1 uur 's nachts nog een maaltijd voor 2 opbikkelenquote:Op vrijdag 2 juli 2021 12:12 schreef spinazieruiker het volgende:
NIEUWSTE FOOD REVIEW HYPE
![]()
[poll=2691]
niet het hoogtepunt maar toch zeker wel top 3quote:Op vrijdag 2 juli 2021 12:27 schreef Azula het volgende:
Dit is niet jullie dagelijkse hoogtepunt toch?
Niet direct, maar ik kan er wel om lachen hoe die idioot zich voor lul zetquote:Op vrijdag 2 juli 2021 12:27 schreef Azula het volgende:
Hoeveel eten kan je bestellenquote:Op vrijdag 2 juli 2021 12:12 schreef spinazieruiker het volgende:
![]()
[poll=2691]
quote:Op vrijdag 2 juli 2021 12:27 schreef Azula het volgende:
De andere twee video's komen later vandaagquote:Op vrijdag 2 juli 2021 12:29 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
niet het hoogtepunt maar toch zeker wel top 3
ik gok op een streampje en dan nog een gedoneerde vette hap in de late avondquote:Op vrijdag 2 juli 2021 12:47 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
[..]
De andere twee video's komen later vandaag
De erfenis van je opa volledig aan thuisbezorgd bestedenquote:Op vrijdag 2 juli 2021 12:40 schreef Doug-Heffernan het volgende:
heerlijk
spareribs en dan zo een maaltijd om de dag mee af te sluiten
genoeg calorieën voor 2 dagen
Komende dagen dus helaas GEEN foodreviews
hahaha
Lekker aperitiefje na een portie spareribs.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 12:29 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
1 uur 's nachts nog een maaltijd voor 2 opbikkelen
Er is geen erfenis. Wel opletten tijdens de streamsquote:Op vrijdag 2 juli 2021 13:04 schreef Sheffield het volgende:
[..]
De erfenis van je opa volledig aan thuisbezorgd besteden
Eerst even naar Vreeland rijden, kijken of Manus thuis is en dan een waggeltje langs het dorpshuis maken.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 13:18 schreef Sheffield het volgende:
Vandaag weer 1,15km lopen en alles is weer verbrand
Moet de ANWB ook nog een luchtfilter vervangen?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 13:28 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Eerst even naar Vreeland rijden, kijken of Manus thuis is en dan een waggeltje langs het dorpshuis maken.
Ik ga een beetje 3 uur naar zo'n stream kijken. Ik volg alleen de nabeschouwing hierquote:Op vrijdag 2 juli 2021 13:27 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Er is geen erfenis. Wel opletten tijdens de streams
Op 1,5x jakker je er in twee uurtjes doorheenquote:Op vrijdag 2 juli 2021 13:29 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Ik ga een beetje 3 uur naar zo'n stream kijken. Ik volg alleen de nabeschouwing hier
Het is jammer dat hij deze truc niet jaren eerder ontdekt heeft, de ANWB-meneer die middels deze wijze gratis en voor niets de ophanging, remmen, deurpaneel, dakhemel, thermostaat, roestige wielkasten, roestig dak en stoelverstelling van de Bimmer had gerepareerd zou hem toch maar mooi een gerestaureerde BMW voor nop hebben opgeleverd.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 13:29 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Moet de ANWB ook nog een luchtfilter vervangen?
quote:Op vrijdag 2 juli 2021 13:41 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Het is jammer dat hij deze truc niet jaren eerder ontdekt heeft, de ANWB-meneer die middels deze wijze gratis en voor niets de ophanging, remmen, deurpaneel, dakhemel, thermostaat, roestige wielkasten, roestig dak en stoelverstelling van de Bimmer had gerepareerd zou hem toch maar mooi een gerestaureerde BMW voor nop hebben opgeleverd.
Op een avond gewoon even 3000 kcal naar binnen beukenquote:Op vrijdag 2 juli 2021 12:12 schreef spinazieruiker het volgende:
![]()
[poll=2691]
Plus wat niet op beeld staatquote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Op een avond gewoon even 3000 kcal naar binnen beuken![]()
![]()
Is ie toch, op zijn eigen bescheiden wijze, aan het afvallen.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:39 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[ afbeelding ]
Volgende keer shirt even afkloppen of een andere aantrekken? Aan de andere kant, wel lekker authentiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |