abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 juli 2021 @ 10:44:29 #1
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200246026
Op CUL / Het grote Baktopic (voor bakfoto's, -vragen en -tips) #36 een compleet verslag; dit is 'm geworden:

Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 7 juli 2021 @ 10:48:17 #2
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_200246072
Gefeliciteerd Fietsie *O*
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_200246109
Gefeliciteerd Fiets *O* 🎉
  woensdag 7 juli 2021 @ 10:52:29 #4
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_200246125
Fiets!
The love you take is equal to the love you make.
pi_200246196
Feli fiets.

Taart :9
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 7 juli 2021 @ 10:58:38 #6
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200246234
Thnx @ all.

Heb nu een "restjestaart" in elkaar gezet waarmee ik even op de koffie ga bij schoonmoeder (die is nog niet helemaal in the mood voor verjaardagen, begrijpelijk). Vanavond krijgt ze een stukje van de "echte" hoor, maar nu maar even langs voor het niet alleen hoeven zijn.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_200246277
Wat kun je toch enorm lekkere taarten maken fiets! Geniet ervan.

Helaas moest ik annuleren voor zwemmen vanavond. Na werk dan maar even naar de Amazing. Knoflook is weer op.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_200246289
God, mn vader belde met de wekelijkse wie-is-er-allemaal-ziek-wie-gaan-er-allemaal-dood-update uit het dorp :') Een deprimerende update dit keer -O-
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_200246513
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 11:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
God, mn vader belde met de wekelijkse wie-is-er-allemaal-ziek-wie-gaan-er-allemaal-dood-update uit het dorp :') Een deprimerende update dit keer -O-
He bah, ken jij die mensen ook wel? Ik kreeg die verhalen vaak over mensen die ik nooit of nauwelijks gekend had.
We have far more in common than that which devides us..
pi_200246579
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 11:18 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

He bah, ken jij die mensen ook wel? Ik kreeg die verhalen vaak over mensen die ik nooit of nauwelijks gekend had.
Meestal heb ik dus echt geen enkele herinnering aan die mensen idd, maar nu iemand waar ik in mn jeugd echt praktisch heb gewoond, omdat mn broer en ik (los van elkaar) besties met haar kinderen waren. Die vriendschappen zijn verwaterd, dus allemaal jaaaaaaren geleden, maar dude.

Ook zo'n binnen-nu-en-een-maand-is-het-gedaan update :'(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_200246675
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 11:22 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Meestal heb ik dus echt geen enkele herinnering aan die mensen idd, maar nu iemand waar ik in mn jeugd echt praktisch heb gewoond, omdat mn broer en ik (los van elkaar) besties met haar kinderen waren. Die vriendschappen zijn verwaterd, dus allemaal jaaaaaaren geleden, maar dude.

Ach -O- Dat is echt kut om te horen
pi_200246689
quote:

[..]

Buh -O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_200246694
Net etentje geboekt in een reuzenrad O+

En ik wil taart. NU.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_200246695
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juli 2021 11:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
Net etentje geboekt in een reuzenrad O+

En ik wil taart. NU.
Link?
pi_200246746
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 11:29 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Link?
https://smakenrad.nl/

Soms kookt er ook een sterrenchef. Niet op de dag dat wij gaan, helaas.
  woensdag 7 juli 2021 @ 11:46:38 #16
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200246951
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juli 2021 11:33 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

https://smakenrad.nl/

Soms kookt er ook een sterrenchef. Niet op de dag dat wij gaan, helaas.
OK IK WIL DIT
waar zie je of er een sterrenchef kookt?
pi_200247013
quote:

[..]

Blegh das geen leuke update :{
  woensdag 7 juli 2021 @ 11:50:53 #18
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200247015
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 11:46 schreef gcjoel het volgende:

[..]

OK IK WIL DIT
www.kooktervandaageensterrenkokophetrad.nl
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_200247065
Nou zeg...Naaimachine vanochtend opgehaald en net weer terug. Heel simpel probleem, garen op de spoeltjes is te los opgedraaid. Nu alle spoeltjes leeghalen en dan opnieuw (met een trucje) opdraaien -O-
pi_200247068
quote:
Molo stelt de belangrijkse vragen :Y

Erg leuk, wil met de man, scoor ik ook weer eens punten voor het bedenken van iets romaaaanties :')
  woensdag 7 juli 2021 @ 11:56:28 #21
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200247111
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 11:53 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Molo stelt de belangrijkse vragen :Y

Erg leuk, wil met de man, scoor ik ook weer eens punten voor het bedenken van iets romaaaanties :')
Gaan jullie dan naakt of in matching ANWB pak?
pi_200247130
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juli 2021 11:56 schreef Molo het volgende:

[..]

Gaan jullie dan naakt of in matching ANWB pak?
Ja.
  woensdag 7 juli 2021 @ 12:03:07 #23
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200247245
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 11:57 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja.
Ik kijk er naar uit 🌝
pi_200247641
:)
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 11:46 schreef gcjoel het volgende:

[..]

OK IK WIL DIT
quote:
www.vriendindiehetregeldezeidat.nl

:7
pi_200247668
https://smakenrad.nl/smakenrad-den-bosch-2021/#events-denbosch Hier dus voor Den Bosch. Beetje rondklikken op de site.
  woensdag 7 juli 2021 @ 12:32:26 #26
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200247669
quote:
ok dan bel ik die even! :D

Nee zag het nu helemaal onderaan bij evenementen.
Maar goed misschien is een hele avond ronddraaien wat teveel van het goede.
pi_200247727
quote:

Dat hakt er wel in, ook al had je niet echt contact meer. Je hebt hen toch een belangrijk deel van je leven mee gemaakt en goed gekend. :*

quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 11:18 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik kreeg die verhalen vaak over mensen die ik nooit of nauwelijks gekend had.
Ik krijg deze updates ook continu van mijn ouders. En ik herken de namen dan van eerdere updates, maar de persoon in kwestie ken ik helemaal niet. Of herinner ik me niet. Maar ja, mijn vader is 2 jaar geleden of zo bij een jeu de boules club gegaan in het durp. Echt een grote groep, zeker allemaal 60+. Dus ik noem dat inmiddels al de Roddelclub. Als je iets wilt weten over het dorp, dan kan je daar terecht. En ook daar gaan mensen dood of worden heel ziek (of hun kinderen) etc. En dat krijg ik dan weer te horen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_200247750
Ik vind een reuzenrad eng :') Ik creëer allemaal niet bestaande scenario's in mijn hoofd waarbij zo'n bakje dan los laat. Of het reuzenrad urenlang kapot is en ik bovenin bungel. In een bakje dat elk moment los kan laten. Dus dat wordt niets met mij, relaxt eten in zo'n ding 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_200247766
Feli Fiets en die taart :9~
  woensdag 7 juli 2021 @ 12:38:44 #30
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_200247795
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 11:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Nou zeg...Naaimachine vanochtend opgehaald en net weer terug. Heel simpel probleem, garen op de spoeltjes is te los opgedraaid. Nu alle spoeltjes leeghalen en dan opnieuw (met een trucje) opdraaien -O-
Probleem had je zelf niet herleid tot je spoeltjes? Garen op de spoeltjes moet je niet kunnen induwen, dan zit het te los.

En wat kostte dat grapje je nou? :@
pi_200247854
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 12:36 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind een reuzenrad eng :') Ik creëer allemaal niet bestaande scenario's in mijn hoofd waarbij zo'n bakje dan los laat. Of het reuzenrad urenlang kapot is en ik bovenin bungel. In een bakje dat elk moment los kan laten. Dus dat wordt niets met mij, relaxt eten in zo'n ding 8-)
Smikkelend ter aarde storten en het leven laten, ik teken er voor!
pi_200247897
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 12:41 schreef DancingPhoebe het volgende:

Nu nog ff niet :P
  woensdag 7 juli 2021 @ 12:43:20 #33
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200247901
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 12:41 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Dat ze je vinden met nog een mega grote hap eten in je keel omdat je die tijdens het neerstorten nog gauw naar binnen hebt gepropt O+
pi_200247907
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 12:43 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Dat ze je vinden met nog een mega grote hap eten in je keel omdat je die tijdens het neerstorten nog gauw naar binnen hebt gepropt O+
En 2 volle knuisten :')
pi_200247928
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juli 2021 12:38 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Probleem had je zelf niet herleid tot je spoeltjes? Garen op de spoeltjes moet je niet kunnen induwen, dan zit het te los.

En wat kostte dat grapje je nou? :@
Nee joh, ik was in opperste verbazing _O- Ik dacht dat er misschien een scherp randje zat wat ik niet zag.
Maar het kostte me 10 euro voor het halen en brengen. Heel schappelijk dus.
  woensdag 7 juli 2021 @ 12:47:30 #36
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_200247991
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 12:44 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Nee joh, ik was in opperste verbazing _O- Ik dacht dat er misschien een scherp randje zat wat ik niet zag.
Maar het kostte me 10 euro voor het halen en brengen. Heel schappelijk dus.
Oh, da’s netjes!
pi_200248051
Mijn schoonouders doen die updates ook altijd. Of voornamelijk mijn schoonmoeder.

Mijn ouders niet, thank the lord. Tenzij ik die mensen echt ken.
pi_200248082
quote:
2s.gif Op woensdag 7 juli 2021 12:50 schreef Lonaa het volgende:
Mijn schoonouders doen die updates ook altijd. Of voornamelijk mijn schoonmoeder.

Mijn ouders niet, thank the lord. Tenzij ik die mensen echt ken.
Tja mijn vader en moeder dat ik iedereen die ik ooit ontmoet heb nog ken, omdat zij ze nog kennen.

SCULlies? Hoe lang soepkip koken tot pluisgaar?
pi_200248169
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 12:51 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Tja mijn vader en moeder dat ik iedereen die ik ooit ontmoet heb nog ken, omdat zij ze nog kennen.

SCULlies? Hoe lang soepkip koken tot pluisgaar?
Had ik op beide uitvaarten ook nog, dat mensen mij aanspraken en dingen vertelden waarbij ik dacht "wtf wie ben jij en hoezo weet je dat"?
pi_200248185
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 12:55 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Had ik op beide uitvaarten ook nog, dat mensen mij aanspraken en dingen vertelden waarbij ik dacht "wtf wie ben jij en hoezo weet je dat"?
O dat lijkt me helemaal naar. Dat je daar met je eigen verdriet staat en mensen soort van denken iets troostrijks te bieden ofzo, maar je daar alleen maar "rot oooooooop" staat te denken.
pi_200248270
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 12:56 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

O dat lijkt me helemaal naar. Dat je daar met je eigen verdriet staat en mensen soort van denken iets troostrijks te bieden ofzo, maar je daar alleen maar "rot oooooooop" staat te denken.
Ik moest eerst al mensen vertellen dat ik ik was en dat ik niet mijn schoonzus was (lijk voor geen meter op mijn broer en zus, en mijn schoonzus heeft dezelfde kleur haar als broer en schoonzus _O-
Maar dat had een oom van mij ook ooit eens (man hadden we al 15 jaar niet gezien). Ik zat naast mijn broer en mijn schoonzus ergens anders in de zaal. Komt die man naar broer en mij, geeft broer een hand, daarna mij en zegt "hallo ik ben.... de oom van ..." Ik reageerde met "Ik ben Kaatje en ben de zus van ....". Hij vond het niet grappig :D
  Moderator woensdag 7 juli 2021 @ 13:07:42 #42
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200248375
quote:
Maak je geen zorgen, je komt altijd weer beneden.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_200248468
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 13:02 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik moest eerst al mensen vertellen dat ik ik was en dat ik niet mijn schoonzus was (lijk voor geen meter op mijn broer en zus, en mijn schoonzus heeft dezelfde kleur haar als broer en schoonzus _O-
Maar dat had een oom van mij ook ooit eens (man hadden we al 15 jaar niet gezien). Ik zat naast mijn broer en mijn schoonzus ergens anders in de zaal. Komt die man naar broer en mij, geeft broer een hand, daarna mij en zegt "hallo ik ben.... de oom van ..." Ik reageerde met "Ik ben Kaatje en ben de zus van ....". Hij vond het niet grappig :D
Pff ook zo wat. Mijn ex lijkt nogal op mijn broer, tenminste valt mee, maar als je alleen een kinderfoto van die zoon kent (contact praktisch verbroken) dan zou het ook in de richting van de looks van mn ex kunnen zijn gegroeid. Bij mn vaders werkafscheid ook 30 keer uit moeten leggen, ook pijnlijk.

Toch niet zo'n slecht idee, naamstickers.
pi_200248826
gefeliciteerd, Fiets!

Wij zijn bij de schoonouders in Zuid-Dld. Ik ben aan het werk, de duutser regelt de kinderen. Best prima zo, eigenlijk. Alleen is het weer kut. Hierna zouden we door op vakantie, met de tent, in Duitsland. Overal is het weerbericht kut. Nu overwegen we om naar Italië te rijden.....
pi_200249879
@Myraela; de vega mckroket is er weer he :)
pi_200250256
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 13:31 schreef Jagärtrut het volgende:
gefeliciteerd, Fiets!

Wij zijn bij de schoonouders in Zuid-Dld. Ik ben aan het werk, de duutser regelt de kinderen. Best prima zo, eigenlijk. Alleen is het weer kut. Hierna zouden we door op vakantie, met de tent, in Duitsland. Overal is het weerbericht kut. Nu overwegen we om naar Italië te rijden.....
Goed idee, daar is het vast lekkerder weer!

Zo net schoonzus uitgezwaaid, die kwam onverwacht een kop thee drinken. Alle plannen voor de middag maar in de koelkast gezet want zo ook naar fysiofitness.
pi_200250635
God Rotterdam gaat weer lekker met zn sociaal beleid :') Liep net tegen een totaal vercrackte bedelaar aan... (Bijna) Duurste wijk van Rotterdam :')

Eerste keer in ruim een jaar. En daarvoor woonde ik een paar jaar niet hier. Daarvoor nooit gezien hier.

Manmanman :')
pi_200250761
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 14:56 schreef FutureFairytale het volgende:
@:Myraela; de vega mckroket is er weer he :)
Ik zag de poster net op een bushokje. Fijn!
pi_200251018
NTS: niet naar de toko op de hoek als de boot op 15 minuten rijden zit :')
  woensdag 7 juli 2021 @ 16:25:31 #50
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_200251575
Fijn. Boeren.. er 45 minuten over doen om de stad uit te komen.. terwijl dat normaal 15 min is..

Dus nu 1 min voordat de balie dicht ging mn bagage ingecheckt :o
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_200251589
Kasteel de Haar was prachtig. O+ Ook wel schattig, in veel kamers staan vrijwilligers en wie waren allemaal zó enthousiast om iets te vertellen. Eentje volgde ons gewoon meerdere kamers door om nog wat details aan te wijzen. :') Terwijl wij eigenlijk van die mensen zijn die het prachtig vinden, maar er wel gewoon doorheen willen rennen.
  woensdag 7 juli 2021 @ 16:32:36 #52
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200251704
quote:
14s.gif Op woensdag 7 juli 2021 16:26 schreef Myraela het volgende:
Kasteel de Haar was prachtig. O+ Ook wel schattig, in veel kamers staan vrijwilligers en wie waren allemaal zó enthousiast om iets te vertellen. Eentje volgde ons gewoon meerdere kamers door om nog wat details aan te wijzen. :') Terwijl wij eigenlijk van die mensen zijn die het prachtig vinden, maar er wel gewoon doorheen willen rennen.
Van dat soort enthousiasme wordt ik zelf wel ook enthousiaster
ik hou ervan O+
pi_200251754
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 16:32 schreef gcjoel het volgende:
Van dat soort enthousiasme wordt ik zelf wel ook enthousiaster
ik hou ervan O+
Ja, dit was ook op een fijne manier. Niet dat slome gedoe waardoor je echt denkt 'Ok, bedankt, doei.'.
pi_200251805
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 16:25 schreef Barreltje het volgende:
Fijn. Boeren.. er 45 minuten over doen om de stad uit te komen.. terwijl dat normaal 15 min is..

Dus nu 1 min voordat de balie dicht ging mn bagage ingecheckt :o
:o dat was wel heel erg op het nippertje!

Nu aan het wachten op boarding?
pi_200253020
quote:
In de kamers/zalen staan en dan beseffen dat de jetset zich daar vermaakte zoals de foto’s laten zien.
En sliepen in de bescheiden kamers boven.😂

Dus daarom heb ik alsmaar/vaak een droge mond: mond dicht! @AnneX
Daarnaast worden de klanken sterker en voller. Dank u @logo.

Op twitter zag ik filmpjes van de populairste Boerdet. :X
  woensdag 7 juli 2021 @ 18:00:13 #56
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_200253280
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 16:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:o dat was wel heel erg op het nippertje!

Nu aan het wachten op boarding?
Geland inmiddels..
Voordeelmis wel dat je dus nergens meer hoeft te wachten omdat je door moet.. _O-
pi_200253285
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 15:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
God Rotterdam gaat weer lekker met zn sociaal beleid :') Liep net tegen een totaal vercrackte bedelaar aan... (Bijna) Duurste wijk van Rotterdam :')

Eerste keer in ruim een jaar. En daarvoor woonde ik een paar jaar niet hier. Daarvoor nooit gezien hier.

Manmanman :')
Ik was gister in Stad, tussen de middag even naar de markt. Op de terugweg liep ik langs een accordeonist en een bedelaar (vlak bij elkaar), en toe heb ik nadat ik er voorbij was even alle losgeld bijeen geraapt, een verdeling gemaakt, en weer teruggelopen. en de bedelaar nog even aangesproken. Die vond ik dan weer verrassend helder. Het ging best prima met 'm, zei 'ie, maar financieel zat het tegen. :')
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_200253513
quote:
Dat vond ik zo geweldig aan de UK, daar heb je dat ook overal, en die verhalen zijn fantastisch.
pi_200253559
De bietjes uit mijn groentepakket bleken zo mooi dat ze in plaats van in blokjes in de risotto nu op de bakplaat eindigen. Samen met de mooie wortels en zoete aardappel.
  woensdag 7 juli 2021 @ 18:28:17 #60
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_200253711
*O*

Bagage is ook meegekomen.. nu lekker decadent in de taxi naar huis :7
pi_200253766
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 18:28 schreef Barreltje het volgende:
*O*

Bagage is ook meegekomen.. nu lekker decadent in de taxi naar huis :7
Welcome home *O*

Ik heb t vast gemist maar was nog ff benieuwd waar je maandagavond had gegeten in haarlem.
  woensdag 7 juli 2021 @ 19:00:18 #62
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_200254135
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juli 2021 18:32 schreef Blues het volgende:

[..]

Welcome home *O*

Ik heb t vast gemist maar was nog ff benieuwd waar je maandagavond had gegeten in haarlem.
Bistro colette, naast/achter die grote kerk?
pi_200254161
Poh. Druk geweest vandaag. Hele dag rennen en vliegen. Stok in neus gehad, negatief, awesome voer gemaakt en naar binnen gedrukt, zo nog uur trainen, douchen, slapen, tas in pakken en dan morgenochtend weg *O*
pi_200254217
Dora alleen laten is wel spannend want voor het eerst :o
pi_200254219
WHO AM I
pi_200254490
Maar F gaat toch voor Dora zorgen? Da's toch de beste tweede?

Hoe lang gaan jullie?

Pff, fysiofitness gehad. Au in de knie weer. Maar hopelijk trekt dat weer snel weg. Vanavond hoef ik niets.
pi_200254514
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 10:58 schreef fietsie het volgende:
Thnx @ all.

Heb nu een "restjestaart" in elkaar gezet waarmee ik even op de koffie ga bij schoonmoeder (die is nog niet helemaal in the mood voor verjaardagen, begrijpelijk). Vanavond krijgt ze een stukje van de "echte" hoor, maar nu maar even langs voor het niet alleen hoeven zijn.
:*
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_200254515
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 19:22 schreef Kaatje1 het volgende:
Maar F gaat toch voor Dora zorgen? Da's toch de beste tweede?

Hoe lang gaan jullie?

Pff, fysiofitness gehad. Au in de knie weer. Maar hopelijk trekt dat weer snel weg. Vanavond hoef ik niets.
De beste tweede is natuurlijk niet de eerste. :7
Nee, komt wel goed hoor, realiseerde me alleen dat het nog niet gebeurd was, zo lang van huis.

Ik kom zondagavond weer terug *O*
  woensdag 7 juli 2021 @ 19:25:54 #69
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_200254536
Halve stad is uitgelopen.. allemaal in rood wit O+
Ik ga een pizza pakken en daarna maar eens naar het stadsplein.. eens kijken of er nog wat te beleven valt . ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_200255228
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 19:00 schreef Barreltje het volgende:
Bistro colette
Oh nooit geweest!
Lekker?
pi_200255239
quote:
2s.gif Op woensdag 7 juli 2021 19:01 schreef Lonaa het volgende:
Poh. Druk geweest vandaag. Hele dag rennen en vliegen. Stok in neus gehad, negatief, awesome voer gemaakt en naar binnen gedrukt, zo nog uur trainen, douchen, slapen, tas in pakken en dan morgenochtend weg *O*
Waar ga je naar toehoe??? *G*
pi_200255242
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 18:18 schreef Tuindier het volgende:
De bietjes uit mijn groentepakket bleken zo mooi dat ze in plaats van in blokjes in de risotto nu op de bakplaat eindigen. Samen met de mooie wortels en zoete aardappel. [ afbeelding ]
MMmm mooi en lekker ook :)
  woensdag 7 juli 2021 @ 20:17:12 #73
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_200255255
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 20:14 schreef Blues het volgende:

[..]

Oh nooit geweest!
Lekker?
Frans! Erg goed gegeten!
Ik had escargots O+
Ennde linguini met zeevruchten was ook echt to-die-for O+
pi_200255491
quote:
Jeej! De Haar is echt zó het beste kasteel van het land! O+ Leuk dat je er was! *O*

Zo, vandaag van 09:00 tot 18:00 door Burgers' Zoo heengebanjerd en helemaal alles gezien. Dat was fijn schoenen uitschoppen en op de bank ploffen net :9

Eten op de terugweg was na het culinaire ramptoerisme van de discodel laatst dit keer de Febo Drive (jaja) langs de snelweg naar huis :7 #noshame #okeeweleenbeetje :')
Let me see you stripped down to the bone
pi_200255506
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 19:25 schreef Barreltje het volgende:
Halve stad is uitgelopen.. allemaal in rood wit O+
De bietjes van @Tuindier deden ook mee! *O*
pi_200255525
quote:
2s.gif Op woensdag 7 juli 2021 19:01 schreef Lonaa het volgende:
Goeie reis! O+ :* Krijgen we updates? *O*
pi_200255529
Een Febo drive, bestáát dat _O-

Verder leuk dat Burgers' Zoo leuk was. Alweer even geleden dat we daar met cul een meet hadden :o Mooie dierentuin, ik hou van het bush gedeelte.

Barrel, ik ben noodgedwongen voor Engeland, maar hoop dat je leuke mensen tegen komt en het gezellig is *O*
pi_200255574
quote:
Dit. Achtbanen, prima - reuzenrad: instant knikkende knieën. Ik ben er maar zelden in te krijgen en als het er dan eens van komt zie ik groen van de bibbers :')
  woensdag 7 juli 2021 @ 20:45:01 #79
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_200255630
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 20:37 schreef Isabeau het volgende:

Verder leuk dat Burgers' Zoo leuk was. Alweer even geleden dat we daar met cul een meet hadden :o Mooie dierentuin, ik hou van het bush gedeelte.

Barrel, ik ben noodgedwongen voor Engeland, maar hoop dat je leuke mensen tegen komt en het gezellig is *O*
Ja hoi ik durf nog niet 8)7
  Moderator woensdag 7 juli 2021 @ 20:49:36 #80
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200255705
quote:

Ja, in Zwolle zit er een. Laplace, Febo en BK zitten op een plein, McD zit aan de andere kant van de straat.
pi_200255727
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 20:45 schreef Barreltje het volgende:

Ja hoi ik durf nog niet 8)7
Is er niet iemand met wie je kan afspreken? De buren? Die hebben iets met voetbal geloof ik *)
pi_200255765
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 20:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Is er niet iemand met wie je kan afspreken? De buren? Die hebben iets met voetbal geloof ik *)
Die wonen volgens mij tijdelijk hier (min of meer) om de hoek
pi_200255777
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 20:54 schreef Kaatje1 het volgende:

Die wonen volgens mij tijdelijk hier (min of meer) om de hoek
Oh, jullie delen 'buren' :P
pi_200255786
Wij hebben besloten dat we eind augustus proberen naar Spanje te gaan. Een ruime week, met de auto, zonder honden. Kijken of ons hutje nog staat.
En omdat we dan dus zonder honden reizen, kunnen we op de terugweg een dagje strand meepakken. Dus hotelletje geboekt. Niet aan strand, daar is alles vol (in mijn prijsklasse dan), maar in een leuk durpje 30km landinwaarts. Nog helemaal niet zo gek eigenlijk, want die strandplaatsen zijn wel echt typhuslelijk.

Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_200255946
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 20:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh, jullie delen 'buren' :P
Ik wist het ook niet, maar haar ouders wonen niet zo ver van mij vandaan en ik begreep dat zij nu iets verderop richting de stad wonen
pi_200256014
quote:
7s.gif Op woensdag 7 juli 2021 20:55 schreef sigme het volgende:
Wij hebben besloten dat we eind augustus proberen naar Spanje te gaan. Een ruime week, met de auto, zonder honden. Kijken of ons hutje nog staat.
En omdat we dan dus zonder honden reizen, kunnen we op de terugweg een dagje strand meepakken. Dus hotelletje geboekt. Niet aan strand, daar is alles vol (in mijn prijsklasse dan), maar in een leuk durpje 30km landinwaarts. Nog helemaal niet zo gek eigenlijk, want die strandplaatsen zijn wel echt typhuslelijk.

[ afbeelding ]
Oh, deze is inderdaad best aangenaam voor het oog! ^O^ Wanneer waren jullie voor het laatst in de hut? :*
pi_200256043
Zo, even op de bank voor Engeland wezen tot ik erbij in slaap val ^O^ :O
  woensdag 7 juli 2021 @ 21:05:59 #88
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_200256066
Wel ingewikkeld dat de Denen nu weer in het rood zijn :o
pi_200256096
Lekker vooruitzicht @sigme !

Het was vandaag op zich een rustige maar ietwat sombere dag qua patiënten die moesten gaan hemelen. En ik zag, toen ik na die werkdag de straat uit reed, een Vlaamse Gaai zich te pletter vliegen tegen een auto. Arme dier stuiterde over de weg. Ik ben maar gaan kijken of ie echt dood was (Ik zag nog even wat gefladder) en ik ga hem maar zo eens ergens in de bosjes te ruste leggen.

Maar goed. Ohja verder bleek nog wel aan de reactie van der neurologen/ radiologen (toen ze de rx foto dagen) dat Cas zijn rug echt drama to the max is. Hij mag nu aan de gabapentine.

Gelukkig heb ik jullie verhalen van vandaag nog ;)
pi_200256115
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juli 2021 21:03 schreef minilot het volgende:

[..]

Oh, deze is inderdaad best aangenaam voor het oog! ^O^ Wanneer waren jullie voor het laatst in de hut? :*
Dan bijna een heel jaar geleden, begin september 2020.
Net als toen gaan we nu met boodschappen aan boord waardoor we ter plaatse geen enkel persoon hoeven (en zullen) zien zolang we in de hut zijn. Op de stranddag met hotel enzo zullen we dan wel even moeten acclimatiseren met zoveel levend volk, dat hebben we ruim meer dan een jaar niet bij de hand gehad.
pi_200256140
quote:
Blijkbaar ja en vanwege die _O- die we er op de heenweg over hadden moest het op de terugweg wel even! :D

quote:
Yup, was tof*! *O* Miniatuurverslagje op http://twitter.com/ilonavg :)
*Tof voor een dierenpark dan, ik heb een vrij krappe bovengrens qua maximaal vermaak in zoiets - het tentoonstellen van dieren vind ik uiteindelijk toch wat meh en.. eh.. geen attracties om in te gaan :@
pi_200256212
quote:
7s.gif Op woensdag 7 juli 2021 21:07 schreef Candaasje het volgende:
Lekker vooruitzicht @:sigme !

Het was vandaag op zich een rustige maar ietwat sombere dag qua patiënten die moesten gaan hemelen. En ik zag, toen ik na die werkdag de straat uit reed, een Vlaamse Gaai zich te pletter vliegen tegen een auto. Arme dier stuiterde over de weg. Ik ben maar gaan kijken of ie echt dood was (Ik zag nog even wat gefladder) en ik ga hem maar zo eens ergens in de bosjes te ruste leggen.

Maar goed. Ohja verder bleek nog wel aan de reactie van der neurologen/ radiologen (toen ze de rx foto dagen) dat Cas zijn rug echt drama to the max is. Hij mag nu aan de gabapentine.

Gelukkig heb ik jullie verhalen van vandaag nog ;)
Jakkes zeg, wat een hoop dierlijke ellende vandaag! -O-
Ik stuur je in gedachten even de nog nasuikerende beelden op mijn netvlies van de überzoete stokstaart-baby die ik vanmiddag zag :*
  woensdag 7 juli 2021 @ 21:13:16 #93
63722 z80
I fink you freaky
pi_200256224
Gefeliciteerd Fietsie.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_200256255
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 21:13 schreef z80 het volgende:
Gefeliciteerd Fietsie.
Van dattem, Fiets!
Joekel van een :* en O+ voor @fietsie
pi_200256338
Voor @Candaasje, om je zware dag een passende foto te geven :*
pi_200257273
Doe ik er nog een stilleven van moeder en kind bij :*
  woensdag 7 juli 2021 @ 21:46:24 #97
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_200257337
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juli 2021 21:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
[ afbeelding ]
O+ O+ O+
  woensdag 7 juli 2021 @ 21:46:46 #98
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_200257345
Kan ik er niet eentje kat-nappen hierheen? O-)
pi_200257772
quote:
[ afbeelding ]
wat een schattigheid
  woensdag 7 juli 2021 @ 22:09:45 #100
217702 Lonaa
Honger!
pi_200257894
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 20:15 schreef Blues het volgende:

[..]

Waar ga je naar toehoe??? *G*
Berlijn *O*
  woensdag 7 juli 2021 @ 22:10:16 #101
217702 Lonaa
Honger!
pi_200257907
2 PR's getild *O*

53 kg clean & jerk
56 kg clean.
pi_200257916
quote:
2s.gif Op woensdag 7 juli 2021 22:09 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Berlijn *O*
Dat is gewoon morgen al!? *O*
pi_200257936
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 21:46 schreef Barreltje het volgende:
Kan ik er niet eentje kat-nappen hierheen? O-)
Niet zolang je je tijd tussen twee landen verdeelt :P
pi_200258008
quote:
2s.gif Op woensdag 7 juli 2021 22:09 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Berlijn *O*
Tof! Heel veel plezier *O*
  woensdag 7 juli 2021 @ 22:14:58 #105
217702 Lonaa
Honger!
pi_200258067
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juli 2021 22:10 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dat is gewoon morgen al!? *O*
Ja! *O*
pi_200258140
Wee mij. Morgenochtend een zoom meeting met ruim 100 mensen ;(

Thema: inluiden van de zomer. Normaal komen we bij elkaar, leuke lunch erbij. Is het dan raar dat ik toch lichtelijk teleurgesteld ben dat er niet eens een pakketje thuis is bezorgd voor dat stukje ‘samen’ gevoel?
pi_200258247
quote:
[ afbeelding ]
O+ O+
pi_200258296
quote:
7s.gif Op woensdag 7 juli 2021 20:55 schreef sigme het volgende:

[ afbeelding ]
HonTloos op avontuur. Lekker!
Wie past er op?🐶🐶
pi_200258320
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juli 2021 22:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
Wee mij. Morgenochtend een zoom meeting met ruim 100 mensen ;(

Thema: inluiden van de zomer. Normaal komen we bij elkaar, leuke lunch erbij. Is het dan raar dat ik toch lichtelijk teleurgesteld ben dat er niet eens een pakketje thuis is bezorgd voor dat stukje ‘samen’ gevoel?
kan toch nog wel komen? Of is de meeting erg vroeg? Dan misschien een ontbijt?
pi_200258357
Ik zit lekker Prince te kijken op 3. Verneukt ie een goed nr The Cross(ok ook gelovig) in The Christ }:|
Omdat t zo goed klinkt vergeef ik t m :wtf:
pi_200258555
quote:
2s.gif Op woensdag 7 juli 2021 21:17 schreef sigme het volgende:
Voor @:candaasje, om je zware dag een passende foto te geven :*
[ afbeelding ]
O+

Weet je, het was niet eens dat er echt zoveel meer dieren gingen hemelen dan andere dagen, maar toen ik die vogel over de weg zag stuiteren, en hem net toch maar ging begraven, overviel het me toch even.

Ik put er maar troost uit dat de dieren die bij ons in het ZH komen, in de meeste gevallen enorm veel kansen/zorg krijgen en/of hebben gekregen van hun mensen en dat vind ik een heel fijn idee. O+
pi_200258724
quote:
[ afbeelding ]
Aaaaaaawh! Noh, *smelt* O+

Ik heb vandaag trouwens ook puppy's geknuffeld. En een grote Duitse Dog waar het heel goed mee ging na een behoorlijk pittige operatie. En een kat die het echt super deed na een hersenoperatie, die gaf gewoon direct alweer keiharde kopjes, alsof er nooit in die kop gesneden was :D . En nog veel meer leuke beestjes die ik heb zien opknappen, dat is altijd zo gaaf om te zien. O+
pi_200258733
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 22:23 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

kan toch nog wel komen? Of is de meeting erg vroeg? Dan misschien een ontbijt?
We beginnen om 9 uur en dan hadden ze wel gemeld dat we niet moesten ontbijten.
Wie weet komt het morgen (tijdens de meeting, lekker handig) maar ik verwacht niks. Non profit he, dan schiet er weinig over.

Maar, met alle reiskosten en kosten accommodatie die nu uitgespaard worden had ik toch een iets feestelijker einde van het voorjaar verwacht. Zeker omdat het als feestelijke, ontspannen bijeenkomst wordt gepromoot. Maar ik ga wel met een kopje thee en koekje achter (of voor?) het scherm zitten. Net zoals ik bij de werkbijeenkomsten doe.
pi_200258743
En @Lonaa veel plezier in Berlijn! *O*
pi_200258752
quote:
7s.gif Op woensdag 7 juli 2021 22:35 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik heb vandaag trouwens ook puppy's geknuffeld. En een grote Duitse Dog waar het heel goed mee ging na een behoorlijk pittige operatie. En een kat die het echt super deed na een hersenoperatie, die gaf gewoon direct alweer keiharde kopjes, alsof er nooit in die kop gesneden was :D . En nog veel meer leuke beestjes die ik heb zien opknappen, dat is altijd zo gaaf om te zien. O+
Gelukkig ook tegenwicht voor de verdrietigheid dus O+
pi_200258779
quote:
7s.gif Op woensdag 7 juli 2021 22:35 schreef Candaasje het volgende:

[..]

wat heerlijk om te lezen dit. En allemaal blije beestjes die met hun blije baasjes mee naar huis kunnen
pi_200258819
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juli 2021 22:36 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

We beginnen om 9 uur en dan hadden ze wel gemeld dat we niet moesten ontbijten.
Wie weet komt het morgen (tijdens de meeting, lekker handig) maar ik verwacht niks. Non profit he, dan schiet er weinig over.

Maar, met alle reiskosten en kosten accommodatie die nu uitgespaard worden had ik toch een iets feestelijker einde van het voorjaar verwacht. Zeker omdat het als feestelijke, ontspannen bijeenkomst wordt gepromoot. Maar ik ga wel met een kopje thee en koekje achter (of voor?) het scherm zitten. Net zoals ik bij de werkbijeenkomsten doe.
Je zou er eigenlijk met een enorme taart moeten gaan zitten, komt er commentaar dan zeggen "als jullie niet doen wat we normaal doen, doe ik het zelf maar" :P
pi_200258927
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juli 2021 22:36 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Gelukkig ook tegenwicht voor de verdrietigheid dus O+
Ja! Het hoort er een beetje bij in zo'n soort kliniek, maar het is soms wel heel sneu en verdrietig. Sommige dieren hebben echt domme pech in het leven. (Het zijn net mensen ;) ) .
pi_200259360
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 22:39 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Je zou er eigenlijk met een enorme taart moeten gaan zitten, komt er commentaar dan zeggen "als jullie niet doen wat we normaal doen, doe ik het zelf maar" :P
_O-

Zou wel een mooie stunt zijn ja _O-
pi_200259390
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juli 2021 22:57 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

_O-

Zou wel een mooie stunt zijn ja _O-
Dan ga je nu nog even een taart bakken :D
pi_200259742
Gefeliciteerd nog, @fietsie :*
pi_200259979
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 22:58 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dan ga je nu nog even een taart bakken :D
Het zou dan uiteraard vlaai worden. En neuh :P
Zou vast eerst nog boodschappen moeten doen _O-
  woensdag 7 juli 2021 @ 23:30:46 #123
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_200260368
Gaap. Wat een lange wedstrijd.
Spoilers!
pi_200260752
Ja nog even @Lonaa: heel veel plezier naar en in Berlijn. *O*
pi_200260941
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juli 2021 23:13 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Het zou dan uiteraard vlaai worden. En neuh :P
Zou vast eerst nog boodschappen moeten doen _O-
Winkels zijn om 7 uur open , ik zou de wekker extra vroeg zetten :P
pi_200261071
Heeft iemand wat leuks te kijken op prime? Ik heb even mijn netflix wachtwoord niet. Of elders gratis / russisch internet te downloaden. :)
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  donderdag 8 juli 2021 @ 00:50:07 #127
370431 drakin
vurig typje
pi_200261213
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 00:22 schreef sirdanilot het volgende:
Heeft iemand wat leuks te kijken op prime? Ik heb even mijn netflix wachtwoord niet. Of elders gratis / russisch internet te downloaden. :)
upload was wel aardig
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  donderdag 8 juli 2021 @ 04:54:12 #128
221912 minilot
Nancy boy
pi_200261852
Mug. }:| Er stak een been uit de klamboe, dat helpt niet. }:|
pi_200261862
Mogguh :O Ik ben wakker. Soort van. Slecht geslapen. En een lange dag voor de boeg.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  donderdag 8 juli 2021 @ 05:43:57 #130
221912 minilot
Nancy boy
pi_200261919
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 05:14 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh :O Ik ben wakker. Soort van. Slecht geslapen. En een lange dag voor de boeg.
Meh, succes dan maar! :*
pi_200262020
Goedemorgen!
Ik sliep weer heerlijk in de tent. Laat ik jullie ochtend opluisteren met een pispotje.
pi_200262160
*gaap
  donderdag 8 juli 2021 @ 07:42:55 #133
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_200262264
Veel plezier vandaag Loon!
  donderdag 8 juli 2021 @ 07:44:02 #134
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_200262272
Hier prima geslapen..
Wel even wakker midden in de nacht, maar m'n eigen bed slaapt toch wel het fijnste O+
pi_200262290
Is het al bijna weekend?
  Moderator donderdag 8 juli 2021 @ 07:49:36 #136
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200262311
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 07:46 schreef Myraela het volgende:
Is het al bijna weekend?
Nog 16 uurtjes dom kijken en dan, ja.
  donderdag 8 juli 2021 @ 08:16:30 #137
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_200262468
quote:
Is het al bijna weekend?
+1
Heeeeerlijk uitslapen.. nu al zin in!
pi_200262496
quote:
Is het al bijna weekend?
Al de tweede dag *)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_200262542
:'( Mme Jeanette sambal, the payback :'(

Stuur hulp, stuur baby wipes met aloe vera, stuur mental support :'(

Leuk jullie gekend te hebben :W
  donderdag 8 juli 2021 @ 08:31:27 #140
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200262561
Ben moeeee
en vanavond nog concert ook

Dat is *O* *O* want eerste dit jaar
en coronaconcert buiten in het Gofferttheater, dus relaxed en vroeg klaar _O-
Het gaat alleen wel regenen :')
pi_200262672
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 08:31 schreef gcjoel het volgende:
Ben moeeee
en vanavond nog concert ook

Dat is *O* *O* want eerste dit jaar
en coronaconcert buiten in het Gofferttheater, dus relaxed en vroeg klaar _O-
Het gaat alleen wel regenen :')
*O* misschien wordt het na een kwart concert wel afgelast ivm onweer en kun je fluiten naar je optreden of je geld *O*
  donderdag 8 juli 2021 @ 08:51:49 #142
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200262761
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 08:43 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

*O* misschien wordt het na een kwart concert wel afgelast ivm onweer en kun je fluiten naar je optreden of je geld *O*
De goeie oude tijd O+
pi_200262797
Het grote ongemakkelijke goedemorgen zeggen is begonnen. Ik ga niet van mute af :7
pi_200262809
Mogge!

Fijne dagen @Lonaa

Snel weekend zou wel lekker zijn, in bed blijven liggen met een boek

Och erm @DancingPhoebe

Krijg net van twee leidinggevenden een "koffie" verzoek via teams. Ben benieuwd, wanneer dat net als die van gisteren is, zal de 2e vraag zijn "kan je me laten zien hoe ik de declaraties moet doen"
pi_200262811
‘Het past niet meer op 1 scherm!’

Dit wordt een topochtend ;(
pi_200262817
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 08:57 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!

Fijne dagen @:Lonaa

Och erm @:DancingPhoebe

Krijg net van twee leidinggevenden een "koffie" verzoek via teams. Ben benieuwd, wanneer dat net als die van gisteren is, zal de 2e vraag zijn "kan je me laten zien hoe ik de declaraties moet doen"
:D

Mag ik toch niet hopen :')
pi_200262858
Ja naja overdracht ben je natuurlijk gewoon verplicht toe.

Hoeeee je dat doet heb je zelf in de hand :D
pi_200262893
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 09:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja naja overdracht ben je natuurlijk gewoon verplicht toe.

Hoeeee je dat doet heb je zelf in de hand :D
Ja, maar het is zo overduidelijk. Alle drie hadden ze vorige week, deze week en komende week zakelijke lunches. En ze hebben geen idee hoe ze die moeten declareren.
Ze weten sinds medio mei dat ik ook weet dat ik ontslagen zal worden en hebben al die tijd niets van zich laten horen, en nu het om de centjes gaat...
  donderdag 8 juli 2021 @ 09:07:41 #149
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_200262913
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juli 2021 08:57 schreef Cat-astrophe het volgende:

Topshow. Hou ons op de hoogte ^O^
Spoilers!
pi_200262931
quote:

En iedereen praat natuurlijk door elkaar?
  donderdag 8 juli 2021 @ 09:11:35 #151
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200262943
quote:

Gelukkig maar anderhalf jaar de tijd gehad om te oefenen.
Wordt echt wat met die zorg O+
  donderdag 8 juli 2021 @ 09:13:25 #152
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200262956
Jezus, nu overal op het nieuws dat Nederland volgende week waarschijnlijk op rood gaat.
Dus ik wil alvast uitzoeken hoe het dan zit met testen enzo. Maar wat een hel!

Gelukkig keek ik wel nu want volgende week zal al bijna vol, dus nu voor woensdag alvast een test geboekt om vrijdag Duitsland in te kunnen mocht het nodig zijn.
Maar dan komt de nog grotere puzzel, hoe en waar kan ik me laten testen in Duitsland om door te kunnen naar Frankrijk? :')
@z80 help? jij enig idee op welke site ik voor zoiets moet zijn?
Mijn Duits is niet geweldig dus hele lappen tekst doorwerken is lastig dus kom er niet echt uit.
We gaan trouwens naar Ahrweiler mocht dat nog verschil maken.
pi_200262979
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 09:10 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

En iedereen praat natuurlijk door elkaar?
Nee, een ongemakkelijk stilte feest *O*
  Moderator donderdag 8 juli 2021 @ 09:16:19 #154
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200262981
quote:
Mogge!

Is het antwoord dan "nee"?

M'n pa had gisteren zijn laatste werkdag. De school gaat dicht en hij het pensioen.

Vandaag nog afsluiting van het schooljaar/de school. De zeer geliefde grefo interim directeur wou waterskiën, dus gaan ze waterskiën. Niemand anders gaat waterskiën en ze gaan zorgen dat de baan steeds uitvalt als hij op het verste punt is. En niemand gaat naar hem luisteren.

Wordt vast gezellig :P
pi_200262989
Ziekmeldingen gehad, iedereen nekhernia’s, fijn dat thuiswerken *O*
En niemand leest de chat dus nu wordt uitgelegd hoe je je schermnaam kunt aanpassen.
pi_200263001
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juli 2021 09:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ziekmeldingen gehad, iedereen nekhernia’s, fijn dat thuiswerken *O*
En niemand leest de chat dus nu wordt uitgelegd hoe je je schermnaam kunt aanpassen.
_O- heerlijk dit
pi_200263047
Twee collega’s in dezelfde ruimte zitten met ieder hun eigen laptop. GALLLLLMMMMMMMM O+

En we weten niet waardoor het komt :?
pi_200263050
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juli 2021 09:16 schreef derLudolf het volgende:

[..]

M'n pa had gisteren zijn laatste werkdag. De school gaat dicht en hij het pensioen.

Vandaag nog afsluiting van het schooljaar/de school. De zeer geliefde grefo interim directeur wou waterskiën, dus gaan ze waterskiën. Niemand anders gaat waterskiën en ze gaan zorgen dat de baan steeds uitvalt als hij op het verste punt is. En niemand gaat naar hem luisteren.

Ach arme man :D

Ik kan niet weigeren natuurlijk, ben nog in dienst en het is gewoon werk. Maar dit is het eerste en nu nog makkelijk. Maar wanneer ze weer gaan reizen, oehhh. Legde het systeem gisteren aan iemand uit en dat ging over één declaratie. En hij zei meteen "wat een enorme klus" Op mijn reactie "denk er eens aan hoe je het wil doen met minimaal 50 bonnetjes van een lange reis naar diverse landen met diverse valuta". Denk dat ik me bij de KvK ga inschrijven _O-
pi_200263057
Ik wil mijn scherm uitzetten en met mijn hoofd op het toetsenbord bonken ;(
pi_200263064
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juli 2021 09:16 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Feestje :D
pi_200263075
@Cat-astrophe moet je met camera aan?

Bij frustrerende videobelgesprekken deed ik dan gewoon camera uit, thee, koekjes, goed boek, en met een half oor luisteren of je niet toevallig genoemd wordt. Ik heb bijvoorbeeld een zeer frustrerende ALV gehad via Zoom. :X
  donderdag 8 juli 2021 @ 09:25:16 #162
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200263086
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 09:22 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik kan niet weigeren natuurlijk, ben nog in dienst en het is gewoon werk. Maar dit is het eerste en nu nog makkelijk. Maar wanneer ze weer gaan reizen, oehhh. Legde het systeem gisteren aan iemand uit en dat ging over één declaratie. En hij zei meteen "wat een enorme klus" Op mijn reactie "denk er eens aan hoe je het wil doen met minimaal 50 bonnetjes van een lange reis naar diverse landen met diverse valuta". Denk dat ik me bij de KvK ga inschrijven _O-
Zoo jammer dat je hun dan niet even kan zien als ze met 50 bonnetjes zitten te vloeken achter hun pc _O-
pi_200263107
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 09:24 schreef Tele6 het volgende:
@:Cat-astrophe moet je met camera aan?

Bij frustrerende videobelgesprekken deed ik dan gewoon camera uit, thee, koekjes, goed boek, en met een half oor luisteren of je niet toevallig genoemd wordt. Ik heb bijvoorbeeld een zeer frustrerende ALV gehad via Zoom. :X
In alle chaos is dat zowat het enige wat iedereen wel standaard doet.
Dus ik kijk naar een scherm met hoofden.
pi_200263114
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 09:05 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ja, maar het is zo overduidelijk. Alle drie hadden ze vorige week, deze week en komende week zakelijke lunches. En ze hebben geen idee hoe ze die moeten declareren.
Ze weten sinds medio mei dat ik ook weet dat ik ontslagen zal worden en hebben al die tijd niets van zich laten horen, en nu het om de centjes gaat...
Jij kunt er natuurlijk ook niks aan doen dat je heel goed bent in declaraties verwerken, maar niet zo goed in dingen uitleggen :D

Mijn situatie was toendertijd wel anders, mijn ouders waren zo kwaad met mij dat ze echt zoiets hadden "ok gestrekt been er in" als er iets mis gaat vangen wij de financiële klap wel op. (Er was of is bij de kantonrechter altijd een kans dat de kantonrechter in voordeel van de werkgever beslist en het ontslag dan ook nog eens per direct in laat gaan. Dan kom (of kwam) je in de knel met dat UWV dan die eerste kalendermaand niet betaald en als je pech hebt, met een uitspraak op bijvoorbeeld de 2e, dan heb je bijna 2 maanden geen inkomen.) En mijn zaak was zo sterk dat ik op een gegeven moment ook echt in hihaho modus ben gegaan. Het was een maand die zowel stressvol als hilarisch was :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_200263130
quote:

[..]

Helemaal geen slecht idee! Vraag naar Virtual Assistents groeit en groeit!
  Moderator donderdag 8 juli 2021 @ 09:29:19 #166
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200263134
quote:

[..]

Mwoah een nat pak is nog het meest beschaafde wat ze hem toewensen...

Die vent is echt geen drinker, maar die vent is zo op het geld gebrand. M'n pa gaat op de fiets _O-
quote:
Uh, ja dat is misschien nog niet zo'n gek idee.

M'n pa ging veel naar andere scholen (of de leerlingen kwamen naar hun toe) en blijkbaar doet ie dat goed, want verschillende scholen hadden al gevraagd of hij als zzp'er oid de testen niet wilde afnemen.
pi_200263150
quote:

[..]

Maar je zit toch thuis vrijgesteld van werk?
  donderdag 8 juli 2021 @ 09:35:22 #168
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_200263219
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 09:13 schreef gcjoel het volgende:
Jezus, nu overal op het nieuws dat Nederland volgende week waarschijnlijk op rood gaat.
Dus ik wil alvast uitzoeken hoe het dan zit met testen enzo. Maar wat een hel!

Gelukkig keek ik wel nu want volgende week zal al bijna vol, dus nu voor woensdag alvast een test geboekt om vrijdag Duitsland in te kunnen mocht het nodig zijn.
Maar dan komt de nog grotere puzzel, hoe en waar kan ik me laten testen in Duitsland om door te kunnen naar Frankrijk? :')
@:Z80 help? jij enig idee op welke site ik voor zoiets moet zijn?
Mijn Duits is niet geweldig dus hele lappen tekst doorwerken is lastig dus kom er niet echt uit.
We gaan trouwens naar Ahrweiler mocht dat nog verschil maken.
Maar heb je als je vanuit Duitsland komt überhaupt een test nodig voor Frankrijk?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_200263239
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 08:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
:'( Mme Jeanette sambal, the payback :'(

Stuur hulp, stuur baby wipes met aloe vera, stuur mental support :'(

Leuk jullie gekend te hebben :W
quote:
Mogge!

quote:
1s.gif Op donderdag 8 juli 2021 09:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik wil mijn scherm uitzetten en met mijn hoofd op het toetsenbord bonken ;(
Is het al vrijdag?
  donderdag 8 juli 2021 @ 09:38:19 #170
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200263255
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 09:35 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Maar heb je als je vanuit Duitsland komt überhaupt een test nodig voor Frankrijk?
Nou, ook dat kan ik lastig vinden eigenlijk. Maar volgens mij heeft Frankrijk gewoon voor ieder land die regel.
pi_200263272
quote:
11s.gif Op donderdag 8 juli 2021 09:36 schreef sigme het volgende:

[..]

[..]

[..]

Is het al vrijdag?
*O* alle dagen vrijdag *O*
pi_200263330
quote:
11s.gif Op donderdag 8 juli 2021 09:36 schreef sigme het volgende:

[..]

[..]

[..]

Is het al vrijdag?
:'(
pi_200263338
Goed, bijgekomen van de bevalling. Lets hoepel *O*
  Moderator donderdag 8 juli 2021 @ 09:45:04 #174
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200263347
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 09:38 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Nou, ook dat kan ik lastig vinden eigenlijk. Maar volgens mij heeft Frankrijk gewoon voor ieder land die regel.
Klopt. En een "gezondheidsverklaring onder ede"
  donderdag 8 juli 2021 @ 09:46:06 #175
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_200263354
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 09:38 schreef gcjoel het volgende:

[..]

https://www.diplomatie.go(...)n-france/#sommaire_1

Check, je hebt in ieder geval een test van 72 uur of jonger nodig. Als NL wel doorschiet naar oranje, willen ze je eigenlijk sowieso niet, tenzij je een week in DE zit waarschijnlijk. :X
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 8 juli 2021 @ 09:46:53 #176
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200263362
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 09:46 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

https://www.diplomatie.go(...)n-france/#sommaire_1

Check, je hebt in ieder geval een test van 72 uur of jonger nodig. Als NL wel doorschiet naar oranje, willen ze je eigenlijk sowieso niet, tenzij je een week in DE zit waarschijnlijk. :X
oh noes ;(

Dank je!
  donderdag 8 juli 2021 @ 09:49:10 #177
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200263377
Maar goed nu dus uitzoeken hoe ik me dan kan laten testen in Duitsland, we gaan maar 3 dagen. Dus net te lang voor een nog geldige uit Nederland.
  donderdag 8 juli 2021 @ 09:52:00 #178
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_200263402
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 09:49 schreef gcjoel het volgende:
Maar goed nu dus uitzoeken hoe ik me dan kan laten testen in Duitsland, we gaan maar 3 dagen. Dus net te lang voor een nog geldige uit Nederland.
Grote stad in de buurt + PCR-test geeft een lading aan sites, ook in het Engels. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 8 juli 2021 @ 09:53:14 #179
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_200263416
Blij dat het geen vrijdag is, ik heb dingen te doen *O*

Ook blij dat ik niet naar het buitenland op vakantie ga. Wat een gedoe.
En nog even een welgemeende :') voor Duitsland en alle andere landen die alleen in hun eigen taal voorlichten.
Spoilers!
pi_200263417
@Kaatje1 kost niks zo’n inschrijving bij de kvk. En dan verhuren aan de oude werkgever en je eigen declaraties verwerken.😉

Hoe zinvol om te Zoommeeten is het met 100 man?😢

DP en Ludolf’s vader ook al van die rare werkervaringen. Vermakelijk als het niet zo triest was.
En ik zeg niks. samenvatting
SPOILER
pi_200263418
Ik zou er al meteen geen zin meer in hebben als het echt zo moeilijk moet. Heel benieuwd hoe dat eind augustus is, wanneer wij willen gaan.
pi_200263452
Er zijn al wekenlang mensen, die belangstellend vragen naar onze vakantieplannen.
En net als vorig jaar: wélke vakantieplannen. Godenzijdank wonen wij op vakantie.
De stress alleen al van testen etc. En geregel. En hopen dat het goed gaat.
Dat zijn toch niet de leuke dingen van vakantie?
  Moderator donderdag 8 juli 2021 @ 09:57:11 #183
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200263456
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 09:52 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Grote stad in de buurt + PCR-test geeft een lading aan sites, ook in het Engels. :Y
https://kreis-ahrweiler.d(...)nelltests-fuer-alle/
pi_200263468
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juli 2021 09:56 schreef AnneX het volgende:
Er zijn al wekenlang mensen, die belangstellend vragen naar onze vakantieplannen.
En net als vorig jaar: wélke vakantieplannen. Godenzijdank wonen wij op vakantie.
Het zou dan ook dit jaar eigenlijk niet meer zo lastig gaan.
  donderdag 8 juli 2021 @ 09:58:33 #185
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_200263477
quote:
Ik had 'm net gevonden inderdaad, doen ook PCR-tests. :Y @gcjoel
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_200263512
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 09:25 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Zoo jammer dat je hun dan niet even kan zien als ze met 50 bonnetjes zitten te vloeken achter hun pc _O-
Ik verheug me nog meer op het vooruitzicht van de vergaderingen 2e helft van het jaar. Van de ca 90 meetings moeten er vaak zon 60 verzet worden. Maar ze zijn uit mijn calendar verzonden, en mijn account stopt dus kunnen ze én niet gecancelled worden én niet verzet worden, ze blijven de agenda's "vervuilen". Maar moeten wel nieuw ingepland worden, maar men denkt er niet aan om te kijken of een ander wel kan en pleurt een meeting in. Ik had overzicht over alle agenda's en kon rampjes voorkomen en dat kan ook niet meer!
pi_200263514
Pauze *O* Hopen zwarte schermen maar natuurlijk wat mensen die hun geluid aan laten staan :')
pi_200263518
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 10:01 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik verheug me nog meer op het vooruitzicht van de vergaderingen 2e helft van het jaar. Van de ca 90 meetings moeten er vaak zon 60 verzet worden. Maar ze zijn uit mijn calendar verzonden, en mijn account stopt dus kunnen ze én niet gecancelled worden én niet verzet worden, ze blijven de agenda's "vervuilen". Maar moeten wel nieuw ingepland worden, maar men denkt er niet aan om te kijken of een ander wel kan en pleurt een meeting in. Ik had overzicht over alle agenda's en kon rampjes voorkomen en dat kan ook niet meer!
Heerlijk O+

Zou je dan niet een vliegje aan de wand willen zijn en popcorn eten bij het zien van de stress en gedoe?
  donderdag 8 juli 2021 @ 10:02:12 #189
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_200263523
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juli 2021 09:56 schreef AnneX het volgende:
Same here. Wij blijven lekker thuis, zonder gedoe. Niet dat we geld hebben voor een vakantie maar dan nog zouden we niet gaan.
Spoilers!
pi_200263524
Ik ben iig onderweg. :7
Zondag weer naar huis dus mocht er ineens quarantaineshit ontstaan over het terug komen heb ik daar geen last van.
  donderdag 8 juli 2021 @ 10:03:07 #191
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_200263534
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 10:02 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben iig onderweg. :7
Zondag weer naar huis dus mocht er ineens quarantaineshit ontstaan over het terug komen heb ik daar geen last van.
Terug zou ik me niet heel veel zorgen over maken momenteel. :')

It's funny cuz sad.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_200263542
Vanmiddag werken, want dienst op verzoek geruild. En toen kwam een weekje later de vraag of ik vanavond ook gastvrouw wilde zijn bij een buitenvoorstelling. Dat wordt nog sjezen, want om 5 uur klaar en om 6 uur aanwezig zijn.
Moet lukken met de verbeterde conditie sinds de herstart van het fitnessen.
pi_200263550
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 09:30 schreef Tally het volgende:

[..]

Maar je zit toch thuis vrijgesteld van werk?
Pas per 1 augustus. Ik zit nu thuis weinig te doen. Net even wat rommel naar de mileukar gebracht en even naar de Aldi
  donderdag 8 juli 2021 @ 10:04:39 #194
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200263556
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 09:53 schreef Myraela het volgende:
Ik zou er al meteen geen zin meer in hebben als het echt zo moeilijk moet. Heel benieuwd hoe dat eind augustus is, wanneer wij willen gaan.
Heb dat gevoel nu ook echt een beetje :')
pi_200263575
Ik vind vakantie/ op reis, al snel een gedoetje waarbij het sop de kool niet waard is, dus ik laat de vakantiebeker ook nog maar even aan me voorbij gaan. Misschien ga ik nog kamperen op Vlieland ofzo, maar dat kun je praktisch alllaaaaah minuut besluiten.
  donderdag 8 juli 2021 @ 10:06:42 #196
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200263579
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 09:58 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik had 'm net gevonden inderdaad, doen ook PCR-tests. :Y @:gcjoel
Wel? ok dan zoek ik die site even goed door. Want het gaat bijna overal alleen over sneltesten steeds.
Ook zo verwarrend dat er van allerlei testen voor andere doeleinden zijn _O-
pi_200263584
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juli 2021 10:01 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Heerlijk O+

Zou je dan niet een vliegje aan de wand willen zijn en popcorn eten bij het zien van de stress en gedoe?
Heel graag, daarom vraag ik half oktober een collega te eten >:)
pi_200263589
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 10:01 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

😂
pi_200263602
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 10:04 schreef gcjoel het volgende:
Het is ook lastig hoor. Want sterke behoefte aan vakantie in het buitenland. Maar dat gezeur verpest de pret wel echt. :') Terwijl ik normaal al het gedoe rondom vakantie alleen maar voorpret vind, zijn tests wel echt een domper en dan ook nog eens wat extra onzekerheid.

Hopelijk valt het allemaal mee en is het helemaal niet nodig als je gaat.
  donderdag 8 juli 2021 @ 10:09:40 #200
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_200263621
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 10:06 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Wel? ok dan zoek ik die site even goed door. Want het gaat bijna overal alleen over sneltesten steeds.
Ook zo verwarrend dat er van allerlei testen voor andere doeleinden zijn _O-
Ja:
Auch freiwillige, kostenpflichtige PCR-Tests möglich.
Ein PCR Test kostet 99 Euro und ist vor Ort in Bar zu entrichten.
Zur Terminvereinbarung senden Sie bitte eine Email mit ihren persönlichen Daten, Kontaktmöglichkeiten sowie den gewünschten Zeitraum, in dem Sie getestet werden möchten. an
abstrich(at)drk-ahrweiler.de

Primäres Versorgungsgebiet:
Stadt Bad Neuenahr-Ahrweiler,
angrenzende Bereiche VG Altenahr
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 8 juli 2021 @ 10:11:14 #201
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200263640
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 10:09 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ja:
Auch freiwillige, kostenpflichtige PCR-Tests möglich.
Ein PCR Test kostet 99 Euro und ist vor Ort in Bar zu entrichten.
Zur Terminvereinbarung senden Sie bitte eine Email mit ihren persönlichen Daten, Kontaktmöglichkeiten sowie den gewünschten Zeitraum, in dem Sie getestet werden möchten. an
abstrich(at)drk-ahrweiler.de

Primäres Versorgungsgebiet:
Stadt Bad Neuenahr-Ahrweiler,
angrenzende Bereiche VG Altenahr
Ah top!

En je moet dus mailen? _O-
Duitsland O+
pi_200263648
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 10:03 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Terug zou ik me niet heel veel zorgen over maken momenteel. :')

It's funny cuz sad.
true
  donderdag 8 juli 2021 @ 10:12:03 #203
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200263661
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 10:11 schreef Lonaa het volgende:

[..]

true
Veel plezier jij! *O*
pi_200263667
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 10:04 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ik heb dat gevoel nog steeds. ;(
  donderdag 8 juli 2021 @ 10:13:02 #205
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_200263679
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 10:11 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ah top!

Duitsland O+
Voor deze specifieke wel. :Y Overigens is mijn ervaring met Duitsers in die hoek dat ze met mails in het Engels wel redelijk ver komen. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 8 juli 2021 @ 10:13:46 #206
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200263689
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 10:12 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik heb dat gevoel nog steeds. ;(
Is denk pas over als je er bent
Hoewel jij geloof ik ook dagelijks ging testen ivm feestje toch?

Maar dan heb je tenminste de feestjes die het waard maken
pi_200263701
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 10:06 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Heel graag, daarom vraag ik half oktober een collega te eten >:)
O+ O+ O+ O+
  donderdag 8 juli 2021 @ 10:14:42 #208
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200263705
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 10:13 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Voor deze specifieke wel. :Y Overigens is mijn ervaring met Duitsers in die hoek dat ze met mails in het Engels wel redelijk ver komen. :P
Ga denk eerst maar eens opzoeken wat je boete kan zijn in Frankrijk.
Vind 200 euro uitgeven voor iets dat waarschijnlijk niet wordt gecontroleerd zo'n onzin
pi_200263717
Buitenland vakantie vind ik nu ook teveel gedoe.
Paar dagen weg geweest in Nederland en dat was het wel voor deze zomer. Misschien dat in het najaar weer meer kan.

Of alles zit dan weer helemaal op slot :')
  donderdag 8 juli 2021 @ 10:18:19 #210
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_200263742
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 10:14 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ga denk eerst maar eens opzoeken wat je boete kan zijn in Frankrijk.
Vind 200 euro uitgeven voor iets dat waarschijnlijk niet wordt gecontroleerd zo'n onzin
Intrigerend genoeg heeft NL het wel over dat een antigeentest genoeg is om Frankrijk in te komen. Duidelijke info wel. :')

https://nl.ambafrance.org/Gezondheidspas-in-Frankrijk
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 8 juli 2021 @ 10:19:53 #211
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200263754
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 10:18 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Intrigerend genoeg heeft NL het wel over dat een antigeentest genoeg is om Frankrijk in te komen. Duidelijke info wel. :')
Ja echt niet te doen hoor, maar goed ik heb geen anitgenen ook dus schiet niet op _O-
  donderdag 8 juli 2021 @ 10:21:03 #212
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_200263768
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 10:19 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ja echt niet te doen hoor, maar goed ik heb geen anitgenen ook dus schiet niet op _O-
Nee, da's juist de sneltest. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 8 juli 2021 @ 10:21:44 #213
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_200263775
Ik ga nergens heen, maar ik vind dit om een of andere reden intrigerende materie. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 8 juli 2021 @ 10:21:57 #214
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200263778
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 10:21 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Nee, da's juist de sneltest. :Y
oh echt? ik dacht altijd dat het zo'n test was om aan te tonen dat je corona hebt gehad.
  donderdag 8 juli 2021 @ 10:22:11 #215
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200263783
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 10:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ga nergens heen, maar ik vind dit om een of andere reden intrigerende materie. :')
Ik ben blij met je O+
  donderdag 8 juli 2021 @ 10:22:18 #216
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_200263785
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 10:21 schreef gcjoel het volgende:

[..]

oh echt? ik dacht altijd dat het zo'n test was om aan te tonen dat je corona hebt gehad.
https://www.rivm.nl/coronavirus-covid-19/testen/antigeentest

:D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_200263812
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 10:13 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Is denk pas over als je er bent
Hoewel jij geloof ik ook dagelijks ging testen ivm feestje toch?

Maar dan heb je tenminste de feestjes die het waard maken
Niet per se omdat feestje, maar omdat het voor alles binnen schijnt te moeten.
  donderdag 8 juli 2021 @ 10:24:24 #218
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200263817
quote:
Interessant, dat zou wel handiger zijn. en goedkoper!

Net als met de long covid, altijd verkeerd begrepen _O-
  donderdag 8 juli 2021 @ 10:24:44 #219
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200263824
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 10:24 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Niet per se omdat feestje, maar omdat het voor alles binnen schijnt te moeten.
Oh ja ok, ik ga gewoon maar niet naar binnen bij dingen.
  donderdag 8 juli 2021 @ 10:24:48 #220
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_200263828
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 10:24 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Interessant, dat zou wel handiger zijn. en goedkoper!

Net als met de long covid, altijd verkeerd begrepen _O-
Ja, ik dacht eerst ook die dingen waar je mee ademt. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 8 juli 2021 @ 10:26:32 #221
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200263856
Oeh ANWB zegt ook dat de sneltest kan. Dat maakt het in Duitsland een stuk makkelijker, dat kan je toch overal zonder afspraak gewoon doen dacht ik? Kost ook een stuk minder.
pi_200263859
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 10:24 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Oh ja ok, ik ga gewoon maar niet naar binnen bij dingen.
Ook voor restaurants. Terras niet maar ik weet dus niet of ik dan bijv. Kan plassen binnen. We'll are.
  donderdag 8 juli 2021 @ 10:27:45 #223
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200263880
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 10:26 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ook voor restaurants. Terras niet maar ik weet dus niet of ik dan bijv. Kan plassen binnen. We'll are.
Ja dat laatste is nog wel handig op zich _O-
  donderdag 8 juli 2021 @ 10:28:50 #224
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_200263897
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 10:26 schreef gcjoel het volgende:
Oeh ANWB zegt ook dat de sneltest kan. Dat maakt het in Duitsland een stuk makkelijker, dat kan je toch overal zonder afspraak gewoon doen dacht ik? Kost ook een stuk minder.
Ja, die site die ik postte net was van de Franse ambassade en anders staat het ook op nederlandwereldwijd. :Y

En sneltests in DE zijn goed geregeld ja. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 8 juli 2021 @ 10:34:58 #225
63722 z80
I fink you freaky
pi_200263972
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juli 2021 09:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
Blij dat het geen vrijdag is, ik heb dingen te doen *O*

Ook blij dat ik niet naar het buitenland op vakantie ga. Wat een gedoe.
En nog even een welgemeende :') voor Duitsland en alle andere landen die alleen in hun eigen taal voorlichten.
Duitsland heeft de info OOK in het Engels. En in de randregio's ook in de taal van het buurland.
Testen kan in elk covid testcenter. Even in google covid test + stad inkloppen en gaan.
De sneltest locaties kunnen zonder afspraak. Maar even kijken op de site van de test locatie geeft alle benodigde info.
pi_200263995
Workshop: workshopleider heeft slecht geluid en bevriest soms *O*
  donderdag 8 juli 2021 @ 10:42:07 #227
63722 z80
I fink you freaky
pi_200264056
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 10:11 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ah top!

Duitsland O+
Hangt er vanaf waar je naar toe gaat. Er zijn er waar je via een website kunt aanmelden, telefoon of gewoon binnenlopen.
https://covid-19-support.(...)d-19-test-dashboard/
  donderdag 8 juli 2021 @ 10:56:35 #228
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_200264238
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juli 2021 22:24 schreef Blues het volgende:
Ik zit lekker Prince te kijken op 3. Verneukt ie een goed nr The Cross(ok ook gelovig) in The Christ }:|
Omdat t zo goed klinkt vergeef ik t m :wtf:
Lees dit nu... Bedankt, even kijken.

Veel plezier in Berlijn Lonaa!!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_200264390
Mogguh!

Zo, ik zit weer even in een GGD shirtje, had nog een dienst staan want anders kom ik nog in de min voordat mijn contract afloopt. Reservedienst, dus benieuwd of ik tot 20:30 uur moet blijven of al na 1-2 uurtjes naar huis kan.

Dus aan vrije dagen doe ik niet deze week :') (volgende week dinsdag wel een dagje vrij, en ik had dit weekend natuurlijk wel 3 dagen om te luieren O+ )

@Kaatje1 Oh, ik zou die chaos ook wel willen zien hoor :D Ze gaan je missen!!!
pi_200264446
Oh en vakantieplannen.... we hadden nog niks concreets, maar benieuwd wat er halverwege augustus mogelijk zal zijn. Ik hoop toch wel met de auto en de tent lekker naar de bergen te kunnen. Nederland heeft best mooie plekjes, maar het haalt het imho echt niet bij de uitzichten over dalen met rivieren, meren en watervallen O+

Oostenrijk, Italië, Slovenie... of misschien toch weer Noorwegen... alles zal afhangen van de maatregelen (en de weersvoorspellingen :P ) .
pi_200264875
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juli 2021 10:02 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Same here. Wij blijven lekker thuis, zonder gedoe. Niet dat we geld hebben voor een vakantie maar dan nog zouden we niet gaan.
Dit :D

Mijn man is nu 3 weken vrij en wij vermaken ons wel thuis.
Maandag misschien weer een ANWBroute doen en dan ergens picknicken.
pi_200264999
Weg met vakantie ga ik ook niet. Hopelijk volgend jaar. Maar ik vermaak me thuis ook prima. En ik ga allemaal mensen opzoeken, fietstochten maken. En project "schuur opruimen" staat boven aan de to do lijst. Daar zal ik heel veel ruimte winnen. Volgens mij heb ik 4 of 5 weekend koffertjes. Wil er 1 overhouden
pi_200265024
Wij hebben wel een vakantie geboekt, omdat ik echt zo klaar was met niks doen omdat het misschien weer oranje/rood wordt. Op vakantie willen we toch de natuur in en geen mensen zien, dus risico is beperkt. Nu maar hopen dat we Frankrijk nog in mogen zonder in quarantaine te hoeven.
  donderdag 8 juli 2021 @ 11:52:33 #234
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_200265096
Volgende week vrij hier, maar ik hou het wel bij in en om het huis klooien. De plannen die we hadden, hebben we (gelukkig) een week of drie de nek omgedraaid. Nu alleen nog wachten tot al m'n geld terugkomt. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_200265254
Meeting zit erop.

Workshop leerde me niks nieuws en ontspanningsvereniging op afstand doen het al helemaal niet voor me.
Wel mooi dat iemand bij een bepaalde oefening met handen riep ‘ Hee Macarena!’ _O- O+

Ik deed toen al niet meer mee en zat te mopperchatten met een gelijkgestemde collega.
pi_200265664
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 09:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Goed, bijgekomen van de bevalling. Lets hoepel *O*
Wow wat een 'afscheid'.Heavy shit maar hun eigen schuld.

Kaatje1 laat je niet gekmaken!
En is een zzp-advies-secretarieel bureautje een optie!?
  donderdag 8 juli 2021 @ 12:31:31 #237
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_200265679
Ik zag aardbeien aan mn aardbeien plantjes op het balkon *O*
En kocht vervolgens aardbeien bij de boer om de hoek..

Die balkon aardbeitjes slaan eigenlijk nergens op.. :o :P
pi_200265689
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 11:37 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dit :D

Mijn man is nu 3 weken vrij en wij vermaken ons wel thuis.
Maandag misschien weer een ANWBroute doen en dan ergens picknicken.
Oh dat is ook wel een leuk idee zo'n route!
pi_200265813
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juli 2021 12:30 schreef Blues het volgende:

[..]

Wow wat een 'afscheid'.Heavy shit maar hun eigen schuld.

Kaatje1 laat je niet gekmaken!
En is een zzp-advies-secretarieel bureautje een optie!?
Dat zou kunnen maar daar heb ik eigenlijk helemaal geen zin in.. Veel rompslomp er om heen, acquisitie etc bleh
pi_200265885
Wij hebben onze voucher van de de al in Januari 2020 geboekte vakantie voor mei 2020 omgeboekt naar Corfu seprember a.s. is nu geen voucher meer en als we annuleren zijn we 600 eu kwijt.
Als we wel gaan met deze onzekere toestanden weer :( moeten we nog 1400 betalen.
(overig is ons inkomen er sinds pensioen g 400 euro pm op achteruit gegaan) en diep in mn hartje met wat we nu weten en wat er nog aan zit te komen qua besmettingsgraad codes rood, quarantaines, al zijn we beiden gevaxt, blijf ik liever in NL.
Wel die 600 eu kwijt...maar geen 1400 euries nog betalen (+de rest dat je in 10 dg buitenlandvakantie steekt)..die steek ik liever in een midweekje NL.

SPOILER
pi_200265915
Ik heb vandaag geen plannen alleen wat gym en wandelen en lezen!
O+
pi_200265918
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juli 2021 12:44 schreef Blues het volgende:
Wij hebben onze voucher van de de al in Januari 2020 geboekte vakantie voor mei 2020 omgeboekt naar Corfu seprember a.s. is nu geen voucher meer en als we annuleren zijn we 600 eu kwijt.
Als we wel gaan met deze onzekere toestanden weer :( moeten we nog 1400 betalen.
(overig is ons inkomen er sinds pensioen g 400 euro pm op achteruit gegaan) en diep in mn hartje met wat we nu weten en wat er nog aan zit te komen qua besmettingsgraad codes rood, quarantaines, al zijn we beiden gevaxt, blijf ik liever in NL.
Wel die 600 eu kwijt...maar geen 1400 euries nog betalen (+de rest dat je in 10 dg buitenlandvakantie steekt)..die steek ik liever in een midweekje NL.

SPOILER
Geloof dat ik ook zou kiezen voor 600 euro verlies. Je kan nog steeds besmet raken, hoe is de vaccinatiegraad ter plekke etc.
pi_200266101
Ohja, ik moest om 13:45 uur beginnen, niet om 12:45 :')

Goed, afijn, ik heb nog een blikje ginger ale en er staat hier een grote boom met schaduw.

/muts
pi_200266201
Dat is inderdaad Au @Blues. :* wat ik herken is, dat je bijtijds boekt, want stel je voor dat het bezet is in ‘mijn’ periode.
Wat ik nooit doe, is in januari al boeken. Guess what in 2020. 8)7
En er zijn zo veel opties.
Wel wachtend op terugbetalen van de voucher toen de 2e boeking september 2020 ook werd afgeblazen. De eerste schoven wij zelf door in april 2020.

@Blues: kijk eens hoe de bananenplant uit de winter kwam.
Crosspost F&F / Het kamerplantentopic #24: Met pannenkoeken onder de douche! in volle glorie, dankzij de app Plantsome. *O*
pi_200266290
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juli 2021 13:03 schreef AnneX het volgende:
Dat is inderdaad Au @:Blues. :* wat ik herken is, dat je bijtijds boekt, want stel je voor dat het bezet is in ‘mijn’ periode.
Wat ik nooit doe, is in januari al boeken. Guess what in 2020. 8)7
En er zijn zo veel opties.
Wel wachtend op terugbetalen van de voucher toen de 2e boeking september 2020 ook werd afgeblazen. De eerste schoven wij zelf door in april 2020.

@:Blues: kijk eens hoe de bananenplant uit de winter kwam.
Crosspost F&F / Het kamerplantentopic #24: Met pannenkoeken onder de douche! in volle glorie, dankzij de app Plantsome. *O*
We boeken al jaren in jan voor mei.. nooit een pandemietje tussen gekomen.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 8 juli 2021 @ 13:09:14 #246
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_200266308
Van 9.30u tot 13u in vier verschillende overleggen :'). Gelukkig wel goede overleggen, maar compleet gaar nu.

Lunch. Nog wat kleine dingen en dan vanmiddag BBQ'en aan het water bij kantoor. We sluiten het eerste half jaar af met een BBQ.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_200266487
Ik boekte vaak in november/december voor juni, te vaak laat geboekt en dat de reis dan vol zat
  donderdag 8 juli 2021 @ 13:26:56 #248
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_200266585
Ik heb twee katten en twee vliegen. Die vliegen zijn hier al 10 dagen. Er gaat iets niet goed.
Spoilers!
pi_200266688
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juli 2021 13:08 schreef Blues het volgende:

[..]

We boeken al jaren in jan voor mei.. nooit een pandemietje tussen gekomen.
🤪
pi_200266760
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 13:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb twee katten en twee vliegen. Die vliegen zijn hier al 10 dagen. Er gaat iets niet goed.
Ik heb redelijk wat huisspinnen. Die zijn ook wat lui en/of kieskeurig.
pi_200266766
Voor mijn gemoedsrust even de voorwaarden voor annulering bij Eliza erbij gepakt.

Op 1 september moeten we de rest vd reissom voldoen, 14 dagen voor vertrek.

Mocht een land (wij/zij) op rood gaan of we moeten in quarantaine bij aankomst in G'land in die 14 dagen, krijgen we de hele reissom terug. (er staat ook bij óf bij failliet gaan van de reisorganisatie :') hoi Dreizen ;( )

Dat geeft wel lucht voor mij :Y
Dus ik ga omdenken/verheugen en hopen dat begin september het er nog net zo uitziet als nu.
There is a way out zonder al je poen kwijt te zijn *G*
pi_200266800
quote:
Kan je iets 'tegen elkaar' openzetten?
Vliegen houwe niet van tog zijn mijn moedertje altijd :D
pi_200266816
quote:
7s.gif Op donderdag 8 juli 2021 12:58 schreef Candaasje het volgende:
Ohja, ik moest om 13:45 uur beginnen, niet om 12:45 :')

Goed, afijn, ik heb nog een blikje ginger ale en er staat hier een grote boom met schaduw.

/muts
Oh :D
pi_200266850
quote:
Hier zat laatst een bromvlieg. Nadat de diva's 'm in de smiezen hadden kon ik een plant opruimen, aarde stofzuigen en water uit een omgegooid glas opdweilen.
De bromvlieg heb ik met de vliegenmepper te pakken gekregen.
  donderdag 8 juli 2021 @ 13:43:01 #255
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200266860
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 13:37 schreef Blues het volgende:
Voor mijn gemoedsrust even de voorwaarden voor annulering bij Eliza erbij gepakt.

Mocht een land (wij/zij) op rood gaan of we moeten in quarantaine bij aankomst in G'land in die 14 dagen, krijgen we de hele reissom terug. (er staat ook bij óf bij failliet gaan van de reisorganisatie :') hoi Dreizen ;( )

Dus ik ga omdenken/verheugen en hopen dat begin september het er nog net zo uitziet als nu.
Dat hele landensysteem (elkaar waarderen) op basis van de huidige parameters is wel echt kansloos

Ben benieuwd hoe het gaat lopen. Collega van me heeft vakantie anderhalve week vervroegd en gaat vanavond rijden want vreest dat Zweden Nederland op rood zet :D
  donderdag 8 juli 2021 @ 13:48:02 #256
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200266933
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 13:37 schreef Blues het volgende:

Check wel even of dat ook betekend dat je tot die 14 dagen alleen de aanbetaling kwijt bent als je toch zelf annuleert. Want meestal loopt dat op. Mocht je uiteindelijk toch kiezen om zelf niet te willen.
pi_200266960
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juli 2021 13:43 schreef Molo het volgende:

Dat hele landensysteem (elkaar waarderen) op basis van de huidige parameters is wel echt kansloos

Ben benieuwd hoe het gaat lopen. Collega van me heeft vakantie anderhalve week vervroegd en gaat vanavond rijden want vreest dat Zweden Nederland op rood zet :D
Kan ze dan nog wel terug!?

Coll heeft 4 weken door Lux/Dui/Bel/ gereden met een camper. Vooral in Duitsland werden ze een paar keer geweigerd bij diverse dingen. Restaurants/theater/museum.
Terwijl ze (dat waren die 2 ja) megaziek zijn geweest van de Covid eerder dit jaar en allebei 1x pfizer hebben gekregen.
pi_200266985
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 13:48 schreef gcjoel het volgende:

Check wel even of dat ook betekend dat je tot die 14 dagen alleen de aanbetaling kwijt bent als je toch zelf annuleert. Want meestal loopt dat op. Mocht je uiteindelijk toch kiezen om zelf niet te willen.
Dat hadden we al gecheckt, dan ben je de aanbetaling kwijt.
Alleen als je de volledige reissom hebt betaald 2 wk tevoren en je MOET annuleren wegens de bovengenoemde redenen (overmacht dus) dan krijg je alles terug.
pi_200266998
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 12:39 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dat zou kunnen maar daar heb ik eigenlijk helemaal geen zin in.. Veel rompslomp er om heen, acquisitie etc bleh
Joh, moet je helemaal niet aan beginnen. Dan zou je dus een e-mailaccount binnen de organisatie moeten krijgen, alls ZZP'er - wedden dat dat niet je eigen oude account is? Zit jij met die shit :D
  donderdag 8 juli 2021 @ 13:52:22 #260
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200267014
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 13:51 schreef Blues het volgende:

[..]

Alleen als je de volledige reissom hebt betaald 2 wk tevoren en je MOET annuleren wegens de bovengenoemde redenen (overmacht dus) dan krijg je alles terug.
Netjes! Nja dan gewoon lekker afwachten inderdaad *O*
pi_200267093
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 13:49 schreef Blues het volgende:

[..]

Je mag eigenlijk altijd terug naar je eigen land. Enkel Austalië heeft geprobeerd om zelfs dat dicht te zetten, voor Aussies die toevallig in India waren. Groot schandaal geworden.
Doorreizen door 'derde' landen om naar je thuisland te reizen heeft ook altijd steeds gemogen.

Terug in eigen land kan je wel in quarantaine moeten.
pi_200267133
Wat een vakantiegestress allemaal. Hopelijk komt iedereen er gezond en ontspannen doorheen, zonder er financieel op leeg te lopen.

Nog een spontane meeting gehad net, ben er klaar mee. Ik verklaar dat het weekend begonnen is *O*
Kan ik broeden op mijn reactie op een redelijk idiote beleidskeuze :7
  donderdag 8 juli 2021 @ 14:03:43 #263
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200267228
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juli 2021 13:43 schreef Molo het volgende:

[..]

Sowieso snap ik die EU kaart niet; die werkt in provincies, terwijl het oordeel aan een heel land wordt opgelegd?
pi_200267511
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 14:03 schreef fietsie het volgende:

[..]

Sowieso snap ik die EU kaart niet; die werkt in provincies, terwijl het oordeel aan een heel land wordt opgelegd?
Nee hoor, Spanje vind Groninger en Friezen veiliger dan andere Nederlanders.
quote:
Groningers en Friezen hebben sinds afgelopen maandag geen negatief testbewijs meer nodig als ze naar Spanje willen reizen.

Nederland als geheel staat nog bestempeld als risicoland, maar Groningen en Friesland zijn door de federale overheid ‘groen’ verklaard.
https://www.oogtv.nl/2021(...)dig-voor-groningers/
pi_200267569
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 13:51 schreef Blues het volgende:

[..]

Drom zat ik wel vanaf half augustus te f5’en op de site van BZ.
pi_200267803
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 10:04 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Pas per 1 augustus. Ik zit nu thuis weinig te doen. Net even wat rommel naar de mileukar gebracht en even naar de Aldi
Owh okay ja dan ben je verplicht.

Wij kregen vanmorgen te horen dat we de 3de week van augustus aan de beurt zijn bij de rechter.
  donderdag 8 juli 2021 @ 14:48:31 #267
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_200267820
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 13:42 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Hier zat laatst een bromvlieg. Nadat de diva's 'm in de smiezen hadden kon ik een plant opruimen, aarde stofzuigen en water uit een omgegooid glas opdweilen.
De bromvlieg heb ik met de vliegenmepper te pakken gekregen.
_O-
Spoilers!
pi_200267835
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 14:47 schreef Tally het volgende:

[..]

Wij kregen vanmorgen te horen dat we de 3de week van augustus aan de beurt zijn bij de rechter.
Jeetje, dat duurt lang zeg..
pi_200267847
quote:

[..]

Da's nog 5-6 weken :o En dit loopt toch al maanden?
  donderdag 8 juli 2021 @ 15:07:47 #270
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200268083
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 13:49 schreef Blues het volgende:

[..]

Coll heeft 4 weken door Lux/Dui/Bel/ gereden met een camper. Vooral in Duitsland werden ze een paar keer geweigerd bij diverse dingen. Restaurants/theater/museum.
Terwijl ze (dat waren die 2 ja) megaziek zijn geweest van de Covid eerder dit jaar en allebei 1x pfizer hebben gekregen.
In ergste geval vliegen ze terug, dat kan sowieso

Maar ze gokken het erop, Denemarken en Duitsland kunnen met de auto vervelend gaan doen maar och, al die landen zitten met dezelfde dilemma's dus is geen echt risico dachten zij
pi_200268119
quote:

[..]

Dat is niet niks. Sterkte met wachten. En dan nog wachten op de beslissing?

Domper hier. Diploma uitreiking afgelast. Corona uitbraak op school. -O-
  donderdag 8 juli 2021 @ 15:10:11 #272
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200268126
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 14:03 schreef fietsie het volgende:

[..]

Geen idee. Maar zolang het allemaal niet aligned is met de landspecifieke eisen, ze verschillende data en achterhaalde parameters gebruiken, zoals besmettingen zonder context van leeftijdsgroepen en vaccinaties....
Kansloos
  Moderator donderdag 8 juli 2021 @ 15:17:39 #273
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200268260
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juli 2021 15:10 schreef Molo het volgende:

[..]

Geen idee. Maar zolang het allemaal niet aligned is met de landspecifieke eisen, ze verschillende data en achterhaalde parameters gebruiken, zoals besmettingen zonder context van leeftijdsgroepen en vaccinaties....
Kansloos
Volgens mij is toch wel redelijk duidelijk dat de stijging niet kwam na het heropen van musea, restaurants, bioscopen en, vooruit, bordelen?

Hutje mutje opgepropte dansvloer icm een groep bezoekers die sjoemelt met QR codes, dan kan die sector nog niet weer open.
pi_200268417
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 14:51 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Da's nog 5-6 weken :o En dit loopt toch al maanden?
Hij zit nu 5 weken al thuis en dit loopt vanaf oktober vorig jaar al.
pi_200268446
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juli 2021 15:17 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Volgens mij is toch wel redelijk duidelijk dat de stijging niet kwam na het heropen van musea, restaurants, bioscopen en, vooruit, bordelen?

Hutje mutje opgepropte dansvloer icm een groep bezoekers die sjoemelt met QR codes, dan kan die sector nog niet weer open.
Wat ik begrijp, dat een groot deel nog niet eens #2 vaccin heeft plus 2-3 weken wachttijd.
# té vroeg gejuichd/t ?
  donderdag 8 juli 2021 @ 15:28:58 #276
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_200268472
Godverdegodver. De klusser die de eerste week van juli zou komen zegt na mijn appje over zijn planning dat hij niet eerder dan eind september komt. Zit ik hier met stapels plinten, jaloezieën, trapleuningen, plaatmateriaal, en fucking 42 vierkante meter vinyl.
Spoilers!
pi_200268484
5475 besmettingen gemeld, en ecdc heeft groningen ook weer oranje geverfd
  Moderator donderdag 8 juli 2021 @ 15:35:06 #278
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200268580
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 15:29 schreef Kaatje1 het volgende:
Ommeland had groen kunnen blijven als dat apart was weergegeven...
  Moderator donderdag 8 juli 2021 @ 15:36:27 #279
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200268605
Maar 5000+ tering zeg. Hopelijk neemt het kabinet deze week nog maatregelen.
pi_200268632
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 15:29 schreef Kaatje1 het volgende:
Wel goed voor de groepsimmuniteit....
pi_200268673
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juli 2021 15:36 schreef derLudolf het volgende:
Eergisteren was iemand op twitter aan het rekenen geslagen, zijn verwachting was 12.000 besmettingen op 15 juli als ik het goed onthouden heb.
Maar daar zullen natuurlijk ook best wel wat mensen bij zitten die gevaccineerd zijn, en wel besmet maar niet ziek lijkt me.
  donderdag 8 juli 2021 @ 15:47:14 #282
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200268794
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juli 2021 15:36 schreef derLudolf het volgende:
Zolang het jongeren zijn en de zorg goed gaat lijkt me dat helemaal niet logisch.
Vindt het RIVM net zo, hoop dat OMT zinnig advies geeft
Zou vandaag komen geloof ik
  Moderator donderdag 8 juli 2021 @ 15:50:29 #283
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200268849
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juli 2021 15:47 schreef Molo het volgende:

[..]

Zolang het jongeren zijn en de zorg goed gaat lijkt me dat helemaal niet logisch.
Ja dat boeit me eigenlijk niet zo veel, die cijfers moeten gewoon omlaag. Wacht even lekker een maand. Hebben nog meer mensen een prik, kunnen vakanties doorgaan. Hoeven restaurants ed niet dicht.
  Moderator donderdag 8 juli 2021 @ 15:50:53 #284
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200268859
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 15:40 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Eergisteren was iemand op twitter aan het rekenen geslagen, zijn verwachting was 12.000 besmettingen op 15 juli als ik het goed onthouden heb.
Maar daar zullen natuurlijk ook best wel wat mensen bij zitten die gevaccineerd zijn, en wel besmet maar niet ziek lijkt me.
Leuke vooruitzichten :X
pi_200268906
quote:

[..]

Vanavond blijkbaar.
En eens. De impact op de zorg en de levensbedreigendheid is nu een stuk minder. Andere jaren reizen we ook rustig rond met milde virale ziekten in omloop.
pi_200268976
Ik ben alleen bang voor de vakantiegangers dat andere landen Nederland op rood gaan zetten en dat men nergens meer naar toe kan.
Mogelijk morgen weer nieuwe maatregelen van het kabinet. -O-
  donderdag 8 juli 2021 @ 15:58:54 #287
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200269013
Mjah ik vind dat moeilijk.

Je kunt voorkomen Long-covid op te lopen, ook als jongere, door niet te gaan.
Moet het sociaal vangnet dat dan toch gaan dragen??
pi_200269047
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juli 2021 12:44 schreef Blues het volgende:

SPOILER
Herkenbaar hoor :*
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_200269108
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 16:00 schreef PdeHoog het volgende:

Herkenbaar hoor :*
Dit is ook ff fijn om te horen, tx :*
pi_200269328
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 15:58 schreef fietsie het volgende:
Mjah ik vind dat moeilijk.

Je kunt voorkomen Long-covid op te lopen, ook als jongere, door niet te gaan.
Moet het sociaal vangnet dat dan toch gaan dragen??
long covid komt voor, maar dat betreft natuurlijk niet alle besmettingen.
In die zin kun je dan wel alles gaan verbieden wat een mogelijk risico met zich meebrengt, van wintersport tot vakanties naar Afrika (want malaria) tot alcoholconsumptie...

En heel kut dat we mogelijk niet naar het buitenland op vakantie kunnen en/of beperkt worden door een oranje of rode kleurcode, maar dat is niet per se de schuld van jongeren die besmet raken. Want zolang de zorg niet overbelast wordt, en zieke jongeren niet ten tijde dat ze virusdeeltjes uitrochellen op vakantie gaan, en enkel gevaccineerden dan wel geteste mensen dit doen, is er eigenlijk niet heel veel aan de hand natuurlijk. Dan is het eerder kortzichtigheid van desbetreffende vakantielanden te noemen als ze toch heel NL uitsluiten.

Inmiddels is de GGD nu ook 18minners beginnen te vaccineren overigens, dat zal ook wel helpen :) .
pi_200269362
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 15:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Godverdegodver. De klusser die de eerste week van juli zou komen zegt na mijn appje over zijn planning dat hij niet eerder dan eind september komt. Zit ik hier met stapels plinten, jaloezieën, trapleuningen, plaatmateriaal, en fucking 42 vierkante meter vinyl.
Dit lees ik nu pas. Wat een ellende zeg! En klusjesmannen liggen ook niet voor het oprapen momenteel -O-
pi_200269377
quote:

Dan moeten andere landen er wel net zo realistisch naar kijken. Want als die ons allemaal op rood zetten, dan zou het nog net zo kut zijn. :')
  donderdag 8 juli 2021 @ 16:20:36 #293
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_200269475
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 16:15 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dit lees ik nu pas. Wat een ellende zeg! En klusjesmannen liggen ook niet voor het oprapen momenteel -O-
Nee, die liggen zeker niet voor het oprapen. Ik was er even goed boos om. Maar na een tijdje janken onder de douche is het omgeslagen in chagrijn. Ik ben op de goede weg :')
Spoilers!
pi_200269483
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 15:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh, dat is wel even een ander tijdsbestek :{ Wat shit.
  donderdag 8 juli 2021 @ 16:21:59 #295
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200269504
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 16:20 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Nee, die liggen zeker niet voor het oprapen. Ik was er even goed boos om. Maar na een tijdje janken onder de douche is het omgeslagen in chagrijn. Ik ben op de goede weg :')
Oh ja las het wel maar godsamme wat kut joh!
Echt ik haaaat planningen in combinatie met klusjesmensen.
  donderdag 8 juli 2021 @ 16:26:48 #296
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_200269629
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 16:21 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Oh ja las het wel maar godsamme wat kut joh!
Echt ik haaaat planningen in combinatie met klusjesmensen.
Ik ook. Er is gewoon altijd gezeik met die lui. Alleen onze vorige timmerman kwam gewoon altijd wanneer hij zei dat hij kwam. Ik probeer er zo veel mogelijk begrip voor op te brengen. Onze grondwerker is natuurlijk weersafhankelijk en zit bij de gemeentelijke overstromingsdienst (ofzo) dus soms zijn er gewoon prioriteiten. Klussen zijn nauwelijks voorspelbaar en dus planbaar. Maar mijn god zeg, wat ben ik dit af en toe zat.

Ik was trouwens 2 weken geleden ofzo tegen iemand aan het zeggen dat dit soort dingen er nou eenmaal bij horen en dat ik er niet meer van onder de indruk ben. Guess what.

}:|
Spoilers!
  Moderator donderdag 8 juli 2021 @ 16:27:23 #297
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200269644
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 16:16 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dan moeten andere landen er wel net zo realistisch naar kijken. Want als die ons allemaal op rood zetten, dan zou het nog net zo kut zijn. :')
Tja, hoeveel bureaucratie levert dat wel niet op, als alle cijfers "in context" moeten worden geplaatst.

5400 besmettingen, bam, da's wel een duidelijk aantal.

Ter vergelijk, de oosterburen met hun 85 miljoen inwoners en lagere vaccinatiegraad, 970 gevallen gisteren.

Dan kunnen we wel gaan (ik vind het) zeiken dat alles in context moet worden geplaatst, maar dit verschil is wel erg groot.
  Moderator donderdag 8 juli 2021 @ 16:29:13 #298
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200269690
Je hebt de materialen tenminste LS!
Die worden én duurder én bij de BNM hier kun je zonder bestaand klantnummer geen hout en plaatmaterialen meer kopen.

Om het maar even een positieve kant te brengen.
  donderdag 8 juli 2021 @ 16:29:48 #299
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_200269708
Ik snap wel dat de besmettingen omhoog zijn. Als ik alleen al zag hoe groot het verschil was qua gedrag in de Efteling was met en zonder mondkapjesplicht. Als je dat doortrekt naar de hele maatschappij, is dit wel te verwachten.
Spoilers!
  donderdag 8 juli 2021 @ 16:29:52 #300
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200269711
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 16:26 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik ook. Er is gewoon altijd gezeik met die lui. Alleen onze vorige timmerman kwam gewoon altijd wanneer hij zei dat hij kwam. Ik probeer er zo veel mogelijk begrip voor op te brengen. Onze grondwerker is natuurlijk weersafhankelijk en zit bij de gemeentelijke overstromingsdienst (ofzo) dus soms zijn er gewoon prioriteiten. Klussen zijn nauwelijks voorspelbaar en dus planbaar. Maar mijn god zeg, wat ben ik dit af en toe zat.

Ik was trouwens 2 weken geleden ofzo tegen iemand aan het zeggen dat dit soort dingen er nou eenmaal bij horen en dat ik er niet meer van onder de indruk ben. Guess what.

}:|
Maar meestal gaat het ook om een week ofzo. Dit is wel echt een mega verschil.
  donderdag 8 juli 2021 @ 16:32:56 #301
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_200269781
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juli 2021 16:29 schreef derLudolf het volgende:
Je hebt de materialen tenminste LS!
Die worden én duurder én bij de BNM hier kun je zonder bestaand klantnummer geen hout en plaatmaterialen meer kopen.

Om het maar even een positieve kant te brengen.
Da's waar.
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')