abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 juli 2021 @ 18:17:19 #251
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_200253533
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 18:15 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Juist daarom leveren we hem dus niet uit.
Daar zijn we te humaan voor O-) Sorry Derk, sorry Peter :{w
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
pi_200253535
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 18:16 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ten koste van hoeveel onschuldige mensen?
Wat mij betreft mag iemand die betrokken is bij 32 moordzaken best uitgeleverd worden. Ook al krijgt 'ie de doodstraf. Graag zelfs.
  woensdag 7 juli 2021 @ 18:17:32 #253
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_200253538
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 18:11 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Waarom zou het niet als asociaal bestempeld moeten worden? Ik zie geen enkele noodzaak om een slachtoffer te filmen of fotograferen. 0.0
Wetgeving wordt niet rondom jouw persoonlijke beleving gemaakt, maar voor het algemene belang. Als jij geen noodzaak ziet prima, maar voor ander ligt dat misschien anders. Daarom zijn er grondwetten om de vrijheid van informatievergaring te beschermen. Waarom dat zo belangrijk is voor een democratie mag je zelf opzoeken.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  woensdag 7 juli 2021 @ 18:18:21 #254
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_200253551
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 18:16 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ten koste van hoeveel onschuldige mensen?
We kennen dan weer wel levenslang.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_200253554
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juli 2021 18:14 schreef Pvt.Webster het volgende:
Wat een gehuil om die filmpjes.

Morbide nieuwsgierigheid zit in de mens. En stiekem kijkt 90% toch even. Bevalt het je niet, kijk je lekker de andere kant op. En diegene die dit aantreft wil het filmen en delen, misschien juist ook om het even "kwijt" te zijn.

Ik film ook wel eens iets als ik iets zie wat (voor mij) onverwachts of heftig is. En dan deel ik dat binnen mijn kring zodat ze zien waar het over gaat. Het is ook een stukje uiting wat er bij komt kijken omdat je net wat hebt meegenaakt. Alleen mijn kring deelt het dan niet massaal op social media :D.

Overigens kan het sowieso nooit kwaad om het te filmen met als doel de beelden en fotos op een later moment te delen met het slachtoffer (als dat nog kan) en familie. Meesten vinden dat fijn voor de verwerking.

Disclaimer: alleen filmen als situatie het toelaat. Niet in de weg staan en pas filmen als er al hulp is geregeld.
Ja lekker makkelijk als je door een topic scrollt of je whatsapp opent en er staat een foto van een lijk (in dit geval zwaargewonde) pontificaal in beeld. Wat bezielt mensen om dat door te moeten sturen :r
  woensdag 7 juli 2021 @ 18:18:34 #256
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_200253557
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 18:17 schreef Tengano het volgende:

[..]

Daar zijn we te humaan voor O-) Sorry Derk, sorry Peter :{w
Jep :)
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  woensdag 7 juli 2021 @ 18:19:05 #257
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_200253565
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 18:17 schreef Halcon het volgende:

[..]

Wat mij betreft mag iemand die betrokken is bij 32 moordzaken best uitgeleverd worden. Ook al krijgt 'ie de doodstraf. Graag zelfs.
En dan graag met de rechter wiens zoon vermoord is door de broer van Taghi.
pi_200253566

♥️♥️♥️♥️♥️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️⚖️⚖️⚖️⚖️⚖️
pi_200253573
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 18:19 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

En dan graag met de rechter wiens zoon vermoord is door de broer van Taghi.
Die is emotioneel betrokken, dus dat lijkt me niet. Iemand heeft wel recht op een eerlijk proces.
  woensdag 7 juli 2021 @ 18:20:25 #260
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_200253581
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juli 2021 18:18 schreef Fugue het volgende:

[..]

Ja lekker makkelijk als je door een topic scrollt of je whatsapp opent en er staat een foto van een lijk (in dit geval zwaargewonde) pontificaal in beeld. Wat bezielt mensen om dat door te moeten sturen :r
Oja.. alles komt in dikke resolutie en megagroot op je Whatsapp en laptopje binnen...

Vind dat nog wel meevallen. Snel oogjes dicht en doorscrollen :D.
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
pi_200253622
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 18:20 schreef Pvt.Webster het volgende:

[..]

Oja.. alles komt in dikke resolutie en megagroot op je Whatsapp en laptopje binnen...

Vind dat nog wel meevallen. Snel oogjes dicht en doorscrollen :D.
Gewoon ronduit onbeschoft om die zooi met 0 nieuwswaarde ongevraagd te gaan zitten delen. Wat mij betreft spoor je dan echt niet.
pi_200253632
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juli 2021 18:22 schreef Fugue het volgende:

[..]

Gewoon ronduit onbeschoft om die zooi met 0 nieuwswaarde ongevraagd te gaan zitten delen. Wat mij betreft spoor je dan echt niet.
Ja zeg het ze!
  woensdag 7 juli 2021 @ 18:23:40 #263
24533 ACT-F
pi_200253636
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juli 2021 18:14 schreef Pvt.Webster het volgende:
Wat een gehuil om die filmpjes.

Morbide nieuwsgierigheid zit in de mens. En stiekem kijkt 90% toch even. Bevalt het je niet, kijk je lekker de andere kant op. En diegene die dit aantreft wil het filmen en delen, misschien juist ook om het even "kwijt" te zijn.

Ik film ook wel eens iets als ik iets zie wat (voor mij) onverwachts of heftig is. En dan deel ik dat binnen mijn kring zodat ze zien waar het over gaat. Het is ook een stukje uiting wat er bij komt kijken omdat je net wat hebt meegemaakt. Alleen mijn kring deelt het dan niet massaal op social media :D.

Overigens kan het sowieso nooit kwaad om het te filmen met als doel de beelden en fotos op een later moment te delen met het slachtoffer (als dat nog kan) en familie. Meesten vinden dat fijn voor de verwerking.

Disclaimer: alleen filmen als situatie het toelaat. Niet in de weg staan en pas filmen als er al hulp is geregeld.
Dit dus. Bij publicatie van (heftige) gebeurtenissen zie ik in de statistieken hoe hard het gaat met het bekijken. Na het zien begint er een minderheid fatsoensridders over elkaar heen te buitelen om te vertellen wat wel en niet kan. Het gros wil gewoon de werkelijkheid zien. Daar heb je als fatsoensridder mee te leren leven.
pi_200253640
quote:

[..]

Ja hoor al die mensen die ongewild het filmpje gezien hebben. Heb flink moeten zoeken voor ik het te zien kreeg dus dat is de grootste onzin
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_200253652
quote:
14s.gif Op woensdag 7 juli 2021 18:23 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Dit dus. Bij publicatie van (heftige) gebeurtenissen zie ik in de statistieken hoe hard het gaat met het bekijken. Na het zien begint er een minderheid fatsoensridders over elkaar heen te buitelen om te vertellen wat wel en niet kan. Het gros wil gewoon de werkelijkheid zien. Daar heb je als fatsoensridder mee te leren leven.
Jij wil graag zien hoe iemand op straat ligt nadat die neergeschoten is? Zieke gast ben je dan
pi_200253654
quote:
14s.gif Op woensdag 7 juli 2021 18:23 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Benieuwd hoe ‘het gros’ het vindt als hun eigen moeder daar ligt.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 7 juli 2021 @ 18:25:14 #267
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_200253664
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juli 2021 18:24 schreef Fugue het volgende:

[..]

Die zal niet zo snel in zo'n situatie komen. Dat is geen vergelijk.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_200253665
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juli 2021 18:23 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Ja hoor al die mensen die ongewild het filmpje gezien hebben. Heb flink moeten zoeken voor ik het te zien kreeg dus dat is de grootste onzin
Eh nee, op Twitter of op GeenStijl scrollen en je ziet het direct
pi_200253670
quote:
10s.gif Op woensdag 7 juli 2021 18:14 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Op zo'n boude reactie kan ik niet meer doen dan reflecteren.
Je kan hem ook weerleggen, maar kennelijk mis je daar bepaalde skills voor :W
  woensdag 7 juli 2021 @ 18:25:39 #270
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_200253672
quote:

[..]

Nouja, het kwam gewoon op twitter voorbij.
Maargoed iedereen moet natuurlijk zelf weten of hij/zij het wil kijken en het niet ongevraagd voorgeschoteld krijgen
pi_200253676
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 18:25 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Die zal niet zo snel in zo'n situatie komen. Dat is geen vergelijk.
Alsof Peter vaker in deze situatie heeft gezeten...
  woensdag 7 juli 2021 @ 18:26:37 #272
240618 Micson
The lonely stoner
pi_200253687
quote:

[..]

Om angst/walging te voelen bij het zien van een lijk duidt op een ongezonde houding tot de dood. De dood hoort bij het leven en om je eigen sterfelijkheid te omarmen moet je de dood in de ogen durven zien. Gewoon kijken dus ^O^
  woensdag 7 juli 2021 @ 18:26:41 #273
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_200253688
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 18:26 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

Hogere kans door zijn positie...
  Moderator / Redactie Sport woensdag 7 juli 2021 @ 18:26:59 #274
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_200253692
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 18:26 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

Die komt dagelijks met zijn kop op tv en is bekend bij heel Nederland.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_200253693
quote:
3s.gif Op woensdag 7 juli 2021 18:12 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Je generaliseert en je geeft ook geen bron voor je 99%. En juist die generalisatie zit de journalistiek in de weg. Een journalist is ook gewoon een burger die snel even een moment vastlegt voor het geval dat. De snelste manier is het mobieltje omdat de grote camera moeilijk in de broekzak past. Als iedereen die aan het filmen is op de vingers wordt getikt dan tik je per ongeluk ook de journalist op de vingers.
Of je filmt gewoon geen bloedend slachtoffer na een ongeval/misdaad en krijgt een giga boete als je het wel doet en helemaal als je de beelden deelt.
Als je zogenaamd info wil vergaren film je maar de omgeving zonder de persoon op het beeld vast te leggen of hulpverleners in de weg te lopen.

Ik vind dit heel erg de mazen in het net opzoeken om aso gedrag te bagatelliseren.

Filmende ramptoeristen wegzetten als informatievergarende plichtstrouwe burgers is net zo ongeloofwaardig als een Jos B's excuus dat hij zich zorgen maakte om het kind en daarom aan de binnenkant van het broekje dna achter liet.
  woensdag 7 juli 2021 @ 18:27:13 #276
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_200253697
quote:

[..]

Het stond bovenaan in de zoekresultaten op youtube.
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
  woensdag 7 juli 2021 @ 18:27:34 #277
490095 Grishenko_
Groot-Inquisiteur
pi_200253700
Alle staatlozen krijgen paspoort: 'Dit is de verdienste van Peter R. de Vries'

Staatssecretaris Ankie Broekers-Knol van Asielzaken maakt het mogelijk dat tienduizend staatlozen alsnog een paspoort kunnen krijgen. Dat is een doorbraak na een maandenlange strijd die in het parlement en de media werd uitgevochten. Misdaadverslaggever Peter R. de Vries hielp de groep staatlozen om de zaak onder de aandacht te krijgen. "Ik zal hem altijd dankbaar blijven voor wat hij heeft gedaan."

"Peter is een held. Hij is de enige BN'er die zich hard heeft gemaakt voor onze zaak", zegt Yosef Tekeste-Yemane. "Ik hoop dat hij nog mee gaat krijgen wat hij voor elkaar heeft gekregen."

Tekeste-Yemane behoort tot een groep van tienduizend staatlozen die in 2007 tijdens het generaal pardon een permanente verblijfsvergunning kregen maar geen paspoort.

Hij woont al 27 jaar in Nederland. Op tweejarige leeftijd vluchtte hij met zijn familie uit Ethiopië. Hij heeft een baan als controller bij energiebedrijf Essent en wil graag een huis kopen. Maar dat kan hij niet, net zomin als zijn jongere broer na zijn rechtenstudie rechter of officier van justitie kan worden.

Ze kunnen ook niet stemmen of reizen naar landen als de VS, China of de Verenigde Arabische Emiraten. In de afgelopen jaren probeerde Tekeste-Yemane zonder succes bij de Ethiopische ambassade de benodigde papieren te krijgen.

'De Vries beet zich vast in het onderwerp'
Uit wanhoop richtte Tekeste-Yemane zich vorig jaar tot Peter R. De Vries. "Hij zag het onrecht en beet zich er in vast, hij was vastbesloten om ons te helpen. en hoopte dat de media hiervoor warm zou gaan lopen." En dat lukte inderdaad. In januari verscheen een stuk van de hand van Tekeste-Yemane in Trouw en samen met De Vries zat hij bij Op1.

In de Tweede Kamer maakten SP-Kamerlid Jasper van Dijk en zijn inmiddels vertrokken CDA-collega Madeleine van Toorenburg zich sterk voor de zaak. "Als je toestemming geeft voor altijd in Nederland te blijven, moet je ervoor zorgen dat mensen volwaardig mee kunnen doen", zei Van Toorenburg eerder tegen NU.nl. "We zagen dat deze groep in kafkaëske situaties terechtkwam, dan creëer je tweederangsburgers."

Een eerste doorbraak in april
Broekers-Knol weigerde herhaaldelijk aangenomen moties van de Tweede Kamer uit te voeren. Maar in april kwam ze het parlement alsnog tegemoet: voor een deel van de groep verviel de eis om een geboorteakte of paspoort uit het land van herkomst te overleggen.

Voor Tekeste-Yemane en drieduizend anderen die op het moment van de pardonregeling minderjarig waren, was het wachten toen voorbij.

'Man met een groot hart'
Maar Broekers-Knol wilde de andere zevenduizend dossiers nader onderzoeken, zo liet ze de - geïrriteerde - Tweede Kamer weten. Inmiddels is dat onderzoek afgerond en heeft de staatssecretaris besloten dat "op grond van de onderzoeksresultaten" en op grond van "specifieke en uitzonderlijke omstandigheden", ook voor de rest van de groep de verplichting om bewijsstukken te overleggen vervalt.

En zo kunnen dus ook bijvoorbeeld de ouders van Tekeste-Yemena, die hier ook al meer dan twintig jaar jaren wonen, en al die anderen binnenkort naar het gemeentehuis in hun woonplaats om een paspoort aan te vragen.

Tekeste-Yemane: "Het is ongelofelijk dat een dag na de aanslag op Peter deze brief komt. Hij is het geweest, die dit voor tienduizend mensen voor elkaar heeft gekregen. Ik zal hem altijd dankbaar blijven voor wat hij heeft gedaan voor ons. Dit is een man met een groot hart."

"Dat de brief vandaag naar de Kamer is verstuurd, houdt geen verband met de de aanslag op Peter R. de Vries", laat een woordvoerder van het ministerie van Justitie en Veiligheid desgevraagd weten aan NU.nl.

https://www.nu.nl/politie(...)eter-r-de-vries.html
"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.
pi_200253706
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 18:16 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Ik begrijp oprecht niet waarom filmers met sensatiezucht verdedigd worden hier onder het mom van info vergaren voor de politie.
Dan heb je wel een gigantische plaat voor je kop.
Dat diegene het deelt op whatsapp/social media maakt het dus sensatiezucht.
Alles ten koste van zogenaamde onformatievergaring. Fuck fatsoen en respect, ik heb mijn filmpje.

Wijt het aan gebrek aan opvoeding.
pi_200253713
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 18:27 schreef Grishenko_ het volgende:

Staatssecretaris Ankie Broekers-Knol van Asielzaken maakt het mogelijk dat tienduizend staatlozen alsnog een paspoort kunnen krijgen. Dat is een doorbraak na een maandenlange strijd die in het parlement en de media werd uitgevochten. Misdaadverslaggever Peter R. de Vries hielp de groep staatlozen om de zaak onder de aandacht te krijgen. "Ik zal hem altijd dankbaar blijven voor wat hij heeft gedaan."

"Peter is een held. Hij is de enige BN'er die zich hard heeft gemaakt voor onze zaak", zegt Yosef Tekeste-Yemane. "Ik hoop dat hij nog mee gaat krijgen wat hij voor elkaar heeft gekregen."

Tekeste-Yemane behoort tot een groep van tienduizend staatlozen die in 2007 tijdens het generaal pardon een permanente verblijfsvergunning kregen maar geen paspoort.

Hij woont al 27 jaar in Nederland. Op tweejarige leeftijd vluchtte hij met zijn familie uit Ethiopië. Hij heeft een baan als controller bij energiebedrijf Essent en wil graag een huis kopen. Maar dat kan hij niet, net zomin als zijn jongere broer na zijn rechtenstudie rechter of officier van justitie kan worden.

Ze kunnen ook niet stemmen of reizen naar landen als de VS, China of de Verenigde Arabische Emiraten. In de afgelopen jaren probeerde Tekeste-Yemane zonder succes bij de Ethiopische ambassade de benodigde papieren te krijgen.

Uit wanhoop richtte Tekeste-Yemane zich vorig jaar tot Peter R. De Vries. "Hij zag het onrecht en beet zich er in vast, hij was vastbesloten om ons te helpen. en hoopte dat de media hiervoor warm zou gaan lopen." En dat lukte inderdaad. In januari verscheen een stuk van de hand van Tekeste-Yemane in Trouw en samen met De Vries zat hij bij Op1.

In de Tweede Kamer maakten SP-Kamerlid Jasper van Dijk en zijn inmiddels vertrokken CDA-collega Madeleine van Toorenburg zich sterk voor de zaak. "Als je toestemming geeft voor altijd in Nederland te blijven, moet je ervoor zorgen dat mensen volwaardig mee kunnen doen", zei Van Toorenburg eerder tegen NU.nl. "We zagen dat deze groep in kafkaëske situaties terechtkwam, dan creëer je tweederangsburgers."

Broekers-Knol weigerde herhaaldelijk aangenomen moties van de Tweede Kamer uit te voeren. Maar in april kwam ze het parlement alsnog tegemoet: voor een deel van de groep verviel de eis om een geboorteakte of paspoort uit het land van herkomst te overleggen.

Voor Tekeste-Yemane en drieduizend anderen die op het moment van de pardonregeling minderjarig waren, was het wachten toen voorbij.

'Man met een groot hart'
Maar Broekers-Knol wilde de andere zevenduizend dossiers nader onderzoeken, zo liet ze de - geïrriteerde - Tweede Kamer weten. Inmiddels is dat onderzoek afgerond en heeft de staatssecretaris besloten dat "op grond van de onderzoeksresultaten" en op grond van "specifieke en uitzonderlijke omstandigheden", ook voor de rest van de groep de verplichting om bewijsstukken te overleggen vervalt.

En zo kunnen dus ook bijvoorbeeld de ouders van Tekeste-Yemena, die hier ook al meer dan twintig jaar jaren wonen, en al die anderen binnenkort naar het gemeentehuis in hun woonplaats om een paspoort aan te vragen.

Tekeste-Yemane: "Het is ongelofelijk dat een dag na de aanslag op Peter deze brief komt. Hij is het geweest, die dit voor tienduizend mensen voor elkaar heeft gekregen. Ik zal hem altijd dankbaar blijven voor wat hij heeft gedaan voor ons. Dit is een man met een groot hart."

"Dat de brief vandaag naar de Kamer is verstuurd, houdt geen verband met de de aanslag op Peter R. de Vries", laat een woordvoerder van het ministerie van Justitie en Veiligheid desgevraagd weten aan NU.nl.

wtf ik haat peter nu
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  woensdag 7 juli 2021 @ 18:28:36 #280
24533 ACT-F
pi_200253716
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 18:24 schreef jameshond7 het volgende:
Jij wil graag zien hoe iemand op straat ligt nadat die neergeschoten is? Zieke gast ben je dan
Ja, ik wil de ernst van de verwonding kunnen inschatten, onafhankelijk van de politie of andere instanties om te voorkomen dat er een geregisseerde werkelijkheid ontstaat. Het is pas ziek als jij je waarheidsvinding uit handen geeft om jou een mooier wereld voor te spiegelen.
  woensdag 7 juli 2021 @ 18:29:45 #281
24533 ACT-F
pi_200253731
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juli 2021 18:24 schreef Fugue het volgende:

[..]

Voor sommigen is de wereld dan te klein, de ander slikt en gaat weer verder. Iedereen reageert er anders op.
  woensdag 7 juli 2021 @ 18:29:51 #282
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_200253732
Straks begint RTL Boulevard (RTL4)
pi_200253737
quote:
14s.gif Op woensdag 7 juli 2021 18:28 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Ja, ik wil de ernst van de verwonding kunnen inschatten, onafhankelijk van de politie of andere instanties om te voorkomen dat er een geregisseerde werkelijkheid ontstaat. Het is pas ziek als jij je waarheidsvinding uit handen geeft om jou een mooier wereld voor te spiegelen.
:')
  woensdag 7 juli 2021 @ 18:30:11 #284
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_200253738
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 18:27 schreef Grishenko_ het volgende:

'Man met een groot hart'

Ja boooooh vluchtelingen, oh wacht sinds 2007 zitten ze al te wachten. Laat maar.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_200253739
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 18:25 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

gewoon ziek als je dit nodig hebt. Geenstijl en Twitter zijn klaar, gooi maar weg dan.
Twitter is al echt een gaarbak van onzin-accounts, met getallen in de accountnaam en belachelijke posts. Je kunt nog altijd voor een paar dollar honderd likes of retweets kopen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_200253740
Even kijken hoe RTL Boulevard hiermee omgaat.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  woensdag 7 juli 2021 @ 18:30:30 #287
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_200253741
quote:

[..]

Niet op GeenStijl kijken en Twitterfilter?

Mensen mogen best de harde realiteit zien veroorzaakt door deze wilde beesten.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_200253742
quote:

[..]

Ik laat dit werk liever over aan een expert, die kan dat veel beter dan dat ik dat doe. En ik vertrouw op zijn expertise.
Zonder wrijving geen glans
pi_200253754
quote:

[..]

Met of zonder foto van een gat in het hoofd van Peter R de vries is die spiegel gewoon hetzelfde hoor na die aanslag. :D
pi_200253758
quote:

[..]

Dit is niet waar op Twitter gezocht en niet gevonden, op GeenStijl stond een foto

quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 18:27 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Het stond bovenaan in de zoekresultaten op youtube.
Ook niet waar braddie zijn filmpje stond bovenaan.

Je moest echt actief zoeken om dit te vinden, vervolgens ook nog de link openen. Het is geen advertentie op fok waar het plotseling fullscreen een filmpje begint af te spelen

Iedereen die dit heeft gezien heeft er zelf voor gekozen
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_200253762
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 18:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Straks begint RTL Boulevard (RTL4)
Met Luuk Ikink.
#superniger2020
pi_200253763
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juli 2021 18:22 schreef Fugue het volgende:

[..]

Maar dat is om info te vergaren voor de politie. Wellicht zie je wel iets wat van waarde is voor het onderzoek...
Absoluut niet voor de sensatie en morbide nieuwsgierigheid.
  woensdag 7 juli 2021 @ 18:32:20 #293
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_200253768
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juli 2021 18:31 schreef superniger het volgende:

[..]

Met Luuk Ikink.
En Kwalbert :')
pi_200253771
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juli 2021 18:30 schreef superniger het volgende:
Even kijken hoe RTL Boulevard hiermee omgaat.
Even de boel uitmelken
  woensdag 7 juli 2021 @ 18:33:24 #295
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_200253779
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juli 2021 18:31 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Dit is niet waar op Twitter gezocht en niet gevonden, op GeenStijl stond een foto
[..]

Ook niet waar braddie zijn filmpje stond bovenaan.

Je moest echt actief zoeken om dit te vinden, vervolgens ook nog de link openen. Het is geen advertentie op fok waar het plotseling fullscreen een filmpje begint af te spelen

Iedereen die dit heeft gezien heeft er zelf voor gekozen
Dat komt ook omdat twitter actief selectief dingen verwijderd.
pi_200253780
Emo tv op 4.
  Miss 200.000.000! woensdag 7 juli 2021 @ 18:33:34 #297
367000 roos94
pi_200253781
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juli 2021 18:31 schreef superniger het volgende:

[..]

Met Luuk Ikink.
Genot
  woensdag 7 juli 2021 @ 18:34:20 #298
24533 ACT-F
pi_200253794
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 18:27 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Of je filmt gewoon geen bloedend slachtoffer na een ongeval/misdaad en krijgt een giga boete als je het wel doet en helemaal als je de beelden deelt.
Als je zogenaamd info wil vergaren film je maar de omgeving zonder de persoon op het beeld vast te leggen of hulpverleners in de weg te lopen.

Ik vind dit heel erg de mazen in het net opzoeken om aso gedrag te bagatelliseren.

Filmende ramptoeristen wegzetten als informatievergarende plichtstrouwe burgers is net zo ongeloofwaardig als een Jos B's excuus dat hij zich zorgen maakte om het kind en daarom aan de binnenkant van het broekje dna achter liet.
Die gigaboete kan alleen in ondemocratische bestuursvorm. Dus dat wordt hem niet. Informatievergaring in één adem met asociaal noemen kan je zelf een boete opleveren voor belediging, maar dan moet je het wel bont maken en een behoorlijk dossier opgebouwd hebben.
  woensdag 7 juli 2021 @ 18:35:29 #299
24533 ACT-F
pi_200253810
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 18:30 schreef Haags het volgende:

[..]

Ik laat dit werk liever over aan een expert, die kan dat veel beter dan dat ik dat doe. En ik vertrouw op zijn expertise.
Ieder z'n keuze. En dat is de kern van vrijheid, de mogelijkheid tot keuzes.
pi_200253816
Heftig
#superniger2020
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')