Antwoord na wetenschappelijk empirisch onderzoek: broccoli is te dens, te veel weerstand.quote:Op donderdag 8 juli 2021 17:02 schreef Candaasje het volgende:
Zou ik een stuk broccoli kunnen injecteren met medicatie?![]()
Cas trekt echt zijn neus op voor alles wat ik hem voor zet, maar broccoli gaat er nog wel in...
Ik had een nieuw topic maar het was geen reeksquote:
Fijn dat hij er in traptquote:Op donderdag 8 juli 2021 17:13 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Antwoord na wetenschappelijk empirisch onderzoek: broccoli is te dens, te veel weerstand.
Maar de broccoli insmeren lijkt wel te werken. Na enig aarzelend gesnuffel is de broccoli gegarneerd met een laagje gabapentine toch mooi op
Ja, nu hopen dat 'ie dat de volgende keren ook doet. Ik ga het maar met verschillende groentes proberen denk ikquote:
Ik ben ook ontzettend blij dat Elin iedere 2 dagen medicatie moet hebben en niet Nika Die gaat letterlijk schuimbekken en na een uur spuugt ze de pil alsnog uit.quote:Op donderdag 8 juli 2021 17:33 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja, nu hopen dat 'ie dat de volgende keren ook doet. Ik ga het maar met verschillende groentes proberen denk ik
Scheelt voor hem een hoop stress (is voor mij ook wel leuker, dat 'ie niet angstig wegrent als 'ie mij ziet...) en als we toch nog op vakantie kunnen, is dat ook veel fijner voor mijn ouders.
Oh fijn is dat jaquote:Op donderdag 8 juli 2021 17:38 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik ben ook ontzettend blij dat Elin iedere 2 dagen medicatie moet hebben en niet Nika Die gaat letterlijk schuimbekken en na een uur spuugt ze de pil alsnog uit.
Spaghetti met vriezer-pastasaus. Een tomatensaus met alle groenten die op moesten.quote:Op donderdag 8 juli 2021 17:40 schreef Barreltje het volgende:
![]()
Dutjes op de bank.
Wat gaan jullie eten vanavond??
Ik moet even een weekend menu opstellen,maar heb totaaaal geen inspiratie.. en moet nu toch echt op mezelf gaan passen en de goede dingen gaan eten..
Je hebt al meer inspiratie dan ikquote:Op donderdag 8 juli 2021 17:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Spaghetti met vriezer-pastasaus. Een tomatensaus met alle groenten die op moesten.
Boordevol inspiratie altijd, deze meid.
Nou, zal ik de spannende vriezer-curry met vriezer-mini-naan voor morgen dan ook maar vast delen. Kunnen jullie nog wat van oppikken.quote:
Boksquote:Op donderdag 8 juli 2021 17:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Spaghetti met vriezer-pastasaus. Een tomatensaus met alle groenten die op moesten.
Boordevol inspiratie altijd, deze meid.
Kijk, zo komen we er wel!quote:Op donderdag 8 juli 2021 17:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nou, zal ik de spannende vriezer-curry met vriezer-mini-naan voor morgen dan ook maar vast delen. Kunnen jullie nog wat van oppikken.
+1quote:Op donderdag 8 juli 2021 17:46 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Kijk, zo komen we er wel!
Ik heb eigenlijk ook gewoon heul geen zin om te koken. Of boodschappen te doen. Dat helpt ook niet.
Misschien dat ik gewoon broodjes, wat groenten en falafel ga halen.
Dürüm köfte en een extra saladequote:Op donderdag 8 juli 2021 17:40 schreef Barreltje het volgende:
![]()
Dutjes op de bank.
Wat gaan jullie eten vanavond??
Ik moet even een weekend menu opstellen,maar heb totaaaal geen inspiratie.. en moet nu toch echt op mezelf gaan passen en de goede dingen gaan eten..
Ja dat topic was ik ineens kwijtquote:Op donderdag 8 juli 2021 17:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik had een nieuw topic maar het was geen reeksFOK! dolt met me vandaag. Er gebeuren allemaal dingen die niet kunnen.
Wat is dat archief dan en wat kun je er mee?quote:Op donderdag 8 juli 2021 18:37 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb facebook zojuist de opdracht gegeven een kopie van mijn 'archief' te maken. Zodra dat klaar is, gooi ik mijn account eens in de shredder. Ik ben er al een tijdje klaar mee; ik post nauwelijks iets en ik lees vooral veel wat enorme ergernis oproept. Zonde van m'n tijd.
![]()
Nu falafel halen.
quote:Op donderdag 8 juli 2021 17:43 schreef sigme het volgende:
Kont rollade, tuinbonen, rodebietensalade.
Oh lekker wat is de saus?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik hoop dat ie wat berichten/reacties erop en foto's in één keer op slaat. Foto's had ik zelf al handmatig opgeslagen, maar ik zou enkele berichten ook wel willen bewaren. Als herinnering. *zoetsappig*quote:Op donderdag 8 juli 2021 18:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Wat is dat archief dan en wat kun je er mee?
Huisgemaakte mayonaise.quote:
oh ok dat kan ik welquote:Op donderdag 8 juli 2021 18:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Huisgemaakte mayonaise.
Bij gebrek aan Amora maak ik het nu maar zelf. Best succesvol, al zeg ik het zelf.
Ah, ik ben benieuwd naar de eindstand, please update?quote:Op donderdag 8 juli 2021 18:46 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie wat berichten/reacties erop en foto's in één keer op slaat. Foto's had ik zelf al handmatig opgeslagen, maar ik zou enkele berichten ook wel willen bewaren. Als herinnering. *zoetsappig*
Maar geen idee hoe het eruit komt te zien. Ik krijg een seintje van facebook als het klaar is.
(Je kunt ook berichten/foto's/video's over laten zetten naar andere platforms begrijp ik. )
Dat is klein toch?quote:Op donderdag 8 juli 2021 18:47 schreef PdeHoog het volgende:
Ik wilde een klein feestje bij mijn bruiloftWe zitten alweer op 30 man :’)
Dat is toch best netjes?quote:Op donderdag 8 juli 2021 18:47 schreef PdeHoog het volgende:
Ik moest een pakketje ophalen, dus dan kan ik ook wel meteen een boodschapje doen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:02 schreef fietsie het volgende:
Je komt niet in de keuken maar gaat wel door de AH?
Ik heb echt nul zin om naar winkels te gaan deze week
Herkenbaar.quote:Op donderdag 8 juli 2021 18:47 schreef PdeHoog het volgende:
Klein bestaat toch niet voor een bruiloft.quote:Op donderdag 8 juli 2021 18:47 schreef PdeHoog het volgende:
Zeker wel.quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Klein bestaat toch niet voor een bruiloft.Zelfs als je denkt het minimale van het minimale te doen.
Klein = 10quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |