Ik ben geen roos expert maar is dat geen aandoening dat je makkelijk weg kunt halen met speciale shampoo? Hij heeft dat al echt lang...quote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:52 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Ik ben geen roos expert maar is dat geen aandoening dat je makkelijk weg kunt halen met speciale shampoo? Hij heeft dat al echt lang...
Maar ja kost geld dit dat.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:54 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Ja die reclames idd dit dat zus zo
Gewoon head and shoulders oid.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:52 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Ik ben geen roos expert maar is dat geen aandoening dat je makkelijk weg kunt halen met speciale shampoo? Hij heeft dat al echt lang...
heb niet veel verstand van roos maar al jaren op dezelfde vergeelde kussen zonder kussensloop slapen kan ook niet echt goed zijn voor de gezondheid van je hoofdhuidquote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:52 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:59 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
heb niet veel verstand van roos maar al jaren op dezelfde vergeelde kussen zonder kussensloop slapen kan ook niet echt goed zijn voor de gezondheid van je hoofdhuid
quote:Op vrijdag 2 juli 2021 18:05 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand zonder kussensloop gezien tot het vaccinfilmpje.![]()
![]()
Echt gadverquote:Op vrijdag 2 juli 2021 18:09 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
laatst ook na de ophef over dit krokant dekentje trots laten zien dat hij er een dekbedovertrek overheen had gedaan maar zelfs toen nog dat kale gele kussen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
@Moonlightquote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:52 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Als dat er ook nog eens bij komtquote:Op vrijdag 2 juli 2021 18:28 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
@:moonlight
Heeft hij jou ook ondergesneeuwd?
1.51 euro nu hier in België. Kan Braad gelijk tanken op zijn roadtripquote:Op vrijdag 2 juli 2021 18:27 schreef Zipportal het volgende:
https://frontpage.fok.nl/(...)edrag-aangepast.html
@:BradgeTV
Ja maar hij moet toch even wachten voordat hij op jouw graf kan dansenquote:Op vrijdag 2 juli 2021 18:37 schreef praadje het volgende:
[..]
1.51 euro nu hier in België. Kan Braad gelijk tanken op zijn roadtrip
Oh ja, dat is waar ook ja.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 18:42 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Ja maar hij moet toch even wachten voordat hij op jouw graf kan dansen
Belgiëquote:Op vrijdag 2 juli 2021 18:37 schreef praadje het volgende:
[..]
1.51 euro nu hier in België. Kan Braad gelijk tanken op zijn roadtrip
Hopelijk is dat graf een beetje stevig dan.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 18:42 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Ja maar hij moet toch even wachten voordat hij op jouw graf kan dansen
Ben toch wel verbaasd dat hij met deze levensstijl nog steeds geen gezondheidsklachten heeft.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 12:12 schreef spinazieruiker het volgende:
NIEUWSTE FOOD REVIEW HYPE
![]()
[poll=2691]
Zal ook wel met zijn dieet te maken hebben. Dit lijkt me meer dan roos, dit zijn gewoon hele schilfers.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:52 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |