De opdrachtgever heeft heel veel te winnen met het liquideren van Peter R de Vries, hartje Amsterdam, in daglicht op straat.quote:Op donderdag 8 juli 2021 10:08 schreef nostra het volgende:
[..]
Daarvoor moet je weten dat De Vries bij RTL Boulevard aanschuift (openbare informatie) en dat Peter elke keer dat hij daar is zijn auto parkeert op de vaste plekken die RTL in die garage huurt. Dat lijkt me geen extensieve planning allemaal. Dat is nogal wat anders dan wekenlange observaties zoals bij Wiersum gebeurden.
Je kan best gelijk hebben dat de opdrachtgever zich totaal niet bekommert om het lot (of concreet de pakkans) van de dader; aan de andere kant heeft hij daar ook precies nul mee te winnen en in theorie altijd wat mee te verliezen, dus waarom die kans pakken?
Wel een heel mooi halogeen lampje.quote:Op donderdag 8 juli 2021 10:07 schreef Scrummie het volgende:
Beelden opgedoken van inval in huis verdachte van aanslag op De Vries
Disclaimer: er is echt niets op die beelden te zien op een zaklampje na.
Met alle drie de ruggetjes naar het publiek?quote:Op donderdag 8 juli 2021 10:14 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Ze zorgen eerst voor hun eigen veiligheid voor ze op een dreiging afgaan. Dat is wat ik begrijp uit de reacties. Dat is ook wat je als hulpverlener leert: eigen veiligheid eerst.
Waar heb jij je politieopleiding gevolgd?quote:Op donderdag 8 juli 2021 10:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
Met alle drie de ruggetjes naar het publiek?
Nergensquote:Op donderdag 8 juli 2021 10:17 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Waar heb jij je politieopleiding gevolgd?
DSIGoden.quote:Op donderdag 8 juli 2021 10:07 schreef Scrummie het volgende:
Beelden opgedoken van inval in huis verdachte van aanslag op De Vries
Disclaimer: er is echt niets op die beelden te zien op een zaklampje na.
Ik neem aan het gezicht naar de dreigende situatie.quote:Op donderdag 8 juli 2021 10:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
Met alle drie de ruggetjes naar het publiek?
Het zou me zelfs niet verbazen als de oprukkende Mexicanen hiermee een boodschap moesten krijgen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 10:13 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En de eerste onthoofding in het criminele circuit hebben we jaren geleden al gehad bij die shishalounge.
En een hoop ellende is voorkomen toen die martelcontainersontdekt werden.
Maar de Mexicaanse kartels schijnen hier langzaam steeds meer invloed te krijgen, dus gezelliger wordt het er niet op nee.
Maar het is toch ook heel zielig en heftig allemaalquote:Op donderdag 8 juli 2021 10:19 schreef Sfancta het volgende:
Vind het ronduit opmerkelijk dat mensen die drie geschrokken meisjes verdedigen.
Daar lijkt het niet opquote:Op donderdag 8 juli 2021 10:20 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Ik neem aan het gezicht naar de dreigende situatie.
Weet jij van tevoren hoe je gaat reageren op je eerste neergeschoten lichaam in een straat? Ik niet hoor. Ben ik nu ongeschikt?quote:Op donderdag 8 juli 2021 10:19 schreef Sfancta het volgende:
Vind het ronduit opmerkelijk dat mensen die drie geschrokken meisjes verdedigen.
Zoals ik al zei: ik ben wel wat gewend na ruim twintig jaar Fok!, maar met het seksisme blijf ik moeite houden. Vrouwelijke agenten zijn hier in de regel geil of niet stoer genoeg. Zolang het hier geen herenclub is, kun je daar opmerkingen over verwachten.quote:Op donderdag 8 juli 2021 10:19 schreef Sfancta het volgende:
100%quote:Op donderdag 8 juli 2021 10:22 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Weet jij van tevoren hoe je gaat reageren op je eerste neergeschoten lichaam in een straat? Ik niet hoor. Ben ik nu ongeschikt?
Open er een eigen topic over. Kan het nu weer ontopic?quote:Op donderdag 8 juli 2021 10:19 schreef Sfancta het volgende:
Viva is een deurtje verder meid.quote:Op donderdag 8 juli 2021 10:22 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: ik ben wel wat gewend na ruim twintig jaar Fok!, maar met het seksisme blijf ik moeite houden. Vrouwelijke agenten zijn hier in de regel geil of niet stoer genoeg. Zolang het hier geen herenclub is, kun je daar opmerkingen over verwachten.
Helaas opgeheven net als hookers.nlquote:
Je dan ben je ongeschikt. Maar neem aan dat jij niet bij de politie werkt. Die meisjes wel.quote:Op donderdag 8 juli 2021 10:22 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Weet jij van tevoren hoe je gaat reageren op je eerste neergeschoten lichaam in een straat? Ik niet hoor. Ben ik nu ongeschikt?
Sommige dingen moet je even een paar keer meegemaakt hebben en dat doet het je niet zoveel meer als een eerste keer.
Zie hier echt geen enkel probleem.
Ze kruipen weg achter degene met kogelwerend vest, dan lijkt me dat er geen dreiging achter hun rug is.quote:
Das nogal een aannamequote:Op donderdag 8 juli 2021 10:22 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: ik ben wel wat gewend na ruim twintig jaar Fok!, maar met het seksisme blijf ik moeite houden. Vrouwelijke agenten zijn hier in de regel geil of niet stoer genoeg. Zolang het hier geen herenclub is, kun je daar opmerkingen over verwachten.
Wat een onzin. Sommige dingen moet je een paar keer meegemaakt hebben. Niks mis mee.quote:Op donderdag 8 juli 2021 10:24 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Je dan ben je ongeschikt. Maar neem aan dat jij niet bij de politie werkt. Die meisjes wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |