abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 juli 2021 @ 08:09:16 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200308359

quote:
De politie kreeg dinsdag rond 19.30 uur een melding van een schietpartij in de Lange Leidsedwarsstraat in Amsterdam. Hoewel het enige tijd duurde voor de politie bevestigde dat het slachtoffer De Vries is, circuleerden kort na het incident al videobeelden waarop hij zwaargewond te zien is.

De bekende misdaadjournalist was die avond te gast in het televisieprogramma RTL Boulevard, dat in een gebouw op de hoek van de straat wordt opgenomen. Na de opnames werd hij onder vuur genomen.

Verschillende getuigen verklaarden meerdere schoten te hebben gehoord. De Vries was van dichtbij neergeschoten en zou daarbij in zijn hoofd zijn geraakt.

De politie startte direct een grootschalig onderzoek en bevestigde ongeveer anderhalf uur na de schietpartij dat het daadwerkelijk om De Vries gaat. "Hij is met spoed overgebracht naar het ziekenhuis en vecht daar momenteel voor zijn leven", werd meegedeeld via Twitter.

Direct na de schietpartij verspreidde de politie het signalement van de dader: een lichtgetinte man met een tenger postuur, groene jas en zwarte pet. De politie liet weten op zoek te zijn naar zeker één, maar mogelijk meerdere verdachten.

Tijdens een ingelaste persconferentie later op de avond maakte de politie bekend in totaal drie aanhoudingen te hebben verricht. Twee verdachten, onder wie de vermoedelijke schutter, werden in de mogelijke vluchtauto aangehouden op de A4 bij Leidschendam. De derde aanhouding verrichte de politie in het Amsterdamse stadsdeel Oost. Deze man zou voldoen aan het eerder verspreidde signalement. Wat zijn betrokkenheid bij de schietpartij is geweest, wordt nog onderzocht.

Of De Vries extra beveiliging kreeg ten tijde van het incident, wilde de politie niet zeggen. De Vries staat onder meer de kroongetuige in het zwaarbeveiligde Marengo-proces bij. Volgens collega Kees van der Spek werd De Vries echter niet beveiligd, omdat hij dit zelf niet wilde. "We hadden het er weleens over, maar Peter zei: 'Ik kan er niet zo heel veel tegen doen'", zei Van der Spek. "Als er rechts politie is en links ook, dan kun je alsnog van voren worden beschoten."

De 64-jarige misdaadverslaggever ligt nog altijd in zorgelijke toestand in het ziekenhuis. Vanuit meerdere hoeken werd verslagen gereageerd op de aanslag. Demissionair premier Mark Rutte noemde het "een aanslag op de vrije journalistiek". "Een zwarte dag", reageerde demissionair minister Ferd Grapperhaus (Justitie en Veiligheid).

We weten nog niet wat het motief voor de aanslag op De Vries is geweest. Het politieonderzoek is nog in volle gang.
Aanslag op misdaadverslaggever Peter R. de Vries

quote:
Op de A4 ter hoogte van de afrit Leidschendam hield een arrestatieteam twee mannen aan die worden verdacht van directe betrokkenheid bij het schietincident. Het gaat om een 35-jarige man met de Poolse nationaliteit woonachtig in Maurik en een 21-jarige man woonachtig in Rotterdam. De twee verdachten zitten in volledige beperkingen en worden vrijdag voorgeleid aan de rechter-commissaris. Gedurende de avond en nacht zijn huiszoekingen verricht in Tiel, Maurik en Rotterdam. Daar zijn verschillende gegevensdragers en munitie in beslag genomen.

De politie hield in Amsterdam nog een derde verdachte aan, een 18-jarige Amsterdammer. Hij is vandaag heengezonden en is geen verdachte meer in dit onderzoek.
https://www.politie.nl/ni(...)ter-r.-de-vries.html

Liveblog:

https://www.nu.nl/binnenl(...)rrie-uitgekomen.html

twitter

KRITIEK MAAR STABIEL!

twitter

quote:
Let op: GEEN! lugubere/bloedige foto's of filmpjes posten van dit of enig ander gerelateerd onderwerp.
Dank voor uw medewerking & begrip @Danny
Geen afbeeldingen en video's van het slachtoffer, potentiele daders, verdachten e.d. aub.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_200308370
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 08:06 schreef raptorix het volgende:

[..]

Tagi zal niet ophouden, heeft niets te verliezen en onbeperkt geld, je moet niet gek op kijken als hij straks voor rechters of OM gaat.
Ik vrees dat deze hele mocro ellende misschien nooit zal stoppen. Mocht Taghi vandaag dood neervallen, is er vast al iemand anders klaargestoomd om de boel over te nemen.

Dit kan mijn inziens alleen nog maar erger worden.

Ook bedacht ik me hoe knullig de aanslag op de Vries is gegaan. Zou het niet gelijk een afleidingsmanoeuvre voor het één en het ander zijn?
pi_200308387
quote:
1s.gif Op zondag 11 juli 2021 08:12 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik vrees dat deze hele mocro ellende misschien nooit zal stoppen. Mocht Taghi vandaag dood neervallen, is er vast al iemand anders klaargestoomd om de boel over te nemen.

Ook bedacht ik me hoe knullig de aanslag op de Vries is gegaan. Zou het niet gelijk een afleidingsmanoeuvre voor het één en het ander zijn?
Ik denk dat hij vooral wil laten zien hoe ver hij durft te gaan.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_200308456
quote:

[..]

Dit is alleen op te lossen door niet slechts indivduen, maar de hele families aan te pakken. Ouders, broers, zussen, nichten, neven, ooms, tantes, etc. Iedereen zwaar verhoren en iedereen die er ook maar iets mee te maken heeft zwaar straffen. Nederlandse paspoorten afnemen en terugzeten naar het land van herkomst. Financieel uitkleden. Bezit onteigenen. Onkruid moet je met wortel en tak uitroeien, anders blijft het terugkomen.
pi_200308461
Is ie al overleden?
pi_200308468
quote:
2s.gif Op zondag 11 juli 2021 02:31 schreef Steven_Stil het volgende:

[..]

Dat was van een ander kaliber.
ja dat weet ik ook wel, maar was het bijna vergeten....

Géén nieuws over Peter vanmorgen :N

quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 08:35 schreef hoechst het volgende:
Is ie al overleden?
Ik hoop het niet!
George Carlin - "The Planet is fine, the people are fucked!"
https://www.youtube.com/watch?v=PdSi9NW5u3E
  zondag 11 juli 2021 @ 08:38:08 #7
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_200308472
quote:
Is ie al overleden?
https://leeftpeternog.nl/
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  zondag 11 juli 2021 @ 08:39:16 #8
338319 ZarB
Piña colada
pi_200308475
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 08:35 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Dit is alleen op te lossen door niet slechts indivduen, maar de hele families aan te pakken. Ouders, broers, zussen, nichten, neven, ooms, tantes, etc. Iedereen zwaar verhoren en iedereen die er ook maar iets mee te maken heeft zwaar straffen. Nederlandse paspoorten afnemen en terugzeten naar het land van herkomst. Financieel uitkleden. Bezit onteigenen. Onkruid moet je met wortel en tak uitroeien, anders blijft het terugkomen.
Dit
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_200308489
Zolang er zó verschrikkelijk veel geld mee te verdienen is, is dit niet op te lossen.
Dan kun je nog zo veel kopstukken of wie dan ook oppakken, er zullen altijd meteen nieuwe mensen voor in de plaats springen.

Dweilen met de kraan open.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 11 juli 2021 @ 08:44:14 #10
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_200308500
quote:
1s.gif Op zondag 11 juli 2021 08:42 schreef StateOfMind het volgende:
Zolang er zó verschrikkelijk veel geld mee te verdienen is, is dit niet op te lossen.
Dan kun je nog zo veel kopstukken of wie dan ook oppakken, er zullen altijd meteen nieuwe mensen voor in de plaats springen.

Peter had gelijk de strijd tegen drugs is verloren , geef die troep alsjeblieft vrij en maak het gratis
Dan sterven er 100.000 domme mensen een blije dood aan een overdosis en is het probleem opgelost
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_200308520
quote:

Yup.. dweilen met de kraan open. Daarom word ik nooit warm of koud van grote drugsvangsten.. 3000 kilo gevonden.. 5000 kilo gevonden.. trotse fotootjes in de krant.. maar het lost niks op, je hebt er niets aan. Wanneer ziet de politiek nou eens in dat je het anders aan moet pakken.
pi_200308530
quote:
Is ie al overleden?
Zucht
pi_200308531
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 08:35 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Onder welke wet wil je dat precies doen?
  zondag 11 juli 2021 @ 08:50:08 #14
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_200308548
quote:

Dat zo’n Grapperhaus dan claimt deze strijd in tien jaar te kunnen winnen…

Echt geen idee waarop zoiets is gebaseerd.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zondag 11 juli 2021 @ 08:50:53 #15
494262 BehoorlijkKritisch
Niet te kritisch
pi_200308550
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 08:46 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Yup.. dweilen met de kraan open. Daarom word ik nooit warm of koud van grote drugsvangsten.. 3000 kilo gevonden.. 5000 kilo gevonden.. trotse fotootjes in de krant.. maar het lost niks op, je hebt er niets aan. Wanneer ziet de politiek nou eens in dat je het anders aan moet pakken.
Nee, zo'n vangst zorgt er alleen voor dat de handel nog lucratiever wordt. Want degene die goed georganiseerd zijn kunnen hun spul nog duurder verkopen.
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 11 juli 2021 @ 08:54:04 #16
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_200308570
quote:
rare site
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_200308571
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 08:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Nee, zo'n vangst zorgt er alleen voor dat de handel nog lucratiever wordt. Want degene die goed georganiseerd zijn kunnen hun spul nog duurder verkopen.
Er wordt gewoon ingecalculeerd dat een bepaald percentage onderschept kan worden.
A murky, forgotten land.
pi_200308573
quote:

[..]

Bij soft drugs kun je nog gedogen of legaliseren om de illegale handel in te dammen.

Voor hard drugs kan dat niet gezien het iemand al spoedig mentaal de kloten in helpt. Dus een andere aanpak is een utopie.

Misschien kun je er voor kiezen tot grote lengtes te gaan met infiltreren. Maar de bijkomstigheden zijn dat die troep uit landen komt waar populaties te extreem zijn in verhouding, waar er zat ruimte is om onder de radar te blijven en waar politiek, politie en justitie zo corrupt zijn dat men al voor weinig kan worden omgekocht bij iets alledaags.
pi_200308577
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 08:44 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Peter had gelijk de strijd tegen drugs is verloren , geef die troep alsjeblieft vrij en maak het gratis
Dan sterven er 100.000 domme mensen een blije dood aan een overdosis en is het probleem opgelost
Dit. Gaat alleen nooit gebeuren
  zondag 11 juli 2021 @ 08:57:38 #20
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_200308594
quote:

[..]

Dat zal de rest van de EU leuk vinden, gaat niet gebeuren,
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_200308595
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 08:54 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Bij soft drugs kun je nog gedogen of legaliseren om de illegale handel in te dammen.

Voor hard drugs kan dat niet gezien het iemand al spoedig mentaal de kloten in helpt. Dus een andere aanpak is een utopie.

Misschien kun je er voor kiezen tot grote lengtes te gaan met infiltreren. Maar de bijkomstigheden zijn dat die troep uit landen komt waar populaties te extreem zijn in verhouding, waar er zat ruimte is om onder de radar te blijven en waar politiek, politie en justitie zo corrupt zijn dat men al voor weinig kan worden omgekocht bij iets alledaags.
het kan prima, je moet je alleen er op voorbereiden dat er een piek in geesteszieken komt en daarna vlakt het vanzelf af
pi_200308598
Je kunt het ook anders doen, bestrijd de drugs niet dan verdwijnt hun verdienmodel.
  zondag 11 juli 2021 @ 08:58:50 #23
323876 michaelmoore
pi_200308604
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 08:58 schreef raptorix het volgende:
Je kunt het ook anders doen, bestrijd de drugs niet dan verdwijnt hun verdienmodel.
Dat is hetzelfde

Het zinloze gevecht houd de prijzen van cocaïne hoog
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_200308605
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 08:57 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]

Dat zal de rest van de EU leuk vinden, gaat niet gebeuren,
de rest van de EU vind orban ook niet leuk, zie hoeveel actie ze daar ondernemen :')
pi_200308644
quote:

[..]

Aan de andere kant zie je in Amerika waar een cultuur van makkelijk opiaten (OxyContin etc.) door artsen voorschrijven toe heeft geleid: grote verslavingsproblemen en gevaarlijke drugs als Fentanyl die veel slachtoffers maken. Legalisering lost niet in 1x het probleem op ten koste van een groot aantal 'domme mensen die een blije dood sterven'.. het zou denk ik een chronisch probleem worden met jaarlijks een flink aantal overdosissen.

Desalniettemin..zou ik het wel eens willen zien, het experiment van legalisering. In de praktijk kom je er pas echt achter wat de effecten zijn.
pi_200308652
quote:
1s.gif Op zondag 11 juli 2021 08:57 schreef mschol het volgende:

[..]

het kan prima, je moet je alleen er op voorbereiden dat er een piek in geesteszieken komt en daarna vlakt het vanzelf af
Een piek in moorden en dan vlakt het af?
  zondag 11 juli 2021 @ 09:06:22 #27
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_200308659
quote:
1s.gif Op zondag 11 juli 2021 08:58 schreef mschol het volgende:

[..]

de rest van de EU vind orban ook niet leuk, zie hoeveel actie ze daar ondernemen :')
Schelden doet geen pijn, dit is wel even andere koek.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
pi_200308671
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 08:58 schreef raptorix het volgende:
Kilo bij de bron in Colombia/Peru/Bolivia is 2000 euro of zoiets.
Eenmaal aangekomen in de Rotterdamse haven is de straatwaarde iets van 50.000 euro per kilo.

Tja :7
A murky, forgotten land.
pi_200308694
quote:
1s.gif Op zondag 11 juli 2021 09:05 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Een piek in moorden en dan vlakt het af?
geesteszieken != moord

maar daarna vlakt het wel af ja, alle instabiele cookies uit de samenleving verwijderd(opgesloten).

zou de samenleving nog wel eens ten goede kunnen komen
pi_200308705
Ben wel benieuwd hoe lang het duurt voor Grapper erachter komt dat de huidige aanpak niet werkt
pi_200308708
A murky, forgotten land.
  zondag 11 juli 2021 @ 09:15:08 #32
323876 michaelmoore
pi_200308709
quote:
1s.gif Op zondag 11 juli 2021 09:04 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Aan de andere kant zie je in Amerika waar een cultuur van makkelijk opiaten (OxyContin etc.) door artsen voorschrijven toe heeft geleid: grote verslavingsproblemen en gevaarlijke drugs als Fentanyl die veel slachtoffers maken. Legalisering lost niet in 1x het probleem op ten koste van een groot aantal 'domme mensen die een blije dood sterven'.. het zou denk ik een chronisch probleem worden met jaarlijks een flink aantal overdosissen.

Desalniettemin..zou ik het wel eens willen zien, het experiment van legalisering. In de praktijk kom je er pas echt achter wat de effecten zijn.
Ik vind als mensen dood willen dan moet dat kunnen, ook door cocaïne

voorlichting op TV moet voldoende zijn
opnemen in een sterfhuis met voldoende cocaïne op verzoek om iedere dag een spuitje te nemen
pi_200308719
quote:
1s.gif Op zondag 11 juli 2021 09:14 schreef Fugue het volgende:
Ben wel benieuwd hoe lang het duurt voor Grapper erachter komt dat de huidige aanpak niet werkt
Ik denk dat als de onthoofde lijken hier massaal aan viaducten hangen 8-)
A murky, forgotten land.
pi_200308730
quote:

[..]

misschien niet eens zo'n idee... maar eh.... als iemand per ongeluk/expres een pilletje in je drankje mietert wat dan?
pi_200308747
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 09:17 schreef FANNN het volgende:

[..]

misschien niet eens zo'n idee... maar eh.... als iemand per ongeluk/expres een pilletje in je drankje mietert wat dan?
En hoeveel doden per jaar door drank denk je?
  zondag 11 juli 2021 @ 09:23:23 #36
323876 michaelmoore
pi_200308769
quote:

[..]

Dat gebeurt ook regelmatig , niet bij mij, maar dat heeft er verder niets mee te maken ,

er worden massa's mensen vergiftigd in de wereld

en mensen die zichzelf van het leven beroven , de mens moet meer zeggenschap krijgen om zichzelf dood te maken
Zelfmoord zou niet strafbaar moeten zijn
wel even een briefje tekenen en gaan maar dan ,
Hoeven ze niet voor de trein te springen ook
pi_200308780
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 09:23 schreef michaelmoore het volgende:
Daar ben ik zo mee eens! :Y
pi_200308783
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 09:20 schreef raptorix het volgende:

[..]

weet ik veel.... geen idee
pi_200308786
quote:

[..]

Urban legend.
Het enige wat in drankjes van een ander wordt wordt gegooid is ghb (rape drug).

Dealers winnen er niks mee om andere drugs bij onbekenden in drankjes te doen.
A murky, forgotten land.
  zondag 11 juli 2021 @ 09:31:49 #40
323876 michaelmoore
pi_200308808
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 09:20 schreef raptorix het volgende:

[..]

Dit mag ook , duit is een veel snellere dood

Je kan je binnen een week helemaal dood zuipen en niemand die er iets van zegt en ze sterven gelukkig en verdoofd

pi_200308835
Iets legaliseren reduceert niet het aantal criminelen.
Als ze niet aan cocaïne verdienen, zoeken wel iets anders, afpersingen, berovingen etc.
pi_200308854
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 09:28 schreef FANNN het volgende:

[..]

weet ik veel.... geen idee
1800 per jaar ongeveer.
pi_200308861
quote:

[..]

Je hebt vrees ik gelijk.

De Italiaanse maffia is overigens ook "opgericht" door Arabieren.
pi_200308875
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 09:35 schreef nomina het volgende:
Als ze niet aan cocaïne verdienen, zoeken wel iets anders, afpersingen, berovingen etc.
Ook dat.

Iemand die als 'medewerker sales' in de 'witgoedhandel' 15.000 per maand verdient (ik noem maar een willekeurig getal), zal dan niet snel terug stappen naar medewerker sales in de witgoedhandel voor 2000 per maand 8-)
A murky, forgotten land.
  zondag 11 juli 2021 @ 09:44:09 #45
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_200308916
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 09:23 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Dat gebeurt ook regelmatig , niet bij mij, maar dat heeft er verder niets mee te maken ,

er worden massa's mensen vergiftigd in de wereld

en mensen die zichzelf van het leven beroven , de mens moet meer zeggenschap krijgen om zichzelf dood te maken
Je denkt dat iemand die voor de trein springt rationeel kan denken?
  zondag 11 juli 2021 @ 09:52:00 #46
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_200308956
quote:

[..]

De vraag is natuurlijk hoe dan wel.

In Amerika is Oxycodon vrij verkrijgbaar en dat heeft zulke slechte effecten op zo veel mensen. Stel je voor dat andere rotzooi ook vrij verkrijgbaar wordt.
pi_200308996
quote:

[..]

Elke aanslag is knullig verlopen, je moet die docu over de mocro maffia van John van den Heuvel eens kijken op videoland
pi_200309012
quote:
1s.gif Op zondag 11 juli 2021 09:52 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

In Amerika is Oxycodon vrij verkrijgbaar en dat heeft zulke slechte effecten op zo veel mensen. Stel je voor dat andere rotzooi ook vrij verkrijgbaar wordt.
Het probleem is dat in de VS men liever zelf gaat dokteren dan professioneel advies te vragen.
pi_200309026
quote:

[..]

Daar moeten de knappe koppen zich maar over buigen. Als we een atoombom kunnen maken en naar Mars willen reizen, dan zullen er toch ook wel mensen zijn die slim genoeg zijn om een oplossing te bedenken voor The War on Drugs.
pi_200309028
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 09:57 schreef BeriBeri het volgende:

[..]

Elke aanslag is knullig verlopen, je moet die docu over de mocro maffia van John van den Heuvel eens kijken op videoland
Ben ik mee bezig ;)

Hoe knullig de aanslagen verliepen, ze hadden wel het beoogde resultaat. Met Peter is het nog afwachten, maar stel dat hij blijft leven maar flinke schade heeft dan is de aanslag ook gelukt.
pi_200309035
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 10:01 schreef raptorix het volgende:

[..]

Het probleem is dat in de VS men liever zelf gaat dokteren dan professioneel advies te vragen.
Nou is volgens een uitgebreid stuk in nature de huidige opiode crisis in Amerika toch wel degelijk te linken aan voorgeschreven medicijnen en een goede lobby.

https://www.nature.com/articles/d41586-019-02686-2
pi_200309045
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 10:04 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ben ik mee bezig ;)

Hoe knullig de aanslagen verliepen, ze hadden wel het beoogde resultaat.
Dat maakt het eigenlijk verontrustender. Taghi geeft een signaal van.. het maakt niet uit welk losertje ik erop af stuur, als ik wil dat er iemand dood gaat dan gebeurt dat ook.
pi_200309067
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 10:08 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Dat maakt het eigenlijk verontrustender. Taghi geeft een signaal van.. het maakt niet uit welk losertje ik erop af stuur, als ik wil dat er iemand dood gaat dan gebeurt dat ook.
Ik denk dat het niet heel erg moeilijk is om iemand neer te schieten wanneer degene het niet verwacht. Da's gewoon langs lopen/rijden, richten en schieten.
pi_200309108
quote:
Er was toch ook een ontsnappingsplan van Taghi verijdeld?
pi_200309116
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 10:12 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik denk dat het niet heel erg moeilijk is om iemand neer te schieten wanneer degene het niet verwacht. Da's gewoon langs lopen/rijden, richten en schieten.
Yup..maar het reservoir losertjes is oneindig en de kosten een stuk lager dan van een professional.
pi_200309196
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 10:19 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Yup..maar het reservoir losertjes is oneindig en de kosten een stuk lager dan van een professional.
Waarschijnlijk pikt Taghi de voor hem domste figuren uit zijn clan eruit waar hij niks aan heeft. Win win. Target uit de weg geruimd en hij is van leden af waar hij niks aan heeft.
pi_200309211
quote:
Dafuq :{
pi_200309258
quote:
11s.gif Op zondag 11 juli 2021 10:29 schreef Benny het volgende:

[..]

Ziek dit :{w
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_200309286
quote:

[..]

Oxycodon is een voorgeschreven medicijn. Rotzooi is het idd.
De ellende die dat soort rommel geeft gigantisch.

In NL nog niet een echt heel groot iets maar een aantal jaar geleden werd er al geld geboden voor de Tramadol die ik gebruikte.
(waar ik vriendelijk voor heb bedankt. Had die zooi niet voor niets voorgeschreven gekregen)
  zondag 11 juli 2021 @ 10:39:47 #60
323876 michaelmoore
pi_200309322
quote:

[..]

Er is zoveel van die troep die geschikt is om je hersenen verdoven en te vernietigen

Meth
en noem maar op dat kun je gewoon zelf maken

ik snap niet dat men er nog tegen vecht , het is in belang van de criminelen iom de prijs hoog te houden
  Spellchecker zondag 11 juli 2021 @ 10:47:04 #61
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200309408
quote:

[..]

Opgezet door een Fok!er.

Ergens gisterenochtend/-middag hier geplaatst.
pi_200309433
quote:

[..]

Gemaakt door een FOK!-er. *O*
  Spellchecker zondag 11 juli 2021 @ 10:51:01 #63
197773 crew  maily
  zondag 11 juli 2021 @ 10:51:14 #64
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_200309448
quote:
1s.gif Op zondag 11 juli 2021 10:47 schreef maily het volgende:

[..]

Opgezet door een Fok!er.

Ergens gisterenochtend/-middag hier geplaatst.
quote:
1s.gif Op zondag 11 juli 2021 10:49 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Gemaakt door een FOK!-er. *O*
Serieus?! :|W
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 11 juli 2021 @ 10:55:11 #65
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_200309489
quote:
1s.gif Op zondag 11 juli 2021 10:51 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

[..]

Serieus?! :|W
Yup, ziek gedrag. Geen verdienmodel weliswaar maar dan nog steeds uitermate dubieus.
  zondag 11 juli 2021 @ 10:58:11 #66
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200309516
quote:
Heeft ie dit echt gemaakt? :')
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 11 juli 2021 @ 10:58:51 #67
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200309526
@myShizzle is een gekkie met zn website :')

Wel mooi gemaakt. Dat wel :T
pi_200309607
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juli 2021 11:48 schreef myShizzle het volgende:

[..]

Nope. Ik heb de site zelf gemaakt, je kunt gewoon op de button klikken (zonder affiliate) en wordt dan naar de site van Greetz of Topbloemen gebracht.

Het is dus niet om geld te verdienen, of 'e-mails te harvesten'.

Het toont gewoon het laatste bericht waarin zijn toestand wordt vermeld

https://leeftpeternog.nl
  zondag 11 juli 2021 @ 11:13:33 #69
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_200309689
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 11:06 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Ah, ok. Dat valt dan reuze mee (al kreeg ik de eerste keer dat ik klikte een ander scherm te zien :? ).
Maar de naam vd site is niet heel kies gekozen. Had er dan hoegaathetnumetpeterrdevries.nl oid van gemaakt..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_200309717
Wat een idee die website, ga je schamen man
pi_200309723
quote:
1s.gif Op zondag 11 juli 2021 11:13 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ah, ok. Dat valt dan reuze mee (al kreeg ik de eerste keer dat ik klikte een ander scherm te zien :? ).
Maar de naam vd site is niet heel kies gekozen. Had er dan hoegaathetnumetpeterrdevries.nl oid van gemaakt..
Zag je advertenties? Blijft een ziek gebeuren waar fok zich ver van zou moeten houden.
pi_200309731
quote:

[..]

heb hem aangepast. En nee, nooit ads of affiliate of cryptomining of whatever
  zondag 11 juli 2021 @ 11:17:20 #73
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200309749
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 11:15 schreef myShizzle het volgende:

[..]

heb hem aangepast. En nee, nooit ads of affiliate of cryptomining of whatever
Zit de familie wel te wachten op bloemen en kaarten?

Als je iets wil doen, dan kan je dat geld beter doneren aan zijn stichting met lief berichtje erbij.
  Spellchecker zondag 11 juli 2021 @ 11:19:04 #74
197773 crew  maily
pi_200309772
quote:
16s.gif Op zondag 11 juli 2021 11:17 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Zit de familie wel te wachten op bloemen en kaarten?
Niet geklikt.
Waar sturen ze die bloemen en kaarten heen dan?
Hopelijk blijft dat allemaal privé ....
  zondag 11 juli 2021 @ 11:19:25 #75
405328 Jacquelinehasselbaink
Hayley is een prinses
pi_200309777
gewoon rare site
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
pi_200309778
quote:

[..]

Ben ik nu achteraf met je eens.
Ik heb die naam geregistreerd en die site (siteje) gemaakt omdat ik steeds diverse nieuwsbronnen, w.o. pagina's vol gelul op fok, aan het doorspitten was op zoek naar antwoord op de vraag die ik had: leeft peter nog?

quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 11:14 schreef Sfancta het volgende:
Dat x adhd = impulsief gemaakt binnen 2 uurtjes.

En continue aangepast n.a.v. 'feedback' op fok
  zondag 11 juli 2021 @ 11:19:40 #77
496450 Bart.Messen
De elegantie zelve.
pi_200309780
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 11:14 schreef Sfancta het volgende:
Mee eens.
Mijn echte naam begint met een D en eindigd op een O.
  zondag 11 juli 2021 @ 11:20:33 #78
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200309791
quote:
1s.gif Op zondag 11 juli 2021 11:19 schreef maily het volgende:

[..]

Niet geklikt.
Waar sturen ze die bloemen en kaarten heen dan?
Hopelijk blijft dat allemaal privé ....
Heb ff het adres ingetikt op google en dat is het adres van het advocatenkantoor.
pi_200309799
hahaha die site :')
lol
pi_200309802
quote:
16s.gif Op zondag 11 juli 2021 11:20 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Heb ff het adres ingetikt op google en dat is het adres van het advocatenkantoor.
Klopt. Want gewoon algemeen bekend adres en zijn zoon werkt daar dagelijks.
Het is dan ook een p/a-adres
pi_200309805
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 11:19 schreef myShizzle het volgende:

[..]

Ben ik nu achteraf met je eens.
Ik heb die naam geregistreerd en die site (siteje) gemaakt omdat ik steeds diverse nieuwsbronnen, w.o. pagina's vol gelul op fok, aan het doorspitten was op zoek naar antwoord op de vraag die ik had: leeft peter nog?
[..]

Dat x adhd = impulsief gemaakt binnen 2 uurtjes.

En continue aangepast n.a.v. 'feedback' op fok
Je kan toch dan zelf in google typen ober peter R, als die eenmaal dood is komt daar echt wel een bericht over op dat medium. Om nou een site te maken ervoor.. :')
  zondag 11 juli 2021 @ 11:21:59 #82
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200309808
ff screenshot gemaakt voor het archief :T

zondag 11 juli 2021 @ 11:23:14 #83
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200309819
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 11:21 schreef myShizzle het volgende:

[..]

Klopt. Want gewoon algemeen bekend adres en zijn zoon werkt daar dagelijks.
Het is dan ook een p/a-adres
Zitten ze daar wel te wachten op al die bezorgers met bloemen?
pi_200309821
quote:
1s.gif Op zondag 11 juli 2021 11:15 schreef Document1 het volgende:

[..]

Zag je advertenties? Blijft een ziek gebeuren waar fok zich ver van zou moeten houden.
FOK! heeft niets te maken met de website van een user van FOK!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_200309827
quote:
16s.gif Op zondag 11 juli 2021 11:21 schreef Starhopper het volgende:
ff screenshot gemaakt voor het archief :T

[ afbeelding ]
Dan mis je /home want die heb ik niet meer gelinkt

Anyway, ik wil je de source ook wel in een zipje sturen hoor :P
  zondag 11 juli 2021 @ 11:24:50 #86
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200309838
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 11:23 schreef myShizzle het volgende:

[..]

Dan mis je /home want die heb ik niet meer gelinkt

Anyway, ik wil je de source ook wel in een zipje sturen hoor :P
:T
pi_200309843
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 11:19 schreef Bart.Messen het volgende:

[..]

Mee eens.
Niet anders verwacht Bart mijn vriend.
pi_200309848
Magoe, ik verwijder de site wel
pi_200309858
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 10:19 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ik denk dat een heerschap als Taghi behoorlijk goed in de slappe was zit en get dus niet zo geel veel uit maakt qua geld of er een professionele hitman ingehuurd wordt of een goedkopere.

Althans als je de media mag geloven dan heeft ie nogal wat geld zegmaar.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zondag 11 juli 2021 @ 11:26:40 #90
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200309861
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 11:25 schreef myShizzle het volgende:
Gelukkig heb ik screenshot :D
  zondag 11 juli 2021 @ 11:27:10 #91
Hayley is een prinses
pi_200309866
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 11:25 schreef myShizzle het volgende:
zou zeer verstandig zijn ja
pi_200309890
Done & Gone
  zondag 11 juli 2021 @ 11:30:28 #93
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200309897
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 11:29 schreef myShizzle het volgende:
Done & Gone
Waarom moeten we nu checken of Peter nog leeft? :'( :'( :'( :'(
  Spellchecker zondag 11 juli 2021 @ 11:30:31 #94
197773 crew  maily
pi_200309898
quote:
16s.gif Op zondag 11 juli 2021 11:20 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Sjeez die mensen hebben wel wat anders te doen dan zulke dingen ontvangen/bekijken.

Nja, zal wel aan mij liggen ....
pi_200309904
quote:
16s.gif Op zondag 11 juli 2021 11:30 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Waarom moeten we nu checken of Peter nog leeft? :'( :'( :'( :'(
Voorlopig kun je je screenshot bekijken
  zondag 11 juli 2021 @ 11:35:53 #96
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_200309962
Ik heb ook een website gemaakt:

https://www.ispeteralhemelen.nl
  zondag 11 juli 2021 @ 11:50:02 #97
Niet te kritisch
pi_200310116
quote:
1s.gif Op zondag 11 juli 2021 11:35 schreef damsco het volgende:
Ik heb ook een website gemaakt:

https://www.ispeteralhemelen.nl
Mooie site. Veel smaakvoller.
pi_200310136
A murky, forgotten land.
pi_200310152
Zo! Zijn we nu klaar met die site?
User bedoelde het goed. Het werd niet bepaald gewaardeerd. User verwijdert de site.

Opgelost. Slotje.
pi_200310179
quote:

[..]

Onzin natuurlijk. Zie Colombia, zo'n Escobar werd ook gepakt. Ja er springt weer iemand anders in maar je moet ze blijven uitroeien en keihard aanpakken. Het werd erna daar namelijk wel rustiger.
pi_200310206
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 11:55 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Onzin natuurlijk. Zie Colombia, zo'n Escobar werd ook gepakt. Ja er springt weer iemand anders in maar je moet ze blijven uitroeien en keihard aanpakken. Het werd erna daar namelijk wel rustiger.
Lol. Het machtsvacuüm wat ontstond leidde juist tot zwaardere misdaden door andere cartels.
"Pools are perfect for holding water"
pi_200310233
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 11:57 schreef probeer het volgende:

[..]

Lol. Het machtsvacuüm wat ontstond leidde juist tot zwaardere misdaden door andere cartels.
Je kan er nu eindelijk over straat anders als Europeaan zijnde.
pi_200310334
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 11:52 schreef mascara-klodder het volgende:
Zo! Zijn we nu klaar met die site?
User bedoelde het goed. Het werd niet bepaald gewaardeerd. User verwijdert de site.

Opgelost. Slotje.
Zo is't
  zondag 11 juli 2021 @ 12:18:47 #104
Hayley is een prinses
pi_200310477
pi_200310490
quote:
Taghi is volgens mij woest dat hij gepakt is in Dubai en nu ook al een handlanger in Brazilië, het is gericht tegen Nederland en niet tegen de pers an sich.
  zondag 11 juli 2021 @ 12:20:57 #106
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_200310497
Beter zou het zijn als boulevard helemaal zou verdwijnen. Dan heeft Taghi iig iets goeds voor de maatschappij gedaan.
pi_200310510
Mensen die coke willen legaliseren (of zelfs gratis willen maken). _O-

Al aan gedacht aan al die extra verslaafden en overdosissen? Of het aantal verkeersdoden door gekkies die met een lijntje op achter het stuur kruipen? Nog meer agressie/geweldsincidenten door cocaïnegebruik (want het is nou niet zo alsof je per se heel vriendelijk wordt van dat spul)?
pi_200310536
Denk je als Luuk Ikink even een relaxt baantje te hebben door af en toe te kletsen over de nieuwe maagband van Patty Brard en van die schijtlollige filmpjes van een konijn op een trampoline aan elkaar te praten, ben je ineens het mikpunt van allerlei serieuze bedreigingen vanuit de onderwereld :{
  zondag 11 juli 2021 @ 12:24:26 #109
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_200310537
quote:
1s.gif Op zondag 11 juli 2021 12:20 schreef damsco het volgende:
Beter zou het zijn als boulevard helemaal zou verdwijnen. Dan heeft Taghi iig iets goeds voor de maatschappij gedaan.
Lintjewaardig.
pi_200310556
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 11:57 schreef probeer het volgende:

[..]

Het verschil is dat ze dan een tijdje elkaar afmaken, in plaats van onschuldigen.

De mensen die zijn plaats willen innemen zijn nog niet zo zeker van zichzelf en zullen een tijd lang voorzichtiger en minder brutaal zijn. Waardoor het op straat weer een tijdje veiliger is voor de gewone man.

Het lost niks op, maar er is we degelijk winst.
pi_200310563
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 12:22 schreef Snikkelbeer het volgende:

Al aan gedacht aan al die extra verslaafden en overdosissen? Of het aantal verkeersdoden door gekkies die met een lijntje op achter het stuur kruipen? Nog meer agressie/geweldsincidenten door cocaïnegebruik (want het is nou niet zo alsof je per se heel vriendelijk wordt van dat spul)?
Als ik iedere dag een halve gram, in het weekend 2 per dag, gratis zou krijgen? ....dan was ik wellicht een volop participerend lid van de maatschappij ipv het hoopje ellende dat ik nu ben.

Zul je je ding wel van vinden maar dat boeit me niet. Ik ben een product van de jaren negentig.
  Spellchecker zondag 11 juli 2021 @ 12:28:53 #112
197773 crew  maily
pi_200310600
quote:
1s.gif Op zondag 11 juli 2021 12:20 schreef damsco het volgende:
What's next? Koffietijd?
pi_200310661
Is het een idee om elke maand Taghi te laten aftuigen in de ring door Rico Verhoeven of iedereen die dat maar graag wilt? Das tenminste nog iets, voor die 532 euro per dag dat het de maatschappij kost....
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  zondag 11 juli 2021 @ 12:34:13 #114
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_200310676
‘Studio RTL Boulevard voorlopig weg van Leidseplein na ernstige dreiging’

De live-uitzendingen van RTL Boulevard worden voorlopig niet meer vanaf het Leidseplein uitgezonden. Dat bevestigen meerdere bronnen aan deze site. Het vertrek volgt nadat de studio gisteren werd ontruimd vanwege ‘ernstige dreiging’. Afgelopen dinsdag werd Peter R. de Vries kort na de uitzending van het programma neergeschoten op straat. Of de nieuwe bedreiging daarmee te maken heeft, is niet bekend.

Vanwege ‘ernstige dreiging’ heeft RTL besloten om ook de aankomende uitzendingen in ieder geval de komende dagen niet vanaf het Leidseplein te presenteren. Dat melden meerdere bronnen onafhankelijk van elkaar tegen deze site. Waar de redactie zich zal gaan vestigen is vooralsnog onduidelijk.

Maatregelen

RTL nam gisteren al het besluit om de uitzending te staken op advies van de Amsterdamse driehoek van burgemeester, politie en Openbaar Ministerie. ,,Er is informatie binnengekomen waardoor wij extra maatregelen moeten nemen rondom de studio van RTL Boulevard’’, zei een gemeentewoordvoerder namens de driehoek, tegen deze site. ,,Deze maatregelen zijn zichtbaar en onzichtbaar.’’

Bronnen melden tegen RTL Nieuws dat het zou gaan om een ‘serieuze dreiging uit de hoek van de georganiseerde misdaad’. Het pand werd ontruimd. Het toegangshek bleef dicht. Voor de deur stonden enige tijd politiewagens.
  Spellchecker zondag 11 juli 2021 @ 12:35:00 #115
197773 crew  maily
pi_200310687
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 12:33 schreef spectrumanalyser het volgende:
Is het een idee om elke maand Taghi te laten aftuigen in de ring door Rico Verhoeven of iedereen die dat maar graag wilt? Das tenminste nog iets, voor die 532 euro per dag dat het de maatschappij kost....
Liever door Badr ...
  zondag 11 juli 2021 @ 12:35:14 #116
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200310689
quote:
het lijkt mij wel een aardig idee om hem aan Marokko uit te leveren
  zondag 11 juli 2021 @ 12:36:37 #117
Hayley is een prinses
pi_200310711
quote:
Domme post
pi_200310714
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 12:26 schreef myShizzle het volgende:

[..]

Zul je je ding wel van vinden maar dat boeit me niet. Ik ben een product van de jaren negentig.
Nee, je bent een product van je gedachte dat je dingen niet zelf in de hand hebt/had. Tenslotte heb je in de jaren ‘90 dat spul ZELF je neus in gesnoven, of die pillen geslikt. Het waren niet de jaren ‘90 die het in je neus en/of maag duwde, maar jezelf.

En nu in 2021 vind je jezelf nog steeds slachtoffer en geef je de schuld aan “de jaren ‘90”.

Je bent zelf schuld. En jouw probleem is dat je dat soort besef niet kan accepteren en jezelf een slachtofferrol hebt aangemeten: “ik ben een product van de jaren ‘90”.

Ik weet verder ook niet wat je daar mee moet, blijkbaar is de schade er al. Maar zo lang je niet accepteert dat je eigen manier van denken je in de eerste plaats in deze problemen heeft gebracht, zul je je denken niet veranderen en op de oude voet doorgaan.
pi_200310725
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 12:34 schreef Momo het volgende:

De live-uitzendingen van RTL Boulevard worden voorlopig niet meer vanaf het Leidseplein uitgezonden. Dat bevestigen meerdere bronnen aan deze site. Het vertrek volgt nadat de studio gisteren werd ontruimd vanwege ‘ernstige dreiging’. Afgelopen dinsdag werd Peter R. de Vries kort na de uitzending van het programma neergeschoten op straat. Of de nieuwe bedreiging daarmee te maken heeft, is niet bekend.

Vanwege ‘ernstige dreiging’ heeft RTL besloten om ook de aankomende uitzendingen in ieder geval de komende dagen niet vanaf het Leidseplein te presenteren. Dat melden meerdere bronnen onafhankelijk van elkaar tegen deze site. Waar de redactie zich zal gaan vestigen is vooralsnog onduidelijk.

Maatregelen

RTL nam gisteren al het besluit om de uitzending te staken op advies van de Amsterdamse driehoek van burgemeester, politie en Openbaar Ministerie. ,,Er is informatie binnengekomen waardoor wij extra maatregelen moeten nemen rondom de studio van RTL Boulevard’’, zei een gemeentewoordvoerder namens de driehoek, tegen deze site. ,,Deze maatregelen zijn zichtbaar en onzichtbaar.’’

Bronnen melden tegen RTL Nieuws dat het zou gaan om een ‘serieuze dreiging uit de hoek van de georganiseerde misdaad’. Het pand werd ontruimd. Het toegangshek bleef dicht. Voor de deur stonden enige tijd politiewagens.
Ik vind dit een beetje onzin allemaal wist je dat. Ze proberen de aandacht ergens anders op te richten met zulke acties. Alsof RTL de enige zender is die informatie uitzendt.
  zondag 11 juli 2021 @ 12:38:01 #120
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_200310730
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 12:35 schreef Tarado het volgende:

[..]

Met de corruptie die daar heerst? Nou nee en ter dood brengen doen ze al bijna 30 jaar niet meer.
  zondag 11 juli 2021 @ 12:38:02 #121
117098 Hathor
Effe niet
pi_200310731
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 12:22 schreef Snikkelbeer het volgende:

Klinkt precies zoals je alcohol zou omschrijven, en dat kun je ook op elke straathoek kopen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_200310734
quote:
Het zou hem wel wat nederiger maken.
  zondag 11 juli 2021 @ 12:38:49 #123
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_200310748
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 12:37 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Ik vind dit een beetje onzin allemaal wist je dat. Ze proberen de aandacht ergens anders op te richten met zulke acties. Alsof RTL de enige zender is die informatie uitzendt.
Misschien is het soort statement dat het nog niet klaar is met Peter R. en misschien John van den Heuvel?
  zondag 11 juli 2021 @ 12:39:08 #124
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200310752
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 12:38 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]

Met de corruptie die daar heerst? Nou nee en ter dood brengen doen ze al bijna 30 jaar niet meer.
want hier hebben we geen corruptie natuurlijk
  zondag 11 juli 2021 @ 12:39:30 #125
Hayley is een prinses
pi_200310759
zijn top sporters he geen vergeldings lui plus geweld gebruiken en legaal maken hoe dom is dat
  zondag 11 juli 2021 @ 12:39:46 #126
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_200310765
quote:
Gewoon laten dansen in een roze tutu voor de camera, is veel meer vernederend voor hem.
  zondag 11 juli 2021 @ 12:39:49 #127
117098 Hathor
Effe niet
pi_200310767
quote:

[..]

Daar willen ze hem graag hebben inderdaad.
pi_200310800
quote:

Maatregelen

Ik heb die locatie nooit gesnapt eigenlijk.
pi_200310813
quote:

[..]

Ik stel voor gewoon in de gevangenis van het land waar ze gepakt worden. Dubai heeft vast prima gevangenissen.
  Spellchecker zondag 11 juli 2021 @ 12:42:40 #130
197773 crew  maily
pi_200310815
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 12:41 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Had maar eerder aan de bel getrokken ...
  zondag 11 juli 2021 @ 12:43:22 #131
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_200310830
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 12:41 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Het ziet er op beeld leuk uit, middenin het stadse leven.
  zondag 11 juli 2021 @ 12:45:50 #132
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_200310869
quote:
9s.gif Op zondag 11 juli 2021 12:39 schreef Momo het volgende:

[..]

Gewoon laten dansen in een roze tutu voor de camera, is veel meer vernederend voor hem.
Zet 'm in een kamertje met Albert Verlinde, dan is zelfs de guillotine aantrekkelijker.
  zondag 11 juli 2021 @ 12:46:46 #133
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200310884
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 12:43 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Het ziet er op beeld leuk uit, middenin het stadse leven.
Dat kan toch ook met een greenscreen :)
pi_200310894
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 12:45 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]

Zet 'm in een kamertje met Albert Verlinde, dan is zelfs de guillotine aantrekkelijker.
Sluit hem op in een ruimte met hele dag voorstellingen van zijn favoriete programma uit zijn jeugd, die van Peter R.
pi_200310898
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 12:39 schreef Hathor het volgende:

[..]

Daar willen ze hem graag hebben inderdaad.
Marokko heeft interesse in de hele familie begrijp ik. Taghi heeft een oudere broer, die heeft ook nog een bonnetje open staan. Marokko heeft wel een ander plan als 't gaat om criminelen van dit kaliber. Een EBI kennen ze daar niet.
pi_200310909
quote:
1s.gif Op zondag 11 juli 2021 12:36 schreef RetepV het volgende:

[..]

Nee, je bent een product van je gedachte dat je dingen niet zelf in de hand hebt/had. Tenslotte heb je in de jaren ‘90 dat spul ZELF je neus in gesnoven, of die pillen geslikt. Het waren niet de jaren ‘90 die het in je neus en/of maag duwde, maar jezelf.

En nu in 2021 vind je jezelf nog steeds slachtoffer en geef je de schuld aan “de jaren ‘90”.

Je bent zelf schuld. En jouw probleem is dat je dat soort besef niet kan accepteren en jezelf een slachtofferrol hebt aangemeten: “ik ben een product van de jaren ‘90”.

Ik weet verder ook niet wat je daar mee moet, blijkbaar is de schade er al. Maar zo lang je niet accepteert dat je eigen manier van denken je in de eerste plaats in deze problemen heeft gebracht, zul je je denken niet veranderen en op de oude voet doorgaan.
Klopt en is zo
pi_200310913
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 12:38 schreef Momo het volgende:

[..]

Misschien is het soort statement dat het nog niet klaar is met Peter R. en misschien John van den Heuvel?
Peter is een onafhankelijk journalist en heeft zeker geen RTL nodig om zijn verhaal kwijt te kunnen. Ik zie niet in waarom een zenderstation bedreigt zou moeten worden. Zij zenden slechts uit wat een misdaadjournalist aan bewijzen etc. vindt. Dit doet vrijwel elke nieuwszender. RTL doet het echter wel op niveau van een talkshow maar dat doen anderen ook.

Als RTL bedreigt wordt en ze staken uitzendingen, dan kun je dit wel interpreteren als een actie tegen persvrijheid. Lijkt erop dat ze toch naar die richting op willen gaan.

Voor de rest vind ik de adviezen van driehoek om te staken en verhuizen echt zwak. Ze buigen als het ware neer voor de dreigementen. Ze moeten gewoon ervoor zorgen dat men veilig zijn werk kan uitvoeren punt.
  zondag 11 juli 2021 @ 12:50:12 #138
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_200310941
quote:
16s.gif Op zondag 11 juli 2021 12:46 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Dat kan toch ook met een greenscreen :) [ afbeelding ]
Beelden van een druk Amsterdam, die moeten suggereren dat de studio daar staat, terwijl het in werkelijkheid een bunker op een Hilversum's industrieterrein is, ogen niet zo authenthiek. :P
pi_200310986
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 12:38 schreef Hathor het volgende:

[..]

Klinkt precies zoals je alcohol zou omschrijven, en dat kun je ook op elke straathoek kopen.
Dat ontken ik niet. :) Realistisch gezien is het inderdaad niet logisch om cocaïne wel te verbieden maar alcohol niet. Ik probeer alleen te zeggen dat verbieden of legaliseren niet de oplossing is, want het levert altijd weer andere nadelen op.
  Moderator zondag 11 juli 2021 @ 12:55:18 #140
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_200311024
Als het legaal is kun je het wel beter reguleren dan nu

In de kroeg zegt de barman het ook als je genoeg hebt gehad, je dealer gaat dat niet doen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 11 juli 2021 @ 12:57:07 #141
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_200311051
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 12:47 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

Marokko heeft interesse in de hele familie begrijp ik. Taghi heeft een oudere broer, die heeft ook nog een bonnetje open staan. Marokko heeft wel een ander plan als 't gaat om criminelen van dit kaliber. Een EBI kennen ze daar niet.
Al die derdewereldgevangenissen zijn een hel voor werklozen die hun huur niet meer konden betalen en daarom maar bolletjesslikker werden. Voor types als Taghi, met zijn intelligentie, geld, reputatie en netwerk is zo'n gevangenis leven als God in Frankrijk.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_200311064
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 12:52 schreef Snikkelbeer het volgende:

[..]

Dat ontken ik niet. :) Realistisch gezien is het inderdaad niet logisch om cocaïne wel te verbieden maar alcohol niet. Ik probeer alleen te zeggen dat verbieden of legaliseren niet de oplossing is, want het levert altijd weer andere nadelen op.
Nadelen en voordelen tegen elkaar afgewogen gaat het langzamerhand de kant op van voordelen groter bij legaal maken.
  zondag 11 juli 2021 @ 12:57:48 #143
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200311065
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 12:55 schreef sp3c het volgende:
Als het legaal is kun je het wel beter reguleren dan nu

Eens. Maar harddrugs legaliseren is geen goed idee.
pi_200311091
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 12:57 schreef -XOR- het volgende:

[..]

[..]

Al die derdewereldlandgevangenissen zijn een hel voor werklozen die hun huur niet meer konden betalen en daarom maar bolletjesslikker werden. Voor types als Taghi, met zijn intelligentie, reputatie, netwerk is zo'n gevangenis leven als God in Frankrijk.
nou, ik heb niet de illusie dat Marokko een gevangenis als mogelijke straf ziet voor Taghi. In Marokko kan je dan meteen door naar de 72 maagden. Btw; Er staat alleen niet bij van welk geslacht die maagden dan zijn, en of ze dan op dat moment opeens wel willen.
pi_200311119
Het is nogal een onderschatting van de mens om te vinden dat die niet zelf kan bepalen of hij wel of geen harddrugs moet gebruiken.
  Moderator zondag 11 juli 2021 @ 13:01:51 #146
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_200311134
quote:
16s.gif Op zondag 11 juli 2021 12:57 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Eens. Maar harddrugs legaliseren is geen goed idee.
Dat vraag ik me af
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 11 juli 2021 @ 13:03:02 #147
117098 Hathor
Effe niet
pi_200311153
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 12:52 schreef Snikkelbeer het volgende:

[..]

Maar het veegt wel de voedingsbodem weg van een significant deel van de georganiseerde misdaad. Toen in het begin van de vorige eeuw alcohol verboden was in de VS, dook de onderwereld ook massaal in dat vacuum, toen het legaal was moesten ze op zoek naar iets anders, want daar kon geen droge snee brood meer mee verdiend worden. Als coke legaal gekocht kan worden, net zoals alcohol dus, is dat hoe dan ook een mokerslag voor de georganiseerde misdaad. Nu verdienen ze er miljarden aan, dat zou dan allemaal wegvallen.
pi_200311171
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 12:26 schreef myShizzle het volgende:

[..]

Als ik iedere dag een halve gram, in het weekend 2 per dag, gratis zou krijgen? ....dan was ik wellicht een volop participerend lid van de maatschappij ipv het hoopje ellende dat ik nu ben.

Of je gaat naar een afkickkliniek en laat je behandelen.
  zondag 11 juli 2021 @ 13:05:01 #149
117098 Hathor
Effe niet
pi_200311179
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 12:59 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

nou, ik heb niet de illusie dat Marokko een gevangenis als mogelijke straf ziet voor Taghi. In Marokko kan je dan meteen door naar de 72 maagden. Btw; Er staat alleen niet bij van welk geslacht die maagden dan zijn, en of ze dan op dat moment opeens wel willen.
De doodstraf is in Marokko niet meer uitgevoerd sinds begin jaren 90 van de vorige eeuw meen ik, dus in zijn geval zou het dan gewoon levenslang worden.
pi_200311181
quote:
1s.gif Op zondag 11 juli 2021 12:42 schreef maily het volgende:

[..]

Had maar eerder aan de bel getrokken ...
Niet in die zin, maar kweetnie. Vond het een wat vreemde locatie voor een studio.
  zondag 11 juli 2021 @ 13:06:10 #151
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200311202
Of gewoon een paar miljard in de politie steken om de criminelen op te sporen. Ook graag de gebruikers aanpakken.

De straffen zijn ook te laag. De straffen die we hier hebben schrikken niet af maar nodigen uit om te gaan handelen en gebruiken.
  zondag 11 juli 2021 @ 13:07:07 #152
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_200311220
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 13:05 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Niet in die zin, maar kweetnie. Vond het een wat vreemde locatie voor een studio.
Ik heb hem altijd wel begrepen (niet zo'n van de buitenwereld afgesloten cocon), zelfs al leek het me nooit enorm praktisch.

Bij de late talkshow heeft met name Beau veel gebruik gemaakt van de stadse locaties waar het gezeten heeft; dan zie je wat het kan toevoegen.
pi_200311234
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 12:48 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Peter is een onafhankelijk journalist en heeft zeker geen RTL nodig om zijn verhaal kwijt te kunnen. Ik zie niet in waarom een zenderstation bedreigt zou moeten worden. Zij zenden slechts uit wat een misdaadjournalist aan bewijzen etc. vindt. Dit doet vrijwel elke nieuwszender. RTL doet het echter wel op niveau van een talkshow maar dat doen anderen ook.

Als RTL bedreigt wordt en ze staken uitzendingen, dan kun je dit wel interpreteren als een actie tegen persvrijheid. Lijkt erop dat ze toch naar die richting op willen gaan.

Voor de rest vind ik de adviezen van driehoek om te staken en verhuizen echt zwak. Ze buigen als het ware neer voor de dreigementen. Ze moeten gewoon ervoor zorgen dat men veilig zijn werk kan uitvoeren punt.
Eens met sommige punten. Maar je vergeet dat iedereen die daar aanwezig is in dat pand toch ook weer over straat moeten om naar huis te kunnen. Om iedere persoon die daar steeds aan die desk staat afzonderlijk van elkaar te beveiligen gaat te ver.
pi_200311241
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 13:05 schreef Hathor het volgende:

[..]

De doodstraf is in Marokko niet meer uitgevoerd sinds begin jaren 90 van de vorige eeuw meen ik, dus in zijn geval zou het dan gewoon levenslang worden.
In Marokko wordt de doodstraf wel opgelegd maar niet ten uitvoer gebracht.
pi_200311247
Met internet kun je iedereen prima voorlichten over de gevolgen van drugsgebruik. Terwijl het nu ook zo is dat via internet altijd lui te vinden zijn die omgekocht willen worden of een spil in de drugsmaffia willen worden.
Dan zou ik zeggen: gok op de voordelen van het internet - goede communicatie over drugs mogelijk - en geef de boel vrij.
  zondag 11 juli 2021 @ 13:10:42 #156
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200311264
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 13:09 schreef Mondkapje het volgende:
Met internet kun je iedereen prima voorlichten over de gevolgen van drugsgebruik. Terwijl het nu ook zo is dat via internet altijd lui te vinden zijn die omgekocht willen worden of een spil in de drugsmaffia willen worden.
Dan zou ik zeggen: gok op de voordelen van het internet - goede communicatie over drugs mogelijk - en geef de boel vrij.
maar dat kan alleen wereldwijd, zolang de VS hun war on drugs blijft vechten kunnen wij als NL het niet legaliseren
  zondag 11 juli 2021 @ 13:12:39 #157
117098 Hathor
Effe niet
pi_200311286
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 13:10 schreef Tarado het volgende:

[..]

maar dat kan alleen wereldwijd, zolang de VS hun war on drugs blijft vechten kunnen wij als NL het niet legaliseren
Ze komen daar ooit nog wel een keer tot inkeer, het is al een hele grote stap voor ze dat in een staat als Colorado wiet op doktersvoorschrift kan worden gekocht.
  zondag 11 juli 2021 @ 13:13:26 #158
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200311300
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 13:12 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ze komen daar ooit nog wel een keer tot inkeer, het is al een hele grote stap voor ze dat in een staat als Colorado wiet op doktersvoorschrift kan worden gekocht.
misschien wel maar vind het verdomd lang duren
  zondag 11 juli 2021 @ 13:14:02 #159
117098 Hathor
Effe niet
pi_200311312
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 13:13 schreef Tarado het volgende:

[..]

misschien wel maar vind het verdomd lang duren
Ze lopen daar gewoon wat achter, daar moet je geduld mee hebben.
pi_200311316
quote:
1s.gif Op zondag 11 juli 2021 13:07 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Ik heb hem altijd wel begrepen (niet zo'n van de buitenwereld afgesloten cocon), zelfs al leek het me nooit enorm praktisch.

Bij de late talkshow heeft met name Beau veel gebruik gemaakt van de stadse locaties waar het gezeten heeft; dan zie je wat het kan toevoegen.
Ohja, Beau had dat ook ja :Y Ik vond dat meer toevoegen omdat het donker was. Wat meer sfeer ofzo.

Wordt Boulevard vanavond weer uitgezonden?
  zondag 11 juli 2021 @ 13:16:10 #161
323876 michaelmoore
pi_200311335
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 11:55 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

o ja si het in Colombia rustiger geworden >??

Omdat men er niets meer aan doet
  Moderator / Miss SHO zondag 11 juli 2021 @ 13:16:53 #162
22592 crew  Ole
pi_200311342
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 13:14 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ohja, Beau had dat ook ja :Y Ik vond dat meer toevoegen omdat het donker was. Wat meer sfeer ofzo.

Wordt Boulevard vanavond weer uitgezonden?
ja maar andere locatie.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_200311343
quote:

Maatregelen

Geen goed signaal naar die criminele onderwereld (dubbelop :9 ) op deze manier buig je voor ze.
Een narcostaat zijn we toch al.
Die Nabil is ook alleen maar op geld uit en naar het hele kroongetuige principe in het algemeen moet eens goed gekeken worden of het niet meer onschuldige doden oplevert dan de winst die je behaald op de grote boeven pakken.

Overigens zijn de Taghi's en consorten 100x meer bloeddorstiger en niets ontziende gewetenloze monsters dan Holleeder ooit was. :{

Ik zeg hiermee niet dat hij een knuffelcrimineel was of is he }:|
  zondag 11 juli 2021 @ 13:17:43 #164
117098 Hathor
Effe niet
pi_200311359
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 13:16 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

o ja si het in Colombia rustiger geworden >??

Omdat men er niets meer aan doet
LOL als de Colombianen geen coke meer kunnen exporteren dondert daar de hele economie in elkaar.
  zondag 11 juli 2021 @ 13:19:57 #165
323876 michaelmoore
pi_200311392
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 13:17 schreef Hathor het volgende:

[..]

LOL als de Colombianen geen coke meer kunnen exporteren dondert daar de hele economie in elkaar.
nou of ze iets bijdragen aan de reele economie waag ik te betwijfelen

ze zullen geen belasting betalen en premies ook niet
verder zullen de miljarden ergens in een kluis liggen of in geval van Bitcoin in een account

er worden wel politici van omgekocht en die besteden het dan weer bij de groenteboer als je dat bedoeld
pi_200311499
Het drugsverbod is pas 100 jaar oud
Bij de discussie over het legaliseren van drugs vergeten we vaak dat drugs nog niet zo heel lang geleden helemaal niet verboden waren. Drugs waren in de meeste landen vrij te koop. In de 19e eeuw is zelfs nog oorlog gevoerd tussen China en Engeland. China wilde de opiumhandel verbieden en Engeland was tegen dit verbod. De eerste pogingen om drugs in de westerse wereld te verbieden, stammen uit 1911. In 1914 werd in de Verenigde Staten een wet aangenomen die drugs verbood. Andere landen volgden snel. Productie, import, export, handel en bezit van drugs zijn nu verboden.
https://www.jellinek.nl/v(...)-tegen-legalisering/

Je zou kunnen zeggen dat het niet meer werkt.
  zondag 11 juli 2021 @ 13:33:02 #167
323876 michaelmoore
pi_200311529
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 13:29 schreef Mondkapje het volgende:
Het drugsverbod is pas 100 jaar oud
Bij de discussie over het legaliseren van drugs vergeten we vaak dat drugs nog niet zo heel lang geleden helemaal niet verboden waren. Drugs waren in de meeste landen vrij te koop. In de 19e eeuw is zelfs nog oorlog gevoerd tussen China en Engeland. China wilde de opiumhandel verbieden en Engeland was tegen dit verbod. De eerste pogingen om drugs in de westerse wereld te verbieden, stammen uit 1911. In 1914 werd in de Verenigde Staten een wet aangenomen die drugs verbood. Andere landen volgden snel. Productie, import, export, handel en bezit van drugs zijn nu verboden.
https://www.jellinek.nl/v(...)-tegen-legalisering/

Je zou kunnen zeggen dat het niet meer werkt.
Het verbieden van alcohol heeft men in de jaren 20 van de vorig eeuw ,( De drooglegging) geprobeerd,
Werkte niet

De illegale handelaren en verkopers ( De Maffia )werden schatrijk
Zonder drooglegging was AL Capone nooit zo rijk gewerden

[ Bericht 5% gewijzigd door michaelmoore op 11-07-2021 13:40:11 ]
pi_200311570
quote:
16s.gif Op zondag 11 juli 2021 13:06 schreef Starhopper het volgende:
Of gewoon een paar miljard in de politie steken om de criminelen op te sporen. Ook graag de gebruikers aanpakken.

De straffen zijn ook te laag. De straffen die we hier hebben schrikken niet af maar nodigen uit om te gaan handelen en gebruiken.
Zonder afnemers heb je geen handel maar de afnemers vinden alle doden prima zolang zij maar high kunnen worden. En na hun snuifje coke gaan ze bloemen leggen voor De Vries. Want dat is erg, natuurlijk.
pi_200311637
Geen politicus die drugs gaat legaliseren want die wordt ook gelijk omgelegd door een drugskartel.
  zondag 11 juli 2021 @ 13:44:10 #170
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_200311660
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 13:41 schreef macca728 het volgende:
Geen politicus die drugs gaat legaliseren want die wordt ook gelijk omgelegd door een drugskartel.
In Uruguay zijn massaal politici omgelegd?
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_200311677
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 13:44 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Vertel ? Kan je daar vrij cocaine en heroine kopen ?
  zondag 11 juli 2021 @ 13:46:38 #172
323876 michaelmoore
pi_200311687
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 13:44 schreef -XOR- het volgende:

[..]

nee hoor, dat is met het eind van de drooglegging ook niet gebeurt

er komen gewoon winkels waar je tegen een redelijke prijs je lijntje kan halen
en aldie goedkope trope die verdwijnt dan weer
  zondag 11 juli 2021 @ 13:47:12 #173
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_200311693
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 13:45 schreef macca728 het volgende:

[..]

Vrij gebruik, koop is illegaal. :')
  zondag 11 juli 2021 @ 13:47:52 #174
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_200311703
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 13:45 schreef macca728 het volgende:

[..]

Nee, wel cannabis.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_200311732
Maar hoe moet de legalisering van drugs er dan uit te komen zien? Hoe gaat de verkoop er dan uitzien, vraag ik mij af. Misschien hetzelfde als wiet, zo’n max 5 gram per dag of misschien wel
meer of minder. Wordt het dan pure coke of wordt het zoals alle huidige troep versneden? Het wordt dan acceptabeler voor de maatschappij waarmee de drempel tot gebruiken lager ligt. Wat voor ellende brengt dat met zich mee?

Als criminelen dan geen vetpot meer kunnenhalen uit deze zooi, dan vinden ze wel weer iets anders. Nog slechter, verslavender en goedkoper. En dan wordt de lijst uiteindelijk wel heel lang met wat je moet legaliseren.
Het ligt aan de instanties zelf
pi_200311772
quote:

Ach joh, eindeloze discussie. Ik heb ooit eens het boek De Dominee gelezen, geschreven door Bart Middelburg. Daarin staat exact hoe de politiek, justitie en politie had gefaald tegen georganiseerd misdaad in Nederland. Toen in de jaren 70 en 80 erover geschreven en inlichtingen gegeven werd, werden ze niet eens serieus genomen. Totdat de grootte van het omvang van georganiseerd misdaad in eind jaren 80 en 90 gerealiseerd werd. Toen waren ze eigenlijk al veelte laat. Er werd toen gesproken over circa 250 tot 500 groeperingen met variërende organisatiegraad. Uiteindelijk bleek uit onderzoek dat het om 600 ging. Heel Nederland toen in schok.

Stukje uit het boek ff overgetypt:

''Naar Nederlandse begrippen bleek het organisatie niveau van de vier onderzochte groeperingen (Amerikaanse Mafia in Nederland) zo hoog te zijn, dat besloten werd alarm te slaan bij de verantwoordelijke ministers van binnenlandse zaken en justitie. In de tweede instantie presenteerde Sietsma de uitslag van de analyse ook aan de verzamelde procureurs-generaal en hoofd officieren van justiie. Daarop staken de politiekorspen van Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Utrecht, en de Centrale Recherche Informatiedienst CRI de koppen bij elkaar om na de Amsterdamse, ook een landelijke analyse van de georganiseerde misdaad te maken. Ruim dertig geschoolde analisten (tien van de cri, zes van de Amsterdamse politie, en voor het overige afkomstig uit de andere grote steden) stroopten begin 1988 wekenlange stad en land af om kaartenbakken om te keren, dossiers door te vlooien en nadere gesprekken met rechercheurs te voeren. Bij de slectie van criminele groeperingen op organisatieniveau hanteerden de analisten vijf, aan vergelijkbare onderzoeken in de vs en Engeland ontleende criteria:

- de organisatie is niet slechts actief in één tak van de misdaad, maar pleegt (internationaal) meerdere delicten, zoals drugshandel, wapenhandel en fraude;
- de organisatie kent een strenge hiërarchische structuur, waarin aan een aantal kernleden een vaste taak is toebedeeld;
- er is sprake van een intern sanctiestelsel met straffen en beloningen;
- het uit illegale activiteiten verkregen zwarte geld wordt met behulp van fiscalisten en juristen bedrijfsmatig witgewassen;
- en de organisatie koopt overheidsfunctionarissen om, en corrumpeert ook het legale bedrijfsleven''

Het resultaat van de landelijke analyse was, destijds, ronduit schokkend; in Nederland, maakte de cri midden 1988 bekend, waren maar liefst tweehonderd groeperingen actief die aan een of meer criteria voldeden. Drie van die tweehonderd voldeden zelfs aan alle vijf criteria, een top-drie om die reden van de cri het predikaat ''mafia-achtig'' meekreeg.

In 1991 kwam er uit een nieuwe analyse 3 criteria erbij:
- er wordt gebruik gemaakt van ogenschijnlijke legale dekmantel-firma's
- de activiteiten van de organisatie strekken zich niet over een paar jaar, maar over een veel langere periodeuit;
- tegen concurrenten in de onderwereld wordt geweld gebruikt, zoals liquidaties of pogingen daartoe.

De resultaten van deze analyse waren zo mogelijk nog schokkender dan die van de eerste: in Nederland waren geen 200 maar 600 criminele groeperingen met een variërende organisatiegraad actief. 240 had lage organisatiegraad. 300 groeperingen voldeden aan drie vier of vijf criteria en 59 voldeden aan zes of meer criteria. Exact 3 ervan voldeden aan alle criteria waarvan de Bruinsma organisatie er eentje van was.

Toen werd er ook miljoenen guldens erin gestopt. Uiteindelijk hebben ze wel de georganiseerde misdaad in Nederland kunnen bestrijden maar zijn nooit effectief genoeg geweest. Op dag van vandaag zijn zij alsnog machteloos tegenover moordbendes zoals Taghi bende. Dan moet er toch andere maatregelen getroffen worden om eens Nederland eens voorgoed van criminele organisaties vrij te houden? Ze doen gewoon eigenlijk helemaal niks. Staan soft drugs toe en is er zelfs een soort gedoogbeleid tegen harddrugs (coke).
pi_200311779
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 13:46 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

nee hoor, dat is met het eind van de drooglegging ook niet gebeurt

er komen gewoon winkels waar je tegen een redelijke prijs je lijntje kan halen
en aldie goedkope trope die verdwijnt dan weer
Oh, in Peru en Colombia gaan ze dan geen drugsvelden meer vernietigen, omdat het in NL goedkoop in de AH moet liggen.
  zondag 11 juli 2021 @ 13:54:55 #178
Hayley is een prinses
pi_200311784
Nederland is veel te ver hierin gezakt. moeilijk terug te draaien..
Turkije doet het beter met drugs beleid. enz
En ja Nederland is te soft, en is nu zeer moeilijk terug te draaien.
Hebben het veel te lang getolereerd en te lage straffen...
Wij staan in andere landen bekend als land vd drugs
pi_200311873
quote:
1s.gif Op zondag 11 juli 2021 13:16 schreef Blues het volgende:

[..]

Geen goed signaal naar die criminele onderwereld (dubbelop :9 ) op deze manier buig je voor ze.
Een narcostaat zijn we toch al.
Die Nabil is ook alleen maar op geld uit en naar het hele kroongetuige principe in het algemeen moet eens goed gekeken worden of het niet meer onschuldige doden oplevert dan de winst die je behaald op de grote boeven pakken.

Overigens zijn de Taghi's en consorten 100x meer bloeddorstiger en niets ontziende gewetenloze monsters dan Holleeder ooit was. :{

Ik zeg hiermee niet dat hij een knuffelcrimineel was of is he }:|
Vandaar ook dat men Taghi en consorten graag achter slot en grendel wil. Ook al moet men daarvoor samenwerken met een figuur als Nabil.
pi_200311877
Als mensen zelfmoord willen plegen met drugs, is dat beter met drugs dan dat ze zich voor de trein gooien.
  zondag 11 juli 2021 @ 14:03:29 #181
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_200311887
quote:
80s.gif Op zondag 11 juli 2021 13:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Nederland is veel te ver hierin gezakt. moeilijk terug te draaien..
Turkije doet het beter met drugs beleid. enz
En ja Nederland is te soft, en is nu zeer moeilijk terug te draaien.
Hebben het veel te lang getolereerd en te lage straffen...
Wij staan in andere landen bekend als land vd drugs
De percentages problematisch gebruik liggen bijna overal in Europa hoger dan in Nederland (ja, ook in Turkije).
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  zondag 11 juli 2021 @ 14:03:47 #182
117098 Hathor
Effe niet
pi_200311888
Grammetje coke halen bij de Albert Heijn, twee halen een betalen en meer van dat soort acties, Snollebollekes die van links naar rechts allebei zijn neusgaten aan het plamuren is. Ik zie het helemaal zitten. *O*
pi_200311937
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 13:50 schreef Poefbank het volgende:
Maar hoe moet de legalisering van drugs er dan uit te komen zien? Hoe gaat de verkoop er dan uitzien, vraag ik mij af. Misschien hetzelfde als wiet, zo’n max 5 gram per dag of misschien wel
meer of minder. Wordt het dan pure coke of wordt het zoals alle huidige troep versneden? Het wordt dan acceptabeler voor de maatschappij waarmee de drempel tot gebruiken lager ligt. Wat voor ellende brengt dat met zich mee?

Als criminelen dan geen vetpot meer kunnenhalen uit deze zooi, dan vinden ze wel weer iets anders. Nog slechter, verslavender en goedkoper. En dan wordt de lijst uiteindelijk wel heel lang met wat je moet legaliseren.
Inderdaad. Ik verbaas me er ook altijd een beetje over dat als oplossing tegen de zware criminaliteit legalisatie aangedragen wordt. Bijvoorbeeld heeft Spong dit ook na de moord op zijn confrere gezegd.

Alsof gasten die zoveel waarde hechten aan macht en geld en daarvoor gruwelijk geweld hanteren na de legalisatie van drugs (en hoe ver ga je daar in? Wat is drugs?) Voor een paar grijpstuivers achter de kassa van de lokale Appie gaan zitten.
  zondag 11 juli 2021 @ 14:09:27 #184
Niet te kritisch
pi_200311980
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 14:03 schreef Hathor het volgende:
Grammetje coke halen bij de Albert Heijn, twee halen een betalen en meer van dat soort acties, Snollebollekes die van links naar rechts allebei zijn neusgaten aan het plamuren is. Ik zie het helemaal zitten. *O*
Er is natuurlijk wel een verschil tussen iets legaliseren en iets promoten.

Reclame op sigaretten en drank is ook enorm afgenomen door wettelijke bepalingen en wanneer harddrugs legaal zou worden gemaakt zou dat daarvoor natuurlijk ook gelden.

Ik geloof alleen niet dat dat de oplossing is. Die criminelen die daar grof geld aan verdienen die gaan één op één over op mensenhandel of ze vinden iets anders ongewenst waar sommige idioten grof geld voor willen betalen.

En je kunt nu eenmaal niet alles waar criminelen geld aan verdienen legaal maken.
pi_200311995
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 14:06 schreef vivelafete het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik verbaas me er ook altijd een beetje over dat als oplossing tegen de zware criminaliteit legalisatie aangedragen wordt. Bijvoorbeeld heeft Spong dit ook na de moord op zijn confrere gezegd.

Alsof gasten die zoveel waarde hechten aan macht en geld en daarvoor gruwelijk geweld hanteren na de legalisatie van drugs (en hoe ver ga je daar in? Wat is drugs?) Voor een paar grijpstuivers achter de kassa van de lokale Appie gaan zitten.
De productielijnen liggen er. Best kans dat ze goedkoper en/of heftiger spul aan kunnen bieden dan dat da via de overheid kan.
  zondag 11 juli 2021 @ 14:13:14 #186
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_200312031
Ik ben vandaag uit bed gestapt met de mening dat ik recht heb op een medische update.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_200312043
Vroeg of laat komt legalisatie er want door internet is de strijd niet meer te voeren tegen drugs. Het is niet dat die gastjes slimmer zijn geworden, het is doordat er dingen zijn als het 'darknet' en de supersnelle communicatie plus dat er steeds meer geld mee verdiend kan worden.
  zondag 11 juli 2021 @ 14:17:17 #188
Niet te kritisch
pi_200312096
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 14:13 schreef Mondkapje het volgende:
Vroeg of laat komt legalisatie er want door internet is de strijd niet meer te voeren tegen drugs. Het is niet dat die gastjes slimmer zijn geworden, het is doordat er dingen zijn als het 'darknet' en de supersnelle communicatie plus dat er steeds meer geld mee verdiend kan worden.
Dat darknet is ook een stuk minder veilig gebleken als die gastjes dachten.

Uiteindelijk blijven dit soort dingen gewoon een wapenwedloop, dat is al 100 jaar zo en dat zal nog 100 jaar zo blijven.
  zondag 11 juli 2021 @ 14:31:17 #189
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_200312291
twitter
pi_200312335
quote:
Logische reactie maar ook overtrokken. Hoe kan je je hier tegen wapenen?
Love is in the air!
pi_200312358
Als Amerika voor de grap eens een luchtballonnetje zou opgooien over het vrijgeven van drugs, wat zou er een communicatiehausse ontstaan in al die organisaties. Kun je ze zo oprapen.
  zondag 11 juli 2021 @ 14:37:53 #192
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200312373
quote:
dit gebeurt met een d, dat dit nog kan in Nederland
pi_200312417
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 13:03 schreef Hathor het volgende:

[..]

Maar het veegt wel de voedingsbodem weg van een significant deel van de georganiseerde misdaad. Toen in het begin van de vorige eeuw alcohol verboden was in de VS, dook de onderwereld ook massaal in dat vacuum, toen het legaal was moesten ze op zoek naar iets anders, want daar kon geen droge snee brood meer mee verdiend worden. Als coke legaal gekocht kan worden, net zoals alcohol dus, is dat hoe dan ook een mokerslag voor de georganiseerde misdaad. Nu verdienen ze er miljarden aan, dat zou dan allemaal wegvallen.
Maar vergeet niet dat Nederland een van de belangrijkste doorvoerlanden van drugs is richting de rest van Europa. Zelfs als je cocaïne legaliseert, dan blijft de in- en doorvoer van drugs voor 'particulieren' illegaal (neem ik aan). Maar juist dat is nou net waar de georganiseerde misdaad zo ongelooflijk veel geld mee verdient en dat zal dus ook bij legalisatie een net zo groot probleem blijven.

Of het moet in heel Europa gelegaliseerd worden, maar zie je dat ooit gebeuren?
  zondag 11 juli 2021 @ 14:43:38 #194
323876 michaelmoore
pi_200312436
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 14:42 schreef Snikkelbeer het volgende:

[..]

Zelfs als je cocaïne legaliseert, dan blijft de in- en doorvoer van drugs voor 'particulieren' illegaal (neem ik aan).

Ben jij een aannemer ?/
pi_200312565
Kan de discussie over legaliseren niet in een apart topic?
  zondag 11 juli 2021 @ 14:58:56 #196
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_200312619
quote:
Dit gebeurd. :')
pi_200312647
quote:

[..]

Maar vergeet niet dat Nederland een van de belangrijkste doorvoerlanden van drugs is richting de rest van Europa. Zelfs als je cocaïne legaliseert, dan blijft de in- en doorvoer van drugs voor 'particulieren' illegaal (neem ik aan). Maar juist dat is nou net waar de georganiseerde misdaad zo ongelooflijk veel geld mee verdient en dat zal dus ook bij legalisatie een net zo groot probleem blijven.

Het voordeel is wel dat alles wat je nu inzet op het binnenlandse, ook de focus kan krijgen op het import/export gebeuren.
  zondag 11 juli 2021 @ 15:21:57 #198
117098 Hathor
Effe niet
pi_200312956
quote:

[..]

Nee, daarvoor hoef je alleen maar naar de Franse mentaliteit te kijken, die schieten al in een stuip als het woord marihuana valt. De Fransen zijn sowieso altijd al pissig geweest op ons liberale drugsbeleid.
pi_200313148
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 14:13 schreef Mondkapje het volgende:
En hoe precies zie je dat voor je?
pi_200313205
Ik zag dat ik een note heb gekregen omdat ik de achternaam heb gepost van de schutter. Die kon je gewoon op internet vinden. Beetje vreemd ook om de privacy te willen beschermen van dat uitschot.
  zondag 11 juli 2021 @ 15:44:40 #201
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_200313247
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 14:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Reclame op sigaretten en drank is ook enorm afgenomen door wettelijke bepalingen en wanneer harddrugs legaal zou worden gemaakt zou dat daarvoor natuurlijk ook gelden.

Ik geloof alleen niet dat dat de oplossing is. Die criminelen die daar grof geld aan verdienen die gaan één op één over op mensenhandel of ze vinden iets anders ongewenst waar sommige idioten grof geld voor willen betalen.

En je kunt nu eenmaal niet alles waar criminelen geld aan verdienen legaal maken.
Dat is wel een behoorlijke drogreden. :D
  zondag 11 juli 2021 @ 15:50:57 #202
323876 michaelmoore
pi_200313319
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 14:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Of ze gaan illegaal worteltjes verkopen
  zondag 11 juli 2021 @ 15:56:34 #203
Niet te kritisch
pi_200313385
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 15:44 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Dat is wel een behoorlijke drogreden. :D
Niet als de legalisering verder geen nut dient. Dan is het geen drogreden, maar de enige reden om niet te legaliseren.
  zondag 11 juli 2021 @ 16:03:43 #204
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_200313478
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 15:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Niet als de legalisering verder geen nut dient. Dan is het geen drogreden, maar de enige reden om niet te legaliseren.
Dat doet het dus juist wel.
  zondag 11 juli 2021 @ 16:10:49 #205
Niet te kritisch
pi_200313554
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 16:03 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Dat doet het dus juist wel.
Want?
  zondag 11 juli 2021 @ 16:17:15 #206
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_200313621
quote:

Gebruikers aanpakken. Jij wilt graag ons land volgooien met overvolle gevangenissen zoals in de VS? :')

Reguleer die zooi gewoon. Werkt veel beter.
pi_200314067
RTL Boulevard schrapt uitzending van vanavond

https://www.ad.nl/show/rt(...)n-vanavond~a4d3bb4e/
  zondag 11 juli 2021 @ 16:54:59 #208
496450 Bart.Messen
De elegantie zelve.
pi_200314126
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 16:50 schreef Zipportal het volgende:

Alweer? Wat eng.
Mijn echte naam begint met een D en eindigd op een O.
  Miss 200.000.000! zondag 11 juli 2021 @ 16:58:22 #209
367000 roos94
pi_200314191
Nog steeds geen verandering in de status van Peter :?
pi_200314331
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 16:58 schreef roos94 het volgende:
Nog steeds geen verandering in de status van Peter :?
Ik denk dat als hij in een kunstmatige coma ligt we dat voorlopig niet krijgen.
pi_200314370
twitter
pi_200314381
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 16:50 schreef Zipportal het volgende:

Echt een vreselijk gemis kan ik dit niet noemen. Misschien ligt er nog een leuke show met Jandino Asporaat op de plank.
  zondag 11 juli 2021 @ 17:13:18 #213
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200314446
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 17:09 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
:{ :{ :{ :{
  Moderator zondag 11 juli 2021 @ 17:19:11 #214
249559 crew  Lavenderr
pi_200314574
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 17:10 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Echt een vreselijk gemis kan ik dit niet noemen. Misschien ligt er nog een leuke show met Jandino Asporaat op de plank.
Het gaat er toch niet om of jij het nu wel of niet een leuk programma vind? Men moet wijken voor geweld en bedreigingen.
pi_200314617
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 17:19 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het gaat er toch niet om of jij het nu wel of niet een leuk programma vind? Men moet wijken voor geweld en bedreigingen.
Ja nou in dit geval lig ik er niet wakker van omdat ik het een vervelend programma vind met vervelende mensen, al deden ze het goed de dag na de aanslag. Dat ze nu wijken voor bedreiging..tsja heel erg hoor, maar dat programma mist niemand
pi_200314625
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 17:19 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het is voor sommige mensen blijkbaar erg lastig om niet overal te pas en te onpas maar hun mening proberen tussen te smijten.
pi_200314634
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 17:21 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ja nou in dit geval lig ik er niet wakker van omdat ik het een vervelend programma vind met vervelende mensen, al deden ze het goed de dag na de aanslag. Dat ze nu wijken voor bedreiging..tsja heel erg hoor, maar dat programma mist niemand
Dat voor andere mensen spreken mag je al helemaal laten zitten.
pi_200314646
quote:

[..]

'ik ik ik ik' maar ook even voor 'iedereen' spreken. Genot.

De kijkcijfers spreken je tegen in elk geval.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 11-07-2021 17:23:54 ]
pi_200314649
quote:
[ twitter ]
Dat verklaart best waarom dan wat agenten posteren niet veel had uitgehaald.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
pi_200314701
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 17:23 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Dat verklaart best waarom dan wat agenten posteren niet veel had uitgehaald.
In elk geval niet op die locatie in hartje Amsterdam. Kan het me nog wel voorstellen dat een groot terrein zoals het mediapark op die manier hermetisch af te sluiten is.
pi_200314722
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 17:23 schreef Scrummie het volgende:

[..]

'ik ik ik ik' maar ook even voor 'iedereen' spreken. Genot.

De kijkcijfers spreken je tegen in elk geval.
Ja joh weet ik wel.. ik lul maar wat.
pi_200314737
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 17:26 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ja joh weet ik wel.. ik lul maar wat.
Dat is te merken ouwe reus :D.
  zondag 11 juli 2021 @ 17:29:20 #223
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_200314778
quote:
[ twitter ]
Wtf joh :') wie moeten ze nu nog hebben?
Oh.
pi_200314792
Was deze al gepost?

Criminelen zouden dreigen met aanslag met raketwerper en vuurwapens op RTL Boulevard

https://www.nu.nl/peter-r(...)p-rtl-boulevard.html
pi_200314796
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 17:29 schreef Ed1234 het volgende:
Was deze al gepost?

Criminelen zouden dreigen met aanslag met raketwerper en vuurwapens op RTL Boulevard

https://www.nu.nl/peter-r(...)p-rtl-boulevard.html
Al besproken.
pi_200314822
quote:

[..]

Je hebt niet door dat het niet om de inhoud van het programma gaat, maar de vrijheid van meningsuiting en persvrijheid? Enorm belangrijk voor een goed functionerende democratie.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_200314831
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 17:30 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Al besproken.
Ah ik zie nu inderdaad het twitterbericht.

Wel schokkend
pi_200314876
quote:
1s.gif Op zondag 11 juli 2021 17:31 schreef Patroon het volgende:

[..]

Je hebt niet door dat het niet om de inhoud van het programma gaat, maar de vrijheid van meningsuiting en persvrijheid? Enorm belangrijk voor een goed functionerende democratie.
Let maar niet op mij joh.. ik ben geen fan van dat programma en vind hen ook niet zo belangrijk voor een goed functionerende democratie.
pi_200314950
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 17:34 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Let maar niet op mij joh.. ik ben geen fan van dat programma en vind hen ook niet zo belangrijk voor een goed functionerende democratie.
Wel/niet geen fan van het programma doet er helemaal niet toe.. persvrijheid is van levensbelang voor een democratie. Dat staat los van welk programma dan ook. Ik zou eens wat in andere 3e wereldlanden gaan kijken, dan besef je hoe belangrijk een democratie voor jou is.
pi_200315070
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 17:38 schreef Patroon het volgende:

[..]

Wel/niet geen fan van het programma doet er helemaal niet toe.. persvrijheid is van levensbelang voor een democratie. Dat staat los van welk programma dan ook. Ik zou eens wat in andere 3e wereldlanden gaan kijken, dan besef je hoe belangrijk een democratie voor jou is.
Zolang FOK! niet op zwart gaat krijg ik alle info die ik in mijn democratie nodig heb
  zondag 11 juli 2021 @ 17:45:57 #231
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_200315097
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 17:44 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Zolang FOK! internet niet op zwart gaat krijg ik alle info die ik in mijn democratie nodig heb
FTFY.
pi_200315230
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 17:44 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Zolang FOK! niet op zwart gaat krijg ik alle info die ik in mijn democratie nodig heb
Het begint ergens en eindigt waar ook jouw informatiebron niet meer onafhankelijk is.
pi_200315240
Men had een maandenlange soap verwacht met het zoeken naar de daders en speculaties, en met een dode Peter en dat alles is niet uitgekomen.
  zondag 11 juli 2021 @ 18:10:22 #234
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_200315463

Die twee camera’s ff snel van de muur getrokken met snoer en aan de reling buiten gehangen
:') _O-
Zouden dat nou zichtbare of niet zichtbare maatregelen zijn :|W
pi_200315665
quote:

O+ !
pi_200315671
quote:

[..]

Kan nog een interessante discussie worden als ik hierop inga maar na alle conflicten hier betwijfel ik of ik dat wel moet doen.

Persvrijheid, wat is dat precies en aan welke voorwaarden moeten zij voldoen? Is het voor een democratie wel of niet gezond als media doelbewust de bevolking manipuleert en zodanig informatie verstrekt dat dit uiteindelijk de gedachtegoed beïnvloedt en hen een bepaalde kant opduwt? Media werkt nooit onafhankelijk en is meestal onderdanig aan diverse politieke en niet-politieke agenda's.
  Miss 200.000.000! zondag 11 juli 2021 @ 18:35:38 #237
367000 roos94
pi_200315822
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 17:54 schreef Mondkapje het volgende:
Men had een maandenlange soap verwacht met het zoeken naar de daders en speculaties, en met een dode Peter en dat alles is niet uitgekomen.
:?
pi_200315860
De boodschap van de moordaanslag op Peter R. de Vries: niemand is veilig

https://www.parool.nl/ams(...)-is-veilig~b170e33e/

Interessant artikel ( Denk dat tie nog niet gepost is? )
pi_200315866
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 17:54 schreef Mondkapje het volgende:
Dus het allemaal al duidelijk ^O^
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zondag 11 juli 2021 @ 18:47:41 #240
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_200315956
Maargoed, wat die mocro's hiermee vooral bereiken is dat de regering meer geld gaat uitgeven aan politie. En ze dus sneller tegen de lamp lopen. :')
pi_200316106
quote:

[..]

Niemand? Genoeg kijkers hoor.
pi_200316111
quote:
6s.gif Op zondag 11 juli 2021 18:10 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ afbeelding ]
Die twee camera’s ff snel van de muur getrokken met snoer en aan de reling buiten gehangen
:') _O-
Zouden dat nou zichtbare of niet zichtbare maatregelen zijn :|W
Meldt je bij de politie als expert :)
  zondag 11 juli 2021 @ 19:02:15 #243
Niet te kritisch
pi_200316130
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 19:00 schreef Aanmodderfakker het volgende:

[..]

Niemand? Genoeg kijkers hoor.
Maar missen die het ook? Dat zijn allemaal geestesdoden, die zappen naar de volgende bagger en zijn dat programma over twee weken vergeten.
pi_200316137
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 19:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Maar missen die het ook? Dat zijn allemaal geestesdoden, die zappen naar de volgende bagger en zijn dat programma over twee weken vergeten.
Oké dan niet.
pi_200316277
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 09:35 schreef nomina het volgende:
of mensenhandel, kinderen voor de pedo's, Loverboy's.. die kunnen dan gratis drugs kopen en als zo'n meisje
verslaafd is dan binnenhouden en klantjes regelen... ;(

Kinderen ontvoeren en losgeld krijgen... etc. etc...

En dan hebben we nog de cybercriminelen, zéker tegenwoordig..

Misschien kijk ik teveel films, maar ik lees ook de kranten...
pi_200316289
quote:

[..]

erg kortzichtige gedachte.. :{
best wel dom :)
  zondag 11 juli 2021 @ 19:20:32 #247
Niet te kritisch
pi_200316340
quote:
1s.gif Op zondag 11 juli 2021 19:16 schreef mschol het volgende:

[..]

Leg uit?
pi_200316408
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 15:40 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik zag dat ik een note heb gekregen omdat ik de achternaam heb gepost van de schutter. Die kon je gewoon op internet vinden. Beetje vreemd ook om de privacy te willen beschermen van dat uitschot.
maar die naam wisten we toch al?

je kan het zó googelen
pi_200316438
quote:

[..]

hé ja.... sommige mensen vinden dat leuk... effe kijken hoe het met met André Hazes Jr. gaat... :O

Laat ze ......

wat maakt het uit
pi_200316445
gezeik altijd...
pi_200316449
Ik kijk nu naar In het Spoor van de Mocro Maffia op Videoland. Bizar om al die gebeurtenissen zo op een rij te zien en daar is nu dan met de aanslag op Peter en de bedreiging van Boulevard een tweetal hoofdstukken aan toegevoegd.

Wat me vooral verontrust is dat er dus blijkbaar nog genoeg lijntjes lopen door figuren die aan de knoppen draaien terwijl de kopstukken vast zitten. Misschien is er ook nog wel een link met de plotselinge aanhouding van Gerel P deze week...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 11 juli 2021 @ 19:33:58 #252
Niet te kritisch
pi_200316506
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 19:29 schreef FANNN het volgende:

[..]

hé ja.... sommige mensen vinden dat leuk... effe kijken hoe het met met André Hazes Jr. gaat... :O

Laat ze ......

wat maakt het uit
Ik zeg toch ook niet dat ze dat niet mogen?

Ik denk alleen dat het, ook voor die mensen, geen ramp is als dat programma volledig verdwijnt. Ze gaan het niet missen.
  FOK!fotograaf zondag 11 juli 2021 @ 19:36:33 #253
842 Zorro
Z
pi_200316536
quote:
1s.gif Op zondag 11 juli 2021 19:16 schreef mschol het volgende:

[..]

Och... over dom gesproken, ik denk dat als de Boulevard kijkers uit de statistieken worden geschrapt het gemiddelde IQ van Nederland beduidend hoger wordt.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_200316541
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 19:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

nou dan.. maak je niet druk... er is wel meer aan de hand om je druk over te maken toch?

quote:
1s.gif Op zondag 11 juli 2021 19:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Ik denk alleen dat het, ook voor die mensen, geen ramp is als dat programma volledig verdwijnt.

Ze gaan het niet missen.
Nou dat weet je niet :D
pi_200316595
quote:
1s.gif Op zondag 11 juli 2021 19:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Ik denk alleen dat het, ook voor die mensen, geen ramp is als dat programma volledig verdwijnt. Ze gaan het niet missen.
Dat geldt voor 90% van wat er op tv komt. Blijkbaar is er wel animo voor, dus laat het lekker.

Daarbij is dat helemaal niet relevant in deze situatie.
pi_200316615
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 19:41 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Dat geldt voor 90% van wat er op tv komt. Blijkbaar is er wel animo voor, dus laat het lekker.

Uhh ja dus wel dat programma gaat naar een andere locatie vanwegen dreiging
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zondag 11 juli 2021 @ 19:46:32 #257
Niet te kritisch
pi_200316668
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 19:41 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Er is veel bagger op tv ja, dat is zeker waar.
pi_200316674
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 19:42 schreef Soury het volgende:

[..]

Uhh ja dus wel dat programma gaat naar een andere locatie vanwegen dreiging
En hoe is het dan relevant wat voor programma het is en of mensen met blijkbaar een laag IQ het al dan niet missen als het verdwijnt?
  zondag 11 juli 2021 @ 19:47:13 #259
Niet te kritisch
pi_200316685
quote:
6s.gif Op zondag 11 juli 2021 19:36 schreef Zorro het volgende:

[..]

Och... over dom gesproken, ik denk dat als de Boulevard kijkers uit de statistieken worden geschrapt het gemiddelde IQ van Nederland beduidend hoger wordt.
Dat lijkt me ook ja.
pi_200316705
Interessante documentaire die laat zien hoe kleine jongens uit de Cité met drugstransport en overvallen zich door ontwikkelen tot grote leiders van criminele organisaties. Ik denk eerlijk gezegd dat dit heel veel op het ontstaan van de ''mocro mafia'' in Nederland lijkt.

Bekijk de documentaire als je tijd hebt:

pi_200316706
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 19:46 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

En hoe is het dan relevant wat voor programma het is en of mensen met blijkbaar een laag IQ het al dan niet missen als het verdwijnt?
Geen idéé mensen kijken ernaar Moet kunnen toch?
pi_200316727
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 19:48 schreef Werkperd het volgende:
Interessante documentaire die laat zien hoe kleine jongens uit de Cité met drugstransport en overvallen zich door ontwikkelen tot grote leiders van criminele organisaties. Ik denk eerlijk gezegd dat dit heel veel op het ontstaan van de ''mocro mafia'' in Nederland lijkt.

Ga ik zeker doen
pi_200316734
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 19:48 schreef Soury het volgende:

[..]

Geen idéé mensen kijken ernaar Moet kunnen toch?
Ja
pi_200316744
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 09:44 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]

Je denkt dat iemand die voor de trein springt rationeel kan denken?
Niet iedereen misschien.... maar als je verzoek voor euthanasie is afgewezen dan springen ze...

Om mensen die al in een tehuis wonen, oud en ziek en pijn en ze willen niet meer... dan moet dat
ook kunnen. Toch? Die kunnen meestal niet eens meer springen trouwens....

Ja ik heb het meegemaakt, met mijn schoonmoeder, mijn moeder én met mijn vader.. ze willen niet
verder leven maar ze moeten...

Waarom in godsnaam!

Het aantal zelfmoordpogingen per jaar is niet exact bekend, maar wordt geschat op 94.000.

En als je eenmaal een poging hebt gedaan.. ben je nog meer de lul...
pi_200316763
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 19:49 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Ja
En hoe kom je erbij dat mensen met een hoog IQ niet kijken. Wat dat betreft ben je nogal laag wat EQ betreft
pi_200316773
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 19:48 schreef Werkperd het volgende:

quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 19:49 schreef Soury het volgende:

[..]

Ga ik zeker doen
We zijn het een keer eens !
  zondag 11 juli 2021 @ 19:52:06 #267
Niet te kritisch
pi_200316780
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 19:46 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

De discussie ging over het belang van de journalistiek en of programma's een gemis zouden zijn. Niet over of mensen wel of niet naar een programma mogen kijken.

Binnen de context van de discussie is het heel belangrijk wat voor soort programma het is en of het journalistieke waarde heeft.
pi_200316792
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 19:51 schreef Soury het volgende:

[..]

En hoe kom je erbij dat mensen met een hoog IQ niet kijken. Wat dat betreft ben je nogal laag wat EQ betreft
Lees anders even wat berichten terug. Je begrijpt echt helemaal niets van mijn posts _O-
pi_200316797
quote:
14s.gif Op zondag 11 juli 2021 19:51 schreef FANNN het volgende:

[..]

[..]

Ik moet het nog kijken he? Daarna zijn we het pas eens
pi_200316813
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 19:53 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik moet het nog kijken he? Daarna zijn we het pas eens
hmmm da's waar......
pi_200316814
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 19:52 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Lees anders even wat berichten terug. Je begrijpt echt helemaal niets van mijn posts _O-
Ja je noemt het bagger
pi_200316818
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 19:54 schreef Soury het volgende:

[..]

Ja je noemt het bagger
Waar?
pi_200316837
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 19:49 schreef Soury het volgende:

[..]

Ga ik zeker doen
quote:
14s.gif Op zondag 11 juli 2021 19:51 schreef FANNN het volgende:

[..]

[..]

Wil straks ter controle wel een verslag van jullie.
pi_200316847
Leeft ie nog?
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_200316855
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 19:55 schreef Werkperd het volgende:

[..]

[..]

Waarom?
pi_200316868
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 19:54 schreef Soury het volgende:

[..]

Ja je noemt het bagger
Is het toch ook! :P

Het is entertainment ofzoiets... sommige mensen vinden dat leuk... andere weer niet...

Boeien
pi_200316869
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 19:56 schreef Soury het volgende:

[..]

Waarom?
Was geintje. Rustig.
pi_200316871
twitter
pi_200316891
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 19:55 schreef Werkperd het volgende:

[..]

[..]

Wil ik wel doen hoor, hij staat nu mij mijn ''later bekijken'' op YT lijst ;)
pi_200316892
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 19:57 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]
Ja, die gaan echt met de politie praten. Totaal geen risico.
pi_200316903
Was Delano verward ?
pi_200316910
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 19:57 schreef FANNN het volgende:

[..]

Is het toch ook! :P

Het is entertainment ofzoiets... sommige mensen vinden dat leuk... andere weer niet...

Boeien
Jij zit ook hier toch?
pi_200316920
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 19:58 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Ja, die gaan echt met de politie praten. Totaal geen risico.
anoniem misschien?
pi_200316924
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 19:59 schreef Remco2021 het volgende:
Was Delano verward ?
Ja dat wel.
pi_200316927
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 20:00 schreef FANNN het volgende:

[..]

anoniem misschien?
Ja, Nabil B was ook zo lekker anoniem. Justitie maakt er een zooitje van.
pi_200316942
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 19:58 schreef FANNN het volgende:

[..]

Wil ik wel doen hoor, hij staat nu mij mijn ''later bekijken'' op YT lijst ;)
Goeie ^O^

Je krijgt geen spijt. Kun je beter snappen hoe het daadwerkelijk gaat, ook hier in Nederland.

Heb ik ook maar per toeval gevonden.
pi_200316949
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 20:00 schreef FANNN het volgende:

[..]

anoniem misschien?
Delano is voetvolk die trek zijn bek niet open zo wel is het einde oefening
pi_200316953
quote:
10s.gif Op zondag 11 juli 2021 20:00 schreef Soury het volgende:

[..]

Ja dat wel.
Hij heeft zich wel opgewerkt binnen de organisatie als die vrij komt.
pi_200316959
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 20:00 schreef Soury het volgende:

[..]

Jij zit ook hier toch?
Bij SHOW of hoe dat heet... heel soms zap ik daar wel eens doorheen dat klopt maar alleen als er écht verder niks anders is, en toevallig was ik daar omdat het over Peter R. ging.
pi_200316964
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 20:01 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Ja, Nabil B was ook zo lekker anoniem. Justitie maakt er een zooitje van.
Nabil zit in afzondering in de cel. Hij had niet veel keus die kneus
pi_200316991
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 20:03 schreef FANNN het volgende:

[..]

Bij SHOW of hoe dat heet... heel soms zap ik daar wel eens doorheen dat klopt maar alleen als er écht verder niks anders is, en toevallig was ik daar omdat het over Peter R. ging.
Je zit al in 10 delen hier :D
pi_200317029
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 20:01 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Goeie ^O^

Je krijgt geen spijt. Kun je beter snappen hoe het daadwerkelijk gaat, ook hier in Nederland.

Heb ik ook maar per toeval gevonden.
Ik ga later kijken.. of morgen... want ik ga vanavond mijn serie afkijken

Deze

https://www.npo3.nl/ik-weet-wie-je-bent/KN_1701041

goeie hoor... aanrader :Y

pi_200317047
'Boulevard is voor proleten' aldus topposters in show.
pi_200317054
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 20:04 schreef Soury het volgende:

[..]

Je zit al in 10 delen hier :D
Dit is NWS schat.... geen SHOW
pi_200317070
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 20:08 schreef FANNN het volgende:

[..]

Dit is NWS schat.... geen SHOW
Ok
pi_200317099
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 20:09 schreef Soury het volgende:

[..]

Ok
dit is SHO
Soaps, Showbizz & Sterren
pi_200317109
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 20:11 schreef FANNN het volgende:

[..]

dit is SHO
Soaps, Showbizz & Sterren
Jesus 8)7
pi_200317118
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 20:11 schreef Soury het volgende:

[..]

Jesus 8)7
Ja je doet het zelf ... :')
pi_200317125
Oké On Topic...