Hier ga ik straks verder op in.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:33 schreef Starhopper het volgende:
Doe es ff ontopic aub.
Mijn post is nu ondergesneeuwt![]()
De ontsnappingsplannen van Taghi was trouwens vorig jaar al bekend. Volgens het artikel is er extra beveiliging.
[..]
[ afbeelding ]
'Agressors' nog wel. Jeetje, je hebt het er maar moeilijk mee.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:26 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ik weet niet maar de agressors hier hebben echt een rare manier van denken. Een ieder die anders denkt en open staat voor misschien andere mogelijkheden wordt gelijk beschouwd als een boeman.
Ga toch fietsen.
Liever niet.quote:
Ik heb 1 keer op je gereageerd, en daarin was mijn grofste opmerking "lul toch niet zo dom man".quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:32 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ja en jouw eigen teksten zijn natuurlijk rozengeur en maneschijn. Je bent een provocateur en je moet ermee kappen.
Wat bijzonder dat je ook zoiets hebt meegemaakt. Hoop dat het nu een mooie herinnering voor je.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:26 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja, dat is een heel mooi en intiem moment in zo'n situatie. Ik heb zelf ook ooit zoiets meegemaakt en was een paar dagen helemaal van de kaart.
Beste post in tijden.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
'Agressors' nog wel. Jeetje, je hebt het er maar moeilijk mee.
Niemand heeft er moeite mee als iemand een andere denkwijze heeft. Wat uitermate vermoeiend is aan jou, is dat je elke keer met een nieuwe vage theorie komt die je niet onderbouwd en waar ook geen enkele bron voor te vinden is. Totaal uit de realiteit.
En als je daar dan op aangesproken wordt of we vragen om uitleg en bronnen dan ben jij de enige die 'logisch kan denken' en is de rest debiel en goedgelovig.
Het heeft niets te maken met anders denken of alternatieve theorie. Je bent gewoon een vreselijk irritante user. Een zuiger.Een mug die maar wat rondzoemt, maar verder geen enkel nut heeft. Of eigenlijk meer een strontvlieg.
quote:
Liefst dan wel even de armpjes en beentjes gebonden. Niet dat er per ongeluk één bij is de goed kan zwemmen.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:37 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik weet het..het is niet echt rechtsstatelijk..maar van mij mogen ze de hele EBI in Vught leegtrekken, in helikopters stoppen en lozen boven de Noordzee. Het is soms een blok aan je been, die rechtsstaat
Dan schieten ze ook niet hard op met dat plan. Ik denk dat Taghi nog lang kan wachten.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:33 schreef Starhopper het volgende:
Doe es ff ontopic aub.
Mijn post is nu ondergesneeuwt![]()
De ontsnappingsplannen van Taghi was trouwens vorig jaar al bekend. Volgens het artikel is er extra beveiliging.
[..]
[ afbeelding ]
Het scheelt dat Taghi alle tijd heeftquote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:39 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dan schieten ze ook niet hard op met dat plan. Ik denk dat Taghi nog lang kan wachten.
Ze zijn nu alle Oceans films en The Italian Job aan het kijken ter inspiratie.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:39 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dan schieten ze ook niet hard op met dat plan. Ik denk dat Taghi nog lang kan wachten.
Voor 800 miljoen kan je wel leren zwemmen zonder armen en benen hoorquote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Liefst dan wel even de armpjes en beentjes gebonden. Niet dat er per ongeluk één bij is de goed kan zwemmen.
Zou me ook niks verbazen als Taghi werkelijk denkt dat dat kans van slagen heeftquote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:40 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het scheelt dat Taghi alle tijd heeft
Er wordt nu ergens een Marokkaan als Scofield getatoeëerd en binnenkort naar binnen gestuurd.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ze zijn nu alle Oceans films en The Italian Job aan het kijken ter inspiratie.
Het is met dat soort gasten dat ze zich een Tony Montana wanen.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:42 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Zou me ok niks verbazen als Taghi werkelijk denkt dat dat kans van slagen heeft
Enige grootheidswaanzin is hem niet vreemd. Probleem met dit soort kopstukken is dat ze denken dat hun mensen 'trouw' blijven als ze in de bak zitten. In de praktijk valt dat vaak vies tegen.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:42 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Zou me ok niks verbazen als Taghi werkelijk denkt dat dat kans van slagen heeft
Ik moet er nu toevallig ineens aan denken, maar het is al een jaar of 6 a 7 terug. Een vrouw fietste voor mij, werd ineens onwel, begon te slingeren en viel met haar hoofd op straat. Die was ook half weg en bloeden aan dat hoofd ook. Ik heb iets van 3x EHBO in mijn leven gedaan, dus ik ging gewoon automatisch aan de bak en gaf alles wat ik had (aan aandacht en zorg, geruststelling/coordinatie qua ambulance bellen).quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:35 schreef leukerdje het volgende:
[..]
Wat bijzonder dat je ook zoiets hebt meegemaakt. Hoop dat het nu een mooie herinnering voor je.
Is dat niet Haram?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:44 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Er wordt nu ergens een Marokkaan als Scofield getatoeëerd en binnenkort naar binnen gestuurd.
Dat is oprecht de beste oplossing. Anders wordt het steeds erger met die pablo escobar acties.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:41 schreef damsco het volgende:
Aan de andere kant, stel taghi ontsnapt dan kunnen ze wel mooi een kogel door zijn kop knallen.
Ja, of wie er zijn vrouw mag neukenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Enige grootheidswaanzin is hem niet vreemd. Probleem met dit soort kopstukken is dat ze denken dat hun mensen 'trouw' blijven als ze in de bak zitten. In de praktijk valt dat vaak vies tegen.
Binnen die club wordt er waarschijnlijk harder gevochten om wie de nieuwe leider wordt dan om wie een commando-eenheid gaat leiden om de oude baas vrij te blazen.
De inner circle van Taghi's organisatie bestaat uit mensen die al sinds hun jeugd goed bevriend zijn met elkaar.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Enige grootheidswaanzin is hem niet vreemd. Probleem met dit soort kopstukken is dat ze denken dat hun mensen 'trouw' blijven als ze in de bak zitten. In de praktijk valt dat vaak vies tegen.
Binnen die club wordt er waarschijnlijk harder gevochten om wie de nieuwe leider wordt dan om wie een commando-eenheid gaat leiden om de oude baas vrij te blazen.
Heel goed van je en in een reflex gehandeld. Ja je schiet dan in de automatische piloot, doen.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:45 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik moet er nu toevallig ineens aan denken, maar het is al een jaar of 6 a 7 terug. Een vrouw fietste voor mij, werd ineens onwel, begon te slingeren en viel met haar hoofd op straat. Die was ook half weg en bloeden aan dat hoofd ook. Ik heb iets van 3x EHBO in mijn leven gedaan, dus ik ging gewoon automatisch aan de bak en gaf alles wat ik had (aan aandacht en zorg, geruststelling/coordinatie qua ambulance bellen).
En als je dan zo'n groep van buzzing mensen om je heen hebt staan sluit je je daar helemaal voor af en ben je helemaal in het moment met zo'n vrouw en hadden we een heel mooi gesprekEn wat vooral mijn doel was daarin is dat zij zich veilig voelde en gerustgesteld.
En toen kwam de ambulance hebben ze haar opgetakeld, heel praktisch en afstandelijk en bleef ik met een groot gat in mijn hart vol van verdriet achter. Ik wist op dat moment niet wat mij overkwam en wat mij nou gebeurd was, maar ik was helemaal van de kaart.
En nu weer on topic
Wat heftig en wat liefdevol van je.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:45 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik moet er nu toevallig ineens aan denken, maar het is al een jaar of 6 a 7 terug. Een vrouw fietste voor mij, werd ineens onwel, begon te slingeren en viel met haar hoofd op straat. Die was ook half weg en bloeden aan dat hoofd ook. Ik heb iets van 3x EHBO in mijn leven gedaan, dus ik ging gewoon automatisch aan de bak en gaf alles wat ik had (aan aandacht en zorg, geruststelling/coordinatie qua ambulance bellen).
En als je dan zo'n groep van buzzing mensen om je heen hebt staan sluit je je daar helemaal voor af en ben je helemaal in het moment met zo'n vrouw en hadden we een heel mooi gesprekEn wat vooral mijn doel was daarin is dat zij zich veilig voelde en gerustgesteld.
En toen kwam de ambulance hebben ze haar opgetakeld, heel praktisch en afstandelijk en bleef ik met een groot gat in mijn hart vol van verdriet achter. Ik wist op dat moment niet wat mij overkwam en wat mij nou gebeurd was, maar ik was helemaal van de kaart.
En nu weer on topic
Ja en met wie hebben we nu te maken dan? Zie de naam behoorlijkkritisch voor het eerst verschijnen maar meneer heeft al gelijk een profiel geschetst op basis van eigen waanzin. Ik kom met vage theorieën zeg je. Welke vage theorie heb ik geplaatst dan en wat zou ik moeten onderbouwen? Je doet alsof hier serieuze discussies gevoerd worden. Enige wat ik tegen ben gekomen (op en paar personen na) zijn kwebbeltantes die zich direct aangesproken voelen en denken het beter te weten dan de rest. Dit terwijl niemand om een mening heeft gevraagd.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
'Agressors' nog wel. Jeetje, je hebt het er maar moeilijk mee.
Niemand heeft er moeite mee als iemand een andere denkwijze heeft. Wat uitermate vermoeiend is aan jou, is dat je elke keer met een nieuwe vage theorie komt die je niet onderbouwd en waar ook geen enkele bron voor te vinden is. Totaal uit de realiteit.
En als je daar dan op aangesproken wordt of we vragen om uitleg en bronnen dan ben jij de enige die 'logisch kan denken' en is de rest debiel en goedgelovig.
Het heeft niets te maken met anders denken of alternatieve theorie. Je bent gewoon een vreselijk irritante user. Een zuiger.Een mug die maar wat rondzoemt, maar verder geen enkel nut heeft. Of eigenlijk meer een strontvlieg.
Het zegt dat hij iig niet direct aan het schot of de schoten is overleden. En dát vind ik goed nieuws!quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het zegt letterlijk helemaal niks.
Oke geen probleem. Volgende keer niet om aandacht vragen dan met je vluchtplan Taghi van tien jaar geleden.quote:
Dit dus, hoop. Meer en beter dan bij Nouri en Schumacher.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:20 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Het zegt dat hij iig niet direct aan het schot of de schoten is overleden. En dát vind ik goed nieuws!
Niemand weet hoe hij eruit komt, dat snap ik ook wel. Maar de meesten die in het hoofd worden geschoten overlijden daar direct aan.
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:00 schreef leukerdje het volgende:
Heel goed van je en in een reflex gehandeld. Ja je schiet dan in de automatische piloot, doen.![]()
Later besef je dan wat er eigenlijk is gebeurd en wat voor een impact het op jou heeft gehad. Jammer dat er blijkbaar toen voor jou geen aandacht was in de vorm van nazorg of slachtofferhulp.
Dankjewel, dat is heel lief van jullie. Ik wil er nog 1 post aan wijden en dan moeten we echt door want dit is echt off topic.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:18 schreef An_0_Niem het volgende:
Wat heftig en wat liefdevol van je.
Weet je hoe het met haar is afgelopen?
Maar sowieso, een goede daad gaat nooit verloren.
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:21 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Oke geen probleem. Volgende keer niet om aandacht vragen dan met je vluchtplan Taghi van tien jaar geleden.
Goed verhaal doen we niks mee.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:19 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ja en met wie hebben we nu te maken dan? Zie de naam behoorlijkkritisch voor het eerst verschijnen maar meneer heeft al gelijk een profiel geschetst op basis van eigen waanzin. Ik kom met vage theorieën zeg je. Welke vage theorie heb ik geplaatst dan en wat zou ik moeten onderbouwen? Je doet alsof hier serieuze discussies gevoerd worden. Enige wat ik tegen ben gekomen (op en paar personen na) zijn kwebbeltantes die zich direct aangesproken voelen en denken het beter te weten dan de rest. Dit terwijl niemand om een mening heeft gevraagd.
De mevrouw die de hand van Peter vasthield is nergens meer te bekennen bijvoorbeeld. Dit doet zij uit fatsoen zeggen ze. Ja dat kan best maar dat weten ze op basis van wat? Als we het hebben over feitelijk onderbouwde argumenten... Want als ze als ooggetuigen de vragen van de journalisten had beantwoord dan zou ze plots onfatsoenlijk zijn geweest. En je bent al helemaal een lul als je gewoon simpel zegt dat waarschijnlijk de politie een gesprek heeft gevoerd met de mevrouw dat ze beter niet de journalisten te woord kan staan. Het gaat ten slotte om een moordaanslag en bij zulke misdrijven is elk vorm van informatie erg gevoelig. Wat is hier niet aan te begrijpen? Hoe kan ik nu hiermee iemand zodanig beledigen dat ik voor lul uitgemaakt wordt?
Heel raar en eng dit. Hokjesdenken joh :/
Onze DSIgoden laten dat nooit gebeuren. Naast de auto's ervoor zullen er nog wel 20 dsi auto's in de buurt rijden. 0 kans idd. Biden kidnappen heeft meer kans van slagen.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:16 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik wens ze veel succesZoek eens voor de gein naar de filmpjes van het transport van Taghi. Voor en achter rijden er auto's van DSI, 2 helikopters, etc
![]()
Ik geef ze weinig kans. Maar het is wel kwetsbaarder dan de EBI inderdaad
Inderdaad sommige zitten hier echt vast geplakt in hun hokjes patroon, net als iemand die eerder in de discussie beweerde dat rekening houden dat ze de klus komen afmaken in het ziekenhuis alleen in een film voor komt. Kom op zijn jullie echt zo dom?quote:
Om zwellingen tegen te gaan zou die kunstmatige coma zijn lijkt me.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:40 schreef Mondkapje het volgende:
Wat ik tijdens mijn avondwandeling bedacht, is dat hij waarschijnlijk niet in coma is geraakt want dat zouden ze wel zeggen. Het ligt waarschijnlijk gecompliceerder, bijv. dat hij in slaap gehouden wordt omdat hij te gewond is geraakt en te veel pijn zou hebben.
En dan duurt het een hele tijd voordat bepaalde wonden genoeg geheeld zijn voordat hij uit de slaap mag komen. En dan nog is het afwachten of hij helder is of een kasplantje is geworden.
Inderdaad want het ziekenhuis werd voor niks 3 dagen bewaakt door zwaarbewapende agenten.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:51 schreef terrestrial het volgende:
[..]
Inderdaad sommige zitten hier echt vast geplakt in hun hokjes patroon, net als iemand die eerder in de discussie beweerde dat rekening houden dat ze de klus komen afmaken in het ziekenhuis alleen in een film voor komt. Kom op zijn jullie echt zo dom?
Expect the unexpected of assumption is the mother of all fuckups.
Ik had haar wel willen zoeken en vinden.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:34 schreef Tengano het volgende:
[..]
[..]
Dankjewel, dat is heel lief van jullie. Ik wil er nog 1 post aan wijden en dan moeten we echt door want dit is echt off topic.
Ik weet nog dat ik vroeg hoe ze heette en ik zei ook wie ik was. Het werd eigenlijk een hele intieme kennismaking en we waren er helemaal voor elkaar; zo voelde het. En het was net alsof de rest van de wereld er helemaal niet was. Echt heel apart. En omdat ik haar naam wist dacht ik later haar nog eens te gaan zoeken/vinden, maar dat heb ik nooit gedaan.
Uiteindelijk zal ik het wel een plekje gegeven hebben, want ik heb er jaren niet meer aan gedacht totdat @:Leukerdje over die vrouw begon en ik daar op reageerde. Ik kwam toen ineens weer in dat moment terecht![]()
En nou gaan we echt weer verder hoor
Waarom zouden ze het af komen maken en dat risico nemen terwijl de boodschap luid en duidelijk is. Als hij nou bij bewustzijn was en alleen in zijn buik oid geraakt was zou het kunnen maar dit lijkt me bij een kogel in het hoofd bijzonder onwaarschijnlijk.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:51 schreef terrestrial het volgende:
[..]
Inderdaad sommige zitten hier echt vast geplakt in hun hokjes patroon, net als iemand die eerder in de discussie beweerde dat rekening houden dat ze de klus komen afmaken in het ziekenhuis alleen in een film voor komt. Kom op zijn jullie echt zo dom?
Expect the unexpected of assumption is the mother of all fuckups.
Of @Leandra rozengeur en maneschijn is weet ik niet.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:32 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ja en jouw eigen teksten zijn natuurlijk rozengeur en maneschijn. Je bent een provocateur en je moet ermee kappen.
Dat weet ik niet, heb haar niet gezien.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:57 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Of @:Leandra rozengeur en maneschijn is weet ik niet.
Wat ik wel weet is dat ze geen provocateur is.
Lekker wijf is ze wel natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |