inderdaadquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:33 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Denk het. Maar het klonk zo zeker dat ik vermoed dat ze al wat meer weten daar. Klonk niet alsof er nog enige twijfel was.
Peter R de Vries is toch de vertrouwenspersoon van Nabil B?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah ik vind Taghi en die hele Marokkaanse/Colombiaanse connectie toch net weer een paar stapjes verder hoor.
En daarvoor had je de generatie van Zwarte Joop. Dan kreeg iemand een flink pak rammel in plaats van een paar juist geplaatste kogels.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Veel meedogenlozer, veel meer kansloze afrekeningen, toch weer een grens over met een advocaat neerschieten. Het zegt genoeg dat vergismoorden pas echt een dingetje werden ten tijden van de mocro mafia natuurlijk
Het praat de daden van types als Mieremet, Van Hout, Klepper, Holleeder etc totaal niet goed hoor maar dat waren toch echt andere tijden. Toen had je nog een soort van erecode.
Goudeerlijke jongen natuurlijk. Zou nooit liegen.quote:
Onverstandig. Wat denk jij er van? Zou jij beveiliging hebben genomen als je Peter R. de Vries was?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:34 schreef Document1 het volgende:
[..]
En wat vond je er professioneel gezien van?
Dat is een beetje een fabeltje, de mythe van de Hollandse gentleman-gangster. Holleeder en Van Hout lieten de vrouw van de voorzitter van HFC Haarlem 30 jaar geleden al door een lijfwacht klappen geven omdat ze na een wedstrijd tegen Van Hout zei dat ze niet gediend was van zijn seksuele praatjes.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Veel meedogenlozer, veel meer kansloze afrekeningen, toch weer een grens over met een advocaat neerschieten. Het zegt genoeg dat vergismoorden pas echt een dingetje werden ten tijden van de mocro mafia natuurlijk
Het praat de daden van types als Mieremet, Van Hout, Klepper, Holleeder etc totaal niet goed hoor maar dat waren toch echt andere tijden. Toen had je nog een soort van erecode.
Smakeloze opmerking.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:36 schreef TjjWester het volgende:
Uiteindelijk is het zijn eigen schuld: hij heeft altijd koppig beveiliging geweigerd terwijl hem van alle kanten is verteld dat het nodig was.........
Met dat hele MH17 heb ik dan weer niks, ja tuurlijk intens tragisch voor alle betrokkenen, maar het heeft mij verder nooit echt heel erg geraakt.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik was toen ook wel op een leeftijd dat nieuws wat minder belangrijk was/leek te zijn, maar kan me nog wel goed heugen 'waar ik was op het moment dat'.
Net als 9/11, net als MH17, en dit is ook wel zo'n dingetje denk ik. Gek genoeg kan ik me van Theo van Gogh dan weer niets herinneren, net als Bataclan of de rest van de grote aanslagen van de afgelopen 25 jaar.
Als je gereanimeerd wordt op straat nadat je vijf keer geraakt bent, waaronder in je hoofd, is de kans dat je het overleeft helaas niet erg groot lijkt mij...quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:32 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Op basis van die beelden gaat iedereen er vanuit dat het afgelopen is?
Na MH17 ben ik zo'n beetje gestopt met het bekijken van gore. Grens was bereikt.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Met dat hele MH17 heb ik dan weer niks, ja tuurlijk intens tragisch voor alle betrokkenen, maar het heeft mij verder nooit echt heel erg geraakt.
Ik zou nooit in die situatie zijn gekomen omdat ik simpelweg de ballen mis die hij wel heeft. (Of had)quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:37 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Onverstandig. Wat denk jij er van? Zou jij beveiliging hebben genomen als je Peter R. de Vries was?
Ik zat te luisteren. Dat was erg indrukwekkend vond ik. Heftig. Theo Van Gogh niet lang daarna ook.quote:
Die daders waren vaak ook wat professionelere. Profs die vanuit de balkan even ingevlogen werden.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:34 schreef Caland het volgende:
Ken jij Peter R de Vries?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:38 schreef vencodark het volgende:
Peter kennende zou hij trots zijn dat hij inderdaad zonder beveiliging liep en niet bang was.
Dat hij rechtop liep en niet gebukt ging onder bedreiging.
Terecht. Smerige insinuaties.quote:
Meer een "pok" dan een "pang" om het zo te zeggen. Minder scherp, wat doffer. Mensen denken vaak dat het rotjes waren, omdat ze vuurwapens spectaculairder inschatten.quote:
Ja hij heeft meerdere interviews gegeven waarin hij trots beveiliging weigert, de mensen om hem heen waren tocch slimmer.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:38 schreef vencodark het volgende:
Peter kennende zou hij trots zijn dat hij inderdaad zonder beveiliging liep en niet bang was.
Dat hij rechtop liep en niet gebukt ging onder bedreiging.
'ligt voor de hand ja maar die man had zoveel vijanden denk.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Peter R de Vries is toch de vertrouwenspersoon van Nabil B?
Broer vermoord, advocaat vermoord, dan is de vertrouwenspersoon al snel de volgende, en in dit geval helemaal.
Het is niet voor niets dat ze ook per direct de straat van de huidige advocaat van Nabil B afgezet hebben.
Mêh, gevoelloos dit.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:36 schreef TjjWester het volgende:
Uiteindelijk is het zijn eigen schuld: hij heeft altijd koppig beveiliging geweigerd terwijl hem van alle kanten is verteld dat het nodig was.........
Hij haalde nog net niet de trekker zelf over eh?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:36 schreef TjjWester het volgende:
Waarover konkelen die guurrechtse lui?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:39 schreef superniger het volgende:
FITTIE tussen Theo Hiddema en Danny Ghosen bij Humberto.
Ja en zo’n Taghi geeft een ventje van 16 uit oud west 5000 euro om iemand dood te schietenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:37 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat is een beetje een fabeltje, de mythe van de Hollandse gentleman-gangster. Holleeder en Van Hout lieten de vrouw van de voorzitter van HFC Haarlem 30 jaar geleden al door een lijfwacht klappen geven omdat ze na een wedstrijd tegen Van Hout zei dat ze niet gediend was van zijn seksuele praatjes.
daar heb je weinig aan als je vanuit het niets wordt neergeknald.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:39 schreef Rambolin het volgende:
Had Peter R. de Vries dan geen wapen, aangezien hij niet beveiligd werd?
Geen fittie joh, Theo gaat gewoon een héél lang verhaal vertellen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:39 schreef superniger het volgende:
FITTIE tussen Theo Hiddema en Danny Ghosen bij Humberto.
Argument van het niveautje "had ze maar geen kort rokje aan moeten trekken".quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:36 schreef TjjWester het volgende:
Bruinsma, Van Hout, Broers, Holleeder, die Eef Hoos die bommen maakte.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:37 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat is een beetje een fabeltje, de mythe van de Hollandse gentleman-gangster. Holleeder en Van Hout lieten de vrouw van de voorzitter van HFC Haarlem 30 jaar geleden al door een lijfwacht klappen geven omdat ze na een wedstrijd tegen Van Hout zei dat ze niet gediend was van zijn seksuele praatjes.
Yep. Erg rommelig.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:39 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Die daders waren vaak ook wat professionelere. Profs die vanuit de balkan even ingevlogen werden.
Nu zijn het regelmatig gewoon Amsterdamse tieners die iemand omleggen zodat ze in dure merkkleding kunnen rondlopen voor het geld dat ze er mee pakken.
kom jij op de begrafenis van een longkankerpatiënt aankakken met een grafrede over de gevaren van roken?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:36 schreef TjjWester het volgende:
Danny zei dat sommige partijen de pers demoniseren/fake news noemen en nu houdt Hiddema een monoloog.quote:
Sorry maar hij is letterlijk ten onder gegaan aan zijn eigen koppigheid.quote:
Vraagje? Nabil B. is niet toevallig die leuke Politie Nabil?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Peter R de Vries is toch de vertrouwenspersoon van Nabil B?
Broer vermoord, advocaat vermoord, dan is de vertrouwenspersoon al snel de volgende, en in dit geval helemaal.
Het is niet voor niets dat ze ook per direct de straat van de huidige advocaat van Nabil B afgezet hebben.
Heb je hier ook bronnen voor of is dit allemaal op gevoel gebaseerd. Erecodes etc etc. Klinkt als geromantiseerde onzin als je t mij vraagt, maar ik reageer dan ook op gevoelquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar toch een stuk vaker gewoon tussen boeven onderling. We zijn nu in de situatie dat advocaten en journalisten worden doodgeschoten.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:40 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Bruinsma, Van Hout, Broers, Holleeder, die Eef Hoos die bommen maakte.
Was vroeger net zo'n grote puinzooi.
Ik ben het niet met je eens. Geen probleemquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:41 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Sorry maar hij is letterlijk ten onder gegaan aan zijn eigen koppigheid.
Wat niet wegneemt dat het verschrikkelijk is en dat ze de daders lang moeten opsluiten.
Hij is meermaals door justitie gewaarschuwd, dat zou tot enige onrust moeten leiden.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Argument van het niveautje "had ze maar geen kort rokje aan moeten trekken".
Niet echt geweldig van Danny om dit te zeggen op dit moment.quote:
Vanzelfsprekendquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:37 schreef Repentless het volgende:
[..]
Als je gereanimeerd wordt op straat nadat je vijf keer geraakt bent, waaronder in je hoofd, is de kans dat je het overleeft helaas niet erg groot lijkt mij...
Dit is de schuld van de fvd. En PVV volgens Humbertoquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:41 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ben nu wel benieuwd wat er gezegd wordt
ja met een suppressor ja, of klein kaliber. een 9mm zonder demper klinkt echt niet als een rotje hoor.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Meer een "pok" dan een "pang" om het zo te zeggen. Minder scherp, wat doffer. Mensen denken vaak dat het rotjes waren, omdat ze vuurwapens spectaculairder inschatten.
Zeggen zoals het ísquote:
Hij heb ook ook niet zelf geschoten joh. Kan toch ook niet want hij zit vast dus het is veilig in Nederland.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
“Ik ga je echt niet afschieten hoor echt nie!”
“Oh ik heb gelogen sorry!”
er gaan geruchten dat Eef Hoos een bom had gelecht onder een journalist van de Haagse Courant,quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:40 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Bruinsma, Van Hout, Broers, Holleeder, die Eef Hoos die bommen maakte.
Was vroeger net zo'n grote puinzooi.
de oorzaak van deze aanslag is niet fvd/pvv, dat klopt. maar fvd is wel een partij die actief de media verdacht maken en op lange termijn ook (indirect) geweld normaliseertquote:
kipnuggets zijn echt smerig. kipkluifjes FtWquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:40 schreef Domnivoor het volgende:
Ik wist niet dat Grapperhaus met sirene en zwaailicht mag rijden(?)
Is wel handig als je bv. warme kipnuggets hebt afgehaald.
We gaan wel steeds meer richting die narco staat idd.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar toch een stuk vaker gewoon tussen boeven onderling. We zijn nu in de situatie dat advocaten en journalisten worden doodgeschoten.
Hij niet. Z’n chauffeur wel.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:40 schreef Domnivoor het volgende:
Ik wist niet dat Grapperhaus met sirene en zwaailicht mag rijden(?)
Is wel handig als je bv. warme kipnuggets hebt afgehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |