'me' liefste.quote:
Ja die. Ga ik nu opslaan.quote:
Sushi van een naakt buikje af eten, ja hoor, lekker. Eromheen beetje batsen, kan primaquote:
Ik typte dit dus net in m'n alles-Excel en ik vond dat lastigquote:Op vrijdag 2 juli 2021 18:08 schreef Vanyel het volgende:
[..]
'me' liefste.
Daar zou ik niet kunnen eten. Zou ik de hele avond zitten rillen van de spelling.
Dus…jij hebt alles op een rijtjequote:Op vrijdag 2 juli 2021 18:19 schreef Lonaa het volgende:
Oh die van P ziet er ook heerlijk uit. #opslaan
G, lees je dit?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 18:19 schreef Lonaa het volgende:
Oh die van P ziet er ook heerlijk uit. #opslaan
Waar?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 18:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij gaan hopelijk deze zomervakantie eten bij een kop tot staartrestaurant.
Ik had dat met die ene wel heel erg, maar bijvoorbeeld Blaauw vond ik echt ronduit fantastisch. Alleen niet goed (ook wel 11 jaar gelee) in alcoholvrij.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 18:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Sushi van een naakt buikje af eten, ja hoor, lekker. Eromheen beetje batsen, kan prima
Ik ben overigens qua eten meer van de net niet sterren geloof ik. Die laatste stap vind ik het geld niet echt waard voor mezelf geloof ik, te vaak teleurgesteld ook in de grotere namen.
quote:
Nee niet op slaan iddquote:Op vrijdag 2 juli 2021 19:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]G weet dat al joh
Maar dat ze er op gaat slaan…..dat snap ik dan weer niet
Woaaahhhhh zo lekker datquote:Op vrijdag 2 juli 2021 19:04 schreef PdeHoog het volgende:
G heeft de ijsmachine ook ontdektZe heeft chocoladesorbetijs gemaakt
Daarin zijn restaurants tegenwoordig gelukkig ook veel beter gewordenquote:Op vrijdag 2 juli 2021 19:02 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik had dat met die ene wel heel erg, maar bijvoorbeeld Blaauw vond ik echt ronduit fantastisch. Alleen niet goed (ook wel 11 jaar gelee) in alcoholvrij.
Niks mis met een beetje slaan.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 19:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]G weet dat al joh
Maar dat ze er op gaat slaan…..dat snap ik dan weer niet
Daar hadden jullie het vorige topic een andere mening over volgens mijquote:
't Geheim van Bergen in Bergen op Zoom. Wij halen wel eens vlees bij hun eigen varkensboerderij. Dat is geweldig.quote:
True, maar op je lul lijkt me wel minder prettigquote:
Daar was ik geen partij in.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 19:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Daar hadden jullie het vorige topic een andere mening over volgens mij
Ik heb er geen dus daarover kan ik niet oordelen.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 19:22 schreef Molo het volgende:
[..]
True, maar op je lul lijkt me wel minder prettig
Tenzij het je ding is natuurlijk, alles kan dit dat
Ik snap datquote:Op vrijdag 2 juli 2021 19:22 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Daar was ik geen partij in.
Bovendien gaat dit over slaan met wederzijdse instemming.
Echt een andere beleving.
Wel veel ervaring mee hier, maar niet mee er slaan of geslagen willen worden op de broekslang.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 19:24 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik heb er geen dus daarover kan ik niet oordelen.
Vergeet je pillen niet rond etenstijdquote:Op vrijdag 2 juli 2021 19:27 schreef christmastsunami het volgende:
Eten natuurlijk, mijn laatste vriendin was voer voor de honden
Eh, ik deed de taallessen in 2015/2016. Toen was er wel een nieuw systeem, dus best kans dat het dezelfde boeken zijn.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 19:27 schreef AnneX het volgende:
@:Kaatje1 even tussen de gangen door: is dat jou ook opgevallen?
Dit boek is al een jaar of 4/5 oud, ook uit jouw tijd van lessen vermoed ik.
Farida - niet haar naam - krijgt in september een nieuw boek. Ben benieuwd.
De rest snap ik, maar het dikgedrukte stuk nietquote:Op vrijdag 2 juli 2021 19:49 schreef Myraela het volgende:
Soms word ik moe van mezelf.
Ik zit net op de bank te zeuren dat ik chocolade wil. Heb ik m'n vriend eindelijk zover. Sta ik een kwartier in de supermarkt te twijfelen. Kom ik uiteindelijk tevreden thuis met m'n Kinder Bueno. Besluit ik dat ik eigenlijk helemaal geen honger heb en leg ik ze in de la.
Oh, om mee te gaan. Soort van, eigenlijk mag ik niet van mezelf want ongezond, maar als hij dan ook meegaat dan mag ik het wel van mezelf.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 19:53 schreef Molo het volgende:
De rest snap ik, maar het dikgedrukte stuk niet
quote:Op vrijdag 2 juli 2021 19:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, om mee te gaan. Soort van, eigenlijk mag ik niet van mezelf want ongezond, maar als hij dan ook meegaat dan mag ik het wel van mezelf.
Denk eerder dat hij moe van jou wordtquote:Op vrijdag 2 juli 2021 19:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, om mee te gaan. Soort van, eigenlijk mag ik niet van mezelf want ongezond, maar als hij dan ook meegaat dan mag ik het wel van mezelf.
Collega van mij deed dat 2x per jaar toen ze hier in de buurt woonde. Nu woont ze weer in de buurt van Antwerpen en ging daar (pre corona) regelmatig naar toe.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 20:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Is Antwerpen leuk om een uurtje of wat in rond te lopen? Ik wil naar een restaurant daar in de vakantie.
Deze ga ik onthouden. Als J zegt dat ik zeur, kan ik bewijzen dat het altijd erger kanquote:Op vrijdag 2 juli 2021 19:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, Antwerpen is leuk.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 20:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Is Antwerpen leuk om een uurtje of wat in rond te lopen? Ik wil naar een restaurant daar in de vakantie.
Ik wil gehaktballen eten. Hier: https://ballsnglory.be/antwerpen/quote:Op vrijdag 2 juli 2021 20:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, Antwerpen is leuk.![]()
Ik wil binnenkort ook een keer, de dierentuin daar staat nog op m'n lijstje.
Volgens mij is alleen het centraal station wel al een uur waardquote:Op vrijdag 2 juli 2021 20:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
En het chocolademuseum daarzo.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 20:49 schreef derLudolf het volgende:
Volgens mij is alleen het centraal station wel al een uur waard
Seks na taco's lijkt me dan weer... iets wat niet te lang na de taco's plaats moet vinden....quote:Op vrijdag 2 juli 2021 18:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Vanavond taco's thuis in elkaar zetten, ook lekker
Lukt ook prrrrrimaquote:Op vrijdag 2 juli 2021 20:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
Seks na taco's lijkt me dan weer... iets wat niet te lang na de taco's plaats moet vinden....
Lekker vrolijk ook allemaalquote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:15 schreef Blues het volgende:
@:Isabeau deze sokken kregen we
https://www.mymitella.nl/(...)ken-voor-zorghelden/
Ik kwam uit bed met 1 uit 10 en voelde me een zombie, dus er is verbetering! De koffie moet ook wat meer haar best doenquote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:30 schreef fietsie het volgende:
3 uit of 10 wakker ken ik wel, gelukkig zit het proces hier andersom :p
Dat is wel de moeite waard ja!quote:Op vrijdag 2 juli 2021 20:49 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Volgens mij is alleen het centraal station wel al een uur waard
Dat moet nog ff opgeschaald worden!!quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:26 schreef Isabeau het volgende:
Lekker vrolijk ook allemaalLeuk.
Ik werd wakker in mijn diepe slaap stadium geloof ikIk zit hier met koffie en heb net gedoucht, inmiddels 3 uit 10 wakker.
Het is nu 5/10. Tanden poetsen.quote:
Sterkte en werkse!quote:
Ik vind het geweldig. Ook gewoon de sprint aantrekken voor je ploegmaat. Of de Mur twee keer oprijden en daarmee je winst riskeren. En dan ook niet arrogant worden. Ik ben fan.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:58 schreef fietsie het volgende:
Ik krijg meer de vibe dat ie hier zijn conditie aan het opwerken is naar topniveau...
Zoals van Aert en hij samen even 25 seconden eraf trapten in het einde van de finale en vervolgens mee gaan sprinten....
Heel gaaf om te zien, maar soms wel eng.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:17 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Ik vind het geweldig. Ook gewoon de sprint aantrekken voor je ploegmaat. Of de Mur twee keer oprijden en daarmee je winst riskeren. En dan ook niet arrogant worden. Ik ben fan.
Gedoneerd aan Koosquote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]![]()
Hier is het tijd voor een barrel aged biertje
Is nu toch niet koud johquote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:31 schreef Blues het volgende:
Lig je buiten in een tent met blote benenkoudddd!
Truste![]()
Ik begin weer op te krabbelen. Vaccin hakte er wel icm chaotische crisiswerkdag op schoenen
Wat hebbie gegeten?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:42 schreef gcjoel het volgende:
Het is heerlijk weer
Hele avond buiten gezeten, bbq bij familie. Heerlijk!
Ja dat was minderquote:
Oh, bummerquote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dat was minder![]()
Of ja de standaard bbq dingen, stukje zalm, hamburger.
Wel lekker ijsje van de ijssalon toe
zoveel leuke tenten in het zonnige Zeeland.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat doet geen belletje rinkelen. Was ook geen Italiaan.
Misschien was het dan @:FranticDJ ?
Hier maar 15 graden en straks nog maar 12.. best koudjes in een tentje!quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Is nu toch niet koud joh![]()
En rust goed uit! Vaccin is heftig voor je lijffie
Dat klinkt groots en indrukwekkend! Vertel nog meer.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 00:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik zag vanavond een zeemeermin! En een prins! En een heks![]()
En synchroonzwemmers, en een maan die over een conveyerbelt omhoog gerold werd. Een orkest op het water. Hopen zand. Grote machines. En nog veel meer. In een steengroeve. Die fantastisch belicht werd en ook het geluid van de zangers was top.
Mooi start van mijn theaterseizoen, deze openlucht opera
Nu heeft 'ie er mooi weer bij!quote:Op zaterdag 3 juli 2021 07:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hmpf. Vroeg. Grondwerker komt zo eindelijk.
Heerlijk inderdaad. We krijgen wel regen later op de dag maar niet heel erg.quote:
Mooie foto'squote:Op zaterdag 3 juli 2021 07:46 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:blues: ik sliep wel in een donzen slaapzak hoor!
Waarom liep je al weer op schoenen met je zere teen?
Ik vind 8 uur ook wel tussen vroeg en uitslapen inquote:Op zaterdag 3 juli 2021 08:16 schreef Lonaa het volgende:
Voelt vroeg en voelt als uitslapen dit. Brein
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 08:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind 8 uur ook wel tussen vroeg en uitslapen inGoedemorgen!
Lullig beetje. Ik moest maar eens langs komen in Oklahoma, zei ze.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 08:18 schreef Lonaa het volgende:
![]()
Heel veel langer slaap ik eigenlijk nooit. Ja, soms, als ik om half 4 's nachts (of later) slaap dan word ik om half 10 wakker.
Dollars kan je gewoon wisselen toch? Of is het zo'n lullig beetje waar het teveel moeite voor is?
Leuk! Iets nieuws is leukquote:Op zaterdag 3 juli 2021 08:21 schreef Tuindier het volgende:
Goedemorgen! Vandaag een yoga workshop op de planning. Best buiten mijn comfort zone dus ik ben benieuwd of het bevalt.
Ja, dat is geloof ik wel de #1 klacht.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 08:21 schreef Myraela het volgende:
Arm doet pijn. Dat sliep minder fijn.
Straks de lotus speculoos taart voor m’n stiefvader afmaken.
Zal ik doen! Ik weet nog niet of ik zelf ook neem, beetje misselijk. Maar ik vraag altijd 1000x of het wel lekker is want ik ben een onzekere bakker. :’)quote:Op zaterdag 3 juli 2021 08:24 schreef Isabeau het volgende:
Ja, dat is geloof ik wel de #1 klacht.
En ik zag heel toevallig vannacht een recept voor speculoos taart en ik twijfelde even of ik hem zou opslaan omdat ik over 2 weken taarten ga maken voor mijn vader's verjaardag. Heb hem niet opgeslagen. Laat je weten hoe die smaakt?
Da's lief van je! Beman jij de nachtapotheek?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 08:16 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb vannacht dollars gekregen, want een Amerikaanse moest medicijnen kopen bij de apotheek en had alleen een creditcard en dollars en dat kon niet. Dus heb ik de medicijnen betaald en toen wilde ze per se dat ik geld aan nam. Eh, ok. Ik geloof zelfs dat ik ook nog dollars uit 2001 heb liggen
Neequote:Op zaterdag 3 juli 2021 08:33 schreef sigme het volgende:
Da's lief van je! Beman jij de nachtapotheek?
Ik ga straks naar de discotheek. Fox in Stadskanaal, mocht het je iets zeggen.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 08:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lullig beetje. Ik moest maar eens langs komen in Oklahoma, zei ze.
Wat zijn jullie plannen vandaag? Lucky heeft volgens mij een pittige tuinwork-out voor de boeg en ik ga slapen.
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 08:39 schreef Lonaa het volgende:
Ja hallo, kleffe witte bolletjes of krentenbollen voor onderweg?!?!
Witte bolletjes voor schoolreisje gevoel.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 08:39 schreef Lonaa het volgende:
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 08:39 schreef derLudolf het volgende:
Ik ga straks naar de discotheek. Fox in Stadskanaal, mocht het je iets zeggen.
Tegenwoordig kun je daar corona vaccinaties halen
En als er per se gekozen moet worden dan dit. Met platgedrukte hagelslag of zweetkaas.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 08:40 schreef Myraela het volgende:
Witte bolletjes voor schoolreisje gevoel.
You're welcomequote:Op zaterdag 3 juli 2021 08:41 schreef Vanyel het volgende:
Ik krijg tegenwoordig wel eens likes in SCUL van mensen die ik hier niet zie posten (verkapte kijk mij tof zijn, ik krijg likes post). Kan natuurlijk zijn omdat ik niet oplet, maar..
Zin wij dan toch eng, dat hier heus gelurkt wordt?
Zo'n SC lijkt me toch bepaald oninteressant om alleen maar mee te lezen, tis niet of hier nou lekker informatief over een of ander onderwerp wordt gebabbeld ofzo.
Behalve dan als Isa zich weer eens een nacht goed heeft verveeld, da's vaak wel voer voor goeie nieuwe info. Ik maak nog steeds overal de blits met de onbevlekte ontvangenis.
Beiden, en ook beiden beleggen met kaasquote:Op zaterdag 3 juli 2021 08:39 schreef Lonaa het volgende:
Oh nee. Krentenbol met kaas is veel te decadent. Gewoon met boterquote:
Geen mooie oude brokkelkaas maar plakkerige zweetkaasquote:Op zaterdag 3 juli 2021 08:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh nee. Krentenbol met kaas is veel te decadent. Gewoon met boter
Astanga mysore. Ik doe wel eens wat yoga, maar qua ademhaling doe ik maar wat, dus ik hoop vooral op dat vlak wat te leren. En meteen zien of deze yogaschool mij bevalt.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 08:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Leuk! Iets nieuws is leukOok al is het buiten je comfort zone. Wat voor type yoga is het, weet je dat?
Ik krijg geen Jansen. Ik blijf wel een kwartiertje aan de bar hangen, dat is meer mijn plek.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 08:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]serieus! Je mocht na Janssen direct Danssen, dus dan mooi op de juiste plek
Het is in een yogaschool, met echte mensen. En ik heb geen idee hoe spiritueel deze versie is, en daar heb ik self niet zoveel mee.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 08:54 schreef AnneX het volgende:
Oh ja, succes @:Tuindier.
Hoezo ligt yoga buiten je comfortzone? Je bent toch thuis en niemand ziet je moves als beginner.
Ashtanga is volgens mij vooral heel intensief, en intensief is meestal minder spiritueel. Veel plezier in ieder geval! Voor de mentale steun ga ik zo pilatesyoga doen met echte mensenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 09:05 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Het is in een yogaschool, met echte mensen. En ik heb geen idee hoe spiritueel deze versie is, en daar heb ik self niet zoveel mee.
Nou, ik lees ook mee voor de gezelligheid, klopt, maar ook wel om iets te leren.. Ik heb zelf niet altijd even veel te melden op dit vlak.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 09:23 schreef sigme het volgende:
180 lurkers (volgers zonder posten).
Maar daar valt ook iedereen onder die wel meepost als ze online zijn, neem uhmpie bijvoorbeeld.
Ik kan me er wat bij voorstellen, bij gezellig meelezen maar niks echt te melden te hebben, en om dan heel af en toe random iets te gaan roepen is ook zo wat. En volgens mij leest bijvoorbeeld @:lienekien meestal wel mee, en geeft dan antwoord als ze toevallig iets weet wat ter sprake kwam. @:lxiv leest mee, voor de gezelligheid denk ik, want dat is een brabo.
aha, jij wist de tool te vinden. Daarvoor krijg je van mij al een like.👍🏼quote:Op zaterdag 3 juli 2021 09:23 schreef sigme het volgende:
Maar daar valt ook iedereen onder die wel meepost als ze online zijn, neem uhmpie bijvoorbeeld.
Ik kan me er wat bij voorstellen, bij gezellig meelezen maar niks echt te melden te hebben, en om dan heel af en toe random iets te gaan roepen is ook zo wat. En volgens mij leest bijvoorbeeld @:lienekien meestal wel mee, en geeft dan antwoord als ze toevallig iets weet wat ter sprake kwam. @:lxiv leest mee, voor de gezelligheid denk ik, want dat is een brabo.
De taart ziet er anders prima uit.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 09:33 schreef Myraela het volgende:
Ik ben niet zo van de strakke afwerking, geen idee hoe mensen dat doen. Maar de taart is af.
[ afbeelding ]
Ik hou niet zo van gebak maar deze ziet er erg lekker uitquote:Op zaterdag 3 juli 2021 09:33 schreef Myraela het volgende:
Ik ben niet zo van de strakke afwerking, geen idee hoe mensen dat doen. Maar de taart is af.
[ afbeelding ]
Zie je wel!quote:Op zaterdag 3 juli 2021 09:24 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nou, ik lees ook mee voor de gezelligheid, klopt, maar ook wel om iets te leren.. Ik heb zelf niet altijd even veel te melden op dit vlak.
Ik post wel eens ooit. Maar meestal niet. Van tuinieren bijvoorbeeld heb ik wel wat verstand. Dan is het gemakkelijker posten in het moestuintopic.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 09:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Zie je wel!
a) hij leest mee
b) het is gezellig om mee te lezen
en c) er valt ook nog iets te leren
Maar kan je uit toelichten hoe het gezellig is om mee te lezen zonder echt mee te posten?
En wat valt er hier nou te leren??
Ziet er heerlijk uit!quote:Op zaterdag 3 juli 2021 09:33 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Maar maar maar.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 09:24 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nou, ik lees ook mee voor de gezelligheid, klopt, maar ook wel om iets te leren.. Ik heb zelf niet altijd even veel te melden op dit vlak.
Misschien wilde ik ooit iets vragen en ben blijven hangen…. Het is inderdaad meer een kletstopic voor mensen die van koken houden.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 09:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maar maar maar.
Wij hebben toch heel geen vlak?
Dat is nou juist ons probleem.
Sigme had betere vragen
Of eten. Hoi.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 10:00 schreef LXIV het volgende:
[..]
Misschien wilde ik ooit iets vragen en ben blijven hangen…. Het is inderdaad meer een kletstopic voor mensen die van koken houden.
Sowieso die likes... wasmetdeze?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 08:41 schreef Vanyel het volgende:
Ik krijg tegenwoordig wel eens likes in SCUL van mensen die ik hier niet zie posten (verkapte kijk mij tof zijn, ik krijg likes post). Kan natuurlijk zijn omdat ik niet oplet, maar..
Zin wij dan toch eng, dat hier heus gelurkt wordt?
Zo'n SC lijkt me toch bepaald oninteressant om alleen maar mee te lezen, tis niet of hier nou lekker informatief over een of ander onderwerp wordt gebabbeld ofzo.
Behalve dan als Isa zich weer eens een nacht goed heeft verveeld, da's vaak wel voer voor goeie nieuwe info. Ik maak nog steeds overal de blits met de onbevlekte ontvangenis.
Krijg jij die nooit?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 10:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Sowieso die likes... wasmetdeze?
LXIV, ik weet dat je hier soms post. Ik weet. Je kent mij toch.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 09:50 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik post wel eens ooit. Maar meestal niet. Van tuinieren bijvoorbeeld heb ik wel wat verstand. Dan is het gemakkelijker posten in het moestuintopic.
Linkje:quote:Op zaterdag 3 juli 2021 06:02 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat klinkt groots en indrukwekkend! Vertel nog meer.
Wie - wat - waar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Tuurlijk krijg ik die 1000, ik ben dolkomisch en maak katzgoede punten links en rechts. Alleen, wazzmetdezequote:
* DancingPhoebe neuriet iiiiii gooooot thhiiiiis feeeeeliiing...quote:Op zaterdag 3 juli 2021 10:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
Volgens mij kun je mensen best onrustig maken door in een willekeurig topic, in een subforum waar je normaal nooit komt, een like te geven
@mjan en het is weer zomer, dus tijd voor je ijssalons tips.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 10:04 schreef mjan het volgende:
Ik lees ook nog steeds met vlagen meer of minder intensief mee, maar weinig behoefte om te posten omdat het dan al snel te veel tijd en aandacht in beslag neemt.
Of spek en stroopquote:Op zaterdag 3 juli 2021 10:15 schreef vlindertje89 het volgende:
Krentenbollen met kaas![]()
Pannenkoeken met spek, kaas en stroop
Of gewoon met kaas en stroop
Als je daar Karmapunten mee zou scoren waar je een Fok Abo of zoiets mee kan betalen zou het zin hebbenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 10:20 schreef Molo het volgende:
Ik snap het nut van likes niet op Fok
Kijkt toch geen hond naar, laat staan als je het topic gewoon leest in een discussie of gesprek
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 08:39 schreef Isabeau het volgende:
Ik betaal wel vaker kleine dingen voor mensen omdat er niemand anders is die zoiets zou doen en ik het vaak wel sneu vind. Mijn persoonlijke Goede Doel, zeg maar
En dan je wickys er boven op leggen in de tasquote:Op zaterdag 3 juli 2021 08:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Witte bolletjes voor schoolreisje gevoel.
Is dat een variatie op pandapunten?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 10:27 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Als je daar Karmapunten mee zou scoren waar je een Fok Abo of zoiets mee kan betalen zou het zin hebben
Welles man jongequote:Op zaterdag 3 juli 2021 10:20 schreef Molo het volgende:
Ik snap het nut van likes niet op Fok
Kijkt toch geen hond naar, laat staan als je het topic gewoon leest in een discussie of gesprek
Mijn favoriete collega gebruikt deze regelmatig in conversaties. Wordt wel eng zo hoorquote:Op zaterdag 3 juli 2021 10:46 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Welles man jonge
Ik sta elke keer als een banaan te dansen als ik er een krijg
Ik vind die banaan altijd een tikkie hitsig overkomen.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 10:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Mijn favoriete collega gebruikt deze regelmatig in conversaties. Wordt wel eng zo hoor![]()
![]()
[ afbeelding ]
eeh,,, hoee eeeh... doet jouw hitspartner je in hemelsnaam?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 10:52 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik vind die banaan altijd een tikkie hitsig overkomen.
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 10:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Mijn favoriete collega gebruikt deze regelmatig in conversaties. Wordt wel eng zo hoor![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wauwie, maar gelijk naar de bron!quote:Op zaterdag 3 juli 2021 11:00 schreef PdeHoog het volgende:
Goedemorgen vanuit lunchroom Jan de Groot in Den Bosch. Mini-G wilde graag een Bossche Bol proeven
Is ie ook, niks mis meequote:Op zaterdag 3 juli 2021 10:52 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik vind die banaan altijd een tikkie hitsig overkomen.
Yupquote:Op zaterdag 3 juli 2021 11:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Wauwie, maar gelijk naar de bron!
Goffer, daar ging m'n 'alpro macchiato' (Lees: het smaakt naar vloeibare hopjesquote:Op zaterdag 3 juli 2021 10:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
eeh,,, hoee eeeh... doet jouw hitspartner je in hemelsnaam?
quote:
Ik snap de link niet naar antidepressiva?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 11:06 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Goffer, daar ging m'n 'alpro macchiato' (Lees: het smaakt naar vloeibare hopjes)
Antwoord op de vraag: nou, niet als een banaan die ik vooral associeer met van die opdringerige Osodevo's Tircyclic's die zichzelf een onweerstaanbare sexgod achten die de dametjes wel even zal versieren.
Godenzijdank
Was je toen zelf een mega bol?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 11:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]![]()
Heb een tijdje een event gedraaid in Den Bosch, waar we uiteraard Jan de Groot als bollenleverancier hadden voor de catering. Tegen de tijd dat het event begon waren mn collega en ik compleet afgedraaid en zielig, dus dagelijks een minibol als troost was heel logisch. Heerlijk als je event 10 dagen duurt
Zonder eenquote:
Was afgelopen week een user in R&P met die naam, die begreep maar niet waarom 'ie geen vrouwen in bed kon krijgen.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 11:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik snap de link niet naar antidepressiva?
Ik heb vooral onschuldige jaren 90 internet associaties![]()
Toen er nog geen randbakken waren enzo
Terecht, sex is een mensenrecht dus iemand had even het slipje opzij kunnen schuiven en eentje voor de team kunnen nemen.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 11:10 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Was afgelopen week een user in R&P met die naam, die begreep maar niet waarom 'ie geen vrouwen in bed kon krijgen.
Ladderzat en zowel door mannen als vrouwen in de kroeg weggeduwd.
* DancingPhoebe tets op haar bipsquote:
R&Pquote:Op zaterdag 3 juli 2021 11:10 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Was afgelopen week een user in R&P met die naam, die begreep maar niet waarom 'ie geen vrouwen in bed kon krijgen.
Ladderzat en zowel door mannen als vrouwen in de kroeg weggeduwd.
* Molo visualiseert slagroom die uit je bolletje sprietst terwijl je gepetst wordtquote:Op zaterdag 3 juli 2021 11:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
* DancingPhoebe tets op haar bips
Ik heb 2 bolletjes, waarom maar 1 sprietser? Weird.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 11:12 schreef Molo het volgende:
[..]
* Molo visualiseert slagroom die uit je bolletje sprietst terwijl je gepetst wordt
Wel next level datquote:
Ik snap ook echt het beleid van fok niet. Je laat heel je forum verbaggeren door incels, trollen en geesteszieken, maar verbaasd zijn dat er niet genoeg traffic is om genoeg omzet te genereren voor een nieuwe server. Hoe dan?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 11:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Wel next level dat
Altijd zin om massamoord te plegen als ik daar te lang hang
Zulk volk ging vroeger het klooster in of werd door de kerk/sportclub gekoppeld aan een kansloos/gebrekkig meisje zonder vriendje is mijn idee altijd.
Nu hebben ze het internet
Kun je beide tegelijk sprietsen?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 11:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik heb 2 bolletjes, waarom maar 1 sprietser? Weird.
NIet met het petsen erbijquote:
Elke verbetering is welkom. Ik slik zeker wel eens een spatie in. Beter een te weinig geplaatst dan een teveelquote:Op zaterdag 3 juli 2021 11:17 schreef Lienekien het volgende:
Trouwe lurker. Het dagelijks meepraten in een vrij grote sc is niet mijn ding. Meelezen wel. Af en toe binnenvallen en reageren op een controversieel iets pakt soms slecht uit, dus ik houd het bij af en toe iets aanvullen en soms een like uit support.
Ik zie trouwens al jullie spelfouten.
Zit vast een prachtig masterplan achter van Dannyquote:Op zaterdag 3 juli 2021 11:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik snap ook echt het beleid van fok niet. Je laat heel je forum verbaggeren door incels, trollen en geesteszieken, maar verbaasd zijn dat er niet genoeg traffic is om genoeg omzet te genereren voor een nieuwe server. Hoe dan?
Hmhm, uiteindelijk komt het masterplan altijd aan en blijven wij in awe staan met zn allenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 11:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Zit vast een prachtig masterplan achter van Danny![]()
Uiteindelijk gaat het allemaal duidelijk worden lieve DP, uitéindelijk
Maar het levert altijd veel plezier en jolijt in de eropvolgende relquote:Op zaterdag 3 juli 2021 11:17 schreef Lienekien het volgende:
Trouwe lurker. Het dagelijks meepraten in een vrij grote sc is niet mijn ding. Meelezen wel. Af en toe binnenvallen en reageren op een controversieel iets pakt soms slecht uit, dus ik houd het bij af en toe iets aanvullen en soms een like uit support.
Tevens dit.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 11:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Elke verbetering is welkom. Ik slik zeker wel eens een spatie in. Beter een te weinig geplaatst dan een teveel.
Helemaal mee eens!quote:
Prachtige plaotjes!quote:Op zaterdag 3 juli 2021 07:46 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:blues: ik sliep wel in een donzen slaapzak hoor!
Waarom liep je al weer op schoenen met je zere teen?
Jullie presteren het ook elke keer een normaal gesprek om te buigen in iets aparts he?quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 10:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Linkje:
https://www.dedomijnen.nl/podium/programma/opera-compact/
Sfeerplaatjes:Lijkt me helemaal geweldig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit overkomt mij ook vaak.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 10:04 schreef mjan het volgende:
Ik lees ook nog steeds met vlagen meer of minder intensief mee, maar weinig behoefte om te posten omdat het dan al snel te veel tijd en aandacht in beslag neemt.
Tsk. En dat werkt dan in de zorgquote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:03 schreef Blues het volgende:
[..]
Prachtige plaotjes!
Omdat ik dacht dat het wel ginggggggg![]()
En omdat ik wil dat het over is na 6 weken of zo
P, je bent aan de vrouw, waarom refereer je aan seks als iets aparts? Heb je vragen, onduidelijkheden?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jullie presteren het ook elke keer een normaal gesprek om te buigen in iets aparts he?
1 probeer ik maar te laten gaan, als er niemand verder nog op wil reageren is het ook goed toch. Anders heb je een oplevinkje.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:15 schreef Blues het volgende:
[..]
Dit overkomt mij ook vaak.
Dan vind ik het lullig voor diegene die bijv haar/zijn hele guts eruit typt en dan blijft er voor mij alleen een domme like over omdat
1. iedereen is al uuuuren en vele onderwerpen verder
2. ik nog niet goed nagedacht hebt over het onderwerp en ik niet snel een 'mening' ergens over heb voor ik het van alle kanten heb bekeken/uitgedistilleerd heb (niet per se met wijn).
Het is hard werken hoor, zo'n culsc
Ik zie jou echt OVERAL posten.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 11:17 schreef Lienekien het volgende:
Ik werk met internisten en oncologen.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:16 schreef sigme het volgende:
Tsk. En dat werkt dan in de zorg
Kusje op je teen!
Dit is dé beste manier om te fokkenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:21 schreef Tele6 het volgende:
Rest van bijlees vergeten. Alleen het gebak onthouden dus.
Ik veeg veel (soms teveel mss) in mijn grote fbgroep.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 11:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik snap ook echt het beleid van fok niet. Je laat heel je forum verbaggeren door incels, trollen en geesteszieken, maar verbaasd zijn dat er niet genoeg traffic is om genoeg omzet te genereren voor een nieuwe server. Hoe dan?
* DancingPhoebe vleit, rust en zuchtquote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:35 schreef Vanyel het volgende:
Leg je arme kleine hoofdje maar aan mijn boezem poezelige DP. Je hoeft niet bang te zijn.
Mag ze wel beetje knijpen?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:35 schreef Vanyel het volgende:
Leg je arme kleine hoofdje maar aan mijn boezem poezelige DP. Je hoeft niet bang te zijn.
Dat is wel een mysterie ja. Geen idee.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik krijg de hele tijd deze boven in beeld:
[ afbeelding ]
En nu weet ik niet of het is omdat ik laatst op een of andere linkie van (ik geloof) Ludolf heb geklikt over een onderdeel wat al dan niet duur was, of omdat ik net gesextoyshopt heb
Ik heb een link van Indi gedeeld ja.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik krijg de hele tijd deze boven in beeld:
[ afbeelding ]
En nu weet ik niet of het is omdat ik laatst op een of andere linkie van (ik geloof) Ludolf heb geklikt over een onderdeel wat al dan niet duur was, of omdat ik net gesextoyshopt heb
In elk subforum klopt sowieso niet. Ik kom er maar in 9 van de… 54.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:22 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik zie jou echt OVERAL posten.
Hoe doe je dat vraag ik me wel eens af.
Echt in elk subforum![]()
Gewoon een vraag he! Geen aanval!
Ik heb een aantal subforums uit mijn actives gesloopt omdat het me geen bal interesseert bijv of omdat ik mezelf bescherm in het veeeeeeel te veel tijd te besteden aan het lezen van wat anderen typen.
Dan roept de krant of het echte leven en zit ik weer veel te veel op FOK! te lezen.
Zo lijkt het voor mij ook wel eens. Maar met sommige mensen heb je gewoon veel overlap.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
In elk subforum klopt sowieso niet. Ik kom er maar in 9 van de… 54.
Wat zijn die dingen die DP plakte dan? Ik zie er een ratel of alien toiletontstopper en een mislukte bieropener in.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:17 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik heb een link van Indi gedeeld ja.
Zonder context kan het ook iets zijn waar je op moet gaan zitten en iets wat ergens ingestoken moet wordenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat zijn die dingen die DP plakte dan? Ik zie er een ratel of alien toiletontstopper en een mislukte bieropener in.
Dank voor de steun!quote:Op zaterdag 3 juli 2021 09:21 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ashtanga is volgens mij vooral heel intensief, en intensief is meestal minder spiritueel. Veel plezier in ieder geval! Voor de mentale steun ga ik zo pilatesyoga doen met echte mensen
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik durf niet op Blues te reageren, dan heb ik het straks gedaan
Aaah, she's back!!!quote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:28 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik veeg veel (soms teveel mss) in mijn grote fbgroep.
In het begin kreeg ik daar opmerkingen en pb's over met dat het HIER WEL NOORD KOREA LEEK!!!!!!.
Van enkelen (meestal als ik je bericht dat gewoon niet in de groep past door het onderwerp of doordat het hele bericht vernaggelt was door bedreigingen, ruzies en zuks) kreeg ik dit over me heen.
De overgrote meerderheid vond het fijn dat er zo strak beheerd werd.
En nog steeds wordt.
En nu heb ik 3/4 van de mensen die me helpen met beheren omdat ze de sfeer bij ons zo fijn vinden
Andere kwartje is nog wel eens op rellen uit, maar die worden dan meteen gecorrigeerd door de anderen of ik krijg een melding.
Zo helemaal prima
Oh ja.
Klep dicht!
/letterlijk laptop
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:52 schreef Myraela het volgende:
@:Isabeau
Nu ook een foto van de binnenkant. Hij was in ieder geval goed stevig. Ik heb hem zelf niet gegeten, maar volgens m'n vriend was die erg lekker. M'n moeder vond de onderste biscuit iets te droog. Volgens m'n vriend was het juist prima in verhouding. Maar het biscuit was dus ook zonder weegschaal gemaakt, dus kan best zijn dat die een stuk beter kan.
[ afbeelding ]
https://homeofafoodie.com(...)room/?v=796834e7a283
Nooohoooohm!quote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:52 schreef Myraela het volgende:
@:Isabeau
Nu ook een foto van de binnenkant. Hij was in ieder geval goed stevig. Ik heb hem zelf niet gegeten, maar volgens m'n vriend was die erg lekker. M'n moeder vond de onderste biscuit iets te droog. Volgens m'n vriend was het juist prima in verhouding. Maar het biscuit was dus ook zonder weegschaal gemaakt, dus kan best zijn dat die een stuk beter kan.
[ afbeelding ]
https://homeofafoodie.com(...)room/?v=796834e7a283
Klinkt goed! Ik vind ashtanga tof om te zien, ik ben zelf een slappe puddingyogiquote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:49 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Dank voor de steun!
We waren met twaalf, allemaal in onze eigen yogamat ruimte. Eerst info over de filosofie en achtergrond van astanga yoga, toen een tijdje oefenen met ademen en ter afsluiting nog flink gezweet met wat zonnegroeten en andere huidigingen. Ik vond het fijn.
Ik denk dat ik na de vakantie een abonnement ga nemen ja. Even kijken hoe de lessen in mijn schema passen.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 14:23 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Klinkt goed! Ik vind ashtanga tof om te zien, ik ben zelf een slappe puddingyogiGa je er nu vaker heen?
Kleine wereld toch. Alsnog.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 14:25 schreef Kaatje1 het volgende:
Oh, die taart![]()
En gloeiende gloeiende, ik moest even naar het winkelcentrum, sta ik op de terugweg bij een stoplicht “ hoi kaatje, hoe gaat het nu”….leidinggevende. Nooit nooit in de afgelopen 10 jaar dat ze er werkt en niet al te ver weg woont gezien, echt nooit.
Ook zij begon erover (t was nog rood) of ik geen afscheid wilde, evt een lunch met haar (lag op m’n tong “wie moet dan de declaratie doen?”, maar ik mocht ook wel met anderen een hapje eten. Dacht later, ik nodig de SC uit
Jesses zeg Kaat daar zat je niet op te wachtenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 14:25 schreef Kaatje1 het volgende:
En gloeiende gloeiende, ik moest even naar het winkelcentrum, sta ik op de terugweg bij een stoplicht “ hoi kaatje, hoe gaat het nu”….leidinggevende. Nooit nooit in de afgelopen 10 jaar dat ze er werkt en niet al te ver weg woont gezien, echt nooit.
Ook zij begon erover (t was nog rood) of ik geen afscheid wilde, evt een lunch met haar (lag op m’n tong “wie moet dan de declaratie doen?”, maar ik mocht ook wel met anderen een hapje eten. Dacht later, ik nodig de SC uit
Knijpen is nou niet per se mijn lievelingsquote:
Kun je niet een bon bij een Syrier kopen? Zeg je dat je voor 932 met je maten hebt gevierd dat je geen baan meer hebt. Ga je zelf 15 keer bij de Syrier etenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 14:43 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik ga sowieso met een paar collega’s contact houden, ik vind het alleen zo enorm “bord je je kop hebbend”. Je ontslaat iemand in een leeftijd waarvoor het lastig is om aan een baan in dat vakgebied te komen en dan denk je dat er ook nog “behoefte “ is aan een gezellig afscheid
Het is wel ultiem idioot ja. Wat een maffe lui.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 14:43 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik ga sowieso met een paar collega’s contact houden, ik vind het alleen zo enorm “bord je je kop hebbend”. Je ontslaat iemand in een leeftijd waarvoor het lastig is om aan een baan in dat vakgebied te komen en dan denk je dat er ook nog “behoefte “ is aan een gezellig afscheid
Geen slecht planquote:Op zaterdag 3 juli 2021 14:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Kun je niet een bon bij een Syrier kopen? Zeg je dat je voor 932 met je maten hebt gevierd dat je geen baan meer hebt. Ga je zelf 15 keer bij de Syrier eten
Wat is dat ook voor Mafkoekel iets? Net alsof je ze wanneer jij ontslag had genomen bij je thuis had uitgenodigd, om de pijn een beetje te verzachten?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 14:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het is wel ultiem idioot ja. Wat een maffe lui.
Als, plakken.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:37 schreef AnneX het volgende:
Zijn er mensen, die verse gemberthee zetten?
Vraag: wie doet de thee met schijfjes verse gember of met fijngesneden gember?
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 14:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Kun je niet een bon bij een Syrier kopen? Zeg je dat je voor 932 met je maten hebt gevierd dat je geen baan meer hebt. Ga je zelf 15 keer bij de Syrier eten
He Kaatje1, wil je niet een gezellig afscheidetentje om te vieren dat je bent ontslagen?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 14:56 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]![]()
Nou, ondertussen moet de boodschap dat ik dat niet wil wel overgekomen zijn. De enigen die het nog niet gevraagd hebben wonen in Noorwegen, Denemarken en Spanje, die zouden er waarschijnlijk niet voor reizen
Maar mocht iemand de vraag nog eens stellen ga ik dit doen
Toen ik bij mijn vorige baan vertrok was dat omdat het HK naar Amsterdam ging en ik geen zin had om mee te gaan. Dus ook niet 100% vrijwillig, maar met een beter gevoel. Toen kreeg ik ook een afscheidsetentje. Mocht alles zelf bepalen. Dus niet in een restaurant maar op kantoor (daar hadden we een semi professioneel restaurant) allemaal leuke mensen met wie ik werkte of gewerkt had en het was een topavond.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 14:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Wat is dat ook voor Mafkoekel iets? Net alsof je ze wanneer jij ontslag had genomen bij je thuis had uitgenodigd, om de pijn een beetje te verzachten?
Dit doe je als je met pensioen gaat, niet als je iemand ontslaat toch? Dat is gewoon een schepje bovenop de ellende doen
Staat het in het sociaal plan ofzo Kaatje? Dat ze de pechvogels moeten fêteren voor bedrag x? Want in dat geval zou ik langs creatieve weg bedrag x proberen te krijgen, zonder met sukkels van je werk te hoeven eten
Ik vind het echt niet zo bord voor kop of lomp dat het aangeboden wordt.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 14:43 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik ga sowieso met een paar collega’s contact houden, ik vind het alleen zo enorm “bord voor je kop hebbend”. Je ontslaat iemand in een leeftijd waarvoor het lastig is om aan een baan in dat vakgebied te komen en dan denk je dat er ook nog “behoefte “ is aan een gezellig afscheid
Dat dus, de vraag is nu 4 keer gesteld, de eerste keer heb ik nee gezegd (ik zou ook geen etentje hoeven wanneer ik uit mezelf was weggegaan en dat heb ik ook gezegd). Maar alle 3 daarna: "Ik hoorde van G. dat je geen afscheidsetentje wil, weet je dat wel zeker?'. Dat stoort me enorm.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:10 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vind het echt niet zo bord voor kop of lomp dat het aangeboden wordt.
Je wordt ontslagen, maar het is bepaald niet alsof ze je een stomme eikel vonden zo lang je er werkte. En je wordt vast ook niet ontslagen omdat je een stomme eikel bent. Of alsof je leidinggevende heeft gezegd "kom mensen, laten we Kaatje ontslaan. Die is al wat ouder, kunnen we lachen, die vindt echt geen baan meer". Dus uiteraard probeert men, in een lullige situatie, nog wel deze geste aan te bieden. Het staat jou uiteraard vrij daar geen zin in te hebben en nee te zeggen.
Als ze het niet aanboden, gok ik dat het weer allerlei andere nare emoties zou oproepen. Het is gewoon kut om ontslagen te worden.
Mogelijk zou het aanbieden/ afscheid voor sommige mensen wel iets toevoegen. Dan kun je het maar beter aangeboden hebben.
Wel lomp overigens om het niet bij 1 keer te laten. Eén nee zou genoeg moeten zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blokkades opheffenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 14:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jezus christus ik heb net een strekoefening gedaan, waarvan ik dacht dattie lui en easypeasy was. Ennnn eerlijkiseerlijk, dat wassie ook wel, maar ik zweette me toch de ziekte en nu voel ik me verrassend helder
Maar het gaat toch niet om jou, maar om haar?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 14:47 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Knijpen is nou niet per se mijn lievelings
Ik leef ook deels om V te pleasen natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Maar het gaat toch niet om jou, maar om haar?
Oh in dat geval mag ze er ook wat van vinden jaquote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik leef ook deels om V te pleasen natuurlijk.
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:17 schreef AnneX het volgende:
Handig ook de Culchat: allerlei opties voor kaatje worden genoemd.![]()
Zojuist een mail van Kiva: drie terugbetalingen.
@:Zet80 @:Cat-astrophe gingen zich oa. ook inlezen:
GC / [Kiva FOK-team] #12 - Micro-kredieten - Doe mee met $25!Leuk dat je ook meedoetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had me jaren eerder ingelezen en doe al tijden mee, volgens mij heb ik je getipt
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ow. Dat is waar ook.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Leuk dat je ook meedoet![]()
Ik had me jaren eerder ingelezen en doe al tijden mee, volgens mij heb ik je getipt
Zijn het er dit topic niet 180 doordat het woord seks in de TT staat?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 09:23 schreef sigme het volgende:
Misschien ook wat in je Myat staat? Dieet staat ook in MyAT, maar heb ik echt al in geen maanden open gehad.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 16:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zijn het er dit topic niet 180 doordat het woord seks in de TT staat?
Kan me anders niet voorstellen dat er 150 meelezers zijn.
Ik dacht dat je een topic aan moest klikken om geteld te worden, maar zeker weten doe ik dat niet.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 16:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Misschien ook wat in je Myat staat? Dieet staat ook in MyAT, maar heb ik echt al in geen maanden open gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorryquote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:13 schreef Vanyel het volgende:
Iets aparts?
Duw jij die arme meisjes nou meteen weer in een hokje P?
Sorryquote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
P, je bent aan de vrouw, waarom refereer je aan seks als iets aparts? Heb je vragen, onduidelijkheden?
Sinds wanneer is seks niet vunzig?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 17:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
SorryIk kon duidelijk niet op het juiste woord komen op het terras
Ik bedoelde vunzigs
En sex is niet vunzig
Maar jullie maken er altijd wel weer een bijzonder mooi verhaal van
En ik moet dan weer uitleggen aan G waarom ik hardop aan het lachen ben
"De internetmeisjes zeggen vieze dingen..."quote:Op zaterdag 3 juli 2021 17:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik bedoelde vunzigs
En sex is niet vunzig
Fixed itquote:Op zaterdag 3 juli 2021 17:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
" De Mijn internetmeisjes zeggen vieze dingen..."
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 17:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
"De internetmeisjes zeggen vieze dingen..."
Mag ik nóg even een keer zeggen dat jij écht een toffe chick getroffen hebt geloof ik. En dat jij ook nog leuker bent geworden daardoor?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 17:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik bedoelde vunzigs
En sex is niet vunzig
quote:
Ik ben ook heel blij met mijn toffe chickquote:Op zaterdag 3 juli 2021 17:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Mag ik nóg even een keer zeggen dat jij écht een toffe chick getroffen hebt geloof ik. En dat jij ook nog leuker bent geworden daardoor?
Hulde aan deze ontwikkeling, én de opschaling van je seksleven
:’) En ik dacht altijd dat jij zo’n net meisje wasquote:
Leukquote:Op zaterdag 3 juli 2021 14:27 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Ik denk dat ik na de vakantie een abonnement ga nemen ja. Even kijken hoe de lessen in mijn schema passen.
Zoals je over G, mini-G en bbq praatquote:Op zaterdag 3 juli 2021 17:53 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ben ook heel blij met mijn toffe chickMaar waarom ben ik dan nog leuker geworden?
Je straalt uit alsof je gelukkig bent en tevreden bent met hoe het leven er nu uitzietquote:Op zaterdag 3 juli 2021 17:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ben ook heel blij met mijn toffe chickMaar waarom ben ik dan nog leuker geworden?
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 17:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
:’) En ik dacht altijd dat jij zo’n net meisje was
Ditquote:Op zaterdag 3 juli 2021 18:00 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Je straalt uit alsof je gelukkig bent en tevreden bent met hoe het leven er nu uitzietGewoon, relaxed en blij.
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 18:01 schreef Candaasje het volgende:
[..]![]()
Tikkie naïef misschien, niet zoveel bedpartners gehad, maar netjes is niet helemaal het juiste woord denk ik.
Je straalt over het hele internet heen joh, zo happy kom je overquote:Op zaterdag 3 juli 2021 17:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik krijg al een burn-out als ik het lees joh!quote:Op zaterdag 3 juli 2021 17:56 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Leuk![]()
Vandaag was een nuttige dag. De badkamer en de wc's en de keuken zijn gepoetst, ik heb geyogaat, even gewerkt (1 opdracht ingeleverd en 2 opdrachten nagekeken), geluncht en film van gisteravond afgekeken, een enorme zalandobestelling doorgepast en het nodige teruggestuurd en de rest vast gewassen, nuttige dingen bij de Action gehaald, kraamcadeautjes gekocht, de vloer gedweild, de bedden afgehaald en inmiddels draait de 4e was van vandaag en heb ik er twee gevouwen. Nu moet ik eigenlijk nog een shitload aan literatuur lezen (over seks), maar we hebben afhaaleten dus verder hoef ik weinig meer (oh nee, de bedden opmaken, niet vergeten
).
Mag ik daar meer over weten? Interessant manquote:Op zaterdag 3 juli 2021 17:56 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Leuk![]()
Vandaag was een nuttige dag. De badkamer en de wc's en de keuken zijn gepoetst, ik heb geyogaat, even gewerkt (1 opdracht ingeleverd en 2 opdrachten nagekeken), geluncht en film van gisteravond afgekeken, een enorme zalandobestelling doorgepast en het nodige teruggestuurd en de rest vast gewassen, nuttige dingen bij de Action gehaald, kraamcadeautjes gekocht, de vloer gedweild, de bedden afgehaald en inmiddels draait de 4e was van vandaag en heb ik er twee gevouwen. Nu moet ik eigenlijk nog een shitload aan literatuur lezen (over seks), maar we hebben afhaaleten dus verder hoef ik weinig meer (oh nee, de bedden opmaken, niet vergeten
).
Mja, allemaal dingen die moesten gebeuren, dan doe ik het liever in een keer zodat ik morgen echt niets hoef. De schoonmaakster is er twee weken niet, dus de hut poetsen doe ik liever in een keer op zaterdag, zodat ik er zondag van kan genietenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 18:04 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik krijg al een burn-out als ik het lees joh!
Ik ben vandaag naar de kapper geweest, zijn even wat kampeerbenodigdheden wezen halen en gekeken voor een jas voor vriend. Carrot cake (en vriend een soort combinatie van een croissant en tompouche) gegeten bij Bammetjes Bakery. Net even de wax-troep uit mij haren gewassen, zo meteen eten, afwassen, en naar mijn ouders met nog meer gebak van genoemde zaak.
En dat was het. Meer dan genoeg![]()
(maar het was vannacht dan ook wel 3 uur voordat ik in bed lag, dus ik vind het ook wel gezegend.)
Zeker. Seksualiteit en NAH is het onderwerp. Als ik de literatuur hebt doorgespit en eventuele interessante inzichten heb opgedaan bij de lesdag, dan update ik je wel evenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 18:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Mag ik daar meer over weten? Interessant man
Oh yes! Hobbymatig nog steeds mega mijn ding.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 18:11 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Zeker. Seksualiteit en NAH is het onderwerp. Als ik de literatuur hebt doorgespit en eventuele interessante inzichten heb opgedaan bij de lesdag, dan update ik je wel even
Moussaka, lasagne, simpele spaghetti voor de moeilijke kinderen en zak poffertjes voor de extreem moeilijke kinderen.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 18:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Flinke werklijst @:Clubsoda.
Hier ook wel wat gepoetst want morgen bezoek! Bij daglicht, en een poetster dus toch maar eea gedaan (naast normaal wc keuken etc). Zo nog even de badkamer doen maar da's normaal
20 eters @:Molo, da's wel heel veel, wat voer je die allemaal?
En verder ben ik het helemaal eens met iedereen over @:PdeHoog. Jammer dat het nu regent bij jullie. Hier is het wel droog maar niet echt aangenaam. Plakkerig en ook al is het niet koud voelt het toch niet aangenaam.
Huh? Ik was in de veronderstelling dat Nederlanders nu gewoon zonder testen en "maximaal 24uur/niet overnachten" de grens over mochten?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 18:30 schreef Lonaa het volgende:
Wij zijn weer thuis.
Op de heenweg zag ik, toen we nog 20 minuten moesten naar Tecklenburg en net van de snelweg afwaren, een POLIZEI in mijn achteruitkijkspiegel. Ik deed gekscherend naar F. Dat ie onopvallend moest doen enzo en hihaho. 'Lijkt me wel vervelend, staande gehouden worden in Duitsland door DIE POLIZEI'.
*WIEWHOOP.
Oh kut.
Papieren wilde ze zien en wat we gingen doen wilde ze weten en wanneer we weer naar Nederland zouden gaan. Dora heeft naar m gegromd.![]()
Naar Tecklenburg gereden, erachter gekomen dat betaald parkeren nog met contant geld is, ergens anders geparkeerd en toen best mooie route gelopen. Mooi dorpje. Flinke klim er naar toeEcht vakantiegevoel. Was (nog) niet druk toen we aankwamen.
[ afbeelding ]
Kleffe witte broodjes met kaas gegeten op een grasveld naast de oude burcht. Die is nog hoger dan het dorpje.
Dat boven Dora's hoofd is de kerktoren van het dorpje
[ afbeelding ]
Via de bossen weer terug (flinke afdaling (joh) ) en bijna aan het einde van de route stond bij het oude station dat niet meer in gebruik was een dubbeldekkerbus.
[ afbeelding ]
Amerikaanse vibe. Milkshakes, ijs, koffie. Oude Amerikaanse muziek over de speakers. Rustig plekje, mooi uitzicht.
[ afbeelding ]
Speciaal voor Dora in de schaduw gaan zitten want het was best warm.
[ afbeelding ]
Op de terugweg de afslag naar huis gemist bij de grens, en toen bleek de volgende afslag naar de Lutte te zijn en daar zat nog een ijssalon die we moesten proberen dus dat hebben we toen maar gedaan.![]()
Ontzettend lekker Italiaans sorbetijs.
Inmiddels is de hamburger besteld en die is er met een uur. We zijn alle 3 wel af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |