'me' liefste.quote:
Ja die. Ga ik nu opslaan.quote:
Sushi van een naakt buikje af eten, ja hoor, lekker. Eromheen beetje batsen, kan primaquote:
Ik typte dit dus net in m'n alles-Excel en ik vond dat lastigquote:Op vrijdag 2 juli 2021 18:08 schreef Vanyel het volgende:
[..]
'me' liefste.
Daar zou ik niet kunnen eten. Zou ik de hele avond zitten rillen van de spelling.
Dus…jij hebt alles op een rijtjequote:Op vrijdag 2 juli 2021 18:19 schreef Lonaa het volgende:
Oh die van P ziet er ook heerlijk uit. #opslaan
G, lees je dit?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 18:19 schreef Lonaa het volgende:
Oh die van P ziet er ook heerlijk uit. #opslaan
Waar?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 18:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij gaan hopelijk deze zomervakantie eten bij een kop tot staartrestaurant.
Ik had dat met die ene wel heel erg, maar bijvoorbeeld Blaauw vond ik echt ronduit fantastisch. Alleen niet goed (ook wel 11 jaar gelee) in alcoholvrij.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 18:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Sushi van een naakt buikje af eten, ja hoor, lekker. Eromheen beetje batsen, kan prima
Ik ben overigens qua eten meer van de net niet sterren geloof ik. Die laatste stap vind ik het geld niet echt waard voor mezelf geloof ik, te vaak teleurgesteld ook in de grotere namen.
quote:
Nee niet op slaan iddquote:Op vrijdag 2 juli 2021 19:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]G weet dat al joh
Maar dat ze er op gaat slaan…..dat snap ik dan weer niet
Woaaahhhhh zo lekker datquote:Op vrijdag 2 juli 2021 19:04 schreef PdeHoog het volgende:
G heeft de ijsmachine ook ontdektZe heeft chocoladesorbetijs gemaakt
Daarin zijn restaurants tegenwoordig gelukkig ook veel beter gewordenquote:Op vrijdag 2 juli 2021 19:02 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik had dat met die ene wel heel erg, maar bijvoorbeeld Blaauw vond ik echt ronduit fantastisch. Alleen niet goed (ook wel 11 jaar gelee) in alcoholvrij.
Niks mis met een beetje slaan.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 19:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]G weet dat al joh
Maar dat ze er op gaat slaan…..dat snap ik dan weer niet
Daar hadden jullie het vorige topic een andere mening over volgens mijquote:
't Geheim van Bergen in Bergen op Zoom. Wij halen wel eens vlees bij hun eigen varkensboerderij. Dat is geweldig.quote:
True, maar op je lul lijkt me wel minder prettigquote:
Daar was ik geen partij in.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 19:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Daar hadden jullie het vorige topic een andere mening over volgens mij
Ik heb er geen dus daarover kan ik niet oordelen.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 19:22 schreef Molo het volgende:
[..]
True, maar op je lul lijkt me wel minder prettig
Tenzij het je ding is natuurlijk, alles kan dit dat
Ik snap datquote:Op vrijdag 2 juli 2021 19:22 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Daar was ik geen partij in.
Bovendien gaat dit over slaan met wederzijdse instemming.
Echt een andere beleving.
Wel veel ervaring mee hier, maar niet mee er slaan of geslagen willen worden op de broekslang.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 19:24 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik heb er geen dus daarover kan ik niet oordelen.
Vergeet je pillen niet rond etenstijdquote:Op vrijdag 2 juli 2021 19:27 schreef christmastsunami het volgende:
Eten natuurlijk, mijn laatste vriendin was voer voor de honden
Eh, ik deed de taallessen in 2015/2016. Toen was er wel een nieuw systeem, dus best kans dat het dezelfde boeken zijn.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 19:27 schreef AnneX het volgende:
@:Kaatje1 even tussen de gangen door: is dat jou ook opgevallen?
Dit boek is al een jaar of 4/5 oud, ook uit jouw tijd van lessen vermoed ik.
Farida - niet haar naam - krijgt in september een nieuw boek. Ben benieuwd.
De rest snap ik, maar het dikgedrukte stuk nietquote:Op vrijdag 2 juli 2021 19:49 schreef Myraela het volgende:
Soms word ik moe van mezelf.
Ik zit net op de bank te zeuren dat ik chocolade wil. Heb ik m'n vriend eindelijk zover. Sta ik een kwartier in de supermarkt te twijfelen. Kom ik uiteindelijk tevreden thuis met m'n Kinder Bueno. Besluit ik dat ik eigenlijk helemaal geen honger heb en leg ik ze in de la.
Oh, om mee te gaan. Soort van, eigenlijk mag ik niet van mezelf want ongezond, maar als hij dan ook meegaat dan mag ik het wel van mezelf.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 19:53 schreef Molo het volgende:
De rest snap ik, maar het dikgedrukte stuk niet
quote:Op vrijdag 2 juli 2021 19:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, om mee te gaan. Soort van, eigenlijk mag ik niet van mezelf want ongezond, maar als hij dan ook meegaat dan mag ik het wel van mezelf.
Denk eerder dat hij moe van jou wordtquote:Op vrijdag 2 juli 2021 19:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, om mee te gaan. Soort van, eigenlijk mag ik niet van mezelf want ongezond, maar als hij dan ook meegaat dan mag ik het wel van mezelf.
Collega van mij deed dat 2x per jaar toen ze hier in de buurt woonde. Nu woont ze weer in de buurt van Antwerpen en ging daar (pre corona) regelmatig naar toe.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 20:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Is Antwerpen leuk om een uurtje of wat in rond te lopen? Ik wil naar een restaurant daar in de vakantie.
Deze ga ik onthouden. Als J zegt dat ik zeur, kan ik bewijzen dat het altijd erger kanquote:Op vrijdag 2 juli 2021 19:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, Antwerpen is leuk.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 20:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Is Antwerpen leuk om een uurtje of wat in rond te lopen? Ik wil naar een restaurant daar in de vakantie.
Ik wil gehaktballen eten. Hier: https://ballsnglory.be/antwerpen/quote:Op vrijdag 2 juli 2021 20:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, Antwerpen is leuk.![]()
Ik wil binnenkort ook een keer, de dierentuin daar staat nog op m'n lijstje.
Volgens mij is alleen het centraal station wel al een uur waardquote:Op vrijdag 2 juli 2021 20:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
En het chocolademuseum daarzo.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 20:49 schreef derLudolf het volgende:
Volgens mij is alleen het centraal station wel al een uur waard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |