'me' liefste.quote:
Ja die. Ga ik nu opslaan.quote:
Sushi van een naakt buikje af eten, ja hoor, lekker. Eromheen beetje batsen, kan primaquote:
Ik typte dit dus net in m'n alles-Excel en ik vond dat lastigquote:Op vrijdag 2 juli 2021 18:08 schreef Vanyel het volgende:
[..]
'me' liefste.
Daar zou ik niet kunnen eten. Zou ik de hele avond zitten rillen van de spelling.
Dus…jij hebt alles op een rijtjequote:Op vrijdag 2 juli 2021 18:19 schreef Lonaa het volgende:
Oh die van P ziet er ook heerlijk uit. #opslaan
G, lees je dit?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 18:19 schreef Lonaa het volgende:
Oh die van P ziet er ook heerlijk uit. #opslaan
Waar?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 18:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij gaan hopelijk deze zomervakantie eten bij een kop tot staartrestaurant.
Ik had dat met die ene wel heel erg, maar bijvoorbeeld Blaauw vond ik echt ronduit fantastisch. Alleen niet goed (ook wel 11 jaar gelee) in alcoholvrij.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 18:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Sushi van een naakt buikje af eten, ja hoor, lekker. Eromheen beetje batsen, kan prima
Ik ben overigens qua eten meer van de net niet sterren geloof ik. Die laatste stap vind ik het geld niet echt waard voor mezelf geloof ik, te vaak teleurgesteld ook in de grotere namen.
quote:
Nee niet op slaan iddquote:Op vrijdag 2 juli 2021 19:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]G weet dat al joh
Maar dat ze er op gaat slaan…..dat snap ik dan weer niet
Woaaahhhhh zo lekker datquote:Op vrijdag 2 juli 2021 19:04 schreef PdeHoog het volgende:
G heeft de ijsmachine ook ontdektZe heeft chocoladesorbetijs gemaakt
Daarin zijn restaurants tegenwoordig gelukkig ook veel beter gewordenquote:Op vrijdag 2 juli 2021 19:02 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik had dat met die ene wel heel erg, maar bijvoorbeeld Blaauw vond ik echt ronduit fantastisch. Alleen niet goed (ook wel 11 jaar gelee) in alcoholvrij.
Niks mis met een beetje slaan.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 19:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]G weet dat al joh
Maar dat ze er op gaat slaan…..dat snap ik dan weer niet
Daar hadden jullie het vorige topic een andere mening over volgens mijquote:
't Geheim van Bergen in Bergen op Zoom. Wij halen wel eens vlees bij hun eigen varkensboerderij. Dat is geweldig.quote:
True, maar op je lul lijkt me wel minder prettigquote:
Daar was ik geen partij in.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 19:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Daar hadden jullie het vorige topic een andere mening over volgens mij
Ik heb er geen dus daarover kan ik niet oordelen.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 19:22 schreef Molo het volgende:
[..]
True, maar op je lul lijkt me wel minder prettig
Tenzij het je ding is natuurlijk, alles kan dit dat
Ik snap datquote:Op vrijdag 2 juli 2021 19:22 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Daar was ik geen partij in.
Bovendien gaat dit over slaan met wederzijdse instemming.
Echt een andere beleving.
Wel veel ervaring mee hier, maar niet mee er slaan of geslagen willen worden op de broekslang.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 19:24 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik heb er geen dus daarover kan ik niet oordelen.
Vergeet je pillen niet rond etenstijdquote:Op vrijdag 2 juli 2021 19:27 schreef christmastsunami het volgende:
Eten natuurlijk, mijn laatste vriendin was voer voor de honden
Eh, ik deed de taallessen in 2015/2016. Toen was er wel een nieuw systeem, dus best kans dat het dezelfde boeken zijn.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 19:27 schreef AnneX het volgende:
@:Kaatje1 even tussen de gangen door: is dat jou ook opgevallen?
Dit boek is al een jaar of 4/5 oud, ook uit jouw tijd van lessen vermoed ik.
Farida - niet haar naam - krijgt in september een nieuw boek. Ben benieuwd.
De rest snap ik, maar het dikgedrukte stuk nietquote:Op vrijdag 2 juli 2021 19:49 schreef Myraela het volgende:
Soms word ik moe van mezelf.
Ik zit net op de bank te zeuren dat ik chocolade wil. Heb ik m'n vriend eindelijk zover. Sta ik een kwartier in de supermarkt te twijfelen. Kom ik uiteindelijk tevreden thuis met m'n Kinder Bueno. Besluit ik dat ik eigenlijk helemaal geen honger heb en leg ik ze in de la.
Oh, om mee te gaan. Soort van, eigenlijk mag ik niet van mezelf want ongezond, maar als hij dan ook meegaat dan mag ik het wel van mezelf.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 19:53 schreef Molo het volgende:
De rest snap ik, maar het dikgedrukte stuk niet
quote:Op vrijdag 2 juli 2021 19:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, om mee te gaan. Soort van, eigenlijk mag ik niet van mezelf want ongezond, maar als hij dan ook meegaat dan mag ik het wel van mezelf.
Denk eerder dat hij moe van jou wordtquote:Op vrijdag 2 juli 2021 19:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, om mee te gaan. Soort van, eigenlijk mag ik niet van mezelf want ongezond, maar als hij dan ook meegaat dan mag ik het wel van mezelf.
Collega van mij deed dat 2x per jaar toen ze hier in de buurt woonde. Nu woont ze weer in de buurt van Antwerpen en ging daar (pre corona) regelmatig naar toe.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 20:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Is Antwerpen leuk om een uurtje of wat in rond te lopen? Ik wil naar een restaurant daar in de vakantie.
Deze ga ik onthouden. Als J zegt dat ik zeur, kan ik bewijzen dat het altijd erger kanquote:Op vrijdag 2 juli 2021 19:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, Antwerpen is leuk.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 20:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Is Antwerpen leuk om een uurtje of wat in rond te lopen? Ik wil naar een restaurant daar in de vakantie.
Ik wil gehaktballen eten. Hier: https://ballsnglory.be/antwerpen/quote:Op vrijdag 2 juli 2021 20:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, Antwerpen is leuk.![]()
Ik wil binnenkort ook een keer, de dierentuin daar staat nog op m'n lijstje.
Volgens mij is alleen het centraal station wel al een uur waardquote:Op vrijdag 2 juli 2021 20:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
En het chocolademuseum daarzo.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 20:49 schreef derLudolf het volgende:
Volgens mij is alleen het centraal station wel al een uur waard
Seks na taco's lijkt me dan weer... iets wat niet te lang na de taco's plaats moet vinden....quote:Op vrijdag 2 juli 2021 18:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Vanavond taco's thuis in elkaar zetten, ook lekker
Lukt ook prrrrrimaquote:Op vrijdag 2 juli 2021 20:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
Seks na taco's lijkt me dan weer... iets wat niet te lang na de taco's plaats moet vinden....
Lekker vrolijk ook allemaalquote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:15 schreef Blues het volgende:
@:Isabeau deze sokken kregen we
https://www.mymitella.nl/(...)ken-voor-zorghelden/
Ik kwam uit bed met 1 uit 10 en voelde me een zombie, dus er is verbetering! De koffie moet ook wat meer haar best doenquote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:30 schreef fietsie het volgende:
3 uit of 10 wakker ken ik wel, gelukkig zit het proces hier andersom :p
Dat is wel de moeite waard ja!quote:Op vrijdag 2 juli 2021 20:49 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Volgens mij is alleen het centraal station wel al een uur waard
Dat moet nog ff opgeschaald worden!!quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:26 schreef Isabeau het volgende:
Lekker vrolijk ook allemaalLeuk.
Ik werd wakker in mijn diepe slaap stadium geloof ikIk zit hier met koffie en heb net gedoucht, inmiddels 3 uit 10 wakker.
Het is nu 5/10. Tanden poetsen.quote:
Sterkte en werkse!quote:
Ik vind het geweldig. Ook gewoon de sprint aantrekken voor je ploegmaat. Of de Mur twee keer oprijden en daarmee je winst riskeren. En dan ook niet arrogant worden. Ik ben fan.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:58 schreef fietsie het volgende:
Ik krijg meer de vibe dat ie hier zijn conditie aan het opwerken is naar topniveau...
Zoals van Aert en hij samen even 25 seconden eraf trapten in het einde van de finale en vervolgens mee gaan sprinten....
Heel gaaf om te zien, maar soms wel eng.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:17 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Ik vind het geweldig. Ook gewoon de sprint aantrekken voor je ploegmaat. Of de Mur twee keer oprijden en daarmee je winst riskeren. En dan ook niet arrogant worden. Ik ben fan.
Gedoneerd aan Koosquote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]![]()
Hier is het tijd voor een barrel aged biertje
Is nu toch niet koud johquote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:31 schreef Blues het volgende:
Lig je buiten in een tent met blote benenkoudddd!
Truste![]()
Ik begin weer op te krabbelen. Vaccin hakte er wel icm chaotische crisiswerkdag op schoenen
Wat hebbie gegeten?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:42 schreef gcjoel het volgende:
Het is heerlijk weer
Hele avond buiten gezeten, bbq bij familie. Heerlijk!
Ja dat was minderquote:
Oh, bummerquote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dat was minder![]()
Of ja de standaard bbq dingen, stukje zalm, hamburger.
Wel lekker ijsje van de ijssalon toe
zoveel leuke tenten in het zonnige Zeeland.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat doet geen belletje rinkelen. Was ook geen Italiaan.
Misschien was het dan @:FranticDJ ?
Hier maar 15 graden en straks nog maar 12.. best koudjes in een tentje!quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Is nu toch niet koud joh![]()
En rust goed uit! Vaccin is heftig voor je lijffie
Dat klinkt groots en indrukwekkend! Vertel nog meer.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 00:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik zag vanavond een zeemeermin! En een prins! En een heks![]()
En synchroonzwemmers, en een maan die over een conveyerbelt omhoog gerold werd. Een orkest op het water. Hopen zand. Grote machines. En nog veel meer. In een steengroeve. Die fantastisch belicht werd en ook het geluid van de zangers was top.
Mooi start van mijn theaterseizoen, deze openlucht opera
Nu heeft 'ie er mooi weer bij!quote:Op zaterdag 3 juli 2021 07:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hmpf. Vroeg. Grondwerker komt zo eindelijk.
Heerlijk inderdaad. We krijgen wel regen later op de dag maar niet heel erg.quote:
Mooie foto'squote:Op zaterdag 3 juli 2021 07:46 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:blues: ik sliep wel in een donzen slaapzak hoor!
Waarom liep je al weer op schoenen met je zere teen?
Ik vind 8 uur ook wel tussen vroeg en uitslapen inquote:Op zaterdag 3 juli 2021 08:16 schreef Lonaa het volgende:
Voelt vroeg en voelt als uitslapen dit. Brein
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 08:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind 8 uur ook wel tussen vroeg en uitslapen inGoedemorgen!
Lullig beetje. Ik moest maar eens langs komen in Oklahoma, zei ze.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 08:18 schreef Lonaa het volgende:
![]()
Heel veel langer slaap ik eigenlijk nooit. Ja, soms, als ik om half 4 's nachts (of later) slaap dan word ik om half 10 wakker.
Dollars kan je gewoon wisselen toch? Of is het zo'n lullig beetje waar het teveel moeite voor is?
Leuk! Iets nieuws is leukquote:Op zaterdag 3 juli 2021 08:21 schreef Tuindier het volgende:
Goedemorgen! Vandaag een yoga workshop op de planning. Best buiten mijn comfort zone dus ik ben benieuwd of het bevalt.
Ja, dat is geloof ik wel de #1 klacht.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 08:21 schreef Myraela het volgende:
Arm doet pijn. Dat sliep minder fijn.
Straks de lotus speculoos taart voor m’n stiefvader afmaken.
Zal ik doen! Ik weet nog niet of ik zelf ook neem, beetje misselijk. Maar ik vraag altijd 1000x of het wel lekker is want ik ben een onzekere bakker. :’)quote:Op zaterdag 3 juli 2021 08:24 schreef Isabeau het volgende:
Ja, dat is geloof ik wel de #1 klacht.
En ik zag heel toevallig vannacht een recept voor speculoos taart en ik twijfelde even of ik hem zou opslaan omdat ik over 2 weken taarten ga maken voor mijn vader's verjaardag. Heb hem niet opgeslagen. Laat je weten hoe die smaakt?
Da's lief van je! Beman jij de nachtapotheek?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 08:16 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb vannacht dollars gekregen, want een Amerikaanse moest medicijnen kopen bij de apotheek en had alleen een creditcard en dollars en dat kon niet. Dus heb ik de medicijnen betaald en toen wilde ze per se dat ik geld aan nam. Eh, ok. Ik geloof zelfs dat ik ook nog dollars uit 2001 heb liggen
Neequote:Op zaterdag 3 juli 2021 08:33 schreef sigme het volgende:
Da's lief van je! Beman jij de nachtapotheek?
Ik ga straks naar de discotheek. Fox in Stadskanaal, mocht het je iets zeggen.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 08:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lullig beetje. Ik moest maar eens langs komen in Oklahoma, zei ze.
Wat zijn jullie plannen vandaag? Lucky heeft volgens mij een pittige tuinwork-out voor de boeg en ik ga slapen.
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 08:39 schreef Lonaa het volgende:
Ja hallo, kleffe witte bolletjes of krentenbollen voor onderweg?!?!
Witte bolletjes voor schoolreisje gevoel.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 08:39 schreef Lonaa het volgende:
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 08:39 schreef derLudolf het volgende:
Ik ga straks naar de discotheek. Fox in Stadskanaal, mocht het je iets zeggen.
Tegenwoordig kun je daar corona vaccinaties halen
En als er per se gekozen moet worden dan dit. Met platgedrukte hagelslag of zweetkaas.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 08:40 schreef Myraela het volgende:
Witte bolletjes voor schoolreisje gevoel.
You're welcomequote:Op zaterdag 3 juli 2021 08:41 schreef Vanyel het volgende:
Ik krijg tegenwoordig wel eens likes in SCUL van mensen die ik hier niet zie posten (verkapte kijk mij tof zijn, ik krijg likes post). Kan natuurlijk zijn omdat ik niet oplet, maar..
Zin wij dan toch eng, dat hier heus gelurkt wordt?
Zo'n SC lijkt me toch bepaald oninteressant om alleen maar mee te lezen, tis niet of hier nou lekker informatief over een of ander onderwerp wordt gebabbeld ofzo.
Behalve dan als Isa zich weer eens een nacht goed heeft verveeld, da's vaak wel voer voor goeie nieuwe info. Ik maak nog steeds overal de blits met de onbevlekte ontvangenis.
Beiden, en ook beiden beleggen met kaasquote:Op zaterdag 3 juli 2021 08:39 schreef Lonaa het volgende:
Oh nee. Krentenbol met kaas is veel te decadent. Gewoon met boterquote:
Geen mooie oude brokkelkaas maar plakkerige zweetkaasquote:Op zaterdag 3 juli 2021 08:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh nee. Krentenbol met kaas is veel te decadent. Gewoon met boter
Astanga mysore. Ik doe wel eens wat yoga, maar qua ademhaling doe ik maar wat, dus ik hoop vooral op dat vlak wat te leren. En meteen zien of deze yogaschool mij bevalt.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 08:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Leuk! Iets nieuws is leukOok al is het buiten je comfort zone. Wat voor type yoga is het, weet je dat?
Ik krijg geen Jansen. Ik blijf wel een kwartiertje aan de bar hangen, dat is meer mijn plek.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 08:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]serieus! Je mocht na Janssen direct Danssen, dus dan mooi op de juiste plek
Het is in een yogaschool, met echte mensen. En ik heb geen idee hoe spiritueel deze versie is, en daar heb ik self niet zoveel mee.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 08:54 schreef AnneX het volgende:
Oh ja, succes @:Tuindier.
Hoezo ligt yoga buiten je comfortzone? Je bent toch thuis en niemand ziet je moves als beginner.
Ashtanga is volgens mij vooral heel intensief, en intensief is meestal minder spiritueel. Veel plezier in ieder geval! Voor de mentale steun ga ik zo pilatesyoga doen met echte mensenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 09:05 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Het is in een yogaschool, met echte mensen. En ik heb geen idee hoe spiritueel deze versie is, en daar heb ik self niet zoveel mee.
Nou, ik lees ook mee voor de gezelligheid, klopt, maar ook wel om iets te leren.. Ik heb zelf niet altijd even veel te melden op dit vlak.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 09:23 schreef sigme het volgende:
180 lurkers (volgers zonder posten).
Maar daar valt ook iedereen onder die wel meepost als ze online zijn, neem uhmpie bijvoorbeeld.
Ik kan me er wat bij voorstellen, bij gezellig meelezen maar niks echt te melden te hebben, en om dan heel af en toe random iets te gaan roepen is ook zo wat. En volgens mij leest bijvoorbeeld @:lienekien meestal wel mee, en geeft dan antwoord als ze toevallig iets weet wat ter sprake kwam. @:lxiv leest mee, voor de gezelligheid denk ik, want dat is een brabo.
aha, jij wist de tool te vinden. Daarvoor krijg je van mij al een like.👍🏼quote:Op zaterdag 3 juli 2021 09:23 schreef sigme het volgende:
180 lurkers (volgers zonder posten).
Maar daar valt ook iedereen onder die wel meepost als ze online zijn, neem uhmpie bijvoorbeeld.
Ik kan me er wat bij voorstellen, bij gezellig meelezen maar niks echt te melden te hebben, en om dan heel af en toe random iets te gaan roepen is ook zo wat. En volgens mij leest bijvoorbeeld @:lienekien meestal wel mee, en geeft dan antwoord als ze toevallig iets weet wat ter sprake kwam. @:lxiv leest mee, voor de gezelligheid denk ik, want dat is een brabo.
De taart ziet er anders prima uit.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 09:33 schreef Myraela het volgende:
Ik ben niet zo van de strakke afwerking, geen idee hoe mensen dat doen. Maar de taart is af.
[ afbeelding ]
Ik hou niet zo van gebak maar deze ziet er erg lekker uitquote:Op zaterdag 3 juli 2021 09:33 schreef Myraela het volgende:
Ik ben niet zo van de strakke afwerking, geen idee hoe mensen dat doen. Maar de taart is af.
[ afbeelding ]
Zie je wel!quote:Op zaterdag 3 juli 2021 09:24 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nou, ik lees ook mee voor de gezelligheid, klopt, maar ook wel om iets te leren.. Ik heb zelf niet altijd even veel te melden op dit vlak.
Ik post wel eens ooit. Maar meestal niet. Van tuinieren bijvoorbeeld heb ik wel wat verstand. Dan is het gemakkelijker posten in het moestuintopic.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 09:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Zie je wel!
a) hij leest mee
b) het is gezellig om mee te lezen
en c) er valt ook nog iets te leren
Maar kan je uit toelichten hoe het gezellig is om mee te lezen zonder echt mee te posten?
En wat valt er hier nou te leren??
Ziet er heerlijk uit!quote:Op zaterdag 3 juli 2021 09:33 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Maar maar maar.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 09:24 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nou, ik lees ook mee voor de gezelligheid, klopt, maar ook wel om iets te leren.. Ik heb zelf niet altijd even veel te melden op dit vlak.
Misschien wilde ik ooit iets vragen en ben blijven hangen…. Het is inderdaad meer een kletstopic voor mensen die van koken houden.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 09:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maar maar maar.
Wij hebben toch heel geen vlak?
Dat is nou juist ons probleem.
Sigme had betere vragen
Of eten. Hoi.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 10:00 schreef LXIV het volgende:
[..]
Misschien wilde ik ooit iets vragen en ben blijven hangen…. Het is inderdaad meer een kletstopic voor mensen die van koken houden.
Sowieso die likes... wasmetdeze?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 08:41 schreef Vanyel het volgende:
Ik krijg tegenwoordig wel eens likes in SCUL van mensen die ik hier niet zie posten (verkapte kijk mij tof zijn, ik krijg likes post). Kan natuurlijk zijn omdat ik niet oplet, maar..
Zin wij dan toch eng, dat hier heus gelurkt wordt?
Zo'n SC lijkt me toch bepaald oninteressant om alleen maar mee te lezen, tis niet of hier nou lekker informatief over een of ander onderwerp wordt gebabbeld ofzo.
Behalve dan als Isa zich weer eens een nacht goed heeft verveeld, da's vaak wel voer voor goeie nieuwe info. Ik maak nog steeds overal de blits met de onbevlekte ontvangenis.
Krijg jij die nooit?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 10:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Sowieso die likes... wasmetdeze?
LXIV, ik weet dat je hier soms post. Ik weet. Je kent mij toch.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 09:50 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik post wel eens ooit. Maar meestal niet. Van tuinieren bijvoorbeeld heb ik wel wat verstand. Dan is het gemakkelijker posten in het moestuintopic.
Linkje:quote:Op zaterdag 3 juli 2021 06:02 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat klinkt groots en indrukwekkend! Vertel nog meer.
Wie - wat - waar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Tuurlijk krijg ik die 1000, ik ben dolkomisch en maak katzgoede punten links en rechts. Alleen, wazzmetdezequote:
* DancingPhoebe neuriet iiiiii gooooot thhiiiiis feeeeeliiing...quote:Op zaterdag 3 juli 2021 10:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
Volgens mij kun je mensen best onrustig maken door in een willekeurig topic, in een subforum waar je normaal nooit komt, een like te geven
@mjan en het is weer zomer, dus tijd voor je ijssalons tips.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 10:04 schreef mjan het volgende:
Ik lees ook nog steeds met vlagen meer of minder intensief mee, maar weinig behoefte om te posten omdat het dan al snel te veel tijd en aandacht in beslag neemt.
Of spek en stroopquote:Op zaterdag 3 juli 2021 10:15 schreef vlindertje89 het volgende:
Krentenbollen met kaas![]()
Pannenkoeken met spek, kaas en stroop
Of gewoon met kaas en stroop
Als je daar Karmapunten mee zou scoren waar je een Fok Abo of zoiets mee kan betalen zou het zin hebbenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 10:20 schreef Molo het volgende:
Ik snap het nut van likes niet op Fok
Kijkt toch geen hond naar, laat staan als je het topic gewoon leest in een discussie of gesprek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |