'such a good racer, Lando'quote:Op zondag 4 juli 2021 16:07 schreef TwenteFC het volgende:
Kijken of Hamilton nu ook een complimentje geeft over de mic
In de rest van de wereld denken ze dat ze voor McLaren zijnquote:
Geweldig toch?quote:
Lijkt er niet opquote:Op zondag 4 juli 2021 16:11 schreef maniack28 het volgende:
Perez moet gewoon ff die tien seconden los rijdne. Moet lukken in een Red Bull toch…
Albon was het wel gelukt.quote:Op zondag 4 juli 2021 16:11 schreef maniack28 het volgende:
Perez moet gewoon ff die tien seconden los rijdne. Moet lukken in een Red Bull toch…
Nou nou nou nou..quote:Op zondag 4 juli 2021 16:11 schreef maniack28 het volgende:
En Tsunoda mag van mij oprotten. Wat een irritant ventje en dan zulke fouten maken.
YLM.quote:Op zondag 4 juli 2021 16:11 schreef maniack28 het volgende:
En Tsunoda mag van mij oprotten. Wat een irritant ventje en dan zulke fouten maken.
Ruilen met Shumacherquote:Op zondag 4 juli 2021 16:11 schreef maniack28 het volgende:
Die kan beter de FL laten voor wat het is en gewoon de banden managen op weg naar de overwinning.quote:
Gratis pit straks niks aan het handjequote:Op zondag 4 juli 2021 16:12 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Die kan beter de FL laten voor wat het is en gewoon de banden managen op weg naar de overwinning.
Witte banden hé ...volgens mij kan ie het daarop uitrijdenquote:Op zondag 4 juli 2021 16:12 schreef Drekkoning het volgende:
Verstappen rijdt de bandjes op, die komt zo binnen
Blijft een risico voor slechts één puntje.quote:
Nopquote:Op zondag 4 juli 2021 16:13 schreef Peterselieman het volgende:
Ik denk dat Max trapt om Ricciardo te lappen en zo Perez te helpen
Wat voegt ie nou toe dan? Hij loopt altijd alleen maar te tieren en echt talent is het niet…quote:
Yuki is zeer zeker wel een talentquote:Op zondag 4 juli 2021 16:14 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Wat voegt ie nou toe dan? Hij loopt altijd alleen maar te tieren en echt talent is het niet…
Voted!quote:
De voorsprong die hij had was bizar. Zijn huidige voorsprong is gewoon prima. Vooral ook omdat ie op nieuwe banden rijdt.quote:
Bottas komt niet dichterbij hoorquote:
Bottas gooit wel weer de rode loper uit.quote:Op zondag 4 juli 2021 16:16 schreef Gehrman het volgende:
Zou leuk zijn als Norris nog even Bottas pakt.
Ik denk eerder om de FL te garanderen en daarmee de grand slam binnen te slepen.quote:Op zondag 4 juli 2021 16:16 schreef franske19 het volgende:
Meer om weer een klapper te voorkomen denk ik. Als je ruimte hebt kun je het maar beter doen.
Het zag er visueel beetje uit als Max op Ham laatst.... Dattie er ineens kan zijn.quote:
Een snel rondje maak je met remmen, niet met gassen.quote:Op zondag 4 juli 2021 16:17 schreef Johannes788 het volgende:
Dom van Max om zo te pushen.
Spaar die motor nu man
Die heeft ie geloof ik niet meer.quote:Op zondag 4 juli 2021 16:18 schreef PzKpfw het volgende:
Waarom switch Verstappen niet gewoon naar een setje softs voor die laatste 10 ronden?
Sowieso: de (on)betrouwbaarheid van motoren lijkt tegenwoordig nauwelijks meer een issue te zijn.quote:Op zondag 4 juli 2021 16:18 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Een snel rondje maak je met remmen, niet met gassen.
Hij had nog een nieuwe gele en een oude witte. Geen rood meerquote:Op zondag 4 juli 2021 16:18 schreef PzKpfw het volgende:
Waarom switch Verstappen niet gewoon naar een setje softs voor die laatste 10 ronden?
Dat gaat de hele week al rond op insta, redding en Twitter om Rai driver of The Day te maken, gewoon omdat het kan (volgens hun)quote:
Deze conclusie kunnen we pas na Silverstone trekken.quote:Op zondag 4 juli 2021 16:20 schreef vaarsuvius het volgende:
We kunnen nu wel veilig stellen dat RB echt de Mercs voorbij is qua prestatie . Alleen pech kan Maxje nog van zijn titel afhelpen
Heel langzaam dan. Net zat hij op 1.5quote:
mmmkai...quote:Op zondag 4 juli 2021 16:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dat gaat de hele week al rond op insta, redding en Twitter om Rai driver of The Day te maken, gewoon omdat het kan (volgens hun)
Hoe komen ze bij Kimi dan? Als je dan voor de memes gaat pak dan Mazepinquote:Op zondag 4 juli 2021 16:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dat gaat de hele week al rond op insta, redding en Twitter om Rai driver of The Day te maken, gewoon omdat het kan (volgens hun)
In ieder geval op de Red Bull Ring. Maar voor het kampioenschap is nog iets meer nodig.quote:Op zondag 4 juli 2021 16:20 schreef vaarsuvius het volgende:
We kunnen nu wel veilig stellen dat RB echt de Mercs voorbij is qua prestatie . Alleen pech kan Maxje nog van zijn titel afhelpen
Hij heeft er alleen niks aan danquote:Op zondag 4 juli 2021 16:21 schreef Peterselieman het volgende:
Perez komt denk ik een rondje tekort om Hammie aan te vallen
Die gekke Hollandersquote:
Je mag maar 1x stemmen das jammerquote:
Ja, Vettel moest een tweede stop.quote:Op zondag 4 juli 2021 16:23 schreef Marcoss het volgende:
Aston Martin bakt er weinig van in de race na sterke kwalificatie
Maar hij krijgt ham natuurlijk geein 10.01 sec achter zich meer..quote:
Starten op de softs was dramatisch, Ferrari had dat goed bekeken.quote:Op zondag 4 juli 2021 16:23 schreef Marcoss het volgende:
Aston Martin bakt er weinig van in de race na sterke kwalificatie
Polonaisequote:Op zondag 4 juli 2021 16:27 schreef 3rr0r het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
[ afbeelding ]
Niet zo ver vanaf Hongarije ook.quote:Op zondag 4 juli 2021 16:28 schreef Sabata het volgende:
Nou zo te zien zijn alle voetbalsupporters naar Oostenrijk vertrokken na vorige week
Te kuttenquote:
Echt hè, ze zijn zowat al aan het inpakken.quote:
Tsja, logisch als de regie het niet laat zienquote:
Als ze het niet uitzenden, zien wij niet wat er gebeurd isquote:Op zondag 4 juli 2021 16:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kennelijk komen er hier ook een aantal mensen achter de crash
Maar het is toch überhaupt geen gekke keuze om er nieuwe bandjes onder te leggen met 7 seconden speling oid?quote:Op zondag 4 juli 2021 16:28 schreef fietsie het volgende:
Zou RB in de meetwaarden die beschadiging van die band gezien hebben? En dat die melding op de radio puur de bevestiging was voor de reden van die late pitstop?
Ja precies. Vertelt alleen wat wij ook zien, heb je niks aanquote:Op zondag 4 juli 2021 16:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tsja, logisch als de regie het niet laat zie
Was duidelijk te zien in de balk met timingquote:Op zondag 4 juli 2021 16:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tsja, logisch als de regie het niet laat zie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |