Ik zie je nu subtiel door de winkelruit tyfenquote:Op donderdag 1 juli 2021 20:59 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Haha nee, ik tracht dat subtiel te doen
Echt? Vergeet jij dat soort dingen?quote:Op donderdag 1 juli 2021 20:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Goffer ben ik nou vergeten ooit geile Blues pics te hebben gezien?
Eens!quote:Op donderdag 1 juli 2021 21:04 schreef Candaasje het volgende:
Niks mis met mannen van ronde de 40 trouwens![]()
(Nouja, niet alle mannen natuurlijk... bepaalde mannen....)
Dat was een bushokje achterlijke kutnewbie.quote:Op donderdag 1 juli 2021 21:02 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik zie je nu subtiel door de winkelruit tyfen![]()
bepaalde iemanden.quote:Op donderdag 1 juli 2021 21:04 schreef Candaasje het volgende:
Niks mis met mannen van ronde de 40 trouwens![]()
(Nouja, niet alle mannen natuurlijk... bepaalde mannen....)
Zeg puberende snotneus, ik ben minder newbie dan jij! Zowel op deze Aardkloot als op FOK!quote:Op donderdag 1 juli 2021 21:09 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat was een bushokje achterlijke kutnewbie.
Nog nooit gedaan. Überhaupt nog geen sjalotten geteeld omdat ik geen lenteui kan telen.quote:Op donderdag 1 juli 2021 21:08 schreef derLudolf het volgende:
Vraagje (en tevens tip) aan moestuiniers hier: verbouwen jullie ook gele sjalotten?
Hier in de buurt is dat gebruikelijk bij opgebakken nieuwe aardappelen: sjalotten die bak je er bij door. Zowel het (kleine) uitje als het loof.
Morgen weer
Lenteui zaai je denk ik.quote:Op donderdag 1 juli 2021 21:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan. Überhaupt nog geen sjalotten geteeld omdat ik geen lenteui kan telen.
Misschien is dat onlogisch.
Jean-Pierre en Ricardo?quote:Op donderdag 1 juli 2021 21:12 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik had het nu over specifiek mannen, gezien de eh 'context'
RIPquote:Op donderdag 1 juli 2021 21:14 schreef Mikeytt het volgende:
Dan realiseer ik me dat ik over 17 jaar ook 40 ben...Mijn dagen zijn geteld
Ik dacht vroeger ook altijd dat 40+ volkomen over the hill is, maar gelukkig is dat dus ook zo. Ik krijg graag gelijk.quote:Op donderdag 1 juli 2021 21:14 schreef Mikeytt het volgende:
Dan realiseer ik me dat ik over 17 jaar ook 40 ben...Mijn dagen zijn geteld
Twee bepaalde iemanden?quote:
Stoner hequote:Op donderdag 1 juli 2021 21:04 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Echt? Vergeet jij dat soort dingen?
Ik kan me vooral niet voorstellen dat het 99-00 was.
Agz ik pas in 05 registreerde op fok![]()
Ik val meer op een Brits accent.quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2021 21:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik dacht vroeger ook altijd dat 40+ volkomen over the hill is, maar gelukkig is dat dus ook zo. Ik krijg graag gelijk.
Stelletje guppiesquote:Op donderdag 1 juli 2021 21:18 schreef Mikeytt het volgende:
[..]We hadden 3 jaar geleden een midlife party met allemaal 18-22 jarigen. Kijk er niet naar uit hoor
Volgens Willem Engel is gelijk krijgen het eerste dat je kan overkomen.quote:Op donderdag 1 juli 2021 21:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik dacht vroeger ook altijd dat 40+ volkomen over the hill is, maar gelukkig is dat dus ook zo. Ik krijg graag gelijk.
guppies?? Bijna 24 en voel me nou al stokoudquote:Op donderdag 1 juli 2021 21:20 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Stelletje guppies![]()
En dat zeg ik, als een van de guppies hier.
(Ik moest net even kijken want geen idee wanneer geregistreerd...dat was april 2007. Maar liefst 14 jaar van m'n leven hang ik hier al rond. Dat is bijna de helft)
quote:Op donderdag 1 juli 2021 21:04 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Echt? Vergeet jij dat soort dingen?
Ik kan me vooral niet voorstellen dat het 99-00 was.
Agz ik pas in 05 registreerde op fok![]()
Doei Opi!quote:Op donderdag 1 juli 2021 21:43 schreef z80 het volgende:
Dit oud lijk gaat het bed op zoeken. Even een bos kappen.![]()
Haha, ja, vooral dat ego is wel heel groot hoor Cat! En al die katten elke keer die je maar bij andere mensen wil dumpenquote:Op donderdag 1 juli 2021 17:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Geïntimideerd door mijn werelden van kennis![]()
Alleen jammer dat mijn uitgezakte taartlellen en enorme ego zo in de weg zitten
Als ik een patiënt help met bijv. een geboortedatum van 2000 of 2001/2 is mijn eerste reactie: die moet naar de kinderpoliquote:Op donderdag 1 juli 2021 21:50 schreef Lonaa het volgende:
Ik moet voor de administartie van mn vrijwilligers hun geboortedatum weten. '17-07-2001'
Dan ben je dus 3. Dat kan niet man.
Wat een topic inderdaad. Ik had het uit frustratie ontvolgd maar kon het toch niet laten om later weer te lezenquote:Op donderdag 1 juli 2021 23:04 schreef vlindertje89 het volgende:
Spuitelf, maar, de brillen staan je goed @:Lonaa !
[..]
Haha, ja, vooral dat ego is wel heel groot hoor Cat! En al die katten elke keer die je maar bij andere mensen wil dumpen![]()
Z'n post waarin 'ie helemaal loco ging op mij, dat vast een keer een kat van mij is aangereden en weggekropen onder een auto om te sterven terwijl zijn katten naar huis kwamen om te sterven omdat hij wel goed is voor zijn katten, en dat er vast een keer een kat bij mij is weggelopen omdat ik zo vreselijk ben etcetera is weggehaald zie ik net. Jammer voor de popcornmeelezerswas zeer de moeite waard (mods kunnen wel verwijderde posts zien toch, of niet? Die kunnen een extra bakje popcorn pakken dan haha)
En daarnaast zit er ook gewoon wel een steekje los, hoor, naar mijn mening.quote:Op donderdag 1 juli 2021 23:34 schreef Kaatje1 het volgende:
Hij pretendeert alles van katten te weten maar maakt ze menselijk. Dat deed hij ook onder z’n vorige naam en nu weer
Oeh! Goeie, zeker omdat ik nog een kluit feta heb liggenquote:Op vrijdag 2 juli 2021 06:56 schreef Vanyel het volgende:
Simpelsnellekker mis je watermeloen-feta.
Lijkt frisser dan je huidige bijgerechten ook.
Ik heb al vrouwen geboren in de 21ste eeuw moeten inschrijven voor een bevalling. Kortsluiting in mijn hoofd, heus!quote:Op donderdag 1 juli 2021 23:11 schreef Blues het volgende:
Als ik een patiënt help met bijv. een geboortedatum van 2000 of 2001/2 is mijn eerste reactie: die moet naar de kinderpoli
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is dat met verhuizingen, mini.
En weet je al meer over je moeder’s hand?
Ja, daar hoef ik dan weer geen adviezen voor - dat zit wel snorquote:
Just checkin'. Je noemde het niet.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 08:06 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, daar hoef ik dan weer geen adviezen voor - dat zit wel snor
Zo te zien vandaag alweer een klein beetje. Hier is het strakblauw in ieder geval.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 08:32 schreef Tuindier het volgende:
Mogguh! Ik ben wel weer toe aan zomer. Wanneer komt dat terug?
Fijn te horen!quote:Op vrijdag 2 juli 2021 08:43 schreef minilot het volgende:
@:AnneX Lief dat je het vraagt, toevallig is net vernomen dat als het goed is alle kwalijke cellen operatief verwijderd zijn.Ze wordt de komende tijd natuurlijk wel extra goed in de gaten gehouden.
En je bent nog een jonge blom hoor!![]()
Ik dacht eerst dat @IJsdraakje dit schreefquote:Op vrijdag 2 juli 2021 08:56 schreef Bramito het volgende:
Spuit 11 40=oud
Ooit maakte ik dit topic aan:
40+ / Midlife crisis?
Ik heb een maand of 3 geleden voor mezelf beslist dat ik er overheen ben.
Conclusie: 45 is de nieuwe 18.![]()
Handig topic voor een vernieuwde kennismaking.😉quote:Op vrijdag 2 juli 2021 08:56 schreef Bramito het volgende:
Spuit 11 40=oud
40+ / Midlife crisis?
Ik ben nog heul niet oud.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 09:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat @:ijsdraakje dit schreef![]()
Goedemorgen
* Molo pakt mok koffie
klopt! Ik word bijna 40quote:Op vrijdag 2 juli 2021 09:29 schreef AnneX het volgende:
[..]
Handig topic voor een vernieuwde kennismaking.😉
En klim je nog steeds?
Ad: zeventig is de nieuwe vijftigtralala
De garage kan weer leeggeruimd worden? De quad, de harley en de aanhanger met een waterscooter erop allemaal op de lokale Marktplaats equivalent?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 08:56 schreef Bramito het volgende:
Spuit 11 40=oud
40+ / Midlife crisis?
Ga nou niet doen of je dat niet ook dacht voor je zelf oud was.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 09:38 schreef minilot het volgende:
Ja getverdemme @:Bramito nou voelt door dat topic van je het hardlopen inenen als symptoombestrijding van een midlifecrisis, bedankt hè?
Dat kneepje is dus 7 jaar te laat hè.....quote:Op vrijdag 2 juli 2021 09:28 schreef Molo het volgende:
* Molo las topic van @:bramito en knijpt in zijn wangetje ter geruststelling
Wat deed je besluiten dat het over was trouwens? Was dat bewust?
Kweenie, nooit mensen 'boven' me gehad die plotsklaps gingen hollenquote:Op vrijdag 2 juli 2021 09:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ga nou niet doen of je dat niet ook dacht voor je zelf oud was.
Dat weet ik, vandaar ook mijn mega brain errorquote:
Weet je wat een vriendje van Miep vroeg aan mij woensdag bij kinderfeestje?quote:
Klinkt vooral heel puik!quote:Op vrijdag 2 juli 2021 09:41 schreef Bramito het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik nu echt wel een "ander mens" ben. Klinkt misschien een beetje belachelijk, maar het is echt wel een transformatie.
Wat een walgelijk burgerlijk plaatje, en dat van jóuw hand D.!quote:
Uiteraardquote:Op vrijdag 2 juli 2021 09:41 schreef minilot het volgende:
[..]
Kweenie, nooit mensen 'boven' me gehad die plotsklaps gingen hollen![]()
Hoe was je mensen-over-de-vloer-evenement? Viel het mee?
quote:Op vrijdag 2 juli 2021 09:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat weet ik, vandaar ook mijn mega brain error![]()
![]()
![]()
[..]
Weet je wat een vriendje van Miep vroeg aan mij woensdag bij kinderfeestje?
'ben jij de oma van Miep?'
'nee ik ben de mama, waarom denk je dat ik de oma ben?'
'Omdat je heel veel grijs haar hebt. Maar dan ben jij wel een héle oude mama zeker?'
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben je een hele oude mama?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 09:41 schreef Molo het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
'Omdat je heel veel grijs haar hebt. Maar dan ben jij wel een héle oude mama zeker?'
![]()
![]()
![]()
![]()
Is ook zo...quote:Op vrijdag 2 juli 2021 09:38 schreef minilot het volgende:
Ja getverdemme @:Bramito nou voelt door dat topic van je het hardlopen inenen als symptoombestrijding van een midlifecrisis, bedankt hè?
Oh, dat scheelt enorm ten opzichte van potentieel bezoek zonder eindpunt, phew!quote:Op vrijdag 2 juli 2021 09:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ze hadden een zeer volgepakt programma, waarbij ik tussen lunch en diner was gepropt, en de lunch was ook nog eens ernstig uitgelopen, dus het bleef heel overzichtelijk allemaal
Whoop! Wat kreeg je?quote:and they came bearing gifts
Ik vind het eigenlijk wel genieten dit te lezen johquote:Op vrijdag 2 juli 2021 09:41 schreef Bramito het volgende:
[..]
Dat kneepje is dus 7 jaar te laat hè.....
Wat deed me besluiten? Moeilijk om te beschrijven. Op een dag kwam het in me op dat ik alle dingen waar ik de laatste 7 jaar "mentaal last van had" eigenlijk geen issue meer waren/zijn. Ik was er waarschijnlijk dus al iets eerder overheen maar daar was ik voor mezelf blijkbaar nog niet achter. Ik moet bekennen dat ik nu echt wel een "ander mens" ben. Klinkt misschien een beetje belachelijk, maar het is echt wel een transformatie. Ik denk ook dat de pandemie daar wel wat aan heeft bijgedragen.
Vaag verhaal, sorry.![]()
Dat ligt aan Google, ik schuif de schuld afquote:Op vrijdag 2 juli 2021 09:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat een walgelijk burgerlijk plaatje, en dat van jóuw hand D.!![]()
Eergisteren verkochtquote:Hoe ist met jou tegenwoordig? Nog steeds die vette auto?
Ik ben 38, Miep is 5quote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2021 09:41 schreef Molo het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Er was een programma zelfs?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 09:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Uiteraard
Ze hadden een zeer volgepakt programma, waarbij ik tussen lunch en diner was gepropt, en de lunch was ook nog eens ernstig uitgelopen, dus het bleef heel overzichtelijk allemaaland they came bearing gifts
Goeie timing dat ik er naar vraag dus 😅quote:Op vrijdag 2 juli 2021 09:45 schreef D. het volgende:
[..]
Dat ligt aan Google, ik schuif de schuld af
[..]
Eergisteren verkocht
Ik was vorige week bij kennissen te eten en hadden we het over leeftijd. De man des huizes (42) schrok zich een hoedje "dus jij bent ouder dan mijn moeder"quote:Op vrijdag 2 juli 2021 09:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben 38, Miep is 5
In mijn kringen was ik jong mama, ik ken de kring van dat ventje niet maar in zat kringen ben je dan een hele oude mama ja
Ik ben ook vooral wel echt fors grijs
Het viel me zwaarquote:Op vrijdag 2 juli 2021 09:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Goeie timing dat ik er naar vraag dus 😅
Waarom sad?
Ik vind Miep een zeer bijzondere naam.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 09:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben 38, Miep is 5
In mijn kringen was ik jong mama, ik ken de kring van dat ventje niet maar in zat kringen ben je dan een hele oude mama ja
Ik ben ook vooral wel echt fors grijs
Rouwmomentjequote:Op vrijdag 2 juli 2021 09:49 schreef D. het volgende:
[..]
Het viel me zwaar
Maar, het is voor een 'upgrade' dus uiteindelijk komt alles goed
Het is ook een heel bijzonder kindquote:Op vrijdag 2 juli 2021 09:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vind Miep een zeer bijzondere naam.
Ik weet niet eens wat indigo inslag betekent. Wat een nerd, ja toch?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 09:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Het is ook een heel bijzonder kind
Gelukkig gaat ze naar de speciale school voor hoogbegaafde hooggevoelige kinderen met een indigo inslag. Daar zit ze helemaal op haar plek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |