gewoon je ding posten hoor, sommige hier moeten nog eten ofzo.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:42 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Ja is het weer eens niet goed wat ik heb gezegt?
Nee. Want ten eerste is niemand jou een update verschuldigd met je 'eindelijk eens een update'. Ten tweede is de arts die daar gaat zitten natuurlijk niet zijn arts en gewoon iemand die wat algemene dingen kan zeggen over hoofdletsel en verder ook niets weet over de specifieke status van meneer De Vries.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:42 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Ja is het weer eens niet goed wat ik heb gezegt?
Ik vroeg het in het algemeen dat is alles. Het heeft niks met jou te maken verder.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee. Want ten eerste is niemand jou een update verschuldigd met je 'eindelijk eens een update'. Ten tweede is de arts die daar gaat zitten natuurlijk niet zijn arts en gewoon iemand die wat algemene dingen kan zeggen over hoofdletsel en verder ook niets weet over de specifieke status van meneer De Vries.
Zo en nu nog wat vriendelijker en dan is het goed.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee. Want ten eerste is niemand jou een update verschuldigd met je 'eindelijk eens een update'. Ten tweede is de arts die daar gaat zitten natuurlijk niet zijn arts en gewoon iemand die wat algemene dingen kan zeggen over hoofdletsel en verder ook niets weet over de specifieke status van meneer De Vries.
Zo gaat dat bij bekende mensen die dramatisch aan hun einde komen. Bij Pim was dat minstens zo heftig de reactiesquote:Op woensdag 7 juli 2021 19:41 schreef bianconeri het volgende:
Het wordt inmiddels ook wel een beetje overdreven zeg ongelofelijk.
Het is niet de Koning of Minister-President die is neergeschoten.
Radiozenders die hele programmering aanpassen, op meerdere tv-zenders andere dingen.
De Koning, Rutte en iedereen die er allemaal wat over moeten zeggen. Alsof het de Koning en Rutte ook maar iets kan schelen wat hem overkomt. Ja, heel erg vinden we het allemaal maar verder niet boeiend.
Er is vanmorgen een motoragent doodgereden, ik hoor daar niets over.
En zo kun je nog wel meer trieste sterfgevallen benoemen, maar daar hoor je de Koning en Rutte nooit over.
Toevallig is deze beste man bekend en dan moet het een dag van nationale rouw zijn?
Laten we aub hopen dat hij er weer bovenop komt, maar doe ajb een beetje normaal zeg. Het is ''maar'' Peter R. de Vries.
quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:46 schreef Scrummie het volgende:
Volgens mij zit iedereen wel een beetje te wachten op een update. Dus doe niet zo moeilijk met dat gehak op 1 user.
Onvergelijkbaar, dat was een politicus in aanloop naar verkiezingen, er braken toen zelfs rellen uit in Den Haag. De reactie was vele malen heftiger. Dit is meer te vergelijken met Theo van Gogh.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:45 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zo gaat dat bij bekende mensen die dramatisch aan hun einde komen. Bij Pim was dat minstens zo heftig de reacties
Dankjewel ik voelde me al helemaal aangevallen.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:46 schreef Scrummie het volgende:
Volgens mij zit iedereen wel een beetje te wachten op een update. Dus doe niet zo moeilijk met dat gehak op 1 user.
quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:46 schreef Scrummie het volgende:
Je mag gerust aannemen dat Peter wel wat meer bewonderaars heeft dan dat Theo dat had.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:47 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Onvergelijkbaar, dat was een politicus in aanloop naar verkiezingen, er braken toen zelfs rellen uit in Den Haag. De reactie was vele malen heftiger. Dit is meer te vergelijken met Theo van Gogh.
Dat klopt, de meeste mensen kenden Theo van Gogh niet eens.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:48 schreef Tengano het volgende:
[..]
Je mag gerust aannemen dat Peter wel wat meer bewonderaars heeft dan dat Theo dat had.
En een vrouw van 79 doodgereden toen ze overstak.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:42 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Natuurlijk hoor je wat over die motoragent, die gozer heeft al eerder een motoragent aangereden, die mist nu een arm.
Ik weet niet wat ik daarvan moet denken, het zal niet een behandelend arts zijn lijkt me ivm beroepsgeheim en privacy. Krijg je zo'n verhaal over potentiële scenario's in soortgelijke gevallenquote:Op woensdag 7 juli 2021 19:36 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Vanavond trauma-arts bij Humberto, zal beladen aflevering zijn en ook geen reclameblokken.
Doe je zelf ook altijd Bartje.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:47 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Dankjewel ik voelde me al helemaal aangevallen.![]()
Dat was ook nog wel even wat belangrijker. Sowieso is het bij PRdV een beetje het risico van het vak. Ik wil niet zeggen dat hij net zo'n fanboy van Holleeder is als Twan Huys, maar hij kende de grote jongens uit de ondewereld, die kenden hem, en vervolgens gaat hij informatie over hen zoeken om naar buiten te bregen. Dat is een gevaarlijk vak en dat wist hij, hij is daar vaak naar gevraagd, hij managede dat en was er vrij stoer over. Het is ook geen bange man maar het is zijn hele carriere al duidelijk dat hij dit risico liep en moest zien te managen.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:45 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zo gaat dat bij bekende mensen die dramatisch aan hun einde komen. Bij Pim was dat minstens zo heftig de reacties
Ja mensen willen gewoon antwoorden. Raak je in een coma in zo'n situatie? Hoe lang hou je dat vol? Wat is de kans dat je daar uit komt en hoe lang duurt dat? etc. Veel mensen hebben daar nogal wat vragen over om meer grip op deze onzekere situatie te krijgen. Dat hoort een beetje bij dit soort gebeurtenissen.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik daarvan moet denken, het zal niet een behandelend arts zijn lijkt me ivm beroepsgeheim en privacy. Krijg je zo'n verhaal over potentiële scenario's in soortgelijke gevallen
Jij zegt echt alleen maar domme dingen he? Lijkt wel of je het met opzet doet..quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:55 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat was ook nog wel even wat belangrijker. Sowieso is het bij PRdV een beetje het risico van het vak. Ik wil niet zeggen dat hij net zo'n fanboy van Holleeder is als Twan Huys, maar hij kende de grote jongens uit de ondewereld, die kenden hem, en vervolgens gaat hij informatie over hen zoeken om naar buiten te bregen. Dat is een gevaarlijk vak en dat wist hij, hij is daar vaak naar gevraagd, hij managede dat en was er vrij stoer over. Het is ook geen bange man maar het is zijn hele carriere al duidelijk dat hij dit risico liep en moest zien te managen.
Als ik dan hoor dat mensen beweren dat de wedstrijduitzending van gisteren plaats had moeten maken voor verwerkingstv moet ik wel een beetje lachen. Ik vind het ook niet leuk maar ik vond het niet nodig dat de EK-uitzending er uberhaupt aandacht aan besteedt. Ik stem toch af op voetbal en niet op het nieuws? Het was weer wij van TV-eend vinden TV-eend ontzettend belangrijk.
Waarom hebben we anders drie publieke zenders? Echt…quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:55 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat was ook nog wel even wat belangrijker. Sowieso is het bij PRdV een beetje het risico van het vak. Ik wil niet zeggen dat hij net zo'n fanboy van Holleeder is als Twan Huys, maar hij kende de grote jongens uit de ondewereld, die kenden hem, en vervolgens gaat hij informatie over hen zoeken om naar buiten te bregen. Dat is een gevaarlijk vak en dat wist hij, hij is daar vaak naar gevraagd, hij managede dat en was er vrij stoer over. Het is ook geen bange man maar het is zijn hele carriere al duidelijk dat hij dit risico liep en moest zien te managen.
Als ik dan hoor dat mensen beweren dat de wedstrijduitzending van gisteren plaats had moeten maken voor verwerkingstv moet ik wel een beetje lachen. Ik vind het ook niet leuk maar ik vond het niet nodig dat de EK-uitzending er uberhaupt aandacht aan besteedt. Ik stem toch af op voetbal en niet op het nieuws? Het was weer wij van TV-eend vinden TV-eend ontzettend belangrijk.
Het spijt me dat ik dat bij jou heb gedaan.quote:
Het land heeft een maakindustrie waar Nederland alleen maar van kan dromen en en geschiedenis van grote filosofen, musici, schrijvers, beeldhouwers, architecten. Italianen vinden Nederlanders vaak een beetje semi-alfabete nieuwgeld-paupers.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:32 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het gaat erom dat een totaal kansloos land als Italie ons de les niet te leren heeft. Zelf kunnen ze echt helemaal niks, op geen enkel vlak.
Je kan toch ook gewoon zelf naar nu.nl gaanquote:Op woensdag 7 juli 2021 20:03 schreef Tengano het volgende:
Is misschien goed om in de OP een kopje op te nemen met laatste update: en dan de status
Ik merk zelf dat het niet te doen is om al die topics helemaal door te tijgeren en die OP hebben we eigenlijk niet voor niets; dat is een samenvatting met de meest actuele status daarin. De tweet van de familie is daar ook direct in geplaatst en dat is in reeks #12 gebeurt. Dan ben je best wel ff zoet als je dan al die topics door moet lopen, terwijl het eigenlijk nergens voor nodig is.
Lekker een medische analyse op basis van een vage foto en filmpje.quote:
Ja ik was even vergeten dat dit soort gebeurtenissen altijd weer zorgt voor aandachtsgeile mongolen die zich willen mengen in de ‘discussie’quote:Op woensdag 7 juli 2021 20:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Lekker een medische analyse op basis van een vage foto en filmpje.
Dit was er ook eentje.quote:Op woensdag 7 juli 2021 20:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik was even vergeten dat dit soort gebeurtenissen altijd weer zorgt voor aandachtsgeile mongolen die zich willen mengen in de ‘discussie’
Fortuyn is vermoord om zijn politieke mening. Hoewel De Vries op dit moment (voor zover we weten) niet is overleden en het motief nog niet duidelijk is, is er natuurlijk het sterke vermoeden dat dit te maken heeft met zijn rol als adviseur van de kroongetuige in het Marengo-proces.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:45 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat is wel de ultieme plottwistquote:Op woensdag 7 juli 2021 20:09 schreef AFCNiels het volgende:
Het zou wel een mooie wending zijn als het een boze vriend van een scharreltje blijkt te zijn.
Oja Hahahahahahaquote:Op woensdag 7 juli 2021 20:09 schreef AFCNiels het volgende:
Het zou wel een mooie wending zijn als het een boze vriend van een scharreltje blijkt te zijn.
Het gaat mij niet om het motief of het poppetje maar wil alleen illustreren dat het niet gek is als een aanslag op een bekend persoon een grote impact heeft.quote:Op woensdag 7 juli 2021 20:08 schreef Repentless het volgende:
[..]
Fortuyn is vermoord om zijn politieke mening. Hoewel De Vries op dit moment (voor zover we weten) niet is overleden en het motief nog niet duidelijk is, is er natuurlijk het sterke vermoeden dat dit te maken heeft met zijn rol als adviseur van de kroongetuige in het Marengo-proces.
Als dat laatste zo blijkt te zijn, speelt hier natuurlijk iets anders dan bij Fortuyn: dan wordt er niet vanwege je mening een aanslag op je gepleegd, maar omdat je een directe rol speelt in de eventuele veroordeling van verdachten die reeds hebben bewezen de tegenpartij (of zelfs onschuldige familieleden daarvan) meedogenloos uit de weg te ruimen.
Er wordt nu zonder enig uitsluitsel over motieven of daders het mantra verkondigd dat dit een aanslag is op de persvrijheid en vrijheid van meningsuiting.
lekker makkelijk wel, hop gewoon lezen.quote:Op woensdag 7 juli 2021 20:03 schreef Tengano het volgende:
Is misschien goed om in de OP een kopje op te nemen met laatste update : en dan de status (+timestamp)
Ik merk zelf dat het niet te doen is om al die topics helemaal door te tijgeren, en die OP hebben we eigenlijk niet voor niets; dat is een samenvatting met de meest actuele status daarin.
De tweet van de familie is daar ook direct in geplaatst en dat is in reeks #12 gebeurt. Dan ben je best wel ff zoet als je dan al die topics door moet lopen, terwijl het eigenlijk nergens voor nodig is.
quote:Op woensdag 7 juli 2021 20:09 schreef AFCNiels het volgende:
Bel even de tiplijn, dit kanquote:Op woensdag 7 juli 2021 20:09 schreef AFCNiels het volgende:
Waarom hebben we een OP die we zo graag met up to date informatie willen voorzien? Waarom zijn er mensen die hun best doen om ervoor te zorgen dat die informatie in de OP terecht komt. En wat zou je als user met die informatie kunnen doen als je weet hoe die tot stand is gekomen en wat de bronnen van die informatie zijn.quote:Op woensdag 7 juli 2021 20:10 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Maar waarom vragen mensen om updates die ze zélf kunnen opzoeken?
Zo veel moeite is dat toch niet?
Ik denk dat de dader Kolonel Mustard is met de kandelaar in de serre.quote:Op woensdag 7 juli 2021 20:09 schreef AFCNiels het volgende:
Omdar we op een Forum zitten.quote:Op woensdag 7 juli 2021 20:10 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Maar waarom vragen mensen om updates die ze zélf kunnen opzoeken?
Zo veel moeite is dat toch niet?
No problemquote:Op woensdag 7 juli 2021 20:14 schreef Tengano het volgende:
[..]
Waarom hebben we een OP die we zo graag met up to date informatie willen voorzien? Waarom zijn er mensen die hun best doen om ervoor te zorgen dat die informatie in de OP terecht komt. En wat zou je als user met die informatie kunnen doen als je weet hoe die tot stand is gekomen en wat de bronnen van die informatie zijn.
Waarom zou ik dan heel internet af willen struinen terwijl dat hier gewoon voor mijn neus staat in het topic waar ik aan wil deel nemen, en waar ik kennis van wil nemen. Als niemand daar gebruik van maakt, kunnen we hem net zo goed weglaten toch, dat scheelt een hoop effort en kunnen we ons meer focussen op wat ze zelf te roepen hebben en we users voor sukkel uit kunnen maken omdat ze benieuwd zijn naar wat de laatste status is.
No offence
Mag ik zeggen dat ik het allemaal nogal overdreven vindt? Ja, het is erg en triest maar de motoragent die dood gereden wordt vandaag krijgt niet eens alinea.quote:Op woensdag 7 juli 2021 20:11 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om het motief of het poppetje maar wil alleen illustreren dat het niet gek is als een aanslag op een bekend persoon een grote impact heeft.
Natuurlijk niets mis met af en toe buiten het forum kijken.quote:
Meer voor discussiequote:
quote:Op woensdag 7 juli 2021 20:12 schreef Pedroso het volgende:
[..]Zou niet eens heel gek gedacht zijn, Peter R. neukte volgens mij alles wat los en vast zat. Daar maak je niet altijd vrienden mee.
Die motoragent is een kennis van Deisyy.quote:Op woensdag 7 juli 2021 20:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mag ik zeggen dat ik het allemaal nogal overdreven vindt? Ja, het is erg en triest maar de motoragent die dood gereden wordt vandaag krijgt niet eens alinea.
Ieuw! Doe eens niet zo engquote:Op woensdag 7 juli 2021 20:19 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Natuurlijk niets mis met af en toe buiten het forum kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |