Antwoord na wetenschappelijk empirisch onderzoek: broccoli is te dens, te veel weerstand.quote:Op donderdag 8 juli 2021 17:02 schreef Candaasje het volgende:
Zou ik een stuk broccoli kunnen injecteren met medicatie?![]()
Cas trekt echt zijn neus op voor alles wat ik hem voor zet, maar broccoli gaat er nog wel in...
Ik had een nieuw topic maar het was geen reeksquote:
Fijn dat hij er in traptquote:Op donderdag 8 juli 2021 17:13 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Antwoord na wetenschappelijk empirisch onderzoek: broccoli is te dens, te veel weerstand.
Maar de broccoli insmeren lijkt wel te werken. Na enig aarzelend gesnuffel is de broccoli gegarneerd met een laagje gabapentine toch mooi op
Ja, nu hopen dat 'ie dat de volgende keren ook doet. Ik ga het maar met verschillende groentes proberen denk ikquote:
Ik ben ook ontzettend blij dat Elin iedere 2 dagen medicatie moet hebben en niet Nika Die gaat letterlijk schuimbekken en na een uur spuugt ze de pil alsnog uit.quote:Op donderdag 8 juli 2021 17:33 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja, nu hopen dat 'ie dat de volgende keren ook doet. Ik ga het maar met verschillende groentes proberen denk ik
Scheelt voor hem een hoop stress (is voor mij ook wel leuker, dat 'ie niet angstig wegrent als 'ie mij ziet...) en als we toch nog op vakantie kunnen, is dat ook veel fijner voor mijn ouders.
Oh fijn is dat jaquote:Op donderdag 8 juli 2021 17:38 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik ben ook ontzettend blij dat Elin iedere 2 dagen medicatie moet hebben en niet Nika Die gaat letterlijk schuimbekken en na een uur spuugt ze de pil alsnog uit.
Spaghetti met vriezer-pastasaus. Een tomatensaus met alle groenten die op moesten.quote:Op donderdag 8 juli 2021 17:40 schreef Barreltje het volgende:
![]()
Dutjes op de bank.
Wat gaan jullie eten vanavond??
Ik moet even een weekend menu opstellen,maar heb totaaaal geen inspiratie.. en moet nu toch echt op mezelf gaan passen en de goede dingen gaan eten..
Je hebt al meer inspiratie dan ikquote:Op donderdag 8 juli 2021 17:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Spaghetti met vriezer-pastasaus. Een tomatensaus met alle groenten die op moesten.
Boordevol inspiratie altijd, deze meid.
Nou, zal ik de spannende vriezer-curry met vriezer-mini-naan voor morgen dan ook maar vast delen. Kunnen jullie nog wat van oppikken.quote:
Boksquote:Op donderdag 8 juli 2021 17:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Spaghetti met vriezer-pastasaus. Een tomatensaus met alle groenten die op moesten.
Boordevol inspiratie altijd, deze meid.
Kijk, zo komen we er wel!quote:Op donderdag 8 juli 2021 17:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nou, zal ik de spannende vriezer-curry met vriezer-mini-naan voor morgen dan ook maar vast delen. Kunnen jullie nog wat van oppikken.
+1quote:Op donderdag 8 juli 2021 17:46 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Kijk, zo komen we er wel!
Ik heb eigenlijk ook gewoon heul geen zin om te koken. Of boodschappen te doen. Dat helpt ook niet.
Misschien dat ik gewoon broodjes, wat groenten en falafel ga halen.
Dürüm köfte en een extra saladequote:Op donderdag 8 juli 2021 17:40 schreef Barreltje het volgende:
![]()
Dutjes op de bank.
Ik moet even een weekend menu opstellen,maar heb totaaaal geen inspiratie.. en moet nu toch echt op mezelf gaan passen en de goede dingen gaan eten..
Ja dat topic was ik ineens kwijtquote:Op donderdag 8 juli 2021 17:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik had een nieuw topic maar het was geen reeksFOK! dolt met me vandaag. Er gebeuren allemaal dingen die niet kunnen.
Wat is dat archief dan en wat kun je er mee?quote:Op donderdag 8 juli 2021 18:37 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb facebook zojuist de opdracht gegeven een kopie van mijn 'archief' te maken. Zodra dat klaar is, gooi ik mijn account eens in de shredder. Ik ben er al een tijdje klaar mee; ik post nauwelijks iets en ik lees vooral veel wat enorme ergernis oproept. Zonde van m'n tijd.
![]()
Nu falafel halen.
quote:Op donderdag 8 juli 2021 17:43 schreef sigme het volgende:
Kont rollade, tuinbonen, rodebietensalade.
Oh lekker wat is de saus?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik hoop dat ie wat berichten/reacties erop en foto's in één keer op slaat. Foto's had ik zelf al handmatig opgeslagen, maar ik zou enkele berichten ook wel willen bewaren. Als herinnering. *zoetsappig*quote:Op donderdag 8 juli 2021 18:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Wat is dat archief dan en wat kun je er mee?
Huisgemaakte mayonaise.quote:
oh ok dat kan ik welquote:Op donderdag 8 juli 2021 18:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Huisgemaakte mayonaise.
Bij gebrek aan Amora maak ik het nu maar zelf. Best succesvol, al zeg ik het zelf.
Ah, ik ben benieuwd naar de eindstand, please update?quote:Op donderdag 8 juli 2021 18:46 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie wat berichten/reacties erop en foto's in één keer op slaat. Foto's had ik zelf al handmatig opgeslagen, maar ik zou enkele berichten ook wel willen bewaren. Als herinnering. *zoetsappig*
Maar geen idee hoe het eruit komt te zien. Ik krijg een seintje van facebook als het klaar is.
(Je kunt ook berichten/foto's/video's over laten zetten naar andere platforms begrijp ik. )
Dat is klein toch?quote:Op donderdag 8 juli 2021 18:47 schreef PdeHoog het volgende:
Ik wilde een klein feestje bij mijn bruiloftWe zitten alweer op 30 man :’)
Dat is toch best netjes?quote:Op donderdag 8 juli 2021 18:47 schreef PdeHoog het volgende:
Ik moest een pakketje ophalen, dus dan kan ik ook wel meteen een boodschapje doen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:02 schreef fietsie het volgende:
Je komt niet in de keuken maar gaat wel door de AH?
Ik heb echt nul zin om naar winkels te gaan deze week
Herkenbaar.quote:Op donderdag 8 juli 2021 18:47 schreef PdeHoog het volgende:
Klein bestaat toch niet voor een bruiloft.quote:Op donderdag 8 juli 2021 18:47 schreef PdeHoog het volgende:
Zeker wel.quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Klein bestaat toch niet voor een bruiloft.Zelfs als je denkt het minimale van het minimale te doen.
Klein = 10quote:
Zou wel beter zijnquote:
Hou op hoor!!quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Flinke wolkbreuk hier. Kon de overkant nauwelijks zien. 15 min. geleden niets te zien op de buienradar
Ik ben wel echt close met mijn familie en zie ze normaal ook wel vaak (nu sommige al ruim een jaar nietquote:Op donderdag 8 juli 2021 19:22 schreef Myraela het volgende:
Grote familie is wel lastig.Ik zie die mensen nooit, tenzij eens op de verjaardag van een oma of een begrafenis. Die hoef ik er allemaal niet bij te hebben.
Ja hier met die regen. Vieswarm hier.quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Flinke wolkbreuk hier. Kon de overkant nauwelijks zien. 15 min. geleden niets te zien op de buienradar
Dat is het hier ook. Dus het brengt je niets alleen nog meer vocht in de luchtquote:Op donderdag 8 juli 2021 19:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja hier met die regen. Vieswarm hier.
Ik was daar ook bang voor en ik had daar eerlijk ook zo geen zin in.quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:19 schreef Sarabi het volgende:
Mijn man moest zo nodig veel familie hebben, dus kwamen we nog rond de 80-90 man uit.
Ik was klaar met 20 mensen vrienden en familie
Jaaa, je kunt wel dingen doen, maar niet event managen met een porto aan je heupquote:Op donderdag 8 juli 2021 19:38 schreef Myraela het volgende:
Ik ga wel gewoon zelf rondrennen en dingen regelen hoor. Vriendin van me blijft maar zeggen dat ik het onderschat, maar ik heb gewoon helemaal geen zin om de hele dag een beetje mooi te zitten zijn.
Ach ons trouwen was op zich een grote bbq bij een bierbrouwerij dus zo lastig vond ik het niet.quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik was daar ook bang voor en ik had daar eerlijk ook zo geen zin in.
Ik denk dat ik met 15 de bodem van mijn vat echt al afgeschraapt zou hebben, allerlei plukjes bij elkaar (wat ik vroeger enger vond, maar me nog steeds niet een recept voor topvermaak lijkt). En ik denk dat de man met familie alleen al op 50 komt. En echt allemaal leuke, lieve mensen, maar ja.
Ik vind het idee van trouwen al een heel ding, maar dan ook nog zo'n circus (waarbij je ook nog niet eens rond mag rennen om te zorgen dat alles net iets soepeler loopt en geregeld wordt, maar de hele fucking tijd vol in de belangstelling staat... Huuu!). Dan was ik er echt keihard voor weggerend!
Ik heb gewoon van te voren gezorgd dat alles tot in de puntjes geregeld wasquote:Op donderdag 8 juli 2021 19:38 schreef Myraela het volgende:
Ik ga wel gewoon zelf rondrennen en dingen regelen hoor. Vriendin van me blijft maar zeggen dat ik het onderschat, maar ik heb gewoon helemaal geen zin om de hele dag een beetje mooi te zitten zijn.
Ik gebruik het als dagboekje. (Foto dagboekje vooral) Leuk om reacties te krijgen en ook dit soort dagboekjes te zien van die handjevol vrienden die ik heb. Blij ook dat schdochter soms wel eens wat qua foto's deelt, maar dat kan ook via whatsapp.quote:Op donderdag 8 juli 2021 18:37 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb facebook zojuist de opdracht gegeven een kopie van mijn 'archief' te maken. Zodra dat klaar is, gooi ik mijn account eens in de shredder. Ik ben er al een tijdje klaar mee; ik post nauwelijks iets en ik lees vooral veel wat enorme ergernis oproept. Zonde van m'n tijd.
Realiseer me nu dat veel van deze mensen ook partners hebbenquote:Op donderdag 8 juli 2021 19:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik denk dat ik met 15 de bodem van mijn vat echt al afgeschraapt zou hebben, allerlei plukjes bij elkaar (wat ik vroeger enger vond, maar me nog steeds niet een recept voor topvermaak lijkt). En ik denk dat de man met familie alleen al op 50 komt. En echt allemaal leuke, lieve mensen, maar ja.
Maar hier wordt een mens dan wel weer jaloers van.quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:46 schreef fietsie het volgende:
Ik had de 'lokale' Griek (een echte, zo een van het boerenland) gevraagd het eten te leveren.
En de drankenhandel hier deed het vloeibare deel.
[ afbeelding ]
Zelfbediening, werkte perfect.
Er waren ook nog 2 spitten met kippen, alleen die zijn denk ik niet zo lekker op de foto gekomen... Daar was ook echt een stormloop op want die kwamen met veel show door de feesttent binnen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 20:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Maar hier wordt een mens dan wel weer jaloers van.
IVM een rustdagje sport en geen zin. Diepvries maaltijd van de aldi met extra garnalen. Vult als een dolle met 1000 Kcal.quote:Op donderdag 8 juli 2021 17:40 schreef Barreltje het volgende:
![]()
Dutjes op de bank.
Geen vrienden erbij?quote:Op donderdag 8 juli 2021 20:32 schreef sigme het volgende:
Ik trouwde met man, mijn broertje als getuige en mijn schoonzusje als getuige. Punt.
Weekje later ofzo hadden we een feestje met ouders, broers & zussen + aanhang & kinderen. Dat zijn 20 koppen ofzo.
Wat?quote:
Behehe, de man is er van overtuigd dat er nog een feestje komtquote:Op donderdag 8 juli 2021 20:32 schreef sigme het volgende:
Ik trouwde met man, mijn broertje als getuige en mijn schoonzusje als getuige. Punt.
Weekje later ofzo hadden we een feestje met ouders, broers & zussen + aanhang & kinderen. Dat zijn 20 koppen ofzo.
Aan de andere kant van de sloot enkel plakkerig warm met een donkere lucht.quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Oh ja, sorry. Ik dacht op Viva forum te zittenquote:
Hier in Duitsland ook geen vakman meer te vinden. Zelfs voor een prijsopgaven kijken ze al moeilijk.quote:Op donderdag 8 juli 2021 16:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ook. Er is gewoon altijd gezeik met die lui. Alleen onze vorige timmerman kwam gewoon altijd wanneer hij zei dat hij kwam. Ik probeer er zo veel mogelijk begrip voor op te brengen. Onze grondwerker is natuurlijk weersafhankelijk en zit bij de gemeentelijke overstromingsdienst (ofzo) dus soms zijn er gewoon prioriteiten. Klussen zijn nauwelijks voorspelbaar en dus planbaar. Maar mijn god zeg, wat ben ik dit af en toe zat.
Ik was trouwens 2 weken geleden ofzo tegen iemand aan het zeggen dat dit soort dingen er nou eenmaal bij horen en dat ik er niet meer van onder de indruk ben. Guess what.
Het probleem is dat bijvoorbeeld Duitsland naar de 7 dagen index kijkt. Zolang deze niet 200 of meer is voor 3 aaneengesloten dagen vind ik het best. Dan blijft de grens gewoon open met de huidige beperkingen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 15:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Zolang het jongeren zijn en de zorg goed gaat lijkt me dat helemaal niet logisch.
Vindt het RIVM net zo, hoop dat OMT zinnig advies geeft
Zou vandaag komen geloof ik
Dat zijn de betere berichtenquote:Op donderdag 8 juli 2021 21:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb de klusser nog even gesproken. Het was een miscommunicatie. Hij komt binnenkort een dagje hier en we hebben hem voor eind september gelijk voor 2 weken gereserveerd in plaats van de 3-4 dagen die hij eigenlijk zou komen.
Jullie doen echt veel met elkaar volgens mij. Leuk als dat kanquote:Op donderdag 8 juli 2021 21:24 schreef borisz het volgende:
BBQ Tussen 'Fijn lekker BBQ'en' en 'Oh de besmettingen lopen wel weer op, nu maar even genieten'.
Maar de meeste collega's zaten nog wel bij dat eerste.
Kortom gezellige avond
Je collega's hebben wel gelijk.quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:24 schreef borisz het volgende:
BBQ Tussen 'Fijn lekker BBQ'en' en 'Oh de besmettingen lopen wel weer op, nu maar even genieten'.
Maar de meeste collega's zaten nog wel bij dat eerste.
Kortom gezellige avond
We hebben 3 evenementen die 'vast' op de kalender staan. Kerst, iets van een zomermoment en een bedrijfsuitje. Die laatste twee hebben geen vast moment. In dit geval voordat de zomervakantie aanvangt, maar de aftersummerBBQ hebben we ook wel gedaan. Bijna iedereen is er dan wel idd. Maar het is ook geen probleem als je er niet bent.quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Jullie doen echt veel met elkaar volgens mij. Leuk als dat kanVoor veel mensen is zoiets een verplichting of iets waar ze tegenop zien maar het kan natuurlijk ook gewoon wél leuk zijn.
Aaaaaaand it's back. Meneer gaat per direct met pensioen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, het is wel ok zo. Chagrijn is weg ook.
Huh?quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Aaaaaaand it's back. Meneer gaat per direct met pensioen.
Is hij bipolair ofzo?quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Meneer de klusser? Huh?quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, idd. Het spijt hem, bladiebla, hij kan het niet meer aan. Hij hoopt dat we een andere timmerman kunnen vinden.quote:
En hij kent er zelf geen een?quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, idd. Het spijt hem, bladiebla, hij kan het niet meer aan. Hij hoopt dat we een andere timmerman kunnen vinden.
Natuurlijk kunnen we geen andere timmerman vinden
....quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja.quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik vind het idee van trouwen al een heel ding, maar dan ook nog zo'n circus (waarbij je ook nog niet eens rond mag rennen om te zorgen dat alles net iets soepeler loopt en geregeld wordt, maar de hele fucking tijd vol in de belangstelling staat... Huuu!). Dan was ik er echt keihard voor weggerend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |