Ik zie je nu subtiel door de winkelruit tyfenquote:Op donderdag 1 juli 2021 20:59 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Haha nee, ik tracht dat subtiel te doen
Echt? Vergeet jij dat soort dingen?quote:Op donderdag 1 juli 2021 20:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Goffer ben ik nou vergeten ooit geile Blues pics te hebben gezien?
Eens!quote:Op donderdag 1 juli 2021 21:04 schreef Candaasje het volgende:
Niks mis met mannen van ronde de 40 trouwens![]()
(Nouja, niet alle mannen natuurlijk... bepaalde mannen....)
Dat was een bushokje achterlijke kutnewbie.quote:Op donderdag 1 juli 2021 21:02 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik zie je nu subtiel door de winkelruit tyfen![]()
bepaalde iemanden.quote:Op donderdag 1 juli 2021 21:04 schreef Candaasje het volgende:
Niks mis met mannen van ronde de 40 trouwens![]()
(Nouja, niet alle mannen natuurlijk... bepaalde mannen....)
Zeg puberende snotneus, ik ben minder newbie dan jij! Zowel op deze Aardkloot als op FOK!quote:Op donderdag 1 juli 2021 21:09 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat was een bushokje achterlijke kutnewbie.
Nog nooit gedaan. Überhaupt nog geen sjalotten geteeld omdat ik geen lenteui kan telen.quote:Op donderdag 1 juli 2021 21:08 schreef derLudolf het volgende:
Vraagje (en tevens tip) aan moestuiniers hier: verbouwen jullie ook gele sjalotten?
Hier in de buurt is dat gebruikelijk bij opgebakken nieuwe aardappelen: sjalotten die bak je er bij door. Zowel het (kleine) uitje als het loof.
Morgen weer
Lenteui zaai je denk ik.quote:Op donderdag 1 juli 2021 21:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan. Überhaupt nog geen sjalotten geteeld omdat ik geen lenteui kan telen.
Misschien is dat onlogisch.
Jean-Pierre en Ricardo?quote:Op donderdag 1 juli 2021 21:12 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik had het nu over specifiek mannen, gezien de eh 'context'
RIPquote:Op donderdag 1 juli 2021 21:14 schreef Mikeytt het volgende:
Dan realiseer ik me dat ik over 17 jaar ook 40 ben...Mijn dagen zijn geteld
Ik dacht vroeger ook altijd dat 40+ volkomen over the hill is, maar gelukkig is dat dus ook zo. Ik krijg graag gelijk.quote:Op donderdag 1 juli 2021 21:14 schreef Mikeytt het volgende:
Dan realiseer ik me dat ik over 17 jaar ook 40 ben...Mijn dagen zijn geteld
Twee bepaalde iemanden?quote:
Stoner hequote:Op donderdag 1 juli 2021 21:04 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Echt? Vergeet jij dat soort dingen?
Ik kan me vooral niet voorstellen dat het 99-00 was.
Agz ik pas in 05 registreerde op fok![]()
Ik val meer op een Brits accent.quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2021 21:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik dacht vroeger ook altijd dat 40+ volkomen over the hill is, maar gelukkig is dat dus ook zo. Ik krijg graag gelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |