Aanslag op misdaadverslaggever Peter R. de Vriesquote:De politie kreeg dinsdag rond 19.30 uur een melding van een schietpartij in de Lange Leidsedwarsstraat in Amsterdam. Hoewel het enige tijd duurde voor de politie bevestigde dat het slachtoffer De Vries is, circuleerden kort na het incident al videobeelden waarop hij zwaargewond te zien is.
De bekende misdaadjournalist was die avond te gast in het televisieprogramma RTL Boulevard, dat in een gebouw op de hoek van de straat wordt opgenomen. Na de opnames werd hij onder vuur genomen.
Verschillende getuigen verklaarden meerdere schoten te hebben gehoord. De Vries was van dichtbij neergeschoten en zou daarbij in zijn hoofd zijn geraakt.
De politie startte direct een grootschalig onderzoek en bevestigde ongeveer anderhalf uur na de schietpartij dat het daadwerkelijk om De Vries gaat. "Hij is met spoed overgebracht naar het ziekenhuis en vecht daar momenteel voor zijn leven", werd meegedeeld via Twitter.
Direct na de schietpartij verspreidde de politie het signalement van de dader: een lichtgetinte man met een tenger postuur, groene jas en zwarte pet. De politie liet weten op zoek te zijn naar zeker één, maar mogelijk meerdere verdachten.
Tijdens een ingelaste persconferentie later op de avond maakte de politie bekend in totaal drie aanhoudingen te hebben verricht. Twee verdachten, onder wie de vermoedelijke schutter, werden in de mogelijke vluchtauto aangehouden op de A4 bij Leidschendam. De derde aanhouding verrichte de politie in het Amsterdamse stadsdeel Oost. Deze man zou voldoen aan het eerder verspreidde signalement. Wat zijn betrokkenheid bij de schietpartij is geweest, wordt nog onderzocht.
Of De Vries extra beveiliging kreeg ten tijde van het incident, wilde de politie niet zeggen. De Vries staat onder meer de kroongetuige in het zwaarbeveiligde Marengo-proces bij. Volgens collega Kees van der Spek werd De Vries echter niet beveiligd, omdat hij dit zelf niet wilde. "We hadden het er weleens over, maar Peter zei: 'Ik kan er niet zo heel veel tegen doen'", zei Van der Spek. "Als er rechts politie is en links ook, dan kun je alsnog van voren worden beschoten."
De 64-jarige misdaadverslaggever ligt nog altijd in zorgelijke toestand in het ziekenhuis. Vanuit meerdere hoeken werd verslagen gereageerd op de aanslag. Demissionair premier Mark Rutte noemde het "een aanslag op de vrije journalistiek". "Een zwarte dag", reageerde demissionair minister Ferd Grapperhaus (Justitie en Veiligheid).
We weten nog niet wat het motief voor de aanslag op De Vries is geweest. Het politieonderzoek is nog in volle gang.
https://www.politie.nl/ni(...)ter-r.-de-vries.htmlquote:Op de A4 ter hoogte van de afrit Leidschendam hield een arrestatieteam twee mannen aan die worden verdacht van directe betrokkenheid bij het schietincident. Het gaat om een 35-jarige man met de Poolse nationaliteit woonachtig in Maurik en een 21-jarige man woonachtig in Rotterdam. De twee verdachten zitten in volledige beperkingen en worden vrijdag voorgeleid aan de rechter-commissaris. Gedurende de avond en nacht zijn huiszoekingen verricht in Tiel, Maurik en Rotterdam. Daar zijn verschillende gegevensdragers en munitie in beslag genomen.
De politie hield in Amsterdam nog een derde verdachte aan, een 18-jarige Amsterdammer. Hij is vandaag heengezonden en is geen verdachte meer in dit onderzoek.
quote:Let op: GEEN! lugubere/bloedige foto's of filmpjes posten van dit of enig ander gerelateerd onderwerp.
Dank voor uw medewerking & begrip @Danny
Geen afbeeldingen en video's van het slachtoffer, potentiele daders, verdachten e.d. aub.
Ik vrees dat deze hele mocro ellende misschien nooit zal stoppen. Mocht Taghi vandaag dood neervallen, is er vast al iemand anders klaargestoomd om de boel over te nemen.quote:Op zondag 11 juli 2021 08:06 schreef raptorix het volgende:
[..]
Tagi zal niet ophouden, heeft niets te verliezen en onbeperkt geld, je moet niet gek op kijken als hij straks voor rechters of OM gaat.
Ik denk dat hij vooral wil laten zien hoe ver hij durft te gaan.quote:Op zondag 11 juli 2021 08:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vrees dat deze hele mocro ellende misschien nooit zal stoppen. Mocht Taghi vandaag dood neervallen, is er vast al iemand anders klaargestoomd om de boel over te nemen.
Dit kan mijn inziens alleen nog maar erger worden.
Ook bedacht ik me hoe knullig de aanslag op de Vries is gegaan. Zou het niet gelijk een afleidingsmanoeuvre voor het één en het ander zijn?
Dit is alleen op te lossen door niet slechts indivduen, maar de hele families aan te pakken. Ouders, broers, zussen, nichten, neven, ooms, tantes, etc. Iedereen zwaar verhoren en iedereen die er ook maar iets mee te maken heeft zwaar straffen. Nederlandse paspoorten afnemen en terugzeten naar het land van herkomst. Financieel uitkleden. Bezit onteigenen. Onkruid moet je met wortel en tak uitroeien, anders blijft het terugkomen.quote:Op zondag 11 juli 2021 08:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vrees dat deze hele mocro ellende misschien nooit zal stoppen. Mocht Taghi vandaag dood neervallen, is er vast al iemand anders klaargestoomd om de boel over te nemen.
Ook bedacht ik me hoe knullig de aanslag op de Vries is gegaan. Zou het niet gelijk een afleidingsmanoeuvre voor het één en het ander zijn?
ja dat weet ik ook wel, maar was het bijna vergeten....quote:
Ik hoop het niet!quote:
Ditquote:Op zondag 11 juli 2021 08:35 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Dit is alleen op te lossen door niet slechts indivduen, maar de hele families aan te pakken. Ouders, broers, zussen, nichten, neven, ooms, tantes, etc. Iedereen zwaar verhoren en iedereen die er ook maar iets mee te maken heeft zwaar straffen. Nederlandse paspoorten afnemen en terugzeten naar het land van herkomst. Financieel uitkleden. Bezit onteigenen. Onkruid moet je met wortel en tak uitroeien, anders blijft het terugkomen.
Peter had gelijk de strijd tegen drugs is verloren , geef die troep alsjeblieft vrij en maak het gratisquote:Op zondag 11 juli 2021 08:42 schreef StateOfMind het volgende:
Zolang er zó verschrikkelijk veel geld mee te verdienen is, is dit niet op te lossen.
Dan kun je nog zo veel kopstukken of wie dan ook oppakken, er zullen altijd meteen nieuwe mensen voor in de plaats springen.
Dweilen met de kraan open.
Yup.. dweilen met de kraan open. Daarom word ik nooit warm of koud van grote drugsvangsten.. 3000 kilo gevonden.. 5000 kilo gevonden.. trotse fotootjes in de krant.. maar het lost niks op, je hebt er niets aan. Wanneer ziet de politiek nou eens in dat je het anders aan moet pakken.quote:Op zondag 11 juli 2021 08:42 schreef StateOfMind het volgende:
Zolang er zó verschrikkelijk veel geld mee te verdienen is, is dit niet op te lossen.
Dan kun je nog zo veel kopstukken of wie dan ook oppakken, er zullen altijd meteen nieuwe mensen voor in de plaats springen.
Onder welke wet wil je dat precies doen?quote:Op zondag 11 juli 2021 08:35 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Dit is alleen op te lossen door niet slechts indivduen, maar de hele families aan te pakken. Ouders, broers, zussen, nichten, neven, ooms, tantes, etc. Iedereen zwaar verhoren en iedereen die er ook maar iets mee te maken heeft zwaar straffen. Nederlandse paspoorten afnemen en terugzeten naar het land van herkomst. Financieel uitkleden. Bezit onteigenen. Onkruid moet je met wortel en tak uitroeien, anders blijft het terugkomen.
Dat zo’n Grapperhaus dan claimt deze strijd in tien jaar te kunnen winnen…quote:Op zondag 11 juli 2021 08:42 schreef StateOfMind het volgende:
Nee, zo'n vangst zorgt er alleen voor dat de handel nog lucratiever wordt. Want degene die goed georganiseerd zijn kunnen hun spul nog duurder verkopen.quote:Op zondag 11 juli 2021 08:46 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Yup.. dweilen met de kraan open. Daarom word ik nooit warm of koud van grote drugsvangsten.. 3000 kilo gevonden.. 5000 kilo gevonden.. trotse fotootjes in de krant.. maar het lost niks op, je hebt er niets aan. Wanneer ziet de politiek nou eens in dat je het anders aan moet pakken.
Er wordt gewoon ingecalculeerd dat een bepaald percentage onderschept kan worden.quote:Op zondag 11 juli 2021 08:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nee, zo'n vangst zorgt er alleen voor dat de handel nog lucratiever wordt. Want degene die goed georganiseerd zijn kunnen hun spul nog duurder verkopen.
Bij soft drugs kun je nog gedogen of legaliseren om de illegale handel in te dammen.quote:Op zondag 11 juli 2021 08:46 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Yup.. dweilen met de kraan open. Daarom word ik nooit warm of koud van grote drugsvangsten.. 3000 kilo gevonden.. 5000 kilo gevonden.. trotse fotootjes in de krant.. maar het lost niks op, je hebt er niets aan. Wanneer ziet de politiek nou eens in dat je het anders aan moet pakken.
Dit. Gaat alleen nooit gebeurenquote:Op zondag 11 juli 2021 08:44 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Peter had gelijk de strijd tegen drugs is verloren , geef die troep alsjeblieft vrij en maak het gratis
Dan sterven er 100.000 domme mensen een blije dood aan een overdosis en is het probleem opgelost
Dat zal de rest van de EU leuk vinden, gaat niet gebeuren,quote:Op zondag 11 juli 2021 08:44 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Peter had gelijk de strijd tegen drugs is verloren , geef die troep alsjeblieft vrij en maak het gratis
Dan sterven er 100.000 domme mensen een blije dood aan een overdosis en is het probleem opgelost
het kan prima, je moet je alleen er op voorbereiden dat er een piek in geesteszieken komt en daarna vlakt het vanzelf afquote:Op zondag 11 juli 2021 08:54 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Bij soft drugs kun je nog gedogen of legaliseren om de illegale handel in te dammen.
Voor hard drugs kan dat niet gezien het iemand al spoedig mentaal de kloten in helpt. Dus een andere aanpak is een utopie.
Misschien kun je er voor kiezen tot grote lengtes te gaan met infiltreren. Maar de bijkomstigheden zijn dat die troep uit landen komt waar populaties te extreem zijn in verhouding, waar er zat ruimte is om onder de radar te blijven en waar politiek, politie en justitie zo corrupt zijn dat men al voor weinig kan worden omgekocht bij iets alledaags.
Dat is hetzelfdequote:Op zondag 11 juli 2021 08:58 schreef raptorix het volgende:
Je kunt het ook anders doen, bestrijd de drugs niet dan verdwijnt hun verdienmodel.
de rest van de EU vind orban ook niet leuk, zie hoeveel actie ze daar ondernemenquote:Op zondag 11 juli 2021 08:57 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat zal de rest van de EU leuk vinden, gaat niet gebeuren,
Aan de andere kant zie je in Amerika waar een cultuur van makkelijk opiaten (OxyContin etc.) door artsen voorschrijven toe heeft geleid: grote verslavingsproblemen en gevaarlijke drugs als Fentanyl die veel slachtoffers maken. Legalisering lost niet in 1x het probleem op ten koste van een groot aantal 'domme mensen die een blije dood sterven'.. het zou denk ik een chronisch probleem worden met jaarlijks een flink aantal overdosissen.quote:Op zondag 11 juli 2021 08:44 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Een piek in moorden en dan vlakt het af?quote:Op zondag 11 juli 2021 08:57 schreef mschol het volgende:
[..]
het kan prima, je moet je alleen er op voorbereiden dat er een piek in geesteszieken komt en daarna vlakt het vanzelf af
Schelden doet geen pijn, dit is wel even andere koek.quote:Op zondag 11 juli 2021 08:58 schreef mschol het volgende:
[..]
de rest van de EU vind orban ook niet leuk, zie hoeveel actie ze daar ondernemen
Kilo bij de bron in Colombia/Peru/Bolivia is 2000 euro of zoiets.quote:Op zondag 11 juli 2021 08:58 schreef raptorix het volgende:
Je kunt het ook anders doen, bestrijd de drugs niet dan verdwijnt hun verdienmodel.
geesteszieken != moordquote:Op zondag 11 juli 2021 09:05 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Een piek in moorden en dan vlakt het af?
Ik vind als mensen dood willen dan moet dat kunnen, ook door cocaïnequote:Op zondag 11 juli 2021 09:04 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Aan de andere kant zie je in Amerika waar een cultuur van makkelijk opiaten (OxyContin etc.) door artsen voorschrijven toe heeft geleid: grote verslavingsproblemen en gevaarlijke drugs als Fentanyl die veel slachtoffers maken. Legalisering lost niet in 1x het probleem op ten koste van een groot aantal 'domme mensen die een blije dood sterven'.. het zou denk ik een chronisch probleem worden met jaarlijks een flink aantal overdosissen.
Desalniettemin..zou ik het wel eens willen zien, het experiment van legalisering. In de praktijk kom je er pas echt achter wat de effecten zijn.
Ik denk dat als de onthoofde lijken hier massaal aan viaducten hangenquote:Op zondag 11 juli 2021 09:14 schreef Fugue het volgende:
Ben wel benieuwd hoe lang het duurt voor Grapper erachter komt dat de huidige aanpak niet werkt
misschien niet eens zo'n idee... maar eh.... als iemand per ongeluk/expres een pilletje in je drankje mietert wat dan?quote:Op zondag 11 juli 2021 08:44 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
En hoeveel doden per jaar door drank denk je?quote:Op zondag 11 juli 2021 09:17 schreef FANNN het volgende:
[..]
misschien niet eens zo'n idee... maar eh.... als iemand per ongeluk/expres een pilletje in je drankje mietert wat dan?
Dat gebeurt ook regelmatig , niet bij mij, maar dat heeft er verder niets mee te maken ,quote:Op zondag 11 juli 2021 09:17 schreef FANNN het volgende:
[..]
misschien niet eens zo'n idee... maar eh.... als iemand per ongeluk/expres een pilletje in je drankje mietert wat dan?
Daar ben ik zo mee eens!quote:Op zondag 11 juli 2021 09:23 schreef michaelmoore het volgende:
Zelfmoord zou niet strafbaar moeten zijn
wel even een briefje tekenen en gaan maar dan ,
Hoeven ze niet voor de trein te springen ook
weet ik veel.... geen ideequote:Op zondag 11 juli 2021 09:20 schreef raptorix het volgende:
[..]
En hoeveel doden per jaar door drank denk je?
Urban legend.quote:Op zondag 11 juli 2021 09:17 schreef FANNN het volgende:
[..]
Dit mag ook , duit is een veel snellere doodquote:Op zondag 11 juli 2021 09:20 schreef raptorix het volgende:
[..]
En hoeveel doden per jaar door drank denk je?
Je hebt vrees ik gelijk.quote:Op zondag 11 juli 2021 08:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ook dat.quote:Op zondag 11 juli 2021 09:35 schreef nomina het volgende:
Iets legaliseren reduceert niet het aantal criminelen.
Als ze niet aan cocaïne verdienen, zoeken wel iets anders, afpersingen, berovingen etc.
Je denkt dat iemand die voor de trein springt rationeel kan denken?quote:Op zondag 11 juli 2021 09:23 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Dat gebeurt ook regelmatig , niet bij mij, maar dat heeft er verder niets mee te maken ,
er worden massa's mensen vergiftigd in de wereld
en mensen die zichzelf van het leven beroven , de mens moet meer zeggenschap krijgen om zichzelf dood te maken
Zelfmoord zou niet strafbaar moeten zijn
wel even een briefje tekenen en gaan maar dan ,
Hoeven ze niet voor de trein te springen ook
De vraag is natuurlijk hoe dan wel.quote:Op zondag 11 juli 2021 08:46 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Elke aanslag is knullig verlopen, je moet die docu over de mocro maffia van John van den Heuvel eens kijken op videolandquote:Op zondag 11 juli 2021 08:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Het probleem is dat in de VS men liever zelf gaat dokteren dan professioneel advies te vragen.quote:Op zondag 11 juli 2021 09:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk hoe dan wel.
In Amerika is Oxycodon vrij verkrijgbaar en dat heeft zulke slechte effecten op zo veel mensen. Stel je voor dat andere rotzooi ook vrij verkrijgbaar wordt.
Daar moeten de knappe koppen zich maar over buigen. Als we een atoombom kunnen maken en naar Mars willen reizen, dan zullen er toch ook wel mensen zijn die slim genoeg zijn om een oplossing te bedenken voor The War on Drugs.quote:Op zondag 11 juli 2021 09:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ben ik mee bezigquote:Op zondag 11 juli 2021 09:57 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Elke aanslag is knullig verlopen, je moet die docu over de mocro maffia van John van den Heuvel eens kijken op videoland
Nou is volgens een uitgebreid stuk in nature de huidige opiode crisis in Amerika toch wel degelijk te linken aan voorgeschreven medicijnen en een goede lobby.quote:Op zondag 11 juli 2021 10:01 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het probleem is dat in de VS men liever zelf gaat dokteren dan professioneel advies te vragen.
Dat maakt het eigenlijk verontrustender. Taghi geeft een signaal van.. het maakt niet uit welk losertje ik erop af stuur, als ik wil dat er iemand dood gaat dan gebeurt dat ook.quote:Op zondag 11 juli 2021 10:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ben ik mee bezig![]()
Hoe knullig de aanslagen verliepen, ze hadden wel het beoogde resultaat.
Ik denk dat het niet heel erg moeilijk is om iemand neer te schieten wanneer degene het niet verwacht. Da's gewoon langs lopen/rijden, richten en schieten.quote:Op zondag 11 juli 2021 10:08 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat maakt het eigenlijk verontrustender. Taghi geeft een signaal van.. het maakt niet uit welk losertje ik erop af stuur, als ik wil dat er iemand dood gaat dan gebeurt dat ook.
Er was toch ook een ontsnappingsplan van Taghi verijdeld?quote:Op zondag 11 juli 2021 08:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
Yup..maar het reservoir losertjes is oneindig en de kosten een stuk lager dan van een professional.quote:Op zondag 11 juli 2021 10:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet heel erg moeilijk is om iemand neer te schieten wanneer degene het niet verwacht. Da's gewoon langs lopen/rijden, richten en schieten.
Waarschijnlijk pikt Taghi de voor hem domste figuren uit zijn clan eruit waar hij niks aan heeft. Win win. Target uit de weg geruimd en hij is van leden af waar hij niks aan heeft.quote:Op zondag 11 juli 2021 10:19 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Yup..maar het reservoir losertjes is oneindig en de kosten een stuk lager dan van een professional.
Oxycodon is een voorgeschreven medicijn. Rotzooi is het idd.quote:Op zondag 11 juli 2021 09:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
In Amerika is Oxycodon vrij verkrijgbaar en dat heeft zulke slechte effecten op zo veel mensen. Stel je voor dat andere rotzooi ook vrij verkrijgbaar wordt.
Er is zoveel van die troep die geschikt is om je hersenen verdoven en te vernietigenquote:Op zondag 11 juli 2021 09:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 juli 2021 10:47 schreef maily het volgende:
[..]
Opgezet door een Fok!er.
Ergens gisterenochtend/-middag hier geplaatst.
Serieus?!quote:
Yup, ziek gedrag. Geen verdienmodel weliswaar maar dan nog steeds uitermate dubieus.quote:
Heeft ie dit echt gemaakt?quote:Op zondag 11 juli 2021 10:51 schreef maily het volgende:
[..]
NWS / Peter R de Vries neergeschoten, toestand kritiek maar stabiel #25
myShizzle #157
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 11:48 schreef myShizzle het volgende:
[..]
Nope. Ik heb de site zelf gemaakt, je kunt gewoon op de button klikken (zonder affiliate) en wordt dan naar de site van Greetz of Topbloemen gebracht.
Het is dus niet om geld te verdienen, of 'e-mails te harvesten'.
Het toont gewoon het laatste bericht waarin zijn toestand wordt vermeld
https://leeftpeternog.nl
Ah, ok. Dat valt dan reuze mee (al kreeg ik de eerste keer dat ik klikte een ander scherm te zienquote:
Zag je advertenties? Blijft een ziek gebeuren waar fok zich ver van zou moeten houden.quote:Op zondag 11 juli 2021 11:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ah, ok. Dat valt dan reuze mee (al kreeg ik de eerste keer dat ik klikte een ander scherm te zien).
Maar de naam vd site is niet heel kies gekozen. Had er dan hoegaathetnumetpeterrdevries.nl oid van gemaakt..
heb hem aangepast. En nee, nooit ads of affiliate of cryptomining of whateverquote:Op zondag 11 juli 2021 11:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ah, ok. Dat valt dan reuze mee (al kreeg ik de eerste keer dat ik klikte een ander scherm te zien).
Maar de naam vd site is niet heel kies gekozen. Had er dan hoegaathetnumetpeterrdevries.nl oid van gemaakt..
Zit de familie wel te wachten op bloemen en kaarten?quote:Op zondag 11 juli 2021 11:15 schreef myShizzle het volgende:
[..]
heb hem aangepast. En nee, nooit ads of affiliate of cryptomining of whatever
Niet geklikt.quote:Op zondag 11 juli 2021 11:17 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Zit de familie wel te wachten op bloemen en kaarten?
Ben ik nu achteraf met je eens.quote:Op zondag 11 juli 2021 11:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat x adhd = impulsief gemaakt binnen 2 uurtjes.quote:Op zondag 11 juli 2021 11:14 schreef Sfancta het volgende:
Wat een idee die website, ga je schamen man
Mee eens.quote:Op zondag 11 juli 2021 11:14 schreef Sfancta het volgende:
Wat een idee die website, ga je schamen man
Heb ff het adres ingetikt op google en dat is het adres van het advocatenkantoor.quote:Op zondag 11 juli 2021 11:19 schreef maily het volgende:
[..]
Niet geklikt.
Waar sturen ze die bloemen en kaarten heen dan?
Hopelijk blijft dat allemaal privé ....
Klopt. Want gewoon algemeen bekend adres en zijn zoon werkt daar dagelijks.quote:Op zondag 11 juli 2021 11:20 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Heb ff het adres ingetikt op google en dat is het adres van het advocatenkantoor.
Je kan toch dan zelf in google typen ober peter R, als die eenmaal dood is komt daar echt wel een bericht over op dat medium. Om nou een site te maken ervoor..quote:Op zondag 11 juli 2021 11:19 schreef myShizzle het volgende:
[..]
Ben ik nu achteraf met je eens.
Ik heb die naam geregistreerd en die site (siteje) gemaakt omdat ik steeds diverse nieuwsbronnen, w.o. pagina's vol gelul op fok, aan het doorspitten was op zoek naar antwoord op de vraag die ik had: leeft peter nog?
[..]
Dat x adhd = impulsief gemaakt binnen 2 uurtjes.
En continue aangepast n.a.v. 'feedback' op fok
Zitten ze daar wel te wachten op al die bezorgers met bloemen?quote:Op zondag 11 juli 2021 11:21 schreef myShizzle het volgende:
[..]
Klopt. Want gewoon algemeen bekend adres en zijn zoon werkt daar dagelijks.
Het is dan ook een p/a-adres
FOK! heeft niets te maken met de website van een user van FOK!quote:Op zondag 11 juli 2021 11:15 schreef Document1 het volgende:
[..]
Zag je advertenties? Blijft een ziek gebeuren waar fok zich ver van zou moeten houden.
Dan mis je /home want die heb ik niet meer gelinktquote:Op zondag 11 juli 2021 11:21 schreef Starhopper het volgende:
ff screenshot gemaakt voor het archief![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 juli 2021 11:23 schreef myShizzle het volgende:
[..]
Dan mis je /home want die heb ik niet meer gelinkt
Anyway, ik wil je de source ook wel in een zipje sturen hoor
Ik denk dat een heerschap als Taghi behoorlijk goed in de slappe was zit en get dus niet zo geel veel uit maakt qua geld of er een professionele hitman ingehuurd wordt of een goedkopere.quote:Op zondag 11 juli 2021 10:19 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Yup..maar het reservoir losertjes is oneindig en de kosten een stuk lager dan van een professional.
Gelukkig heb ik screenshotquote:
zou zeer verstandig zijn jaquote:
Waarom moeten we nu checken of Peter nog leeft?quote:
Sjeez die mensen hebben wel wat anders te doen dan zulke dingen ontvangen/bekijken.quote:Op zondag 11 juli 2021 11:20 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Heb ff het adres ingetikt op google en dat is het adres van het advocatenkantoor.
Voorlopig kun je je screenshot bekijkenquote:Op zondag 11 juli 2021 11:30 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Waarom moeten we nu checken of Peter nog leeft?![]()
![]()
![]()
Mooie site. Veel smaakvoller.quote:Op zondag 11 juli 2021 11:35 schreef damsco het volgende:
Ik heb ook een website gemaakt:
https://www.ispeteralhemelen.nl
Onzin natuurlijk. Zie Colombia, zo'n Escobar werd ook gepakt. Ja er springt weer iemand anders in maar je moet ze blijven uitroeien en keihard aanpakken. Het werd erna daar namelijk wel rustiger.quote:Op zondag 11 juli 2021 08:44 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Lol. Het machtsvacuüm wat ontstond leidde juist tot zwaardere misdaden door andere cartels.quote:Op zondag 11 juli 2021 11:55 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk. Zie Colombia, zo'n Escobar werd ook gepakt. Ja er springt weer iemand anders in maar je moet ze blijven uitroeien en keihard aanpakken. Het werd erna daar namelijk wel rustiger.
Je kan er nu eindelijk over straat anders als Europeaan zijnde.quote:Op zondag 11 juli 2021 11:57 schreef probeer het volgende:
[..]
Lol. Het machtsvacuüm wat ontstond leidde juist tot zwaardere misdaden door andere cartels.
Zo is'tquote:Op zondag 11 juli 2021 11:52 schreef mascara-klodder het volgende:
Zo! Zijn we nu klaar met die site?
User bedoelde het goed. Het werd niet bepaald gewaardeerd. User verwijdert de site.
Opgelost. Slotje.
Taghi is volgens mij woest dat hij gepakt is in Dubai en nu ook al een handlanger in Brazilië, het is gericht tegen Nederland en niet tegen de pers an sich.quote:Op zondag 11 juli 2021 12:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
https://www.parool.nl/ams(...)utm_campaign=stdc_hp
Lintjewaardig.quote:Op zondag 11 juli 2021 12:20 schreef damsco het volgende:
Beter zou het zijn als boulevard helemaal zou verdwijnen. Dan heeft Taghi iig iets goeds voor de maatschappij gedaan.
Het verschil is dat ze dan een tijdje elkaar afmaken, in plaats van onschuldigen.quote:Op zondag 11 juli 2021 11:57 schreef probeer het volgende:
[..]
Lol. Het machtsvacuüm wat ontstond leidde juist tot zwaardere misdaden door andere cartels.
Als ik iedere dag een halve gram, in het weekend 2 per dag, gratis zou krijgen? ....dan was ik wellicht een volop participerend lid van de maatschappij ipv het hoopje ellende dat ik nu ben.quote:Op zondag 11 juli 2021 12:22 schreef Snikkelbeer het volgende:
Mensen die coke willen legaliseren (of zelfs gratis willen maken).![]()
Al aan gedacht aan al die extra verslaafden en overdosissen? Of het aantal verkeersdoden door gekkies die met een lijntje op achter het stuur kruipen? Nog meer agressie/geweldsincidenten door cocaïnegebruik (want het is nou niet zo alsof je per se heel vriendelijk wordt van dat spul)?
What's next? Koffietijd?quote:Op zondag 11 juli 2021 12:20 schreef damsco het volgende:
Beter zou het zijn als boulevard helemaal zou verdwijnen. Dan heeft Taghi iig iets goeds voor de maatschappij gedaan.
Liever door Badr ...quote:Op zondag 11 juli 2021 12:33 schreef spectrumanalyser het volgende:
Is het een idee om elke maand Taghi te laten aftuigen in de ring door Rico Verhoeven of iedereen die dat maar graag wilt? Das tenminste nog iets, voor die 532 euro per dag dat het de maatschappij kost....
het lijkt mij wel een aardig idee om hem aan Marokko uit te leverenquote:Op zondag 11 juli 2021 12:33 schreef spectrumanalyser het volgende:
Is het een idee om elke maand Taghi te laten aftuigen in de ring door Rico Verhoeven of iedereen die dat maar graag wilt? Das tenminste nog iets, voor die 532 euro per dag dat het de maatschappij kost....
Domme postquote:Op zondag 11 juli 2021 12:33 schreef spectrumanalyser het volgende:
Nee, je bent een product van je gedachte dat je dingen niet zelf in de hand hebt/had. Tenslotte heb je in de jaren ‘90 dat spul ZELF je neus in gesnoven, of die pillen geslikt. Het waren niet de jaren ‘90 die het in je neus en/of maag duwde, maar jezelf.quote:Op zondag 11 juli 2021 12:26 schreef myShizzle het volgende:
[..]
Zul je je ding wel van vinden maar dat boeit me niet. Ik ben een product van de jaren negentig.
Ik vind dit een beetje onzin allemaal wist je dat. Ze proberen de aandacht ergens anders op te richten met zulke acties. Alsof RTL de enige zender is die informatie uitzendt.quote:Op zondag 11 juli 2021 12:34 schreef Momo het volgende:
‘Studio RTL Boulevard voorlopig weg van Leidseplein na ernstige dreiging’
De live-uitzendingen van RTL Boulevard worden voorlopig niet meer vanaf het Leidseplein uitgezonden. Dat bevestigen meerdere bronnen aan deze site. Het vertrek volgt nadat de studio gisteren werd ontruimd vanwege ‘ernstige dreiging’. Afgelopen dinsdag werd Peter R. de Vries kort na de uitzending van het programma neergeschoten op straat. Of de nieuwe bedreiging daarmee te maken heeft, is niet bekend.
Vanwege ‘ernstige dreiging’ heeft RTL besloten om ook de aankomende uitzendingen in ieder geval de komende dagen niet vanaf het Leidseplein te presenteren. Dat melden meerdere bronnen onafhankelijk van elkaar tegen deze site. Waar de redactie zich zal gaan vestigen is vooralsnog onduidelijk.
Maatregelen
RTL nam gisteren al het besluit om de uitzending te staken op advies van de Amsterdamse driehoek van burgemeester, politie en Openbaar Ministerie. ,,Er is informatie binnengekomen waardoor wij extra maatregelen moeten nemen rondom de studio van RTL Boulevard’’, zei een gemeentewoordvoerder namens de driehoek, tegen deze site. ,,Deze maatregelen zijn zichtbaar en onzichtbaar.’’
Bronnen melden tegen RTL Nieuws dat het zou gaan om een ‘serieuze dreiging uit de hoek van de georganiseerde misdaad’. Het pand werd ontruimd. Het toegangshek bleef dicht. Voor de deur stonden enige tijd politiewagens.
Met de corruptie die daar heerst? Nou nee en ter dood brengen doen ze al bijna 30 jaar niet meer.quote:Op zondag 11 juli 2021 12:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
het lijkt mij wel een aardig idee om hem aan Marokko uit te leveren
Klinkt precies zoals je alcohol zou omschrijven, en dat kun je ook op elke straathoek kopen.quote:Op zondag 11 juli 2021 12:22 schreef Snikkelbeer het volgende:
Mensen die coke willen legaliseren (of zelfs gratis willen maken).![]()
Al aan gedacht aan al die extra verslaafden en overdosissen? Of het aantal verkeersdoden door gekkies die met een lijntje op achter het stuur kruipen? Nog meer agressie/geweldsincidenten door cocaïnegebruik (want het is nou niet zo alsof je per se heel vriendelijk wordt van dat spul)?
Het zou hem wel wat nederiger maken.quote:Op zondag 11 juli 2021 12:33 schreef spectrumanalyser het volgende:
Misschien is het soort statement dat het nog niet klaar is met Peter R. en misschien John van den Heuvel?quote:Op zondag 11 juli 2021 12:37 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ik vind dit een beetje onzin allemaal wist je dat. Ze proberen de aandacht ergens anders op te richten met zulke acties. Alsof RTL de enige zender is die informatie uitzendt.
want hier hebben we geen corruptie natuurlijkquote:Op zondag 11 juli 2021 12:38 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Met de corruptie die daar heerst? Nou nee en ter dood brengen doen ze al bijna 30 jaar niet meer.
Gewoon laten dansen in een roze tutu voor de camera, is veel meer vernederend voor hem.quote:Op zondag 11 juli 2021 12:33 schreef spectrumanalyser het volgende:
Daar willen ze hem graag hebben inderdaad.quote:Op zondag 11 juli 2021 12:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb die locatie nooit gesnapt eigenlijk.quote:Op zondag 11 juli 2021 12:34 schreef Momo het volgende:
De live-uitzendingen van RTL Boulevard worden voorlopig niet meer vanaf het Leidseplein uitgezonden. Dat bevestigen meerdere bronnen aan deze site. Het vertrek volgt nadat de studio gisteren werd ontruimd vanwege ‘ernstige dreiging’. Afgelopen dinsdag werd Peter R. de Vries kort na de uitzending van het programma neergeschoten op straat. Of de nieuwe bedreiging daarmee te maken heeft, is niet bekend.
Vanwege ‘ernstige dreiging’ heeft RTL besloten om ook de aankomende uitzendingen in ieder geval de komende dagen niet vanaf het Leidseplein te presenteren. Dat melden meerdere bronnen onafhankelijk van elkaar tegen deze site. Waar de redactie zich zal gaan vestigen is vooralsnog onduidelijk.
Maatregelen
RTL nam gisteren al het besluit om de uitzending te staken op advies van de Amsterdamse driehoek van burgemeester, politie en Openbaar Ministerie. ,,Er is informatie binnengekomen waardoor wij extra maatregelen moeten nemen rondom de studio van RTL Boulevard’’, zei een gemeentewoordvoerder namens de driehoek, tegen deze site. ,,Deze maatregelen zijn zichtbaar en onzichtbaar.’’
Bronnen melden tegen RTL Nieuws dat het zou gaan om een ‘serieuze dreiging uit de hoek van de georganiseerde misdaad’. Het pand werd ontruimd. Het toegangshek bleef dicht. Voor de deur stonden enige tijd politiewagens.
Ik stel voor gewoon in de gevangenis van het land waar ze gepakt worden. Dubai heeft vast prima gevangenissen.quote:Op zondag 11 juli 2021 12:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Had maar eerder aan de bel getrokken ...quote:Op zondag 11 juli 2021 12:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik heb die locatie nooit gesnapt eigenlijk.
Het ziet er op beeld leuk uit, middenin het stadse leven.quote:Op zondag 11 juli 2021 12:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik heb die locatie nooit gesnapt eigenlijk.
Zet 'm in een kamertje met Albert Verlinde, dan is zelfs de guillotine aantrekkelijker.quote:Op zondag 11 juli 2021 12:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Gewoon laten dansen in een roze tutu voor de camera, is veel meer vernederend voor hem.
Dat kan toch ook met een greenscreenquote:Op zondag 11 juli 2021 12:43 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Het ziet er op beeld leuk uit, middenin het stadse leven.
Sluit hem op in een ruimte met hele dag voorstellingen van zijn favoriete programma uit zijn jeugd, die van Peter R.quote:Op zondag 11 juli 2021 12:45 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zet 'm in een kamertje met Albert Verlinde, dan is zelfs de guillotine aantrekkelijker.
Marokko heeft interesse in de hele familie begrijp ik. Taghi heeft een oudere broer, die heeft ook nog een bonnetje open staan. Marokko heeft wel een ander plan als 't gaat om criminelen van dit kaliber. Een EBI kennen ze daar niet.quote:Op zondag 11 juli 2021 12:39 schreef Hathor het volgende:
[..]
Daar willen ze hem graag hebben inderdaad.
Klopt en is zoquote:Op zondag 11 juli 2021 12:36 schreef RetepV het volgende:
[..]
Nee, je bent een product van je gedachte dat je dingen niet zelf in de hand hebt/had. Tenslotte heb je in de jaren ‘90 dat spul ZELF je neus in gesnoven, of die pillen geslikt. Het waren niet de jaren ‘90 die het in je neus en/of maag duwde, maar jezelf.
En nu in 2021 vind je jezelf nog steeds slachtoffer en geef je de schuld aan “de jaren ‘90”.
Je bent zelf schuld. En jouw probleem is dat je dat soort besef niet kan accepteren en jezelf een slachtofferrol hebt aangemeten: “ik ben een product van de jaren ‘90”.
Ik weet verder ook niet wat je daar mee moet, blijkbaar is de schade er al. Maar zo lang je niet accepteert dat je eigen manier van denken je in de eerste plaats in deze problemen heeft gebracht, zul je je denken niet veranderen en op de oude voet doorgaan.
Peter is een onafhankelijk journalist en heeft zeker geen RTL nodig om zijn verhaal kwijt te kunnen. Ik zie niet in waarom een zenderstation bedreigt zou moeten worden. Zij zenden slechts uit wat een misdaadjournalist aan bewijzen etc. vindt. Dit doet vrijwel elke nieuwszender. RTL doet het echter wel op niveau van een talkshow maar dat doen anderen ook.quote:Op zondag 11 juli 2021 12:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Misschien is het soort statement dat het nog niet klaar is met Peter R. en misschien John van den Heuvel?
Beelden van een druk Amsterdam, die moeten suggereren dat de studio daar staat, terwijl het in werkelijkheid een bunker op een Hilversum's industrieterrein is, ogen niet zo authenthiek.quote:Op zondag 11 juli 2021 12:46 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat kan toch ook met een greenscreen[ afbeelding ]
Dat ontken ik niet.quote:Op zondag 11 juli 2021 12:38 schreef Hathor het volgende:
[..]
Klinkt precies zoals je alcohol zou omschrijven, en dat kun je ook op elke straathoek kopen.
Al die derdewereldgevangenissen zijn een hel voor werklozen die hun huur niet meer konden betalen en daarom maar bolletjesslikker werden. Voor types als Taghi, met zijn intelligentie, geld, reputatie en netwerk is zo'n gevangenis leven als God in Frankrijk.quote:Op zondag 11 juli 2021 12:47 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Marokko heeft interesse in de hele familie begrijp ik. Taghi heeft een oudere broer, die heeft ook nog een bonnetje open staan. Marokko heeft wel een ander plan als 't gaat om criminelen van dit kaliber. Een EBI kennen ze daar niet.
Nadelen en voordelen tegen elkaar afgewogen gaat het langzamerhand de kant op van voordelen groter bij legaal maken.quote:Op zondag 11 juli 2021 12:52 schreef Snikkelbeer het volgende:
[..]
Dat ontken ik niet.Realistisch gezien is het inderdaad niet logisch om cocaïne wel te verbieden maar alcohol niet. Ik probeer alleen te zeggen dat verbieden of legaliseren niet de oplossing is, want het levert altijd weer andere nadelen op.
Eens. Maar harddrugs legaliseren is geen goed idee.quote:Op zondag 11 juli 2021 12:55 schreef sp3c het volgende:
Als het legaal is kun je het wel beter reguleren dan nu
nou, ik heb niet de illusie dat Marokko een gevangenis als mogelijke straf ziet voor Taghi. In Marokko kan je dan meteen door naar de 72 maagden. Btw; Er staat alleen niet bij van welk geslacht die maagden dan zijn, en of ze dan op dat moment opeens wel willen.quote:Op zondag 11 juli 2021 12:57 schreef -XOR- het volgende:
[..]
[..]
Al die derdewereldlandgevangenissen zijn een hel voor werklozen die hun huur niet meer konden betalen en daarom maar bolletjesslikker werden. Voor types als Taghi, met zijn intelligentie, reputatie, netwerk is zo'n gevangenis leven als God in Frankrijk.
Dat vraag ik me afquote:Op zondag 11 juli 2021 12:57 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Eens. Maar harddrugs legaliseren is geen goed idee.
Maar het veegt wel de voedingsbodem weg van een significant deel van de georganiseerde misdaad. Toen in het begin van de vorige eeuw alcohol verboden was in de VS, dook de onderwereld ook massaal in dat vacuum, toen het legaal was moesten ze op zoek naar iets anders, want daar kon geen droge snee brood meer mee verdiend worden. Als coke legaal gekocht kan worden, net zoals alcohol dus, is dat hoe dan ook een mokerslag voor de georganiseerde misdaad. Nu verdienen ze er miljarden aan, dat zou dan allemaal wegvallen.quote:Op zondag 11 juli 2021 12:52 schreef Snikkelbeer het volgende:
[..]
Dat ontken ik niet.Realistisch gezien is het inderdaad niet logisch om cocaïne wel te verbieden maar alcohol niet. Ik probeer alleen te zeggen dat verbieden of legaliseren niet de oplossing is, want het levert altijd weer andere nadelen op.
Of je gaat naar een afkickkliniek en laat je behandelen.quote:Op zondag 11 juli 2021 12:26 schreef myShizzle het volgende:
[..]
Als ik iedere dag een halve gram, in het weekend 2 per dag, gratis zou krijgen? ....dan was ik wellicht een volop participerend lid van de maatschappij ipv het hoopje ellende dat ik nu ben.
Zul je je ding wel van vinden maar dat boeit me niet. Ik ben een product van de jaren negentig.
De doodstraf is in Marokko niet meer uitgevoerd sinds begin jaren 90 van de vorige eeuw meen ik, dus in zijn geval zou het dan gewoon levenslang worden.quote:Op zondag 11 juli 2021 12:59 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
nou, ik heb niet de illusie dat Marokko een gevangenis als mogelijke straf ziet voor Taghi. In Marokko kan je dan meteen door naar de 72 maagden. Btw; Er staat alleen niet bij van welk geslacht die maagden dan zijn, en of ze dan op dat moment opeens wel willen.
Niet in die zin, maar kweetnie. Vond het een wat vreemde locatie voor een studio.quote:Op zondag 11 juli 2021 12:42 schreef maily het volgende:
[..]
Had maar eerder aan de bel getrokken ...
Ik heb hem altijd wel begrepen (niet zo'n van de buitenwereld afgesloten cocon), zelfs al leek het me nooit enorm praktisch.quote:Op zondag 11 juli 2021 13:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Niet in die zin, maar kweetnie. Vond het een wat vreemde locatie voor een studio.
Eens met sommige punten. Maar je vergeet dat iedereen die daar aanwezig is in dat pand toch ook weer over straat moeten om naar huis te kunnen. Om iedere persoon die daar steeds aan die desk staat afzonderlijk van elkaar te beveiligen gaat te ver.quote:Op zondag 11 juli 2021 12:48 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Peter is een onafhankelijk journalist en heeft zeker geen RTL nodig om zijn verhaal kwijt te kunnen. Ik zie niet in waarom een zenderstation bedreigt zou moeten worden. Zij zenden slechts uit wat een misdaadjournalist aan bewijzen etc. vindt. Dit doet vrijwel elke nieuwszender. RTL doet het echter wel op niveau van een talkshow maar dat doen anderen ook.
Als RTL bedreigt wordt en ze staken uitzendingen, dan kun je dit wel interpreteren als een actie tegen persvrijheid. Lijkt erop dat ze toch naar die richting op willen gaan.
Voor de rest vind ik de adviezen van driehoek om te staken en verhuizen echt zwak. Ze buigen als het ware neer voor de dreigementen. Ze moeten gewoon ervoor zorgen dat men veilig zijn werk kan uitvoeren punt.
In Marokko wordt de doodstraf wel opgelegd maar niet ten uitvoer gebracht.quote:Op zondag 11 juli 2021 13:05 schreef Hathor het volgende:
[..]
De doodstraf is in Marokko niet meer uitgevoerd sinds begin jaren 90 van de vorige eeuw meen ik, dus in zijn geval zou het dan gewoon levenslang worden.
maar dat kan alleen wereldwijd, zolang de VS hun war on drugs blijft vechten kunnen wij als NL het niet legaliserenquote:Op zondag 11 juli 2021 13:09 schreef Mondkapje het volgende:
Met internet kun je iedereen prima voorlichten over de gevolgen van drugsgebruik. Terwijl het nu ook zo is dat via internet altijd lui te vinden zijn die omgekocht willen worden of een spil in de drugsmaffia willen worden.
Dan zou ik zeggen: gok op de voordelen van het internet - goede communicatie over drugs mogelijk - en geef de boel vrij.
Ze komen daar ooit nog wel een keer tot inkeer, het is al een hele grote stap voor ze dat in een staat als Colorado wiet op doktersvoorschrift kan worden gekocht.quote:Op zondag 11 juli 2021 13:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar dat kan alleen wereldwijd, zolang de VS hun war on drugs blijft vechten kunnen wij als NL het niet legaliseren
misschien wel maar vind het verdomd lang durenquote:Op zondag 11 juli 2021 13:12 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ze komen daar ooit nog wel een keer tot inkeer, het is al een hele grote stap voor ze dat in een staat als Colorado wiet op doktersvoorschrift kan worden gekocht.
Ze lopen daar gewoon wat achter, daar moet je geduld mee hebben.quote:Op zondag 11 juli 2021 13:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
misschien wel maar vind het verdomd lang duren
Ohja, Beau had dat ook jaquote:Op zondag 11 juli 2021 13:07 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ik heb hem altijd wel begrepen (niet zo'n van de buitenwereld afgesloten cocon), zelfs al leek het me nooit enorm praktisch.
Bij de late talkshow heeft met name Beau veel gebruik gemaakt van de stadse locaties waar het gezeten heeft; dan zie je wat het kan toevoegen.
o ja si het in Colombia rustiger geworden >??quote:Op zondag 11 juli 2021 11:55 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk. Zie Colombia, zo'n Escobar werd ook gepakt. Ja er springt weer iemand anders in maar je moet ze blijven uitroeien en keihard aanpakken. Het werd erna daar namelijk wel rustiger.
ja maar andere locatie.quote:Op zondag 11 juli 2021 13:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ohja, Beau had dat ook jaIk vond dat meer toevoegen omdat het donker was. Wat meer sfeer ofzo.
Wordt Boulevard vanavond weer uitgezonden?
Geen goed signaal naar die criminele onderwereld (dubbelopquote:Op zondag 11 juli 2021 12:34 schreef Momo het volgende:
Maatregelen
LOL als de Colombianen geen coke meer kunnen exporteren dondert daar de hele economie in elkaar.quote:Op zondag 11 juli 2021 13:16 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
o ja si het in Colombia rustiger geworden >??
Omdat men er niets meer aan doet
nou of ze iets bijdragen aan de reele economie waag ik te betwijfelenquote:Op zondag 11 juli 2021 13:17 schreef Hathor het volgende:
[..]
LOL als de Colombianen geen coke meer kunnen exporteren dondert daar de hele economie in elkaar.
Het verbieden van alcohol heeft men in de jaren 20 van de vorig eeuw ,( De drooglegging) geprobeerd,quote:Op zondag 11 juli 2021 13:29 schreef Mondkapje het volgende:
Het drugsverbod is pas 100 jaar oud
Bij de discussie over het legaliseren van drugs vergeten we vaak dat drugs nog niet zo heel lang geleden helemaal niet verboden waren. Drugs waren in de meeste landen vrij te koop. In de 19e eeuw is zelfs nog oorlog gevoerd tussen China en Engeland. China wilde de opiumhandel verbieden en Engeland was tegen dit verbod. De eerste pogingen om drugs in de westerse wereld te verbieden, stammen uit 1911. In 1914 werd in de Verenigde Staten een wet aangenomen die drugs verbood. Andere landen volgden snel. Productie, import, export, handel en bezit van drugs zijn nu verboden.
https://www.jellinek.nl/v(...)-tegen-legalisering/
Je zou kunnen zeggen dat het niet meer werkt.
Zonder afnemers heb je geen handel maar de afnemers vinden alle doden prima zolang zij maar high kunnen worden. En na hun snuifje coke gaan ze bloemen leggen voor De Vries. Want dat is erg, natuurlijk.quote:Op zondag 11 juli 2021 13:06 schreef Starhopper het volgende:
Of gewoon een paar miljard in de politie steken om de criminelen op te sporen. Ook graag de gebruikers aanpakken.
De straffen zijn ook te laag. De straffen die we hier hebben schrikken niet af maar nodigen uit om te gaan handelen en gebruiken.
In Uruguay zijn massaal politici omgelegd?quote:Op zondag 11 juli 2021 13:41 schreef macca728 het volgende:
Geen politicus die drugs gaat legaliseren want die wordt ook gelijk omgelegd door een drugskartel.
Vertel ? Kan je daar vrij cocaine en heroine kopen ?quote:Op zondag 11 juli 2021 13:44 schreef -XOR- het volgende:
[..]
In Uruguay zijn massaal politici omgelegd?
nee hoor, dat is met het eind van de drooglegging ook niet gebeurtquote:Op zondag 11 juli 2021 13:44 schreef -XOR- het volgende:
[..]
In Uruguay zijn massaal politici omgelegd?
Vrij gebruik, koop is illegaal.quote:Op zondag 11 juli 2021 13:45 schreef macca728 het volgende:
[..]
Vertel ? Kan je daar vrij cocaine en heroine kopen ?
Nee, wel cannabis.quote:Op zondag 11 juli 2021 13:45 schreef macca728 het volgende:
[..]
Vertel ? Kan je daar vrij cocaine en heroine kopen ?
Ach joh, eindeloze discussie. Ik heb ooit eens het boek De Dominee gelezen, geschreven door Bart Middelburg. Daarin staat exact hoe de politiek, justitie en politie had gefaald tegen georganiseerd misdaad in Nederland. Toen in de jaren 70 en 80 erover geschreven en inlichtingen gegeven werd, werden ze niet eens serieus genomen. Totdat de grootte van het omvang van georganiseerd misdaad in eind jaren 80 en 90 gerealiseerd werd. Toen waren ze eigenlijk al veelte laat. Er werd toen gesproken over circa 250 tot 500 groeperingen met variërende organisatiegraad. Uiteindelijk bleek uit onderzoek dat het om 600 ging. Heel Nederland toen in schok.quote:Op zondag 11 juli 2021 13:06 schreef Starhopper het volgende:
Of gewoon een paar miljard in de politie steken om de criminelen op te sporen. Ook graag de gebruikers aanpakken.
De straffen zijn ook te laag. De straffen die we hier hebben schrikken niet af maar nodigen uit om te gaan handelen en gebruiken.
Oh, in Peru en Colombia gaan ze dan geen drugsvelden meer vernietigen, omdat het in NL goedkoop in de AH moet liggen.quote:Op zondag 11 juli 2021 13:46 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee hoor, dat is met het eind van de drooglegging ook niet gebeurt
er komen gewoon winkels waar je tegen een redelijke prijs je lijntje kan halen
en aldie goedkope trope die verdwijnt dan weer
Vandaar ook dat men Taghi en consorten graag achter slot en grendel wil. Ook al moet men daarvoor samenwerken met een figuur als Nabil.quote:Op zondag 11 juli 2021 13:16 schreef Blues het volgende:
[..]
Geen goed signaal naar die criminele onderwereld (dubbelop) op deze manier buig je voor ze.
Een narcostaat zijn we toch al.
Die Nabil is ook alleen maar op geld uit en naar het hele kroongetuige principe in het algemeen moet eens goed gekeken worden of het niet meer onschuldige doden oplevert dan de winst die je behaald op de grote boeven pakken.
Overigens zijn de Taghi's en consorten 100x meer bloeddorstiger en niets ontziende gewetenloze monsters dan Holleeder ooit was.
Ik zeg hiermee niet dat hij een knuffelcrimineel was of is he![]()
De percentages problematisch gebruik liggen bijna overal in Europa hoger dan in Nederland (ja, ook in Turkije).quote:Op zondag 11 juli 2021 13:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Nederland is veel te ver hierin gezakt. moeilijk terug te draaien..
Turkije doet het beter met drugs beleid. enz
En ja Nederland is te soft, en is nu zeer moeilijk terug te draaien.
Hebben het veel te lang getolereerd en te lage straffen...
Wij staan in andere landen bekend als land vd drugs
Inderdaad. Ik verbaas me er ook altijd een beetje over dat als oplossing tegen de zware criminaliteit legalisatie aangedragen wordt. Bijvoorbeeld heeft Spong dit ook na de moord op zijn confrere gezegd.quote:Op zondag 11 juli 2021 13:50 schreef Poefbank het volgende:
Maar hoe moet de legalisering van drugs er dan uit te komen zien? Hoe gaat de verkoop er dan uitzien, vraag ik mij af. Misschien hetzelfde als wiet, zo’n max 5 gram per dag of misschien wel
meer of minder. Wordt het dan pure coke of wordt het zoals alle huidige troep versneden? Het wordt dan acceptabeler voor de maatschappij waarmee de drempel tot gebruiken lager ligt. Wat voor ellende brengt dat met zich mee?
Als criminelen dan geen vetpot meer kunnenhalen uit deze zooi, dan vinden ze wel weer iets anders. Nog slechter, verslavender en goedkoper. En dan wordt de lijst uiteindelijk wel heel lang met wat je moet legaliseren.
Er is natuurlijk wel een verschil tussen iets legaliseren en iets promoten.quote:Op zondag 11 juli 2021 14:03 schreef Hathor het volgende:
Grammetje coke halen bij de Albert Heijn, twee halen een betalen en meer van dat soort acties, Snollebollekes die van links naar rechts allebei zijn neusgaten aan het plamuren is. Ik zie het helemaal zitten.
De productielijnen liggen er. Best kans dat ze goedkoper en/of heftiger spul aan kunnen bieden dan dat da via de overheid kan.quote:Op zondag 11 juli 2021 14:06 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik verbaas me er ook altijd een beetje over dat als oplossing tegen de zware criminaliteit legalisatie aangedragen wordt. Bijvoorbeeld heeft Spong dit ook na de moord op zijn confrere gezegd.
Alsof gasten die zoveel waarde hechten aan macht en geld en daarvoor gruwelijk geweld hanteren na de legalisatie van drugs (en hoe ver ga je daar in? Wat is drugs?) Voor een paar grijpstuivers achter de kassa van de lokale Appie gaan zitten.
Dat darknet is ook een stuk minder veilig gebleken als die gastjes dachten.quote:Op zondag 11 juli 2021 14:13 schreef Mondkapje het volgende:
Vroeg of laat komt legalisatie er want door internet is de strijd niet meer te voeren tegen drugs. Het is niet dat die gastjes slimmer zijn geworden, het is doordat er dingen zijn als het 'darknet' en de supersnelle communicatie plus dat er steeds meer geld mee verdiend kan worden.
Maar vergeet niet dat Nederland een van de belangrijkste doorvoerlanden van drugs is richting de rest van Europa. Zelfs als je cocaïne legaliseert, dan blijft de in- en doorvoer van drugs voor 'particulieren' illegaal (neem ik aan). Maar juist dat is nou net waar de georganiseerde misdaad zo ongelooflijk veel geld mee verdient en dat zal dus ook bij legalisatie een net zo groot probleem blijven.quote:Op zondag 11 juli 2021 13:03 schreef Hathor het volgende:
[..]
Maar het veegt wel de voedingsbodem weg van een significant deel van de georganiseerde misdaad. Toen in het begin van de vorige eeuw alcohol verboden was in de VS, dook de onderwereld ook massaal in dat vacuum, toen het legaal was moesten ze op zoek naar iets anders, want daar kon geen droge snee brood meer mee verdiend worden. Als coke legaal gekocht kan worden, net zoals alcohol dus, is dat hoe dan ook een mokerslag voor de georganiseerde misdaad. Nu verdienen ze er miljarden aan, dat zou dan allemaal wegvallen.
Ben jij een aannemer ?/quote:Op zondag 11 juli 2021 14:42 schreef Snikkelbeer het volgende:
[..]
Zelfs als je cocaïne legaliseert, dan blijft de in- en doorvoer van drugs voor 'particulieren' illegaal (neem ik aan).
Dit gebeurd.quote:
Het voordeel is wel dat alles wat je nu inzet op het binnenlandse, ook de focus kan krijgen op het import/export gebeuren.quote:Op zondag 11 juli 2021 14:42 schreef Snikkelbeer het volgende:
[..]
Maar vergeet niet dat Nederland een van de belangrijkste doorvoerlanden van drugs is richting de rest van Europa. Zelfs als je cocaïne legaliseert, dan blijft de in- en doorvoer van drugs voor 'particulieren' illegaal (neem ik aan). Maar juist dat is nou net waar de georganiseerde misdaad zo ongelooflijk veel geld mee verdient en dat zal dus ook bij legalisatie een net zo groot probleem blijven.
Of het moet in heel Europa gelegaliseerd worden, maar zie je dat ooit gebeuren?
Nee, daarvoor hoef je alleen maar naar de Franse mentaliteit te kijken, die schieten al in een stuip als het woord marihuana valt. De Fransen zijn sowieso altijd al pissig geweest op ons liberale drugsbeleid.quote:Op zondag 11 juli 2021 14:42 schreef Snikkelbeer het volgende:
[..]
Maar vergeet niet dat Nederland een van de belangrijkste doorvoerlanden van drugs is richting de rest van Europa. Zelfs als je cocaïne legaliseert, dan blijft de in- en doorvoer van drugs voor 'particulieren' illegaal (neem ik aan). Maar juist dat is nou net waar de georganiseerde misdaad zo ongelooflijk veel geld mee verdient en dat zal dus ook bij legalisatie een net zo groot probleem blijven.
Of het moet in heel Europa gelegaliseerd worden, maar zie je dat ooit gebeuren?
En hoe precies zie je dat voor je?quote:Op zondag 11 juli 2021 14:13 schreef Mondkapje het volgende:
Vroeg of laat komt legalisatie er want door internet is de strijd niet meer te voeren tegen drugs. Het is niet dat die gastjes slimmer zijn geworden, het is doordat er dingen zijn als het 'darknet' en de supersnelle communicatie plus dat er steeds meer geld mee verdiend kan worden.
Dat is wel een behoorlijke drogreden.quote:Op zondag 11 juli 2021 14:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Er is natuurlijk wel een verschil tussen iets legaliseren en iets promoten.
Reclame op sigaretten en drank is ook enorm afgenomen door wettelijke bepalingen en wanneer harddrugs legaal zou worden gemaakt zou dat daarvoor natuurlijk ook gelden.
Ik geloof alleen niet dat dat de oplossing is. Die criminelen die daar grof geld aan verdienen die gaan één op één over op mensenhandel of ze vinden iets anders ongewenst waar sommige idioten grof geld voor willen betalen.
En je kunt nu eenmaal niet alles waar criminelen geld aan verdienen legaal maken.
Of ze gaan illegaal worteltjes verkopenquote:Op zondag 11 juli 2021 14:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Er is natuurlijk wel een verschil tussen iets legaliseren en iets promoten.
Ik geloof alleen niet dat dat de oplossing is. Die criminelen die daar grof geld aan verdienen die gaan één op één over op mensenhandel of ze vinden iets anders ongewenst waar sommige idioten grof geld voor willen betalen.
Niet als de legalisering verder geen nut dient. Dan is het geen drogreden, maar de enige reden om niet te legaliseren.quote:
Dat doet het dus juist wel.quote:Op zondag 11 juli 2021 15:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Niet als de legalisering verder geen nut dient. Dan is het geen drogreden, maar de enige reden om niet te legaliseren.
Gebruikers aanpakken. Jij wilt graag ons land volgooien met overvolle gevangenissen zoals in de VS?quote:Op zondag 11 juli 2021 13:06 schreef Starhopper het volgende:
Alweer? Wat eng.quote:Op zondag 11 juli 2021 16:50 schreef Zipportal het volgende:
RTL Boulevard schrapt uitzending van vanavond
https://www.ad.nl/show/rt(...)n-vanavond~a4d3bb4e/
Ik denk dat als hij in een kunstmatige coma ligt we dat voorlopig niet krijgen.quote:Op zondag 11 juli 2021 16:58 schreef roos94 het volgende:
Nog steeds geen verandering in de status van Peter
Echt een vreselijk gemis kan ik dit niet noemen. Misschien ligt er nog een leuke show met Jandino Asporaat op de plank.quote:Op zondag 11 juli 2021 16:50 schreef Zipportal het volgende:
RTL Boulevard schrapt uitzending van vanavond
https://www.ad.nl/show/rt(...)n-vanavond~a4d3bb4e/
Het gaat er toch niet om of jij het nu wel of niet een leuk programma vind? Men moet wijken voor geweld en bedreigingen.quote:Op zondag 11 juli 2021 17:10 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Echt een vreselijk gemis kan ik dit niet noemen. Misschien ligt er nog een leuke show met Jandino Asporaat op de plank.
Ja nou in dit geval lig ik er niet wakker van omdat ik het een vervelend programma vind met vervelende mensen, al deden ze het goed de dag na de aanslag. Dat ze nu wijken voor bedreiging..tsja heel erg hoor, maar dat programma mist niemandquote:Op zondag 11 juli 2021 17:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het gaat er toch niet om of jij het nu wel of niet een leuk programma vind? Men moet wijken voor geweld en bedreigingen.
Het is voor sommige mensen blijkbaar erg lastig om niet overal te pas en te onpas maar hun mening proberen tussen te smijten.quote:Op zondag 11 juli 2021 17:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het gaat er toch niet om of jij het nu wel of niet een leuk programma vind? Men moet wijken voor geweld en bedreigingen.
Dat voor andere mensen spreken mag je al helemaal laten zitten.quote:Op zondag 11 juli 2021 17:21 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ja nou in dit geval lig ik er niet wakker van omdat ik het een vervelend programma vind met vervelende mensen, al deden ze het goed de dag na de aanslag. Dat ze nu wijken voor bedreiging..tsja heel erg hoor, maar dat programma mist niemand
'ik ik ik ik' maar ook even voor 'iedereen' spreken. Genot.quote:Op zondag 11 juli 2021 17:21 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ja nou in dit geval lig ik er niet wakker van omdat ik het een vervelend programma vind met vervelende mensen, al deden ze het goed de dag na de aanslag. Dat ze nu wijken voor bedreiging..tsja heel erg hoor, maar dat programma mist niemand
Dat verklaart best waarom dan wat agenten posteren niet veel had uitgehaald.quote:
In elk geval niet op die locatie in hartje Amsterdam. Kan het me nog wel voorstellen dat een groot terrein zoals het mediapark op die manier hermetisch af te sluiten is.quote:Op zondag 11 juli 2021 17:23 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dat verklaart best waarom dan wat agenten posteren niet veel had uitgehaald.
Ja joh weet ik wel.. ik lul maar wat.quote:Op zondag 11 juli 2021 17:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
'ik ik ik ik' maar ook even voor 'iedereen' spreken. Genot.
De kijkcijfers spreken je tegen in elk geval.
Dat is te merken ouwe reusquote:Op zondag 11 juli 2021 17:26 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ja joh weet ik wel.. ik lul maar wat.
Al besproken.quote:Op zondag 11 juli 2021 17:29 schreef Ed1234 het volgende:
Was deze al gepost?
Criminelen zouden dreigen met aanslag met raketwerper en vuurwapens op RTL Boulevard
https://www.nu.nl/peter-r(...)p-rtl-boulevard.html
Je hebt niet door dat het niet om de inhoud van het programma gaat, maar de vrijheid van meningsuiting en persvrijheid? Enorm belangrijk voor een goed functionerende democratie.quote:Op zondag 11 juli 2021 17:21 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Let maar niet op mij joh.. ik ben geen fan van dat programma en vind hen ook niet zo belangrijk voor een goed functionerende democratie.quote:Op zondag 11 juli 2021 17:31 schreef Patroon het volgende:
[..]
Je hebt niet door dat het niet om de inhoud van het programma gaat, maar de vrijheid van meningsuiting en persvrijheid? Enorm belangrijk voor een goed functionerende democratie.
Wel/niet geen fan van het programma doet er helemaal niet toe.. persvrijheid is van levensbelang voor een democratie. Dat staat los van welk programma dan ook. Ik zou eens wat in andere 3e wereldlanden gaan kijken, dan besef je hoe belangrijk een democratie voor jou is.quote:Op zondag 11 juli 2021 17:34 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Let maar niet op mij joh.. ik ben geen fan van dat programma en vind hen ook niet zo belangrijk voor een goed functionerende democratie.
Zolang FOK! niet op zwart gaat krijg ik alle info die ik in mijn democratie nodig hebquote:Op zondag 11 juli 2021 17:38 schreef Patroon het volgende:
[..]
Wel/niet geen fan van het programma doet er helemaal niet toe.. persvrijheid is van levensbelang voor een democratie. Dat staat los van welk programma dan ook. Ik zou eens wat in andere 3e wereldlanden gaan kijken, dan besef je hoe belangrijk een democratie voor jou is.
FTFY.quote:Op zondag 11 juli 2021 17:44 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zolang FOK! internet niet op zwart gaat krijg ik alle info die ik in mijn democratie nodig heb
Het begint ergens en eindigt waar ook jouw informatiebron niet meer onafhankelijk is.quote:Op zondag 11 juli 2021 17:44 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zolang FOK! niet op zwart gaat krijg ik alle info die ik in mijn democratie nodig heb
quote:Op zondag 11 juli 2021 17:38 schreef Patroon het volgende:
Wel/niet geen fan van het programma doet er helemaal niet toe.. persvrijheid is van levensbelang voor een democratie. Dat staat los van welk programma dan ook. Ik zou eens wat in andere 3e wereldlanden gaan kijken, dan besef je hoe belangrijk een democratie voor jou is.
Kan nog een interessante discussie worden als ik hierop inga maar na alle conflicten hier betwijfel ik of ik dat wel moet doen.quote:Op zondag 11 juli 2021 17:38 schreef Patroon het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 juli 2021 17:54 schreef Mondkapje het volgende:
Men had een maandenlange soap verwacht met het zoeken naar de daders en speculaties, en met een dode Peter en dat alles is niet uitgekomen.
Dus het allemaal al duidelijkquote:Op zondag 11 juli 2021 17:54 schreef Mondkapje het volgende:
Men had een maandenlange soap verwacht met het zoeken naar de daders en speculaties, en met een dode Peter en dat alles is niet uitgekomen.
Niemand? Genoeg kijkers hoor.quote:Op zondag 11 juli 2021 17:21 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Meldt je bij de politie als expertquote:Op zondag 11 juli 2021 18:10 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ afbeelding ]
Die twee camera’s ff snel van de muur getrokken met snoer en aan de reling buiten gehangen
![]()
![]()
Zouden dat nou zichtbare of niet zichtbare maatregelen zijn
Maar missen die het ook? Dat zijn allemaal geestesdoden, die zappen naar de volgende bagger en zijn dat programma over twee weken vergeten.quote:
Oké dan niet.quote:Op zondag 11 juli 2021 19:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Maar missen die het ook? Dat zijn allemaal geestesdoden, die zappen naar de volgende bagger en zijn dat programma over twee weken vergeten.
of mensenhandel, kinderen voor de pedo's, Loverboy's.. die kunnen dan gratis drugs kopen en als zo'n meisjequote:Op zondag 11 juli 2021 09:35 schreef nomina het volgende:
Iets legaliseren reduceert niet het aantal criminelen.
Als ze niet aan cocaïne verdienen, zoeken wel iets anders, afpersingen, berovingen etc.
erg kortzichtige gedachte..quote:Op zondag 11 juli 2021 19:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Maar missen die het ook? Dat zijn allemaal geestesdoden, die zappen naar de volgende bagger en zijn dat programma over twee weken vergeten.
Leg uit?quote:Op zondag 11 juli 2021 19:16 schreef mschol het volgende:
[..]
erg kortzichtige gedachte..
best wel dom
maar die naam wisten we toch al?quote:Op zondag 11 juli 2021 15:40 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik zag dat ik een note heb gekregen omdat ik de achternaam heb gepost van de schutter. Die kon je gewoon op internet vinden. Beetje vreemd ook om de privacy te willen beschermen van dat uitschot.
hé ja.... sommige mensen vinden dat leuk... effe kijken hoe het met met André Hazes Jr. gaat...quote:Op zondag 11 juli 2021 19:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat ze dat niet mogen?quote:Op zondag 11 juli 2021 19:29 schreef FANNN het volgende:
[..]
hé ja.... sommige mensen vinden dat leuk... effe kijken hoe het met met André Hazes Jr. gaat...![]()
Laat ze ......
wat maakt het uit
Och... over dom gesproken, ik denk dat als de Boulevard kijkers uit de statistieken worden geschrapt het gemiddelde IQ van Nederland beduidend hoger wordt.quote:Op zondag 11 juli 2021 19:16 schreef mschol het volgende:
[..]
erg kortzichtige gedachte..
best wel dom
nou dan.. maak je niet druk... er is wel meer aan de hand om je druk over te maken toch?quote:Op zondag 11 juli 2021 19:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat ze dat niet mogen?
Nou dat weet je nietquote:Op zondag 11 juli 2021 19:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik denk alleen dat het, ook voor die mensen, geen ramp is als dat programma volledig verdwijnt.
Ze gaan het niet missen.
Dat geldt voor 90% van wat er op tv komt. Blijkbaar is er wel animo voor, dus laat het lekker.quote:Op zondag 11 juli 2021 19:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat ze dat niet mogen?
Ik denk alleen dat het, ook voor die mensen, geen ramp is als dat programma volledig verdwijnt. Ze gaan het niet missen.
Uhh ja dus wel dat programma gaat naar een andere locatie vanwegen dreigingquote:Op zondag 11 juli 2021 19:41 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dat geldt voor 90% van wat er op tv komt. Blijkbaar is er wel animo voor, dus laat het lekker.
Daarbij is dat helemaal niet relevant in deze situatie.
Er is veel bagger op tv ja, dat is zeker waar.quote:Op zondag 11 juli 2021 19:41 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dat geldt voor 90% van wat er op tv komt. Blijkbaar is er wel animo voor, dus laat het lekker.
Daarbij is dat helemaal niet relevant in deze situatie.
En hoe is het dan relevant wat voor programma het is en of mensen met blijkbaar een laag IQ het al dan niet missen als het verdwijnt?quote:Op zondag 11 juli 2021 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Uhh ja dus wel dat programma gaat naar een andere locatie vanwegen dreiging
Dat lijkt me ook ja.quote:Op zondag 11 juli 2021 19:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Och... over dom gesproken, ik denk dat als de Boulevard kijkers uit de statistieken worden geschrapt het gemiddelde IQ van Nederland beduidend hoger wordt.
Geen idéé mensen kijken ernaar Moet kunnen toch?quote:Op zondag 11 juli 2021 19:46 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
En hoe is het dan relevant wat voor programma het is en of mensen met blijkbaar een laag IQ het al dan niet missen als het verdwijnt?
Ga ik zeker doenquote:Op zondag 11 juli 2021 19:48 schreef Werkperd het volgende:
Interessante documentaire die laat zien hoe kleine jongens uit de Cité met drugstransport en overvallen zich door ontwikkelen tot grote leiders van criminele organisaties. Ik denk eerlijk gezegd dat dit heel veel op het ontstaan van de ''mocro mafia'' in Nederland lijkt.
Bekijk de documentaire als je tijd hebt:
Jaquote:Op zondag 11 juli 2021 19:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen idéé mensen kijken ernaar Moet kunnen toch?
Niet iedereen misschien.... maar als je verzoek voor euthanasie is afgewezen dan springen ze...quote:Op zondag 11 juli 2021 09:44 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Je denkt dat iemand die voor de trein springt rationeel kan denken?
En hoe kom je erbij dat mensen met een hoog IQ niet kijken. Wat dat betreft ben je nogal laag wat EQ betreftquote:
quote:Op zondag 11 juli 2021 19:48 schreef Werkperd het volgende:
Interessante documentaire die laat zien hoe kleine jongens uit de Cité met drugstransport en overvallen zich door ontwikkelen tot grote leiders van criminele organisaties. Ik denk eerlijk gezegd dat dit heel veel op het ontstaan van de ''mocro mafia'' in Nederland lijkt.
Bekijk de documentaire als je tijd hebt:
We zijn het een keer eens !quote:
De discussie ging over het belang van de journalistiek en of programma's een gemis zouden zijn. Niet over of mensen wel of niet naar een programma mogen kijken.quote:Op zondag 11 juli 2021 19:46 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
En hoe is het dan relevant wat voor programma het is en of mensen met blijkbaar een laag IQ het al dan niet missen als het verdwijnt?
Lees anders even wat berichten terug. Je begrijpt echt helemaal niets van mijn postsquote:Op zondag 11 juli 2021 19:51 schreef Soury het volgende:
[..]
En hoe kom je erbij dat mensen met een hoog IQ niet kijken. Wat dat betreft ben je nogal laag wat EQ betreft
Ik moet het nog kijken he? Daarna zijn we het pas eensquote:
hmmm da's waar......quote:Op zondag 11 juli 2021 19:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moet het nog kijken he? Daarna zijn we het pas eens
Ja je noemt het baggerquote:Op zondag 11 juli 2021 19:52 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Lees anders even wat berichten terug. Je begrijpt echt helemaal niets van mijn posts
Waarom?quote:Op zondag 11 juli 2021 19:55 schreef Werkperd het volgende:
[..]
[..]
Wil straks ter controle wel een verslag van jullie.
Is het toch ook!quote:
Wil ik wel doen hoor, hij staat nu mij mijn ''later bekijken'' op YT lijstquote:Op zondag 11 juli 2021 19:55 schreef Werkperd het volgende:
[..]
[..]
Wil straks ter controle wel een verslag van jullie.
Jij zit ook hier toch?quote:Op zondag 11 juli 2021 19:57 schreef FANNN het volgende:
[..]
Is het toch ook!![]()
Het is entertainment ofzoiets... sommige mensen vinden dat leuk... andere weer niet...
Boeien
anoniem misschien?quote:Op zondag 11 juli 2021 19:58 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ja, die gaan echt met de politie praten. Totaal geen risico.
Ja dat wel.quote:
Goeiequote:Op zondag 11 juli 2021 19:58 schreef FANNN het volgende:
[..]
Wil ik wel doen hoor, hij staat nu mij mijn ''later bekijken'' op YT lijst
Delano is voetvolk die trek zijn bek niet open zo wel is het einde oefeningquote:
Bij SHOW of hoe dat heet... heel soms zap ik daar wel eens doorheen dat klopt maar alleen als er écht verder niks anders is, en toevallig was ik daar omdat het over Peter R. ging.quote:
Nabil zit in afzondering in de cel. Hij had niet veel keus die kneusquote:Op zondag 11 juli 2021 20:01 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ja, Nabil B was ook zo lekker anoniem. Justitie maakt er een zooitje van.
Je zit al in 10 delen hierquote:Op zondag 11 juli 2021 20:03 schreef FANNN het volgende:
[..]
Bij SHOW of hoe dat heet... heel soms zap ik daar wel eens doorheen dat klopt maar alleen als er écht verder niks anders is, en toevallig was ik daar omdat het over Peter R. ging.
Ik ga later kijken.. of morgen... want ik ga vanavond mijn serie afkijkenquote:Op zondag 11 juli 2021 20:01 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Goeie![]()
Je krijgt geen spijt. Kun je beter snappen hoe het daadwerkelijk gaat, ook hier in Nederland.
Heb ik ook maar per toeval gevonden.
Dit is NWS schat.... geen SHOWquote:
Okquote:
Jesusquote:
Ja je doet het zelf ...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |