'such a good racer, Lando'quote:Op zondag 4 juli 2021 16:07 schreef TwenteFC het volgende:
Kijken of Hamilton nu ook een complimentje geeft over de mic
In de rest van de wereld denken ze dat ze voor McLaren zijnquote:
Geweldig toch?quote:
Lijkt er niet opquote:Op zondag 4 juli 2021 16:11 schreef maniack28 het volgende:
Perez moet gewoon ff die tien seconden los rijdne. Moet lukken in een Red Bull toch…
Albon was het wel gelukt.quote:Op zondag 4 juli 2021 16:11 schreef maniack28 het volgende:
Perez moet gewoon ff die tien seconden los rijdne. Moet lukken in een Red Bull toch…
Nou nou nou nou..quote:Op zondag 4 juli 2021 16:11 schreef maniack28 het volgende:
En Tsunoda mag van mij oprotten. Wat een irritant ventje en dan zulke fouten maken.
YLM.quote:Op zondag 4 juli 2021 16:11 schreef maniack28 het volgende:
En Tsunoda mag van mij oprotten. Wat een irritant ventje en dan zulke fouten maken.
Ruilen met Shumacherquote:Op zondag 4 juli 2021 16:11 schreef maniack28 het volgende:
Die kan beter de FL laten voor wat het is en gewoon de banden managen op weg naar de overwinning.quote:
Gratis pit straks niks aan het handjequote:Op zondag 4 juli 2021 16:12 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Die kan beter de FL laten voor wat het is en gewoon de banden managen op weg naar de overwinning.
Witte banden hé ...volgens mij kan ie het daarop uitrijdenquote:Op zondag 4 juli 2021 16:12 schreef Drekkoning het volgende:
Verstappen rijdt de bandjes op, die komt zo binnen
Blijft een risico voor slechts één puntje.quote:
Nopquote:Op zondag 4 juli 2021 16:13 schreef Peterselieman het volgende:
Ik denk dat Max trapt om Ricciardo te lappen en zo Perez te helpen
Wat voegt ie nou toe dan? Hij loopt altijd alleen maar te tieren en echt talent is het niet…quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |