Camp vlnt shirt zat in de wasquote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:39 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[ afbeelding ]
Volgende keer shirt even afkloppen of een andere aantrekken? Aan de andere kant, wel lekker authentiek.
quote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:39 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[ afbeelding ]
Volgende keer shirt even afkloppen of een andere aantrekken? Aan de andere kant, wel lekker authentiek.
quote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:39 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[ afbeelding ]
gisteren meer gegeten dan de rest van de straat bij elkaar en nu even een salade zodat hij kan zeggen dat hij bezig is met afvallenquote:
Gwn laten volvreten, is contentquote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:16 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
gisteren meer gegeten dan de rest van de straat bij elkaar en nu even een salade zodat hij kan zeggen dat hij bezig is met afvallen
Ik twee broodjes bapao en wat rauwkost. Nergens last van.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:31 schreef datismijnmening het volgende:
Twee frikandelbroodjes op.
Voel me net zo viesdik als de bretsj
Als dat je avondeten is dan is het prima jaquote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:34 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik twee broodjes bapao en wat rauwkost. Nergens last van.
Nee, Ik eet meestal laat in het weekend. Diner na negenen.. Vanavond hapjes, niet te veel.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als dat je avondeten is dan is het prima ja
sta je naar ding te staren hoeveel kan er nog inquote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:37 schreef datismijnmening het volgende:
10 euro getanktWat een big spender
quote:Nee. Lees af en toe nog mee in KLB SC omdat ze mij een mongool vinden maar toch allemaal op de eerste rij zitten als mijn filmpjes geupload worden. Maar posten heb ik geen
Wat is dat?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:39 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[ afbeelding ]
Op 5,6 liter peut kom je nog eens ergens!quote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:37 schreef datismijnmening het volgende:
10 euro getanktWat een big spender
Ja dat is roosquote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:49 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Wat is dat?
Hij heeft vaak dingen in zijn haar, is dat gel? Van sommige gels krijg je witte dingetjes als je gel eruit komt volgens mijn maar hij heeft een kort kapsel. Roos?
American Steaks oudegrachtquote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:49 schreef Azula het volgende:
Weet iemand echt lekkere steak in Utrecht centrum? En leuk tafelen ditdat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |