He bah, ken jij die mensen ook wel? Ik kreeg die verhalen vaak over mensen die ik nooit of nauwelijks gekend had.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
God, mn vader belde met de wekelijkse wie-is-er-allemaal-ziek-wie-gaan-er-allemaal-dood-update uit het dorpEen deprimerende update dit keer
Meestal heb ik dus echt geen enkele herinnering aan die mensen idd, maar nu iemand waar ik in mn jeugd echt praktisch heb gewoond, omdat mn broer en ik (los van elkaar) besties met haar kinderen waren. Die vriendschappen zijn verwaterd, dus allemaal jaaaaaaren geleden, maar dude.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:18 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
He bah, ken jij die mensen ook wel? Ik kreeg die verhalen vaak over mensen die ik nooit of nauwelijks gekend had.
Achquote:Op woensdag 7 juli 2021 11:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Meestal heb ik dus echt geen enkele herinnering aan die mensen idd, maar nu iemand waar ik in mn jeugd echt praktisch heb gewoond, omdat mn broer en ik (los van elkaar) besties met haar kinderen waren. Die vriendschappen zijn verwaterd, dus allemaal jaaaaaaren geleden, maar dude.
Ook zo'n binnen-nu-en-een-maand-is-het-gedaan update
Buhquote:Op woensdag 7 juli 2021 11:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Meestal heb ik dus echt geen enkele herinnering aan die mensen idd, maar nu iemand waar ik in mn jeugd echt praktisch heb gewoond, omdat mn broer en ik (los van elkaar) besties met haar kinderen waren. Die vriendschappen zijn verwaterd, dus allemaal jaaaaaaren geleden, maar dude.
Link?quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
Net etentje geboekt in een reuzenrad![]()
En ik wil taart. NU.
OK IK WIL DITquote:Op woensdag 7 juli 2021 11:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
https://smakenrad.nl/
Soms kookt er ook een sterrenchef. Niet op de dag dat wij gaan, helaas.
Blegh das geen leuke updatequote:Op woensdag 7 juli 2021 11:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
www.kooktervandaageensterrenkokophetrad.nlquote:Op woensdag 7 juli 2021 11:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
OK IK WIL DIT
waar zie je of er een sterrenchef kookt?
Molo stelt de belangrijkse vragenquote:Op woensdag 7 juli 2021 11:50 schreef Molo het volgende:
[..]
www.kooktervandaageensterrenkokophetrad.nl
Gaan jullie dan naakt of in matching ANWB pak?quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Molo stelt de belangrijkse vragen
Erg leuk, wil met de man, scoor ik ook weer eens punten voor het bedenken van iets romaaaanties
Ja.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Gaan jullie dan naakt of in matching ANWB pak?
quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
OK IK WIL DIT
waar zie je of er een sterrenchef kookt?
www.vriendindiehetregeldezeidat.nlquote:Op woensdag 7 juli 2021 11:50 schreef Molo het volgende:
[..]
www.kooktervandaageensterrenkokophetrad.nl
ok dan bel ik die even!quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
[..]
www.vriendindiehetregeldezeidat.nl
Dat hakt er wel in, ook al had je niet echt contact meer. Je hebt hen toch een belangrijk deel van je leven mee gemaakt en goed gekend.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik krijg deze updates ook continu van mijn ouders. En ik herken de namen dan van eerdere updates, maar de persoon in kwestie ken ik helemaal niet. Of herinner ik me niet. Maar ja, mijn vader is 2 jaar geleden of zo bij een jeu de boules club gegaan in het durp. Echt een grote groep, zeker allemaal 60+. Dus ik noem dat inmiddels al de Roddelclub. Als je iets wilt weten over het dorp, dan kan je daar terecht. En ook daar gaan mensen dood of worden heel ziek (of hun kinderen) etc. En dat krijg ik dan weer te horen.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:18 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik kreeg die verhalen vaak over mensen die ik nooit of nauwelijks gekend had.
Probleem had je zelf niet herleid tot je spoeltjes? Garen op de spoeltjes moet je niet kunnen induwen, dan zit het te los.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Nou zeg...Naaimachine vanochtend opgehaald en net weer terug. Heel simpel probleem, garen op de spoeltjes is te los opgedraaid. Nu alle spoeltjes leeghalen en dan opnieuw (met een trucje) opdraaien
Smikkelend ter aarde storten en het leven laten, ik teken er voor!quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:36 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind een reuzenrad engIk creëer allemaal niet bestaande scenario's in mijn hoofd waarbij zo'n bakje dan los laat. Of het reuzenrad urenlang kapot is en ik bovenin bungel. In een bakje dat elk moment los kan laten. Dus dat wordt niets met mij, relaxt eten in zo'n ding
Nu nog ff nietquote:Op woensdag 7 juli 2021 12:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Smikkelend ter aarde storten en het leven laten, ik teken er voor!
Dat ze je vinden met nog een mega grote hap eten in je keel omdat je die tijdens het neerstorten nog gauw naar binnen hebt geproptquote:Op woensdag 7 juli 2021 12:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Smikkelend ter aarde storten en het leven laten, ik teken er voor!
En 2 volle knuistenquote:Op woensdag 7 juli 2021 12:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat ze je vinden met nog een mega grote hap eten in je keel omdat je die tijdens het neerstorten nog gauw naar binnen hebt gepropt
Nee joh, ik was in opperste verbazingquote:Op woensdag 7 juli 2021 12:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Probleem had je zelf niet herleid tot je spoeltjes? Garen op de spoeltjes moet je niet kunnen induwen, dan zit het te los.
En wat kostte dat grapje je nou?
Oh, da’s netjes!quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:44 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nee joh, ik was in opperste verbazingIk dacht dat er misschien een scherp randje zat wat ik niet zag.
Maar het kostte me 10 euro voor het halen en brengen. Heel schappelijk dus.
Tja mijn vader en moeder dat ik iedereen die ik ooit ontmoet heb nog ken, omdat zij ze nog kennen.quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:50 schreef Lonaa het volgende:
Mijn schoonouders doen die updates ook altijd. Of voornamelijk mijn schoonmoeder.
Mijn ouders niet, thank the lord. Tenzij ik die mensen echt ken.
Had ik op beide uitvaarten ook nog, dat mensen mij aanspraken en dingen vertelden waarbij ik dacht "wtf wie ben jij en hoezo weet je dat"?quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Tja mijn vader en moeder dat ik iedereen die ik ooit ontmoet heb nog ken, omdat zij ze nog kennen.
SCULlies? Hoe lang soepkip koken tot pluisgaar?
O dat lijkt me helemaal naar. Dat je daar met je eigen verdriet staat en mensen soort van denken iets troostrijks te bieden ofzo, maar je daar alleen maar "rot oooooooop" staat te denken.quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:55 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Had ik op beide uitvaarten ook nog, dat mensen mij aanspraken en dingen vertelden waarbij ik dacht "wtf wie ben jij en hoezo weet je dat"?
Ik moest eerst al mensen vertellen dat ik ik was en dat ik niet mijn schoonzus was (lijk voor geen meter op mijn broer en zus, en mijn schoonzus heeft dezelfde kleur haar als broer en schoonzusquote:Op woensdag 7 juli 2021 12:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
O dat lijkt me helemaal naar. Dat je daar met je eigen verdriet staat en mensen soort van denken iets troostrijks te bieden ofzo, maar je daar alleen maar "rot oooooooop" staat te denken.
Maak je geen zorgen, je komt altijd weer beneden.quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:36 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind een reuzenrad engIk creëer allemaal niet bestaande scenario's in mijn hoofd waarbij zo'n bakje dan los laat. Of het reuzenrad urenlang kapot is en ik bovenin bungel. In een bakje dat elk moment los kan laten. Dus dat wordt niets met mij, relaxt eten in zo'n ding
Pff ook zo wat. Mijn ex lijkt nogal op mijn broer, tenminste valt mee, maar als je alleen een kinderfoto van die zoon kent (contact praktisch verbroken) dan zou het ook in de richting van de looks van mn ex kunnen zijn gegroeid. Bij mn vaders werkafscheid ook 30 keer uit moeten leggen, ook pijnlijk.quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:02 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik moest eerst al mensen vertellen dat ik ik was en dat ik niet mijn schoonzus was (lijk voor geen meter op mijn broer en zus, en mijn schoonzus heeft dezelfde kleur haar als broer en schoonzus![]()
Maar dat had een oom van mij ook ooit eens (man hadden we al 15 jaar niet gezien). Ik zat naast mijn broer en mijn schoonzus ergens anders in de zaal. Komt die man naar broer en mij, geeft broer een hand, daarna mij en zegt "hallo ik ben.... de oom van ..." Ik reageerde met "Ik ben Kaatje en ben de zus van ....". Hij vond het niet grappig
Goed idee, daar is het vast lekkerder weer!quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:31 schreef Jagärtrut het volgende:
gefeliciteerd, Fiets!
Wij zijn bij de schoonouders in Zuid-Dld. Ik ben aan het werk, de duutser regelt de kinderen. Best prima zo, eigenlijk. Alleen is het weer kut. Hierna zouden we door op vakantie, met de tent, in Duitsland. Overal is het weerbericht kut. Nu overwegen we om naar Italië te rijden.....
Ik zag de poster net op een bushokje. Fijn!quote:Op woensdag 7 juli 2021 14:56 schreef FutureFairytale het volgende:
@:Myraela; de vega mckroket is er weer he
Van dat soort enthousiasme wordt ik zelf wel ook enthousiasterquote:Op woensdag 7 juli 2021 16:26 schreef Myraela het volgende:
Kasteel de Haar was prachtig.Ook wel schattig, in veel kamers staan vrijwilligers en wie waren allemaal zó enthousiast om iets te vertellen. Eentje volgde ons gewoon meerdere kamers door om nog wat details aan te wijzen.
Terwijl wij eigenlijk van die mensen zijn die het prachtig vinden, maar er wel gewoon doorheen willen rennen.
Ja, dit was ook op een fijne manier. Niet dat slome gedoe waardoor je echt denkt 'Ok, bedankt, doei.'.quote:Op woensdag 7 juli 2021 16:32 schreef gcjoel het volgende:
Van dat soort enthousiasme wordt ik zelf wel ook enthousiaster
ik hou ervan
quote:Op woensdag 7 juli 2021 16:25 schreef Barreltje het volgende:
Fijn. Boeren.. er 45 minuten over doen om de stad uit te komen.. terwijl dat normaal 15 min is..
Dus nu 1 min voordat de balie dicht ging mn bagage ingecheckt
In de kamers/zalen staan en dan beseffen dat de jetset zich daar vermaakte zoals de foto’s laten zien.quote:Op woensdag 7 juli 2021 16:26 schreef Myraela het volgende:
Kasteel de Haar was prachtig.Ook wel schattig, in veel kamers staan vrijwilligers en wie waren allemaal zó enthousiast om iets te vertellen. Eentje volgde ons gewoon meerdere kamers door om nog wat details aan te wijzen.
Terwijl wij eigenlijk van die mensen zijn die het prachtig vinden, maar er wel gewoon doorheen willen rennen.
Geland inmiddels..quote:Op woensdag 7 juli 2021 16:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]dat was wel heel erg op het nippertje!
Nu aan het wachten op boarding?
Ik was gister in Stad, tussen de middag even naar de markt. Op de terugweg liep ik langs een accordeonist en een bedelaar (vlak bij elkaar), en toe heb ik nadat ik er voorbij was even alle losgeld bijeen geraapt, een verdeling gemaakt, en weer teruggelopen. en de bedelaar nog even aangesproken. Die vond ik dan weer verrassend helder. Het ging best prima met 'm, zei 'ie, maar financieel zat het tegen.quote:Op woensdag 7 juli 2021 15:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
God Rotterdam gaat weer lekker met zn sociaal beleidLiep net tegen een totaal vercrackte bedelaar aan... (Bijna) Duurste wijk van Rotterdam
Eerste keer in ruim een jaar. En daarvoor woonde ik een paar jaar niet hier. Daarvoor nooit gezien hier.
Manmanman
Dat vond ik zo geweldig aan de UK, daar heb je dat ook overal, en die verhalen zijn fantastisch.quote:Op woensdag 7 juli 2021 16:26 schreef Myraela het volgende:
Welcome homequote:Op woensdag 7 juli 2021 18:28 schreef Barreltje het volgende:
![]()
Bagage is ook meegekomen.. nu lekker decadent in de taxi naar huis
Bistro colette, naast/achter die grote kerk?quote:Op woensdag 7 juli 2021 18:32 schreef Blues het volgende:
[..]
Welcome home![]()
Ik heb t vast gemist maar was nog ff benieuwd waar je maandagavond had gegeten in haarlem.
quote:Op woensdag 7 juli 2021 10:58 schreef fietsie het volgende:
Thnx @ all.
Heb nu een "restjestaart" in elkaar gezet waarmee ik even op de koffie ga bij schoonmoeder (die is nog niet helemaal in the mood voor verjaardagen, begrijpelijk). Vanavond krijgt ze een stukje van de "echte" hoor, maar nu maar even langs voor het niet alleen hoeven zijn.
De beste tweede is natuurlijk niet de eerste.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:22 schreef Kaatje1 het volgende:
Maar F gaat toch voor Dora zorgen? Da's toch de beste tweede?
Hoe lang gaan jullie?
Pff, fysiofitness gehad. Au in de knie weer. Maar hopelijk trekt dat weer snel weg. Vanavond hoef ik niets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Waar ga je naar toehoe???quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:01 schreef Lonaa het volgende:
Poh. Druk geweest vandaag. Hele dag rennen en vliegen. Stok in neus gehad, negatief, awesome voer gemaakt en naar binnen gedrukt, zo nog uur trainen, douchen, slapen, tas in pakken en dan morgenochtend weg
MMmm mooi en lekker ookquote:Op woensdag 7 juli 2021 18:18 schreef Tuindier het volgende:
De bietjes uit mijn groentepakket bleken zo mooi dat ze in plaats van in blokjes in de risotto nu op de bakplaat eindigen. Samen met de mooie wortels en zoete aardappel. [ afbeelding ]
Frans! Erg goed gegeten!quote:
Jeej! De Haar is echt zó het beste kasteel van het land!quote:Op woensdag 7 juli 2021 16:26 schreef Myraela het volgende:
De bietjes van @Tuindier deden ook mee!quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:25 schreef Barreltje het volgende:
Halve stad is uitgelopen.. allemaal in rood wit![]()
Goeie reis!quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:01 schreef Lonaa het volgende:
Poh. Druk geweest vandaag. Hele dag rennen en vliegen. Stok in neus gehad, negatief, awesome voer gemaakt en naar binnen gedrukt, zo nog uur trainen, douchen, slapen, tas in pakken en dan morgenochtend weg
Dit. Achtbanen, prima - reuzenrad: instant knikkende knieën. Ik ben er maar zelden in te krijgen en als het er dan eens van komt zie ik groen van de bibbersquote:Op woensdag 7 juli 2021 12:36 schreef Isabeau het volgende:
Ja hoi ik durf nog nietquote:Op woensdag 7 juli 2021 20:37 schreef Isabeau het volgende:
Een Febo drive, bestáát dat
Verder leuk dat Burgers' Zoo leuk was. Alweer even geleden dat we daar met cul een meet haddenMooie dierentuin, ik hou van het bush gedeelte.
Barrel, ik ben noodgedwongen voor Engeland, maar hoop dat je leuke mensen tegen komt en het gezellig is
Ja, in Zwolle zit er een. Laplace, Febo en BK zitten op een plein, McD zit aan de andere kant van de straat.quote:
Is er niet iemand met wie je kan afspreken? De buren? Die hebben iets met voetbal geloof ikquote:
Die wonen volgens mij tijdelijk hier (min of meer) om de hoekquote:Op woensdag 7 juli 2021 20:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is er niet iemand met wie je kan afspreken? De buren? Die hebben iets met voetbal geloof ik
Oh, jullie delen 'buren'quote:Op woensdag 7 juli 2021 20:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Die wonen volgens mij tijdelijk hier (min of meer) om de hoek
Ik wist het ook niet, maar haar ouders wonen niet zo ver van mij vandaan en ik begreep dat zij nu iets verderop richting de stad wonenquote:
Oh, deze is inderdaad best aangenaam voor het oog!quote:Op woensdag 7 juli 2021 20:55 schreef sigme het volgende:
Wij hebben besloten dat we eind augustus proberen naar Spanje te gaan. Een ruime week, met de auto, zonder honden. Kijken of ons hutje nog staat.
En omdat we dan dus zonder honden reizen, kunnen we op de terugweg een dagje strand meepakken. Dus hotelletje geboekt. Niet aan strand, daar is alles vol (in mijn prijsklasse dan), maar in een leuk durpje 30km landinwaarts. Nog helemaal niet zo gek eigenlijk, want die strandplaatsen zijn wel echt typhuslelijk.
[ afbeelding ]
Dan bijna een heel jaar geleden, begin september 2020.quote:Op woensdag 7 juli 2021 21:03 schreef minilot het volgende:
[..]
Oh, deze is inderdaad best aangenaam voor het oog!Wanneer waren jullie voor het laatst in de hut?
Blijkbaar ja en vanwege diequote:
Yup, was tof*!quote:Verder leuk dat Burgers' Zoo leuk was. Alweer even geleden dat we daar met cul een meet haddenMooie dierentuin, ik hou van het bush gedeelte.
Jakkes zeg, wat een hoop dierlijke ellende vandaag!quote:Op woensdag 7 juli 2021 21:07 schreef Candaasje het volgende:
Lekker vooruitzicht @:sigme !
Het was vandaag op zich een rustige maar ietwat sombere dag qua patiënten die moesten gaan hemelen. En ik zag, toen ik na die werkdag de straat uit reed, een Vlaamse Gaai zich te pletter vliegen tegen een auto. Arme dier stuiterde over de weg. Ik ben maar gaan kijken of ie echt dood was (Ik zag nog even wat gefladder) en ik ga hem maar zo eens ergens in de bosjes te ruste leggen.
Maar goed. Ohja verder bleek nog wel aan de reactie van der neurologen/ radiologen (toen ze de rx foto dagen) dat Cas zijn rug echt drama to the max is. Hij mag nu aan de gabapentine.
Gelukkig heb ik jullie verhalen van vandaag nog
quote:Op woensdag 7 juli 2021 21:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
Doe ik er nog een stilleven van moeder en kind bij
[ afbeelding ]
wat een schattigheidquote:Op woensdag 7 juli 2021 21:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
Doe ik er nog een stilleven van moeder en kind bij
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |