abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 juli 2021 @ 00:17:35 #276
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
  zondag 11 juli 2021 @ 00:18:47 #277
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_200307104
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 00:16 schreef Pleun2011 het volgende:
'We moeten de kleuters aanpakken'
'De boem in Utrecht is van Taghi'

Nee..echt veel nut om dit topic nog te volgen is er niet meer 🤣
Dan zien we je over een week wel weer :W

Kun je lekker nuttige dingen gaan doen ^O^
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
pi_200307133
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 00:18 schreef Tengano het volgende:

[..]

Dan zien we je over een week wel weer :W

Kun je lekker nuttige dingen gaan doen ^O^
Alles is zo ongeveer nuttiger nu als dit topic, heel veel mallotig gespeculeer en off topic palaver maar inhoudelijk is er al dagenlang gewoon niets te melden. De Vries is kritek maar stabiel, de verdachten zitten vast.
pi_200307138
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juli 2021 23:59 schreef Snikkelbeer het volgende:

[..]

Was vast een oefening voor een plofkraak, dat is hier schering en inslag. :)
Om de muren van het ebi te ploffen?
  zondag 11 juli 2021 @ 00:22:30 #280
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_200307140
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 00:20 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Alles is zo ongeveer nuttiger nu als dit topic, heel veel mallotig gespeculeer en off topic palaver maar inhoudelijk is er al dagenlang gewoon niets te melden. De Vries is kritek maar stabiel, de verdachten zitten vast.
En toch blijft iedereen terugkomen, tja...
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
pi_200307303
quote:
1s.gif Op zondag 11 juli 2021 00:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

[..]

Graag gedaan. Nu wel op blijven letten wat je zelf schrijft hè. Anders wordt het wel heel ingewikkeld.
We hebben net toch over de rollen van de politie en marechaussee gehad en dat de marechaussee onder een tak van defensie valt? Dat betekent niet dat alleen de defensie deel uitmaakt van terrorismebestrijding. Denk even dat jij beter moet begrijpend lezen.
  zondag 11 juli 2021 @ 00:55:32 #282
494262 BehoorlijkKritisch
Niet te kritisch
pi_200307342
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 00:48 schreef Werkperd het volgende:

[..]

We hebben net toch over de rollen van de politie en marechaussee gehad en dat de marechaussee onder een tak van defensie valt? Dat betekent niet dat alleen de defensie deel uitmaakt van terrorismebestrijding. Denk even dat jij beter moet begrijpend lezen.
Nee, jij schrijft dat terrorismebestrijding een tak is van defensie en ik leg je uit dat dat niet zo is. Het is een tak en een taak van justitie. De DSI dus. Dat men daarbij ook mensen van defensie gebruikt ivm speciale expertise, verandert daar niets aan.

Je kunt blijven kronkelen en doen, maar je kunt ook gewoon een keer toegeven dat je er naast zit. Het is echt niet dat mensen je dan ineens minder serieus gaan nemen, want nou ja....
pi_200307389
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 00:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Nee, jij schrijft dat terrorismebestrijding een tak is van defensie en ik leg je uit dat dat niet zo is. Het is een tak en een taak van justitie. De DSI dus. Dat men daarbij ook mensen van defensie gebruikt ivm speciale expertise, verandert daar niets aan.

Je kunt blijven kronkelen en doen, maar je kunt ook gewoon een keer toegeven dat je er naast zit. Het is echt niet dat mensen je dan ineens minder serieus gaan nemen, want nou ja....
Je legt helemaal geen reet uit en hebt een te laag denkvermogen om hetgeen te snappen wat ik schrijf. Snap nog steeds niet wie je probeert te overtuigen. Jezelf omdat je mijn tekst niet begrijpt? Jij bent degene die onnodig verder ingaat op dingen die helemaal niet hoeven. Dit is me al vaker opgevallen tijdens je discussies met anderen. Te veel hoogmoed ingenomen jij.
pi_200307414
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 01:03 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Je legt helemaal geen reet uit en hebt een te laag denkvermogen om hetgeen te snappen wat ik schrijf. Snap nog steeds niet wie je probeert te overtuigen. Jezelf omdat je mijn tekst niet begrijpt? Jij bent degene die onnodig verder ingaat op dingen die helemaal niet hoeven. Dit is me al vaker opgevallen tijdens je discussies met anderen. Te veel hoogmoed ingenomen jij.
Opdat we je niet verkeerd begrijpen, wat bedoelde je met deze tekst?
quote:
Bestrijding van terrorisme valt wel onder een tak van de defensie.
  zondag 11 juli 2021 @ 01:13:19 #285
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_200307461
@Werkperd , soms moet je gewoon toegeven dat wat je geschreven hebt niet klopt. Is voor iedereen beter denk ik.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_200307466
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 01:06 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Opdat we je niet verkeerd begrijpen, wat bedoelde je met deze tekst?
[..]

Dat het onder een tak van de defensie valt. Ik zeg hier niet dat het ALLEEN onder een tak van defensie valt. Ik sluit hiermee niet uit dat het ook onder speciale eenheden van de politie of dergelijke valt. Hij snapt het niet of probeert als een klein huilend kind zijn zin te krijgen.
pi_200307476
quote:
10s.gif Op zondag 11 juli 2021 01:13 schreef jogy het volgende:
@:werkperd , soms moet je gewoon toegeven dat wat je geschreven hebt niet klopt. Is voor iedereen beter denk ik.
Ik ga er simpelweg van uit dat men hier een degelijk denkniveau heeft waarbij ik niet alles gedetailleerd hoef te omschrijven. Zo zie je maar weer dat ik dat ook heb onderschat.
  zondag 11 juli 2021 @ 01:16:40 #288
2651 svann
night-hawk
pi_200307488
quote:
10s.gif Op zondag 11 juli 2021 01:13 schreef jogy het volgende:
@:werkperd , soms moet je gewoon toegeven dat wat je geschreven hebt niet klopt. Is voor iedereen beter denk ik.
En zijn lollige flame-modus is nogal meh.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  zondag 11 juli 2021 @ 01:24:26 #289
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_200307540
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 01:15 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Ik ga er simpelweg van uit dat men hier een degelijk denkniveau heeft waarbij ik niet alles gedetailleerd hoef te omschrijven. Zo zie je maar weer dat ik dat ook heb onderschat.
Je zit er gewoon naast en bent de doelpalen aan het verzetten zodat je achteraf alsnog gelijk hebt, prima maar nogal doorzichtig.

Al moet ik wel zeggen dat je gereviseerde opinie wel wat waarheid bevat. https://www.defensie.nl/organisatie/marechaussee/taken

quote:
De bijstandseenheden van de marechaussee handhaven de openbare orde ook als de inzet van de Mobiele Eenheid niet meer voldoende is. Bijvoorbeeld bij grof geweld of grote (terreur)dreiging. Wereldwijd ondersteunen de eenheden lokale politiekorpsen na een ramp of conflict.
Al valt dat dus onder de DSI wat anderen al hebben aangegeven, defensie heeft geen hoofdtaak om terrorisme in het binnenland te bestrijden, alleen een ondersteunende en informerende rol voor de handhaving. (internationale informatie en the big guns)

Anyways:
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  zondag 11 juli 2021 @ 01:24:46 #290
494262 BehoorlijkKritisch
Niet te kritisch
pi_200307545
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 01:13 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Dat het onder een tak van de defensie valt.
Maar dat is dus niet zo. Niet als het gaat om de bestrijding van terrorisme in Nederland. Dat valt onder justitie, niet onder defensie.

Later zeg je dat zelf, maar je zit zo ver vast in je eigen gelijk dat je niet eens voortschrijdend inzicht durft toe te geven, maar je eerdere kronkels goed probeert te lullen.

En zodra je merkt dat je eigen gelul je niet meer redt, ga je om je heen slaan en is degene waar je mee discussieert dom, hoogmoedig en wat nog meer.

Exact het patroon waar je gisteren en eergisteren ook al op aangesproken bent. Zoals ik toen ook al aangaf, je bent gewoon een irritante user. Een strontvlieg.

Iedereen kan het teruglezen, ik raad het ze af, maar het gewoon duidelijk.
pi_200307667
Ben na de vreselijke gebeurtenis begonnen in het boek mocro maffia. Vanaf het ontstaan zijn al zoveel doden gevallen opgetekend in dat boek. En de aanleiding is bijna niks. Om een vermoeden, omdat iemand teveel weet, omdat iemand bij de concurrent zit.

[ Bericht 2% gewijzigd door Jeanne_Darc op 11-07-2021 01:57:26 ]
pi_200307695
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juli 2021 20:24 schreef TLC het volgende:

[..]

Begin jaren '80, in Belgie de Bende van Nijvel : een reeks overvallen waarbij 28 (!!!) doden vielen, en nooit 1 (!!!) iemand opgepakt :o :o Belgie had een Peter R. de Vries hierin wel kunnen gebruiken lijkt me
Oh God ja... dat herinner ik me nog :o

Dat was ook niet niks...

https://nl.wikipedia.org/wiki/Bende_van_Nijvel
George Carlin - "The Planet is fine, the people are fucked!"
https://www.youtube.com/watch?v=PdSi9NW5u3E
pi_200307713
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 01:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Maar dat is dus niet zo. Niet als het gaat om de bestrijding van terrorisme in Nederland. Dat valt onder justitie, niet onder defensie.

Later zeg je dat zelf, maar je zit zo ver vast in je eigen gelijk dat je niet eens voortschrijdend inzicht durft toe te geven, maar je eerdere kronkels goed probeert te lullen.

En zodra je merkt dat je eigen gelul je niet meer redt, ga je om je heen slaan en is degene waar je mee discussieert dom, hoogmoedig en wat nog meer.

Exact het patroon waar je gisteren en eergisteren ook al op aangesproken bent. Zoals ik toen ook al aangaf, je bent gewoon een irritante user. Een strontvlieg.

Iedereen kan het teruglezen, ik raad het ze af, maar het gewoon duidelijk.
Je hebt het zo ver gebracht vanwege je gebrek aan begrijpend lezen dat je nu de justitie erbij betrekt en als enige redmiddel ziet omdat je simpelweg in een doodlopende weg bent belandt. In eerste instantie ging het om het inzetten van het leger want iemand keurde dit af en beweerde dat het leger niet daarvoor getraind is. Jij voegde eraan toe dat het leger niets te zoeken heeft in het straatbeeld waarop ik antwoorde dat de defensie niet slechts uit een leger bestaat. Je snapte niet hoe een AOE opgebouwd is en gaf daarop aan dat de marechaussee een onderdeel is van de defensie en dat die macht ingezet wordt bij het bestrijden van terrorisme. Je beweerde dat ik zei dat het een taak van de defensie is. Ik gaf aan dat bestrijding van terrorisme onder een tak van defensie valt omdat deze erbij betrokken wordt. Dus ik heb helemaal niet gezegd dat het niet onder andere instanties valt en de discussie ging al helemaal niet om onder welke ministerie de bestrijding van terrorisme uiteindelijk valt. Dit heb jij ervan gemaakt omdat jij het niet kunt hebben dat jij ongelijk hebt.
pi_200307724

En nu allemaal lief gaan slapen ja? :z
George Carlin - "The Planet is fine, the people are fucked!"
https://www.youtube.com/watch?v=PdSi9NW5u3E
pi_200307765
quote:
17s.gif Op zondag 11 juli 2021 02:01 schreef FANNN het volgende:
[ afbeelding ]

En nu allemaal lief gaan slapen ja? :z
Bloeddruk van 200 door die gast maar ik ga het proberen.

Truste allemaal.
pi_200307806
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 01:53 schreef FANNN het volgende:

[..]

Oh God ja... dat herinner ik me nog :o

Dat was ook niet niks...

https://nl.wikipedia.org/wiki/Bende_van_Nijvel
Dat was van een ander kaliber.
  Moderator zondag 11 juli 2021 @ 02:49:06 #297
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_200307852
Waar gaat het nu over dan?
Waarom hebben jullie het over defensie?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_200308128
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juli 2021 20:24 schreef TLC het volgende:

[..]

Begin jaren '80, in Belgie de Bende van Nijvel : een reeks overvallen waarbij 28 (!!!) doden vielen, en nooit 1 (!!!) iemand opgepakt :o :o Belgie had een Peter R. de Vries hierin wel kunnen gebruiken lijkt me
De meest waarschijnlijke theorie is mijn inziens ondermijning van de staat en voorbereiding van een staatsgreep. Grappig dat sommige mensen oproepen het leger in te zetten :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_200308264
Die zussen van Nabil B. :o Ik denk niet dat ze ooit nog thuis komen. Je bent er maar mooi klaar mee als je een familielid hebt die zich in die kringen bevindt.
pi_200308352
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 07:30 schreef Sunshine1982 het volgende:
Die zussen van Nabil B. :o Ik denk niet dat ze ooit nog thuis komen. Je bent er maar mooi klaar mee als je een familielid hebt die zich in die kringen bevindt.
Tagi zal niet ophouden, heeft niets te verliezen en onbeperkt geld, je moet niet gek op kijken als hij straks voor rechters of OM gaat.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')