Ik zie je nu subtiel door de winkelruit tyfenquote:Op donderdag 1 juli 2021 20:59 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Haha nee, ik tracht dat subtiel te doen
Echt? Vergeet jij dat soort dingen?quote:Op donderdag 1 juli 2021 20:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Goffer ben ik nou vergeten ooit geile Blues pics te hebben gezien?
Eens!quote:Op donderdag 1 juli 2021 21:04 schreef Candaasje het volgende:
Niks mis met mannen van ronde de 40 trouwens![]()
(Nouja, niet alle mannen natuurlijk... bepaalde mannen....)
Dat was een bushokje achterlijke kutnewbie.quote:Op donderdag 1 juli 2021 21:02 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik zie je nu subtiel door de winkelruit tyfen![]()
bepaalde iemanden.quote:Op donderdag 1 juli 2021 21:04 schreef Candaasje het volgende:
Niks mis met mannen van ronde de 40 trouwens![]()
(Nouja, niet alle mannen natuurlijk... bepaalde mannen....)
Zeg puberende snotneus, ik ben minder newbie dan jij! Zowel op deze Aardkloot als op FOK!quote:Op donderdag 1 juli 2021 21:09 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat was een bushokje achterlijke kutnewbie.
Nog nooit gedaan. Überhaupt nog geen sjalotten geteeld omdat ik geen lenteui kan telen.quote:Op donderdag 1 juli 2021 21:08 schreef derLudolf het volgende:
Vraagje (en tevens tip) aan moestuiniers hier: verbouwen jullie ook gele sjalotten?
Hier in de buurt is dat gebruikelijk bij opgebakken nieuwe aardappelen: sjalotten die bak je er bij door. Zowel het (kleine) uitje als het loof.
Morgen weer
Lenteui zaai je denk ik.quote:Op donderdag 1 juli 2021 21:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan. Überhaupt nog geen sjalotten geteeld omdat ik geen lenteui kan telen.
Misschien is dat onlogisch.
Jean-Pierre en Ricardo?quote:Op donderdag 1 juli 2021 21:12 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik had het nu over specifiek mannen, gezien de eh 'context'
RIPquote:Op donderdag 1 juli 2021 21:14 schreef Mikeytt het volgende:
Dan realiseer ik me dat ik over 17 jaar ook 40 ben...Mijn dagen zijn geteld
Ik dacht vroeger ook altijd dat 40+ volkomen over the hill is, maar gelukkig is dat dus ook zo. Ik krijg graag gelijk.quote:Op donderdag 1 juli 2021 21:14 schreef Mikeytt het volgende:
Twee bepaalde iemanden?quote:
Stoner hequote:Op donderdag 1 juli 2021 21:04 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Echt? Vergeet jij dat soort dingen?
Ik kan me vooral niet voorstellen dat het 99-00 was.
Agz ik pas in 05 registreerde op fok![]()
Ik val meer op een Brits accent.quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2021 21:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik dacht vroeger ook altijd dat 40+ volkomen over the hill is, maar gelukkig is dat dus ook zo. Ik krijg graag gelijk.
Stelletje guppiesquote:Op donderdag 1 juli 2021 21:18 schreef Mikeytt het volgende:
[..]We hadden 3 jaar geleden een midlife party met allemaal 18-22 jarigen. Kijk er niet naar uit hoor
Volgens Willem Engel is gelijk krijgen het eerste dat je kan overkomen.quote:Op donderdag 1 juli 2021 21:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik dacht vroeger ook altijd dat 40+ volkomen over the hill is, maar gelukkig is dat dus ook zo. Ik krijg graag gelijk.
guppies?? Bijna 24 en voel me nou al stokoudquote:Op donderdag 1 juli 2021 21:20 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Stelletje guppies![]()
En dat zeg ik, als een van de guppies hier.
(Ik moest net even kijken want geen idee wanneer geregistreerd...dat was april 2007. Maar liefst 14 jaar van m'n leven hang ik hier al rond. Dat is bijna de helft)
quote:Op donderdag 1 juli 2021 21:04 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Echt? Vergeet jij dat soort dingen?
Ik kan me vooral niet voorstellen dat het 99-00 was.
Agz ik pas in 05 registreerde op fok![]()
Doei Opi!quote:Op donderdag 1 juli 2021 21:43 schreef z80 het volgende:
Dit oud lijk gaat het bed op zoeken. Even een bos kappen.![]()
Haha, ja, vooral dat ego is wel heel groot hoor Cat! En al die katten elke keer die je maar bij andere mensen wil dumpenquote:Op donderdag 1 juli 2021 17:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Geïntimideerd door mijn werelden van kennis![]()
Alleen jammer dat mijn uitgezakte taartlellen en enorme ego zo in de weg zitten
Als ik een patiënt help met bijv. een geboortedatum van 2000 of 2001/2 is mijn eerste reactie: die moet naar de kinderpoliquote:Op donderdag 1 juli 2021 21:50 schreef Lonaa het volgende:
Ik moet voor de administartie van mn vrijwilligers hun geboortedatum weten. '17-07-2001'
Dan ben je dus 3. Dat kan niet man.
Wat een topic inderdaad. Ik had het uit frustratie ontvolgd maar kon het toch niet laten om later weer te lezenquote:Op donderdag 1 juli 2021 23:04 schreef vlindertje89 het volgende:
Spuitelf, maar, de brillen staan je goed @:Lonaa !
[..]
Haha, ja, vooral dat ego is wel heel groot hoor Cat! En al die katten elke keer die je maar bij andere mensen wil dumpen![]()
Z'n post waarin 'ie helemaal loco ging op mij, dat vast een keer een kat van mij is aangereden en weggekropen onder een auto om te sterven terwijl zijn katten naar huis kwamen om te sterven omdat hij wel goed is voor zijn katten, en dat er vast een keer een kat bij mij is weggelopen omdat ik zo vreselijk ben etcetera is weggehaald zie ik net. Jammer voor de popcornmeelezerswas zeer de moeite waard (mods kunnen wel verwijderde posts zien toch, of niet? Die kunnen een extra bakje popcorn pakken dan haha)
En daarnaast zit er ook gewoon wel een steekje los, hoor, naar mijn mening.quote:Op donderdag 1 juli 2021 23:34 schreef Kaatje1 het volgende:
Hij pretendeert alles van katten te weten maar maakt ze menselijk. Dat deed hij ook onder z’n vorige naam en nu weer
Oeh! Goeie, zeker omdat ik nog een kluit feta heb liggenquote:Op vrijdag 2 juli 2021 06:56 schreef Vanyel het volgende:
Simpelsnellekker mis je watermeloen-feta.
Lijkt frisser dan je huidige bijgerechten ook.
Ik heb al vrouwen geboren in de 21ste eeuw moeten inschrijven voor een bevalling. Kortsluiting in mijn hoofd, heus!quote:Op donderdag 1 juli 2021 23:11 schreef Blues het volgende:
Als ik een patiënt help met bijv. een geboortedatum van 2000 of 2001/2 is mijn eerste reactie: die moet naar de kinderpoli
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is dat met verhuizingen, mini.
En weet je al meer over je moeder’s hand?
Ja, daar hoef ik dan weer geen adviezen voor - dat zit wel snorquote:
Just checkin'. Je noemde het niet.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 08:06 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, daar hoef ik dan weer geen adviezen voor - dat zit wel snor
Zo te zien vandaag alweer een klein beetje. Hier is het strakblauw in ieder geval.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 08:32 schreef Tuindier het volgende:
Mogguh! Ik ben wel weer toe aan zomer. Wanneer komt dat terug?
Fijn te horen!quote:Op vrijdag 2 juli 2021 08:43 schreef minilot het volgende:
@:AnneX Lief dat je het vraagt, toevallig is net vernomen dat als het goed is alle kwalijke cellen operatief verwijderd zijn.Ze wordt de komende tijd natuurlijk wel extra goed in de gaten gehouden.
En je bent nog een jonge blom hoor!![]()
Ik dacht eerst dat @IJsdraakje dit schreefquote:Op vrijdag 2 juli 2021 08:56 schreef Bramito het volgende:
Spuit 11 40=oud
Ooit maakte ik dit topic aan:
40+ / Midlife crisis?
Ik heb een maand of 3 geleden voor mezelf beslist dat ik er overheen ben.
Conclusie: 45 is de nieuwe 18.![]()
Handig topic voor een vernieuwde kennismaking.😉quote:Op vrijdag 2 juli 2021 08:56 schreef Bramito het volgende:
Spuit 11 40=oud
40+ / Midlife crisis?
Ik ben nog heul niet oud.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 09:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat @:ijsdraakje dit schreef![]()
Goedemorgen
* Molo pakt mok koffie
klopt! Ik word bijna 40quote:Op vrijdag 2 juli 2021 09:29 schreef AnneX het volgende:
[..]
Handig topic voor een vernieuwde kennismaking.😉
En klim je nog steeds?
Ad: zeventig is de nieuwe vijftigtralala
De garage kan weer leeggeruimd worden? De quad, de harley en de aanhanger met een waterscooter erop allemaal op de lokale Marktplaats equivalent?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 08:56 schreef Bramito het volgende:
Spuit 11 40=oud
40+ / Midlife crisis?
Ga nou niet doen of je dat niet ook dacht voor je zelf oud was.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 09:38 schreef minilot het volgende:
Ja getverdemme @:Bramito nou voelt door dat topic van je het hardlopen inenen als symptoombestrijding van een midlifecrisis, bedankt hè?
Dat kneepje is dus 7 jaar te laat hè.....quote:Op vrijdag 2 juli 2021 09:28 schreef Molo het volgende:
* Molo las topic van @:bramito en knijpt in zijn wangetje ter geruststelling
Wat deed je besluiten dat het over was trouwens? Was dat bewust?
Kweenie, nooit mensen 'boven' me gehad die plotsklaps gingen hollenquote:Op vrijdag 2 juli 2021 09:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ga nou niet doen of je dat niet ook dacht voor je zelf oud was.
Dat weet ik, vandaar ook mijn mega brain errorquote:
Weet je wat een vriendje van Miep vroeg aan mij woensdag bij kinderfeestje?quote:
Klinkt vooral heel puik!quote:Op vrijdag 2 juli 2021 09:41 schreef Bramito het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik nu echt wel een "ander mens" ben. Klinkt misschien een beetje belachelijk, maar het is echt wel een transformatie.
Wat een walgelijk burgerlijk plaatje, en dat van jóuw hand D.!quote:
Uiteraardquote:Op vrijdag 2 juli 2021 09:41 schreef minilot het volgende:
[..]
Kweenie, nooit mensen 'boven' me gehad die plotsklaps gingen hollen![]()
Hoe was je mensen-over-de-vloer-evenement? Viel het mee?
quote:Op vrijdag 2 juli 2021 09:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat weet ik, vandaar ook mijn mega brain error![]()
![]()
![]()
[..]
Weet je wat een vriendje van Miep vroeg aan mij woensdag bij kinderfeestje?
'ben jij de oma van Miep?'
'nee ik ben de mama, waarom denk je dat ik de oma ben?'
'Omdat je heel veel grijs haar hebt. Maar dan ben jij wel een héle oude mama zeker?'
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben je een hele oude mama?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 09:41 schreef Molo het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
'Omdat je heel veel grijs haar hebt. Maar dan ben jij wel een héle oude mama zeker?'
![]()
![]()
![]()
![]()
Is ook zo...quote:Op vrijdag 2 juli 2021 09:38 schreef minilot het volgende:
Ja getverdemme @:Bramito nou voelt door dat topic van je het hardlopen inenen als symptoombestrijding van een midlifecrisis, bedankt hè?
Oh, dat scheelt enorm ten opzichte van potentieel bezoek zonder eindpunt, phew!quote:Op vrijdag 2 juli 2021 09:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ze hadden een zeer volgepakt programma, waarbij ik tussen lunch en diner was gepropt, en de lunch was ook nog eens ernstig uitgelopen, dus het bleef heel overzichtelijk allemaal
Whoop! Wat kreeg je?quote:and they came bearing gifts
Ik vind het eigenlijk wel genieten dit te lezen johquote:Op vrijdag 2 juli 2021 09:41 schreef Bramito het volgende:
[..]
Dat kneepje is dus 7 jaar te laat hè.....
Wat deed me besluiten? Moeilijk om te beschrijven. Op een dag kwam het in me op dat ik alle dingen waar ik de laatste 7 jaar "mentaal last van had" eigenlijk geen issue meer waren/zijn. Ik was er waarschijnlijk dus al iets eerder overheen maar daar was ik voor mezelf blijkbaar nog niet achter. Ik moet bekennen dat ik nu echt wel een "ander mens" ben. Klinkt misschien een beetje belachelijk, maar het is echt wel een transformatie. Ik denk ook dat de pandemie daar wel wat aan heeft bijgedragen.
Vaag verhaal, sorry.![]()
Dat ligt aan Google, ik schuif de schuld afquote:Op vrijdag 2 juli 2021 09:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat een walgelijk burgerlijk plaatje, en dat van jóuw hand D.!![]()
Eergisteren verkochtquote:Hoe ist met jou tegenwoordig? Nog steeds die vette auto?
Ik ben 38, Miep is 5quote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2021 09:41 schreef Molo het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Er was een programma zelfs?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 09:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Uiteraard
Ze hadden een zeer volgepakt programma, waarbij ik tussen lunch en diner was gepropt, en de lunch was ook nog eens ernstig uitgelopen, dus het bleef heel overzichtelijk allemaaland they came bearing gifts
Goeie timing dat ik er naar vraag dus 😅quote:Op vrijdag 2 juli 2021 09:45 schreef D. het volgende:
[..]
Dat ligt aan Google, ik schuif de schuld af
[..]
Eergisteren verkocht
Ik was vorige week bij kennissen te eten en hadden we het over leeftijd. De man des huizes (42) schrok zich een hoedje "dus jij bent ouder dan mijn moeder"quote:Op vrijdag 2 juli 2021 09:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben 38, Miep is 5
In mijn kringen was ik jong mama, ik ken de kring van dat ventje niet maar in zat kringen ben je dan een hele oude mama ja
Ik ben ook vooral wel echt fors grijs
Het viel me zwaarquote:Op vrijdag 2 juli 2021 09:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Goeie timing dat ik er naar vraag dus 😅
Waarom sad?
Ik vind Miep een zeer bijzondere naam.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 09:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben 38, Miep is 5
In mijn kringen was ik jong mama, ik ken de kring van dat ventje niet maar in zat kringen ben je dan een hele oude mama ja
Ik ben ook vooral wel echt fors grijs
Rouwmomentjequote:Op vrijdag 2 juli 2021 09:49 schreef D. het volgende:
[..]
Het viel me zwaar
Maar, het is voor een 'upgrade' dus uiteindelijk komt alles goed
Het is ook een heel bijzonder kindquote:Op vrijdag 2 juli 2021 09:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vind Miep een zeer bijzondere naam.
Ik weet niet eens wat indigo inslag betekent. Wat een nerd, ja toch?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 09:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Het is ook een heel bijzonder kind
Gelukkig gaat ze naar de speciale school voor hoogbegaafde hooggevoelige kinderen met een indigo inslag. Daar zit ze helemaal op haar plek
Arme jijquote:Op donderdag 1 juli 2021 21:14 schreef Mikeytt het volgende:
Ja is helemaal prima.quote:
Het is ook fijn, en het is ook fijn dat het voorbij is. Belangrijk is ook dat de basis het overleefd heeft. Ik ben nog steeds getrouwd en ook weer gelukkig getrouwd.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 09:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel genieten dit te lezen joh![]()
![]()
![]()
Hartstikke fijn toch! En het ís ook een soort transitieperiode, wellicht veranderd of versneld door corona
Maar mooi te horen! Ik als huidige 38-jarige rommel maar wat aan in het leven en heb er niet zo'n last van nu geloof ik. Maar toen ik het las net van je kon ik me er best wat bij voorstellen.
Fijn te horen dat je een hernieuwde 45-jarige bent![]()
Op naar de volgende 45
Ik ook niet maar meester Benno heeft veel ervaring met kinderen en zag het wel zitten zei hij.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 09:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat indigo inslag betekent. Wat een nerd, ja toch?
Ok dat klinkt dan wel weer eng verantwoord hoor.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 09:54 schreef Bramito het volgende:
[..]
Ja is helemaal prima.
[..]
Het is ook fijn, en het is ook fijn dat het voorbij is. Belangrijk is ook dat de basis het overleefd heeft. Ik ben nog steeds getrouwd en ook weer gelukkig getrouwd.Financieel geen gekke dingen gedaan ook.
Herstelzorgen, hop hop hop!quote:Op vrijdag 2 juli 2021 09:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat is er te runnen aan een lege IC?
Ja, waarom zou je ook geen vertrouwen hebben in Benno L.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 09:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ook niet maar meester Benno heeft veel ervaring met kinderen en zag het wel zitten zei hij.
Alle vertrouwen in
Over hop gesproken...quote:
Ja hallon, waar gaat dit over.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 09:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Ok dat klinkt dan wel weer eng verantwoord hoor.
Weet je wel zeker dat je in Spanje woont? Klinkt ernstig Hollands dit
Preciesquote:Op vrijdag 2 juli 2021 09:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, waarom zou je ook geen vertrouwen hebben in Benno L.
En die bonus dan? Was dat voor níets? Werken zul je!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op vrijdag 2 juli 2021 10:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Precies
[..]
En die bonus dan? Was dat voor níets? Werken zul je!Volgens mij krijg ik die bonus weer niet. Puur bedrog dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, nog niet gehad over contractverlenging.
Je kan de jongen uit Holland halen maar je kan niet de Holland uit de jongen halen.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 09:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Ok dat klinkt dan wel weer eng verantwoord hoor.
Weet je wel zeker dat je in Spanje woont? Klinkt ernstig Hollands dit
Ik drink het hele jaar door graag bockbiertjes. Maar voor vandaag/vanmiddag staat op advies van mijn manager rode wijn op het menuquote:Op vrijdag 2 juli 2021 09:58 schreef D. het volgende:
[..]
Over hop gesproken...
Vanavond begint weer een nieuwe ronde
40+ / [De Fok! Bierproeverij] #52 - mei 2021 - Einde Mei, wachten op Juli
Doei. Na september weer. Eerst personeel rust geven en weer gezond laten worden.quote:
Mehquote:Op vrijdag 2 juli 2021 10:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Volgens mij krijg ik die bonus weer niet. Puur bedrog dit.
Nee, nog niet gehad over contractverlenging.
Ja Hallon link.quote:
Inclusief untappen? @GurneyIsBestOkequote:Op vrijdag 2 juli 2021 10:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik drink het hele jaar door graag bockbiertjes. Maar voor vandaag/vanmiddag staat op advies van mijn manager rode wijn op het menu
Morgen bier denk ik, heb nog een Kompaan BOCKS liggen
Ik geloofde het 3 seconden.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 09:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Het is ook een heel bijzonder kind
Gelukkig gaat ze naar de speciale school voor hoogbegaafde hooggevoelige kinderen met een indigo inslag. Daar zit ze helemaal op haar plek
Bocks, ouwequote:Op vrijdag 2 juli 2021 10:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik drink het hele jaar door graag bockbiertjes. Maar voor vandaag/vanmiddag staat op advies van mijn manager rode wijn op het menu
Morgen bier denk ik, heb nog een Kompaan BOCKS liggen
Jullie hebben het toch over een topic? Welk topic? GEEFLINK!quote:
Braaaaahaaam, jij zit ook te lang op fok om niet te weten dat iedereen andere pagina's heeftquote:
Nee daar ben ik te lui voorquote:Op vrijdag 2 juli 2021 10:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Inclusief untappen? @:gurneyisbestoke
Ik moet nog lezen, maar Veldhuis en Kemper janken er doorheenquote:
Echt? WTF?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 10:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Braaaaahaaam, jij zit ook te lang op fok om niet te weten dat iedereen andere pagina's heeft
Op Volle Toeren is toch van Chiel Montagne?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 10:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik moet nog lezen, maar Veldhuis en Kemper janken er doorheen
Ja omi.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 10:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Op Volle Toeren is toch van Chiel Montagne?
Dank je. Dat vind ik van jou ook (ik schaar je gewoon onder zorglandschap, telt wel toch?).quote:Op vrijdag 2 juli 2021 10:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Meh
En ik vind je een verademing (geen woordgarp in coronatijd, meen het) in het zorglandschap dus hoop dat je er kunt blijven op één of andere manier
Te.quote:
Ja past een stukje ook nog wel, iig werkzaam voor de zorgquote:Op vrijdag 2 juli 2021 10:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dank je. Dat vind ik van jou ook (ik schaar je gewoon onder zorglandschap, telt wel toch?).
Ik maak me totaal geen zorgen over contractverlenging. Ook als ze het niet geregeld krijgen (ik zal toch ergens van betaald moeten worden), dan is dat ook geen ramp. Werken in een sector waar een zwaar tekort is aan goed personeel heeft zo zijn voordelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op vrijdag 2 juli 2021 10:16 schreef Barreltje het volgende:
Tevens hectische week gehad hierWTF?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Siesta & Fiesta!
Tevens hectische week gehad hierWow, that escalated .... in een tijdframe waar ik natuurlijk niets over kan zeggen, maar jeejSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je ok?I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Tevens hectische week gehad hierDikke crap datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SterkteOh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Tevens hectische week gehad hierOh nee tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe is het me je?
We have far more in common than that which devides us..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Omdat hij een verklaring goed gedrag nodig heeft voor zn werk.. en ja. Het is ZIJN verantwoordelijkheid, maar ik wil niet dat ie naast mij (en volgens hem ALLES) ook nog zn werk kwijt raakt..quote:Op vrijdag 2 juli 2021 10:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
En uit "melding" maak ik op dat je bewust hebt gekozen voor geen aangifte? Waarom?
Zero tolerance met deze shit van mannen.
quote:Op vrijdag 2 juli 2021 10:19 schreef Barreltje het volgende:
Jup. OkFuck deze hoor Barrel. Zero tolerance. Aangifte. Zeker als het al jaren in de lucht hing en je er oprecht bang bent voor geweest en geleefd hebt om het te onlopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
quote:
Ja dus? Acties hebben consequenties in de grote mensen wereld.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 10:20 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Omdat hij een verklaring goed gedrag nodig heeft voor zn werk.. en ja. Het is ZIJN verantwoordelijkheid, maar ik wil niet dat ie naast mij (en volgens hem ALLES) ook nog zn werk kwijt raakt..
Neem even rust vandaag ofzo en lees dit samen met een vriendin einde van de dag nog eens doorquote:Op vrijdag 2 juli 2021 10:20 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Omdat hij een verklaring goed gedrag nodig heeft voor zn werk.. en ja. Het is ZIJN verantwoordelijkheid, maar ik wil niet dat ie naast mij (en volgens hem ALLES) ook nog zn werk kwijt raakt..
Ik zou hier ook ongegeneerd mee dreigen. Prima, jij wil de bal voor het doel leggen? Dan verloopt deze break up nu exact volgens mijn wensen, anders ben je je baan ook nog kwijt. Bek dicht, in de hoek zitten en "hoe hoog" vragen als ik zeg "springen bitch".quote:Op vrijdag 2 juli 2021 10:22 schreef Barreltje het volgende:
Melding kan altijd omgezet worden naar aangifte. Als er nog iets gebeurt qua dreiging dan wordt dat een aangifte en zet ik deze melding om naar aangifte..
Ja de mazzel, dit was al een stap of driehonderd te ver natuurlijk hèquote:Op vrijdag 2 juli 2021 10:22 schreef Barreltje het volgende:
Melding kan altijd omgezet worden naar aangifte. Als er nog iets gebeurt qua dreiging dan wordt dat een aangifte en zet ik deze melding om naar aangifte..
We zijn.... Hetzelfde?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 10:21 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
Ik ben 43, D'Shontay is 10.
Komt wel heel erg dichtbij nu.
De Limburg dan toch?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 10:01 schreef Bramito het volgende:
[..]
Je kan de jongen uit Holland halen maar je kan niet de Holland uit de jongen halen.
^ luister ^quote:Op vrijdag 2 juli 2021 10:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja de mazzel, dit was al een stap of driehonderd te ver natuurlijk hè
Ja dat lijkt me eigenlijk ook wel te irritant, maar goed, ik vind er wel wat vanquote:Op vrijdag 2 juli 2021 10:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
En nu zit je in de vervelende periode dat iedereen gilt wat je moet doen als je iets naars hebt meegemaakt, wat natuurlijk ook superkut is
Een melding is ook een consequentie?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 10:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja dus? Acties hebben consequenties in de grote mensen wereld.
En even heel vilein gedacht, dit kun je dus gebruiken om de rest van deze concious uncoupling helemaal naar jou hand te zetten.
Mijn werkgever vraagt alleen een VOG bij in dienst treding. Dat is al achterlijk genoeg dat er daarna nooit meer naar gekeken wordt, maar een compleet andere discussie. Dus het hoeft niets te betekenen voor zijn werk.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 10:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
^ luister ^
Jij bent niet verantwoordelijk voor zijn VOG. Dat is hij. En daar heeft hij nu mee gespeeld.
Ik vind melding het doen hetzelfde als een motie van afkeuren steunen wanneer je gewoon een motie van wantrouwen moet ondersteunen, maar daar heb ik verder geen actieve herinnering aan.quote:
Eens!quote:Op vrijdag 2 juli 2021 10:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
^ luister ^
Jij bent niet verantwoordelijk voor zijn VOG. Dat is hij. En daar heeft hij nu mee gespeeld.
Volgens mij sloeg hij, niet jijquote:Op vrijdag 2 juli 2021 10:37 schreef Barreltje het volgende:
En ik begrijp er geen reet van dat mij dit nu overkomt.. hoe dan??
Ik ben jouw toekomstquote:
Het is ook onnoemelijk ingewikkeld. Er is nu wel weer een stukje van de puzzel compleet lijkt me, maar dat maakt het nog steeds niet minder ingewikkeld.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 10:35 schreef Barreltje het volgende:
K. Moet dat wel iedere 5 jaar overleggen.. en toeval wil dat dat precies dit jaar is..
![]()
Ik vind het allemaal zo onnoemelijk ingewikkeld .. ergens zo veel schuldgevoel over de ontstane situatie, maar ook nu echt de bevestiging dat de beslissing de juiste was..
De idd iedereen die er een menig over heeft en ik die dan nog zo debiel is om hem "in bescherming" te nemen.. of eigenlijk mezelf in bescherming te nemen.. want wat als ie NOG bozer wordt.. als ie me in mn nieuwe thuisland op komt zoeken![]()
Mijn werkgever is bezig dat aan te passen. Wil doorlopend dit soort dingen doen, ook meer achtergrondonderzoek.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 10:31 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mijn werkgever vraagt alleen een VOG bij in dienst treding. Dat is al achterlijk genoeg dat er daarna nooit meer naar gekeken wordt, maar een compleet andere discussie. Dus het hoeft niets te betekenen voor zijn werk.
Buiten de VOG discussie zou ik gewoon aangifte doen.
Op reddit schermen ze continu metquote:Op vrijdag 2 juli 2021 10:37 schreef Barreltje het volgende:
En ik begrijp er geen reet van dat mij dit nu overkomt.. hoe dan??
Eens met Antraxx, het is ook wel.exht heel gek dat je in vaste dienst ineens allemaal ellende kunt uitvreten zonder consequentiesquote:Op vrijdag 2 juli 2021 10:44 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mijn werkgever is bezig dat aan te passen. Wil doorlopend dit soort dingen doen, ook meer achtergrondonderzoek.
Is best moeilijk.
Want OR![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar niet alleenquote:Op vrijdag 2 juli 2021 10:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het is ook onnoemelijk ingewikkeld. Er is nu wel weer een stukje van de puzzel compleet lijkt me, maar dat maakt het nog steeds niet minder ingewikkeld.
Ik vind voorlopig alleen melding doen en zorgen dat je zo snel mogelijk alles rond het huis enzo oplost niet eens een slechte optie. Je kunt het inderdaad altijd nog omzetten in een aangifte. Ik zou wel je spullen zsm helemaal weghalen voor hij de sloten verandert ofzo.
* DancingPhoebe echoot MAAR NIET ALLLEEEEHEEEENquote:
Hier ook iemand met vrije uren te over. Zit zo in de trein.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 10:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
* DancingPhoebe echoot MAAR NIET ALLLEEEEHEEEEN
Echt hoor Barrel. Ik heb de tijd. Shit is gonna be awkward, maar ik ga rustig met je mee als buitenstaander met 112 al ingedrukt en mn duim er boven, zodat jij rustig je shit kunt doen.
Ja jezus, dan haal ik je wel op ook. Geen foto's en ik heet DP.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 10:48 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hier ook iemand met vrije uren te over. Zit zo in de trein.
Ouders Limbo’s dus het eten en Hollander.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 10:25 schreef Vanyel het volgende:
[..]
De Limburg dan toch?
Veel meer lekker eten
Ik weet niks van de situatie en misschien moet ik m’n bek houden maar dit dus.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 10:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik vind melding het doen hetzelfde als een motie van afkeuren steunen wanneer je gewoon een motie van wantrouwen moet ondersteunen, maar daar heb ik verder geen actieve herinnering aan.
Obv wat Barrel zegt heeft melding doen geen gevolgen voor zijn billen. Terwijl Barrel slaan uiteraard gevolgen moet hebben want zo gaan wij niet met elkaar om .
Ik wil ook wel mee als er een fok knokploeg die kant op gaat.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 10:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
* DancingPhoebe echoot MAAR NIET ALLLEEEEHEEEEN
Echt hoor Barrel. Ik heb de tijd. Shit is gonna be awkward, maar ik ga rustig met je mee als buitenstaander met 112 al ingedrukt en mn duim er boven, zodat jij rustig je shit kunt doen.
Ik ga vast mijn Olcay oefenen, mijn Ewout, mijn Thijs en mijn Peter R. Dan geef ik je een keuzemenuutje voor wie er mee kan.
Woon jij niet in 010? Dan pik ik jou eerst op, gaan we over Kaat naar Barrel.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 10:55 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik wil ook wel mee als er een fok knokploeg die kant op gaat.
Jaja. Maar van 010 naar Barrel is veel sneller als we Kaat met de trein laten gaan....quote:Op vrijdag 2 juli 2021 10:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Woon jij niet in 010? Dan pik ik jou eerst op, gaan we over Kaat naar Barrel.
We gaan uiteraard niet knokken, we gaan voorkomen dat er geknokt wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Ja maar Kaat en ik hebben geen baan, dus je moet nu niet ineens met allemaal praktische zaken dit topplan komen verstieren ja!quote:Op vrijdag 2 juli 2021 10:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jaja. Maar van 010 naar Barrel is veel sneller als we Kaat met de trein laten gaan....
Ik hou m'n camera wel paraat voor "bewijs".quote:Op vrijdag 2 juli 2021 10:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja jezus, dan haal ik je wel op ook. Geen foto's en ik heet DP.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heeft hij dus ook niets meer te verliezen. En mannen die niets meer te verliezen hebben... well *insert schouderophaal*
Femicide is in veel landen een veel groter ding dan in NL, maar je zal de eerste niet zijn.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Niet altijd, maar waarom dobbelen?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 11:23 schreef sigme het volgende:
Ok, iemand die 2 klappen geeft is fout, maar nog geen psychopathische moordenaar.
Propzequote:Op vrijdag 2 juli 2021 10:14 schreef Barreltje het volgende:
Sarabi biertjes zijn aanstaande![]()
Eens kijken of die in de overvolle koffer mee kunnen naar nieuwe thuisland
quote:Op vrijdag 2 juli 2021 10:19 schreef Barreltje het volgende:
Jup. OkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit had ik nog niet gelezen
Sterkte!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk dat het leuk wasquote:Op vrijdag 2 juli 2021 12:36 schreef borisz het volgende:
Dat was leuk en ook voor mij leerzaam die eindgesprekken. Op de VU proberen ze door dit vak een poging om naast het gewone leren ook wat reflectiefs in te brengen (wie ben jij als student en waar sta je voor en wat ze leren in een breder (toekomst)perspectief te zetten) en om een gat te slaan tussen de academie en de praktijk. Mensen vanaf de uni moeten het vak nog leren.
De gesprekken waren heel divers met een stereotype accountant in de dop, een Syriër die in zijn thuisland ook accountant was, maar ziet dat het hier een stuk professioneler is en iemand die al een master Finance had afgerond en dat was ook te merken in zijn stuk![]()
Daardoor drie andere gesprekken, twee die open waren en ééntje die niet verder kwam dan de opdracht....
Leuk om te doen.
quote:Op vrijdag 2 juli 2021 10:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ondertussen dreigt een atlete haar onderdeel (waar ze blijkbaar favoriet voor is) de spelen te missen vanwege een positieve drugstest.In veel landen willen regeringen sporters als positief rolmodel zien voor de jeugd, en dan is drugsgebruik niet wenselijk. Persoonlijk heb ik zo mijn vraagtekens bij sporters als rolmodel te zien, herinnerd mij teveel aan de lichaamscultuur van totalitaire regimes. Midas Dekkers heeft daar leuke boeken over geschreven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie liever creatieve mensen als rolmodel, wetenschappers, ondernemers, filantropen, mensen die wat presteren wat een verschil maakt in de wereld. Maar dat bezorgd veel politici angst denk ik, want dat zijn kritische mensen die zaken veranderen die politiek graag als haar domein ziet. Ik denk dat men daarom liever Sporters als rolmodel gebruikt, mits van onbesproken gedrag, gezonde geest (confirmerend) in een gezond lichaam.
Helaas klopt dit inderdaad. Dit is in Spanje sinds een aantal jaar een hot item. Het constant in het nieuws en in 2021 zijn er inmiddels 23 vrouwen door hun (ex)partner vermoord. De oudste was in de 80. Dit is echt niet iets wat je aan het toeval moet overlaten.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 11:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Niet altijd, maar waarom dobbelen?
En heel vaak blijken zij die wél tot moorden overgaan ook helemaal niet psychopatisch te zijn idd. Maar "gewoon" slecht om te kunnen gaan met dat iemand anders beslist dat het klaar is. Maakt je niet minder of anders dood als het mis gaat.
Jullie hebben het rode schoenen plein ergens in Spanje toch?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 13:00 schreef Bramito het volgende:
[..]
Helaas klopt dit inderdaad. Dit is in Spanje sinds een aantal jaar een hot item. Het constant in het nieuws en in 2021 zijn er inmiddels 23 vrouwen door hun (ex)partner vermoord. De oudste was in de 80. Dit is echt niet iets wat je aan het toeval moet overlaten.
Volgens mij was dat meer een eenmalige actie.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 13:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Jullie hebben het rode schoenen plein ergens in Spanje toch?
Ahja, is logischer ookquote:Op vrijdag 2 juli 2021 13:02 schreef Bramito het volgende:
[..]
Volgens mij was dat meer een eenmalige actie.
Zou er een correlatie zijn tussen dit soort moorden en hoe gemakkelijk/taboe een echtscheiding is?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 13:00 schreef Bramito het volgende:
[..]
Helaas klopt dit inderdaad. Dit is in Spanje sinds een aantal jaar een hot item. Het constant in het nieuws en in 2021 zijn er inmiddels 23 vrouwen door hun (ex)partner vermoord. De oudste was in de 80. Dit is echt niet iets wat je aan het toeval moet overlaten.
En hoe minder abortus legaal is, hoe meer abortussen op illegale wijze verkregen worden, want heel veel minder geaborteerd wordt er echt niet als je het verbiedt.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 13:09 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Zou er een correlatie zijn tussen dit soort moorden en hoe gemakkelijk/taboe een echtscheiding is?
Er is een duidelijke correlatie tussen het legaal zijn van Abortus en Criminaliteit bijvoorbeeld. Hoe minder ongewenste kinderen er geboren worden in kansarme sociale klassen, hoe lager de criminaliteit een paar decennia later.
Grappig is dan wel weer dat topsporters vrij behoorlijk heel vaak geen gezond lichaam hebben en ook niet bepaald altijd een gezonde geest.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 12:58 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
In veel landen willen regeringen sporters als positief rolmodel zien voor de jeugd, en dan is drugsgebruik niet wenselijk. Persoonlijk heb ik zo mijn vraagtekens bij sporters als rolmodel te zien, herinnerd mij teveel aan de lichaamscultuur van totalitaire regimes. Midas Dekkers heeft daar leuke boeken over geschreven.
Ik zie liever creatieve mensen als rolmodel, wetenschappers, ondernemers, filantropen, mensen die wat presteren wat een verschil maakt in de wereld. Maar dat bezorgd veel politici angst denk ik, want dat zijn kritische mensen die zaken veranderen die politiek graag als haar domein ziet. Ik denk dat men daarom liever Sporters als rolmodel gebruikt, mits van onbesproken gedrag, gezonde geest (confirmerend) in een gezond lichaam.
Beetje flauw dat dit alleen over vrouwen gaat?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 11:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mijn nieuwe heldin (ondanks vervelende TERF) is Jessica Taylor, die om te beginnen propageert dat 99 van de 100 vrouwen die gediagnosticeerd zijn met een persoonlijkheidsstoornis, helemaal geen persoonlijksheidsstroornis hebben, maar een zeer logische reactie op een trauma vertonen
Mannen moeten dootquote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:21 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Beetje flauw dat dit alleen over vrouwen gaat?
Hoe denkt ze dat mannen reageren op trauma?
quote:
Obviously.quote:
Daar willen we vast wel een foto van zienquote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Obviously.
Ik ben nog een grens over gegaan met d'r vandaag. Ik zag op feestboek een filmpje, laatst, van een hond die niet op gladde vloeren (laminaat) durfde te lopen. Die hadden overal vloerkleden en dergelijke in huis.
I could relate.Dora durft op bepaalde plekken in huis niet te lopen en bij Dex durfde ze helemaal niet meer naar binnen.
Ze glijdt wel met haar kleed door de hele woonkamer, maar er is iets met het laminaat. De hond in het filmpje was gebaat bij...sokjes.
...
Ik kocht babysokken voor Dora. Het werkt.
[ afbeelding ]
Um.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar een label "trauma door verkrachting" bestaat niet, dan moet je er een persoonlijkheidsstoornis aanhangen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Ja daar was ik al bang voor.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:58 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Daar willen we vast wel een foto van zien
quote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:59 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Um.
https://hulpgids.nl/infor(...)/ptss-dsm-5-criteriaJaaa, lees het nou maar gewoon van haar. Die kan dat allemaal beter uitleggen dan ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Er zijn ook filmpjes van honden die schoentjes aankrijgen zodat er geen sneeuw tussen de kussentje komen. Die zijn, naast heel zielig (voor de honden) enorm komisch (voor ons mensen)quote:Op vrijdag 2 juli 2021 15:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja daar was ik al bang voor.
Ik heb het idee dat 'even sokjes aan' zelfvertrouwen geeft om ook daarna zonder sokjes te lopen. Wel voorzichtig, maar iig wel verbetering. Dat is wel mooi want hell nah dat ik mijn hond permanent sokken aan wil doen. Haha, fuck me.
Ik heb ook neopreen schoentjes gekocht met antislip maar ze passen niet fatsoenlijk en zien er debiel uit.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 15:03 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Er zijn ook filmpjes van honden die schoentjes aankrijgen zodat er geen sneeuw tussen de kussentje komen. Die zijn, naast heel zielig (voor de honden) enorm komisch (voor ons mensen)
Rant onquote:
Ben ik 1000 met je eens. Alleen daarvoor moet je duidelijk niet bij haar zijnquote:Op vrijdag 2 juli 2021 15:19 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Rant on
Allemaal waar. Ik mis gewoon de andere helft van het verhaal. De jongens.
Waar denk je dat de gevangenis mee vol zit? Met slechteriken? Generalisatie aan: meisjes internaliseren, jongens externaliseren. Zij 'wordt een borderliner', hij 'wordt een crimineel'. Ik vind het ergens vreemd en smal om te doen alsof alleen vrouwen dit soort kuttige traumashit treft. Nergens staat of zij in haar centrum niet ook toevallig ontelbaar veel meer vrouwen en meisjes in behandeling had dan mannen en jongens. Die kans is redelijk aanwezig.
En als je dan de echte andere kant bekijkt? We hebben het maar over mensen die verkracht worden. Mensen die een trauma ervaren. Wanneer gaan we nou iets doen aan de mensen die verkrachten en mishandelen? Wanneer gaat de arm der wet eens aangiftes serieus nemen? Luisteren naar slachtoffers? Onderzoek doen?
Wanneer gaat onze overheid iets aan voorlichting doen? Geweld thuis serieus nemen? Scholen aanspreken op hun achterlijke deurbeleid? Vierogenprincipes doortrekken in ALLE situaties waar volwassenen met kinderen werken, en niet alleen in situaties waar dat in het zicht is, of goedkoop?
Zorgen dat de volgende generatie misschien iets minder getraumatiseerd de wereld in wordt geslingerd?
Rant off
Waarom reageer je nu gelijk zo overtrokken?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 15:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik gooi er ook nog even in dat mannen agressietraining krijgen en vrouwen emotieregulatietherapie. Voor hetzelfde gedrag.
quote:
Deze week las ik een interessante invalshoek over uithuwelijken., We vinden eigenlijk standaard het meisje zielig. Die knul zal wel blij zijn met elk gat. Of zo. maar nee, dat slaat natuurlijk nergens op. Ook jongens worden getraumatiseerd door gedwongen huwelijken. Natuurlijkquote:Op vrijdag 2 juli 2021 15:19 schreef Vanyel het volgende:
Rant on
Allemaal waar. Ik mis gewoon de andere helft van het verhaal. De jongens.
Waar denk je dat de gevangenis mee vol zit? Met slechteriken? Generalisatie aan: meisjes internaliseren, jongens externaliseren. Zij 'wordt een borderliner', hij 'wordt een crimineel'. Ik vind het ergens vreemd en smal om te doen alsof alleen vrouwen dit soort kuttige traumashit treft. Nergens staat of zij in haar centrum niet ook toevallig ontelbaar veel meer vrouwen en meisjes in behandeling had dan mannen en jongens. Die kans is redelijk aanwezig.
En als je dan de echte andere kant bekijkt? We hebben het maar over mensen die verkracht worden. Mensen die een trauma ervaren. Wanneer gaan we nou iets doen aan de mensen die verkrachten en mishandelen? Wanneer gaat de arm der wet eens aangiftes serieus nemen? Luisteren naar slachtoffers? Onderzoek doen?
Wanneer gaat onze overheid iets aan voorlichting doen? Geweld thuis serieus nemen? Scholen aanspreken op hun achterlijke deurbeleid? Vierogenprincipes doortrekken in ALLE situaties waar volwassenen met kinderen werken, en niet alleen in situaties waar dat in het zicht is, of goedkoop?
Zorgen dat de volgende generatie misschien iets minder getraumatiseerd de wereld in wordt geslingerd?
Rant off
Hehehe ja dat filmpje ken ik; fijn dat het wel werktquote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2021 16:04 schreef Isabeau het volgende:
Iets heel anders. We kregen een cadeautje van het ziekenhuis, want corona-periode (voorlopig) even ten einde blahdieblah. En we krijgen heel vaak chocolade en zo en daar word ik niet per se gelukkig van als dat van die ongedefinieerde, goedkope chocolade is.
Maar we kregen nu zonnebrandcrèmeMet de wens voor een mooie zomer (en iets met 'na regen komt zonneschijn'). Ik moest er toch wel om lachen
Dus nu helpt mijn zkh actief mee met mijn missie iedereen zoveel mogelijk te laten smeren
Geeft wel vrijheid als het kanquote:Op vrijdag 2 juli 2021 16:24 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben moe. En er sluipt hoofdpijn in.
Dora trouwens weer opgehaaldGoed gevoel hierover. Is fijn want als ze plek heeft om te zijn voor een dag/nacht of wat langer geeft dat wel enorm meer lucht.
De doemdenker in mijn vindt het wel ingewikkeld, maar ja, stfu enzo.
Ik heb geen idee, ik heb er nog niet aan gerokenquote:Op vrijdag 2 juli 2021 16:22 schreef Blues het volgende:
![]()
Toch wel parfumvrije he![]()
Wij kregen sokken. Omdat we zoveel lopen voor den medemens.
Sokken met med app erop![]()
Nu in trein naar huis.
Voel me slecht door vacc gister en heb nikes aan en teen doet auw
En barrel verdomme
Hahahaha ja. Sowieso kinderen die honden uitlaten.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 16:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Geeft wel vrijheid als het kan![]()
Ik doe ons hondje ook niet snel bij mensen. Maar moest hierbij ook denken aan dat wij vroeger als kind vaak ergens gingen aanbellen of we hun hond mochten uitlaten.
Zou dat dus nooit doen. WIE GEEFT ZIJN HOND MEE AAN EEN KIND ?!!
Dit is correctquote:Op vrijdag 2 juli 2021 16:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lonaa, ooit heb ik de wijsheid gelezen dat opvoeden vooral loslaten isNu heb ik de ballen verstand van opvoeden, maar Dora even alleen laten bij een ander lijkt me best goede training. Voor jullie allebei
Wij doen dat fancy pancy eten en slapen morgen.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 16:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hahahaha ja. Sowieso kinderen die honden uitlaten.![]()
We gaan echt wel fancypancy uit eten somewhere + overnachting als Dora prima daar kan blijven slapen. Haha, can't wait![]()
Volgende week doen we nog een keer en dan nog wat langer. Keertje wandelen en eten, dan een keer een nacht.
Hahaha, ja mooi makkelijkquote:Op vrijdag 2 juli 2021 16:33 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wij doen dat fancy pancy eten en slapen morgen.![]()
hondje inderdaad lekker uit logeren. Mja Wij hebben makkelijke optie, ex van vriendje
Ik ben ook trots op jouw bloemkool.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 16:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kijk nou! Ik heb ons avondeten gevangen. Mijn allereerste bloemkool ever. Ik ben trots. Echt heel trots.
[ afbeelding ]
Bijna alle vieze plekjes zijn er af gewassen inmiddels. Hij is nu alleen nog wat gelig.
Hij is al geblancheerd en in vier stukken gesneden. Straks gaat hij a la Yotam met harissaboter in de oven
Dat is wel heel fijnquote:Op vrijdag 2 juli 2021 16:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hahaha, ja mooi makkelijk![]()
Dit is ook wel makkelijk hoor, 2 minuten lopen, Dex&Dora zijn dikke vriendjes al sinds pup. Zij is capabele hondeneigenaar met dikke haat naar debiele mensen en een reactieve hond dus die zoekt het ook niet op, zeg maar.
Waar ga je eten en slapen?
Ohquote:Op vrijdag 2 juli 2021 16:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat is wel heel fijn![]()
Naar da vinci in Maasbracht![]()
![]()
Ben zo benieuwd
Ja, bedankt. Ik kan daar ook nog steeds van genieten.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:02 schreef Myraela het volgende:
Mag ik even zeggen dat ik dat kastje zo voor die blauwe muur echt awesome vind. Okay. Bedankt. Doei.
De boodschap is duidelijk jaquote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:01 schreef Lonaa het volgende:
Nou @:Kaatje , dat zeg je wel, dat ze mee naar huis wilde, maar Dex moest er ook nog uit dus we zijn stukje samen opgelopen en echt niet dat ze toen met mij mee wilde.
Eenmaal thuis: in de hoek, met de rug naar me toe.
[ afbeelding ]
![]()
Ik ben benieuwd hoe je de ‘boot’ van Margot vindt.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 16:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat is wel heel fijn![]()
Naar da vinci in Maasbracht![]()
![]()
Ben zo benieuwd
Boosquote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:01 schreef Lonaa het volgende:
Nou @:Kaatje , dat zeg je wel, dat ze mee naar huis wilde, maar Dex moest er ook nog uit dus we zijn stukje samen opgelopen en echt niet dat ze toen met mij mee wilde.
Eenmaal thuis: in de hoek, met de rug naar me toe.
[ afbeelding ]
![]()
*gooit een frietje van de Mac over*quote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ivm werkeloos moet ik afkicken van afhaal
* DancingPhoebe wijst naar Gofundme.DancingPhoebe
Ik krijg een phoebe vang met een dansschool als ik daar op zoekquote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ivm werkeloos moet ik afkicken van afhaal
* DancingPhoebe wijst naar Gofundme.DancingPhoebe
Toch leutig dat je het probeerdequote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik krijg een phoebe vang met een dansschool als ik daar op zoek
Welkom in je nieuwe verslavingquote:Op vrijdag 2 juli 2021 16:59 schreef Myraela het volgende:
En voor het eerst een jurkje via Vinted gekocht en net opgehaald. Ben er helemaal blij mee.
Jij bent ook wel fancy eter toch? Heb je nog goeien tips?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe je de ‘boot’ van Margot vindt.
Ik heb er ooit gegeten.. niet echt onder de indruk. Hun afhaal dit jaar was wel fantastisch en een culivriendje van me is wel enthousiast over hun dining in menu.
Veel plezier in ieder geval![]()
Ga je daar dan ook slapen of ergens in de buurt?
Ja zag haar bij dat snack namaak programma op tv en was benieuwdquote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe je de ‘boot’ van Margot vindt.
Ik heb er ooit gegeten.. niet echt onder de indruk. Hun afhaal dit jaar was wel fantastisch en een culivriendje van me is wel enthousiast over hun dining in menu.
Veel plezier in ieder geval![]()
Ga je daar dan ook slapen of ergens in de buurt?
Tofste tot nu was tribeca, 12 gangen in de keukenkamerquote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Jij bent ook wel fancy eter toch? Heb je nog goeien tips?
Geld ook voor @:gcjoel ,trouwens, geef tips!
Herkenbaar. Steeds fases en dan heb ik ook paar keer per week een pakje. En dan nu weer tijdje niks.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik ben echt al uren aan het scrollen de afgelopen dagen.
*schrijft opquote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:30 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Tofste tot nu was tribeca, 12 gangen in de keukenkamer![]()
De Nieuwe Winkel is weer heel bijzonder eten
Recente tips niet, inmiddels al ruim een jaar niet geculied bij een sterquote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Jij bent ook wel fancy eter toch? Heb je nog goeien tips?
Geld ook voor @:gcjoel ,trouwens, geef tips!
Jaaaa! Tribecaquote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:30 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Tofste tot nu was tribeca, 12 gangen in de keukenkamer![]()
De Nieuwe Winkel is weer heel bijzonder eten
Volgens mij was de Kromme Watergang ook Ludolf's tip. #kleinbelletjerinkelt.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Recente tips niet, inmiddels al ruim een jaar niet geculied bij een ster![]()
Sabero in Roermond vond ik geweldig.
Als je van zilt houdt: Jef op Texel
Kromme watergang is ook zeer aan te raden.
Als je goeiekoop wil: Marrees heeft elke donderdag een 4 gangen menu voor 50 euro. Al kom ik daar ook nooit weg voor minder dan 100 euro want drank en friandises moeten ook.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Volgens mij was de Kromme Watergang ook Ludolf's tip. #kleinbelletjerinkelt.
Ik wil eigenlijk gewoon overal eten.Maar dat 'flink betalen voor all-in awesomeness' vind ik wel echt een uitvinding.
Ja ik had het mijn vriend kado gedaan. Had me even verkeken op de kostenquote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jaaaa! Tribeca![]()
Ben in de keukenkamer nog niet verder gekomen dan lunch.
Diner was
Ik kan ook niet goedkoop naar zo'n restaurant. Als ik ga dan wil ik alles. Daarom was de 12 gangen echt perfectquote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Als je goeiekoop wil: Marrees heeft elke donderdag een 4 gangen menu voor 50 euro. Al kom ik daar ook nooit weg voor minder dan 100 euro want drank en friandises moeten ook.
All in doen ze nu op maandag iets voor -meen ik- 150 euro.
Ik wil vooral gaaf eten. En uh, de beleving, zeg maar? Een avond uit. Van A tot Z alles.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Als je goeiekoop wil: Marrees heeft elke donderdag een 4 gangen menu voor 50 euro. Al kom ik daar ook nooit weg voor minder dan 100 euro want drank en friandises moeten ook.
All in doen ze nu op maandag iets voor -meen ik- 150 euro.
Jaaa! doen ze goed daarquote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja ik had het mijn vriend kado gedaan. Had me even verkeken op de kosten![]()
Maar dat eten daarEn de service
![]()
Ik drink geen wijn en ze maakten allemaal cocktails voor mij passend bij het eten
Nee, op Texel.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
*schrijft op
Volgens mij had @:DerLudolf een tijd geleden ook een tof restaurant. In Zeeland geloof ik?
Ik wil ook nog een keer naar Zout en Citroen.
Dat doet geen belletje rinkelen. Was ook geen Italiaan.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:41 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nee, op Texel.
Buon Appetito in Den Burg.
Nee joh, zal überhaupt niet weten wanneer ik voor het laatst in Zeeland was.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Volgens mij was de Kromme Watergang ook Ludolf's tip. #kleinbelletjerinkelt.
Ik wil eigenlijk gewoon overal eten.Maar dat 'flink betalen voor all-in awesomeness' vind ik wel echt een uitvinding.
Uitgezocht door hem en Thérèse zelf?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
Je kunt ook bij Jonnie Boer gaan logeren. Krijg je een doos vol seksspeeltjes kado
Deze kwam toen van frantic in Zeeland: https://www.restaurantmeliefste.nl/quote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat doet geen belletje rinkelen. Was ook geen Italiaan.
Misschien was het dan @:FranticDJ ?
Vast wel. Vriend van me logeerde daar met zijn zus.quote:
Ik vind het prima zolang het over eten gaat maar die twee mensen en seks.... Het idee... Word daar lichtelijk onpasselijk vanquote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Vast wel. Vriend van me logeerde daar met zijn zus.
Uitgebreide foto reportage van het neuzen door De Doos
Nee. @PdeHoog noemde laatst iets dat ik ook ben vergeten op te slaan.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat doet geen belletje rinkelen. Was ook geen Italiaan.
Misschien was het dan @:FranticDJ ?
In dit geval als je hem groot genoeg vindt om te eten. Idealiter voordat hij plekjes begint te vertonen.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:24 schreef Isabeau het volgende:
Wat een leuk moestuintje, Lonaa![]()
En een hele bloemkool bij LuckyWoah! En niet eens een minidingetje of zo. (hoe weet je eigenlijk wanneer je hem plukt? want eerst is ie klein, toch? Nooit bloemkool in een moestuin gezien, dus echt geen idee. Mijn oma en later moeder hadden wortelen, aardbeien, sla, courgette, bonen, boerenkool, rabarber....en dat was het geloof ik wel).
Dit is al wel even geleden hoor, niet 'vorige maand'quote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee. @:pdehoog noemde laatst iets dat ik ook ben vergeten op te slaan.
Mijn Keuken in Wouw?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee. @:pdehoog noemde laatst iets dat ik ook ben vergeten op te slaan.
Dit zou m wel eens kunnen zijn ja.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:48 schreef AnneX het volgende:
[..]
Deze kwam toen van frantic in Zeeland: https://www.restaurantmeliefste.nl/
Dora 😂 boos.
Helaas… foto’s zijn verdwenen…quote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vind het prima zolang het over eten gaat maar die twee mensen en seks.... Het idee... Word daar lichtelijk onpasselijk van
De foto's van de doos mag je wel doorsturen want uiteraard wel nieuwsgierig![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vind het prima zolang het over eten gaat maar die twee mensen en seks.... Het idee... Word daar lichtelijk onpasselijk van
De foto's van de doos mag je wel doorsturen want uiteraard wel nieuwsgierig![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |