Dat zijn de Italianen zelf. Die kunnen nog wel iets. ook op kunstgebied. Maar bestuurlijk...quote:
Er is niets bekend gemaakt behalve dat hij op dit moment vecht voor zijn leven. Dit heeft Peter van de Vorst een uur geleden tijdens RTL boulevard gemeld.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:32 schreef Bart.Messen het volgende:
Is er nou nog iets bekent over zijn toestand toevallig? Ik hoor namelijk niks meer dan radio stilte.
Vanavond trauma-arts bij Humberto, zal beladen aflevering zijn en ook geen reclameblokken.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:32 schreef Bart.Messen het volgende:
Is er nou nog iets bekent over zijn toestand toevallig? Ik hoor namelijk niks meer dan radio stilte.
Ik vind dit wel wat heftiger dan een skiongeluk.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:36 schreef cobain1994 het volgende:
Heb een beetje het J Friso gevoel... Dat was ook zo onduidelijk.. Wacht wacht wachten
Ik ben benieuwd eindelijk eens een update,quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:36 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Vanavond trauma-arts bij Humberto, zal beladen aflevering zijn en ook geen reclameblokken.
Mag die dit zomaar delen ja?quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:36 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Vanavond trauma-arts bij Humberto, zal beladen aflevering zijn en ook geen reclameblokken.
quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:37 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd eindelijk eens een update,
quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:32 schreef Bart.Messen het volgende:
Het lijkt me niet dat dit de behandelend arts is.quote:
Schumacher ook dacht ikquote:Op woensdag 7 juli 2021 19:36 schreef cobain1994 het volgende:
Heb een beetje het J Friso gevoel... Dat was ook zo onduidelijk.. Wacht wacht wachten
Dat is gewoon een man die dat vak beoefent, die heeft geen enkele info over Peter en gaat alleen maar algemeenheden verkondigen, want Fok! wil toch wat.quote:
Die zal uitleggen wat de mogelijkheden en kansen zijn, in het algemeen. Hoe ze te werk gaan en wat de gevolgen kunnen zijn.quote:
Ik bedoel het nieuws van toen.. Friso vecht voor zijn leven.. Elke dag weerquote:Op woensdag 7 juli 2021 19:37 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik vind dit wel wat heftiger dan een skiongeluk.
Ah, gelukkig.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:40 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Het lijkt me niet dat dit de behandeld arts is.
Het zal meer over de algemene gevolgen van dat soort verwondingen gaan.quote:
Ja is het weer eens niet goed wat ik heb gezegt?quote:
Natuurlijk hoor je wat over die motoragent, die gozer heeft al eerder een motoragent aangereden, die mist nu een arm.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:41 schreef bianconeri het volgende:
Het wordt inmiddels ook wel een beetje overdreven zeg ongelofelijk.
Het is niet de Koning of Minister-President die is neergeschoten.
Radiozenders die hele programmering aanpassen, op meerdere tv-zenders andere dingen.
De Koning, Rutte en iedereen die er allemaal wat over moeten zeggen. Alsof het de Koning en Rutte ook maar iets kan schelen wat hem overkomt. Ja, heel erg vinden we het allemaal maar verder niet boeiend.
Er is vanmorgen een motoragent doodgereden, ik hoor daar niets over.
En zo kun je nog wel meer trieste sterfgevallen benoemen, maar daar hoor je de Koning en Rutte nooit over.
Toevallig is deze beste man bekend en dan moet het een dag van nationale rouw zijn?
Laten we aub hopen dat hij er weer bovenop komt, maar doe ajb een beetje normaal zeg. Het is ''maar'' Peter R. de Vries.
Gewoon negeren, sommige users zijn erg vervelend.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:42 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Ja is het weer eens niet goed wat ik heb gezegt?
Dislike button pushedquote:Op woensdag 7 juli 2021 19:41 schreef bianconeri het volgende:
Radiozenders die hele programmering aanpassen, op meerdere tv-zenders andere dingen.
De Koning, Rutte en iedereen die er allemaal wat over moeten zeggen. Alsof het de Koning en Rutte ook maar iets kan schelen wat hem overkomt. Ja, heel erg vinden we het allemaal maar verder niet boeiend.
En zo kun je nog wel meer trieste sterfgevallen benoemen, maar daar hoor je de Koning en Rutte nooit over.
Toevallig is deze beste man bekend en dan moet het een dag van nationale rouw zijn?
Laten we aub hopen dat hij er weer bovenop komt, maar doe ajb een beetje normaal zeg. Het is ''maar'' Peter R. de Vries.
Deze man heeft meer betekent voor de samenleving dan Rutte, en vooral de koning bij mekaar.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:41 schreef bianconeri het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |