Het is ‘door de beugel kunnen’ en ‘door de mand vallen’. Die twee uitdrukkingen heb je vakkundig door elkaar gehaald.quote:
Dit is correct en tevens juist.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:10 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Het is ‘door de beugel kunnen’ een ‘door de maand vallen’. Die twee uitdrukkingen heb je vakkundig door elkaar gehaald.
ah, excuusquote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:10 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Het is ‘door de beugel kunnen’ een ‘door de mand vallen’. Die twee uitdrukkingen heb je vakkundig door elkaar gehaald.
Die arme habibo_eend werd onheus bejegend.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oh is ome murp weer langs?
Wie is er nou weer stout geweest?
Iedereen een ban.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:17 schreef datismijnmening het volgende:
DE tien minuten zijn voorbij
Wat nu?![]()
oja, ik heb eerst de OP veranderdquote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:17 schreef datismijnmening het volgende:
Wat nu?![]()
NEET?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:15 schreef Boze_Eend het volgende:
weekendik heb altijd weekend
net zoals een zekere vlogger
Murp is nu 23 klb sc topics aan het lezenquote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:17 schreef datismijnmening het volgende:
Wat nu?![]()
idd!quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:20 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Murp is nu 23 klb sc topics aan het lezen
ga eens werken voor je geldquote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:15 schreef Boze_Eend het volgende:
weekendik heb altijd weekend
net zoals een zekere vlogger
Ik vind dit een saai spelletjequote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:20 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Murp is nu 23 klb sc topics aan het lezen
quote:
kunnen we niet kappen met m?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:27 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Doe Braddie de groeten als je hem tegenkomt
Misschien moet ik dan maar wat harder optreden?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb al geprobeerd het hier te stoppen maar kreeg geen medewerking van de crew helaas
Kom eens met wat interessante polemiek danquote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb al geprobeerd het hier te stoppen maar kreeg geen medewerking van de crew helaas
Ja dat zeg je nu wel maar zometeen probeer ik hier de orde te handhaven en ben jij weer verdwenen. En dan over een maand ofzo roep je opeens weer dat het verboden is over braddie te pratenquote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:34 schreef murp het volgende:
[..]
Misschien moet ik dan maar wat harder optreden?
Like m'n post in NWS even. Hypocriete d66'er aangepaktquote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kom eens met wat interessante polemiek dan
Iink?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Like m'n post in NWS even. Hypocriete d66'er aangepakt
Nogalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan nietquote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zoek gewoon even. Beetje moeite doen voor mijn pareltjes
quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:38 schreef Modus het volgende:
[..]
NogalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
Je doet zelf net zo hard mee, schijnheilige.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja dat zeg je nu wel maar zometeen probeer ik hier de orde te handhaven en ben jij weer verdwenen. En dan over een maand ofzo roep je opeens weer dat het verboden is over braddie te praten
quote:
Braadgodquote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:45 schreef Sheffield het volgende:
Laten we hier gebroederlijk genieten van de Braadgod
Niets mis met Polen.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:43 schreef Makrelis het volgende:
lol. Nu is het weer een polen-hotel in NWS waar ze op los gaan.
Cucks die ook voedsel voor hem gaan bestellen steeds zijn eigenlijk nog erger.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Braadgod![]()
Die wandelende vetbult kan nog niet eens een kipburger bakken
Zijn stiekem gewoon feeders.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:01 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Cucks die ook voedsel voor hem gaan bestellen steeds zijn eigenlijk nog erger.
Dat hij die als "fans" beschouwt zegt toch wel veelquote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:01 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Cucks die ook voedsel voor hem gaan bestellen steeds zijn eigenlijk nog erger.
Prima gast waar ik mee heb gewerkt alleen z'n engels en nederlands waren bagger terwijl hij al 6 jaar hier woont. Ingewikkelde zaken konden we alleen met gebarentaal en tekeningen doen. Technisch overleg was er niet bij dus laat maar zitten. Dan werk ik liever alleen.quote:
Ga jij nou ook al beginnen?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
@:fok-it komt er gewoon voor uit inderdaad
Tijdlang in een magazijn gewerkt met Polen, gewoon hardwerkende leuke gasten, sommige gewoon slim maar die kwamen voor het loon naar NL. Prima lui waarmee je kon lachen, doen nooit moeilijk. Nederlands leren doen ze ook wel hun best voor.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:08 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Prima gast waar ik mee heb gewerkt alleen z'n engels en nederlands waren bagger terwijl hij al 6 jaar hier woont. Ingewikkelde zaken konden we alleen met gebarentaal en tekeningen doen. Technisch overleg was er niet bij dus laat maar zitten. Dan werk ik liever alleen.
Je bent wel een beetje een cuck hoor, met je IS-vrouwtjes terughalen naar NLquote:
Het is begonnen als “grap”. Onbetaald eten bezorgen… in hoeverre je dat natuurlijk als grap kunt zien want heel erg grappig is dat niet na 3 keer. Totdat ze erachter kwamen dat die vetlel alles onder zijn neus duwt wat hij gratis aangeboden krijgt. Dat is ook wel een keer leuk maar ik herinner me een stream waarin er letterlijk elk half uur een bezorger op de stoep stond. Je zou zeggen dat hij er van leert maar dat lijkt niet het geval te zijn.quote:
Als dat ook al `cuck' is zijn al die termen echt niks meer waardquote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:11 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje een cuck hoor, met je IS-vrouwtjes terughalen naar NLZodat ze hier "straf" kunnen krijgen
Was het eigenlijk ergens in beeld? Of heb je het uit hem gelokt met een xxl pizza?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:12 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Het is begonnen als “grap”. Onbetaald eten bezorgen… in hoeverre je dat natuurlijk als grap kunt zien want heel erg grappig is dat niet na 3 keer. Totdat ze erachter kwamen dat die vetlel alles onder zijn neus duwt wat hij gratis aangeboden krijgt. Dat is ook wel een keer leuk maar ik herinner me een stream waarin er letterlijk elk half uur een bezorger op de stoep stond. Je zou zeggen dat hij er van leert maar dat lijkt niet het geval te zijn.
Ik volg hem nu weer een tijdje na 2 jaar en binnen 3 dagen had ik zijn adres.
Natuurlijk, want hij is zwakzinnig en heeft geen toekomstbesef. Het is vrij triest om daar gebruik van te maken.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:12 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Het is begonnen als “grap”. Onbetaald eten bezorgen… in hoeverre je dat natuurlijk als grap kunt zien want heel erg grappig is dat niet na 3 keer. Totdat ze erachter kwamen dat die vetlel alles onder zijn neus duwt wat hij gratis aangeboden krijgt. Dat is ook wel een keer leuk maar ik herinner me een stream waarin er letterlijk elk half uur een bezorger op de stoep stond. Je zou zeggen dat hij er van leert maar dat lijkt niet het geval te zijn.
Ik volg hem nu weer een tijdje na 2 jaar en binnen 3 dagen had ik zijn adres.
Wat jij wil. Cuck.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als dat ook al `cuck' is zijn al die termen echt niks meer waard
Je bent er nogal druk mee zo 24 uur laterquote:
Poolse vrouwen zijn vaak enorm ordinair in uiterlijkquote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:11 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Tijdlang in een magazijn gewerkt met Polen, gewoon hardwerkende leuke gasten, sommige gewoon slim maar die kwamen voor het loon naar NL. Prima lui waarmee je kon lachen, doen nooit moeilijk. Nederlands leren doen ze ook wel hun best voor.
En de Poolse dames zijn natuurlijk best nice.
Post eens een vrouw die je leuk vindt.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Poolse vrouwen zijn vaak enorm ordinair in uiterlijk
Och, sommige, maar een beetje ordinair is niets mis mee, mits goed verzorgd.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Poolse vrouwen zijn vaak enorm ordinair in uiterlijk
Je komt toch wel weer terugquote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:20 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb besloten dat ik bij 250.000 posts mijn account ga verwijderen.
Zal je missenquote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:20 schreef datismijnmening het volgende:
Heb je nog wel even te gaan danquote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:20 schreef datismijnmening het volgende:
En dan een nieuwe aanmaken zeker. Jij gaat voor een tweede zilveren FOK!-speldje?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:20 schreef datismijnmening het volgende:
quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:22 schreef Makrelis het volgende:
[..]
En dan een nieuwe aanmaken zeker. Jij gaat voor een tweede zilveren FOK!-speldje?
Nee. Weg is weg.quote:
Dat statement is vaker langs gekomen op Fok!quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Nee. Weg is weg.
Echt waar.
Nou ja, 9 jaar voor 67k. Dan mag je ook wel weg tegen de tijd dat je de 250k aantiktquote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Nee. Weg is weg.
Echt waar.
quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Post eens een vrouw die je leuk vindt.
Waarom doe je gelijk allemaal onderzoekquote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik had uit deze SC begrepen dat alle Deense vrouwen ordinaire bimbo's waren.
Tussen Megan Fox en Keira Knightley zit wel echt een wereld van verschilquote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik had uit deze SC begrepen dat alle Deense vrouwen ordinaire bimbo's waren.
Ik ben nieuwsgierig aangelegdquote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom doe je gelijk allemaal onderzoek
Megan Fox is ook niet meer zo lekker als in 2012.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tussen Megan Fox en Keira Knightley zit wel echt een wereld van verschil
Wel lekker hequote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Moet toch ook even een foto van de voorkant checken.
Waarom kijk je niet naar persoonlijkheid?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Moet toch ook even een foto van de voorkant checken.
Omdat je karakter en intelligentie toch niet kunt neuken.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom kijk je niet naar persoonlijkheid?
Denk dat je Modus maar om inspiratie moet vragen @Mortaxxquote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Megan Fox is ook niet meer zo lekker als in 2012.
Misschien moet ik het eens updaten.
Seksquote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Omdat je karakter en intelligentie toch niet kunt neuken.
vieze cuck!!quote:
Ja geen idee, cuck kan je overal voor gebruiken schijnbaar dus jij bent er ook maar 1quote:
Het zit je wel diep hequote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja geen idee, cuck kan je overal voor gebruiken schijnbaar dus jij bent er ook maar 1
Oh rare jongen ben je ookquote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja geen idee, cuck kan je overal voor gebruiken schijnbaar dus jij bent er ook maar 1
Ik zal er geen seconde minder om slapen ouwe reusquote:
Maar, maar, die zielige IS vrouwtjes en kindertjes dan, helemaal alleen in een hel die ze zelf gecreëerd hebbenquote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zal er geen seconde minder om slapen ouwe reus
Ja je mag er nog 10 reacties aan besteden hoor, ik vind het allemaal primaquote:Op vrijdag 2 juli 2021 23:10 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Maar, maar, die zielige IS vrouwtjes en kindertjes dan, helemaal alleen in een hel die ze zelf gecreëerd hebben
Prima! Benieuwd of je een klein beetje bent bijgedraaid?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja je mag er nog 10 reacties aan besteden hoor, ik vind het allemaal prima
En actief ophalen? Want daar ging het om.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 23:13 schreef Fok-it het volgende:
Maar om je nog een beetje fijn gevoel geven, als ze voordat ze terugkomen allemaal kapot genuked worden zal ik er eveneens geen seconde minder om slapen. Die vrouwen dan he, kinderen hoeft niet
Nou ja, ik ga er vanuit dat zij eerst voor zichzelf bevestigd willen hebben dat ze ook daadwerkelijk berecht kunnen worden voor ze de keus maken om ze terug te halen.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 23:15 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
En actief ophalen? Want daar ging het om.
Persoonlijkheid is een rolquote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom kijk je niet naar persoonlijkheid?
Morgen moet er toch ook gegeten worden?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 23:21 schreef Modus het volgende:
Tis wel weer ff klaar met fastfood, hoor ik net. Tot over 3 dagen dus.
Zo dan, wat een uitspraakquote:Op vrijdag 2 juli 2021 23:32 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
Daeneris verdient de Iron throne, there I said it.
wut? het ene is een unpopulair opinion en andere een feitelijke constatering.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo dan, wat een uitspraak
Denk je dat Michael Scofield het lukt om te ontsnappen?
is inmiddels toch alweer ancient history johquote:Op vrijdag 2 juli 2021 23:42 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
wut? het ene is een unpopulair opinion en andere een feitelijke constatering.
Boeken zijn nog bezig.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
is inmiddels toch alweer ancient history joh
Ja die boeken wilde ik weer aan beginnen, maar ik moet me echt door boek 1 heenwerken want dat vind ik nog zo gelijk aan de seriequote:
Dit is wat Braddie en Lewis Hamilton gemeen hebbenquote:
Ok Kluunquote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:20 schreef datismijnmening het volgende:
Is Kluun anoniem?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 23:57 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Dit is wat Braddie en Lewis Hamilton gemeen hebben
[..]
Ok Kluun
Kun je niet beter onderzoeken of het percentage vegetariërs in dat land hierdoor is toegenomen?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 19:28 schreef Makrelis het volgende:
Is er een Sloveniër in de zaal? Ik ben met een onderzoekje bezig en ik kom er niet uit.
Slovenië is het enige land in Europa waar ritueel slachten per wet verboden is (sinds 2012) en ik wil weten wat voor invloed dat de laatste 10 jaar voor invloed heeft gehad op het percentage moslims in dat land.
Echter, relevante demografische gegevens die ik kan vinden gaan maar tot 2002.
Ik wil dit graag uitgezocht hebben.
Nee maar wel veel van dit soort loze beloftes:quote:
quote:Op maandag 16 november 2020 20:14 schreef Kluun1985 het volgende:
Er zijn mensen als Kluun, of eigenlijk mensen als Fokjes. Wij kennen geen geluk, noch leven.
Er zijn echter mensen met bakken geluk, Trump is daar 1 van.
Daar Gaat Die:
ALS Donald J Trump niet op 20 januari 2021 zijn overwinningsspeech geeft, dan verlaat Kluun dit forum.
Die man gaat winnen LET OP.
Oooohquote:Op zaterdag 3 juli 2021 00:03 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Nee maar wel veel van dit soort loze beloftes:
[..]
Ben jij Amarantha???quote:
Als in een rollenspel waarbij de rolverdeling nog weleens dynamisch wil zijn.quote:
Kun je nagaan hoe fit hij eigenlijk is!quote:Op vrijdag 2 juli 2021 18:53 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Ben toch wel verbaasd dat hij met deze levensstijl nog steeds geen gezondheidsklachten heeft.
Die Hele situatie in het noorden in geweldig geschreven. Verder lijkt er weinig spannends te zijn.quote:
Ik denk vooral dat het met een paar jaar heel snel bergafwaarts gaat, nu hij de 30 gepasseerd isquote:Op zaterdag 3 juli 2021 08:55 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe fit hij eigenlijk is!
Merk dat bij mezelf ook erg.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 09:21 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Ik denk vooral dat het met een paar jaar heel snel bergafwaarts gaat, nu hij de 30 gepasseerd is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die kinderen kunnen er ook lekker veel aan doen ja. Lijkt me echt zo makkelijk om als een mongooltje te redeneren.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 23:10 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Maar, maar, die zielige IS vrouwtjes en kindertjes dan, helemaal alleen in een hel die ze zelf gecreëerd hebben
Is dat serieus een vraag die je moet stellen gast?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 11:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Straks prikje halen.
Waar is mijn paspoort?
Je hebt geen ID-kaart?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 11:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Straks prikje halen.
Waar is mijn paspoort?
Neen.quote:
Komt goed. Beter is mijn lichaam geen bitch en moet ik niet voor nazorg blijvenquote:
Vorige ging niet goed?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 11:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Neen.
Rijbewijs is vast goed genoeg.
[..]
Komt goed. Beter is mijn lichaam geen bitch en moet ik niet voor nazorg blijven
Is mijn eerste.quote:
Kan ik weer even mooi patsen met mijn trekker rijbewijs.quote:
Zou wel terecht zijn want het stelt echt niets voorquote:Op zaterdag 3 juli 2021 11:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is mijn eerste.
Maar zie het helemaal voor me dat je ineens flauw valt of iets, en dan iedereen kijkt van:
"Wat een kneusje die de genenpoep vervuilt"
Vandaag even een strip bijgelezen die ik meer dan een jaar niet gelezen had, om de schrijver.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 11:40 schreef Fok-it het volgende:
Ik kan me herinneren dat je van die prikken tegen DTP en Hep A wel wat meer voelde dan dit ja.
Maar je leest de strip om de strip toch? Wat was er met die schrijver dan?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 11:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vandaag even een strip bijgelezen die ik meer dan een jaar niet gelezen had, om de schrijver.
Zie je achter elkaar allemaal in memoria voor schrijvers en tekenaars die ons de afgelopen 1,5 jaar ontvallen zijn. Right in the feels
Had bijvoorbeeld helemaal niet meegekregen dat Richard Corben overleden was (of was het vergeten, je weet het maar nooit met mijn geheugen).
Hij duwde zijn extreem linkse politiek teveel door in het verhaal.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar je leest de strip om de strip toch? Wat was er met die schrijver dan?
mijn heldquote:
Richard Corben.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 11:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vandaag even een strip bijgelezen die ik meer dan een jaar niet gelezen had, om de schrijver.
Zie je achter elkaar allemaal in memoria voor schrijvers en tekenaars die ons de afgelopen 1,5 jaar ontvallen zijn. Right in the feels
Had bijvoorbeeld helemaal niet meegekregen dat Richard Corben overleden was (of was het vergeten, je weet het maar nooit met mijn geheugen).
Nummer 1 qua? Strips? Welke strips staan daar normaal gesproken danquote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij duwde zijn extreem linkse politiek teveel door in het verhaal.
En waarom het in eerste instantie goed verkocht (tijdje op nummer 1 gestaan, wat bizar is voor een Hulk strip), is omdat het anders was. Meer horror, meer onvoorspelbaar.
Maar dan krijg je een punt dat het alleen maar gaat over transmensen, over white privilege, klimaatverandering en anti-kapitalisme.
Toen kelderden de cijfers. Dus ik dacht: even kijken hoe het er nu voorstaat.
Is dat wat? Trok mij nooit zo.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:16 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Richard Corben.Ik heb Wereld der Mutanten.
Een tijd lang Batman, Star Wars of Spider-Man. Voordat ze dat verneuktenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nummer 1 qua? Strips? Welke strips staan daar normaal gesproken dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |