He bah, ken jij die mensen ook wel? Ik kreeg die verhalen vaak over mensen die ik nooit of nauwelijks gekend had.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
God, mn vader belde met de wekelijkse wie-is-er-allemaal-ziek-wie-gaan-er-allemaal-dood-update uit het dorpEen deprimerende update dit keer
Meestal heb ik dus echt geen enkele herinnering aan die mensen idd, maar nu iemand waar ik in mn jeugd echt praktisch heb gewoond, omdat mn broer en ik (los van elkaar) besties met haar kinderen waren. Die vriendschappen zijn verwaterd, dus allemaal jaaaaaaren geleden, maar dude.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:18 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
He bah, ken jij die mensen ook wel? Ik kreeg die verhalen vaak over mensen die ik nooit of nauwelijks gekend had.
Achquote:Op woensdag 7 juli 2021 11:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Meestal heb ik dus echt geen enkele herinnering aan die mensen idd, maar nu iemand waar ik in mn jeugd echt praktisch heb gewoond, omdat mn broer en ik (los van elkaar) besties met haar kinderen waren. Die vriendschappen zijn verwaterd, dus allemaal jaaaaaaren geleden, maar dude.
Ook zo'n binnen-nu-en-een-maand-is-het-gedaan update
Buhquote:Op woensdag 7 juli 2021 11:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Meestal heb ik dus echt geen enkele herinnering aan die mensen idd, maar nu iemand waar ik in mn jeugd echt praktisch heb gewoond, omdat mn broer en ik (los van elkaar) besties met haar kinderen waren. Die vriendschappen zijn verwaterd, dus allemaal jaaaaaaren geleden, maar dude.
Link?quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
Net etentje geboekt in een reuzenrad![]()
En ik wil taart. NU.
OK IK WIL DITquote:Op woensdag 7 juli 2021 11:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
https://smakenrad.nl/
Soms kookt er ook een sterrenchef. Niet op de dag dat wij gaan, helaas.
Blegh das geen leuke updatequote:Op woensdag 7 juli 2021 11:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
www.kooktervandaageensterrenkokophetrad.nlquote:Op woensdag 7 juli 2021 11:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
OK IK WIL DIT
waar zie je of er een sterrenchef kookt?
Molo stelt de belangrijkse vragenquote:Op woensdag 7 juli 2021 11:50 schreef Molo het volgende:
[..]
www.kooktervandaageensterrenkokophetrad.nl
Gaan jullie dan naakt of in matching ANWB pak?quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Molo stelt de belangrijkse vragen
Erg leuk, wil met de man, scoor ik ook weer eens punten voor het bedenken van iets romaaaanties
Ja.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Gaan jullie dan naakt of in matching ANWB pak?
quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
OK IK WIL DIT
waar zie je of er een sterrenchef kookt?
www.vriendindiehetregeldezeidat.nlquote:Op woensdag 7 juli 2021 11:50 schreef Molo het volgende:
[..]
www.kooktervandaageensterrenkokophetrad.nl
ok dan bel ik die even!quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
[..]
www.vriendindiehetregeldezeidat.nl
Dat hakt er wel in, ook al had je niet echt contact meer. Je hebt hen toch een belangrijk deel van je leven mee gemaakt en goed gekend.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik krijg deze updates ook continu van mijn ouders. En ik herken de namen dan van eerdere updates, maar de persoon in kwestie ken ik helemaal niet. Of herinner ik me niet. Maar ja, mijn vader is 2 jaar geleden of zo bij een jeu de boules club gegaan in het durp. Echt een grote groep, zeker allemaal 60+. Dus ik noem dat inmiddels al de Roddelclub. Als je iets wilt weten over het dorp, dan kan je daar terecht. En ook daar gaan mensen dood of worden heel ziek (of hun kinderen) etc. En dat krijg ik dan weer te horen.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:18 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik kreeg die verhalen vaak over mensen die ik nooit of nauwelijks gekend had.
Probleem had je zelf niet herleid tot je spoeltjes? Garen op de spoeltjes moet je niet kunnen induwen, dan zit het te los.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Nou zeg...Naaimachine vanochtend opgehaald en net weer terug. Heel simpel probleem, garen op de spoeltjes is te los opgedraaid. Nu alle spoeltjes leeghalen en dan opnieuw (met een trucje) opdraaien
Smikkelend ter aarde storten en het leven laten, ik teken er voor!quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:36 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind een reuzenrad engIk creëer allemaal niet bestaande scenario's in mijn hoofd waarbij zo'n bakje dan los laat. Of het reuzenrad urenlang kapot is en ik bovenin bungel. In een bakje dat elk moment los kan laten. Dus dat wordt niets met mij, relaxt eten in zo'n ding
Nu nog ff nietquote:Op woensdag 7 juli 2021 12:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Smikkelend ter aarde storten en het leven laten, ik teken er voor!
Dat ze je vinden met nog een mega grote hap eten in je keel omdat je die tijdens het neerstorten nog gauw naar binnen hebt geproptquote:Op woensdag 7 juli 2021 12:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Smikkelend ter aarde storten en het leven laten, ik teken er voor!
En 2 volle knuistenquote:Op woensdag 7 juli 2021 12:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat ze je vinden met nog een mega grote hap eten in je keel omdat je die tijdens het neerstorten nog gauw naar binnen hebt gepropt
Nee joh, ik was in opperste verbazingquote:Op woensdag 7 juli 2021 12:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Probleem had je zelf niet herleid tot je spoeltjes? Garen op de spoeltjes moet je niet kunnen induwen, dan zit het te los.
En wat kostte dat grapje je nou?
Oh, da’s netjes!quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:44 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nee joh, ik was in opperste verbazingIk dacht dat er misschien een scherp randje zat wat ik niet zag.
Maar het kostte me 10 euro voor het halen en brengen. Heel schappelijk dus.
Tja mijn vader en moeder dat ik iedereen die ik ooit ontmoet heb nog ken, omdat zij ze nog kennen.quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:50 schreef Lonaa het volgende:
Mijn schoonouders doen die updates ook altijd. Of voornamelijk mijn schoonmoeder.
Mijn ouders niet, thank the lord. Tenzij ik die mensen echt ken.
Had ik op beide uitvaarten ook nog, dat mensen mij aanspraken en dingen vertelden waarbij ik dacht "wtf wie ben jij en hoezo weet je dat"?quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Tja mijn vader en moeder dat ik iedereen die ik ooit ontmoet heb nog ken, omdat zij ze nog kennen.
SCULlies? Hoe lang soepkip koken tot pluisgaar?
O dat lijkt me helemaal naar. Dat je daar met je eigen verdriet staat en mensen soort van denken iets troostrijks te bieden ofzo, maar je daar alleen maar "rot oooooooop" staat te denken.quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:55 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Had ik op beide uitvaarten ook nog, dat mensen mij aanspraken en dingen vertelden waarbij ik dacht "wtf wie ben jij en hoezo weet je dat"?
Ik moest eerst al mensen vertellen dat ik ik was en dat ik niet mijn schoonzus was (lijk voor geen meter op mijn broer en zus, en mijn schoonzus heeft dezelfde kleur haar als broer en schoonzusquote:Op woensdag 7 juli 2021 12:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
O dat lijkt me helemaal naar. Dat je daar met je eigen verdriet staat en mensen soort van denken iets troostrijks te bieden ofzo, maar je daar alleen maar "rot oooooooop" staat te denken.
Maak je geen zorgen, je komt altijd weer beneden.quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:36 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind een reuzenrad engIk creëer allemaal niet bestaande scenario's in mijn hoofd waarbij zo'n bakje dan los laat. Of het reuzenrad urenlang kapot is en ik bovenin bungel. In een bakje dat elk moment los kan laten. Dus dat wordt niets met mij, relaxt eten in zo'n ding
Pff ook zo wat. Mijn ex lijkt nogal op mijn broer, tenminste valt mee, maar als je alleen een kinderfoto van die zoon kent (contact praktisch verbroken) dan zou het ook in de richting van de looks van mn ex kunnen zijn gegroeid. Bij mn vaders werkafscheid ook 30 keer uit moeten leggen, ook pijnlijk.quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:02 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik moest eerst al mensen vertellen dat ik ik was en dat ik niet mijn schoonzus was (lijk voor geen meter op mijn broer en zus, en mijn schoonzus heeft dezelfde kleur haar als broer en schoonzus![]()
Maar dat had een oom van mij ook ooit eens (man hadden we al 15 jaar niet gezien). Ik zat naast mijn broer en mijn schoonzus ergens anders in de zaal. Komt die man naar broer en mij, geeft broer een hand, daarna mij en zegt "hallo ik ben.... de oom van ..." Ik reageerde met "Ik ben Kaatje en ben de zus van ....". Hij vond het niet grappig
Goed idee, daar is het vast lekkerder weer!quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:31 schreef Jagärtrut het volgende:
gefeliciteerd, Fiets!
Wij zijn bij de schoonouders in Zuid-Dld. Ik ben aan het werk, de duutser regelt de kinderen. Best prima zo, eigenlijk. Alleen is het weer kut. Hierna zouden we door op vakantie, met de tent, in Duitsland. Overal is het weerbericht kut. Nu overwegen we om naar Italië te rijden.....
Ik zag de poster net op een bushokje. Fijn!quote:Op woensdag 7 juli 2021 14:56 schreef FutureFairytale het volgende:
@:Myraela; de vega mckroket is er weer he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |