Opvallend jaquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:28 schreef Handleiding het volgende:
Oh Humberto is maar een in memoriam gestart...
Holleeder bedreigt zelfs zijn zus, die is alle grenzen voorbij.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah, Holleeder is een viezerik maar die heeft ergens nog wel grenzen. Met Taghi heeft hij gewoon de verkeerde mensen gekieteld. Die knallen ook gewoon een advocaatje af dus waarom zou je dat dan bij journalisten niet doen?
Absoluut,ik vind ze in dit soort zaken toch beter hoorquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:29 schreef Benny het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar het dan ook maar doen... Plus op alle relevante plekken aanwezig zijn: Leidsestraat, bij het ziekenhuis, bij de politie, op de redactie, Fonsie voor politieke reacties én in de studio bij Humberto met relevante gasten. Dat hebben ze wel echt netjes gedaan.
Eerst was er dat interview met Ruud de Wild, en vlak daarna kwam Filemon als student met microfoon nog langs.quote:
Gezien hun racistische userbase een zegen voor het internet.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:29 schreef _The_General_ het volgende:
Geenstijl mist wel een belangrijke avond met hun downtime nu
Nou en?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:29 schreef _The_General_ het volgende:
Geenstijl mist wel een belangrijke avond met hun downtime nu
Njah ik vind Taghi en die hele Marokkaanse/Colombiaanse connectie toch net weer een paar stapjes verder hoor.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:29 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Holleeder bedreigt zelfs zijn zus, die is alle grenzen voorbij.
Hoor altijd van mensen die met vuurwapens werken of hebben gewerkt dat het geluid in films meestal helemaal niet klopt. Dus veel mensen herkennen het volgens mij niet eens idd.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:28 schreef Red_85 het volgende:
[..]
'welke malloot steekt er nu weer vuurwerk af om 4:30 snachts'
Dacht ik toen er iemand ook 5x in zijn flikker werd geschoten 250meter verder op.
Die heeft er nog erg last van gehad. Arme Marieke Elsinga.quote:
Die hebben ze vanavond al vaker laten zien toch?quote:
Op basis waarvan?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah ik vind Taghi en die hele Marokkaanse/Colombiaanse connectie toch net weer een paar stapjes verder hoor.
Hoe klinkt het dan precies?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:30 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Hoor altijd van mensen die met vuurwapens werken of hebben gewerkt dat het geluid in films meestal helemaal niet klopt. Dus veel mensen herkennen het volgens mij niet eens idd.
Ja, die zussen zijn zelf ook geen lieverdjes.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah ik vind Taghi en die hele Marokkaanse/Colombiaanse connectie toch net weer een paar stapjes verder hoor.
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Filemon heeft hem nog even geïnterviewd op het parkeerterrein.
Dit wist ik niet.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Filemon heeft hem nog even geïnterviewd op het parkeerterrein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |