ik zou niet weten waar ik het tegendeel beweerquote:Op maandag 12 juli 2021 16:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Doet er weinig aan af dat Russell een beter team verdient
https://racingnews365.nl/(...)atie-in-de-formule-1quote:Het format
De eerste vrije training (op de vrijdag) blijft onaangetast, met dat verschil dat de coureurs maar twee verschillende sets banden mogen gebruiken, vrij te kiezen door de teams. Later op de middag volgt dan de traditionele kwalificatie, waarvoor enkel vijf setjes zachte banden beschikbaar worden gesteld door Pirelli. De uitslag van die kwalificatie bepaalt de startvolgorde voor de sprintkwalificatie de volgende dag.
Die sprintkwalificatie wordt echter voorafgegaan door de tweede vrije training, waarin de teams maar één setje banden mogen gebruiken, waarbij de keuze voor de compound vrijstaat. Later op de dag volgt dan de sprintkwalificatie die een lengte heeft van honderd kilometer. De teams krijgen één setje banden (vrije keuze) tot hun beschikking.
Op zondag vindt vervolgens zoals altijd de Grand Prix plaats, die over de volledige lengte van minstens 305 kilometer wordt verreden en waarvoor de teams wederom twee nieuwe setjes banden tot hun beschikking krijgen. De uitslag van de sprintkwalificatie bepaalt de startopstelling voor de race. Iedereen heeft bij de start van de race de vrije bandenkeuze.
Ja inderdaad. Net als Gasly, die ook erg goed presteert in een STR, maar in de RBR choked.quote:Op maandag 12 juli 2021 17:28 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Russell doet al een paar jaar 'leuk' mee. Dat jij dat niet inziet, zegt meer over jouw verstand van F1, dan over de capaciteiten van Russell.
Precies. Goede midfield driver, zeker met de snelste auto onder z'n kont rijdt ie van achterin het veld naar voren. Het ging mij daarin om het gebrek aan geduld wat hem een podiumplek heeft gekost.quote:Op maandag 12 juli 2021 17:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je stelt:
[..]
En het zit nu vaak dicht op elkaar, waardoor je niet heel veel speling hebt. Idealiter rijdt een tweede coureur bij RB maximaal 3 tienden achter Verstappen, maar Perez is sowieso al geen hele bijzondere kwalificatierijder en dan kan Verstappen dat wel weer best aardig.
Precies. En het gegeven dat Russel het meteen bij de eerste keer in een andere auto heel goed doet, is dan geen hint voor je?quote:Op maandag 12 juli 2021 20:13 schreef daNpy het volgende:
Kijk waar Ricciardo en Vettel rondkleunen met hun talent en ervaring
Leuke sfeer wel weer door 2x express mijn tekst verkeerd te interpreteren en quotes te knippen. Dat zég ik namelijk helemaal niet.quote:Op maandag 12 juli 2021 20:19 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Precies. En het gegeven dat Russel het meteen bij de eerste keer in een andere auto heel goed doet, is dan geen hint voor je?
quote:Op maandag 12 juli 2021 14:05 schreef daNpy het volgende:
Russel lijkt me wel een goede rijder hoor, maar eerlijk is eerlijk, 1 zwaluw maakt nog geen zomer.
quote:Op maandag 12 juli 2021 14:12 schreef daNpy het volgende:
Heb Norris wat vaker in de top 5 zien rijden dan Russel de laatste tijd
Dat is toch wat anders dan puntenloos 15e of puntenloos 18e.
quote:Op maandag 12 juli 2021 14:15 schreef daNpy het volgende:
Mentaliteit is toch wel anders als je in de top rijdt of achteraan imo.
Ik laat het hierbij.quote:Op maandag 12 juli 2021 15:22 schreef daNpy het volgende:
Knap dat je dat kunt zeggen over iemand die 1x leuk mee heeft gedaan.
Goed zo, want in al jouw slimheid ben je even vergeten dat iedereen met die absoluut dominante auto van vorig jaar had kunnen winnen.quote:Op maandag 12 juli 2021 20:28 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik laat het hierbij.
En hoe kom jij aan die wijsheid? Hmmm? Op dezelfde manier dat jij weet dat er iets mis is met Russel's mentaliteit, omdat hij niet in de top drie rijdt?quote:Op maandag 12 juli 2021 20:30 schreef daNpy het volgende:
Goed zo, want in al jouw slimheid ben je even vergeten dat iedereen met die absoluut dominante auto van vorig jaar had kunnen winnen.
Ik laat het hier maar bijquote:Op maandag 12 juli 2021 20:33 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
En hoe kom jij aan die wijsheid? Hmmm? Op dezelfde manier dat jij weet dat er iets mis is met Russel's mentaliteit, omdat hij niet in de top drie rijdt?
Heel verstandig.quote:
Denk het? Dat kunnen wij niet voor je invullen.quote:
Huh, Lec heeft toch een lang contract met Ferrari getekend en is daar de nr1.quote:Op maandag 12 juli 2021 21:41 schreef Monolith het volgende:
Qua geruchten is dit wel één van de slechtste ideeën die ik me kan voorstellen.
https://www.f1maximaal.nl(...)d-bull-voor-stoeltje
Dat klopt, die heeft een 5 jarig contract tot en met 2024. En LeClerc en Max in een team lijkt mij geen goed idee.quote:Op maandag 12 juli 2021 23:48 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Huh, Lec heeft toch een lang contract met Ferrari getekend en is daar de nr1.
Las het net ... Maar geld er voor F1 in de UK geen Bubbel? Wat had hij daar te zoeken op Wembleyquote:
Wat ik heb begrepen is dat ze allen vrijdags op rood kwalificeren voor de sprint-race van zaterdag, daar mogen ze starten op wat ze maar willen en er geldt geen verplichte pitstop/bandenwissel.. Uitslag van de sprintrace is bepalend voor de startopstelling van zondag... en vrije bandenkeuze , maar wel weer de verplichte pitstop/bandenwisselquote:Op dinsdag 13 juli 2021 01:37 schreef Tijn het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de bandenkeus voor de race in Silverstone straks? Tijdens de kwalificatie wordt er alleen op softs gereden en voor de sprintrace is er vrije bandenkeus. Normaal gesproken moet je de race starten op de band waarmee je gekwalificeerd hebt. Is dat nu ook? Of is de keus ook vrij voor de echte race op zondag?
Goh, volgens mij las ik hier tijdens de race in Oostenrijk dat de Engelse fans veel beschaafder zijn dan die NLse Tokkies.quote:Op maandag 12 juli 2021 23:26 schreef Peterselieman het volgende:
Wat een fijn volkje is dat toch die Engelsen
Het is niet zo dat ze het hele seizoen in een bubbel zitten. De bubbel is er alleen tijdens raceweekenden en double/tripleheaders. Daartussen zijn ze vrij en worden ze weer getest bij aankomst op het circuit.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 01:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Las het net ... Maar geld er voor F1 in de UK geen Bubbel? Wat had hij daar te zoeken op Wembley
Voor volgend seizoen willen ze de regel, dat de top 10 moet starten op de band waarmee ze de snelste tijd in Q2 reden, afschaffen, las ik.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 01:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat ik heb begrepen is dat ze allen vrijdags op rood kwalificeren voor de sprint-race van zaterdag, daar mogen ze starten op wat ze maar willen en er geldt geen verplichte pitstop/bandenwissel.. Uitslag van de sprintrace is bepalend voor de startopstelling van zondag... en vrije bandenkeuze , maar wel weer de verplichte pitstop/bandenwissel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |