abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 juli 2021 @ 10:44:29 #1
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200246026
Op CUL / Het grote Baktopic (voor bakfoto's, -vragen en -tips) #36 een compleet verslag; dit is 'm geworden:

Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 7 juli 2021 @ 10:48:17 #2
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_200246072
Gefeliciteerd Fietsie *O*
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_200246109
Gefeliciteerd Fiets *O* 🎉
  woensdag 7 juli 2021 @ 10:52:29 #4
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_200246125
Fiets!
The love you take is equal to the love you make.
pi_200246196
Feli fiets.

Taart :9
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 7 juli 2021 @ 10:58:38 #6
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200246234
Thnx @ all.

Heb nu een "restjestaart" in elkaar gezet waarmee ik even op de koffie ga bij schoonmoeder (die is nog niet helemaal in the mood voor verjaardagen, begrijpelijk). Vanavond krijgt ze een stukje van de "echte" hoor, maar nu maar even langs voor het niet alleen hoeven zijn.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_200246277
Wat kun je toch enorm lekkere taarten maken fiets! Geniet ervan.

Helaas moest ik annuleren voor zwemmen vanavond. Na werk dan maar even naar de Amazing. Knoflook is weer op.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_200246289
God, mn vader belde met de wekelijkse wie-is-er-allemaal-ziek-wie-gaan-er-allemaal-dood-update uit het dorp :') Een deprimerende update dit keer -O-
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_200246513
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 11:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
God, mn vader belde met de wekelijkse wie-is-er-allemaal-ziek-wie-gaan-er-allemaal-dood-update uit het dorp :') Een deprimerende update dit keer -O-
He bah, ken jij die mensen ook wel? Ik kreeg die verhalen vaak over mensen die ik nooit of nauwelijks gekend had.
We have far more in common than that which devides us..
pi_200246579
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 11:18 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

He bah, ken jij die mensen ook wel? Ik kreeg die verhalen vaak over mensen die ik nooit of nauwelijks gekend had.
Meestal heb ik dus echt geen enkele herinnering aan die mensen idd, maar nu iemand waar ik in mn jeugd echt praktisch heb gewoond, omdat mn broer en ik (los van elkaar) besties met haar kinderen waren. Die vriendschappen zijn verwaterd, dus allemaal jaaaaaaren geleden, maar dude.

Ook zo'n binnen-nu-en-een-maand-is-het-gedaan update :'(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_200246675
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 11:22 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Meestal heb ik dus echt geen enkele herinnering aan die mensen idd, maar nu iemand waar ik in mn jeugd echt praktisch heb gewoond, omdat mn broer en ik (los van elkaar) besties met haar kinderen waren. Die vriendschappen zijn verwaterd, dus allemaal jaaaaaaren geleden, maar dude.

Ach -O- Dat is echt kut om te horen
pi_200246689
quote:

[..]

Buh -O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_200246694
Net etentje geboekt in een reuzenrad O+

En ik wil taart. NU.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_200246695
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juli 2021 11:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
Net etentje geboekt in een reuzenrad O+

En ik wil taart. NU.
Link?
pi_200246746
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 11:29 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Link?
https://smakenrad.nl/

Soms kookt er ook een sterrenchef. Niet op de dag dat wij gaan, helaas.
  woensdag 7 juli 2021 @ 11:46:38 #16
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200246951
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juli 2021 11:33 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

https://smakenrad.nl/

Soms kookt er ook een sterrenchef. Niet op de dag dat wij gaan, helaas.
OK IK WIL DIT
waar zie je of er een sterrenchef kookt?
pi_200247013
quote:

[..]

Blegh das geen leuke update :{
  woensdag 7 juli 2021 @ 11:50:53 #18
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200247015
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 11:46 schreef gcjoel het volgende:

[..]

OK IK WIL DIT
www.kooktervandaageensterrenkokophetrad.nl
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_200247065
Nou zeg...Naaimachine vanochtend opgehaald en net weer terug. Heel simpel probleem, garen op de spoeltjes is te los opgedraaid. Nu alle spoeltjes leeghalen en dan opnieuw (met een trucje) opdraaien -O-
pi_200247068
quote:
Molo stelt de belangrijkse vragen :Y

Erg leuk, wil met de man, scoor ik ook weer eens punten voor het bedenken van iets romaaaanties :')
  woensdag 7 juli 2021 @ 11:56:28 #21
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200247111
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 11:53 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Molo stelt de belangrijkse vragen :Y

Erg leuk, wil met de man, scoor ik ook weer eens punten voor het bedenken van iets romaaaanties :')
Gaan jullie dan naakt of in matching ANWB pak?
pi_200247130
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juli 2021 11:56 schreef Molo het volgende:

[..]

Gaan jullie dan naakt of in matching ANWB pak?
Ja.
  woensdag 7 juli 2021 @ 12:03:07 #23
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200247245
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 11:57 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja.
Ik kijk er naar uit 🌝
pi_200247641
:)
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 11:46 schreef gcjoel het volgende:

[..]

OK IK WIL DIT
quote:
www.vriendindiehetregeldezeidat.nl

:7
pi_200247668
https://smakenrad.nl/smakenrad-den-bosch-2021/#events-denbosch Hier dus voor Den Bosch. Beetje rondklikken op de site.
  woensdag 7 juli 2021 @ 12:32:26 #26
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200247669
quote:
ok dan bel ik die even! :D

Nee zag het nu helemaal onderaan bij evenementen.
Maar goed misschien is een hele avond ronddraaien wat teveel van het goede.
pi_200247727
quote:

Dat hakt er wel in, ook al had je niet echt contact meer. Je hebt hen toch een belangrijk deel van je leven mee gemaakt en goed gekend. :*

quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 11:18 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik kreeg die verhalen vaak over mensen die ik nooit of nauwelijks gekend had.
Ik krijg deze updates ook continu van mijn ouders. En ik herken de namen dan van eerdere updates, maar de persoon in kwestie ken ik helemaal niet. Of herinner ik me niet. Maar ja, mijn vader is 2 jaar geleden of zo bij een jeu de boules club gegaan in het durp. Echt een grote groep, zeker allemaal 60+. Dus ik noem dat inmiddels al de Roddelclub. Als je iets wilt weten over het dorp, dan kan je daar terecht. En ook daar gaan mensen dood of worden heel ziek (of hun kinderen) etc. En dat krijg ik dan weer te horen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_200247750
Ik vind een reuzenrad eng :') Ik creëer allemaal niet bestaande scenario's in mijn hoofd waarbij zo'n bakje dan los laat. Of het reuzenrad urenlang kapot is en ik bovenin bungel. In een bakje dat elk moment los kan laten. Dus dat wordt niets met mij, relaxt eten in zo'n ding 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_200247766
Feli Fiets en die taart :9~
  woensdag 7 juli 2021 @ 12:38:44 #30
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_200247795
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 11:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Nou zeg...Naaimachine vanochtend opgehaald en net weer terug. Heel simpel probleem, garen op de spoeltjes is te los opgedraaid. Nu alle spoeltjes leeghalen en dan opnieuw (met een trucje) opdraaien -O-
Probleem had je zelf niet herleid tot je spoeltjes? Garen op de spoeltjes moet je niet kunnen induwen, dan zit het te los.

En wat kostte dat grapje je nou? :@
pi_200247854
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 12:36 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind een reuzenrad eng :') Ik creëer allemaal niet bestaande scenario's in mijn hoofd waarbij zo'n bakje dan los laat. Of het reuzenrad urenlang kapot is en ik bovenin bungel. In een bakje dat elk moment los kan laten. Dus dat wordt niets met mij, relaxt eten in zo'n ding 8-)
Smikkelend ter aarde storten en het leven laten, ik teken er voor!
pi_200247897
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 12:41 schreef DancingPhoebe het volgende:

Nu nog ff niet :P
  woensdag 7 juli 2021 @ 12:43:20 #33
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200247901
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 12:41 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Dat ze je vinden met nog een mega grote hap eten in je keel omdat je die tijdens het neerstorten nog gauw naar binnen hebt gepropt O+
pi_200247907
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 12:43 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Dat ze je vinden met nog een mega grote hap eten in je keel omdat je die tijdens het neerstorten nog gauw naar binnen hebt gepropt O+
En 2 volle knuisten :')
pi_200247928
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juli 2021 12:38 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Probleem had je zelf niet herleid tot je spoeltjes? Garen op de spoeltjes moet je niet kunnen induwen, dan zit het te los.

En wat kostte dat grapje je nou? :@
Nee joh, ik was in opperste verbazing _O- Ik dacht dat er misschien een scherp randje zat wat ik niet zag.
Maar het kostte me 10 euro voor het halen en brengen. Heel schappelijk dus.
  woensdag 7 juli 2021 @ 12:47:30 #36
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_200247991
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 12:44 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Nee joh, ik was in opperste verbazing _O- Ik dacht dat er misschien een scherp randje zat wat ik niet zag.
Maar het kostte me 10 euro voor het halen en brengen. Heel schappelijk dus.
Oh, da’s netjes!
pi_200248051
Mijn schoonouders doen die updates ook altijd. Of voornamelijk mijn schoonmoeder.

Mijn ouders niet, thank the lord. Tenzij ik die mensen echt ken.
pi_200248082
quote:
2s.gif Op woensdag 7 juli 2021 12:50 schreef Lonaa het volgende:
Mijn schoonouders doen die updates ook altijd. Of voornamelijk mijn schoonmoeder.

Mijn ouders niet, thank the lord. Tenzij ik die mensen echt ken.
Tja mijn vader en moeder dat ik iedereen die ik ooit ontmoet heb nog ken, omdat zij ze nog kennen.

SCULlies? Hoe lang soepkip koken tot pluisgaar?
pi_200248169
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 12:51 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Tja mijn vader en moeder dat ik iedereen die ik ooit ontmoet heb nog ken, omdat zij ze nog kennen.

SCULlies? Hoe lang soepkip koken tot pluisgaar?
Had ik op beide uitvaarten ook nog, dat mensen mij aanspraken en dingen vertelden waarbij ik dacht "wtf wie ben jij en hoezo weet je dat"?
pi_200248185
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 12:55 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Had ik op beide uitvaarten ook nog, dat mensen mij aanspraken en dingen vertelden waarbij ik dacht "wtf wie ben jij en hoezo weet je dat"?
O dat lijkt me helemaal naar. Dat je daar met je eigen verdriet staat en mensen soort van denken iets troostrijks te bieden ofzo, maar je daar alleen maar "rot oooooooop" staat te denken.
pi_200248270
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 12:56 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

O dat lijkt me helemaal naar. Dat je daar met je eigen verdriet staat en mensen soort van denken iets troostrijks te bieden ofzo, maar je daar alleen maar "rot oooooooop" staat te denken.
Ik moest eerst al mensen vertellen dat ik ik was en dat ik niet mijn schoonzus was (lijk voor geen meter op mijn broer en zus, en mijn schoonzus heeft dezelfde kleur haar als broer en schoonzus _O-
Maar dat had een oom van mij ook ooit eens (man hadden we al 15 jaar niet gezien). Ik zat naast mijn broer en mijn schoonzus ergens anders in de zaal. Komt die man naar broer en mij, geeft broer een hand, daarna mij en zegt "hallo ik ben.... de oom van ..." Ik reageerde met "Ik ben Kaatje en ben de zus van ....". Hij vond het niet grappig :D
  Moderator woensdag 7 juli 2021 @ 13:07:42 #42
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200248375
quote:
Maak je geen zorgen, je komt altijd weer beneden.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_200248468
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 13:02 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik moest eerst al mensen vertellen dat ik ik was en dat ik niet mijn schoonzus was (lijk voor geen meter op mijn broer en zus, en mijn schoonzus heeft dezelfde kleur haar als broer en schoonzus _O-
Maar dat had een oom van mij ook ooit eens (man hadden we al 15 jaar niet gezien). Ik zat naast mijn broer en mijn schoonzus ergens anders in de zaal. Komt die man naar broer en mij, geeft broer een hand, daarna mij en zegt "hallo ik ben.... de oom van ..." Ik reageerde met "Ik ben Kaatje en ben de zus van ....". Hij vond het niet grappig :D
Pff ook zo wat. Mijn ex lijkt nogal op mijn broer, tenminste valt mee, maar als je alleen een kinderfoto van die zoon kent (contact praktisch verbroken) dan zou het ook in de richting van de looks van mn ex kunnen zijn gegroeid. Bij mn vaders werkafscheid ook 30 keer uit moeten leggen, ook pijnlijk.

Toch niet zo'n slecht idee, naamstickers.
pi_200248826
gefeliciteerd, Fiets!

Wij zijn bij de schoonouders in Zuid-Dld. Ik ben aan het werk, de duutser regelt de kinderen. Best prima zo, eigenlijk. Alleen is het weer kut. Hierna zouden we door op vakantie, met de tent, in Duitsland. Overal is het weerbericht kut. Nu overwegen we om naar Italië te rijden.....
pi_200249879
@Myraela; de vega mckroket is er weer he :)
pi_200250256
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 13:31 schreef Jagärtrut het volgende:
gefeliciteerd, Fiets!

Wij zijn bij de schoonouders in Zuid-Dld. Ik ben aan het werk, de duutser regelt de kinderen. Best prima zo, eigenlijk. Alleen is het weer kut. Hierna zouden we door op vakantie, met de tent, in Duitsland. Overal is het weerbericht kut. Nu overwegen we om naar Italië te rijden.....
Goed idee, daar is het vast lekkerder weer!

Zo net schoonzus uitgezwaaid, die kwam onverwacht een kop thee drinken. Alle plannen voor de middag maar in de koelkast gezet want zo ook naar fysiofitness.
pi_200250635
God Rotterdam gaat weer lekker met zn sociaal beleid :') Liep net tegen een totaal vercrackte bedelaar aan... (Bijna) Duurste wijk van Rotterdam :')

Eerste keer in ruim een jaar. En daarvoor woonde ik een paar jaar niet hier. Daarvoor nooit gezien hier.

Manmanman :')
pi_200250761
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 14:56 schreef FutureFairytale het volgende:
@:Myraela; de vega mckroket is er weer he :)
Ik zag de poster net op een bushokje. Fijn!
pi_200251018
NTS: niet naar de toko op de hoek als de boot op 15 minuten rijden zit :')
  woensdag 7 juli 2021 @ 16:25:31 #50
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_200251575
Fijn. Boeren.. er 45 minuten over doen om de stad uit te komen.. terwijl dat normaal 15 min is..

Dus nu 1 min voordat de balie dicht ging mn bagage ingecheckt :o
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_200251589
Kasteel de Haar was prachtig. O+ Ook wel schattig, in veel kamers staan vrijwilligers en wie waren allemaal zó enthousiast om iets te vertellen. Eentje volgde ons gewoon meerdere kamers door om nog wat details aan te wijzen. :') Terwijl wij eigenlijk van die mensen zijn die het prachtig vinden, maar er wel gewoon doorheen willen rennen.
  woensdag 7 juli 2021 @ 16:32:36 #52
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200251704
quote:
14s.gif Op woensdag 7 juli 2021 16:26 schreef Myraela het volgende:
Kasteel de Haar was prachtig. O+ Ook wel schattig, in veel kamers staan vrijwilligers en wie waren allemaal zó enthousiast om iets te vertellen. Eentje volgde ons gewoon meerdere kamers door om nog wat details aan te wijzen. :') Terwijl wij eigenlijk van die mensen zijn die het prachtig vinden, maar er wel gewoon doorheen willen rennen.
Van dat soort enthousiasme wordt ik zelf wel ook enthousiaster
ik hou ervan O+
pi_200251754
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 16:32 schreef gcjoel het volgende:
Van dat soort enthousiasme wordt ik zelf wel ook enthousiaster
ik hou ervan O+
Ja, dit was ook op een fijne manier. Niet dat slome gedoe waardoor je echt denkt 'Ok, bedankt, doei.'.
pi_200251805
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 16:25 schreef Barreltje het volgende:
Fijn. Boeren.. er 45 minuten over doen om de stad uit te komen.. terwijl dat normaal 15 min is..

Dus nu 1 min voordat de balie dicht ging mn bagage ingecheckt :o
:o dat was wel heel erg op het nippertje!

Nu aan het wachten op boarding?
pi_200253020
quote:
In de kamers/zalen staan en dan beseffen dat de jetset zich daar vermaakte zoals de foto’s laten zien.
En sliepen in de bescheiden kamers boven.😂

Dus daarom heb ik alsmaar/vaak een droge mond: mond dicht! @AnneX
Daarnaast worden de klanken sterker en voller. Dank u @logo.

Op twitter zag ik filmpjes van de populairste Boerdet. :X
  woensdag 7 juli 2021 @ 18:00:13 #56
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_200253280
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 16:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:o dat was wel heel erg op het nippertje!

Nu aan het wachten op boarding?
Geland inmiddels..
Voordeelmis wel dat je dus nergens meer hoeft te wachten omdat je door moet.. _O-
pi_200253285
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 15:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
God Rotterdam gaat weer lekker met zn sociaal beleid :') Liep net tegen een totaal vercrackte bedelaar aan... (Bijna) Duurste wijk van Rotterdam :')

Eerste keer in ruim een jaar. En daarvoor woonde ik een paar jaar niet hier. Daarvoor nooit gezien hier.

Manmanman :')
Ik was gister in Stad, tussen de middag even naar de markt. Op de terugweg liep ik langs een accordeonist en een bedelaar (vlak bij elkaar), en toe heb ik nadat ik er voorbij was even alle losgeld bijeen geraapt, een verdeling gemaakt, en weer teruggelopen. en de bedelaar nog even aangesproken. Die vond ik dan weer verrassend helder. Het ging best prima met 'm, zei 'ie, maar financieel zat het tegen. :')
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_200253513
quote:
Dat vond ik zo geweldig aan de UK, daar heb je dat ook overal, en die verhalen zijn fantastisch.
pi_200253559
De bietjes uit mijn groentepakket bleken zo mooi dat ze in plaats van in blokjes in de risotto nu op de bakplaat eindigen. Samen met de mooie wortels en zoete aardappel.
  woensdag 7 juli 2021 @ 18:28:17 #60
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_200253711
*O*

Bagage is ook meegekomen.. nu lekker decadent in de taxi naar huis :7
pi_200253766
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 18:28 schreef Barreltje het volgende:
*O*

Bagage is ook meegekomen.. nu lekker decadent in de taxi naar huis :7
Welcome home *O*

Ik heb t vast gemist maar was nog ff benieuwd waar je maandagavond had gegeten in haarlem.
  woensdag 7 juli 2021 @ 19:00:18 #62
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_200254135
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juli 2021 18:32 schreef Blues het volgende:

[..]

Welcome home *O*

Ik heb t vast gemist maar was nog ff benieuwd waar je maandagavond had gegeten in haarlem.
Bistro colette, naast/achter die grote kerk?
pi_200254161
Poh. Druk geweest vandaag. Hele dag rennen en vliegen. Stok in neus gehad, negatief, awesome voer gemaakt en naar binnen gedrukt, zo nog uur trainen, douchen, slapen, tas in pakken en dan morgenochtend weg *O*
pi_200254217
Dora alleen laten is wel spannend want voor het eerst :o
pi_200254219
WHO AM I
pi_200254490
Maar F gaat toch voor Dora zorgen? Da's toch de beste tweede?

Hoe lang gaan jullie?

Pff, fysiofitness gehad. Au in de knie weer. Maar hopelijk trekt dat weer snel weg. Vanavond hoef ik niets.
pi_200254514
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 10:58 schreef fietsie het volgende:
Thnx @ all.

Heb nu een "restjestaart" in elkaar gezet waarmee ik even op de koffie ga bij schoonmoeder (die is nog niet helemaal in the mood voor verjaardagen, begrijpelijk). Vanavond krijgt ze een stukje van de "echte" hoor, maar nu maar even langs voor het niet alleen hoeven zijn.
:*
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_200254515
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 19:22 schreef Kaatje1 het volgende:
Maar F gaat toch voor Dora zorgen? Da's toch de beste tweede?

Hoe lang gaan jullie?

Pff, fysiofitness gehad. Au in de knie weer. Maar hopelijk trekt dat weer snel weg. Vanavond hoef ik niets.
De beste tweede is natuurlijk niet de eerste. :7
Nee, komt wel goed hoor, realiseerde me alleen dat het nog niet gebeurd was, zo lang van huis.

Ik kom zondagavond weer terug *O*
  woensdag 7 juli 2021 @ 19:25:54 #69
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_200254536
Halve stad is uitgelopen.. allemaal in rood wit O+
Ik ga een pizza pakken en daarna maar eens naar het stadsplein.. eens kijken of er nog wat te beleven valt . ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_200255228
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 19:00 schreef Barreltje het volgende:
Bistro colette
Oh nooit geweest!
Lekker?
pi_200255239
quote:
2s.gif Op woensdag 7 juli 2021 19:01 schreef Lonaa het volgende:
Poh. Druk geweest vandaag. Hele dag rennen en vliegen. Stok in neus gehad, negatief, awesome voer gemaakt en naar binnen gedrukt, zo nog uur trainen, douchen, slapen, tas in pakken en dan morgenochtend weg *O*
Waar ga je naar toehoe??? *G*
pi_200255242
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 18:18 schreef Tuindier het volgende:
De bietjes uit mijn groentepakket bleken zo mooi dat ze in plaats van in blokjes in de risotto nu op de bakplaat eindigen. Samen met de mooie wortels en zoete aardappel. [ afbeelding ]
MMmm mooi en lekker ook :)
  woensdag 7 juli 2021 @ 20:17:12 #73
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_200255255
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 20:14 schreef Blues het volgende:

[..]

Oh nooit geweest!
Lekker?
Frans! Erg goed gegeten!
Ik had escargots O+
Ennde linguini met zeevruchten was ook echt to-die-for O+
pi_200255491
quote:
Jeej! De Haar is echt zó het beste kasteel van het land! O+ Leuk dat je er was! *O*

Zo, vandaag van 09:00 tot 18:00 door Burgers' Zoo heengebanjerd en helemaal alles gezien. Dat was fijn schoenen uitschoppen en op de bank ploffen net :9

Eten op de terugweg was na het culinaire ramptoerisme van de discodel laatst dit keer de Febo Drive (jaja) langs de snelweg naar huis :7 #noshame #okeeweleenbeetje :')
Let me see you stripped down to the bone
pi_200255506
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 19:25 schreef Barreltje het volgende:
Halve stad is uitgelopen.. allemaal in rood wit O+
De bietjes van @Tuindier deden ook mee! *O*
pi_200255525
quote:
2s.gif Op woensdag 7 juli 2021 19:01 schreef Lonaa het volgende:
Goeie reis! O+ :* Krijgen we updates? *O*
pi_200255529
Een Febo drive, bestáát dat _O-

Verder leuk dat Burgers' Zoo leuk was. Alweer even geleden dat we daar met cul een meet hadden :o Mooie dierentuin, ik hou van het bush gedeelte.

Barrel, ik ben noodgedwongen voor Engeland, maar hoop dat je leuke mensen tegen komt en het gezellig is *O*
pi_200255574
quote:
Dit. Achtbanen, prima - reuzenrad: instant knikkende knieën. Ik ben er maar zelden in te krijgen en als het er dan eens van komt zie ik groen van de bibbers :')
  woensdag 7 juli 2021 @ 20:45:01 #79
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_200255630
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 20:37 schreef Isabeau het volgende:

Verder leuk dat Burgers' Zoo leuk was. Alweer even geleden dat we daar met cul een meet hadden :o Mooie dierentuin, ik hou van het bush gedeelte.

Barrel, ik ben noodgedwongen voor Engeland, maar hoop dat je leuke mensen tegen komt en het gezellig is *O*
Ja hoi ik durf nog niet 8)7
  Moderator woensdag 7 juli 2021 @ 20:49:36 #80
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200255705
quote:

Ja, in Zwolle zit er een. Laplace, Febo en BK zitten op een plein, McD zit aan de andere kant van de straat.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_200255727
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 20:45 schreef Barreltje het volgende:

Ja hoi ik durf nog niet 8)7
Is er niet iemand met wie je kan afspreken? De buren? Die hebben iets met voetbal geloof ik *)
pi_200255765
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 20:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Is er niet iemand met wie je kan afspreken? De buren? Die hebben iets met voetbal geloof ik *)
Die wonen volgens mij tijdelijk hier (min of meer) om de hoek
pi_200255777
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 20:54 schreef Kaatje1 het volgende:

Die wonen volgens mij tijdelijk hier (min of meer) om de hoek
Oh, jullie delen 'buren' :P
pi_200255786
Wij hebben besloten dat we eind augustus proberen naar Spanje te gaan. Een ruime week, met de auto, zonder honden. Kijken of ons hutje nog staat.
En omdat we dan dus zonder honden reizen, kunnen we op de terugweg een dagje strand meepakken. Dus hotelletje geboekt. Niet aan strand, daar is alles vol (in mijn prijsklasse dan), maar in een leuk durpje 30km landinwaarts. Nog helemaal niet zo gek eigenlijk, want die strandplaatsen zijn wel echt typhuslelijk.

Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_200255946
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 20:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh, jullie delen 'buren' :P
Ik wist het ook niet, maar haar ouders wonen niet zo ver van mij vandaan en ik begreep dat zij nu iets verderop richting de stad wonen
pi_200256014
quote:
7s.gif Op woensdag 7 juli 2021 20:55 schreef sigme het volgende:
Wij hebben besloten dat we eind augustus proberen naar Spanje te gaan. Een ruime week, met de auto, zonder honden. Kijken of ons hutje nog staat.
En omdat we dan dus zonder honden reizen, kunnen we op de terugweg een dagje strand meepakken. Dus hotelletje geboekt. Niet aan strand, daar is alles vol (in mijn prijsklasse dan), maar in een leuk durpje 30km landinwaarts. Nog helemaal niet zo gek eigenlijk, want die strandplaatsen zijn wel echt typhuslelijk.

[ afbeelding ]
Oh, deze is inderdaad best aangenaam voor het oog! ^O^ Wanneer waren jullie voor het laatst in de hut? :*
pi_200256043
Zo, even op de bank voor Engeland wezen tot ik erbij in slaap val ^O^ :O
  woensdag 7 juli 2021 @ 21:05:59 #88
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_200256066
Wel ingewikkeld dat de Denen nu weer in het rood zijn :o
pi_200256096
Lekker vooruitzicht @sigme !

Het was vandaag op zich een rustige maar ietwat sombere dag qua patiënten die moesten gaan hemelen. En ik zag, toen ik na die werkdag de straat uit reed, een Vlaamse Gaai zich te pletter vliegen tegen een auto. Arme dier stuiterde over de weg. Ik ben maar gaan kijken of ie echt dood was (Ik zag nog even wat gefladder) en ik ga hem maar zo eens ergens in de bosjes te ruste leggen.

Maar goed. Ohja verder bleek nog wel aan de reactie van der neurologen/ radiologen (toen ze de rx foto dagen) dat Cas zijn rug echt drama to the max is. Hij mag nu aan de gabapentine.

Gelukkig heb ik jullie verhalen van vandaag nog ;)
pi_200256115
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juli 2021 21:03 schreef minilot het volgende:

[..]

Oh, deze is inderdaad best aangenaam voor het oog! ^O^ Wanneer waren jullie voor het laatst in de hut? :*
Dan bijna een heel jaar geleden, begin september 2020.
Net als toen gaan we nu met boodschappen aan boord waardoor we ter plaatse geen enkel persoon hoeven (en zullen) zien zolang we in de hut zijn. Op de stranddag met hotel enzo zullen we dan wel even moeten acclimatiseren met zoveel levend volk, dat hebben we ruim meer dan een jaar niet bij de hand gehad.
pi_200256140
quote:
Blijkbaar ja en vanwege die _O- die we er op de heenweg over hadden moest het op de terugweg wel even! :D

quote:
Yup, was tof*! *O* Miniatuurverslagje op http://twitter.com/ilonavg :)
*Tof voor een dierenpark dan, ik heb een vrij krappe bovengrens qua maximaal vermaak in zoiets - het tentoonstellen van dieren vind ik uiteindelijk toch wat meh en.. eh.. geen attracties om in te gaan :@
pi_200256212
quote:
7s.gif Op woensdag 7 juli 2021 21:07 schreef Candaasje het volgende:
Lekker vooruitzicht @:sigme !

Het was vandaag op zich een rustige maar ietwat sombere dag qua patiënten die moesten gaan hemelen. En ik zag, toen ik na die werkdag de straat uit reed, een Vlaamse Gaai zich te pletter vliegen tegen een auto. Arme dier stuiterde over de weg. Ik ben maar gaan kijken of ie echt dood was (Ik zag nog even wat gefladder) en ik ga hem maar zo eens ergens in de bosjes te ruste leggen.

Maar goed. Ohja verder bleek nog wel aan de reactie van der neurologen/ radiologen (toen ze de rx foto dagen) dat Cas zijn rug echt drama to the max is. Hij mag nu aan de gabapentine.

Gelukkig heb ik jullie verhalen van vandaag nog ;)
Jakkes zeg, wat een hoop dierlijke ellende vandaag! -O-
Ik stuur je in gedachten even de nog nasuikerende beelden op mijn netvlies van de überzoete stokstaart-baby die ik vanmiddag zag :*
  woensdag 7 juli 2021 @ 21:13:16 #93
63722 z80
I fink you freaky
pi_200256224
Gefeliciteerd Fietsie.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_200256255
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 21:13 schreef z80 het volgende:
Gefeliciteerd Fietsie.
Van dattem, Fiets!
Joekel van een :* en O+ voor @fietsie
pi_200256338
Voor @Candaasje, om je zware dag een passende foto te geven :*
pi_200257273
Doe ik er nog een stilleven van moeder en kind bij :*
  woensdag 7 juli 2021 @ 21:46:24 #97
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_200257337
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juli 2021 21:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
[ afbeelding ]
O+ O+ O+
  woensdag 7 juli 2021 @ 21:46:46 #98
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_200257345
Kan ik er niet eentje kat-nappen hierheen? O-)
pi_200257772
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juli 2021 21:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
[ afbeelding ]
wat een schattigheid
  woensdag 7 juli 2021 @ 22:09:45 #100
217702 Lonaa
Honger!
pi_200257894
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 20:15 schreef Blues het volgende:

[..]

Waar ga je naar toehoe??? *G*
Berlijn *O*
  woensdag 7 juli 2021 @ 22:10:16 #101
217702 Lonaa