abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205407412
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2022 23:11 schreef r_one het volgende:

[..]
Met dat verschil dat:

• jij geen politiemotor hebt
• jij geen matrixbord met "POLITIE VOLGEN" hebt
• jij niet voor maar naast een vrachtwagen reed
• jij niet de malloot getroffen hebt die eerder al verklaard heeft over de politiemotor heen te zullen rijden als gepoogd wordt hem staande te houden
• kortom, de opzetpresumptie ontbreekt
Kan me niet godverdommen.
Als jij naar links komt als je ziet dat er iemand rijdt, ben je voor mij gewoon een klootzak.
pi_205407458
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2022 23:37 schreef marc0871 het volgende:

[..]
Als jij naar links komt als je ziet dat er iemand rijdt, ben je voor mij gewoon een klootzak.
Je past wel op dit forum,ik zie wel meer users zo reageren op alles wat zich ook maar een beetje naar links beweegt.
pi_205407900
quote:

[..]
Oké Hans Marc.

Een klootzak is nog geen moordenaar :{w
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_205407906
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 01:22 schreef r_one het volgende:

[..]
Oké Hans Marc.

Een klootzak is nog geen moordenaar :{w
Heb je mij ook niet zien schrijven.
Maar er gebeuren raardere dingen op de weg.
pi_205407936
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2022 18:29 schreef SOG het volgende:

[..]
Heb het over de periode nadat ie al een arm van een agent eraf had gereden en 1 vrouw plat dood had gewalst, waarna er door de politieleiding geinstrueerd werd om deze brave burger met rust te laten :')
Dat waren de instructies helemaal niet.
pi_205408099
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 01:29 schreef marc0871 het volgende:

[..]
Heb je mij ook niet zien schrijven.
Maar er gebeuren raardere dingen op de weg.
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2022 21:45 schreef marc0871 het volgende:

Maar ik heb het ook weleens gehad,
"ik ook" :{w
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_205408102
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 01:57 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Dat waren de instructies helemaal niet.
Overigens kreeg de verkeerspolitie na de aanrijding in 2015 al de opdracht van de leiding om "terughoudend" op te treden bij het controleren en beboeten van M. Doel was om de rechtszaak die toen speelde niet te frustreren. De commissie-Spee begrijpt die afweging, maar de oproep leidde er wel toe dat de meeste politiemedewerkers er vervolgens voor kozen om M. dan maar ongemoeid te laten
pi_205408106
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 05:31 schreef r_one het volgende:

[..]
[..]
"ik ook" :{w
Nee
Probeer het nog een keer
pi_205408111
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 05:45 schreef marc0871 het volgende:

[..]
Nee
Probeer het nog een keer
quote:

[..]
.
pi_205409210
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2022 05:38 schreef SOG het volgende:

[..]
Overigens kreeg de verkeerspolitie na de aanrijding in 2015 al de opdracht van de leiding om "terughoudend" op te treden bij het controleren en beboeten van M. Doel was om de rechtszaak die toen speelde niet te frustreren. De commissie-Spee begrijpt die afweging, maar de oproep leidde er wel toe dat de meeste politiemedewerkers er vervolgens voor kozen om M. dan maar ongemoeid te laten
Dat is dus al heel wat anders dan wat je aanvankelijk beweerde.

Ik begreep dat ze vooral aangegeven hebben dat motoragenten er terughoudend mee moesten zijn.
pi_205409799
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 10:32 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Dat waren de instructies stiekem dus toch wel een beetje he.
pi_205409829
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 11:40 schreef rival het volgende:

[..]
Dat waren de instructies stiekem dus toch wel een beetje he.
Wat?
pi_205410272
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2022 10:32 schreef Sodemieters het volgende:

[..]

Ik begreep dat ze vooral aangegeven hebben dat motoragenten er terughoudend mee moesten zijn.
Met rust te laten / terughoudend te zijn --> in praktijk controleerden/beboeten ze hem niet ergo lieten ze hem met rust.

Er staat verkeerspolitie in het artikel en politiemedewerkers. Fijn dat jij iets anders begreep, maar ik ga hier niet mierenneuken over de kleinste verschillen in definities van woorden in de nederlandse taal.

^O^
pi_205410314
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2022 12:28 schreef SOG het volgende:

[..]
Met rust te laten / terughoudend te zijn --> in praktijk controleerden/beboeten ze hem niet ergo lieten ze hem met rust.

Er staat verkeerspolitie in het artikel en politiemedewerkers. Fijn dat jij iets anders begreep, maar ik ga hier niet mierenneuken over de kleinste verschillen in definities van woorden in de nederlandse taal.

^O^
Dat is inderdaad wat in jouw quote staat. Als je echter wat verder kijkt dan je neus lang is, vind je daarnaast ook nog de informatie die ik je aanreikte.
pi_205852039
twitter
pi_205852165
Extra beveiligde zittingszaal waarom is dat nu weer noodzakelijk? Zijn ze bang dat de politie het recht in eigen hand gaan nemen of zo?
pi_205852209
Dat worden 20 kei-har-de uren schoffelen!
pi_205860635
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 10:10 schreef Basp1 het volgende:
Extra beveiligde zittingszaal waarom is dat nu weer noodzakelijk? Zijn ze bang dat de politie het recht in eigen hand gaan nemen of zo?
Bang dat hij de vrachtwagen meeneemt.
Eerste zittingsdag:
https://nos.nl/l/2443448
pi_205860677
Stel je hebt vreselijke ruzie met je buurman die zo in de serie van rechter Frank Visser zou passen en je rijdt in de auto en je ziet hem op de weg fietsen en je denkt: nu kan ik hem platrijden. Buurman hartstikke dood.
Politie erbij, voor de rechter en je weet, je gaat zwaar op water en brood. Wat zeg je dan? Ik heb die hele vent niet gezien.
pi_205861026
Van mij mag Willem Mijnders een passende straf krijgen: platgewalst door een truck. Die hond verdient hetzelfde wat hij anderen heeft aangedaan.
pi_205866611
Vandaag tweede zittingsdag, er word flink uitgewijd over de mentale staat van Willem M.
https://www.ad.nl/rotterd(...)moordenaar~a53eafa6/
pi_205866799
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 21:28 schreef -Sigaartje het volgende:
Stel je hebt vreselijke ruzie met je buurman die zo in de serie van rechter Frank Visser zou passen en je rijdt in de auto en je ziet hem op de weg fietsen en je denkt: nu kan ik hem platrijden. Buurman hartstikke dood.
Politie erbij, voor de rechter en je weet, je gaat zwaar op water en brood. Wat zeg je dan? Ik heb die hele vent niet gezien.
Iets wat ik niet kan bedenken is lastig voor te stellen maar ik heb weleens gehoord dat zeggen dat iemand anders reed en jij ernaast zat kan helpen. Die ander moet hetzelfde zeggen.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_205866812
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2022 14:16 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Iets wat ik niet kan bedenken is lastig voor te stellen maar ik heb weleens gehoord dat zeggen dat iemand anders reed en jij ernaast zat kan helpen. Die ander moet hetzelfde zeggen.
Heeft die ander wel het juiste rijbewijs nodig.
pi_205867280
De eis is dus 12 jaar plus tbs.
pi_205867366
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2022 14:16 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Bekend voorbeeld is de zaak met de Nomads in Zuid-Limburg, 14 man verdacht van moorden, niemand praat, en dus ook geen dader veroordeeld.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205867424
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2022 15:15 schreef Sodemieters het volgende:
De eis is dus 12 jaar plus tbs.
Maar wacht, er is meer!

twitter
pi_205873344
Jaja als het een burger is dan krijg je een krakkemikkig politieonderzoek zonder gevolgen en als het een agent is 12 jaar en tbs :')

Wat een bs... politie mag wel eens goed naar zichzelf kijken hier.
pi_205873947
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 september 2022 23:00 schreef SOG het volgende:
Jaja als het een burger is dan krijg je een krakkemikkig politieonderzoek zonder gevolgen en als het een agent is 12 jaar en tbs :')

Hoezo?
pi_205874209
Burger doodgereden. Man vd vrouw niet eens gehoord (aldus de man). Toen al deed ie net alsof ie een of andere aanval had als k t me goed herinner.

Ten tweede het feit dat ze die vent expliciet niet controleerden/met rust lieten, terwijl ie een agent had overreden die zn arm kwijt is geraakt.

Ofwel: gebrekkig onderzoek bij de overreden vrouw en aanwijzing om de man met rust te laten/niet te controleren= dode agent. Check ff voor de gein de fb pagina van rtl nieuws en dan de top comment. No-one cares. Nog steeds. :O

Oja en was er niet een melding gemaakt bij de politie dat die vent had verklaard dat als ie gecontroleerd zou worden dat ie dan een agent zou overrijden _O-

Lekker gewerkt mensen ^O^

Miss nog wat extra capaciteit op het flitsen zetten :')
pi_205874356
Ik ben voor de doodstraf, dat was in dit geval wel een passende straf geweest.

Mja.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_205874389
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 september 2022 23:00 schreef SOG het volgende:

Het erge is dat de politie wist over zijn toestand en gedrag want hij had dit eerder bij een ander agent gedaan en toch lieten ze hem "uit veiligheid voor andere agenten" gaan.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')