Ik doe met je mee, maar dit ging ff niet goedquote:
haha, ik ken iemand met zo'n jacuzzi met regelmatig feestjes tot diep diep in de nacht/ochtend. De buren zijn er idd niet blij mee. Al heel veel ruzie geweest.quote:Op zondag 11 juli 2021 20:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ohhh Jacuzzi dat is zo lekker![]()
Als we ooit eens het geluk hebben een beetje buitenaf te kunnen wonen komt er zo’n ding. Voor in een woonwijk vind ik het teveel herrie maken.
Hoi, hoe gaat t met je? En met je ouders?quote:
Ik ben ondanks Chiellini, enorm pro Engelandquote:Op zondag 11 juli 2021 21:04 schreef Isabeau het volgende:
Jongens, Italie heeft al heel vaak gewonnen en gunnen jullie Jross nou niks?![]()
Hoeveel Italianen ken je nou eigenlijk!
Ja buren van een toen ter tijd vriendin hadden er een. Echt wat een herrie. Heerlijk hoor maar nee niet in een woonwijkquote:Op zondag 11 juli 2021 21:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
haha, ik ken iemand met zo'n jacuzzi met regelmatig feestjes tot diep diep in de nacht/ochtend. De buren zijn er idd niet blij mee. Al heel veel ruzie geweest.
Met mij goed hoor, met ouders ook naar omstandigheden. Alleen onze hond kwakkelt enorm. Hij heeft een ontstoken lever, alvleesklier en daardoor ook bloedarmoede. We gaan dierenarts af en aan. Maar het wil nog niet echt verbeteren. Zijn leeftijd helpt natuurlijk niet. In September zou hij 11 moeten worden. Maar ik weet het niet. Het maakt me echt vreselijk verdrietig de gedachte alleen al.quote:Op zondag 11 juli 2021 21:04 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hoi, hoe gaat t met je? En met je ouders?
Ja, dat zou fantastisch zijnquote:Op zondag 11 juli 2021 21:07 schreef Molo het volgende:
Ik ben ondanks Chiellini, enorm pro Engeland
Mooi man dit. Jenkende Italianen
De fans gedragen zich als tuig dus gun ik het niet.quote:Op zondag 11 juli 2021 21:04 schreef Isabeau het volgende:
Jongens, Italie heeft al heel vaak gewonnen en gunnen jullie Jross nou niks?![]()
Daar kunnen de voetballers ook niets aan doen.quote:Op zondag 11 juli 2021 21:10 schreef gcjoel het volgende:
De fans gedragen zich als tuig dus gun ik het niet.
Maar goed, dat zegt verder niks natuurlijk
Het gaat idd veel sneller allemaalquote:Op zondag 11 juli 2021 21:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat zou fantastisch zijnIk herinner me Italie vooral van hun kutvoetbal. 1x scoren en dan alleen maar verdedigen, tijd rekken en lange ballen
Dat schijnt veranderd te zijn dit EK, maar ik heb nog niet 1 wedstrijd gezien dus ik kan niet oordelen
Nee klopt maar ik ben niet verder niet voor de voetballers. Die vind ik allemaal stomme dramatische kutjes.quote:Op zondag 11 juli 2021 21:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar kunnen de voetballers ook niets aan doen.
Net zoals veel mensen voor Italie zijn want Brexit. Maar ook daar kunnen die Engelse voetballers ook niets aan doen.
Er kwamen weer heerlijke filmpjes voorbij van dronken Brittenquote:Op zondag 11 juli 2021 21:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
De fans gedragen zich als tuig dus gun ik het niet.
Maar goed, dat zegt verder niks natuurlijk
quote:Op zondag 11 juli 2021 21:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee klopt maar ik ben verder niet voor de voetballers. Die vind ik allemaal stomme dramatische kutjes.
Jross wilde me nog eens meenemen naar een wedstrijd van Liverpool. Lijkt me ook wel mooi in de UK, publiek kan bijna tot aan het gras zitten. Geen hekken, grachten etc. Ik heb niets met voetbal, maar de sfeer is vast geweldig bij zoiets.quote:Op zondag 11 juli 2021 21:12 schreef Molo het volgende:
Het gaat idd veel sneller allemaal
Publiek fluit je ook ongeveer het stadion uit als je zo gaat voetballen dus ze laten het wel uit hun hoofd
Koos ligt te pitten op de bank naast me en ik zit full blown te kijken
Ik hou er wel van, leuk, over drie jaar wil ik naar Duitsland gaan, eens een live wedstrijd bekijken. Welk team dan ook
Italië miste ook het WK en de nieuwe bondscoach heeft een hoop gepast en gemeten. En waar vroegah alleen de spelers van AC Milan, Inter en Juve kwamen, komen ze nu van Atalanta Bergamo en Sassuolo. CLubs die ook aanvallend spelenquote:Op zondag 11 juli 2021 21:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat zou fantastisch zijnIk herinner me Italie vooral van hun kutvoetbal. 1x scoren en dan alleen maar verdedigen, tijd rekken en lange ballen
Dat schijnt veranderd te zijn dit EK, maar ik heb nog niet 1 wedstrijd gezien dus ik kan niet oordelen
Zei net nog tegen mijn vriend. Blij dat Nederland er al lang uit lag anders hadden we dat er ook nog bij.quote:Op zondag 11 juli 2021 21:16 schreef Isabeau het volgende:
Maar dit hele voetbalgebeuren, voor beide landen, is toch gewoon een enorm super spreader event in al die pubs/bars/bij mensen thuis?
quote:Op zondag 11 juli 2021 21:18 schreef gcjoel het volgende:
Zei net nog tegen mijn vriend. Blij dat Nederland er al lang uit lag anders hadden we dat er ook nog bij.
Wel een voordeel.quote:Op zondag 11 juli 2021 21:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]ja, dat gevoel heb ik ook.
En als Engeland nou wint, dan blijft het mooi allemaal op dat eiland
Tja..je kent mijn achternaamquote:Op zondag 11 juli 2021 21:04 schreef Isabeau het volgende:
Lijkt me fantastischquote:Op zondag 11 juli 2021 21:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jross wilde me nog eens meenemen naar een wedstrijd van Liverpool. Lijkt me ook wel mooi in de UK, publiek kan bijna tot aan het gras zitten. Geen hekken, grachten etc. Ik heb niets met voetbal, maar de sfeer is vast geweldig bij zoiets.
Yepquote:Op zondag 11 juli 2021 21:16 schreef Isabeau het volgende:
Maar dit hele voetbalgebeuren, voor beide landen, is toch gewoon een enorm super spreader event in al die pubs/bars/bij mensen thuis?
Nee, helemaal niet. Maar ik ben ook geen fan van voetbal, maar als Nederland zou winnen zou ik dat wel super leuk vinden.quote:Op zondag 11 juli 2021 21:22 schreef Kaatje1 het volgende:
Tja..je kent mijn achternaam![]()
jross gun ik het wel maar sinds ze zich gekwalificeerd hadden hebben de Engelsen het idee of ze al gewonnen hebben. Maar Jross is toch geen fan van landenwedstrijden?
Uhm, sinds 2007 elk jaar minimaal één project met Italianen. 12*5= 60quote:
Oh bah da’s een enorme zorg ja en herkenbaar met zieke dieren. Een soort DA abonnement waar het beestje niets van snapt.quote:Op zondag 11 juli 2021 21:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja buren van een toen ter tijd vriendin hadden er een. Echt wat een herrie. Heerlijk hoor maar nee niet in een woonwijk
[..]
Met mij goed hoor, met ouders ook naar omstandigheden. Alleen onze hond kwakkelt enorm. Hij heeft een ontstoken lever, alvleesklier en daardoor ook bloedarmoede. We gaan dierenarts af en aan. Maar het wil nog niet echt verbeteren. Zijn leeftijd helpt natuurlijk niet. In September zou hij 11 moeten worden. Maar ik weet het niet. Het maakt me echt vreselijk verdrietig de gedachte alleen al.
Hoe gaat het met jou en de Diva’s?
Waarvoor zit zij eigenlijk op fee pred?quote:Op zondag 11 juli 2021 21:28 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oh bah da’s een enorme zorg ja en herkenbaar met zieke dieren. Een soort DA abonnement waar het beestje niets van snapt.
Nika doet het goed, Elin zit standaard op prednison, kiezen uit 2 kwaden dus zij zal ook niet echt oud worden waarschijnlijk
Borussia Dortmund, zorgen dat je een plekje hebt in/op die Gelbe Wand.quote:Op zondag 11 juli 2021 21:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Publiek fluit je ook ongeveer het stadion uit als je zo gaat voetballen dus ze laten het wel uit hun hoofd
Ik hou er wel van, leuk, over drie jaar wil ik naar Duitsland gaan, eens een live wedstrijd bekijken. Welk team dan ook
Jawel, ik ben ook by demanproxy en byJrossproxy voor ukquote:Op zondag 11 juli 2021 21:04 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op zondag 11 juli 2021 21:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jawel, ik ben ook by demanproxy en byJrossproxy voor ukhup
Idd. Staat nog op de lijst.quote:Op zondag 11 juli 2021 21:30 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Borussia Dortmund, zorgen dat je een plekje hebt in/op die Gelbe Wand.
Ik ben benieuwd waar de familie van de man mee gaat komen als football idd home goet...quote:Op zondag 11 juli 2021 21:12 schreef Molo het volgende:
[..]
UK heeft het na een slome start wel vrij goed gemaneged allemaal toch? Qua vaccinaties en besmettingen?quote:Op zondag 11 juli 2021 21:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jross wilde me nog eens meenemen naar een wedstrijd van Liverpool. Lijkt me ook wel mooi in de UK, publiek kan bijna tot aan het gras zitten. Geen hekken, grachten etc. Ik heb niets met voetbal, maar de sfeer is vast geweldig bij zoiets.
Chronische spuitpoep. Medicatie nu teruggebracht naar 1/4 om de andere dag zodat het niet uit haar lekt maar ze “gewoon” diaree poept. Alle onderzoeken diverse keren gehad en we hebben ons hier maar bij neergelegdquote:Op zondag 11 juli 2021 21:29 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Waarvoor zit zij eigenlijk op fee pred?(/ nieuwsgierig)
Prednison is hier nu een ontzettend grote verlichter. Zorgt er voor dat hij zich nog een beetje oké voelt. Zonder dat stort hij echt compleet in en wil hij niks eten.quote:Op zondag 11 juli 2021 21:28 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oh bah da’s een enorme zorg ja en herkenbaar met zieke dieren. Een soort DA abonnement waar het beestje niets van snapt.
Nika doet het goed, Elin zit standaard op prednison, kiezen uit 2 kwaden dus zij zal ook niet echt oud worden waarschijnlijk
De afgelopen weken ging het best wel heel slecht in Engeland. Met besmettingen dan, niet per se met ziekenhuisopnames. Heel veel mensen hebben (nog) maar 1 vaccinatie gehad.quote:Op zondag 11 juli 2021 21:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
UK heeft het na een slome start wel vrij goed gemaneged allemaal toch? Qua vaccinaties en besmettingen?
Ik luister niet altijd evengoed naar de man
Zie post boven jouw postquote:Op zondag 11 juli 2021 21:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Prednison is hier nu een ontzettend grote verlichter. Zorgt er voor dat hij zich nog een beetje oké voelt. Zonder dat stort hij echt compleet in en wil hij niks eten.
Waarom zit Elin op de Prednison?
SPOILER: Engelse supporters...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Als je die kans hebt, zeker doen. Ik ben een keer of 5 bij een wedstrijd in een Engels stadion geweest en het is echt bijzonder.quote:Op zondag 11 juli 2021 21:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
EK bedoelde ikquote:Op zondag 11 juli 2021 21:30 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Borussia Dortmund, zorgen dat je een plekje hebt in/op die Gelbe Wand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |