abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200263857
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 10:04 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Toch wel vreemd dat kritiek op zo'n foto ook weer direct met de mantel der liefde bedekt moet worden. Is het nou zo bijzonder vervelend om te stellen dat die reactie, ook al in opleiding, niet goed is?

Dat hoeft niet te betekenen dat ze direct ontslagen moeten worden, dat betekent niet meer of minder dan dat die reactie voor een agent, ook al in opleiding, niet goed is.
De mantel der liefde was niet mijn insteek.
Ik stel alleen dat de kritiek wel erg gemakkelijk is aan de hand van een moment opname.

Daar komt bij dat een opleiding is zo opgebouwd dat men in een bepaalde situatie op een gewenste manier gaat reageren.
Daar voor ben je in opleiding, ook deze dames in kwestie.

Nu gaan mensen op Twitter wel even beslissen dat ze ongeschikt zijn en dat vind ik niet fair.
Laat hun opleiders dat maar beslissen in plaats van de beste stuurlui aan wal.
pi_200263864
Een pallet sorteerder is toch ook niet bang voor pallets?
  Moderator donderdag 8 juli 2021 @ 10:26:57 #253
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_200263867
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 10:25 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Ze kruipen weg achter degene met kogelwerend vest, dan lijkt me dat er geen dreiging achter hun rug is.
Dit neem ik niet eens serieus, dat zou echt een stompzinnige reactie zijn geweest
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 8 juli 2021 @ 10:27:02 #254
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_200263869
quote:
13s.gif Op donderdag 8 juli 2021 10:23 schreef NoXia het volgende:

[..]

100%
Dus ik moet eerst een lijk oid tegenkomen, voor ik bij de politie mag :?

Dat wordt lastig selecteren.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  donderdag 8 juli 2021 @ 10:27:05 #255
179307 Saboo
Hoi ik zit op fok
pi_200263870
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 09:19 schreef Sfancta het volgende:

[..]

Waarom moet ik erbij zijn geweest? Het is toch logisch niet acceptabel, ze horen het volk gerust te stellen en niet zelf totaal verstijfd van angst te staan. Dan zit je in het verkeerde beroep.
Ga weg hoor.

Misschien is deze foto een moment van initiele schrik en hebben ze daarna eigenhandig de omgeving afgezocht met de intentie boze gewapende Bulgaren te kunnen overmeesteren.

Ken een meid die bij de politie zat. Eerste lijk, verkeersongeval etc. Allemaal behoorlijk schrikken.
Maar nu schraapte ze zelfstandig stukjes lichaam van de weg op als er een incident was geweest en had ze het emotionele spectrum van een garnaal omdat ze simpelweg niet meer in staat was enige vorm van emotie toe te laten. Niet echt gezond als mens. Beroepsdeformatie zat haar in het persoonlijke leven behoorlijk in de weg. Maar een goede volharde en koele politieagente was ze absoluut.
Toch kon ze echt nog wel intens vertellen over een aantal "eerste keren" die ze had meegemaakt.

Je krijgt echt een heel uitgebreide screening voor je wordt toegelaten - Ik ken meer mensen die zijn afgewezen dan toegelaten - . Dus ze zullen echt niet ieder emotioneel huppeltrutje (zoals ik, die al begint te huilen bij een gewonde zeemeeuw) daar neerzetten.
pi_200263877
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 10:26 schreef sp3c het volgende:

[..]

Dit neem ik niet eens serieus, dat zou echt een stompzinnige reactie zijn geweest
Wat maakt het stompzinnig? Stel dat er mogelijk iemand aan komt met wapen, dan ga je toch achter degene met het vest staan. Het zou stompzinnig zijn om er onbeschermd op af te gaan.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_200263903
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 10:19 schreef Sfancta het volgende:
Vind het ronduit opmerkelijk dat mensen die drie geschrokken meisjes verdedigen.
Snap sowieso niet dat mensen aangeslagen zijn of bloemen gaan leggen voor iemand die ze totaal niet kennen.

Kijk als die voor je ogen word neergeschoten kan ik me er iets bij voorstellen. Maar er zijn mensen die op de plek staan waar het gebeurde en dan moeten huilen :')
  donderdag 8 juli 2021 @ 10:29:18 #258
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_200263907
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 10:27 schreef Saboo het volgende:

[..]

Ga weg hoor.

Misschien is deze foto een moment van initiele schrik en hebben ze daarna eigenhandig de omgeving afgezocht met de intentie boze gewapende Bulgaren te kunnen overmeesteren.

Ken een meid die bij de politie zat. Eerste lijk, verkeersongeval etc. Allemaal behoorlijk schrikken.
Maar nu schraapte ze zelfstandig stukjes lichaam van de weg op als er een incident was geweest en had ze het emotionele spectrum van een garnaal omdat ze simpelweg niet meer in staat was enige vorm van emotie toe te laten. Niet echt gezond als mens. Beroepsdeformatie zat haar in het persoonlijke leven behoorlijk in de weg. Maar een goede volharde en koele politieagente was ze absoluut.
Toch kon ze echt nog wel intens vertellen over een aantal "eerste keren" die ze had meegemaakt.

Je krijgt echt een heel uitgebreide screening voor je wordt toegelaten - Ik ken meer mensen die zijn afgewezen dan toegelaten - . Dus ze zullen echt niet ieder emotioneel huppeltrutje (zoals ik, die al begint te huilen bij een gewonde zeemeeuw) daar neerzetten.
Precies. Alsof je vanaf dag 1 er helemaal moet staan.

Bij opleidingen als brandweer, arts, politie etc is er niet enkel een technische ontwikkeling maar ook een emotionele ontwikkeling.

Zeker bij jongere mensen.

En dat is alleen maar goed lijkt me.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_200263912
quote:
4s.gif Op donderdag 8 juli 2021 10:22 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Zoals ik al zei: ik ben wel wat gewend na ruim twintig jaar Fok!, maar met het seksisme blijf ik moeite houden. Vrouwelijke agenten zijn hier in de regel geil of niet stoer genoeg. Zolang het hier geen herenclub is, kun je daar opmerkingen over verwachten.
Och god, is het nu ook alweer seksisme _O-
  donderdag 8 juli 2021 @ 10:29:53 #260
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_200263915
Wat een dommige discussie hier zeg. De definitie van toetsenbord krijgers hoor.
pi_200263917
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 10:19 schreef Sfancta het volgende:
Vind het ronduit opmerkelijk dat mensen die drie geschrokken meisjes verdedigen.
Mannen en vrouwen zijn gelijk hè.
  donderdag 8 juli 2021 @ 10:30:00 #262
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200263920
Wat een gezeik over een foto zonder context weer.... de tering zeg.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_200263926
Wat een schande zeg. De dames zijn gefotografeerd terwijl 1 collega in een kleine shock is.

Wat een schande zeg. Het lijken wel mensen. Gelukkig zijn wij allemaal op Fok! hartstikke stoer. :)

Slachtofferhulp onze ass!

Waar gaan we straks over zeuren? Dat Luuk Ikink weer wegliep bij het incident? Het is allemaal wat he.
  donderdag 8 juli 2021 @ 10:31:03 #264
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200263934
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 10:29 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Snap sowieso niet dat mensen aangeslagen zijn of bloemen gaan leggen voor iemand die ze totaal niet kennen.

Kijk als die voor je ogen word neergeschoten kan ik me er iets bij voorstellen. Maar er zijn mensen die op de plek staan waar het gebeurde en dan moeten huilen :')
Iemand die al 40 jaar bekend is is voor de meeste mensen niet iemand die ze totaal niet kennen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 8 juli 2021 @ 10:31:38 #265
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_200263940
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 10:29 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Mannen en vrouwen zijn gelijk hè.
:')
pi_200263953
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 10:26 schreef Sfancta het volgende:
Een pallet sorteerder is toch ook niet bang voor pallets?
Simpelton.
pi_200263954
Tijd voor nieuws, want dan gaat het weer over belangrijkere zaken.
pi_200263961
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 10:29 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Goh, daar heb ik nou geen enkele moeite mee. Ik kan bijvoorbeeld meeleven met geliefden en nabestaanden of ik kan treurig zijn om de bredere implicaties. 't Zal wel iets te maken hebben eigenschappen als empathie.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_200263964
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 10:31 schreef Leandra het volgende:

[..]

Iemand die al 40 jaar bekend is is voor de meeste mensen niet iemand die ze totaal niet kennen.
Nouja misschien ben ik dan diegene die vreemd is hier. Ik ken mijn ouders bijna 40 jaar, ander verhaal. Iemand die ik mijn hele leven af en toe op tv zie blijft toch ver van me af staan.
  donderdag 8 juli 2021 @ 10:36:46 #270
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_200263994
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 09:45 schreef Mondkapje het volgende:
Wie is de volgende die de kroongetuige gaat verdedigen?
Ben wel benieuwd wat Nabil B. hier nou van vind. Die heeft Peter immers gevraagd voor de job van vertrouwenspersoon.
  donderdag 8 juli 2021 @ 10:37:26 #271
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_200264003
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 10:36 schreef Tengano het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd wat Nabil B. hier nou van vind. Die heeft Peter immers gevraagd voor de job van vertrouwenspersoon.
Alles is toch al verteld.
pi_200264004
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 10:36 schreef Tengano het volgende:

[..]

Ik heb 1x ergens gelezen dat ie geschokt heeft gereageerd.
  donderdag 8 juli 2021 @ 10:38:01 #273
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200264007
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 10:33 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Nouja misschien ben ik dan diegene die vreemd is hier. Ik ken mijn ouders bijna 40 jaar, ander verhaal. Iemand die ik mijn hele leven af en toe op tv zie blijft toch ver van me af staan.
Ik reis er ook niet voor naar Amsterdam om er een bloemetje neer te leggen, en ik betwijfel of ik een bloemetje neer zou leggen als ik wel in Amsterdam (of zelfs om de hoek) woonde, maar om nou te gaan doen alsof het raar is dat andere mensen dat doen? Nah.....
Als je dat raar vindt dan is een bloemstuk op de kist van je ouders net zo goed raar.
Wat bij mijn moeder idd raar zou zijn, dus in haar geval zal ik dat zeker niet doen.

Neemt niet weg dat het imho wel zoeken naar zeiken is, als je gaat zeuren over het gegeven dat mensen bloemen neerleggen op de plaats van het misdrijf.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 8 juli 2021 @ 10:38:03 #274
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_200264008
Pagina lang gelul over een of ander totaal niet boeiende foto :')
pi_200264013
Goh, wat voorspelbaar. 3 meisjes, wat agenten zouden moeten voorstellen, laten zien op een foto dat ze misschien niet zo erg geschikt zijn voor het ook emotionele zware politiewerk. Maar dan lees je opmerkingen als "ja maar agenten zijn net mensen".

Hoe anders waren de reacties toen die agent voor zijn leven moest vechten, bijna stikte en toen uit emotie riep "kut neger". Nee dat was toen geen mens, dat was een agent die ten alle tijden professioneel moest zijn, anders was hij niet geschikt voor het politiewerk. Maar ja, man vs vrouwen, en blanke vs neger, dan kun je de reacties wel weer invullen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')