abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200172570
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 18:09 schreef HermieHermann het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

laatst ook na de ophef over dit krokant dekentje trots laten zien dat hij er een dekbedovertrek overheen had gedaan maar zelfs toen nog dat kale gele kussen
Wow.

Misschien kan iemand hem even zeggen dat je dekens en kussens gewoon kunt wassen. Of nieuwe kunt kopen in dit geval.

Wat is dat adres ik haal wel voor hem zelfs hij mag niet leven onder deze erbarmelijke omstandigheden. _O-
pi_200172592
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 18:55 schreef Sander166 het volgende:

[..]

Stiekem heb je spijt dat je Braddie hebt afgewezen
Ja heel erg hoor
Op woensdag 9 april 2025 20:00 schreef JustinK het volgende:
Ken je die topper, zie je dr gaan?
pi_200172605
Het gaat over antiroosshampoo en beddengoed. De Viva-vrouwtjes zullen zich best thuis voelen in de klb-sc.
pi_200172623
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 19:01 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Het gaat over antiroosshampoo en beddengoed. De Viva-vrouwtjes zullen zich best thuis voelen in de klb-sc.
Gauw over op Star Trek Fleet Command dan.
pi_200172760
quote:
Zat van die droge Viva kutjes die hem wel willen 'verzorgen'. Maar daar trapt onze bolle vlogger mooi niet in. Dan raakt hij zijn makkelijke leventje kwijt.
pi_200172781
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 19:10 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Zat van die droge Viva kutjes die hem wel willen 'verzorgen'. Maar daar trapt onze bolle vlogger mooi niet in. Dan raakt hij zijn makkelijke leventje kwijt.
lol. Daar moet je toch zelf ook niet aan denken?
  vrijdag 2 juli 2021 @ 19:12:16 #232
386879 Sheffield
Weet het ook niet
pi_200172782
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 18:53 schreef Sander166 het volgende:

[..]

Ben toch wel verbaasd dat hij met deze levensstijl nog steeds geen gezondheidsklachten heeft.
Kortademigheid en dikke voeten/enkels zijn ook gezondheidsklachten
pi_200172787
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 18:59 schreef Azula het volgende:

[..]

Wow.

Misschien kan iemand hem even zeggen dat je dekens en kussens gewoon kunt wassen. Of nieuwe kunt kopen in dit geval.

Wat is dat adres ik haal wel voor hem zelfs hij mag niet leven onder deze erbarmelijke omstandigheden. _O-
Ja ik heb diep van binnen ergens ook best medelijden met die jongen, over simpele basis dingen schijnt hij geen beheersing te hebben, sorry maar zijn tafelmanieren zijn ook echt om te janken, prima hoor, ik woon ook alleen (inb4 maagd) maar dan gebruik je niet je tengels ipv een servet om je smoel af te vegen bijvoorbeeld, laat staan voor een 'food review' wat je vervolgens upload op Youtube.

Ik snap sommige gewoon niet, normale voorschriften zijn een verbetering op je levensstijl, een betere levensstijl maakt je onbewust gelukkiger.

Een ander ding wat ik bijvoorbeeld niet snap maar dat kan ook smaak zijn ( :') ), waar zijn enige FUCKING PLANTEN EN EEN PAAR LEUKE SCHILDERIJEN IN JE HUIS????????

#Meeleesbraddie

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-07-2021 19:14:08 ]
pi_200172806
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 18:53 schreef Sander166 het volgende:

[..]

Ben toch wel verbaasd dat hij met deze levensstijl nog steeds geen gezondheidsklachten heeft.
Hoor hem eens ademen als hij niks doet. Hij snurkt zelfs al als hij niet slaapt.
pi_200172809
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 19:12 schreef Sheffield het volgende:

[..]

Kortademigheid en dikke voeten/enkels zijn ook gezondheidsklachten
Oja die diabetes voet. Hahaatjes.
pi_200172883
quote:
Zo gaat dat als je volwassen wordt
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_200172893
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 19:14 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Hoor hem eens ademen als hij niks doet. Hij snurkt zelfs al als hij niet slaapt.
Hij is pas 30 ook heh. Toen voetbalde ik nog op niveau zonder de volgende dag overal pijn te hebben. Nu met 40 is dat flink anders. Als hij 40 is zit hij van het positieve uitgaande in een scootmobiel.
pi_200172935
Habibos ik heb begrepen dat braddie een medekneus heeft gevonden?
pi_200172941
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 19:19 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Hij is pas 30 ook heh. Toen voetbalde ik nog op niveau zonder de volgende dag overal pijn te hebben. Nu met 40 is dat flink anders. Als hij 40 is zit hij van het positieve uitgaande in een scootmobiel.
Waar zijn zijn ouders bijvoorbeeld? Die vinden dit allemaal goed? Doet hij trouwens begeleid wonen?
pi_200172971
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 19:22 schreef Boze_Eend het volgende:
Habibos ik heb begrepen dat braddie een medekneus heeft gevonden?
Haribo, wie dan? @PhoenixGod ?
pi_200173049
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 19:23 schreef Verbruikersnaam het volgende:

[..]

Waar zijn zijn ouders bijvoorbeeld? Die vinden dit allemaal goed? Doet hij trouwens begeleid wonen?
Gescheiden. Zijn moeder heeft hem er wel eens op aangesproken. Maar Braad bagatelliseert alles.
pi_200173073
Is er een Sloveniër in de zaal? Ik ben met een onderzoekje bezig en ik kom er niet uit.
Slovenië is het enige land in Europa waar ritueel slachten per wet verboden is (sinds 2012) en ik wil weten wat voor invloed dat de laatste 10 jaar voor invloed heeft gehad op het percentage moslims in dat land.
Echter, relevante demografische gegevens die ik kan vinden gaan maar tot 2002.

Ik wil dit graag uitgezocht hebben. :)
pi_200173118
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 19:12 schreef Verbruikersnaam het volgende:

[..]

Ja ik heb diep van binnen ergens ook best medelijden met die jongen, over simpele basis dingen schijnt hij geen beheersing te hebben, sorry maar zijn tafelmanieren zijn ook echt om te janken, prima hoor, ik woon ook alleen (inb4 maagd) maar dan gebruik je niet je tengels ipv een servet om je smoel af te vegen bijvoorbeeld, laat staan voor een 'food review' wat je vervolgens upload op Youtube.

Ik snap sommige gewoon niet, normale voorschriften zijn een verbetering op je levensstijl, een betere levensstijl maakt je onbewust gelukkiger.

Een ander ding wat ik bijvoorbeeld niet snap maar dat kan ook smaak zijn ( :') ), waar zijn enige FUCKING PLANTEN EN EEN PAAR LEUKE SCHILDERIJEN IN JE HUIS????????

#Meeleesbraddie

handdoeken zijn ook niet nodig hoor
Op dinsdag 30 juni 2015 19:45 schreef HPLC het volgende:
Wow, rustig, heb maar liefst 3 mm hoor
pi_200173213
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 19:19 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Joh zelfs m'n opa van 82 wint het qua conditie met gemak van hem, die kan namelijk wel verder dan een kilometer lopen of fietsen zonder er helemaal kapot van te zijn.
pi_200173367
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 19:34 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Joh zelfs m'n opa van 82 wint het qua conditie met gemak van hem, die kan namelijk wel verder dan een kilometer lopen of fietsen zonder er helemaal kapot van te zijn.
ja maar fietsen gaat ook moeilijk als je telkens de ketting breekt, kan hij niks aandoen
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
pi_200173439
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 19:41 schreef Doug-Heffernan het volgende:

[..]

ja maar fietsen gaat ook moeilijk als je telkens de ketting breekt, kan hij niks aandoen
Hele volksstammen aan mountainbikers, wielrenners en bezorgers die getraind zijn, hun fiets ook zwaar belasten en die hebben nergens last van, maar de braad sloopt elke ketting binnen een paar meter. Zelfs de schakeltjes zijn tegen hem!
pi_200173506
quote:
9s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 19:46 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Hele volksstammen aan mountainbikers, wielrenners en bezorgers die getraind zijn, hun fiets ook zwaar belasten en die hebben nergens last van, maar de braad sloopt elke ketting binnen een paar meter. Zelfs de schakeltjes zijn tegen hem!
Het zit hem in de bovenmenselijke kracht in zijn benen.
pi_200173576
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 19:50 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Er is zelfs geen broekmaat meer voor zijn gespierde benen.
pi_200173590
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 17:55 schreef Ama het volgende:

[..]

= 4 bolletjes leverpastei

(denk ik)
dat is in 2 dagen op :')
pi_200173624
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 19:50 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Nou eerlijk is eerlijk, de koppeling in z'n Xsara ging echt loodzwaar maar zelf had hij er geen problemen mee. Misschien toch korte maar krachtige beentjes.

Aan de andere kant, die auto had meer euvels waarvan sommige zelfs vrij gevaarlijk waren, en toch heeft hij er een tijdje in rondgereden ogenschijnlijk zonder zich daar heel druk om te maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')