen uitvoeren. Mensen overschatten de competentie van de overheid enorm![]()
Ik las op Reddit een post van een veteraan die aangaf dat met het budget van het leger van de USA dat ze elkaar op 3m afstand onmogelijk meer konden vinden als er een zandstorm opstak, dus dat het hem ook zeeer onwaarschijnlijk leek allemaal.quote:
Ze houden alle coole technieken voor hunzelf en laten ons plebs met de troep aankloten. Snap dat dan.quote:Op maandag 12 juli 2021 09:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik las op Reddit een post van een veteraan die aangaf dat met het budget van het leger van de USA dat ze elkaar op 3m afstand onmogelijk meer konden vinden als er een zandstorm opstak, dus dat het hem ook zeeer onwaarschijnlijk leek allemaal.
Tegelijkertijd hebben de reptillians natuurlijk oneindig veel diepere zakken dan het leger van een natie, dus het zegt ook weer zo weinig.
En als iedereen gevaccineerd is daten ze ieders firmware tegelijk up.quote:Op maandag 12 juli 2021 09:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ze houden alle coole technieken voor hunzelf en laten ons plebs met de troep aankloten. Snap dat dan.
Met elke post steeg de verbazing hierquote:Op maandag 12 juli 2021 09:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
@:Isabeau: https://www.viafora.nl/fo(...)oerd-door-de-politie
Behehehe.
Jamaar natuurlijk zegt hij dat want hij IS OOK EEN VAN HEN!!11!!1!!!quote:Op maandag 12 juli 2021 09:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik las op Reddit een post van een veteraan die aangaf dat met het budget van het leger van de USA dat ze elkaar op 3m afstand onmogelijk meer konden vinden als er een zandstorm opstak, dus dat het hem ook zeeer onwaarschijnlijk leek allemaal.
Tegelijkertijd hebben de reptillians natuurlijk oneindig veel diepere zakken dan het leger van een natie, dus het zegt ook weer zo weinig.
Oh! Er was méér tekstquote:Op maandag 12 juli 2021 09:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
Met elke post steeg de verbazing hier
Is dit het nieuwe Viva forum?
Ik dacht dat FOK! ze had geadopteerd?
Ik hoop altijd maar dat het verzonnen is.quote:Op maandag 12 juli 2021 09:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh! Er was méér tekst
Het moet wel verzonnen zijnKom op nou.
Beheheh Fok heeft ze geprobeerd binnen te harken, maar men was niet zo enthousiast over de stand van fokquote:Op maandag 12 juli 2021 09:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Met elke post steeg de verbazing hier
Is dit het nieuwe Viva forum?
Ik dacht dat FOK! ze had geadopteerd?
Ja, ik snuffel op de homebase marktquote:Op maandag 12 juli 2021 09:32 schreef Isabeau het volgende:
Ooooh, DP post daar oooook meee![]()
Jij kleine relschopppert!
FOMO?quote:Op maandag 12 juli 2021 09:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Beheheh Fok heeft ze geprobeerd binnen te harken, maar men was niet zo enthousiast over de stand van foken het wegmodereren van kritiek uit de eigen userbase
Er zijn een aantal initiatieven uit hun userbase, dit is er 1 van. Volgens mij snijden ze zichzelf een beetje in de vingers, want er worden al 3 fora gebouwd geloof ik. Zijn er nu 2 live, ik heb bij beiden een nick aangemaakt, vooral zodat ik mn nick had, maar ook een beetje omdat ik al te lang alleen nog voor het Hotel California effect op fok zit
Ik heb bij Viva wel rond geneusd, maar naast compleet andere lay out, kom je dan ook wel weer in iets wat er al staat. Ik neus een beetje mee op die nieuwe fora om te kijken of dat anders is.
Meer dat Fok al tijden niet meer voor me is wat het ooit was en dat wat het ooit was, vond ik wel leukerquote:
Oh, ik ben ook vooral hier gecentreerd. Andere topics bekijk/lees ik alleen als ik langer blijf hangen.quote:Op maandag 12 juli 2021 09:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Meer dat Fok al tijden niet meer voor me is wat het ooit was en dat wat het ooit was, vond ik wel leukerSerieus, er zijn dagen dat ik niet buiten dit topic kom.
Sorry, krijgen jullie alles over je heen
Ja, forum is zeker veranderd. Fijn dat dit stukje nog wel goed voeltquote:Op maandag 12 juli 2021 09:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Meer dat Fok al tijden niet meer voor me is wat het ooit was en dat wat het ooit was, vond ik wel leukerSerieus, er zijn dagen dat ik niet buiten dit topic kom.
...quote:Op maandag 12 juli 2021 09:39 schreef Kaatje1 het volgende:
Och toch.. rel aan de gang in een natuur fotografie pagina op fb. Een mevrouw is bang van insecten en momenteel plaatsen veel mensen macro’s van insecten. Volgens haar is dat geen natuur en nu is ze boos
Nee ik vond Viva irritant, vooral qua opmaak etc, maar ook een groot deel, dat wat anderen ook wel zullen hebben als ze bij fok naar binnen loeren, zo incrowd.quote:Op maandag 12 juli 2021 09:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ja, forum is zeker veranderd. Fijn dat dit stukje nog wel goed voelt![]()
Maar had Viva dan wel wat je hier mist? Ik las er af en toe mee dus kan niet echt een mening vormen, ben nieuwsgierig. Wat is het verschil?
We zouden niet zonder kunnen, moeten we zelf gaan denkenquote:Op maandag 12 juli 2021 09:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik kan natuurlijk stoppen met forummen, maar iedereen heeft recht op mijn eigen mening.
Er zijn dagen dat ik niet eens IN dit topic komquote:Op maandag 12 juli 2021 09:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Foei!quote:Op maandag 12 juli 2021 09:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Er zijn dagen dat ik niet eens IN dit topic komMaar buiten CUL is er maar weinig interessants te vinden eigenlijk.
Oh echt?quote:Op maandag 12 juli 2021 09:39 schreef Kaatje1 het volgende:
Och toch.. rel aan de gang in een natuur fotografie pagina op fb. Een mevrouw is bang van insecten en momenteel plaatsen veel mensen macro’s van insecten. Volgens haar is dat geen natuur en nu is ze boos
En wat denk je eraan te gaan doen?quote:
Paar passief agressieve opmerkingen op zn bestquote:
Goed zo. Vind het gewoon zo sneu dat mensen dat allemaal zeggen. Kijken nooit nieuws waar bv Cuba staat te springen om vaccins (want die willen niks importeren), Indonesië 1.000 doden op een dag heeft met veel verdriet overal etc. Hier hebben we het heel goed geregeld, en daarom ga je maar zeiken. Vraag me af of ze ook zo hadden gereageerd als ze bv in Cuba zouden wonen. Denk het niet.quote:Op maandag 12 juli 2021 08:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ga er tegenwoordig gewoon heel vrolijk en snoeihard tegen in met nette, redelijke argumenten waarom wat ze zeggen niet klopt. Het is ook niet zo moeilijk, want meestal is het niet van een heel erg hoog niveau en is de onzin die ze uitkramen niet heel moeilijk te ontkrachten. Het zijn nog geen QAnon-aanhangers, dat niveau valt niet tegen te praten.
Fake news.quote:Op maandag 12 juli 2021 10:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Goed zo. Vind het gewoon zo sneu dat mensen dat allemaal zeggen. Kijken nooit nieuws waar bv Cuba staat te springen om vaccins (want die willen niks importeren), Indonesië 1.000 doden op een dag heeft met veel verdriet overal etc. Hier hebben we het heel goed geregeld, en daarom ga je maar zeiken. Vraag me af of ze ook zo hadden gereageerd als ze bv in Cuba zouden wonen. Denk het niet.
Op NPO gemist kun je een docu zien... Samenzwevers oid... gaat over van die mensen die zichzelf volgens mij als verlicht zien, maar volkomen verwend zíjn...quote:Op maandag 12 juli 2021 10:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Goed zo. Vind het gewoon zo sneu dat mensen dat allemaal zeggen. Kijken nooit nieuws waar bv Cuba staat te springen om vaccins (want die willen niks importeren), Indonesië 1.000 doden op een dag heeft met veel verdriet overal etc. Hier hebben we het heel goed geregeld, en daarom ga je maar zeiken. Vraag me af of ze ook zo hadden gereageerd als ze bv in Cuba zouden wonen. Denk het niet.
Wat ze ook zeggen; het is toch nooit goed en mensen verdraaien wat ze zeggen naar hun eigen straatje.quote:Op maandag 12 juli 2021 08:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dus omdat een minister heeft geroepen dat je kan dansen als je gevaccineerd bent met Janssen en vervolgens de hele boel los ging zonder na te denken moeten wij als nederlandse burgers maar weer lappen voor alle evenementen die nu niet kunnen plaatsvinden.
Ik krijg steeds meer het idee dat we ergens in deze crisis de balans tussen overheidsverantwoordelijkheden en eigen verantwoordelijkheden zijn kwijtgeraakt.
Ik heb daar met verbazing naar gekeken, dacht dat dat echt next level idiotie was, maar bij fysiofitness lopen ze ook rondquote:Op maandag 12 juli 2021 10:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Op NPO gemist kun je een docu zien... Samenzwevers oid... gaat over van die mensen die zichzelf volgens mij als verlicht zien, maar volkomen verwend zíjn...
Van die yogahuppels die vroeger Groen Links stemden, maar nu FvD want "dat was de enige partij die niet in die maatregelengekte mee gaat". Ja, en Hitler bouwde mooie snelwegen domme kut!
Tsk, een Godwin. Ja dan weet je het wel he, blijkbaar waren de argumenten op.quote:Op maandag 12 juli 2021 10:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Op NPO gemist kun je een docu zien... Samenzwevers oid... gaat over van die mensen die zichzelf volgens mij als verlicht zien, maar volkomen verwend zíjn...
Van die yogahuppels die vroeger Groen Links stemden, maar nu FvD want "dat was de enige partij die niet in die maatregelengekte mee gaat". Ja, en Hitler bouwde mooie snelwegen domme kut!
Mee eens, maar met zúlke domme uitspraken op regeringsniveau vind ik dat je de regering toch ook wel de oren moet wassen. Het zijn geen vrijblijvende popiejopies met een leuk salaris en een status als BN'er ofzo, onze ministers. Tenminste, dat zouden het niet moeten zijn.quote:Op maandag 12 juli 2021 08:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heb je wel goed geslapen? En hoe hebben F en Dora het gedaan?quote:Op maandag 12 juli 2021 10:23 schreef Lonaa het volgende:
Eerste tomaat geoogstHij is zoetzurigfris. En oranje met een blos.
Aha, jij gaat alvast kliekenquote:Op maandag 12 juli 2021 09:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee ik vond Viva irritant, vooral qua opmaak etc, maar ook een groot deel, dat wat anderen ook wel zullen hebben als ze bij fok naar binnen loeren, zo incrowd.
Nu vind ik alles wat anders is minstens een maand irritant, dus daar zal ik maar overheen moeten stappen ben ik bang, maar alle alternatieven zijn nieuw. Wel een groot deel gebaseerd op viva en je merkt ook dat de draad moeiteloos weer opgepakt wordt met sommige topicreeksen e.d.
Maar op viva liep ook een "Ga jij verhuizen en zo ja waarheen" topic, waarin je ook veel posts ziet van mensen die al jaren niet meer op viva kwamen omdat *redenen* toch weer accounts gaan aanmaken op die nieuwe fora en de een gaat naar forum a, de ander naar forum b, forum c is in de maak... Dus ergens toch weer nieuw en iig nog deels vormend. Dus misschien een mooi moment om daar een beetje bekend te raken.
Buiten dat kei schattige topic in F&F danquote:Op maandag 12 juli 2021 09:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Er zijn dagen dat ik niet eens IN dit topic komMaar buiten CUL is er maar weinig interessants te vinden eigenlijk.
Ja, want ze WORDT GEDWONGEN daar te gaan kijken natuurlijkquote:Op maandag 12 juli 2021 09:39 schreef Kaatje1 het volgende:
Mja… als Peter zinnige info heeft dan is de vraag niet onlogisch en ben je geen goede advocaat als je hem niet stelt. Rechtsstaat en zulks. Of de rechter erin mee wil/kan gaan, dat is een ander verhaal.quote:Op maandag 12 juli 2021 10:22 schreef Kaatje1 het volgende:
En dan krijg je dit vandaag in de rechtbank, zaak wiersum. Dan ben je toch….![]()
De advocaten van de 2 verdachten willen dat de zaak wordt aangehouden. Ze hebben een reeks onderzoekswensen en willen getuigen horen: niet alleen kroongetuige Nabil B., maar ook Peter r de Vries. #Wiersum
Te kort, maar wel prima geslapenquote:Op maandag 12 juli 2021 10:25 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Heb je wel goed geslapen? En hoe hebben F en Dora het gedaan?
Ik weet niet of het mag, maar dan verzoek je toch om later vragen te stellen? Noem je toch nu niet de naam?quote:Op maandag 12 juli 2021 10:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Mja… als Peter zinnige info heeft dan is de vraag niet onlogisch en ben je geen goede advocaat als je hem niet stelt. Rechtsstaat en zulks. Of de rechter erin mee wil/kan gaan, dat is een ander verhaal.
Het wordt nu zo lekker uitvergroot, dat hele onderzoek naar de aanslag, deze rechtszaak waarin hij getuige is, massale donaties aan de crowdfunding voor Tanja Groen. Alleen maar omdat hij een bekende Nederlander is.
Natuurlijk is het tragisch en asociaal wat er is gebeurd, maar als hij niet zo bekend was, dan was alle berichtgeving erover allang weggezakt. Nu krijgt het een gezicht en vinden we het opeens Een Issue /ergernis.
Verzoek om vragen te stellen was al gedaan voor hij neergeschoten was.quote:Op maandag 12 juli 2021 10:46 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik weet niet of het mag, maar dan verzoek je toch om later vragen te stellen? Noem je toch nu niet de naam?
Ik denk dat het bij hem niet alleen gewone bekendheid is, maar voor veel mensen ook het “bijten”, het maar doorgaan totdat er gerechtigheid is, waar politie/overheid (vaak begrijpelijk want geen mankracht) het moet laten afweten stapt hij naar voren
Terug gelezen, zie dat ze het uitgelegd heeftquote:Op maandag 12 juli 2021 11:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Verzoek om vragen te stellen was al gedaan voor hij neergeschoten was.
En dat zijn naam wordt genoemd vind ik niet zo gek. Peter was toch ook open over zijn grote rol in dit onderzoek?
Hij is bekend geworden door zijn vastbijten in zaken. Wat deze aanslag natuurlijk extra impactful maakt.
Want over de neergeschoten advocaat van Nabil hoor je een stuk minder.
Sowieso sorry zeggen voor dat liedje. En alsnog voor de huidige ellende.quote:Op maandag 12 juli 2021 11:58 schreef sigme het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Als Verbaan verstandiger taal uitslaat dan de minister, boer let op je kippen.
Dank voor de tip. Docu even gekeken.quote:Op maandag 12 juli 2021 10:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Goeie vraag. Ik begin er niet eens aan.quote:Op maandag 12 juli 2021 13:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wil ik die docu zien of ga ik dan met de afstandsbediening smijten?
Ach, deze mensen zijn vooral erg apart.quote:Op maandag 12 juli 2021 13:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Opeten? Beetje peper? Op een andere manier een goeie makreel eten is toch een beetje makreel-verspilling / belediging vind ikquote:Op maandag 12 juli 2021 13:24 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb een dikke gerookte makreel gekregen van de buurvrouw. Iemand nog een origineel idee?
https://www.nu.nl/politie(...)l#coral_talk_wrapperquote:Op maandag 12 juli 2021 11:58 schreef sigme het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Als Verbaan verstandiger taal uitslaat dan de minister, boer let op je kippen.
Ja, meestal eet ik m ook gewoon wel zo op. Op een goede boterham ofzo. Maar misschien heeft iemand nog wel geniaal idee, weet ik het.quote:Op maandag 12 juli 2021 13:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Opeten? Beetje peper? Op een andere manier een goeie makreel eten is toch een beetje makreel-verspilling / belediging vind ik
Jawel, bewaar de afstandsbediening voor wanneer je ze in het wild tegenkomtquote:Op maandag 12 juli 2021 13:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zou opeten.quote:Op maandag 12 juli 2021 13:24 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb een dikke gerookte makreel gekregen van de buurvrouw. Iemand nog een origineel idee?
Als je gek wil doen: in een salade? Beetje appel erbij?quote:Op maandag 12 juli 2021 13:30 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, meestal eet ik m ook gewoon wel zo op. Op een goede boterham ofzo. Maar misschien heeft iemand nog wel geniaal idee, weet ik het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ieuwwwww2wquote:Op maandag 12 juli 2021 15:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Als je gek wil doen: in een salade? Beetje appel erbij?
Herkenbaarquote:Op maandag 12 juli 2021 14:54 schreef fietsie het volgende:
Ik heb echt de werk-motivatie van een kiezelsteen vandaag.
Curryquote:Op maandag 12 juli 2021 13:30 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, meestal eet ik m ook gewoon wel zo op. Op een goede boterham ofzo. Maar misschien heeft iemand nog wel geniaal idee, weet ik het.
Ik heb straks VVE bestuur vergadering. Klote medebewoner heeft iets nieuws gevonden om over te zeikenquote:Op maandag 12 juli 2021 16:45 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben echt zo moe. Moet straks nog zolen ophalen en zie er nu al tegen op
Dit is nog maar het bestuur, dan zouden we alle medebewoners mee moeten krijgen. Gaat vast lukken. wat hij wil kost, om 1 persoon te helpen, iedereen de komende 5 jaar volgens mij 25 euro per maand extra.quote:Op maandag 12 juli 2021 16:54 schreef fietsie het volgende:
2. Agendapunt 2: het vertrek van bewoner X.. Wie stemt er mee in dat we ons collectief zodanig gaan opstellen dat bewoner X het woonplezier structureel ontnomen wordt.
Ja, die van ons ging dood, en hij is gereincarneerd volgens ons.quote:Op maandag 12 juli 2021 16:52 schreef Lonaa het volgende:
Succes daarmee @:Kaatje1
Volgens mij heeft iedere VVE minimaal 1 zo'n bewoner.![]()
Lekker toch? Dat zure van de appel tegen het vettige van de makreelquote:
Jamaar… RECHTEN!quote:Op maandag 12 juli 2021 16:59 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dit is nog maar het bestuur, dan zouden we alle medebewoners mee moeten krijgen. Gaat vast lukken. wat hij wil kost, om 1 persoon te helpen, iedereen de komende 5 jaar volgens mij 25 euro per maand extra.
Heeft te maken met de liftrenovatie.
Wat dit soort mensen niet begrijpt, is dat wanneer we niets doen, dat ding stil komt te vallen en dan kan kunnen we maanden geen gebruik maken van dat ding. Want Kone heeft al moeite om, sinds april, aan de benodigde onderdelen te komen voor de renovatie in oktober. Er is een wereldwijd tekort.quote:Op maandag 12 juli 2021 17:04 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jamaar… RECHTEN!
Sla hem er dood mee
quote:Op maandag 12 juli 2021 15:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
Collega belde even.
Anderhalf uur later…Spannend! Nieuwe uitdaging is altijd tof… en spannend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I solemnly swear i'm up to no good
quote:Op maandag 12 juli 2021 15:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
Collega belde even.
Anderhalf uur later…krijgen jullie daar ook ruimte voor in werktijd? En kom je dan niet in het gedrang met ja andere baan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Ja en neequote:Op maandag 12 juli 2021 17:27 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
krijgen jullie daar ook ruimte voor in werktijd? En kom je dan niet in het gedrang met ja andere baan?
Echt gķed is wat veel gezegd, maar wel smakelijk: https://www.ah.nl/allerha(...)lcurry-met-naanbroodquote:
Dat zou ik dan weer niet met elkaar combinerenquote:Op maandag 12 juli 2021 17:58 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Echt gķed is wat veel gezegd, maar wel smakelijk: https://www.ah.nl/allerha(...)lcurry-met-naanbrood
Ik zou het ook niet bedenken maar het smaakt prima, vind ik.quote:Op maandag 12 juli 2021 18:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dat zou ik dan weer niet met elkaar combineren
quote:Op maandag 12 juli 2021 18:12 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet bedenken maar het smaakt prima, vind ik.
Don't. Just don't.quote:Op maandag 12 juli 2021 17:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ja en nee
Maar ik had destijds (voor mij) heel goede redenen waarom ik toch niet wilde dus die moet ik nog eens goed onder de loep nemen. Zoals dat sindsdien niet alle spelers sindsdien zijn ingewisseld
Jamaar… ik weet waarom ik het wel wil én ik weet waarom ik het niet wilquote:Op maandag 12 juli 2021 18:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Don't. Just don't.
Waarom niet weet je alleen als je het wel doet, dus dat is een catch-22.
Is een soort proeftijd mogelijk?quote:Op maandag 12 juli 2021 18:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jamaar… ik weet waarom ik het wel wil én ik weet waarom ik het niet wil
Je wordt gekozen tot OR-lid, dus in die zin niet echt.quote:
Bij ons mag je eerst kennismaken. Zal idd formeel niet zo werken, maar voor iedereen natuurlijk wel prettig om iets meer vrijblijvend te proeven aan het werk.quote:Op maandag 12 juli 2021 18:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Je wordt gekozen tot OR-lid, dus in die zin niet echt.
Aan de andere kant: OR-vergaderingen zijn openbaar, (tenzij er expliciet geheime onderwerpen besproken worden), dus je mag in eigen tijd erbij gaan zitten.
Ga je het definitief doen, in de OR?quote:Op maandag 12 juli 2021 18:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Bij ons mag je eerst kennismaken. Zal idd formeel niet zo werken, maar voor iedereen natuurlijk wel prettig om iets meer vrijblijvend te proeven aan het werk.
En ‘gekozen’ is ook relatief, als er lege zetels zijn waarvoor niemand zich meldt. Bezwaar maken kan nog wel, maar dat heb ik nog niet zien gebeuren.
Geen idee. Het kwam vandaag weer langs na ruim een jaar er niks mee gedaan te hebben (zie vorige posts) Dus nu nadenken.quote:Op maandag 12 juli 2021 18:55 schreef Blues het volgende:
[..]
Ga je het definitief doen, in de OR?
Bij ons is t ook vaak lege stoelen vullen ipv gekozen worden.
Het is niet minder, het is beterquote:Op maandag 12 juli 2021 18:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Geen idee. Het kwam vandaag weer langs na ruim een jaar er niks mee gedaan te hebben (zie vorige posts) Dus nu nadenken.
Fijn dat je minder kunt werken
quote:Op maandag 12 juli 2021 19:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Het is niet minder, het is beter
Dit klinkt best wel heel fijn en meewerkend/denkend.quote:Op maandag 12 juli 2021 18:53 schreef Blues het volgende:
Gesprek gehad.
Vanaf 1 okt. ga ik 2-3 dagen een uur minder werken (2 zeker de 3e als bezetting het toelaat) en dan pw die 2-3 uur thuiswerken.
Zo spaar ik mn PLB uren weer op en kan zodoende ook eerder met pensioen.
Ik krijg een token om in te loggen, de werkmail doen en de werklijst. Dus mensen die ik niet hoef te bellen afspraken voor maken en toesturen/mailen. (de wat simpelere klussen).
En een paar andere dingen, zoals een excel bestand aanleggen van alle mailadressen van zorginstellingen waarvan we nu alles nog faxen (don't ask)
Er is altijd wel wat te doen.
Morgen bel ik de ha voor afspraak vlg week om te kijken of de extreme vermoeidheid, vooral als ik werk, ligt aan een ontbrekend stofje, vitamientje.
Want...frusrerend is t wel dat ik vanaf 1430 totaal leeg blijf lopen qua energie.![]()
* Blues is t wel zat allemaal
Zijn plek, bedoel je?quote:Op maandag 12 juli 2021 19:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]![]()
Ik was afgeleid omdat ik onhandig op een hoekje van de bank zit omdat kater zich over Mijn Plek heeft uitgespreid
Iets minder kut.quote:
Vanaf nu welquote:
*boks*quote:Op maandag 12 juli 2021 19:07 schreef Blues het volgende:
[..]
Iets minder kut.![]()
Als je diep in mn ouwe hartje kijkt stop ik t liefst nu al maar financ is dat onmogelijk
dat dus jaquote:Op maandag 12 juli 2021 19:07 schreef Blues het volgende:
[..]
Iets minder kut.![]()
Als je diep in mn ouwe hartje kijkt stop ik t liefst nu al maar financ is dat onmogelijk
D lijkt me sterk dat slik ik al ivm osteoperose.quote:Op maandag 12 juli 2021 19:02 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dit klinkt best wel heel fijn en meewerkend/denkend.
Hopelijk komt de moeheid van dat ontbrekende stofje (vit D??) en is dit makkelijk aan te vullen.
D zal het dan niet zijn nee. Afwachten dusquote:Op maandag 12 juli 2021 19:09 schreef Blues het volgende:
[..]
D lijkt me sterk dat slik ik al ivm osteoperose.
Zussie had een ijzerstapelingsziekte(hemochromatose) werd ook laat ontdekt.
Kan ook nog schildklier zijn of een B tekort. Of erger![]()
We gaan t zien!
Wel fijn meegedacht op je werkquote:Op maandag 12 juli 2021 18:53 schreef Blues het volgende:
Gesprek gehad.
Vanaf 1 okt. ga ik 2-3 dagen een uur minder werken (2 zeker de 3e als bezetting het toelaat) en dan pw die 2-3 uur thuiswerken.
Zo spaar ik mn PLB uren weer op en kan zodoende ook eerder met pensioen.
Ik krijg een token om in te loggen, de werkmail doen en de werklijst. Dus mensen die ik niet hoef te bellen afspraken voor maken en toesturen/mailen. (de wat simpelere klussen).
En een paar andere dingen, zoals een excel bestand aanleggen van alle mailadressen van zorginstellingen waarvan we nu alles nog faxen (don't ask)
Er is altijd wel wat te doen.
Morgen bel ik de ha voor afspraak vlg week om te kijken of de extreme vermoeidheid, vooral als ik werk, ligt aan een ontbrekend stofje, vitamientje.
Want...frusrerend is t wel dat ik vanaf 1430 totaal leeg blijf lopen qua energie.![]()
* Blues is t wel zat allemaal
Jawel, dat kan nog steeds. Als je de vit D niet goed opneemt bijv.quote:Op maandag 12 juli 2021 19:12 schreef Kaatje1 het volgende:
D zal het dan niet zijn nee. Afwachten dus
Ik ook 68 jaar en 3 maanden. Dus ik ben maar extra geld apart aan het zettenquote:Op maandag 12 juli 2021 19:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wel fijn meegedacht op je werkHopelijk krijg je nu dagelijks wat meer energie. En is er een makkelijk op te lossen oorzaak, dat zou ideaal zijn.
Ik vulde deze week iets in over de veranderende wetten en daar stond dat ik met 68 jaar en 3 maanden met pensioen kon. Misschien.![]()
![]()
Ik had al steeds dat vervelende 67 in mijn hoofd, maar het is dus nķg erger. Maar goed, duurt nog meer dan 20 jaar gelukkig
Boksquote:Op maandag 12 juli 2021 19:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik ook 68 jaar en 3 maanden. Dus ik ben maar extra geld apart aan het zetten
Nee, misschien is het de max die ze hebben ingesteldquote:Op maandag 12 juli 2021 19:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
Boks
Al vermoed ik dat dit een algemene richtlijn is. Wij zijn met z’n drietjes toch niet even oud, dacht ik?
Ben je al wat uitgerust van gisteren?quote:Op maandag 12 juli 2021 19:46 schreef Lonaa het volgende:
Zolen. Heb gevraagd of hij zeker wist dat het de juiste zijn.#datwordtwennen.
Ik mag met 69 lees ik netquote:Op maandag 12 juli 2021 19:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, misschien is het de max die ze hebben ingesteld
Serieusquote:
Ik ookquote:
Ja maar daar ligt t bij mij ook niet aan!quote:Op maandag 12 juli 2021 19:53 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik ookIn 2051, meine Gute
![]()
Gelukkig vind ik mijn werk leuk
Si, ik ook. Zou het een naar gevoel vinden nog lang door te 'moeten'.quote:Op maandag 12 juli 2021 19:53 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik ookIn 2051, meine Gute
![]()
Gelukkig vind ik mijn werk leuk
Arrrrrrboarts al gesproken?quote:Op maandag 12 juli 2021 19:56 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja maar daar ligt t bij mij ook niet aan!
Heeft dat nog altijd te maken met een beenlengteverschil. Of hebben de zolen een andere aanleiding?quote:Op maandag 12 juli 2021 19:46 schreef Lonaa het volgende:
Zolen. Heb gevraagd of hij zeker wist dat het de juiste zijn.#datwordtwennen.
Eh ja dat is ook een ding... sinds mijn ziekte in 2019 is darmwerking veranderd.quote:Op maandag 12 juli 2021 19:16 schreef Isabeau het volgende:
Jawel, dat kan nog steeds. Als je de vit D niet goed opneemt bijv.
quote:Op maandag 12 juli 2021 20:08 schreef AnneX het volgende:
Tuurlijk, ik gaf de planten water. Uit de kraan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook je lever en nieren spelen een rol bij de omzetting van vitamine D. En je darmen moeten het wel goed absorberen ja. Wat erg eigenlijk dat je daar nooit volledig van hersteld bentquote:Op maandag 12 juli 2021 20:05 schreef Blues het volgende:
Eh ja dat is ook een ding... sinds mijn ziekte in 2019 is darmwerking veranderd.
En de batterij die snel leegloopt nooit echt overgegaan.
Mss is er toen iets in mijn systeempie veranderd.
Als ik terugkijk ben ik nooit meer 'de oude' geworden.
Leuk dat je dan 10 of meer kilo's ben afgevallen, maar ik was liever dik dan nu zo moeiiiiii
Ik ben van 89. Ik deed via brand new day toch al iedere maand geld inleggen. Doe dat nu extra. Tot je 68 doorwerkenquote:Op maandag 12 juli 2021 19:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Boks
Al vermoed ik dat dit een algemene richtlijn is. Wij zijn met z’n drietjes toch niet even oud, dacht ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |