En vervolgens weer love game denk ik he?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 18:21 schreef BobW het volgende:
In de eerste 4 servicegames, twee punten verloren.
De 5e servicegame om de set te pakken, break.
Nou. liever dan Pliskova met die tatoeages.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 15:12 schreef superniger het volgende:
Pliskova meteen gebroken.
FLOPSHOW.
Die kut Barty gaat winnen met gemak.
Wat zijn dat?quote:
Fijn dat de altijd vervelende Pliskova met al haar tattoos verliestquote:Op zaterdag 10 juli 2021 15:15 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou. liever dan Pliskova met die tatoeages.
De jonkiesquote:
Die heten toch de Next Gen, of is dat weer veranderd?quote:
Op Wimbledon betaal je toch niet voor je kaartje, maar gaat het via partners / sponsoren?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 15:46 schreef Federer-fan het volgende:
Nou, daar zit je dan met je dure kaartje. Hopelijk wordt Djokovic Berrettini een wedstrijd, maar ik verwacht drie sets voor Djokovic, misschien gewoon drie keer 6-3 ofzo. Maar misschien krijgt Djokovic last van enige zenuwen, omdat hij weer een heel belangrijke mijlpaal kan halen (20 GS'en en dus gelijk komen met Federer en Nadal) en dat hij zijn droom van een Golden Slam in stand houdt..
Je kunt er 'gewoon' kaartjes kopen (je moet ook vaak kjoeën; weet niet hoe je het schrijft.)quote:Op zaterdag 10 juli 2021 15:53 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Op Wimbledon betaal je toch niet voor je kaartje, maar gaat het via partners / sponsoren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 16:14 schreef RipCity het volgende:
Lekker dan. M’n bet verloren door die volley op 5-5 40-0.
Die had een demente oma nog gemaakt…ziek.
Edit; alsnog gewonnen 6-6!!!
Heet 'ie zo?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:10 schreef superniger het volgende:
Wat ongemakkelijk die Kate Middleton en Duke of Cunt.
'Wil je mijn tennisballen zien?'quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:09 schreef Federer-fan het volgende:
De hertog van Kent. Ben benieuwd wat hij tegen die ballenkinderen zegt. "Zo, mooie wedstrijd hč?"
Kytavong krijg took een prijs. De speelsters hebben hem niet eens bedankt na de partij.![]()
Dat durf ik ook niet uit te sluiten.quote:
Meestal winnen die spelers nooit meer een GSquote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:14 schreef Federer-fan het volgende:
Barty bedankt iedereen in het stadion... Ook degenen die alleen maar zaten te instagrammen?
Ik vind het altijd zo nietszeggend wat die spelers na zo'n partij zeggen. "Ik speelde heel goed. En mijn tegenstander is een geweldige speler. Die gaat nog heel veel winnen. Hij/zij heeft een geweldig team. Ik heb ook een geweldig team. Zonder hen had ik hier niet gestaan. En het publiek was ook geweldig. Het is altijd mijn droom geweest om hier te winnen en nu het gebeurd is, valt het me toch een beetje tegen."
Nu is iedereen uiteraard heel benieuwd wat jij zou zeggen als je Wimbledon hebt gewonnen!quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:14 schreef Federer-fan het volgende:
Barty bedankt iedereen in het stadion... Ook degenen die alleen maar zaten te instagrammen?
Ik vind het altijd zo nietszeggend wat die spelers na zo'n partij zeggen. "Ik speelde heel goed. En mijn tegenstander is een geweldige speler. Die gaat nog heel veel winnen. Hij/zij heeft een geweldig team. Ik heb ook een geweldig team. Zonder hen had ik hier niet gestaan. En het publiek was ook geweldig. Het is altijd mijn droom geweest om hier te winnen en nu het gebeurd is, valt het me toch een beetje tegen."
Ik denk iets als dit:quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:23 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nu is iedereen uiteraard heel benieuwd wat jij zou zeggen als je Wimbledon hebt gewonnen!
quote:Nou, welkom allemaal. Ik kan wel zeggen dat ik dit niet had verwacht. Ik ben maar gewoon een bovengemiddelde clubspeler die het geluk had dat hij een wildcard kreeg en die de titel met drie walkovers en vier opgaves een beetje in de schoot geworpen kreeg. Maar goed, je kunt eraan proberen af te doen, maar ik heb toch maar gewonnen. Ik ben er altijd in blijven geloven. Ik wens mijn tegenstanders een spoedig herstel toe. Volgend jaar zal ik mijn titel niet verdedigen, want de kans lijkt me nul dat ik opnieuw zevens walkovers of opgaves krijg. Maar het is een prachtige ervaring en hoewel ik er weinig voor heb hoeven doen, ben ik toch wel trots.
Jaa.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:29 schreef Bartttt het volgende:
Beginnen ze morgen ook weer rond 3 uur onze tijd? (het staat nog niet op wimbledon.com)
ja Hij zal wel nerveus zijn en als Berrettini een set kan stelen op gravel dan hij zeker op grasquote:Op zaterdag 10 juli 2021 15:46 schreef Federer-fan het volgende:
Nou, daar zit je dan met je dure kaartje. Hopelijk wordt Djokovic Berrettini een wedstrijd, maar ik verwacht drie sets voor Djokovic, misschien gewoon drie keer 6-3 ofzo. Maar misschien krijgt Djokovic last van enige zenuwen, omdat hij weer een heel belangrijke mijlpaal kan halen (20 GS'en en dus gelijk komen met Federer en Nadal) en dat hij zijn droom van een Golden Slam in stand houdt..
Ja, het is natuurlijk denkbaar dat Berrettini wint. Maar voor hetzelfde geld wint hij zes games.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:39 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ja Hij zal wel nerveus zijn en als Berrettini een set kan stelen op gravel dan hij zeker op gras
Waar is Coco?quote:
quote:
Ja, dat denk ik wel. Maar als Berrettini nerveus is en Djokovic niet kan het heel hard gaan. Ik moet denken aan de Wimbledonfinale van 1997. Toen won Sampras met 6-4 6-2 6-4 van Pioline. Zo'n uitslag acht ik goed denkbaar.quote:Op zondag 11 juli 2021 11:27 schreef GwaiLow het volgende:
Pakt Ber meer dan 10 games vandaag, mannen?
Haha!quote:Op zondag 11 juli 2021 14:49 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een dom commentar weer op de BBC. McEnroe: "Berrettini had toch make this wham, bam, thank you ma'am". Fantastisch advies.![]()
![]()
Ja. Zeg dat.quote:Op zondag 11 juli 2021 14:52 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha!
Moet zeggen dat Berrettini wel echt een hele fijne loting heeft gehad. Hurkacz als hoogst geplaatste speler...
quote:Op zondag 11 juli 2021 14:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja. Zeg dat.
Ben sowieso voor Djokovic. Ik zou het liefst willen dat er nooit iemand met tatoeages won.
Samen met kreunen directe DSQquote:Op zondag 11 juli 2021 14:58 schreef GwaiLow het volgende:
[..]![]()
Dat zouden ze eigenlijk moeten verbieden inderdaad ^^
Haha bizar! Tel je dan Wimbledon van vorig jaar niet mee?quote:Op zondag 11 juli 2021 15:08 schreef Federer-fan het volgende:
Dit is volgens mij de honderdzesentwintigste heren-grandslamfinale die ik op rij kijk (allemaal sinds 1989).
Nee, anders was het nummer 127 geweest.quote:Op zondag 11 juli 2021 15:10 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha bizar! Tel je dan Wimbledon van vorig jaar niet mee?
Dat denk ik ook. Kan heel snel gaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |