Ben ook geen fan van de britten, maar Raducanu vind ik wel leuk.quote:Op maandag 5 juli 2021 21:47 schreef superniger het volgende:
Hopelijk verliest Raducanu.
ik gun het de Britten niet.
Ehm, ze is 18 meneer.quote:
Federer-fan is 65 ofzo. De kleindochters die bij hem over de vloer komen zijn ouder.quote:Op maandag 5 juli 2021 22:00 schreef superniger het volgende:
[..]
Ze is 18 jaar. Daar mag je zonder schaamtegevoel over fantaseren.
quote:
quote:De kleindochters die bij hem over de vloer komen zijn ouder.
Voor je het weet is ze zo oud als Kiki en dan is het voorbij.quote:Op maandag 5 juli 2021 22:00 schreef superniger het volgende:
[..]
Ze is 18 jaar. Daar mag je zonder schaamtegevoel over fantaseren.
Denk het ook. Druk ongekend hier in Engeland van media. Dan ook nog in zo'n stadion en alles.quote:
Kenner.quote:Op maandag 5 juli 2021 22:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Voor je het weet is ze zo oud als Kiki en dan is het voorbij.
Nee. Geen ATP Basel dit jaar. Dus hij moet nog een jaartje verder.quote:Op maandag 5 juli 2021 21:55 schreef Federer-fan het volgende:
Mijn wens voor de herenfinale is dat Federer in de finale in vijf sets wint van Djokovic nadat Djokovic matchpoints heeft gehad. Stel dat Federer wint, zou hij dan stoppen met tennis na dit jaar?
quote:Op maandag 5 juli 2021 22:17 schreef superniger het volgende:
Lol.
Raducanu geeft op.
Goede jinx van Federer-fan
Zoveel was er niet te zien.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]![]()
Is er ergens een filmpje van de paniekaanval? Ik heb gezocht maar kan het niet vinden.
Herhalingsgevaar?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:32 schreef de_boswachter het volgende:
de nieuwe Misa is uit!!!!! kan iemand die linken in Misa topic!!! Dank
Niet na dit jaar...dan stopt hij per direct!quote:Op maandag 5 juli 2021 21:55 schreef Federer-fan het volgende:
Mijn wens voor de herenfinale is dat Federer in de finale in vijf sets wint van Djokovic nadat Djokovic matchpoints heeft gehad. Stel dat Federer wint, zou hij dan stoppen met tennis na dit jaar?
Ach, zelfs onze Zandschulp maakte het Berrettini best lastig. Hehe nee hoor, die staat ze best goed te raken.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:00 schreef Szura het volgende:
Nou ik denk dat het een zware kluif wordt als hij tegen Berrettini moet, dat is al het hele toernooi mijn beoogde finalist uit de onderste helft
Waarom zou hij dat doen? Hij heeft al gezegd dat hij de OS nog gaat spelen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:08 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Niet na dit jaar...dan stopt hij per direct!
ik zat ook te zoeken ja. Wel interessante damespartijen vandaag, maar zeker niet de huidige!quote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:39 schreef Federer-fan het volgende:
Medvedev-Hurcacz is nog nergens te zien toch? Hopelijk zo op BBC 1.
O toch wel? Dat zou hij eerst niet doen, toch?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom zou hij dat doen? Hij heeft al gezegd dat hij de OS nog gaat spelen.
Hij had aanvankelijk gezegd dat hij pas na Wimbledon zou besluiten of hij meedoet maar heeft het nu dus al bekendgemaakt.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:40 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
O toch wel? Dat zou hij eerst niet doen, toch?
Ja dan gaat hij wel door idd.
Ik vind het allemaal niks. Camilla, Coco en Emma liggen er alle drie uit.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:40 schreef Norrage het volgende:
[..]
ik zat ook te zoeken ja. Wel interessante damespartijen vandaag, maar zeker niet de huidige!
Ik ben nu in arren moede aan het kijken op Unibet. Wat een klein schermpje is dat zeg.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:43 schreef Norrage het volgende:
Hurkacz breakt de eerste game meteen, nadat ie gisteren in totaal maar 1 BP heeft gemaakt....
Ai ai voor Meddy.
ES1 is bij Medvedev - Hurkacz nu. Geen idee hoe langquote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik ben nu in arren moede aan het kijken op Unibet. Wat een klein schermpje is dat zeg.
Top, bedankt heer.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
ES1 is bij Medvedev - Hurkacz nu. Geen idee hoe lang
Voordat je het spelletje van je tegenstander kunt ontmantelen, dien je wel eerst alles te kunnen belopen en terug te krijgen. Dat ligt denk ik wel net iets anders dan 2 jaar geleden. Is voor mij lang niet zeker dat Fed van Berrettini wint.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:04 schreef Norrage het volgende:
Lijkt me wel dat Fedje nu de favoriet is in de onderste helft. Die pot tegen Berrettini van 2 jaar geleden is wel exemplarisch...Die gaat keihard falen als ie tegen Fed komt; te eendimensionaal spelletje om van Fed te kunnen winnen. Medvedev heeft nog de meeste kansen, maar heeft ook nog nooit tegen Fed gewonnen.
Bedoel je "Het wordt voor Federer geen walkover tegen Hurkacz"?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 15:16 schreef Norrage het volgende:
Wat een faal zeg...Maar wel verdiend voor deze superleuke speler, want dat is Hurkacz. Hele goede grasspeler. Dat is geen walkover tegen Fed hoor. Maar Fed natuurlijk torenhoge favoriet.
Nee ik bedoel dat Hurkacz als ie straks de deur open doet niet over een deurmat hoeft te lopen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 15:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedoel je "Het wordt voor Federer geen walkover tegen Hurkacz"?
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 16:07 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat Hurkacz als ie straks de deur open doet niet over een deurmat hoeft te lopen.
Goed punt. Wat lijkt me dat mooi zeg, met zo'n decibelmeter. Dan merken we snel of het een kwestie is van niet meer geluid kunnen maken of willen maken.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 16:40 schreef Faraday01 het volgende:
Wanneer gaan ze dat geschreeuw eindelijk aan banden leggen...
Sabalenka schreeuwt alsof ze gemarteld wordt. Slaat echt helemaal nergens op.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 16:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Goed punt. Wat lijkt me dat mooi zeg, met zo'n decibelmeter. Dan merken we snel of het een kwestie is van niet meer geluid kunnen maken of willen maken.
Politie kwam al kijken bij me.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 16:47 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Sabalenka schreeuwt alsof ze gemarteld wordt. Slaat echt helemaal nergens op.
Je gaat er toch vanuit dat Tomljanovic met een strijdplan de baan op gaat, maar het enige wat ze doet is Barty precies de ballen geven die ze wilquote:
Ja, vind ik ook. Djokovic is hier volgens mij net zo zwaar favoriet als Nadal zou zijn als het RG was.quote:
Ja, alleen de andere partij die nu bezig is, interesseert me nog minder. Ik hoop dat Federer-Hurkacz interessant wordt.quote:
Zou best kunnen. Die break nu voor Hurkacz voorspelt weinig goeds. Lijkt me zo geweldig als Federer zondag de finale van Djokovic wint. Maar moet je je voorstellen dat hij hem opnieuw verliest na championship points te hebben gehad...quote:Op woensdag 7 juli 2021 17:38 schreef macca728 het volgende:
Ik hoop het maar Fed zal het moeilijk krijgen wellicht.
Dat lijkt me niet toch? Wordt toch gewoon Djokovic in drie sets?quote:Op woensdag 7 juli 2021 17:46 schreef tennisboy het volgende:
Shapi moet Djokovic zeker kunnen overpoweren
Vorige gamequote:Op woensdag 7 juli 2021 18:24 schreef Federer-fan het volgende:
Federer had toch een break?In welke game is hij teruggebroken?
Julie vriend hier zit lekker op te letten.quote:
Waarom zit onze vriend bij jou?quote:Op woensdag 7 juli 2021 18:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Julie vriend hier zit lekker op te letten.
Nee, je begrijpt me verkeerd. Ik ben het welke jullie vriend is.quote:
Die in 2019 tegen Djoko was nog matiger volgens mijquote:Op woensdag 7 juli 2021 18:46 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Dit zal toch by far de slechtste tiebreak van Federer zijn?Tering, verliest hem met 7-4, maar had hem met 7-2 moeten winnen
. Dit lijkt me exit.
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:06 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Dit is vast de beste grand slam die je ooit hebt meegemaakt?
Nee wen er maar aan de eerste 4 jaarquote:Op woensdag 7 juli 2021 19:11 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Sarcasme. Zelf nog niet veel gezien. Maar echt boeiend is deze Djokovic open niet
Voor sarcasme moet altijd ruimte zijn.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:11 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Sarcasme. Zelf nog niet veel gezien. Maar echt boeiend is deze Djokovic open niet
Breedbeeld TV gekocht?quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:18 schreef Federer-fan het volgende:
Heeft Becker nou zo'n dik hoofd of is er iets mis met men tv?
Ja, maar die had ik al.quote:
Haha, ja. Trouwens wel grappig als hij het woord Wimbledon uitspreekt, klinkt het altijd alsof hij de b voor de m zegt.quote:Maar komt volgens mij door zijn kapsel.
Dat is toch geil. Ik vind het wel lekk3r klinken.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:35 schreef Federer-fan het volgende:
Wat irritant dat geluid dat A-A bij elke slag maakt.
Vast nog wel een Wimbledon volgend jaar en ws US Open lijkt me.quote:Op donderdag 8 juli 2021 02:11 schreef chufi het volgende:
Laatste apearence Fedje op een Grand SLam?
Zijn fysiek is nog prima .. gewoon actief blijvenquote:Op donderdag 8 juli 2021 03:18 schreef macca728 het volgende:
[..]
Vast nog wel een Wimbledon volgend jaar en ws US Open lijkt me.
Mee eens. Ik vraag me alleen wel af hoe lang hij daar genoegen mee neemt.quote:Op donderdag 8 juli 2021 04:31 schreef macca728 het volgende:
Ja daarom, vierde ronde of kwartfinale haalt hij nog wel
Die conclusie hadden we na RG al getrokken ja.quote:Op donderdag 8 juli 2021 12:01 schreef plesner het volgende:
Lijkt me vrij duidelijk dat Djokovic na zijn Wimbledon overwinning officieel als de Goat aangemerkt mag worden. Er komt ook niemand in de buurt van zijn prestaties
Dit is de nieuwe "vinger"quote:
Bizar ja. Sharapova, Azarenka en Seles zijn hier niks bij!!quote:Op donderdag 8 juli 2021 17:13 schreef macca728 het volgende:
maar waarom mag je zo gillen op de baan ? dat daar geen klachten over zijn joh.
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 15:34 schreef superniger het volgende:
Kap er maar mee Hurkacz. Ga maar weer vluchtauto’s besturen.
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 15:34 schreef superniger het volgende:
Kap er maar mee Peter R. Hurkacz smerige moordenaar
dikke reten, flinke memmen?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 15:51 schreef superniger het volgende:
Dames dubbel op BBC2 is een leukere wedstrijd.
Ws nietquote:Op vrijdag 9 juli 2021 18:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Shapovalov gaat dit toch wel even uitserveren dunkt me?
En vervolgens weer love game denk ik he?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 18:21 schreef BobW het volgende:
In de eerste 4 servicegames, twee punten verloren.
De 5e servicegame om de set te pakken, break.
Nou. liever dan Pliskova met die tatoeages.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 15:12 schreef superniger het volgende:
Pliskova meteen gebroken.
FLOPSHOW.
Die kut Barty gaat winnen met gemak.
Wat zijn dat?quote:
Fijn dat de altijd vervelende Pliskova met al haar tattoos verliestquote:Op zaterdag 10 juli 2021 15:15 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou. liever dan Pliskova met die tatoeages.
De jonkiesquote:
Die heten toch de Next Gen, of is dat weer veranderd?quote:
Op Wimbledon betaal je toch niet voor je kaartje, maar gaat het via partners / sponsoren?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 15:46 schreef Federer-fan het volgende:
Nou, daar zit je dan met je dure kaartje. Hopelijk wordt Djokovic Berrettini een wedstrijd, maar ik verwacht drie sets voor Djokovic, misschien gewoon drie keer 6-3 ofzo. Maar misschien krijgt Djokovic last van enige zenuwen, omdat hij weer een heel belangrijke mijlpaal kan halen (20 GS'en en dus gelijk komen met Federer en Nadal) en dat hij zijn droom van een Golden Slam in stand houdt..
Je kunt er 'gewoon' kaartjes kopen (je moet ook vaak kjoeën; weet niet hoe je het schrijft.)quote:Op zaterdag 10 juli 2021 15:53 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Op Wimbledon betaal je toch niet voor je kaartje, maar gaat het via partners / sponsoren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 16:14 schreef RipCity het volgende:
Lekker dan. M’n bet verloren door die volley op 5-5 40-0.
Die had een demente oma nog gemaakt…ziek.
Edit; alsnog gewonnen 6-6!!!
Heet 'ie zo?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:10 schreef superniger het volgende:
Wat ongemakkelijk die Kate Middleton en Duke of Cunt.
'Wil je mijn tennisballen zien?'quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:09 schreef Federer-fan het volgende:
De hertog van Kent. Ben benieuwd wat hij tegen die ballenkinderen zegt. "Zo, mooie wedstrijd hč?"
Kytavong krijg took een prijs. De speelsters hebben hem niet eens bedankt na de partij.![]()
Dat durf ik ook niet uit te sluiten.quote:
Meestal winnen die spelers nooit meer een GSquote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:14 schreef Federer-fan het volgende:
Barty bedankt iedereen in het stadion... Ook degenen die alleen maar zaten te instagrammen?
Ik vind het altijd zo nietszeggend wat die spelers na zo'n partij zeggen. "Ik speelde heel goed. En mijn tegenstander is een geweldige speler. Die gaat nog heel veel winnen. Hij/zij heeft een geweldig team. Ik heb ook een geweldig team. Zonder hen had ik hier niet gestaan. En het publiek was ook geweldig. Het is altijd mijn droom geweest om hier te winnen en nu het gebeurd is, valt het me toch een beetje tegen."
Nu is iedereen uiteraard heel benieuwd wat jij zou zeggen als je Wimbledon hebt gewonnen!quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:14 schreef Federer-fan het volgende:
Barty bedankt iedereen in het stadion... Ook degenen die alleen maar zaten te instagrammen?
Ik vind het altijd zo nietszeggend wat die spelers na zo'n partij zeggen. "Ik speelde heel goed. En mijn tegenstander is een geweldige speler. Die gaat nog heel veel winnen. Hij/zij heeft een geweldig team. Ik heb ook een geweldig team. Zonder hen had ik hier niet gestaan. En het publiek was ook geweldig. Het is altijd mijn droom geweest om hier te winnen en nu het gebeurd is, valt het me toch een beetje tegen."
Ik denk iets als dit:quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:23 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nu is iedereen uiteraard heel benieuwd wat jij zou zeggen als je Wimbledon hebt gewonnen!
quote:Nou, welkom allemaal. Ik kan wel zeggen dat ik dit niet had verwacht. Ik ben maar gewoon een bovengemiddelde clubspeler die het geluk had dat hij een wildcard kreeg en die de titel met drie walkovers en vier opgaves een beetje in de schoot geworpen kreeg. Maar goed, je kunt eraan proberen af te doen, maar ik heb toch maar gewonnen. Ik ben er altijd in blijven geloven. Ik wens mijn tegenstanders een spoedig herstel toe. Volgend jaar zal ik mijn titel niet verdedigen, want de kans lijkt me nul dat ik opnieuw zevens walkovers of opgaves krijg. Maar het is een prachtige ervaring en hoewel ik er weinig voor heb hoeven doen, ben ik toch wel trots.
Jaa.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:29 schreef Bartttt het volgende:
Beginnen ze morgen ook weer rond 3 uur onze tijd? (het staat nog niet op wimbledon.com)
ja Hij zal wel nerveus zijn en als Berrettini een set kan stelen op gravel dan hij zeker op grasquote:Op zaterdag 10 juli 2021 15:46 schreef Federer-fan het volgende:
Nou, daar zit je dan met je dure kaartje. Hopelijk wordt Djokovic Berrettini een wedstrijd, maar ik verwacht drie sets voor Djokovic, misschien gewoon drie keer 6-3 ofzo. Maar misschien krijgt Djokovic last van enige zenuwen, omdat hij weer een heel belangrijke mijlpaal kan halen (20 GS'en en dus gelijk komen met Federer en Nadal) en dat hij zijn droom van een Golden Slam in stand houdt..
Ja, het is natuurlijk denkbaar dat Berrettini wint. Maar voor hetzelfde geld wint hij zes games.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:39 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ja Hij zal wel nerveus zijn en als Berrettini een set kan stelen op gravel dan hij zeker op gras
Waar is Coco?quote:
quote:
Ja, dat denk ik wel. Maar als Berrettini nerveus is en Djokovic niet kan het heel hard gaan. Ik moet denken aan de Wimbledonfinale van 1997. Toen won Sampras met 6-4 6-2 6-4 van Pioline. Zo'n uitslag acht ik goed denkbaar.quote:Op zondag 11 juli 2021 11:27 schreef GwaiLow het volgende:
Pakt Ber meer dan 10 games vandaag, mannen?
Haha!quote:Op zondag 11 juli 2021 14:49 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een dom commentar weer op de BBC. McEnroe: "Berrettini had toch make this wham, bam, thank you ma'am". Fantastisch advies.![]()
![]()
Ja. Zeg dat.quote:Op zondag 11 juli 2021 14:52 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha!
Moet zeggen dat Berrettini wel echt een hele fijne loting heeft gehad. Hurkacz als hoogst geplaatste speler...
quote:Op zondag 11 juli 2021 14:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja. Zeg dat.
Ben sowieso voor Djokovic. Ik zou het liefst willen dat er nooit iemand met tatoeages won.
Samen met kreunen directe DSQquote:Op zondag 11 juli 2021 14:58 schreef GwaiLow het volgende:
[..]![]()
Dat zouden ze eigenlijk moeten verbieden inderdaad ^^
Haha bizar! Tel je dan Wimbledon van vorig jaar niet mee?quote:Op zondag 11 juli 2021 15:08 schreef Federer-fan het volgende:
Dit is volgens mij de honderdzesentwintigste heren-grandslamfinale die ik op rij kijk (allemaal sinds 1989).
Nee, anders was het nummer 127 geweest.quote:Op zondag 11 juli 2021 15:10 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha bizar! Tel je dan Wimbledon van vorig jaar niet mee?
Dat denk ik ook. Kan heel snel gaan.quote:
Is kreunen verboden ja?quote:Op zondag 11 juli 2021 16:08 schreef Szura het volgende:
Als ze kreunen en tattoos verbieden, mogen ze petjes achterstevoren ook wel uitbannen
Weinig dagjesmensen hier.quote:Op zondag 11 juli 2021 16:19 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
We moeten die twee topics toch vol krijgen..
Sowieso een hele matige wedstrijd, ook van Djokovic. Maar hij hoeft weinig moeite te doen.quote:Op zondag 11 juli 2021 16:37 schreef Szura het volgende:
Wat een matig spel dan weer, slecht voetenwerk en veel te druistig voor winners willen gaan.
Wie heeft er dan 21, Djokovic?quote:
Een kenner.quote:
Bedankt heer.quote:Op zondag 11 juli 2021 18:34 schreef superniger het volgende:
Hier verder.
EK / [Finale: Zondag 11 juli 21:00] Italië - Engeland #1
Djokovic is wat mij betreft de beste en meest complete tennisser van de drie. Tenzij je de vraag als retorische vraag bedoelde omdat die altijd wordt gesteld na zo'n finale. Dan mag je men antwoord negeren.quote:
Dat laatste idd, al tien jaar die discussie na élk Grand Slam.quote:Op zondag 11 juli 2021 18:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Djokovic is wat mij betreft de beste en meest complete tennisser van de drie. Tenzij je de vraag als retorische vraag bedoelde omdat die altijd wordt gesteld na zo'n finale. Dan mag je men antwoord negeren.
quote:Op zondag 11 juli 2021 18:29 schreef Federer-fan het volgende:
Is die vrouw serieus de vriendin van Berrettini? Zo'n knappe man en dan zo'n weinig bijzonder uitziende vrouw...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |