Of gewoon een jong kereltje die een paar K krijgt voor 5 kogelsquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah ik vind Taghi en die hele Marokkaanse/Colombiaanse connectie toch net weer een paar stapjes verder hoor.
Nee niet dat, zijn speech net over wat er bij zijn vader op zijn grafsteen stond en wat zijn eigen motto was.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die hebben ze vanavond al vaker laten zien toch?
Wat ie allemaal gedaan heeft, waar ie mee bezigwas, interviews in de Leidse staart enzo.
Ja die liep erachter tochquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:30 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Die heeft er nog erg last van gehad. Arme Marieke Elsinga.
Ik weet het niet. Maar mijn buurman heeft een jaar geleden zichzelf doodgeschoten en ook niks gehoord terwijl het best gehorig is. .... was toen wel rond oud en nieuw dus misschien heb ik het wel gehoord maar dacht ik onbewust dat het wss wel vuurwerk was.quote:
Dan heb je het nu waarschijnlijk rustiger dan voor de aanslag, want de kans dat ze jou nog pakken om hem te straffen is gelijk vrijwel verdwenen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:23 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vermoed dat die al jaren leven met angst en tegelijk erin hebben berust dat het bij hem hoort dat hij zich mengt in gevaarlijke zaken. Het is ook goed dat er mensen als Peter R. de Vries zijn, maar je zult maar z'n kind zijn..
Op basis van die beelden gaat iedereen er vanuit dat het afgelopen is?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:31 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Bij RTL praat men toch wel echt met termen als ' groot verlies' dus?...
Oh ja, die zag ik net ook voor het eerst.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee niet dat, zijn speech net over wat er bij zijn vader op zijn grafsteen stond en wat zijn eigen motto was.
Ik was toen net een week met vakantie dus heb er niks van meegekregen, op een volle voorpagina van The Sun na, dus ik heb geprobeerd er zoveel mogelijk over bij te lezen daarna.quote:
Denk het. Maar het klonk zo zeker dat ik vermoed dat ze al wat meer weten daar. Klonk niet alsof er nog enige twijfel was.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:32 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Op basis van die beelden gaat iedereen er vanuit dat het afgelopen is?
Lachend er vandoor gegaan misschien.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:30 schreef Ole het volgende:
50 meter van mijn huis John van den Heuvel zwaar beveil8gd altijd. Peter wandelde rustig door de straat..
Helaas. Praat het helemaal niet goed! maar de kans was aanwezig..
j a met kogels in je hoofd dan is de kans dat je het red niet grootquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:31 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Bij RTL praat men toch wel echt met termen als ' groot verlies' dus?...
Hij heeft altijd beveiliging geweigerd, ik vond het nooit verstandig maar tegelijkertijd vond ik het wel echt supermans. In de vroegere tijden van zijn misdaadprogramma had hij wel eens wat figuren bij zich, maar zelfs dat was eigenlijk niet nodig. En de laatste jaren zag je hem inderdaad gewoon in zijn eentje op straat en het was ook vaak wel makkelijk achter te komen waar hij was, maar hij had die angst niet. Maakt hem geen held maar stoer vond ik het alitjd wel.. zag je hem lopen.. denk je wtf? In je eentje? Hier? Daar heb ik wel respect voor.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:30 schreef Ole het volgende:
50 meter van mijn huis John van den Heuvel zwaar beveil8gd altijd. Peter wandelde rustig door de straat..
Helaas. Praat het helemaal niet goed! maar de kans was aanwezig..
Veel meedogenlozer, veel meer kansloze afrekeningen, toch weer een grens over met een advocaat neerschieten. Het zegt genoeg dat vergismoorden pas echt een dingetje werden ten tijden van de mocro mafia natuurlijkquote:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)adscentrum-amsterdamquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:31 schreef CharlesKinbote het volgende:
iemand rtl-link voor mensen zonder tv? of mag ik dat niet vragen
Dat is al een tijdje bekend ja.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:33 schreef tim020hoorn het volgende:
Steekpartij in amstelveen staat los van de schietpartij met peter r de vries aldua de politie.
Is dat gerucht ook weer de wereld uit.
Jij klinkt zooooooo bekendquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:33 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Hij heeft altijd beveiliging geweigerd, ik vond het nooit verstandig maar tegelijkertijd vond ik het wel echt supermans. In de vroegere tijden van zijn misdaadprogramma had hij wel eens wat figuren bij zich, maar zelfs dat was eigenlijk niet nodig. En de laatste jaren zag je hem inderdaad gewoon in zijn eentje op straat en het was ook vaak wel makkelijk achter te komen waar hij was, maar hij had die angst niet. Maakt hem geen held maar stoer vond ik het alitjd wel.. zag je hem lopen.. denk je wtf? In je eentje? Hier? Daar heb ik wel respect voor.
En wat vond je er professioneel gezien van?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:33 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Hij heeft altijd beveiliging geweigerd, ik vond het nooit verstandig maar tegelijkertijd vond ik het wel echt supermans. In de vroegere tijden van zijn misdaadprogramma had hij wel eens wat figuren bij zich, maar zelfs dat was eigenlijk niet nodig. En de laatste jaren zag je hem inderdaad gewoon in zijn eentje op straat en het was ook vaak wel makkelijk achter te komen waar hij was, maar hij had die angst niet. Maakt hem geen held maar stoer vond ik het alitjd wel.. zag je hem lopen.. denk je wtf? In je eentje? Hier? Daar heb ik wel respect voor.
Dat zullen ze echt niet eerder tegen de pers zeggen. Dan weet je wel zeker dat het op straat ligt.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:33 schreef MatthijsDJ het volgende:
Ik denk dat ze bij Humberto al weten dat ie overleden is. Ze mogen het alleen nog niet zeggen omdat familie van Peter R officieel moeten inlichten.
Ze verspreken zich me iets te vaak als het gaat om "Peter was" vs "Peter is"
Ik was toen ook wel op een leeftijd dat nieuws wat minder belangrijk was/leek te zijn, maar kan me nog wel goed heugen 'waar ik was op het moment dat'.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was toen net een week met vakantie dus heb er niks van meegekregen, op een volle voorpagina van The Sun na, dus ik heb geprobeerd er zoveel mogelijk over bij te lezen daarna.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |