Heel verstandig.quote:
Denk het? Dat kunnen wij niet voor je invullen.quote:
Huh, Lec heeft toch een lang contract met Ferrari getekend en is daar de nr1.quote:Op maandag 12 juli 2021 21:41 schreef Monolith het volgende:
Qua geruchten is dit wel één van de slechtste ideeën die ik me kan voorstellen.
https://www.f1maximaal.nl(...)d-bull-voor-stoeltje
Dat klopt, die heeft een 5 jarig contract tot en met 2024. En LeClerc en Max in een team lijkt mij geen goed idee.quote:Op maandag 12 juli 2021 23:48 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Huh, Lec heeft toch een lang contract met Ferrari getekend en is daar de nr1.
Las het net ... Maar geld er voor F1 in de UK geen Bubbel? Wat had hij daar te zoeken op Wembleyquote:
Wat ik heb begrepen is dat ze allen vrijdags op rood kwalificeren voor de sprint-race van zaterdag, daar mogen ze starten op wat ze maar willen en er geldt geen verplichte pitstop/bandenwissel.. Uitslag van de sprintrace is bepalend voor de startopstelling van zondag... en vrije bandenkeuze , maar wel weer de verplichte pitstop/bandenwisselquote:Op dinsdag 13 juli 2021 01:37 schreef Tijn het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de bandenkeus voor de race in Silverstone straks? Tijdens de kwalificatie wordt er alleen op softs gereden en voor de sprintrace is er vrije bandenkeus. Normaal gesproken moet je de race starten op de band waarmee je gekwalificeerd hebt. Is dat nu ook? Of is de keus ook vrij voor de echte race op zondag?
Goh, volgens mij las ik hier tijdens de race in Oostenrijk dat de Engelse fans veel beschaafder zijn dan die NLse Tokkies.quote:Op maandag 12 juli 2021 23:26 schreef Peterselieman het volgende:
Wat een fijn volkje is dat toch die Engelsen
Het is niet zo dat ze het hele seizoen in een bubbel zitten. De bubbel is er alleen tijdens raceweekenden en double/tripleheaders. Daartussen zijn ze vrij en worden ze weer getest bij aankomst op het circuit.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 01:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Las het net ... Maar geld er voor F1 in de UK geen Bubbel? Wat had hij daar te zoeken op Wembley
Voor volgend seizoen willen ze de regel, dat de top 10 moet starten op de band waarmee ze de snelste tijd in Q2 reden, afschaffen, las ik.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 01:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat ik heb begrepen is dat ze allen vrijdags op rood kwalificeren voor de sprint-race van zaterdag, daar mogen ze starten op wat ze maar willen en er geldt geen verplichte pitstop/bandenwissel.. Uitslag van de sprintrace is bepalend voor de startopstelling van zondag... en vrije bandenkeuze , maar wel weer de verplichte pitstop/bandenwissel
Eens. Zeker als je niet 100% overtuigd bent of je de resultaten van dit jaar de komende jaren kunt herhalen is het verstandig om tijdig een tweede veelbelovende coureur binnen te halen.quote:Op maandag 12 juli 2021 15:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, want je wil ook dan voorbereiden op de toekomst. Russell moet ook wennen aan in een topteam rijden en het team en de wagen etc. goed leren kennen.
Dit is al jaren zo. Er zijn genoeg races geweest waarbij alleen Mercedes het zich kon permiteren en ze daardoor ook nog een voordeeltje hadden op Ferrari/RB en Mercedes dus nog makkelijker de podiums binnen harkte. Het is goed dat het wordt afgeschaft maar het had al jaren eerder moeten gebeuren.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:39 schreef shiz het volgende:
Het benadeelt nu eigenlijk de langzamere teams. Dus Merc/RBR kan gewoon met twee vingers in de neus Q2 op geel doen, terwijl de best of the rest misschien rood nodig heeft om Q3 maar te halen, dan 9/10e worden ofzo en dan op de slechtere band het moet afleggen tegen P11... dus idd, opzouten met die handel.
Leclerc heeft een contract bij Ferrari tot 2024 uit mijn hoofd. Hij krijgt daar een dik salaris voor dus ik denk niet dat ze hem makkelijk laten gaan.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Eens. Zeker als je niet 100% overtuigd bent of je de resultaten van dit jaar de komende jaren kunt herhalen is het verstandig om tijdig een tweede veelbelovende coureur binnen te halen.
En of dat dan Norris, Russel of zelfs één van de Ferrari-mannen moet zijn is redelijk om het even. Ik vermoed dat ze allemaal beter in staat zullen zijn om een tweede rijder bij Mercedes het bloed onder de nagels uit te halen, zeker als Bottas daar blijft.
Ik ga er trouwens gewoon vanuit dat dit weekend bekend wordt dat Russel volgend jaar naast Hamilton rijdt. En Norris blijft lekker waar hij zit, die barst van het vertrouwen in zijn team en dat vind ik eigenlijk wel mooi.
Ik denk daarbij dat Leclerc de opvolger van Perez wordt.
Russell ontkende al dat er dit weekend iets bekend gemaakt wordt.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Eens. Zeker als je niet 100% overtuigd bent of je de resultaten van dit jaar de komende jaren kunt herhalen is het verstandig om tijdig een tweede veelbelovende coureur binnen te halen.
En of dat dan Norris, Russel of zelfs één van de Ferrari-mannen moet zijn is redelijk om het even. Ik vermoed dat ze allemaal beter in staat zullen zijn om een tweede rijder bij Mercedes het bloed onder de nagels uit te halen, zeker als Bottas daar blijft.
Ik ga er trouwens gewoon vanuit dat dit weekend bekend wordt dat Russel volgend jaar naast Hamilton rijdt. En Norris blijft lekker waar hij zit, die barst van het vertrouwen in zijn team en dat vind ik eigenlijk wel mooi.
Ik denk daarbij dat Leclerc de opvolger van Perez wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |