Jawel, vier Posts hier zelfs,quote:Op woensdag 7 juli 2021 20:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mag ik zeggen dat ik het allemaal nogal overdreven vindt? Ja, het is erg en triest maar de motoragent die dood gereden wordt vandaag krijgt niet eens alinea.
Boeiend.quote:Op woensdag 7 juli 2021 20:24 schreef Sfancta het volgende:
Boeiend, hij had een open relatie, vaker benoemd door hem zelf. Waarom dan niet vanalles " neuken" ?
Ik was geen fan van PRdV maar ik heb respect voor zijn zelfbeheersing. Vijf minuten lang zo'n kansloos bloedzuigertje met een lens voor z'n bakkes dat ie makkelijk aan had gekund.quote:
Dat is nou weer níet handigquote:Op woensdag 7 juli 2021 20:25 schreef Tengano het volgende:
En wat ook wel handig is, is dat we in de OP ook een lijstje opnemen met alle complottheorieen die er tot nu toe gegenereerd zijn. Zodat je kunt zien of jouw complot misschien niet al door iemand anders is bedacht.
Zeker, ik zat af en toe met tranen in mijn ogen. Heel mooi gedaan. Iedereen was ook niet zo gemaakt als anders en meer kwetsbaar; daar hou ik vanquote:
nou en ik post als user... neuhhhhhquote:
Wat een vreselijk irritant mannetje trouwens die 'm zit uit te dagen.quote:
Je moet ook een beetje kijken naar hoe die hele actie is opgezet he. Daar kun je ook wel het eea uit afleiden uit welke hoe het ongeveer komt.quote:Op woensdag 7 juli 2021 20:30 schreef Snikkelbeer het volgende:
Het valt me wel echt op hoe veel journalisten en allerlei andere figuren nu lopen te verkondigen dat dit een 'aanslag op de journalistiek' is, terwijl er nog helemaal niets bekend is over het motief van de schutter. Want inderdaad, wie zegt dat Peter niet iemand zijn vrouwtje heeft afgepakt? Of misschien keek hij een junk wel verkeerd aan? Als je nog niks weet, ga dan niet bij Op1 zitten janken over het toenemende geweld tegen journalisten (wat ik overigens echt wel een belangrijk onderwerp vind).
Erg teleurstellend dat juist de beroepsgroep waarvan je hoopt dat ze niet aan al dat gespeculeer meedoen, daarin nu zelfs vooroplopen. Voor ongefundeerd gelul van huiskamer-rechercheurs ga ik wel naar Twitter, of dit topic.
we hebben nog even..quote:Op woensdag 7 juli 2021 20:34 schreef yvonne het volgende:
Maar even: vriendelijk verzoek voor degeen die een nieuw topic opent, update de OP meteen even?
Hij is wel wat gewend wat dat betreft, geef ze niet wat ze willen anders is helemaal het einde zoek.quote:Op woensdag 7 juli 2021 20:28 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik was geen fan van PRdV maar ik heb respect voor zijn zelfbeheersing. Vijf minuten lang zo'n kansloos bloedzuigertje met een lens voor z'n bakkes dat ie makkelijk aan had gekund.
Viel me toen ook op toen Steve Brown hem opzocht en aanviel op straat.
Heb ik in #12 geprobeerd door die tweet daar in te zetten. Maar toen was de OP gelockt door de Moderator terwijl ik het topic had geopend. Ik vind dat eigenlijk ook meer iets voor de mods die dat op verzoek of aanwijzing van de users even doen. Plus sommige users boeit het helemaal geen r**t.quote:Op woensdag 7 juli 2021 20:34 schreef yvonne het volgende:
Maar even: vriendelijk verzoek voor degeen die een nieuw topic opent, update de OP meteen even?
Zie edit.quote:Op woensdag 7 juli 2021 20:35 schreef Tengano het volgende:
[..]
Je moet ook een beetje kijken naar hoe die hele actie is opgezet he. Daar kun je ook wel het eea uit afleiden uit welke hoe het ongeveer komt.
Heb je de oproep niet gezien om geen beelden te delen? Zo heeft Peter het niet gewild, want hij is altijd zelf degene geweest die iedereen in vol ornaat op tv liet zien. Dát is journalistiek.quote:Op woensdag 7 juli 2021 20:30 schreef Snikkelbeer het volgende:
Het valt me wel echt op hoe veel journalisten en allerlei andere figuren nu lopen te verkondigen dat dit een 'aanslag op de journalistiek' is
Bebrilde vrouwquote:Op woensdag 7 juli 2021 20:31 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Oei, da's ook wat.
Was die bebrilde vrouw op het eind degene met wie hij had afgesproken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |