Deze grap slaat volledig doodquote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:25 schreef 3rr0r het volgende:
Waarom gaat een Belg met een korte broek naar de hoeren?
Met pijpen is duurder.
huehuehuequote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:25 schreef 3rr0r het volgende:
Waarom gaat een Belg met een korte broek naar de hoeren?
Met pijpen is duurder.
wtf heb je mijn like weggeklikt?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:26 schreef onlogisch het volgende:
Godverdomme boys. Net aanwezig en nu al raak.
[ afbeelding ]
Waar danquote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:23 schreef onlogisch het volgende: [..] Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg"
Zelfpijpertquote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:26 schreef onlogisch het volgende:
Godverdomme boys. Net aanwezig en nu al raak.
[ afbeelding ]
Boos.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
wtf heb je mijn like weggeklikt?
Dan neem ik hem terug
Belgen hebben toch geen eigen cultuur, dus Ja.quote:
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:
En dat met Keto Kotiquote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:28 schreef R-woud93 het volgende:
Die Belgen kunnen totaal niet aanvallen, ze geven Lukaku de bal en die moet het maar uitzoeken verder
MacBook is één woord.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:28 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Maar als je erop laat zuigen wordt-ie lekker groot.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:28 schreef Coco het volgende:
Mods die met likes pochen hebben doorgaans een kleine piemel
Dat zwaar overdreven gepijp over hem is ook irritant.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:26 schreef Kriegel het volgende:
Die rooie is écht hun Robben, niet normaal.
Wat een Belgen antwoord.quote:
Gouden generatie enzo B)quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:28 schreef R-woud93 het volgende:
Die Belgen kunnen totaal niet aanvallen, ze geven Lukaku de bal en die moet het maar uitzoeken verder
Vanavond niet, want ik kijk bij de Belgquote:
Deze manquote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:28 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Nee Enzo was in de jaren 80quote:
Ze heeft een mondkapjequote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:30 schreef RipCity het volgende:
lol met bordje hou 1.5 meter afstand rondlopen op 40cm van de fans…
Laat grappen maken maar aan anderen overquote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:25 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Was een grapje, zal mij een worst wezen.
JIJ OOK KEREL, DIT IS TOCH HELEMAAL GEWELDIG!!!!!!quote:
De clou was voor jou wat te hoog gegrepen.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Laat grappen maken maar aan anderen over
Klopt helemaal maat.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:28 schreef Coco het volgende:
Mods die met likes pochen hebben doorgaans een kleine piemel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hm, Sporza dat klinkt toch verdacht italiaans... Volgens mij is dit de langstlopende infiltratie operatie ooit...quote:
Je bedoelt dus eigenlijk gewoon "Belg"quote:
Pleonasmequote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:33 schreef Fleischmeister het volgende:
Italië domineert, terechte voorsprong, ik schenk nog een Belgische trappist in
Terwijl uit de beelden bleek, dat-ie een been was kwijtgeraakt.quote:
Ik doe mee. Proost.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:33 schreef Fleischmeister het volgende:
Die kijkt bij vrienden.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:33 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Waar blijft de meltdown van @:capuchon_jongen ?
Morgenavond tegen Denemarken.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:27 schreef TLC het volgende:
Wanneer speelt Oranje zijn kwartfinale.. oh wacht
Dan kunnen de Belgen het wel schudden.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:33 schreef Gehrman het volgende:
Valentijn voorspelde dat België gaat winnen.
Die verwacht ik om 22:53 vanavondquote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:33 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Waar blijft de meltdown van @:capuchon_jongen ?
De vrienden van wie? En vinden die het zomaar goed dat hij daarbij komt zitten?quote:
Die wil ook dat ten Cate bondscoach gaat worden, totaal ongeloofwaardig die manquote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:33 schreef Gehrman het volgende:
Valentijn voorspelde dat België gaat winnen.
Laten we het hopen makker, laten we het hopenquote:
Wat heeft die Ten Cate dan gepresteerd?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:35 schreef TLC het volgende:
[..]
Die wil ook dat ten Cate bondscoach gaat worden, totaal ongeloofwaardig die man
Ik start met een Leffe. Gedurende de avond opschakelen.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:33 schreef Fleischmeister het volgende:
Kunstgras gemaakt. De lul.quote:
Hou maar op hoorquote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:35 schreef 3rr0r het volgende:
Een Belg loopt langs een hoog hek en achter dat hek hoort hij een groep mensen "eenentwintig, eenentwintig", roepen.
Er zit een klein gaatje in het hek en de Belg kijkt door het gaatje heen.
Dan steekt iemand een vinger in zijn oog, en dan klinkt het: "tweeentwintig, tweeentwintig"!
Ik heb een Leffe Blond.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik start met een Leffe. Gedurende de avond opschakelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
ik snap em nietquote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:35 schreef 3rr0r het volgende:
Een Belg loopt langs een hoog hek en achter dat hek hoort hij een groep mensen "eenentwintig, eenentwintig", roepen.
Dan steekt iemand een vinger in zijn oog, en dan klinkt het: "tweeentwintig, tweeentwintig"!
quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:35 schreef 3rr0r het volgende:
Lekker. Welke?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik start met een Leffe. Gedurende de avond opschakelen.
Kan volgens de statistieken niet, er is nooit een land geweest dat in 1 jaar zowel het ESF als het EK gewonnen heeft.quote:
hij kan toch even op zijn telefoon een update doen op fok, wij willen het wel weten als ie een hartverzakking krijgt, is toch deel van het meubilair inmiddels.quote:
ESF? Nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:37 schreef TLC het volgende:
[..]
Kan volgens de statistieken niet, er is nooit een land geweest dat in 1 jaar zowel het ESF als het EK gewonnen heeft.
Wel jammer hoor.
Snoeksgodquote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:38 schreef Toby56 het volgende:
"Heel veel ploegen kunnen met één goal niet winnen."
(Frank Snoeks)
Snoeks is van het schaatsen.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:38 schreef Toby56 het volgende:
(Frank Snoeks)
Heel veel ploegen kunnen met Frank de Boer niet winnenquote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:38 schreef Toby56 het volgende:
(Frank Snoeks)
European Strike Fighter denk ikquote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:36 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik heb een Leffe Blond.En een regenboogvlag zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In de rust zet ik de airfryer aan en staat een Tripel Karmeliet op mij te wachten.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:39 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Krijg trek in een bittergarnituurtje @:dr_flash
Beetje interessant doenquote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:41 schreef monkyyy het volgende:
Waarom steken ze voor het nemen van een hoekschop hun arm omhoog
Ode aan Duitslandquote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:41 schreef monkyyy het volgende:
Azian Lives Matter.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:41 schreef monkyyy het volgende:
Genieten maat.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:41 schreef Coco het volgende:
[..]
In de rust zet ik de airfryer aan en staat een Tripel Karmeliet op mij te wachten.
quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:41 schreef Coco het volgende:
[..]
In de rust zet ik de airfryer aan en staat een Tripel Karmeliet op mij te wachten.
Dat is als antwoord op de vraag: wie neemt de corner?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:41 schreef monkyyy het volgende:
Ode aan Adolf.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:41 schreef monkyyy het volgende:
Die bestellen een rondje bier voor de rust.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:41 schreef monkyyy het volgende:
Nice. Ik had net ook een tripel. Wilderen Kannunik. Moest ik ee a proberen.quote:
Dan weten de anderen in welke hoek hij staat en dus van welke kant ze de bal kunnen verwachten, het zou stom zijn als iemand de bal op het achterhoofd krijgt omdat ie de andere kant op kijkt.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:41 schreef monkyyy het volgende:
Luchtvochtigheid controlequote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:41 schreef monkyyy het volgende:
quote:
Ik zat nog te twijfelen straks om een lekker speciaaltje mee te nemen. Maar heb alleen Heineken. Misschien beter voor me.quote:
Ja dat vroeg ik me ook af.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:41 schreef monkyyy het volgende:
Vind ik veel te zoet.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:42 schreef Salina het volgende:
[..]
Nice. Ik had net ook een tripel. Wilderen Kannunik. Moest ik ee a proberen.
Prima alcoholvrij bierquote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:44 schreef Monolith het volgende:
Ik zit aan een laffe brewdog nanny state.
Nice, ik heb hier ook een stel Brewdogs koud.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:44 schreef Monolith het volgende:
Ik zit aan een laffe brewdog nanny state.
Ja inderdaad, zeldzaam makkelijk.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:45 schreef onlogisch het volgende:
De poort wordt ook wel helemaal voor hem opengezet hoor
Ja voor een alcoholvrij biertje is ie prima. Leek me wel raadzaam aangezien ik vandaag mijn tweede vaccinatie had.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |