Waarom moet ik erbij zijn geweest? Het is toch logisch niet acceptabel, ze horen het volk gerust te stellen en niet zelf totaal verstijfd van angst te staan. Dan zit je in het verkeerde beroep.quote:
Dan is het toch juist goed dat ze nu in opleiding zoiets meemaken? Dan weten ze als ze later zonder begeleiding naar zoiets moeten, wat voor gevoelens het oproept en hoe ze daarmee om kunnen gaan.quote:Op donderdag 8 juli 2021 09:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze staan erbij als 'n stel schoolmeisjes die voor de eerste keer een druppel bloed zien. Als politie-agent in Amsterdam, krijg je met dit soort dingen te maken. Je wordt geen agent om alleen maar fietsers zonder licht te bekeuren.
Ja. De moordaanslag op Peter R en gezien hun kleding doen ze wat bij de politie.quote:Op donderdag 8 juli 2021 09:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
weet je de context enzo
Aan de andere kant, foto zegt meer dan 1000 worden enzo.quote:Op donderdag 8 juli 2021 09:18 schreef alopio het volgende:
[..]
Als je goed kijkt zie je dat ze in opleiding zijn. Misschien pas net begonnen, dit is waarschijnlijk het eerste ernstige incident wat ze meemaken. Is het dan raar dat ze geschrokken zijn? Het zijn geen doorgewinterde DSI Goden natuurlijk.
Buiten dat is een foto altijd lastig. Moment van foto maken en contex ontbreken vaak
Tuurlijk jij zou meteen actie ondernemen jij weet hoe je op zon moment reageert en vergeet niet moment opname..... context enz maar goed oordeel gerust verderquote:Op donderdag 8 juli 2021 09:19 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Waarom moet ik erbij zijn geweest? Het is toch logisch niet acceptabel, ze horen het volk gerust te stellen en niet zelf totaal verstijfd van angst te staan. Dan zit je in het verkeerde beroep.
Dat is ook goed. Leer je meer van dan van bonnen uitschrijven. Maar ze mogen wel wat professioneler reageren in plaats van op deze manier.quote:Op donderdag 8 juli 2021 09:19 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dan is het toch juist goed dat ze nu in opleiding zoiets meemaken? Dan weten ze als ze zonder begeleiding naar zoiets moeten, wat voor gevoelens het oproept en hoe ze daarmee om kunnen gaan.
Iets met vrouwen. De mannelijke agenten die je op andere foto's ziet zijn veel resoluter. Los van de DSI goden.quote:
Die middelste uitgezonderd mogen ze me wel preventief fouilleren.quote:Op donderdag 8 juli 2021 09:21 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Iets met vrouwen. De mannelijke agenten die je op andere foto's ziet zijn veel resoluter. Los van de DSI goden.
Onzin, een foto zegt meestal erg weinig. Een foto als deze krijgt een heel andere duiding met andere tekst eromheen. Een foto is bovendien een momentopname. Er zijn maar heel weinig foto's die een heel verhaal vertellen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 09:19 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Aan de andere kant, foto zegt meer dan 1000 worden enzo.
Klopt, maar voor hetzelfde geld waren ze de rest van de tijd helemaal niet zo “angstig” qua overkomen, en was er net iets gaande op het moment.quote:Op donderdag 8 juli 2021 09:19 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Aan de andere kant, foto zegt meer dan 1000 worden enzo.
Schien moeten ze hun geschokte koppies naar dat lint draaien want nu heeft het ding weinig nut natuurlijkquote:Op donderdag 8 juli 2021 09:17 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Agenten in opleiding zijn altijd onder begeleiding. En dit is een moment opname he. Er hangt ook al een lint. Dus.
Nou, dan was dit wel even een praktijkdagje…quote:Op donderdag 8 juli 2021 09:17 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Agenten in opleiding zijn altijd onder begeleiding. En dit is een moment opname he. Er hangt ook al een lint. Dus.
Marijke Storquote:Op donderdag 8 juli 2021 09:23 schreef Sfancta het volgende:
Dan deed die woordvoerster het toch een stuk beter. Ook een leuke meid om te zien.
Maar ze was wel ernstig gespannen.
Kijk maar eens terug naar haar ogen, zo gespannen om wat verkeerd te zeggen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 09:28 schreef Benny het volgende:
[..]
Marijke Stor
Ziet er leuk uit en deed haar verhaal goed. Dan blijf je wel luisteren. Ik vond haar helemaal niet 'ernstig gespannen'. Ze deed precies wat ze moest doen. Luid en duidelijk.
Buitenlandse criminelen weten Nederland toch wel te vinden.quote:Op donderdag 8 juli 2021 09:28 schreef Sfancta het volgende:
En wat denken jullie dat dit beeld doet bij de volgende lieden die zoiets van plan zijn.
Dit beeld is ook afgebeeld op media in andere landen heb ik op Twitter gezien, buitenlandse criminelen zien dit natuurlijk als een uitnodiging.
Ja die site kan ik me herinneren. Heb daar ooit een paar kartel videos op gezien.quote:Op donderdag 8 juli 2021 09:31 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Faces of death was nep. Ik was groot aandeelhouder van bestgore, dus ik kan het wel weten...
Dat was me een site vroeger, godsamme de tering. Dan viel je niks meer in.
Dat lijkt me ook weer wat vergezochtquote:Op donderdag 8 juli 2021 09:28 schreef Sfancta het volgende:
En wat denken jullie dat dit beeld doet bij de volgende lieden die zoiets van plan zijn.
Dit beeld is ook afgebeeld op media in andere landen heb ik op Twitter gezien, buitenlandse criminelen zien dit natuurlijk als een uitnodiging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |