Hier ga ik straks verder op in.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:33 schreef Starhopper het volgende:
Doe es ff ontopic aub.
Mijn post is nu ondergesneeuwt![]()
De ontsnappingsplannen van Taghi was trouwens vorig jaar al bekend. Volgens het artikel is er extra beveiliging.
[..]
[ afbeelding ]
'Agressors' nog wel. Jeetje, je hebt het er maar moeilijk mee.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:26 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ik weet niet maar de agressors hier hebben echt een rare manier van denken. Een ieder die anders denkt en open staat voor misschien andere mogelijkheden wordt gelijk beschouwd als een boeman.
Ga toch fietsen.
Liever niet.quote:
Ik heb 1 keer op je gereageerd, en daarin was mijn grofste opmerking "lul toch niet zo dom man".quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:32 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ja en jouw eigen teksten zijn natuurlijk rozengeur en maneschijn. Je bent een provocateur en je moet ermee kappen.
Wat bijzonder dat je ook zoiets hebt meegemaakt. Hoop dat het nu een mooie herinnering voor je.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:26 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja, dat is een heel mooi en intiem moment in zo'n situatie. Ik heb zelf ook ooit zoiets meegemaakt en was een paar dagen helemaal van de kaart.
Beste post in tijden.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
'Agressors' nog wel. Jeetje, je hebt het er maar moeilijk mee.
Niemand heeft er moeite mee als iemand een andere denkwijze heeft. Wat uitermate vermoeiend is aan jou, is dat je elke keer met een nieuwe vage theorie komt die je niet onderbouwd en waar ook geen enkele bron voor te vinden is. Totaal uit de realiteit.
En als je daar dan op aangesproken wordt of we vragen om uitleg en bronnen dan ben jij de enige die 'logisch kan denken' en is de rest debiel en goedgelovig.
Het heeft niets te maken met anders denken of alternatieve theorie. Je bent gewoon een vreselijk irritante user. Een zuiger.Een mug die maar wat rondzoemt, maar verder geen enkel nut heeft. Of eigenlijk meer een strontvlieg.
quote:
Liefst dan wel even de armpjes en beentjes gebonden. Niet dat er per ongeluk één bij is de goed kan zwemmen.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:37 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik weet het..het is niet echt rechtsstatelijk..maar van mij mogen ze de hele EBI in Vught leegtrekken, in helikopters stoppen en lozen boven de Noordzee. Het is soms een blok aan je been, die rechtsstaat
Dan schieten ze ook niet hard op met dat plan. Ik denk dat Taghi nog lang kan wachten.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:33 schreef Starhopper het volgende:
Doe es ff ontopic aub.
Mijn post is nu ondergesneeuwt![]()
De ontsnappingsplannen van Taghi was trouwens vorig jaar al bekend. Volgens het artikel is er extra beveiliging.
[..]
[ afbeelding ]
Het scheelt dat Taghi alle tijd heeftquote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:39 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dan schieten ze ook niet hard op met dat plan. Ik denk dat Taghi nog lang kan wachten.
Ze zijn nu alle Oceans films en The Italian Job aan het kijken ter inspiratie.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:39 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dan schieten ze ook niet hard op met dat plan. Ik denk dat Taghi nog lang kan wachten.
Voor 800 miljoen kan je wel leren zwemmen zonder armen en benen hoorquote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Liefst dan wel even de armpjes en beentjes gebonden. Niet dat er per ongeluk één bij is de goed kan zwemmen.
Zou me ook niks verbazen als Taghi werkelijk denkt dat dat kans van slagen heeftquote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:40 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het scheelt dat Taghi alle tijd heeft
Er wordt nu ergens een Marokkaan als Scofield getatoeëerd en binnenkort naar binnen gestuurd.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ze zijn nu alle Oceans films en The Italian Job aan het kijken ter inspiratie.
Het is met dat soort gasten dat ze zich een Tony Montana wanen.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:42 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Zou me ok niks verbazen als Taghi werkelijk denkt dat dat kans van slagen heeft
Enige grootheidswaanzin is hem niet vreemd. Probleem met dit soort kopstukken is dat ze denken dat hun mensen 'trouw' blijven als ze in de bak zitten. In de praktijk valt dat vaak vies tegen.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:42 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Zou me ok niks verbazen als Taghi werkelijk denkt dat dat kans van slagen heeft
Ik moet er nu toevallig ineens aan denken, maar het is al een jaar of 6 a 7 terug. Een vrouw fietste voor mij, werd ineens onwel, begon te slingeren en viel met haar hoofd op straat. Die was ook half weg en bloeden aan dat hoofd ook. Ik heb iets van 3x EHBO in mijn leven gedaan, dus ik ging gewoon automatisch aan de bak en gaf alles wat ik had (aan aandacht en zorg, geruststelling/coordinatie qua ambulance bellen).quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:35 schreef leukerdje het volgende:
[..]
Wat bijzonder dat je ook zoiets hebt meegemaakt. Hoop dat het nu een mooie herinnering voor je.
Is dat niet Haram?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:44 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Er wordt nu ergens een Marokkaan als Scofield getatoeëerd en binnenkort naar binnen gestuurd.
Dat is oprecht de beste oplossing. Anders wordt het steeds erger met die pablo escobar acties.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:41 schreef damsco het volgende:
Aan de andere kant, stel taghi ontsnapt dan kunnen ze wel mooi een kogel door zijn kop knallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |