Het is ‘door de beugel kunnen’ en ‘door de mand vallen’. Die twee uitdrukkingen heb je vakkundig door elkaar gehaald.quote:
Dit is correct en tevens juist.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:10 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Het is ‘door de beugel kunnen’ een ‘door de maand vallen’. Die twee uitdrukkingen heb je vakkundig door elkaar gehaald.
ah, excuusquote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:10 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Het is ‘door de beugel kunnen’ een ‘door de mand vallen’. Die twee uitdrukkingen heb je vakkundig door elkaar gehaald.
Die arme habibo_eend werd onheus bejegend.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oh is ome murp weer langs?
Wie is er nou weer stout geweest?
Iedereen een ban.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:17 schreef datismijnmening het volgende:
DE tien minuten zijn voorbij
Wat nu?![]()
oja, ik heb eerst de OP veranderdquote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:17 schreef datismijnmening het volgende:
Wat nu?![]()
NEET?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:15 schreef Boze_Eend het volgende:
weekendik heb altijd weekend
net zoals een zekere vlogger
Murp is nu 23 klb sc topics aan het lezenquote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:17 schreef datismijnmening het volgende:
Wat nu?![]()
idd!quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:20 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Murp is nu 23 klb sc topics aan het lezen
ga eens werken voor je geldquote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:15 schreef Boze_Eend het volgende:
weekendik heb altijd weekend
net zoals een zekere vlogger
Ik vind dit een saai spelletjequote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:20 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Murp is nu 23 klb sc topics aan het lezen
quote:
kunnen we niet kappen met m?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:27 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Doe Braddie de groeten als je hem tegenkomt
Misschien moet ik dan maar wat harder optreden?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb al geprobeerd het hier te stoppen maar kreeg geen medewerking van de crew helaas
Kom eens met wat interessante polemiek danquote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb al geprobeerd het hier te stoppen maar kreeg geen medewerking van de crew helaas
Ja dat zeg je nu wel maar zometeen probeer ik hier de orde te handhaven en ben jij weer verdwenen. En dan over een maand ofzo roep je opeens weer dat het verboden is over braddie te pratenquote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:34 schreef murp het volgende:
[..]
Misschien moet ik dan maar wat harder optreden?
Like m'n post in NWS even. Hypocriete d66'er aangepaktquote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kom eens met wat interessante polemiek dan
Iink?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Like m'n post in NWS even. Hypocriete d66'er aangepakt
Nogalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan nietquote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zoek gewoon even. Beetje moeite doen voor mijn pareltjes
quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:38 schreef Modus het volgende:
[..]
NogalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
Je doet zelf net zo hard mee, schijnheilige.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja dat zeg je nu wel maar zometeen probeer ik hier de orde te handhaven en ben jij weer verdwenen. En dan over een maand ofzo roep je opeens weer dat het verboden is over braddie te praten
quote:
Braadgodquote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:45 schreef Sheffield het volgende:
Laten we hier gebroederlijk genieten van de Braadgod
Niets mis met Polen.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:43 schreef Makrelis het volgende:
lol. Nu is het weer een polen-hotel in NWS waar ze op los gaan.
Cucks die ook voedsel voor hem gaan bestellen steeds zijn eigenlijk nog erger.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Braadgod![]()
Die wandelende vetbult kan nog niet eens een kipburger bakken
Zijn stiekem gewoon feeders.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:01 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Cucks die ook voedsel voor hem gaan bestellen steeds zijn eigenlijk nog erger.
Dat hij die als "fans" beschouwt zegt toch wel veelquote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:01 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Cucks die ook voedsel voor hem gaan bestellen steeds zijn eigenlijk nog erger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |