De mantel der liefde was niet mijn insteek.quote:Op donderdag 8 juli 2021 10:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Toch wel vreemd dat kritiek op zo'n foto ook weer direct met de mantel der liefde bedekt moet worden. Is het nou zo bijzonder vervelend om te stellen dat die reactie, ook al in opleiding, niet goed is?
Dat hoeft niet te betekenen dat ze direct ontslagen moeten worden, dat betekent niet meer of minder dan dat die reactie voor een agent, ook al in opleiding, niet goed is.
Dit neem ik niet eens serieus, dat zou echt een stompzinnige reactie zijn geweestquote:Op donderdag 8 juli 2021 10:25 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Ze kruipen weg achter degene met kogelwerend vest, dan lijkt me dat er geen dreiging achter hun rug is.
Dus ik moet eerst een lijk oid tegenkomen, voor ik bij de politie magquote:
Ga weg hoor.quote:Op donderdag 8 juli 2021 09:19 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Waarom moet ik erbij zijn geweest? Het is toch logisch niet acceptabel, ze horen het volk gerust te stellen en niet zelf totaal verstijfd van angst te staan. Dan zit je in het verkeerde beroep.
Wat maakt het stompzinnig? Stel dat er mogelijk iemand aan komt met wapen, dan ga je toch achter degene met het vest staan. Het zou stompzinnig zijn om er onbeschermd op af te gaan.quote:Op donderdag 8 juli 2021 10:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dit neem ik niet eens serieus, dat zou echt een stompzinnige reactie zijn geweest
Snap sowieso niet dat mensen aangeslagen zijn of bloemen gaan leggen voor iemand die ze totaal niet kennen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 10:19 schreef Sfancta het volgende:
Vind het ronduit opmerkelijk dat mensen die drie geschrokken meisjes verdedigen.
Precies. Alsof je vanaf dag 1 er helemaal moet staan.quote:Op donderdag 8 juli 2021 10:27 schreef Saboo het volgende:
[..]
Ga weg hoor.
Misschien is deze foto een moment van initiele schrik en hebben ze daarna eigenhandig de omgeving afgezocht met de intentie boze gewapende Bulgaren te kunnen overmeesteren.
Ken een meid die bij de politie zat. Eerste lijk, verkeersongeval etc. Allemaal behoorlijk schrikken.
Maar nu schraapte ze zelfstandig stukjes lichaam van de weg op als er een incident was geweest en had ze het emotionele spectrum van een garnaal omdat ze simpelweg niet meer in staat was enige vorm van emotie toe te laten. Niet echt gezond als mens. Beroepsdeformatie zat haar in het persoonlijke leven behoorlijk in de weg. Maar een goede volharde en koele politieagente was ze absoluut.
Toch kon ze echt nog wel intens vertellen over een aantal "eerste keren" die ze had meegemaakt.
Je krijgt echt een heel uitgebreide screening voor je wordt toegelaten - Ik ken meer mensen die zijn afgewezen dan toegelaten - . Dus ze zullen echt niet ieder emotioneel huppeltrutje (zoals ik, die al begint te huilen bij een gewonde zeemeeuw) daar neerzetten.
Och god, is het nu ook alweer seksismequote:Op donderdag 8 juli 2021 10:22 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: ik ben wel wat gewend na ruim twintig jaar Fok!, maar met het seksisme blijf ik moeite houden. Vrouwelijke agenten zijn hier in de regel geil of niet stoer genoeg. Zolang het hier geen herenclub is, kun je daar opmerkingen over verwachten.
Mannen en vrouwen zijn gelijk hè.quote:Op donderdag 8 juli 2021 10:19 schreef Sfancta het volgende:
Vind het ronduit opmerkelijk dat mensen die drie geschrokken meisjes verdedigen.
Iemand die al 40 jaar bekend is is voor de meeste mensen niet iemand die ze totaal niet kennen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 10:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Snap sowieso niet dat mensen aangeslagen zijn of bloemen gaan leggen voor iemand die ze totaal niet kennen.
Kijk als die voor je ogen word neergeschoten kan ik me er iets bij voorstellen. Maar er zijn mensen die op de plek staan waar het gebeurde en dan moeten huilen
Simpelton.quote:Op donderdag 8 juli 2021 10:26 schreef Sfancta het volgende:
Een pallet sorteerder is toch ook niet bang voor pallets?
Goh, daar heb ik nou geen enkele moeite mee. Ik kan bijvoorbeeld meeleven met geliefden en nabestaanden of ik kan treurig zijn om de bredere implicaties. 't Zal wel iets te maken hebben eigenschappen als empathie.quote:Op donderdag 8 juli 2021 10:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Snap sowieso niet dat mensen aangeslagen zijn of bloemen gaan leggen voor iemand die ze totaal niet kennen.
Nouja misschien ben ik dan diegene die vreemd is hier. Ik ken mijn ouders bijna 40 jaar, ander verhaal. Iemand die ik mijn hele leven af en toe op tv zie blijft toch ver van me af staan.quote:Op donderdag 8 juli 2021 10:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Iemand die al 40 jaar bekend is is voor de meeste mensen niet iemand die ze totaal niet kennen.
Ben wel benieuwd wat Nabil B. hier nou van vind. Die heeft Peter immers gevraagd voor de job van vertrouwenspersoon.quote:Op donderdag 8 juli 2021 09:45 schreef Mondkapje het volgende:
Wie is de volgende die de kroongetuige gaat verdedigen?
Alles is toch al verteld.quote:Op donderdag 8 juli 2021 10:36 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat Nabil B. hier nou van vind. Die heeft Peter immers gevraagd voor de job van vertrouwenspersoon.
Ik heb 1x ergens gelezen dat ie geschokt heeft gereageerd.quote:Op donderdag 8 juli 2021 10:36 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat Nabil B. hier nou van vind. Die heeft Peter immers gevraagd voor de job van vertrouwenspersoon.
Ik reis er ook niet voor naar Amsterdam om er een bloemetje neer te leggen, en ik betwijfel of ik een bloemetje neer zou leggen als ik wel in Amsterdam (of zelfs om de hoek) woonde, maar om nou te gaan doen alsof het raar is dat andere mensen dat doen? Nah.....quote:Op donderdag 8 juli 2021 10:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nouja misschien ben ik dan diegene die vreemd is hier. Ik ken mijn ouders bijna 40 jaar, ander verhaal. Iemand die ik mijn hele leven af en toe op tv zie blijft toch ver van me af staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |